PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : yeni typer 0-200km/h egzozlu ve egzozsuz hızlanma farkı



ahk
20-01-2016, 10:07
Stock :


https://www.youtube.com/watch?v=9cSMAfYAUqc

Egzozlu : downpipe üstünde duruyor ondan sonraki iki adet susturucu iptal edildi sona varex takıldı.


https://www.youtube.com/watch?v=c-qjiUbxAfs

Videolarda yol aynı saat aynı sıcaklık yakındır.

TaGo
20-01-2016, 10:10
Yaklaşık 2sn kadar fark etmiş gibi duruyor. Ama videodan bile sanki araç stok 4 sn koşmuşta sonra 12 sn ye inmiş egsozlu gibi duruyor. dbn stokta bile daha iyi değilmiydi

ahk
20-01-2016, 10:14
dbn neye göre kime göre orda bi alet ölçüyor hatası vardır yoktur. o sırada eğim vardır yoktur vs.vs.vs.
O ayrı bu ayrı burda karşılaştırma yapmak için iki video var ;)

ogunozcan
20-01-2016, 10:22
tek farkettıgım 4 de 188 den 4 de 191 olmus:D

kelalper
20-01-2016, 10:32
dbn denilen alet bu işin gerçek belirleyicisidir ve bütün dünyada kullanılır ve verileri kabul edilir.. Logaritmik veri kullanır ve saniyede 10 kere sizin verilerinizi GPS bilgileriyle kaydeder. Yani neye göre kime göre değil gerçek bilgilere göre size bilgi verir. Eğimden tut vites atış hızınıza kadar üzerinde görebilirsiniz.

ahk
20-01-2016, 11:08
Bir veride 100-150 arası + eğim yapar 150-200 arası - eğim yaparsın karşına 0'a yakın eğim çıkar , aynı araçla 100-150 arası - eğim yapar 150-200 arası + eğim yaparsın karşına 0'a yakın eğim çıkar ve sonuçlar farklı olur. Yani bu iki değerden birinin daha iyi olacağı kesindir. Bir alet insan yapımı kandırmanın yollarını da insanlar bulur.
istanbul'da dbn ile yaptığı değeri çekici ile izmir'e gelmesine rağmen yakalayamayan arabalar biliyorum. İkisininde hava şartları yakındır denizden yükseklik yakındır vs.
Vites atışın içinde G sensörünün hassasiyetine güvenmen gerekir acaba ne kadar kaliteli.
Dbn logaritmik değil kendi içindeki programdaki algoritmalara göre sonuçları belirler. Benim dbn aletim mevcut birçok ölçüm yaptım sanırım sende de var eğer aynı araçla bir sürü ölçüm yaptıysan artık bazı hatalar bulursun.
Aynı yolda iki araç kafa burun giderken ölçüm aldık en az 15 defa denedik birinin dbn değeri diğerinden yarım saniye iyiydi ama araçlar kafa burun gidiyordu hatta arkadaşlar arası geyik olduğunda yarım saniye kötü olanın diğerinin geçtiği bile iddia edildi.
Aleti koyduğun yer veya arabanın ilk esnemesi veya uydu ile ilk iletişimi veya kalibrasyonu vs. birçok faktör var. Dbn bu işte otorite olarak kabul ediliyor çünkü şu an için daha iyisi yok. Ama hatasızda değil.

ACYV
20-01-2016, 11:27
dbn mevzuuna hiç girmiyorum ancak esas araçta iyileşmenin downpipe'dan sonra olacağını bekliyorum, aracı sıktığını düşünüyorum. zaten ortada ve arkada yalandan küçük susturucular var, onların iptaliyle 2sn fark ediyorsa, 2 sn de down pipe ile gelebilir... yazılımı da yapılacak çok yakında. bir de sanırım R modundan basmışsın ancak 1.4 peak görmüyor? yoksa R modunda değil miydi araç, ekranda R yazısını gördüm sanırım.

