Orijinalini görmek için tıklayınız : Fiat Bravo 1.4 MultiAir vs Seat Ibiza 1.2 TSI - DRAG
Abstraction
26-04-2016, 14:30
Specler;
Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140 PS @5000 d/d 230 NM Tork @1750 d/d 1275 KG + Dr. Ecu Soft yazılım + K&N Kutu İçi Filtre
Seat Ibiza 1.2 TSI 90 PS @4400-5400 d/d 160 NM Tork @1400-3500 d/d 1090 KG EcuFast Soft yazılım
https://www.youtube.com/watch?v=n84wO8lyt3g
Not:
- İki araçtada sadece sürücüler mevcut.
- Video whatsapp yolu ile aktarıldığı için kalitesi 240p.
- Denemeler trafiğe kapalı alanda yapılmıştır.
aposport
26-04-2016, 20:33
bravo nun yazılımı bayagı bir softmuş. Bence sahibi bir dyno ya çıkarsın arabasını. 140 ın altında bile çıkabilir bence o bravonun beygiri :goz:
Abstraction
26-04-2016, 21:06
bravo nun yazýlýmý bayagý bir softmuþ. Bence sahibi bir dyno ya çýkarsýn arabasýný. 140 ýn altýnda bile çýkabilir bence o bravonun beygiri :goz:
Dr. Ecu'da çıktı Dynoya. Mustang Dynoda 144 beygir verdi. Onun ne kadar eksik ölçtüğünü bilmiyorum ama eksik ölçtüğünü biliyorum
İbrahim33
26-04-2016, 21:25
bravoda sıkıntı var...
AliDogukan
26-04-2016, 21:48
0 dan kalkmak çok saçma geldi bana lastik durumu vitesler vs. gerçekle uzaktan yakından alakası olduğunu düşünmüyorum videonun.En kötü 30-40 gibi basılmalıydı.
i-vtec07
26-04-2016, 22:01
Kendim test etmedim fakat 1.2 tsi polo yazılımla çok hızlandığı söyleniyo . Sıfırdan dikmek yerine rolling yapsanız daha iyi olurmuş. Çekim falan güzel maşallah araçlarada :)
kelalper
27-04-2016, 07:29
bravo kusura bakmasın ama bayaa sorunlu heralde. Hadi ibiza hafif vs ama arada 50 hp fark var. Bravo özgünün dynoda 144 verdiyse normalde 165 hp falan demektir. 1.2 tsi soft yazılımla olsun olsun 120 hp. Gitsin baktırsın arkadaşınız arabasına. Sorunsuz diyolarsa da ustasını değiştirsin.
bravo çok nefessiz geldi, beygirinin hakkını verememiş gibi.
Valla ben yazılımlı 1.6 dizel golf 6 ile 140hp bravo denedim, 4-5 boy önde bitirmiştim ki bence sonuç normal kilo farkından dolayı. Ne Giu ne bravo yürümüyor dizelide benzinide. Turbo büyütme vs yapılmadığı sürece sadece yazılımla pek gitmiyorlar.
İbrahim33
27-04-2016, 09:10
nası yürümüyor abi yahu , 1.4 140 lık bravo it gibide gidiyor. 160 hp dizel bol torklu golfe geçilmesi normal. ama stock hali 0-100 8.9 sn olan bir araçtan bahsediyoruz. oldukça keyifliydi.
baranın gazını alcam ben pejo ıle az kaldı :D ashahdhs
saka bı yana dizel ve benzınlı fıat grubu kendı sınıfındakı araclara gore 2 tık daha yavaş
turbo vs yapmadıgınız surecec
2.0T 211hp beklerim berkay RWD hıammına :D
0-100 denemek biraz saçma benim bildiğim tsi da launch gibi birsey var. Ayak debriyajda vites1'de dip gaz yapınca devri sabitliyor. O devirde kalkınca ciddi iyi kalkıyor araba.
Bravo hem ağır hemde o tarz bir sisteme sahip değil sanırım.
50 den basılsaydı daha iyi olurdu.
0-100 denemek biraz saçma benim bildiğim tsi da launch gibi birsey var. Ayak debriyajda vites1'de dip gaz yapınca devri sabitliyor. O devirde kalkınca ciddi iyi kalkıyor araba.
