Orijinalini görmek için tıklayınız : 207 gt & civic vti hangisi ?
Buyuk bır ınatlaşma sonucunda :D
Bu hafta sonu 207 gt ile 98 vti kalkış ve rolling denememiz var ( 207gt ve vti stock :D ) ( teknık degerlerı vermeme gerek yok heralde ;) ;)
Videoları haftasonu yuklıcem. Fikir alma acısından sızce rolling ve kalkışda sonuclar ne olur? Bana gore kalkışda 207 alır ama rollingde vti diyorum ;) eger rollingdede vti gecılırse ılk yapılacak işlem 50hp lik dry nos kiti ( vti a nos destegı hakkında ne dusunuyorsunuz? )
Göktürkm
19-11-2008, 17:40
207 gt alır gibi geliyo bana
vtecı kaldırcak olan kısı bılmıyorsa ısı hıc denemesınler
Vtec-SEDAN
19-11-2008, 17:50
bence Vti stock haldeyken GT karşısında pek şanslı olmaz..
kickboxer
19-11-2008, 18:26
207 gt bi arkadasta vardı baya iyi gidiyo bence vti sansı yok
Hondadır bu sağı solu belli olmaz ;)
cok iç açıcı oldunuz yaw :D
arkadaşlar yanlız 207 rc degıl gt yani 150 hp liklerden ;)
emretorlak
19-11-2008, 19:25
Stock Drag=207 GT
Stock Rolling=207 GT
Haa dersenki iki aracı da yükleyelim;o zaman %100 207GT.
http://www.youtube.com/watch?v=XYM2bSfAlio
iyi seyirler
hafıften gıcıklanmıs vti :)
207 nin 0-100 değeri nedir ?
bu gıcıklanmalar atmosferikmi? :D
bu gıcıklanmalar atmosferikmi? :D
evet
zaten turbo olsaydı vıdeo da 207 gt gozukmezdı bıle...
207 nin 0-100 değeri nedir ?
0-100 km/s Hizlanma 8.1 sn 150hp tork 240Nm Ağırlık:1281kg
Lastikler:205/45R 17
evet
zaten turbo olsaydı vıdeo da 207 gt gozukmezdı bıle... haklısın ;) ama stok gecemicez anlaşılan :(:)
2. denemede cokta zorlayamamıo
dur bı sn bı vıdeo daha var
cıvıc si 136 hp
207 gt bulursam eklerım
http://www.youtube.com/watch?v=XYM2bSfAlio
iyi seyirler
hafıften gıcıklanmıs vti :)
baya gıçıklamışlar çok güzel videolar
SİNANN007
19-11-2008, 21:41
Biz denedık 207 de eksoz falan da vardı vtı da aem fıltre bıde eksoz vtı 1 1.5 boy kadar önde bıtırdı süren arkadasların ıkısıde bu işi bılen arkadaslardı
SİNANN007
19-11-2008, 21:43
stock drag=207 gt
stock rolling=207 gt
haa dersenki iki aracı da yükleyelim;o zaman %100 207gt.
yüklemek ten kastın ıkısınıde aynı sartlarda turbo halıne mı getırmek:)
dragon07
19-11-2008, 21:53
yüklemek ten kastın ıkısınıde aynı sartlarda turbo halıne mı getırmek:)
çok kötüsün haaa :D 2sinide yüklersek yok olur 207. antalyadaki denemelerde 106gti lar ve vti lar almıştır.tabi burda havalar biraz daha farklı :rolleyes:
207=cai,eksoz,blowoff
106,vti=cai,eksoz. tabi 400m de böyle oluyor ilerde geçebilir 207
rc nın gıdısını gordukten sonra vti dıyorum ben...
RC'nin gidişinde ne war yaw :beuj::D:D
orhan_guney
21-11-2008, 10:15
benım kuzenımde 207 rc vardı çok denedık dunya kadar fark atıyor vtec her türlü vtec alacak.
Hangi dolulukta vtec RC'ye fark atıyor? Araçta neler var acaba?
Bu arada konu hakkındaki benim görüşüm 2 araçta standartsa 207GT alacaktır 2 koşulda da.
Shadow_Dancer
21-11-2008, 10:32
ikiside stocksa bence gt alır...
stock vti'ın en yenisi 10 yaşına geldi artık, tek avantajı gt'den hafif olması
her türlü vti.. ..bence vti yi 207 Rc ile karşılaştırmak lazım... videodaki kişinin de tepkiside çok güsell " şimdi niye böyle oldu yaa" :D:D
bence vti yi 207 Rc ile karşılaştırmak lazım...
Type-R yazcaktın herhalde VTI yerine:beuj:
O karşılaştırmayı da yaptık zaten biz :rolleyes:
bende gt ıle rc arasında da cok oyle abartılacak bı fark yok
Uygun bi zamanda ben bulursam standart vti la da gt ile de video ceker koyarım. Ordan hem VTI vs GT'nin sonucu hakkında da bi fikir çıkar :)
stockta 207gt vti ı geçer.ama cok fazla fark olmaz.
RC nın stockta vti la alakası olmaz.
RC-GT arasındaki farkta belli.
rs-RC
http://videos.streetfire.net/video/207RC-vs-Clio-Rs_169756.htm
rs-GT (rs 2 kişi gt tek kişi-ve oldukça alt devırden basıyoruz buda gt nın avantajına)
http://videos.streetfire.net/video/Clio-RS-207-GT_175485.htm
GT ile RC arasında BENCE dağlar var..
stockta 207gt vti ı geçer.ama cok fazla fark olmaz.
RC nın stockta vti la alakası olmaz.
RC-GT arasındaki farkta belli.
rs-RC
http://videos.streetfire.net/video/207RC-vs-Clio-Rs_169756.htm
rs-GT (rs 2 kişi gt tek kişi-ve oldukça alt devırden basıyoruz buda gt nın avantajına)
http://videos.streetfire.net/video/Clio-RS-207-GT_175485.htm
ibo, ezik gt gitti rc gelio yolda :D:D Goral in gazabina ugramasaydim simdiye sokaklardaydim da...Birde benimki can inki kadar gitmicekmis gibi bi his var icimde. Hormonlu rc onunki...Chiplimidir nedir :D:D:D:D:heyoo:
Uygun bi zamanda ben bulursam standart vti la da gt ile de video ceker koyarım. Ordan hem VTI vs GT'nin sonucu hakkında da bi fikir çıkar :)
yanlıs hatırlatmak ısterımkı
atmosferık bır araba ıle turbo beslemelı bır aracı karısılastıyorsun
sonucta vti atmosferık bır araba
neyı ıdda etmeye anlatmaya calsıyorsunkı gt yı geçmistim rc yıde cok rahat gecerdım denk gelse denerdık..
2kere 2 4 eder
saygılar.
http://videos.streetfire.net/video/CVC-S-VS-207-GT_192915.htm
atmosferık civic si 92 model 136 hp beyin eksoz sistemi kısa sanzıman
turbo 207 gt eksoz sıstemı bow yuksek basınc
sonuc ortada ne dıyım artık...
Ben karşılaştırmıyorum onları Mertcan. GTI_35 nickli arkadaş yazmış onu yanlış gördün herhalde ;) Ben ztn standart olarak RC ile Type-R karsılastırılır dedim gidişleri yakın olduğu için.
Senin araç atmosferikken nasıldı bilmediğim için ona yorum yapamıyacam ama denk gelsek ben de seve seve denerdim. 2 kere 2 4 mü 5 mi eder bakardık. Şimdi havanda su dövmenin anlamı yok.
Umarım turbo işin en kısa zamanda sorunsuz biter bu arada. Merakla bekliyoruz ;)
http://videos.streetfire.net/video/CVC-S-VS-207-GT_192915.htm
atmosferık civic si 92 model 136 hp beyin eksoz sistemi kısa sanzıman
turbo 207 gt eksoz sıstemı bow yuksek basınc
sonuc ortada ne dıyım artık...
Benim ne basıncım açıki ne egzosum var ne de bov'um. Tam tersine bi de dandik kar lastiklerim var. Aracın sahibi arkadaşı da tanımam ama seve seve bende denerim.
Ben karşılaştırmıyorum onları Mertcan. GTI_35 nickli arkadaş yazmış onu yanlış gördün herhalde ;) Ben ztn standart olarak RC ile Type-R karsılastırılır dedim gidişleri yakın olduğu için.
Senin araç atmosferikken nasıldı bilmediğim için ona yorum yapamıyacam ama denk gelsek ben de seve seve denerdim. 2 kere 2 4 mü 5 mi eder bakardık. Şimdi havanda su dövmenin anlamı yok.
Umarım turbo işin en kısa zamanda sorunsuz biter bu arada. Merakla bekliyoruz ;)
hazırda turbo olan civic de var beklentılerınız varsa denemek ısterız...:icon_tup:
Alıskanlık olmus artık VTI ile her arabayı karsılastırmak...
Hadi 207GT karsılastırılır; ikisi de stock olursa 207GT gecer, ikisi de modifiyeli olursa bence yine 207GT gecer. 207GT sadece chiple 180+hp oluyor.
Bir tane 207GT gecince, hepsi gecilmis olmuyor malesef...
207RC ile VTI alakasız otomobiller, abartmamak lazım...
hazırda turbo olan civic de var beklentılerınız varsa denemek ısterız...:icon_tup:
Nasıl bi deneme istediğim sonucunu çıkardın ordan ilginç:beuj:
Turbo civicler'le deneme gibi bi isteğim olsa gider bi tane de ben alırdım onlardan :D
hayırlı işler ozamn..
drager ekol ekol
hahahah :D
207RC bence ciddi gidiyor. stock hali benim arabanın chipli filtreli egzozlu hali kadar gidiyordu hatta. 207RC vtec ten iyi gidecektir. konumuz 207gt vs vtec ama, burda da vtec gt'yi geçer bence
Alıskanlık olmus artık VTI ile her arabayı karsılastırmak...
Hadi 207GT karsılastırılır; ikisi de stock olursa 207GT gecer, ikisi de modifiyeli olursa bence yine 207GT gecer. 207GT sadece chiple 180+hp oluyor.
Bir tane 207GT gecince, hepsi gecilmis olmuyor malesef...
207RC ile VTI alakasız otomobiller, abartmamak lazım...
Bu yoruma sonuna kadar katılıyorum bahsedilen model arabalari kullanmis biri olarak. Ayrica canin 207rc sinin bazisi stok bazisi cai li ep3 ve fn2 leri gectigi video larda var. Ozaman mertcan senin dusuncene gore 207rc cai li butun typer lari gecer :soru:
ibo, ezik gt gitti rc gelio yolda :D:D Goral in gazabina ugramasaydim simdiye sokaklardaydim da...Birde benimki can inki kadar gitmicekmis gibi bi his var icimde. Hormonlu rc onunki...Chiplimidir nedir :D:D:D:D:heyoo:
can soledi murat hayırlı olsun:icon_tup:
bence senınkıde canın kı kadar gıder. dıger Rc nın gıtmemesının bı kac sebebı vardı;)
ciğersiz araba yoktur,ciğeri sökülmüş arba vardı:D
sen gider motorun ustune acık hava fılıtresı koyarsan araba yürümez haliyle.
vti geçer nede olsa HONDA :D
vti geçer nede olsa HONDA :D
sanada hayırlı işler...
can soledi murat hayırlı olsun:icon_tup:
bence senınkıde canın kı kadar gıder. dıger Rc nın gıtmemesının bı kac sebebı vardı;)
ciğersiz araba yoktur,ciğeri sökülmüş arba vardı:D
sen gider motorun ustune acık hava fılıtresı koyarsan araba yürümez haliyle.