ACYV
20-01-2016, 11:33
Edit ; eksozdan sonraki gazlamanı kastediyorum... sanki hafif basınçta düşüş var gibi.

kelalper
20-01-2016, 11:43
Tamam sen haklısın DBN verisini ne yapıcan yaw herkes koysun kadran videosunu olay bitsin.
Roll işine gelince evet iki araba yan yana geldiği zaman işler değişir çünkü aerodinami diye bişey var. Yanındaki bariyerden tut yanındaki arabaya kadar bir sürü etken var hızlanmayı belirleyen.
Eğim olayına gelince DBN verilerinde dikkat edersen bütün veriler loglanıyor ve grafikleniyor ve sana düzeltilmiş halleri ile de veri veriyor.
Kandırmak istedikten sonra önüne senden daha hızlı arabayı alırsın hava koridorunu kullanıp dbn alırsın. Sadece kendini kandırırsın. Ama elinde dbn varken kadran videosu koyup al farkı bu demek acaip bişey.

16EC813
20-01-2016, 12:25
Maşallah Allah kaza bela vermesin

MCN21
20-01-2016, 12:27
Bahsettiğiniz durumların bu kadar farkettiğini düşünüyorsanız. Aynı yerde basmışken 2 dbn ölçümü yapılabilirdi :) Araca maşallah dp sonrasıda görmek isteriz

ACYV
20-01-2016, 12:49
vites konusu da biraz garip, çünkü 4. viteste 194/196 gördüğüm de oldu benim. 3. viteste de 146-148 arası da olurken, 141 de oluyor. zaten ivmelenmeden dolayı vitesi atarken bir üste 151/152 oluyor, ve 4'de de 200'ü deviriyor.

ahk
20-01-2016, 13:23
dbn mevzuuna hiç girmiyorum ancak esas araçta iyileşmenin downpipe'dan sonra olacağını bekliyorum, aracı sıktığını düşünüyorum. zaten ortada ve arkada yalandan küçük susturucular var, onların iptaliyle 2sn fark ediyorsa, 2 sn de down pipe ile gelebilir... yazılımı da yapılacak çok yakında. bir de sanırım R modundan basmışsın ancak 1.4 peak görmüyor? yoksa R modunda değil miydi araç, ekranda R yazısını gördüm sanırım.

R modunda bastım dp değiştirmeyi düşündüm yanıltıcı takayım dedim yazılımsız yanıltıcı problem olabilir dediler vazgeçtim. Egzoz bazı yerlerde 50'nin altına düşüyor ben komple 76 yaptım. Basınç hakkında bende anlam veremedim belki basıncı kapattığında bişeyi açıyodur ya da bişeyi açınca basıncı kısıyordur. Bu işten anlayanlar cevap verebilir. Peak olarak 1,5 bile gördüm, 1,4 cont. da gördüm. Sende de tayyar varsa honda Türkiye araç sahipleri ile tek tek görüşecek bilmek istediklerini yanıtlayacaklar. Orda basınç vs. sorucam.


Maşallah Allah kaza bela vermesin

teşekkürler.


Bahsettiğiniz durumların bu kadar farkettiğini düşünüyorsanız. Aynı yerde basmışken 2 dbn ölçümü yapılabilirdi :) Araca maşallah dp sonrasıda görmek isteriz

Aynı yolda video çekiyorum maksadım kendime referans yapmak, başka birşey yaptığımda işe yarayıp yaramadığını görmek. yakında intake takarım bide onunla bakarım. dp için yazılım bekliyorum.

ahk
20-01-2016, 13:28
Tamam sen haklısın DBN verisini ne yapıcan yaw herkes koysun kadran videosunu olay bitsin.
Roll işine gelince evet iki araba yan yana geldiği zaman işler değişir çünkü aerodinami diye bişey var. Yanındaki bariyerden tut yanındaki arabaya kadar bir sürü etken var hızlanmayı belirleyen.
Eğim olayına gelince DBN verilerinde dikkat edersen bütün veriler loglanıyor ve grafikleniyor ve sana düzeltilmiş halleri ile de veri veriyor.
Kandırmak istedikten sonra önüne senden daha hızlı arabayı alırsın hava koridorunu kullanıp dbn alırsın. Sadece kendini kandırırsın. Ama elinde dbn varken kadran videosu koyup al farkı bu demek acaip bişey.

Tarkan'a verdiğim cevapta da söylemek istediğim buydu aleti kandırabilirsin. Aynı yolda intake ile çekim yaparım sonra yazılımla böylelikle değişimleri görürüm. Benim amacım da farkı görebilmek. Bana göre aynı araç için, aynı yolda benzer şartlarda çekilen kadran videoları gerçeğe yakındır.