Bravo hem ağır hemde o tarz bir sisteme sahip değil sanırım.
50 den basılsaydı daha iyi olurdu.
motoru korumak için 4bin devirden yukarı çıkarmıyo deviri boştayken
AliGizda
27-04-2016, 11:00
Sanırım sadece bende 'Bu video gizlidir' ibaresini veriyor?
Sanırım sadece bende 'Bu video gizlidir' ibaresini veriyor?
kaldırılmış sanırım video bende izleyemedim
0-100 denemek biraz saçma benim bildiğim tsi da launch gibi birsey var. Ayak debriyajda vites1'de dip gaz yapınca devri sabitliyor. O devirde kalkınca ciddi iyi kalkıyor araba.
Bravo hem ağır hemde o tarz bir sisteme sahip değil sanırım.
50 den basılsaydı daha iyi olurdu.
Dediğin şekilde pek verimli kalkılmıyor.Launch kontrol'den ziyade motor kendini korumaya alıyor.Ben tsı aracımda bir kaç kez denedim, araba gaz yemeyerek korumaya aldı kendini.Çok nadir güzel kalkış yapıyor.
bravo kusura bakmasın ama bayaa sorunlu heralde. Hadi ibiza hafif vs ama arada 50 hp fark var. Bravo özgünün dynoda 144 verdiyse normalde 165 hp falan demektir. 1.2 tsi soft yazılımla olsun olsun 120 hp. Gitsin baktırsın arkadaşınız arabasına. Sorunsuz diyolarsa da ustasını değiştirsin. maalesef abi mustang dynoda tutarli degil. Mustang dynoda 231 bg cikan araba ayni dynoda 235 cikani boy boy ayiriyor. Yine bu dynoda 140 cikan araba 160 filan da degil aslinda. Dr ecunun Dynamicste 145 cikan araba gercekte de belki 145 bile yoktu hic 160 la alakasi yoktu gidis olarak. 140 lik bravolar ya yurumuyor potansiyeli bu, ya mekanik sorun var ya da yazilim olmamis.
Telden yaziyorum, edit yapamadim, bu arada 231 lik olan aracla 235 lik olan araclarin kasa, sanziman, motor ayni , ayni arac farkli setup :)
Valla ben yazılımlı 1.6 dizel golf 6 ile 140hp bravo denedim, 4-5 boy önde bitirmiştim ki bence sonuç normal kilo farkından dolayı. Ne Giu ne bravo yürümüyor dizelide benzinide. Turbo büyütme vs yapılmadığı sürece sadece yazılımla pek gitmiyorlar.
170 lik manuel giu 160 lık manuel roccodan hızlı daha ne kadar yürümesi gerekiyordu acaba?
Fiat araba değerleri şaibeli olabilir. Misal linea 1.6 dizel, tork 290 nm. Diğer bütün rakipler 240-250 nm bandında. Hatta egea 320 nm imiş. Ama fabrikasyon performans verileri bile bu değerler ile uyumlu değil......
Abstraction
01-02-2017, 12:45
9 ay sonra yeni bir video ile konuyu hortlatıyorum :)
İki araç sahibi arkadaşlar dün uzun bir süre sonra denemişler 50-180 yapmışlar. Ve bu sefer sonucun ilk video ile pek alakası yok :)
Bravo DR. Ecu yazılımlıydı, fakat yazılımdan sonra araçta beygir artışından ziyade sadece alt devirlerde iyileşme olmuştu, o tarihten bu yana neredeyse 1 yıl geçti, aradan geçen sürede arabada bujiler ve triger değişti. Ve videodaki sonuca bakacak olursak zamanla chip tuning etkisini göstermiş gibi görünüyor :) Ibiza da soft yazılımlı 130 HP 215 nm gibi bir değere sahip. 3. Vites 150'de bittikten sonra bravo direk kafasını çıkarıyor, video 170-180 gibi kesiliyor arkadaşın telefonu çalmış o arada, 190-200e yaklaştıkça bravonun arayı daha da açması muhtemel gibi görünüyor.
https://www.youtube.com/watch?v=KS-Tn7JEnyM&
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.