Saol ibo daha iyileri senin olur isallah. Yeni clio rs mesela :D Diger rc nin gitmemesi buyuk ihtimal sıcak alan hava filtresinden ama benim kafamda bide rodaj farkı var. Direk polisten kacar gibi rodaj yaparsan daha iyi bi performans mı alirsin acaba butun devir bantlarinda :soru:
Saol ibo daha iyileri senin olur isallah. Yeni clio rs mesela :D Diger rc nin gitmemesi buyuk ihtimal sıcak alan hava filtresinden ama benim kafamda bide rodaj farkı var. Direk polisten kacar gibi rodaj yaparsan daha iyi bi performans mı alirsin acaba butun devir bantlarinda :soru:
5000 km normal bin hiç zorlama sonra kalite motor ve şanzuman yağı koy aban gitsin:D:D
5000 km normal bin hiç zorlama sonra kalite motor ve şanzuman yağı koy aban gitsin:D:D
Bende simdilik o rakamı 2000 diye dusunuyorum. 1000 km normal teyze tipi kullanım, sonra 2000 e kadar abanırım, 2000 dede yaglari degistirirm.
Bende simdilik o rakamı 2000 diye dusunuyorum. 1000 km normal teyze tipi kullanım, sonra 2000 e kadar abanırım, 2000 dede yaglari degistirirm.
sadece motor olarak düşünme rodajı.şanzumanı,fren,yürüyen de var işin içinde.
5000 bın acele etme.zaten kış fazla atraksiyon olmaz.
sadece motor olarak düşünme rodajı.şanzumanı,fren,yürüyen de var işin içinde.
5000 bın acele etme.zaten kış fazla atraksiyon olmaz.
Hayatta dayanamam 5000 km :D Oldugu kadar dayancaz ama:icon_tup:
mertcan senın vtı acık gıcıklanmısmıydı:confused::beuj:
stock veya yuklu Gt'nın daha avntajlı oldugunu dusunuyorum.Vtı turbolarsa ıs degısır...
fıltresne kdr stock vtisa 207
egsoz caı varsa vtı dıorum..
rodaj ıcın 500 600km basma sora kademelı yuklen 1000km gıbı komple yuklenmeye başla:D yağı fılanda deiştir tabı..
8.000rpm
18-12-2008, 08:52
tamamen stock vti ve tamamen stock 207gt çok çekişir ama vti az bi miktar önde gider...
yüklemek işin içine girerse sınırı yok...
cai+egzoz+headers ile vti'ın ne hale geldiğini herkes biliyor.. işin içine bi de 4.785 girerse zaten yoruma gerek bile yok... stock gt mevzu dışı kalır...
207gt zaten turbolu , çiplenince alınan cevap da gayet verimli... egzozlanırsa da tam olur..
bence ancak bu müdahalelerle gt alır...
bu haldeki bi gt'yi de zaten stock vti ile değil , yüklü atmosferik vti ile kıyaslamak gerek...
o zaman da iş hepten arap saçına döner... gt yi kullanan turbodan anlamalı , vti kullanan da vti kullanmayı bilmeli.. o zaman izlemek zevkli olacaktır...
merkeztuning
21-12-2008, 18:29
bence stockta 207gt alır.3.vitesten sonra falan alır ama. eğer yüklencekse 207 gt iyi bir map yazılımı egzoz filtre down pipe falan 210-230hp arası çıkartır. stage 2 vti bile 220hp yi bulmuyor. walla şöle diyim ikisinide eşit miktarda para harcayarak yükleyin yine 207 alır.
jdm-fuat
21-12-2008, 19:02
ben bir peugeot servis sahibi olarak ve bi honda vti kullanıcısı olarak vti diorum :D aslında bu yanlıs bi karsılastırma cunku 207 turbo motor vti ise atmosferik!
ADMISE R1
21-12-2008, 19:48
bencede yanlış alt devirde yürürlerse 207 alır ve vtec yakalayamaz amaüst devir denerlerse sonuçlar değişebilir
ben denemiştim 1. vites vtec acık ve 2. vites 70 den basmıştık ikisindede saçma bir fark oluyordu 4ün sonuna kadar ... Stok oldukları sürece geçmesi çok zor
bende sadece filtre egzoz ve kat iptali vardı...
turbo besleme ve atmosferik karşılaştırılması yapılıyor. bence alt devirde üst devirde son hızlarda olsun 1.2.3.4.5 vites olsun nasıl basılırsa basılsın sonuçlar hep değişecektir. vti üst devirlerde iyi bir araba 207 alt devirlerde alır. stock durum tabi. değişken zamanlı bi karşılaştırma olur:D
ben anlamadım konu nerelerden nerelere gelmiş.207gt çok çok iyi giden bi araç değil benim gözümde.ben bunu denemeden öncede sölüodum hep.hatta mertcan ın koyduğu wideoda denediğim kişi arkadaşımdır hep söledim ben ona boş yere para harcama bu arabaya diye.ama rc çok farklı bence.rc çok daha iyi gidio
ister stock,isterseniz non stock olsun vti alır.komple egzostlu,cai'li,yazılım yapılmış gt'de kullandım,stock'ta kullandım,vti gt 'ye göre daha başarılı:)stage 2 bi vti'la yüklü gt arasında oluşacak farkı düşünemiyorum ki,dragon07 arkadaşımızında söylediği gibi 106 207 gt denemesi yaptık sonuç ortadaydı=106:D
emretorlak
23-12-2008, 23:49
http://www.youtube.com/watch?v=XYM2bSfAlio
Bu videodaki vti'ın yüklü oldu her halinden belli.Her iki araç da stock olduğunda GT'nin çok rahat geçeceği görülüyor.
http://videos.streetfire.net/video/C...-GT_192915.htm
136 hp lik civic si ile olan kapışmada 8. saniyeden gelişlerine bakarsanız orta şeritteki GT'nin yırta yırta geldiğini ve önüne çıkan koskoca fiat doblo yüzünden yavaşladını görmek için hiçbirmizin teleskopa ihtiyacı yoktur umarım:)
Türkiye'deki tüm Hondacılar burada mı toplanmış ya?Nereye düştük böyle:icon_tup:
ben bir peugeot servis sahibi olarak ve bi honda vti kullanıcısı olarak vti diorum :D aslında bu yanlıs bi karsılastırma cunku 207 turbo motor vti ise atmosferik!
Hangi servis ?
http://www.youtube.com/watch?v=XYM2bSfAlio
Bu videodaki vti'ın yüklü oldu her halinden belli.Her iki araç da stock olduğunda GT'nin çok rahat geçeceği görülüyor.
http://videos.streetfire.net/video/C...-GT_192915.htm
136 hp lik civic si ile olan kapışmada 8. saniyeden gelişlerine bakarsanız orta şeritteki GT'nin yırta yırta geldiğini ve önüne çıkan koskoca fiat doblo yüzünden yavaşladını görmek için hiçbirmizin teleskopa ihtiyacı yoktur umarım:)
Türkiye'deki tüm Hondacılar burada mı toplanmış ya?Nereye düştük böyle:icon_tup:
vti da YÜKLÜ diyebilecek bir şey yok eksoz headers filitre performansa yönelik daha önce kısa falanda vardı ama sattı mertcan.
ayrıca, doblonun yanından geçiyor nerde yavaşlıyor allah aşkına tekrar izlermisin lütfen.
Stock Drag=207 GT
Stock Rolling=207 GT
Haa dersenki iki aracı da yükleyelim;o zaman %100 207GT.
Ayrıca hep Honda cılara derler Fanatik Fanatik diye ama, lütfen yapmayın arkadaşlar iki aracıda yükleyelim %100 de GT yi neye göre diyorsun araştırmaların var heralde ;) biraz örnek göstersene Türkiye' den veya dünyadan !
VTİ hemen hemen her araç la karşılaştırılmıştır, burda bazı fanatik arkadaşların hazmedemediği bir yer var heralde, bu araç gerçekten başarılıki dünya kadar araç ile kıyaslanıyor. hemde bir çok kıyasladığı model ya hacim olarak büyük yada turbo veya aşırı beslemeli, Stock olarak geçemese karşılaştırabilmek bile bence VTİ ın başarısıdır. tamam bazı honda cı arkdaşlar özelliklle honda forumlarında çok fanatik olmuşlardır ve her arabaya gider yapmışlardır. ama şu farkıda görün lütfen..kimse yanlış anlamasın yazdıklarımı kimseye gider falan yapmıyorum ama biraz objektif olalım..
207GT ye gelince, bence headers eksoz filitreli temiz bakımlı bir VTİ ile en az kafa kafaya giderler fikrim bu şekilde... bir kaç deneyen arkadaşımızda belirtmiş zaten..
ben bir peugeot servis sahibi olarak ve bi honda vti kullanıcısı olarak vti diorum :D aslında bu yanlıs bi karsılastırma cunku 207 turbo motor vti ise atmosferik!
tebrik ederim :)
207GT ye gelince, bence headers eksoz filitreli temiz bakımlı bir VTİ ile en az kafa kafaya giderler fikrim bu şekilde... bir kaç deneyen arkadaşımızda belirtmiş zaten..
Yok fatih yürüyemiyor hatta headerssızıyla bile yürüyemiyor...
Yok fatih yürüyemiyor hatta headerssızıyla bile yürüyemiyor...
yok abi olamaz nasıl olur yau :D:D cık şimdi olmadı bak şu vti ın yaptığına :D alla alla :D
vti da YÜKLÜ diyebilecek bir şey yok eksoz headers filitre performansa yönelik daha önce kısa falanda vardı ama sattı mertcan.
o videoda mertcanın arabada kısa var.
o videoda mertcanın arabada kısa var.
zaten kısa vardı yazmıs fatih...
Allah aşkına yuklu yuklu demiisiniz
ne yukluymus beeeeeeeeeeeee
siz yuklu vtec gordunuzmu hıc hayatınızda?
ekzantırık bıle yoktu arabamda
arabam 8 ay yattı yagınıbıle degıstırmeden gazladım o vıdeoda
askerden ızıne gelmsıtım.
sunu kafanıza sokun n/a araba ıle turbo araba karsılasıtyorsunuz
hala bunların farkında degılsınız.
arabamda kısa sanzıman vardı o vıdeoda
vtec altı basıyorum 4 vıtesde yakalıyorum gecıyorum 5.vıtese atınca yıne yakalıo 207 cunku uzun 5.vıtes dıslım vardı.
ama tek kısı denememde fark gayet farklı İÇİNDEN gecıyorum...
civic si videosu daha farklı 207 gt ı kullan arkadasımız
balamirle yuz yuze sorduk ayagını gazdan gectınmı dıye?
dobloyu gorunce bıraz korktum ama asla ayagımı gazdan cekmedım dıe kendısı ıfade ettı..
hayırlı gunler
gune bu konu ıle basladık hayırlısı olsun :D:D:D:D
zaten kısa vardı yazmıs fatih...
daha önce kısa flanda vardı sattı demiş.
daha önce kısa flanda vardı sattı demiş.
yok vardı o videoda
4.785 kısa
5.uzun vites dişlisi
yanı tamam ılk 4 vıtes cok ıyı gıdıyo araba ama 5.vitese attınmı resmen duruyoru :D
emretorlak
24-12-2008, 08:49
Tabiki burda amaç işi renklendirmek.Yoksa GT'nin veya VTI'ın önde bitirmesinin kimseye hayrı yok:)Sitede samimi olduğum arkadaşlarım benim ne derece Honda beğeniri olduğumu bilirler.Hatta 207'yi satıp Type-R almak için yırtındığımı da bilirler.Bir gün denkleştiricem o parayı:DVTI şüphe götürmez efsane olacak bir araç hatta olduda.Zaten en yenisinin 10 yaşında olduğunu ve hala piyasasının 20-25 bin lira aralığında seyrettiğini göz önüne alırsak ne derece başarılı bir araç olduğu ortada.Hele hele prof. ellerde bu makinaların ne hale geldiğini hepimiz biliyoruz.