KeremBV
20-01-2016, 13:28
Warex biraz torktan yiyor diyorlar ama doğru mu bilmiyorum. 15.sn'de 180miş 191 olmuş bi de 2den 3e geçtiğindeki hızlanması güzel artmış ordan fark ediliyor eminim dp ile daha iyi olucaktır :)

K.Kaan
20-01-2016, 13:29
Maşallah aracınıza. Yeni tayyarı gıdıklanmaya başlarken görmek heyecanlandırıyor. Basınç egsoz daha çok boşalttığı için düşmüş olabilir mi acaba turbo araçtan çon anlamıyorum ama aklıma ilk olarak bu geldi? Yazılım yok araçta şu anda sonuçta. Filtre kiti komple egsoz yazılım baya keyif vericektir ileride.

by_hayali
20-01-2016, 13:37
oem egsoz bu arabayı yavaşlatmak için tasarlanmış resmen :) dp intake ve yazılım sonrası ciddi hızlanacaktır, video için elinize sağlık güzel referans olacaktır herkes için.

ACYV
20-01-2016, 13:39
[QUOTE=ahk;8033180]R modunda bastım dp değiştirmeyi düşündüm yanıltıcı takayım dedim yazılımsız yanıltıcı problem olabilir dediler vazgeçtim. Egzoz bazı yerlerde 50'nin altına düşüyor ben komple 76 yaptım. Basınç hakkında bende anlam veremedim belki basıncı kapattığında bişeyi açıyodur ya da bişeyi açınca basıncı kısıyordur. Bu işten anlayanlar cevap verebilir. Peak olarak 1,5 bile gördüm, 1,4 cont. da gördüm. Sende de tayyar varsa honda Türkiye araç sahipleri ile tek tek görüşecek bilmek istediklerini yanıtlayacaklar. Orda basınç vs. sorucam.


Evet bende de var 2015 type r, araç anlık olarak 1.49 görüyor, bunu beyin okunduğunda öğrendim(benim araç okunmadı, başka type r okundu geçen cumartesi). Eksoz bazı yerlerde daralıyor evet ama flow iyi olduğu için ben sadece Miltek downpipe koyacağım, o zaman da beyinden sensör okumaları iptal edilecek.

Normal modda 1.2 continuous, 1.3 peak
R modunda 1.4 peak 1.2-1.3 continuous gidiyor araç. Süspansiyon, direksiyon sertleşip, gaz tepkimesi hassaslaşıyor ciddi ölçüde.

Miltek'in catback eksozunu denemeyi de düşünüyorum, Road+ versiyonu daha sessiz olduğu için polisle baş ağrıtmaz gibi duruyor ancak, sadece downpipe iptali yazılım ile yeterli olacak diye düşünüyorum, yaza doğru da intercooler büyütücem; Forge ve TDINorth'da şuan intercooler var bize göre. Injen filtre kiti, Forge DV ve blow off kiti mevcut şuan. Eksoz sesi de çok gelmedi video'dan, arkada pandizot var mı?

ahk
20-01-2016, 16:01
Warex biraz torktan yiyor diyorlar ama doğru mu bilmiyorum. 15.sn'de 180miş 191 olmuş bi de 2den 3e geçtiğindeki hızlanması güzel artmış ordan fark ediliyor eminim dp ile daha iyi olucaktır :)

warex ilk defa kullanıyorum benim için gereksiz oldu hiç açıp kapamıyorum. söktürüp ortaya bir filtrede koyabilirim.


Maşallah aracınıza. Yeni tayyarı gıdıklanmaya başlarken görmek heyecanlandırıyor. Basınç egsoz daha çok boşalttığı için düşmüş olabilir mi acaba turbo araçtan çon anlamıyorum ama aklıma ilk olarak bu geldi? Yazılım yok araçta şu anda sonuçta. Filtre kiti komple egsoz yazılım baya keyif vericektir ileride.

Yazılım olmadan yeni arabalarda askiyon olmuyor.


oem egsoz bu arabayı yavaşlatmak için tasarlanmış resmen :) dp intake ve yazılım sonrası ciddi hızlanacaktır, video için elinize sağlık güzel referans olacaktır herkes için.

Teşekkürler. Yazılım çıkınca herşey belli olur.


[QUOTE=ahk;8033180]R modunda bastım dp değiştirmeyi düşündüm yanıltıcı takayım dedim yazılımsız yanıltıcı problem olabilir dediler vazgeçtim. Egzoz bazı yerlerde 50'nin altına düşüyor ben komple 76 yaptım. Basınç hakkında bende anlam veremedim belki basıncı kapattığında bişeyi açıyodur ya da bişeyi açınca basıncı kısıyordur. Bu işten anlayanlar cevap verebilir. Peak olarak 1,5 bile gördüm, 1,4 cont. da gördüm. Sende de tayyar varsa honda Türkiye araç sahipleri ile tek tek görüşecek bilmek istediklerini yanıtlayacaklar. Orda basınç vs. sorucam.


Evet bende de var 2015 type r, araç anlık olarak 1.49 görüyor, bunu beyin okunduğunda öğrendim(benim araç okunmadı, başka type r okundu geçen cumartesi). Eksoz bazı yerlerde daralıyor evet ama flow iyi olduğu için ben sadece Miltek downpipe koyacağım, o zaman da beyinden sensör okumaları iptal edilecek.

Normal modda 1.2 continuous, 1.3 peak
R modunda 1.4 peak 1.2-1.3 continuous gidiyor araç. Süspansiyon, direksiyon sertleşip, gaz tepkimesi hassaslaşıyor ciddi ölçüde.

Miltek'in catback eksozunu denemeyi de düşünüyorum, Road+ versiyonu daha sessiz olduğu için polisle baş ağrıtmaz gibi duruyor ancak, sadece downpipe iptali yazılım ile yeterli olacak diye düşünüyorum, yaza doğru da intercooler büyütücem; Forge ve TDINorth'da şuan intercooler var bize göre. Injen filtre kiti, Forge DV ve blow off kiti mevcut şuan. Eksoz sesi de çok gelmedi video'dan, arkada pandizot var mı?

Egzoz yokken de varken de normal ve R modda 1.5 peak 1.4 cont. gördüm. Ben daha cihaz bağlamadım ekranda gördüğüm değerler yazılım çıkarsa master programı alıp o zaman log alarak neler olduğunu görebilecem.

R modda direksiyon orta karar sertleşiyor. Gaz tepkimesi hissedilir şekilde iyileşiyor ama süspansiyon inanılmaz değişiyor. S3'de ve çoğu arabada hepsi ayrı ayrı ayarlanıyordu. Umarım yazılımla birlikte ayrı ayrı ayarlanabilir hale gelir.
Yıllardır hep marka egzoz aldım çok farklı değillerdi o yüzden artık burda yaptırıyorum. Tdi north'un intercooler i bana dandik gibi geldi görüntü olarak. Yazılım da çıktı fakat 2000-3000 sterlin gibi bir fiyatı vardı o yüzden firmayı bile aklımda tutmadım :) Alman firması olabilir.

Çıkan parçaları burdan takip ediyorum :
Type R Performance Part List - Type R Blog (http://www.typerblog.com/news/type-r-performance-part-list/)

İlk olarak cai olarak bunu bekliyorum. Tabi daha tasarım halinde.
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/12122828_597302863743267_8681363937930404925_n.jpg ?oh=e82eef66d28dd9b187bdffa6a0914e38&oe=574645C7

Ewren
20-01-2016, 16:31
Sende de tayyar varsa honda Türkiye araç sahipleri ile tek tek görüşecek bilmek istediklerini yanıtlayacaklar. Orda basınç vs. sorucam.


Honda inallardan beni de aradılar bugün. Haftaya Honda Türkiye'den gelecek bir ekip TypeR sahipleri ile görüşecekmiş. Benimde sormak istediğim sorular var ve randevu aldım. Ben özellikle ön etekte ve arkada difizörün orada kırmızı şeritlerin neden Türkiye'de satılan araçlarda olmadığını soracağım. Bazılarına denk gelmiş anlamadım nasıl olmuş. Nedir yani olayı kaç paralık şey ki? :)

@ACYV
Cem seni aramadılar mı kardeşim?

ACYV
20-01-2016, 17:13
Honda inallardan beni de aradılar bugün. Haftaya Honda Türkiye'den gelecek bir ekip TypeR sahipleri ile görüşecekmiş. Benimde sormak istediğim sorular var ve randevu aldım. Ben özellikle ön etekte ve arkada difizörün orada kırmızı şeritlerin neden Türkiye'de satılan araçlarda olmadığını soracağım. Bazılarına denk gelmiş anlamadım nasıl olmuş. Nedir yani olayı kaç paralık şey ki? :)

@ACYV
Cem seni aramadılar mı kardeşim?