Uzun lafın kısası, Mertcan demekki hem fikiriz. Aracın stock olsaydı GT önde olacaktı;)
Unutmadan, iki araçda yüklenirse GT kesin alacaktırdan kastım şuydu.En basitinden turbo motor ile atmosferik bir motora uygulanacak chip tuning uygulamasından alınacak yanıt arasında çok ciddi farklar var.GT'ye yapılan bu uygulamalarda %20 ile %30 arası güç artışı sağlanmakta.Bu da 180/190 hp'ye tekabul etmekte.Ama "MaG" arkadaşımızın sorduğu üzere ona ne memleketimden ne de dünyadan yaptığım araştırmaları göstereyeceğim:)Anlatmak istediğim çok daha basit bir konu:)
yok ben zaten her zaman soylerım
stock vti çok iyi giden bi araba degil bence
eski 106 gti (06 yor36) sattıp vti aldıktan sonra
gercekten uzulmstum bıraz
ama kısa surdu
hedars eskoz aem filitre kiti ile gercekten cok zevklı bır araba haline geldi
zaten daha sonra pasaoglu serviceyi gordukten sonra araba çoşmustu :D
şu an nasıl bısı olacak tahmın edemıyorum artık hayırlısı... :)
dragon07
24-12-2008, 10:55
[QUOTE=emretorlak;489699]Tabiki burda amaç işi renklendirmek.Yoksa GT'nin veya VTI'ın önde bitirmesinin kimseye hayrı yok:)Sitede samimi olduğum arkadaşlarım benim ne derece Honda beğeniri olduğumu bilirler.Hatta 207'yi satıp Type-R almak için yırtındığımı da bilirler.Bir gün denkleştiricem o parayı:DVTI şüphe götürmez efsane olacak bir araç hatta olduda.Zaten en yenisinin 10 yaşında olduğunu ve hala piyasasının 20-25 bin lira aralığında seyrettiğini göz önüne alırsak ne derece başarılı bir araç olduğu ortada.Hele hele prof. ellerde bu makinaların ne hale geldiğini hepimiz biliyoruz.
:hahaha: azizim sende hondacısın,alıcaz sanada bi typer :)
bunu herkez bilir vti yı yürütmek istiyorsan kısa kaçılnılmaz bi işlem ve ne kadar fark ettigini herkez bilir.artı güzel cai+headers eksoz bu araçlar için yeterde artar bile 207gt yi geçmek için...ki bunun yanında etc ,v-afc filan varsa dahada iyi olur bence sonuç normal geldi bana :cool:
[QUOTE=emretorlak;489699]Tabiki burda amaç işi renklendirmek.Yoksa GT'nin veya VTI'ın önde bitirmesinin kimseye hayrı yok:)Sitede samimi olduğum arkadaşlarım benim ne derece Honda beğeniri olduğumu bilirler.Hatta 207'yi satıp Type-R almak için yırtındığımı da bilirler.Bir gün denkleştiricem o parayı:DVTI şüphe götürmez efsane olacak bir araç hatta olduda.Zaten en yenisinin 10 yaşında olduğunu ve hala piyasasının 20-25 bin lira aralığında seyrettiğini göz önüne alırsak ne derece başarılı bir araç olduğu ortada.Hele hele prof. ellerde bu makinaların ne hale geldiğini hepimiz biliyoruz.
:hahaha: azizim sende hondacısın,alıcaz sanada bi typer :)
bunu herkez bilir vti yı yürütmek istiyorsan kısa kaçılnılmaz bi işlem ve ne kadar fark ettigini herkez bilir.artı güzel cai+headers eksoz bu araçlar için yeterde artar bile 207gt yi geçmek için...ki bunun yanında etc ,v-afc filan varsa dahada iyi olur bence sonuç normal geldi bana :cool:
drag,roll farketmez vti için,her türlü üzer 207gt'yi.gördük yüklenmiş gt,bence rc kadar bile gitmiyordu:)
bu 207 206 nın yeni si deilmi yav turbo koymuşlar bu kadar mı hızlanmış:)
bu 207 206 nın yeni si deilmi yav turbo koymuşlar bu kadar mı hızlanmış:)
kim demiş olm hızlanmış die;)
bu 207 206 nın yeni si deilmi yav turbo koymuşlar bu kadar mı hızlanmış:)
Bknz. 58. saniye :)
http://upload.streetfire.net/video/11122008-BayramRollsisss_205092.htm
Videodaki 207 daha 500km de :D:D
can neyı tartısıyosun:D
varsa vti gelir dener;)
videodaki seat iimiş:)
şimdi 207 gt farklı 207rc farklı arablar değilmi ben mi yanlış biliyorum gt olan turbo ile 150hp idi galiba rc de 175 turbo ile hacimler 1,6
yav turboyu vti ın bagajına koysan 15hp alırsın:)
bence 1,4 is hondasına ufak bi turbo koymuş bi arkadaşla 207rc denese denk bi karşılaştırma olur:)
can neyı tartısıyosun:D
varsa vti gelir dener;)
turbolusu gelio yakında
denerız turboya turbo hemde aynı basıncta:icon_tup:
bu muhabbetler cok sacma arkadaslar.kendı soyledıgınıze kendınız ınanın once.
turbo var yok onemlı degıl.sonucta o aracların urettıklerı gucler bellı.bırı atmosferık bırı turbo dıgerı supercharger bı baskası dızel olur ama uretttıklerı gucler ve kıloları yakınsa bana gore bu araclar aynı kategorıdedırler.
vti 160hp/150nm/1080kg
gt 148hp/240n/1281kg
verılere gorede bırbırıne yakın araclar.bunlardan biri dıgerını gececek yada yan yana gıdecekler.olay budur.bunu uzatıp yok ona turbo koysan yok onu atmosferık yapsan gıbı muhabbetler gercekten anlamsız.
bırı gecer yada gecemez konu bu.
muhabettı uzatan sizsiniz neyse
hayırlı işler :D
vti 160hp/150nm/1080kg
gt 148hp/240n/1281kg
nesi denk bunların ya gt cok yavaş:)
emretorlak
24-12-2008, 15:05
drag,roll farketmez vti için,her türlü üzer 207gt'yi.gördük yüklenmiş gt,bence rc kadar bile gitmiyordu:)
Bak yaa:D Ben haftaya ordayım Öncel. Oralarda Haşim Balaban diye bir beyfendi varmış.Peugeot yetkili bayii satış ve teknik servis sahibiymiş. Seni de çok yakından tanırmış.Hondayı bu kadar çok sevdiğini bilmioyordur kanımca:evil: :angel:
Bknz. 58. saniye :)
http://upload.streetfire.net/video/1...sss_205092.htm
Videodaki 207 daha 500km de:D:D
Can da olmasa ne yapıcaz bilmiyorum:icon_tup: Yakında Pugları atmosferik şahinlerle kaldırıcaklar:hehe:
vti 160hp/150nm/1080kg
gt 148hp/240n/1281kg
nesi denk bunların ya gt cok yavaş:)
tamam işte denesınler bakalım:D
Ankarada deniyecek vti yokmu ya nası hondacısınız siz:D:D
tamam işte denesınler bakalım:D
Ankarada deniyecek vti yokmu ya nası hondacısınız siz:D:D
istda denicek gt varmı peki:)
Bak yaa:D Ben haftaya ordayım Öncel. Oralarda Haşim Balaban diye bir beyfendi varmış.Peugeot yetkili bayii satış ve teknik servis sahibiymiş. Seni de çok yakından tanırmış.Hondayı bu kadar çok sevdiğini bilmioyordur kanımca:evil: :angel:
Can da olmasa ne yapıcaz bilmiyorum:icon_tup: Yakında Pugları atmosferik şahinlerle kaldırıcaklar:hehe:
beklerim kardeşim herzaman;)
http://www.youtube.com/watch?v=XYM2bSfAlio
Bu videodaki vti'ın yüklü oldu her halinden belli.Her iki araç da stock olduğunda GT'nin çok rahat geçeceği görülüyor.
http://videos.streetfire.net/video/C...-GT_192915.htm
136 hp lik civic si ile olan kapışmada 8. saniyeden gelişlerine bakarsanız orta şeritteki GT'nin yırta yırta geldiğini ve önüne çıkan koskoca fiat doblo yüzünden yavaşladını görmek için hiçbirmizin teleskopa ihtiyacı yoktur umarım:)
Türkiye'deki tüm Hondacılar burada mı toplanmış ya?Nereye düştük böyle:icon_tup:
snaırım teledkopa ihtiyaç war.benim yakın arkadaşım denediğim.bir daha deneyelimmi diyede sordum gerek yok dedi.hız kesmiş olsaydı bi daha deneyelim derdi zaten..
vti stocksa, gt geçicektir..
Tabiki burda amaç işi renklendirmek.Yoksa GT'nin veya VTI'ın önde bitirmesinin kimseye hayrı yok:)Sitede samimi olduğum arkadaşlarım benim ne derece Honda beğeniri olduğumu bilirler.Hatta 207'yi satıp Type-R almak için yırtındığımı da bilirler.Bir gün denkleştiricem o parayı:DVTI şüphe götürmez efsane olacak bir araç hatta olduda.Zaten en yenisinin 10 yaşında olduğunu ve hala piyasasının 20-25 bin lira aralığında seyrettiğini göz önüne alırsak ne derece başarılı bir araç olduğu ortada.Hele hele prof. ellerde bu makinaların ne hale geldiğini hepimiz biliyoruz.
Uzun lafın kısası, Mertcan demekki hem fikiriz. Aracın stock olsaydı GT önde olacaktı;)
Unutmadan, iki araçda yüklenirse GT kesin alacaktırdan kastım şuydu.En basitinden turbo motor ile atmosferik bir motora uygulanacak chip tuning uygulamasından alınacak yanıt arasında çok ciddi farklar var.GT'ye yapılan bu uygulamalarda %20 ile %30 arası güç artışı sağlanmakta.Bu da 180/190 hp'ye tekabul etmekte.Ama "MaG" arkadaşımızın sorduğu üzere ona ne memleketimden ne de dünyadan yaptığım araştırmaları göstereyeceğim:)Anlatmak istediğim çok daha basit bir konu:)
iki aracıda yükleyelim dediğinde %100 207 Gt dediğinde ben iki aracıda GIRTLAK yüklemek anladım %100 yükleme anladım.. stage 1 yükleme falan diyebilirdin..neyse konu anlaşılmış biraz zannedersem, Sende al bi TypeR rahatına bak boşver GT yi RC yi :) çok memnun kalacağın bi araç ;)
Neyse Hayırlı işler ozamn herkeze..