Hayır aramadılar, benim detaylarımı verebilir misin senin bayii'ye beni de arasınlar. plakayı zaten biliyorsun kardeşim, gerekirse şase no da veririm.

ahk
21-01-2016, 09:16
Honda inallardan beni de aradılar bugün. Haftaya Honda Türkiye'den gelecek bir ekip TypeR sahipleri ile görüşecekmiş. Benimde sormak istediğim sorular var ve randevu aldım. Ben özellikle ön etekte ve arkada difizörün orada kırmızı şeritlerin neden Türkiye'de satılan araçlarda olmadığını soracağım. Bazılarına denk gelmiş anlamadım nasıl olmuş. Nedir yani olayı kaç paralık şey ki? :)

@ACYV
Cem seni aramadılar mı kardeşim?

Kırmızı şeritler gt paketli araçlarda mevcut. Türkiye'ye gt paket gelmedi.
Lastiklerinizle ilgili sıkıntınız var mı? benim 4 lastikte sıfırlandı atlama yapıyordu kontrol ettirin.
Pandizotu sen mi sormuştun, ben aracı aldıktan hemen sonra taktırdım yoksa çok ses yapıyor hatta bagaj havuzuda aldım ama altındaki boşluğu doldurmayınca üstüne eşya koyulmuyor :)
220 üstünde lastik basınçlarını artırın diye etiket var ben artırıp son hız denemesi yaptım bişey değişmedi neden öyle yazmışlar bilmiyorum.

Ewren
21-01-2016, 09:32
Kırmızı şeritler gt paketli araçlarda mevcut. Türkiye'ye gt paket gelmedi.
Lastiklerinizle ilgili sıkıntınız var mı? benim 4 lastikte sıfırlandı atlama yapıyordu kontrol ettirin.
Pandizotu sen mi sormuştun, ben aracı aldıktan hemen sonra taktırdım yoksa çok ses yapıyor hatta bagaj havuzuda aldım ama altındaki boşluğu doldurmayınca üstüne eşya koyulmuyor :)
220 üstünde lastik basınçlarını artırın diye etiket var ben artırıp son hız denemesi yaptım bişey değişmedi neden öyle yazmışlar bilmiyorum.

pandizotu Cem arakdaşım sormuştu. Benim araçta da pandziot yok. bagaj havuzu da yok. ama alacağım. ben aracı alırken ellerinde yoktu. sonra öyle kaldı.
Lastiklerle ilgili bir sorunum olmadı şu ana kadar Allaha şükür. Atlama yapıyordu derken ne demek istediniz tam anlamadım. Sekiyor mu demek istediniz?
Benim aracı görmek isterseniz konusu burada mevcut. :) http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/212888-fk2-typerim.html

ACYV
22-01-2016, 16:17
Ben ne pandizot aldım ne de bagaj havuzu, pandizot koyarsam(serviste denedim) çocukların eşyaları sığmıyor. Havuz'un da hiç bir espirisi yok altı boş kalıyor. Lastikleri alır almaz kontrol ettim, bir şey yok. Basınçları da zaten önler 33, arkadar 30-31psi olarak biniyorum. Kırmızı şeriti kaplama olarak da yaptırabiliriz Evren ama kırmızısız çok da güzel duruyor diye düşünüyorum, belki carbon parçalar daha da güzel yapar diyorum. Bir iki aya güzel aksesuvarlar çıkacak piyasaya, o zaman bakarız. CSC6 lastik Türkiye'ye gelse de kafamız rahat etse, yazın lazım olacaklar.

997TT
22-01-2016, 16:24
Lastık markasını gunluk Cup2 tercıh edın,olcu varsa bulması kolaylasır....

ACYV
22-01-2016, 16:41
Lastık markasını gunluk Cup2 tercıh edın,olcu varsa bulması kolaylasır....

Murat Bey,

Cup2 düşünüyorum ancak karar veremedim. Pirelli de olabilir belki diye düşünüyorum.
235/35/19 ölçüleri.

MEGFB
22-01-2016, 16:53
Tamam sen haklısın DBN verisini ne yapıcan yaw herkes koysun kadran videosunu olay bitsin.
Roll işine gelince evet iki araba yan yana geldiği zaman işler değişir çünkü aerodinami diye bişey var. Yanındaki bariyerden tut yanındaki arabaya kadar bir sürü etken var hızlanmayı belirleyen.
Eğim olayına gelince DBN verilerinde dikkat edersen bütün veriler loglanıyor ve grafikleniyor ve sana düzeltilmiş halleri ile de veri veriyor.
Kandırmak istedikten sonra önüne senden daha hızlı arabayı alırsın hava koridorunu kullanıp dbn alırsın. Sadece kendini kandırırsın. Ama elinde dbn varken kadran videosu koyup al farkı bu demek acaip bişey.

"aerodinami" diye bir şey yok."aerodinamik" diye bir şey var.

997TT
22-01-2016, 17:32
Murat Bey,

Cup2 düşünüyorum ancak karar veremedim. Pirelli de olabilir belki diye düşünüyorum.
235/35/19 ölçüleri.
Ben Trofeo kullanıyorum 4 mevsım. Cup2 gunluge bıraz daha uygun ama pırellıden tutusu zayıf.
235/19 seat dahıl porsche ve ferrarınınde olcusu.
Fabrıkaya sıparımı verıyorum.10 gune kalmaz elımde oluyor. Taze,sıcacık :)

ahk
22-01-2016, 17:35
Ben ne pandizot aldım ne de bagaj havuzu, pandizot koyarsam(serviste denedim) çocukların eşyaları sığmıyor. Havuz'un da hiç bir espirisi yok altı boş kalıyor. Lastikleri alır almaz kontrol ettim, bir şey yok. Basınçları da zaten önler 33, arkadar 30-31psi olarak biniyorum. Kırmızı şeriti kaplama olarak da yaptırabiliriz Evren ama kırmızısız çok da güzel duruyor diye düşünüyorum, belki carbon parçalar daha da güzel yapar diyorum. Bir iki aya güzel aksesuvarlar çıkacak piyasaya, o zaman bakarız. CSC6 lastik Türkiye'ye gelse de kafamız rahat etse, yazın lazım olacaklar.

CSC6 (conti 6 ise) Türkiye'de 2 aydır mevcut zaten o sayede benim lastikleri sıfırladılar. Boşluk için hb'lerdeki parçayı takmaya çalıştım tam uymuyor. Zaten bagajı nerdeyse hiç kullanmıyorum her arabamda ses kessin diye bagaj havuzu alıyorum :)


Lastık markasını gunluk Cup2 tercıh edın,olcu varsa bulması kolaylasır....

Ben aldığımdan beri Cup2 ile kullanıyordum yağmurda bana çok güven vermedi 1 ay kadar önce conti 6'lara geri döndüm. Gerçi tanıtımında bilmem yüzde kaç ıslak tutuşu artırılmış diyor ama içim rahat etmedi.

ACYV
22-01-2016, 17:53
csc6'nın ıslak zemin tutunması iyi, sadece karda kötü(test ettim:) )

Türkiye'ye geldiyse çok iyi, çünkü buralarda sorduğumda bulamadım. Sizin değişen fabrikadan direkt gelmiş olabilir.

Cup2'de kararsızım zaten, çok düşünmüyorum, Pirelli daha iyi ama csc6 da çok iyi.

Bagaj bana lazım o yüzden pandizot bana gereksiz, havuzluk da ayrı bir komedi zaten, kapaklı bir şey yapsalarmış çok iyi olumuş. Bu arada benim araç 1353 seri numaralı...

ahk
22-01-2016, 17:59
Cup2 için inanılmaz hızlı ısınıyor diyebilirim. İzmir asfaltı çok kötü olduğu için burda çok işime yarıyor. Bayiilerde mevcut hatta eşimin araca kış lastiği taktırmaya gittiğimde vitrinde 4 tane 235/35/19 conti 6 duruyordu.
Park sensörü, navigasyonun açılması (sonuçta crv ile aynı alet takılı) vs. ufak dokunuşlara ihtiyaç var.
aklında olsun 102 oktan benzin ile 15-20 hp arası güç geliyor.

ACYV
22-01-2016, 18:07
park sensörü pek lazım değil, arkadaki kamera işe yarıyor, ön tarafı da zaten gözüm ezberledi, sıkıntı olmuyor.
Navigasyon gerekli değil bence, telefonlardaki uygulamalar fazlasıyla yetiyor, sadece MirrorLink konusu çözülmedi, araçtaki ekran android 4.0.4 ve bizlerdeki yeni nesil android cihazlar 5.1 ve 6 olduğu için birbirini desteklemiyor. Yakında güncellemesi de geliyor zaten, servisten öyle bilgi aldım. Ayrıca hareket halindeyken internete girmeyi gizli menüye girerek hallediyorum, dolayısıyla istediğim web sitelerine girebiliyorum, yandex/google haritalar dahil ve onun üzerinden de çalışıyor navigasyon. Yakıt için denemedim henüz, shell nitro alıyorum ölçüm yapamadım, dbn alamadım henüz, cihazı Özgün'e vermiştim sonra ne oldu hatırlamıyorum, yeni box alırım sanırım, onunla oktan farkı ne veriyor görürüm. Benim önceliğin ekstra güç almak değil de viraj/yol keyfi almak.