Gunesinoglu
24-12-2008, 20:04
verilere bakınca honda nın herşeyiyle üstün olduğu belli oluyo bu bağlamda nasıl söylenebilir GT çok rahat VTİ yi geçer diye?==
Bana göre bu olayda honda nın şansı çok yüksek...
Stock olarak dusunursek iki arabayıda aradaki 200 kg fark cok buyuk bir fark bence. Nasıl rolling lerde 2 kisi 1 kisi ne kadar fark ediyorsa 200 kg neredeyse 3 kisiye denk geliyor. Sirf bu agirlik farkı yuzunden belki gt gecilecektir. Ama cok dusuk devirlerde verdigi 240 nm tork ta vti in dusuk devirlerdeki verimsizligi gt nin isine yaricaktir. Denemek lazim bence, denemeden yorum yapmak cok mantiksiz, cunku degerlere bakarsak rc 175 beygir typer 200 beygir. Stock olarak rc onde gidiyor, hic beklemedigimiz bir sonuctu mesela bu.
biri 10 yaşında biri 2 3 yaşında bile değl belkı de...geçsin geçilmesin gt derim ben.uzun zaman biner rahat eder daha uzun düre yüklerim keyfıme bakarım..
vtec çok farklı tabıkı ama biraz da mantık ;) bırak geçsin 3 boy 5 boy çok dert edersen illaki geçersin :)
Denesin diyorsunuzda biz denedik yaw... 3. postum GT ile denedik vti en az 2 boy öndeydim hatta benimle birlikte çağlar(istildo) vts si ilede denedi 3. lü bastık caglarda zaten beni 2 boy hatta daha fazla geçiyordu... Gt iyi yürüyen bir araba değil stok olarak...
umu_vtec
25-12-2008, 01:34
model konfor açısından bişi diemem ama yürür açısından vti derim :)
varsa iyi bir gt niz ankarada
civic si la deneyelim???
1500 devirde filan basınca RC/GT herkesi eziyor. Virajlı yolda filan mahveder alayını
1500 devirde filan basınca RC/GT herkesi eziyor. Virajlı yolda filan mahveder alayını
http://www.youtube.com/watch?v=XYM2bSfAlio
vtec altı bastık hayırlı seyirler..
maşallah vti ' a ama benim kastettiğim bu değil.
Virajlı bir yolda, arabayı vtec üstü tutmak imkansız, düz yoldaki gibi olmuyor.
maşallah vti ' a ama benim kastettiğim bu değil.
Virajlı bir yolda, arabayı vtec üstü tutmak imkansız, düz yoldaki gibi olmuyor.
Tamam da virajlı bir yolda da basılmaz ki :icon_wack
Esasında virajlı yolda basılır, pist ralli f1 vs vs nie izliyor insanlar bunları.
Ayrıca çok eğlenceli:D
Esasında virajlı yolda basılır, pist ralli f1 vs vs nie izliyor insanlar bunları.
Ayrıca çok eğlenceli:D
Virajlı yollarda basılır demek..Sen apex noktasıyla falan dönüyorsundur şimdi virajları..
2 araç denenecekse virajlı yolda basılmaz..Yok ben kendimi boşverdim insanlarında hayatını riske atıcam diyosan ilerisini göremediğin bir viraja içten girmekte bi sıkıntı yaşamazsın.
207 ler jeep gıbı yuksek neredeyse vırajlı yollarda pek ıyı yol tutacagını sanmıyorum.
maşallah vti ' a ama benim kastettiğim bu değil.
Virajlı bir yolda, arabayı vtec üstü tutmak imkansız, düz yoldaki gibi olmuyor.
neden ımkansız olsunki
vtec devir ceviren bir makına dusuk vites yuksek devride tutabılrısın vtec ustu...
ayrıca pistte yarısan okadar s2000 type r ve eskilerden ek9 lar var
onlar nasıl tutyo ozamn?
yol tutuşu çok iyi dediler bana , harbi kötü mü tutuş.
yol tutuşu çok iyi dediler bana , harbi kötü mü tutuş.
Yüksek bir araç..çok birşey beklemek hata olur..
Czt nasıl kafadan kayıyorsa stock haldeyken..Bunu da öyle düşün.
Czt çok kötü ya, GT/Rc daha iyidir gibi.
CZt in ağırlık dağılımı kötü bir de şase yüksek
207 iyi yol tutan bir araç. Hem baz şasi tutuşu hem de spor modellerdeki ayarları oldukça iyi.
Bir aracın yüksek olması kötü yol tutmasını gerektirmez.
207 iyi yol tutan bir araç. Hem baz şasi tutuşu hem de spor modellerdeki ayarları oldukça iyi.
Bir aracın yüksek olması kötü yol tutmasını gerektirmez.
Kesinlikle hak veriyorum..Benim aracım çok yüksek..Resmen jeep gibi kullanıyorum..Ama esp sayesinde inanılmaz bir yol tutuşum var..Çoğu aracın giremeyeceği yerlere onlardan hızlı girebiliyorum :)
SİNANN007
25-12-2008, 10:09
stock 207 nın hıç sansı yok diye düşünüyorum
Focus ST ya da RS de yüksek ama benim diyen araçlardan daha iyi yol tutar, tersini iddia eden yoktur herhalde. RC de bence gayet iyi yol tutuyor, başlarda ben de yüksekliğinden kıllanıp rahatsız oluyordum ama alışınca gayet eğlenceliymiş. Bu arada motordan girdik, yol tutuştan devam ettik bi de frenlere girelim bari. 36m durus mesafesi :)
Focus ST ya da RS de yüksek ama benim diyen araçlardan daha iyi yol tutar, tersini iddia eden yoktur herhalde. RC de bence gayet iyi yol tutuyor, başlarda ben de yüksekliğinden kıllanıp rahatsız oluyordum ama alışınca gayet eğlenceliymiş. Bu arada motordan girdik, yol tutuştan devam ettik bi de frenlere girelim bari. 36m durus mesafesi :)
fren konusunda civic pek ıyı degıl :(
bu arada gt ile Rc arasında Amortisor farkı varmı?
yanı aynı sistemimi kullanıp pejo yoksa farklımı?
Konu iyice yoldan çıktı :):) Farkı varmış Mertcan, bende tam detaylı bilmiyordum ama Schumi açıklamıştı. Farklı bi geometrisi varmış ve 30% daha sertmiş.
Konu iyice yoldan çıktı :):) Farkı varmış Mertcan, bende tam detaylı bilmiyordum ama Schumi açıklamıştı. Farklı bi geometrisi varmış ve 30% daha sertmiş.
oyle olması gereklı zaten :icon_tup:
Bu arada bu kadar uzayınca konu ben de cidden merak etmeye başladım standartları ne olur VTI'la ya da sizin Si'la diye. Ama şu an için GT'li tanıdık kalmadı (GT'si olan ark satıp RC aldı) ama ben gene bakıcam. Haberleşiriz. Ama si sahibi isterse ben de seve seve denerim çünkü basıncı açılmış GT'yi rahatça geçmiş gördüğüm kadarı ile. Zevkli deneme olabilir. Tabi havalar bi düzelsin öle :)
Keşke bütün karşılaştırma konuları böyle sakin ve anlayışlı bir biçimde konuşulsa.. :)
varsa iyi bir gt niz ankarada
civic si la deneyelim???
bıldıgım kadarıyla si ın motor stock degıl ve koltuklar vs. sökük araçta.
boyle bı konuda si ıle denemenın hıc bı mantıgı yok.
ama si ın yanında vti olursa ıkısıyelde denenır.
Keşke bütün karşılaştırma konuları böyle sakin ve anlayışlı bir biçimde konuşulsa.. :)
genelde işin içine ankara girdiğinde bu kadar uzamıyordu ertesı aksama cıkıp denıyorduk:D
hayret bu bıraz uzun surdu:D
genelde işin içine ankara girdiğinde bu kadar uzamıyordu ertesı aksama cıkıp denıyorduk:D
hayret bu bıraz uzun surdu:D
Kavga gürültü yok ya..Ondan uzun sürdü :D
Bak şimdi bak :)
Vtec altı da vtec üstüde 207 GT her şartta alır..
Haydi hondacılaar..:D
si geçiosa vtec zıplar her türlü
bıldıgım kadarıyla si ın motor stock degıl ve koltuklar vs. sökük araçta.
boyle bı konuda si ıle denemenın hıc bı mantıgı yok.
ama si ın yanında vti olursa ıkısıyelde denenır.
altu ustu 130 hp li si vtecgi fln de yok
arada 30 hp fark var vtec ıle
ısteyen varsa deneriz :)
bu arada si ın motor stock yanı ne pıston ne kol nede başka bisi yok
sadece kısa fıltre eksoz birde program var...
ya acaip iyi şöförlük, sol ayak freni filan lazım vtec üstü gitmek için sürekli.
Bir de viraj içinde vtec açarsan filan mazallah çıkarsın dışarı.
Devirlere dağıtılmış güç her zaman daha kullanışlı yol tutuş için.
kapılar açılsın çatışmalar başlasın:hahaha:
altu ustu 130 hp li si vtecgi fln de yok
arada 30 hp fark var vtec ıle
ısteyen varsa deneriz :)
bu arada si ın motor stock yanı ne pıston ne kol nede başka bisi yok
sadece kısa fıltre eksoz birde program var...
altı ustu 130 hp mı:D stock mu nan bu:D bıde hafıf:D
istanbula gelin deneyelim..:)
walla kamer en son egzantrikleri takmadan ölçtürdüümde 132 çıkmıştı.ama ne kadar dooru bilinmez tabi
altı ustu 130 hp mı:D stock mu nan bu:D bıde hafıf:D
aynen oyle ne turbosu var nede vtec i yazık :D
istanbula gelin deneyelim..:)
Bana da böyle demiştin..Sonra yok vites kaçırdım yok devrim de değildi..
bıraqqq yaaaa..böhhöööyyttttt :D bebişim :D
Bana da böyle demiştin..Sonra yok vites kaçırdım yok devrim de değildi..
bıraqqq yaaaa..böhhöööyyttttt :D bebişim :D
dizelle işim olmaz..:hahaha:
207 gt performans yönünden bukadar büyütülecek bi araç değil arkadaşlar:)tamam turbo oluşundan kaynaklanan tork avantajı var ama çok :)tatminkar bi araç değil.
aynen oyle ne turbosu var nede vtec i yazık :D
listeye o si yide ekle gelınce bakalım :D
listeye o si yide ekle gelınce bakalım :D
ahahah tamam
106
si
turbo vtec
var lıstende ona gore
:D
turbo vtec kim combo:D:D:D
turbo vtec kim combo:D:D:D
ya perten toplama bı vtec var motor bıtık gıtsındıe gt12 takıolar 1.4 is le yurumesı ıcın.de bana kafa tuto sahıbı..
dragon07
25-12-2008, 11:28
207gt ler gitmiyor varmı ötesi cai ekoszlu vtida geçer ....:D emretorlak'a saygılar
207 gt performans yönünden bukadar büyütülecek bi araç değil arkadaşlar:)tamam turbo oluşundan kaynaklanan tork avantajı var ama çok :)tatminkar bi araç değil.
:icon_tup:
emretorlak
25-12-2008, 14:41
207gt ler gitmiyor varmı ötesi cai ekoszlu vtida geçer ....:D emretorlak'a saygılar
:icon_bla: Tahrik var hocam :D
Siz alın abicim 10-11 yaşındaki vti ları. Aldığınız araba yağ yakmaya başlamıştır zaten başlamadıysada en fazla 1 seneye başlarsınız bidonla gezmeye:)Piyasadaki vti ların yarısından fazlası 200,000 km nin üzerinde.Tabi görünen 100,000:D vti'a 25,000 ytl vereceğime sıfır ayarındaki 207'ye 30,000 ytl veririm yıllarca başım ağrımadan binerim. 3 boy atsa ne olur 5 boy atsa ne olur(ki hala iddia ediyorum stock vti,stock GT yi asla geçemez)
92 model bi civic si'dan bahsediliyor.Abi koltukarı bile sökülmüş diyorsunuz:)Karşılaştırmadaki amaç ne anlamadım bile:soru:Burada konuşulan kimin arabasının kimi geçeceği değildi en başta.Stock makinaların gücünden bahsediyorduk.Teknolojilerini ve güçlerini karşılaştırıyorduk.Sonra egolar girdi devreye:)
Fiat uno da tuningden sonra ferrari ile birlikte yürüyor.Ne sonuç çıkarmamız lazım?Ferrari'nin Uno kadar gitmediğini mi:Bravoo:
:icon_bla: Tahrik var hocam :D
Siz alın abicim 10-11 yaşındaki vti ları. Aldığınız araba yağ yakmaya başlamıştır zaten başlamadıysada en fazla 1 seneye başlarsınız bidonla gezmeye:)Piyasadaki vti ların yarısından fazlası 200,000 km nin üzerinde.Tabi görünen 100,000:D vti'a 25,000 ytl vereceğime sıfır ayarındaki 207'ye 30,000 ytl veririm yıllarca başım ağrımadan binerim. 3 boy atsa ne olur 5 boy atsa ne olur(ki hala iddia ediyorum stock vti,stock GT yi asla geçemez)
92 model bi civic si'dan bahsediliyor.Abi koltukarı bile sökülmüş diyorsunuz:)Karşılaştırmadaki amaç ne anlamadım bile:soru:Burada konuşulan kimin arabasının kimi geçeceği değildi en başta.Stock makinaların gücünden bahsediyorduk.Teknolojilerini ve güçlerini karşılaştırıyorduk.Sonra egolar girdi devreye:)
Fiat uno da tuningden sonra ferrari ile birlikte yürüyor.Ne sonuç çıkarmamız lazım?Ferrari'nin Uno kadar gitmediğini mi:Bravoo:
açıkcası *** atmıssın
sana söyle diyim
arabam 210 bin km de deydi
159 km de aldım ve
motor ıcı stock 8500-9000 devir cevirdım 210 bın e kadar
be bı grm yag yakma sorunum duman atma sorunum yoktu.motor acıldı ve krank olsun pıstonlar olsun gayet temız ve normal cıktı
honda motoruna bakarsan hıc bır sorun cıkmaz...
sana bı ornek
106 gti aracım 160 bınde yatak sardı hemde her 15000 km de yag degıstırmeme ragmen
her sey ortada
honda dayanıklı uzun umurlu motor yapar ve kullandıkca motor acılır..
emretorlak
25-12-2008, 16:07
Biraz çamur attım Mertcan bakalım kimler savunmaya geçecek diye;) İlk tepki beklediğim kişiden geldi:)Birazdan da Efe yazar:)
dragon07
25-12-2008, 16:07
açıkcası *** atmıssın
sana söyle diyim
arabam 210 bin km de deydi
159 km de aldım ve
motor ıcı stock 8500-9000 devir cevirdım 210 bın e kadar
be bı grm yag yakma sorunum duman atma sorunum yoktu.motor acıldı ve krank olsun pıstonlar olsun gayet temız ve normal cıktı
honda motoruna bakarsan hıc bır sorun cıkmaz...
sana bı ornek
106 gti aracım 160 bınde yatak sardı hemde her 15000 km de yag degıstırmeme ragmen
her sey ortada
honda dayanıklı uzun umurlu motor yapar ve kullandıkca motor acılır..
:hahaha: ilk önce mertcan çok dogru yazmışsın.bide emretorlaka şunu sorucam
neden typeR almak istiyosun git RC aL.çok klişe laf ama honda hayat ondan aslan terbiyecisi daha ötesi gerisi yok...vti la kıyaslamayalım typerla kıyaslıyalım istersen daha teknolojik egoları devreye sokmadan :hahaha:
emretorlak
25-12-2008, 16:14
Derken yazmış:D
Honda'nın daha iyi motor yaptığı bir gerçek. O yıllarda 1.6 atmosferik motordan 160 hp güç üretebilen kaç tane firma vardı. O yılları bırak şu an bile yok. Pejo 1.6 lt motora turbo koymuş ona rağmen 150 hp güç alabilmiş:)Sağlamlık konusunda da sadece pejo ile değil diğer araba üreten firmalarının birçoğu ile boy ölçüşebilecek bir teknolojiye sahip.En basitinden babam 99 Honda civic kullanıyor.Araba 170000 km de.Daha kaputu yağ değişimi dışında açılmadı bile şeytan kulağına kurşun:icon_tup:
pejosuz honda,hondasız pejo olmaz
vti la kıyaslamayalım typerla kıyaslıyalım istersen daha teknolojik egoları devreye sokmadan :hahaha:
2si de standartsa (RC, type-r) kıyaslıyalım ;)
pejosuz honda,hondasız pejo olmaz
en güzelini sen söylemişsin mustafa :D:D
Derken yazmış:D
Honda'nın daha iyi motor yaptığı bir gerçek. O yıllarda 1.6 atmosferik motordan 160 hp güç üretebilen kaç tane firma vardı. O yılları bırak şu an bile yok. Pejo 1.6 lt motora turbo koymuş ona rağmen 150 hp güç alabilmiş:)Sağlamlık konusunda da sadece pejo ile değil diğer araba üreten firmalarının birçoğu ile boy ölçüşebilecek bir teknolojiye sahip.En basitinden babam 99 Honda civic kullanıyor.Araba 170000 km de.Daha kaputu yağ değişimi dışında açılmadı bile şeytan kulağına kurşun:icon_tup:
bendede corolla var 229.000 km ye geldi maaşallahı var:icon_tup:japon daha dayanıklı.207 gt'nin motoruda dayanıklı ama birazcık narin be emreciğim:)bunları senle konuşmuştuk sanırım;)207 gt kötü demiyorum ama eski jenerasyon makinalar daha performanslı(her ne kadar en yenisi 10 yaşında olsada):D
pejosuz honda,hondasız pejo olmaz
sevdim bu lafı :D
bu arada herkesin zevkidir kimsye bişi kabul ettirmeye çalışmayın çok mantıksız
araba alırken bütçe ye zevke herşeye bakar bu iş zaten böle olmasa bu kadar marka olmazdı en iisi japonlarsa nie diğer markalar var japonlar çokmu pahalı sanki
ben mesela 26-27 milyarlık 206 rc ye biniorum muadili bi typer 40 bin civarı
aradaki fark bana cazip gelmio,param olsada cazip gelmez rollingde 3-5 boy hızlı olcam die gelmio yani
yani bunun gibi nedenler çoğaltılablir
o yüzden saygı duymak lzm herkese
sevdim bu lafı :D
hani reno yokmu:p
bu arada herkesin zevkidir kimsye bişi kabul ettirmeye çalışmayın çok mantıksız
araba alırken bütçe ye zevke herşeye bakar bu iş zaten böle olmasa bu kadar marka olmazdı en iisi japonlarsa nie diğer markalar var japonlar çokmu pahalı sanki
ben mesela 26-27 milyarlık 206 rc ye biniorum muadili bi typer 40 bin civarı
aradaki fark bana cazip gelmio,param olsada cazip gelmez rollingde 3-5 boy hızlı olcam die gelmio yani
yani bunun gibi nedenler çoğaltılablir
o yüzden saygı duymak lzm herkese
söylediklerine aynen katılıyorum:icon_tup:zevkler ve renkler tartışılmaz,bütçede lazım tabii:)herkezin alım gücü farklı.
Gunesinoglu
25-12-2008, 17:53
malesef evet insan her gördüğüne ulaşamıyo alamıyo :(
dragon07
25-12-2008, 18:03
bunlar tabiiki alım gücüyle orantılı burda takılıyoruz birbirimize...dogrusu söylenmiş hondasız pejo pejosuz honda olmaz diye.ama bi gerçek var honda daha basarılı objektif olarak bunu herkez bilir.gt-R07(öncel) pejoda çalışıyor yakında kovacaklar mesela :D
emretorlak
25-12-2008, 18:48
gt-R07(öncel) pejoda çalışıyor yakında kovacaklar mesela :D
:hehe: koptum :hehe:
Honda'ya geçerse uygun fiyata bi type-r alırız belki hayırlısı olsun:)
pejosuz honda,hondasız pejo olmaz
bu arada herkesin zevkidir kimsye bişi kabul ettirmeye çalışmayın çok mantıksız
araba alırken bütçe ye zevke herşeye bakar bu iş zaten böle olmasa bu kadar marka olmazdı en iisi japonlarsa nie diğer markalar var japonlar çokmu pahalı sanki
ben mesela 26-27 milyarlık 206 rc ye biniorum muadili bi typer 40 bin civarı
aradaki fark bana cazip gelmio,param olsada cazip gelmez rollingde 3-5 boy hızlı olcam die gelmio yani
yani bunun gibi nedenler çoğaltılablir
o yüzden saygı duymak lzm herkese
:icon_tup::icon_tup:
bunlar tabiiki alım gücüyle orantılı burda takılıyoruz birbirimize...dogrusu söylenmiş hondasız pejo pejosuz honda olmaz diye.ama bi gerçek var honda daha basarılı objektif olarak bunu herkez bilir.gt-R07(öncel) pejoda çalışıyor yakında kovacaklar mesela :D
valla kimseyi kovmazlar ama bu kadar başarı lafını hondanın içinde geçtiği cümlede kurdun diye senin primlerin kesin artar :)
:icon_bla: Tahrik var hocam :D
Siz alın abicim 10-11 yaşındaki vti ları. Aldığınız araba yağ yakmaya başlamıştır zaten başlamadıysada en fazla 1 seneye başlarsınız bidonla gezmeye:)Piyasadaki vti ların yarısından fazlası 200,000 km nin üzerinde.Tabi görünen 100,000:D vti'a 25,000 ytl vereceğime sıfır ayarındaki 207'ye 30,000 ytl veririm yıllarca başım ağrımadan binerim. 3 boy atsa ne olur 5 boy atsa ne olur(ki hala iddia ediyorum stock vti,stock GT yi asla geçemez)
92 model bi civic si'dan bahsediliyor.Abi koltukarı bile sökülmüş diyorsunuz:)Karşılaştırmadaki amaç ne anlamadım bile:soru:Burada konuşulan kimin arabasının kimi geçeceği değildi en başta.Stock makinaların gücünden bahsediyorduk.Teknolojilerini ve güçlerini karşılaştırıyorduk.Sonra egolar girdi devreye:)
Fiat uno da tuningden sonra ferrari ile birlikte yürüyor.Ne sonuç çıkarmamız lazım?Ferrari'nin Uno kadar gitmediğini mi:Bravoo:
145 bın de 10bınlık yag var daha hıc eksıltmedı.geniş ol
bunlar tabiiki alım gücüyle orantılı burda takılıyoruz birbirimize...dogrusu söylenmiş hondasız pejo pejosuz honda olmaz diye.ama bi gerçek var honda daha basarılı objektif olarak bunu herkez bilir.gt-R07(öncel) pejoda çalışıyor yakında kovacaklar mesela :D
ahahaua çooookk koptum bea:Dolum ne kovması,herkez bilio japoncu olduğumu:)fransız satıyorum o başka;)gerçi maksat muhabbet dimi kardeşlerim:heyoo:
vti bence ...............