Lastikçinin detaylarını verebilir misin, lazım olduğunda istetelim onlardan.

997TT
22-01-2016, 18:12
Hızlıca yazayım;
CS6 malesef pıst sartlarında cabuk ufalanıyor,soyle dıyım,3 tur sonunda tutusu ınanılmaz zayıflıyor.
Cup2 nın tutusu cs6 ya gore daha kotu olsada,performansı uzun sure gıdıyor.Yagmurda cs6 dan zayıf.
Trofeo pramıdın en ustunde,pıst sartlarında ınanılmaz dayanıyor-daha ıyı yol tutuyor.Yagmurda en basarısızı.
Gunlukde cup2 daha ıyı ısınır trofeo ya gore,slıkalınden dolayı ama ısındıkdan sonra cup2 gerıye duser pırellı karsısında.
Islakda asırılık yapmazsanız,drenaj sorunu yasamazsınız.
Bırde sureklı kullanıyorsanız,dag tepe demeden yuruyorsanız,cup2 ama ben her aracımda trfeo kullandımSadece ılk km ler vırajlarda zorlamıyorum...

ahk
22-01-2016, 18:14
Bende iphone var kablo ile aktarıyorum tüm ekranda ne varsa araç ekranına çıkıyor, fakat navigasyon açtığında arkadan müzik çalamıyorsun.
Hareket halinde izlemeyi serviste kabloya şase yaptırıp hallettirdim.
Yakıt kesinlikle değiştiriyor birçok after before dyno verisi mevcut. araçta bp'nin taşıtmatik var yakıt güzel gibi.
Lastikçi Batı otomotiv İzmir.

coolvtec
22-01-2016, 18:39
Maşallah, gıdıkladıkça daha çok güç cıkacaktır. Hele bolton bir kit ile uçacaktır. (Turbosunu gördüm gayet küçük.) Bir de ilginç gelen arabada emme manifoltu yok gibi birşey. turbo motorun hemen 5cm dipinde, sanki direk biyerlerden basıyor içeri :)

ACYV
22-01-2016, 21:45
Hızlıca yazayım;
CS6 malesef pıst sartlarında cabuk ufalanıyor,soyle dıyım,3 tur sonunda tutusu ınanılmaz zayıflıyor.
Cup2 nın tutusu cs6 ya gore daha kotu olsada,performansı uzun sure gıdıyor.Yagmurda cs6 dan zayıf.
Trofeo pramıdın en ustunde,pıst sartlarında ınanılmaz dayanıyor-daha ıyı yol tutuyor.Yagmurda en basarısızı.
Gunlukde cup2 daha ıyı ısınır trofeo ya gore,slıkalınden dolayı ama ısındıkdan sonra cup2 gerıye duser pırellı karsısında.
Islakda asırılık yapmazsanız,drenaj sorunu yasamazsınız.
Bırde sureklı kullanıyorsanız,dag tepe demeden yuruyorsanız,cup2 ama ben her aracımda trfeo kullandımSadece ılk km ler vırajlarda zorlamıyorum...

Amaca göre lastik seçmek gerekiyor işte, şuan csc6 kar hariç iyi iş görüyor, pistte de başka lastik deneyeceğiz artık, o da biraz deneme yanılma ile olacak. Muhtemelen Pirelli alacağım gibi görünüyor, bakalım nasıl bir tutunma olacak csc6'dan ziyade.




Bende iphone var kablo ile aktarıyorum tüm ekranda ne varsa araç ekranına çıkıyor, fakat navigasyon açtığında arkadan müzik çalamıyorsun.
Hareket halinde izlemeyi serviste kabloya şase yaptırıp hallettirdim.
Yakıt kesinlikle değiştiriyor birçok after before dyno verisi mevcut. araçta bp'nin taşıtmatik var yakıt güzel gibi.
Lastikçi Batı otomotiv İzmir.