vay be hoşgörü diye buna deniyo heralde saygı sevgi süper nazar deymesin :) si nin koltukları sökük gt yi geçiyorsa, koltukları takılı vti da geçer artık heralde:D japon motoru sorunsuzdur bu bi gerçek. fransız bi arabayla karşılaştırılmayacak kadar hemde.nerdeyse 200 bin km yi geçmemiş si veya vti yok gibi bişi piyasada. allah ömür versin dahada gider düzgün bakılırsa..
vay be hoşgörü diye buna deniyo heralde saygı sevgi süper nazar deymesin :) si nin koltukları sökük gt yi geçiyorsa, koltukları takılı vti da geçer artık heralde:D japon motoru sorunsuzdur bu bi gerçek. fransız bi arabayla karşılaştırılmayacak kadar hemde.nerdeyse 200 bin km yi geçmemiş si veya vti yok gibi bişi piyasada. allah ömür versin dahada gider düzgün bakılırsa..
Motor uzerinden konusyorsak gt/rc deki motor psa-bmw ortakliginin urunudur. Dayanıklı olacagini tahmin ediyorum ama tabi sonucu zaman gosterecek.
Motor uzerinden konusyorsak gt/rc deki motor psa-bmw ortakliginin urunudur. Dayanıklı olacagini tahmin ediyorum ama tabi sonucu zaman gosterecek.
aynen katılıyorum:)dayanıklılık konusunu zaman gösterir.şimdiye kadar gördüğüm gt ve rc lerin en fazla km si olanı daha 30000 km lerde.rc de kullanılan motor mini cooper s te de kullanılıyo(zaten bilmeyende yoktur bunu diye düşünüyorum)fazla teknoloji barındırdığından bu motor baya bi hassas.
dragon07
26-12-2008, 10:48
arkadasımız öncel japon firmasında çalışsa mesela HONDADa daha çok satış yapar,güvenemiyorki sattıgı mala. bmw patentli bi motor kullanıyor peco ama şanzımana ne demeli 2drag yap tamam...her yer full sensör cama tükürsen silecekler çalışcak.... banada eşek degiller ya bitane plaket verirler :D allah kimseye aracında problem göstermesin hepinize kazasız belasızzZ PSA cıysanızda problemsiz geçmesini temenni ederim.(buna çok ihtiyacınız olacak):)
arkadasımız öncel japon firmasında çalışsa mesela HONDADa daha çok satış yapar,güvenemiyorki sattıgı mala. bmw patentli bi motor kullanıyor peco ama şanzımana ne demeli 2drag yap tamam...her yer full sensör cama tükürsen silecekler çalışcak.... banada eşek degiller ya bitane plaket verirler :D allah kimseye aracında problem göstermesin hepinize kazasız belasızzZ PSA cıysanızda problemsiz geçmesini temenni ederim.(buna çok ihtiyacınız olacak):)
yalnız iş şanzımana gelirse honda ii deme bence buna gülerler :D
pejoda hala koparırsın çubuk eğersin ama sekromenç bozamazsın be hondada bozdunmuda 300-400 ten başlıo fiyatları
hondada motor ii yüüryen ii sorunsuz birde bu motor ii durumuda ilginç bişi
bmw kötü arabamı mesela 150000 bin ya giido ya gitmio bu nasıl olcak
dragon07
26-12-2008, 11:00
makina güçlü tabiiki cem ondan dayanmıyor :D dsg den smg den daha hızlı fites atan arkadaslarımız mevcut.okadar güce dayanması gerçekten zor :D daha ne olsun mesela pecoların senkromeç sorunları baskı balata şişmesi...honda şanzımanda orta derece ama normal kullanımdada bayagı uzun süre gidiyor.
dragon07
26-12-2008, 11:01
Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
dragon07, can_ank, kwanc, RCkid, serkan demir konuyu pejocular okuyor görüldügü gibi hondacı arkadaslarım gelsinde öyle devam edelim :D
pejo 106 kullandm sayısını sayamadım senkromec ve sanzıman kutusunun kırılmasının harcadıgım para sanzımana rahat 5000 ytl dır
honda vti kullanıyorum 5.vites senkromec bozdum 300$ komple carbon senkromec setı aldım halloldu
arkadasımız öncel japon firmasında çalışsa mesela HONDADa daha çok satış yapar,güvenemiyorki sattıgı mala. bmw patentli bi motor kullanıyor peco ama şanzımana ne demeli 2drag yap tamam...her yer full sensör cama tükürsen silecekler çalışcak.... banada eşek degiller ya bitane plaket verirler :D allah kimseye aracında problem göstermesin hepinize kazasız belasızzZ PSA cıysanızda problemsiz geçmesini temenni ederim.(buna çok ihtiyacınız olacak):)
şu noktada olay yine fanatikliğe gelmiş. peugeot kullanıyorum ama hondayı peugeotdan daha çok severim. honda nın motorlarına laf yok ama motor dışında ikisinin de çok farklı olduğunu düşünmüyorum. şanzıman olayını bir daha araştır istersen. şanzımanım standard, digital klimam, far sensörüm, yağmur sensörüm, orjinal cd changer'ım vs... hepsi çalışıyor. hem de tesisatın o kadar kurcalanmış olmasına rağmen.
peugeot da hondadan genelde daha çok elektronik donanım oluyor. performansa yönelik modeller için dezavantaj gibi gözükebilir ama satılan modellerin büyük çoğunluğunun performansa yönellik modeller olmadığını unutmamak gerek. şimdi gidiyorsun 207rc 40 milyar civarı para veriyorsun veya 60 küsür milyar verip typer alıyorsun, bu paraları verdikten sonra arabada biraz donanım olsun istemez msini
musti adı ustunde TYPE R
R spec arabalarda donanım on planda olmaz
donanım ıstıyorsan
bmw m3 m5 gibi seyler alacaksın. :)
musti adı ustunde TYPE R
R spec arabalarda donanım on planda olmaz
donanım ıstıyorsan
bmw m3 m5 gibi seyler alacaksın. :)
Arkadaşında anlatmak istediği o sanırım.Ben o kadar para verip hem yürüyen hemde donanımlı araba alıyorum diyor :)
bi 206 rc type r kadar iyi yuruyebiliyormu?
Gunesinoglu
26-12-2008, 11:21
Yaniii Önce ne alınacağına karar verilmesi gerekiyormuş...
Ben şahsen Honda alırdım bu benim görüşüm.. Donanım da klima olduktan sonra gerisi önemli değil bana...bide camlar elektrikli...oohhh tamam yağmur sensörü falan filan bunlar olsada olur olmasada olur..
bi 206 rc type r kadar iyi yuruyebiliyormu?
Tabiki hayır..Ama yinede normal bir araçtan hızlı..burda 180 hp den bahsediyoruz..Az değil.. :)
bi 206 rc type r kadar iyi yuruyebiliyormu?
Kaldıki biz şu anda 207GT ile Vtec'i karşılaştırırken 206'yı konuşuyoruz..Uyandırıyım :)
zamanında ben karıslastırım konu ıcınde vıdeo mevcut:)
zamanında ben karıslastırım konu ıcınde vıdeo mevcut:)
Bence'de vti geçer..207 stock halde çok zor..
Safi performans arabası dersek hondadır..Ama biraz donanım biraz hız dersek diğer markalar devreye giriyor.. :)
O yüzden Hodna seviyoruz :) Ama fanatikliğe hayır :)
dragon07
26-12-2008, 11:30
ben peco kötü demedimki hondada süper demedim fiyat olarak typer pahalı ama 2el piyasası çok güçlü hondaların 40ytl ye aldıgın bir 2007 model aracı 25k ya satanlar var bunlar 207gt adama soruyorum neden diye servisten bıktım diyor adam.207 gt vti performans yönünden karşılastırırsak vti geçer kabul etmeyen varmı? 2sindede cai ekosz olsun mesela...
emretorlak
26-12-2008, 11:32
rc 175 beygir typer 200 beygir. Stock olarak rc onde gidiyor, hic beklemedigimiz bir sonuctu mesela bu.
Deneyenlere sormak lazım Mertcan
Gunesinoglu
26-12-2008, 11:34
O kadar fark oluşuyormu TYPE R ile RC stok halleri arasında
Deneyenlere sormak lazım Mertcan
kaça kadar basmışlarki? belki ilk gazlama anında burun falan çıkartmıştır,tabi sonrası *****...
207 rc mı 206 rc ben 206 dan bahsetmıstım
n/a ye n/a
işin içine turbo gıırınce tork gırıyo type rlerın alt devırlerı kadar ıyı degıl socuta 9000 devır donen bır makına.
emretorlak
26-12-2008, 11:56
40ytl ye aldıgın bir 2007 model aracı 25k ya satanlar var bunlar 207gt adama soruyorum neden diye servisten bıktım diyor adam.
Efecim küçük at ki ben de yiyeyim:) Ben bıktım abi servise gitmekten böle lanet araba olamaz bu yüzden satıyorum.Alacak kişi mi gitsin diyor?:D
emretorlak sen ankaradamısın.
kaça kadar basmışlarki? belki ilk gazlama anında burun falan çıkartmıştır,tabi sonrası *****...
210 yeter mi?? Dur videoları koyiyim ben konuyu iice yoldan cıkarıyosunuz ama olsun :) Bu videolar FN2 ile olanlar. Standart EP3 de vardı ama arkadaş forumlara konmasını istemedi. İlk 2 video yokus aşşagı sonuncusu yokus yukarı. RC standart FN2de cai var. Bu videolar dışında cok kez de denedik sonuc değişmedi
http://videos.streetfire.net/video/Fn2-Typer-vs-207-rc_175466.htm
http://videos.streetfire.net/video/207-Rc-vs-Fn2_175468.htm
http://videos.streetfire.net/video/Fn2-vs-207-Rc-3Roll_175469.htm
Tüm videolar FN2'ye uygun devirde yani VTEC acıkken cekilmiştir.
Arabaları lafta deil yolda karsılastırmak daha zevklidir her zmn :)
lafta degıl yolda karıslastırmak ıstıyorum
civic si ile 207 gt varsa denemek ısteyen bu aksam konutkent cıvarlarında olacagım ben :icon_tup::icon_tup:
GT'm olsa kosa kosa gelirdim mertcan :) Ama senin videolardan gorunen cailli, egzoslu, kısalı, headerslı(yanlısım varsa sorry) VTI, GT'yi(neler var bilmiyorum) geçiyor.
bende gt ıle rc arasında da cok oyle abartılacak bı fark yok
lafta degıl yolda karıslastırmak ıstıyorum
civic si ile 207 gt varsa denemek ısteyen bu aksam konutkent cıvarlarında olacagım ben :icon_tup::icon_tup:
mertcan ıkı tane rc var olmazmı:D
fark yok nede olsa rc/gt arasında:p
benıme vti ım yok su an paşaoglu service de
arkadasımda civic si var 93 model ne vtecgi var nede 160 hp si :)
amac denemek gormek.
mertcan ıkı tane rc var olmazmı:D
fark yok nede olsa rc/gt arasında:p
olur rc de olur benim civic gelinde rc lerler cıkarız
1.6 turbolar soyle :D
Neyse anlasılan ne VTI war ne de GT. Bulanlar dener koyar videoları hayrına
Gunesinoglu
26-12-2008, 12:19
Bi deneyin de görelim acaba sonucta hangisi hangi şartlar altında ne performans sunuyo...
Bi deneyin de görelim acaba sonucta hangisi hangi şartlar altında ne performans sunuyo...
http://www.youtube.com/watch?v=XYM2bSfAlio
zamanında denedık ama hala anlamayanlar var :D
olur rc de olur benim civic gelinde rc lerler cıkarız
1.6 turbolar soyle :D
mertcan basıncla oynayarak hp yı ıstedıgın kadar dusurebılıyomusun?
olur rc de olur benim civic gelinde rc lerler cıkarız
1.6 turbolar soyle :D
Senin için deneriz ayıpsın mertcan. Çeker koyarız videolar :) Öyle denemem ben yapmam hiçbi zaman :)
http://www.youtube.com/watch?v=XYM2bSfAlio
zamanında denedık ama hala anlamayanlar var :D
Benim vtec standarttı diyosan OK :)
mertcan basıncla oynayarak hp yı ıstedıgın kadar dusurebılıyomusun?
su an gunluk kullanım 0.6 bar dusunuyorum wg yayı oyle zaten
artık ne gıbı nasıl bı guc cıkar orasını bılmıyorum 0.6 da
Benim vtec standarttı diyosan OK :)
yoo vtec de stock degıl
gt de:icon_tup:
gt nin basıncı acık komple eksoz blow fılıtre ve yazılım vardı belırtmek ısterım.:icon_tup:
Gunesinoglu
26-12-2008, 12:26
http://www.youtube.com/watch?v=XYM2bSfAlio
zamanında denedık ama hala anlamayanlar var :D
Senin videolarını seyrettim sonuçları biliyorum...
Ama burda birde ortaya RC dahil olmuş..
yoo vtec de stock degıl
gt de:icon_tup:
gt nin basıncı acık komple eksoz blow fılıtre ve yazılım vardı belırtmek ısterım.:icon_tup:
:D:D:D
ajan gıbı oldum ıyıce ama mertcan vıdeo kaıstı galıba senın bu soyledıklerın Si ıle deneyen 207gt de.
senın Vti la deneyen 207gt stock degılmıydı?
hatta youtube da sahıbı aynen su sekılde yazmıs:
guys..iam the driver frome the 207gt!! in this video my car is stock i just have a hks blow of!! but the civic is modified..he has a special clutch,chip tuning.headers and lot more!! a stock civic vti has no chance against the 207gt!! thank u
bide turkce yazmıs:
ya arkadaslar kac defa yazcaz bu videodaki civic modlu kisa sanziman,chip,headers.egsoz vs vs vs.....207'de ise sadece egsoz var yapmayin beyler vti sansi bile yok 207gt karsi toz duman eder
benim demek istediğim şey yanlış anlaşılmış. genel olarak hondayla pejonun donanım anlayışları farklı mesela 2005 model 307nin en dolusuyla civic in en dolusunu veya 206nın en dolusunu jazz ın en dolusuyla karşılaştırdığınızda donanım kalemi olarak bir sürü fark var. olan donanımlar çok kaliteli mi değil mi orası tartışılır. aynı şey pejonun ve hondanın hızlı modelleri için de geçerli. honda bu donanımları koysa arabası farkedilir yavaşlamaz, pejo bunları çıkarsa arabası hızlanmaz sadece anlayış bu şekilde. bunun dışında tabiki kimse parası yetse donanım için ep3 typer yerine 206rc almaz.
mertcan 207leri boşver araban gelince benimle deneriz
benim demek istediğim şey yanlış anlaşılmış. genel olarak hondayla pejonun donanım anlayışları farklı mesela 2005 model 307nin en dolusuyla civic in en dolusunu veya 206nın en dolusunu jazz ın en dolusuyla karşılaştırdığınızda donanım kalemi olarak bir sürü fark var. olan donanımlar çok kaliteli mi değil mi orası tartışılır. aynı şey pejonun ve hondanın hızlı modelleri için de geçerli. honda bu donanımları koysa arabası farkedilir yavaşlamaz, pejo bunları çıkarsa arabası hızlanmaz sadece anlayış bu şekilde. bunun dışında tabiki kimse parası yetse donanım için ep3 typer yerine 206rc almaz.
mertcan 207leri boşver araban gelince benimle deneriz
ooooooooo buyuksun baba :D denerız ayıpsın heheheh :D
stock vs. built
çok açıdan karsılastıra bılırız
neyse buraya yazmıyım :Dhehehe
gelsın arabada combo..:heyoo:
gelince deneriz
böylece bütün açılardan tek seferde karşılaştırmış oluruz
mertcan alır ikiside 1 barda bence:p
210 yeter mi?? Dur videoları koyiyim ben konuyu iice yoldan cıkarıyosunuz ama olsun :) Bu videolar FN2 ile olanlar. Standart EP3 de vardı ama arkadaş forumlara konmasını istemedi. İlk 2 video yokus aşşagı sonuncusu yokus yukarı. RC standart FN2de cai var. Bu videolar dışında cok kez de denedik sonuc değişmedi
http://videos.streetfire.net/video/Fn2-Typer-vs-207-rc_175466.htm
http://videos.streetfire.net/video/207-Rc-vs-Fn2_175468.htm
http://videos.streetfire.net/video/Fn2-vs-207-Rc-3Roll_175469.htm
Tüm videolar FN2'ye uygun devirde yani VTEC acıkken cekilmiştir.
Arabaları lafta deil yolda karsılastırmak daha zevklidir her zmn :)
fn2 ep3 e göre yavaş bi makinadır yanlış bilmiyosam:)ben rc ve gt yi kötülemiyorum ki.:)
fn2 ep3 e göre yavaş bi makinadır yanlış bilmiyosam:)ben rc ve gt yi kötülemiyorum ki.:)
bence onu da yanlıs biliyorsun. FN2 ile EP3 aynı gidiyor biz onu da denedik :) Onunda videoları vardı bulursam koyarım buraya.
Sadece basta burun cıkarmıstır belki RC demiştin ondan koydum videoları, yoksa tabiki kimse kimsenin aracını kötülemez :D
http://videos.streetfire.net/video/TyperEp3-vs-Fn2_175971.htm
http://videos.streetfire.net/video/Ep3-Typer-vs-Fn2_175970.htm
bir deneme ile FN2 ile EP3 ün aynı gittiği kanısına varılamaz.. ortadaki teknik verilere bakarsak FN2 nin EP3 ten hızlı veya aynı hızda olmasının imkanı yok...
Onu da EP3 FN2 diye konu acalım orda tartışırız. Benim Honda'lar hakkında sizler kadar bilgim yoktur. Sadece gordugumu yazarım :)
bir deneme ile FN2 ile EP3 ün aynı gittiği kanısına varılamaz.. ortadaki teknik verilere bakarsak FN2 nin EP3 ten hızlı veya aynı hızda olmasının imkanı yok...
ben 2 farklı fn2 ıle denedım ıkısıde aynıgıdıyodu ve ep3 lerden arta kalır bı yanları yoktu.
fn2 ve ep3 lastik ebatlarına bakarsanız yeni kasanın neden zayıf olduu bir nebze anlaşılıo:)
sadece lastik ebadı değil, ağırlık, elektronik gaz kelebeği durumları da var...
sadece lastik ebadı değil, ağırlık, elektronik gaz kelebeği durumları da var...
ama gidiyo:)
demek gucu yere daha ıyı verıyo.
yada ep3 ler artık fabrıka verılerını veremıyor.
Gunesinoglu
26-12-2008, 13:26
Bunların hangisi daha iyi EP3 mü FN 2 mi
sonerım kanks sana gelsın bu sarkı :D:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=-tZa9OW0iKg
bıraz oncekını yanlıs koydum sarkı budur:icon_tup:
sonerım kanks sana gelsın bu sarkı :D:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=-tZa9OW0iKg
bıraz oncekını yanlıs koydum sarkı budur:icon_tup:
:icon_tup: :icon_tup: güzel şarkı, anladın sen onu :icon_tup: :)
pejo 106 kullandm sayısını sayamadım senkromec ve sanzıman kutusunun kırılmasının harcadıgım para sanzımana rahat 5000 ytl dır
honda vti kullanıyorum 5.vites senkromec bozdum 300$ komple carbon senkromec setı aldım halloldu
valla 3 ayrı vts im ve 106 ım oldu bir kere bitik debriyajımımın baskısının yayını krdım zatne bitikti birkerede viteş çubuğunu eğdim deişti 5 dk da
ayı gibide vites atarım bilen bilir
emretorlak
26-12-2008, 13:34
emretorlak sen ankaradamısın.
Son 25 yıldır ordaydım abi:) Artık Antalya'da yaşıyorum.Tabi evim barkım orada duruyor.Ara sıra gelip gidiyorum.Geldiğimde ulaşacağım insanları biliyorum bu merak bitecek:)
bi 206 rc type r kadar iyi yuruyebiliyormu?
otobana çıktığın zaman arada 14-15 ytl açcak fark deil mantuıklı bakıldığında
206 da daha ii yol tutuodur o zmn bunumu yazmak lzm illaki :D
valla 3 ayrı vts im ve 106 ım oldu bir kere bitik debriyajımımın baskısının yayını krdım zatne bitikti birkerede viteş çubuğunu eğdim deişti 5 dk da
ayı gibide vites atarım bilen bilir
Aynen Cem e katılıyorum :)
2 ayrı 106 Gti ım oldu ve bu dediklerinle karşılaşmadım hani senin kısmetsizliğin dicem de :D senkromenç dediler benimde 1. vitesime Baskı balatamı değiştirdim düzeldi bir sıkıntı yok..