Iphone ile ekran yansıtmayı nasıl yaptın? yolda ekrandan seyretmek için cihazın arkasında el freni tetiği var biliyorum, onu şase yaptırıyorlar da ben söktürmek istemedim, iz kalır filan... her istediğimde gizli menüye girip VSP ERROR on/off yaparak internet vs girebiliyorum. Navigasyon cidden gereksiz, istanbul'da bile telefon yeterli oluyor. BP'nin yakıtı iyi, ben İstinye/maslak'da oturduğum için maslak bp'de güzel oluyor, ara sıra ondan da alıyorum.



Maşallah, gıdıkladıkça daha çok güç cıkacaktır. Hele bolton bir kit ile uçacaktır. (Turbosunu gördüm gayet küçük.) Bir de ilginç gelen arabada emme manifoltu yok gibi birşey. turbo motorun hemen 5cm dipinde, sanki direk biyerlerden basıyor içeri :)

Turbo gayet küçük derken? Hangi turboya göre küçük örnekleyebilir misiniz? k04 için'de küçük deniyordu ama 400 hp veriyordu. Yeni nesil turbo/manifold olayı böyle artık, yeni golf R'da böyle.

coolvtec
22-01-2016, 22:46
Turbo gayet küçük derken? Hangi turboya göre küçük örnekleyebilir misiniz? k04 için'de küçük deniyordu ama 400 hp veriyordu. Yeni nesil turbo/manifold olayı böyle artık, yeni golf R'da böyle.

b18c ve k20 lere taktığımız turboya göre gayet küçük. mesela benimki sc6262.

Cem.B
22-01-2016, 22:49
Cup 2 yide gomdunuz yahu neye gore o kadAr kotu :)

Zeki 2.23 yaptiginda cup 2 vardi bildigim bayagi bir seansda tam performans kullandi

ACYV
22-01-2016, 23:37
b18c ve k20 lere taktığımız turboya göre gayet küçük. mesela benimki sc6262.


Sc6262 700hp desteklemiyor mu? Kıyaslamak bile hata. Bu arac fabrikasyon 310ps uzerindeki turbo 450 hp verirse yeterince büyüktür. 600Hp filan mi vermeli büyük olması için.

ahk
23-01-2016, 15:03
Iphone ile ekran yansıtmayı nasıl yaptın? yolda ekrandan seyretmek için cihazın arkasında el freni tetiği var biliyorum, onu şase yaptırıyorlar da ben söktürmek istemedim, iz kalır filan... her istediğimde gizli menüye girip VSP ERROR on/off yaparak internet vs girebiliyorum. Navigasyon cidden gereksiz, istanbul'da bile telefon yeterli oluyor. BP'nin yakıtı iyi, ben İstinye/maslak'da oturduğum için maslak bp'de güzel oluyor, ara sıra ondan da alıyorum.
Hiç uğraşma menü vs. serviste yaptırdım rahat oluyor.
-iphone'u usb kablo ile bağla aynı zamanda bluetooth ile bağlan
-bağlantılardan hdmi'i seç
-ardından ana menüden ses'i seç.
Ekran direk önüne çıkıcak telefonunda ne varsa ekranda görebilirsin.

ACYV
23-01-2016, 18:53
Hiç uğraşma menü vs. serviste yaptırdım rahat oluyor.
-iphone'u usb kablo ile bağla aynı zamanda bluetooth ile bağlan
-bağlantılardan hdmi'i seç
-ardından ana menüden ses'i seç.
Ekran direk önüne çıkıcak telefonunda ne varsa ekranda görebilirsin.

IPhone 6s plus ile denedim olmadı ekran yansıtma.

Usb kablosuyla bağladım bir de Bluetooth'dab bağladım. Kaynak olarak HDMI'ı seçtim sonra da hone tuşuna basıp sesi seçtim. Birşey olmadı. Yanlış değil dimi?

sadun94
23-01-2016, 21:55
Turkiyede ki redline a dayama fantezisi...

ahk
25-01-2016, 16:31
IPhone 6s plus ile denedim olmadı ekran yansıtma.

Usb kablosuyla bağladım bir de Bluetooth'dab bağladım. Kaynak olarak HDMI'ı seçtim sonra da hone tuşuna basıp sesi seçtim. Birşey olmadı. Yanlış değil dimi?

bende de 6s var aynen böyle oluyor. sıfırdan nasıl yaptığımı videoya çekeyim numaranı özelden at whatsapp ile sana yollayayım.