Konuyu Toplam 7 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
iynn-RS, Cosmicboy, emretorlak, fangio, kwanc, M3CSL, sword
savulun fn2 ci geldi:D
valla 3 ayrı vts im ve 106 ım oldu bir kere bitik debriyajımımın baskısının yayını krdım zatne bitikti birkerede viteş çubuğunu eğdim deişti 5 dk da
ayı gibide vites atarım bilen bilir
aynen bilen biliyor :D bilmeyenelere anlatıyo :D
Konuyu Toplam 7 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
iynn-RS, Cosmicboy, emretorlak, fangio, kwanc, M3CSL, sword
savulun fn2 ci geldi:D
nie serkanı kızmızı yazdın ayıp değilmi :D
ahahahaha:D urasmam fn2 ıle:D
206 106 konusu gecerken burda..
bende ayı gibi vıtes hattım hep 206gtıda hiçbi hata vermedı konılı yaylı halımle ne yollara gırdım arka torsıyon problemı dısında servıse bıle uramadım.. kı aracta dıjıtal klıma 4 havayastıgı fılan var.. donanımlı bı arac:D aynı 207 206rc gibi:D hemde gıdıo..
otobana çıktığın zaman arada 14-15 ytl açcak fark deil
206 da daha ii yol tutuodur o zmn bunumu yazmak lzm illaki :D
:icon_tup:degmez aradakı farka..
yaz yaz herkes yazmıs ztn ıcındekılerı:D
birde son bişi daha dicem burda yok vti 200-250 bin gitti diosunuz ztn vti keşfedliene kadar esnaf stili kullanılıodu arabalar :) pejoyu alan galeriden çıkıo sıkmaya başlıo
birde burda kişisel konuşuorum ben 50-60 üzeri araba almam 2.elde alcaksam yani arabanın 200-250 bin gidio sorunsuz die pahalı olması bana bişi farketmio ben ztn madem pejo sorunlu sorunsuz kısmına binip zevkimi alıorum
yani ben kafdamda kestiremiorum arabayı alıp km sinde 160-170 bin yazdığını bilmiom ben alamam yani sözüm meclisten dışarı bu arada
10 yaşını geçmiş bütün arabalar her ne hikmetse km azaltıyorlar.
Acaip acaip 94 gsilar var 75 binde? vti 'lar var 97 67 binde filan.
Sadece kurumsal şirketlerin sattığı arabalarda km yüksek oluyor. Hiç mi yüksek kmli araba yok şu ülkede yahu.
Ahlakımız bozulmuş resmen
207gt-vti den gırdık
207rc yı hatım ettık
vti a turbo taktık
206rc ye de takıp ıkısını kapıstırdık
fn2 yı hızlandıramadık
ep3 e toz kondurmadık
en son 206gti ı actık
106 dan cıktık
bakalımdaha neler olacak bu konuda:D
edit:gsi da karıstı araya:D
yok benım 97 model 102bınde:D tabı garajda yatıo yıllardır ondan.. yoksa cok zor o yıllarda o kmde arac bulmak 2. arac fılan deılse..
birde burda kişisel konuşuorum ben 50-60 üzeri araba almam 2.elde alcaksam yani arabanın 200-250 bin gidio sorunsuz die pahalı olması bana bişi farketmio ben ztn madem pejo sorunlu sorunsuz kısmına binip zevkimi alıorum
Sonuna kadar katılmamak elde deil :)
207gt-vti den gırdık
207rc yı hatım ettık
vti a turbo taktık
206rc ye de takıp ıkısını kapıstırdık
fn2 yı hızlandıramadık
ep3 e toz kondurmadık
en son 206gti ı actık
106 dan cıktık
bakalımdaha neler olacak bu konuda:D
edit:gsi da karıstı araya:D
clio rs vs vectra 2.5 desem herhalde sabaha kadar döner konu :):)
207gt-vti den gırdık
207rc yı hatım ettık
vti a turbo taktık
206rc ye de takıp ıkısını kapıstırdık
fn2 yı hızlandıramadık
ep3 e toz kondurmadık
en son 206gti ı actık
106 dan cıktık
bakalımdaha neler olacak bu konuda:D
edit:gsi da karıstı araya:D
yaa konuşulur çünkü şöle üstün böle üstün die herkesi aptal yerine koyup bişileirn kabul ettirilmesi varya ona uyuz oluoyrum;)
ben zamanında mesela clioyu beğenmiorum dedim içi lacivert ve oturmz pozisyonu yüksek die
yani motorumu sağlammış erkenmi bitermiş şanzımanmı dağıtırmış bunlar işi fasa fisosu
clio rs vs vectra 2.5 desem herhalde sabaha kadar döner konu :):)
yok artık:p
206 rc rs daha populerdır (di) en azından:D
ekstradan...
honda neden donanım koymuo dıebılırsınız araclar atmosferıkte ondan, yapıcak ekstra agırlıklar performansa cok fazla yansır tork olmadıgı ıcın onun ıcın hafıf yapmak durumunda, donanımdan feragat edıolar.. gercı fn2 bu konuda gayet basarılı agır donanımlı olup hızlı olmak gercek basarıdır bana gore, hafıf arac ıllakı yurur ztn:icon_tup: gercı fn2mı 207rcmı daha donanımlı onu kestıremedım:icon_wack
hee spor aracta ekstra donanıma ne gerk var dersenız gıdın bı pıst aracı alın gazlayın gunlukte kullanıoz bu aracları, tabı kısıden kısıye degısmekle beraber..:icon_tup:
207gt-vti den gırdık
207rc yı hatım ettık
vti a turbo taktık
206rc ye de takıp ıkısını kapıstırdık
fn2 yı hızlandıramadık
ep3 e toz kondurmadık
en son 206gti ı actık
106 dan cıktık
bakalımdaha neler olacak bu konuda:D
edit:gsi da karıstı araya:D
ben stock HGT ile stock 207 gt yi de merak eder oldum :p bulsanız bende denicem valla :)
yaa konuşulur çünkü şöle üstün böle üstün die herkesi aptal yerine koyup bişileirn kabul ettirilmesi varya ona uyuz oluoyrum;)
ben zamanında mesela clioyu beğenmiorum dedim içi lacivert ve oturmz pozisyonu yüksek die
yani motorumu sağlammış erkenmi bitermiş şanzımanmı dağıtırmış bunlar işi fasa fisosu
devamlı katılıyorum yapcak bişiy yok:hahaha:, ilk cumleye ozellıkle...
bende begenmem mesela bı arabayı ama onu kotulemem öle yerden yere vurmucaksın,sana gore kotu ozellıgını sole gec.. oturma pozısyonu yuksek de mesela.. rs ıcın gecerlı bu benım gibi 190 olursan hiç uyum saglıyamazsın arabaya mınıbuste gıbı olursun:D:p
olayları karıştıran fanatizm tamamiyle.
bugün hondaya binersin yarın pejoya veya bugün pejoya biniyorsundur yarın hondaya binersin, renoya binersin opele binersin. o zaman öncesinde veya şu an söylenen sözler nolacak?
günün şartlarına göre seçim yapmışsındır. o şeçimine körü körü bağlanmaya gerek yok. ileride veya geçmişte şartla değişik olmuştru başka seçim yapmışsındır. o yüzden geçmişle ve gelecekle çelişmemek için daha objektif karşılaştırmak grekli
yaa konuşulur çünkü şöle üstün böle üstün die herkesi aptal yerine koyup bişileirn kabul ettirilmesi varya ona uyuz oluoyrum;)
ben zamanında mesela clioyu beğenmiorum dedim içi lacivert ve oturmz pozisyonu yüksek die
yani motorumu sağlammış erkenmi bitermiş şanzımanmı dağıtırmış bunlar işi fasa fisosu
bence burada yazan tüm arkadaşların böyle bi çabası yok;)
haa sen böyle algılıyosan o başka:)
207gt-vti den gırdık
207rc yı hatım ettık
vti a turbo taktık
206rc ye de takıp ıkısını kapıstırdık
fn2 yı hızlandıramadık
ep3 e toz kondurmadık
en son 206gti ı actık
106 dan cıktık
bakalımdaha neler olacak bu konuda:D
edit:gsi da karıstı araya:D
ortaya karışık bi konu çıktı ortaya:icon_tup::D
olayları karıştıran fanatizm tamamiyle.
bugün hondaya binersin yarın pejoya veya bugün pejoya biniyorsundur yarın hondaya binersin, renoya binersin opele binersin. o zaman öncesinde veya şu an söylenen sözler nolacak?
günün şartlarına göre seçim yapmışsındır. o şeçimine körü körü bağlanmaya gerek yok. ileride veya geçmişte şartla değişik olmuştru başka seçim yapmışsındır. o yüzden geçmişle ve gelecekle çelişmemek için daha objektif karşılaştırmak grekli
evt fanatızm.. bı kısının bırkaç markaya sempatısı olabılır onuda savunabılır,ama dıger markalarda tu kaka deıl hıcbi zaman.. megan rs ı tercıh etmem mesela ben cupra r varken ama onun yol tutusunuda super oldugunu goz ardı etmem mesela r26 fılan;)
genelde var körü körüne bağlılık bazı şeyler tarz meselesidir honda die illaki ii olcak değildir
hayat neler getirir belli olmaz,dediğim gibi her markanın bi stratejisi var siz burda hep aynı şeyi sölüosunuz ama
dedim ya bmw çabuk motor bitio 250k gitmio mesela kalitesizmi sordum az önce kimse bişi demedi
psa grubu dayanıklılık performans nedir bilmese wrc yakalağı başarıyı yakalayamazdı herşye bi strateji işte
ben demiorum rc-typerdan idiir zevk meselesidir kimine göre biri iidir dierine göre diğeri
bişeyi kabul ettirmek yanlış
genelde var körü körüne bağlılık bazı şeyler tarz meselesidir honda die illaki ii olcak değildir
hayat neler getirir belli olmaz,dediğim gibi her markanın bi stratejisi var siz burda hep aynı şeyi sölüosunuz ama
ben demiorum rc-typerdan idiir zevk meselesidir kimine göre biri iidir dierine göre diğeri
bişeyi kabul ettirmek yanlış
:icon_tup::icon_tup::icon_tup:
tam fanatizm diyemeyiz de mesela bazıları FB'ye, bazıları GS'ye gönül vermiştir. ben de honda ve japon arabalarına gönül vermişimdir. pejonun tek sevdiğim modeli 106 Gti dır...
tam fanatizm diyemeyiz de mesela bazıları FB'ye, bazıları GS'ye gönül vermiştir. ben de honda ve japon arabalarına gönül vermişimdir. pejonun tek sevdiğim modeli 106 Gti dır...
abi o iş tam öle değil ölene kdar takım değiştirmezin ama farklı marka ve farklı ülkelerin arabalrını alırsın illaki hayat uzun
Gunesinoglu
26-12-2008, 14:50
Her arabanın kendine göre cezbedici bi yanı vardır gönül verenleri için...Kiminin imajı kiminin kasası kiminin motoru vs vs vs
abi o iş tam öle değil ölene kdar takım değiştirmezin ama farklı marka ve farklı ülkelerin arabalrını alırsın illaki hayat uzun
pejo gönlümüze hitap eden bir araba yaparsa tabiki değiştiririz ama nedense japonların tarzı, kullanımı, sorunsuzluğu daha çok hoşuma gidiyor..
pejo gönlümüze hitap eden bir araba yaparsa tabiki değiştiririz ama nedense japonların tarzı, kullanımı, sorunsuzluğu daha çok hoşuma gidiyor..
çekik gözlülerin tarzı benimde hosuma gidiyor çıtı pıtı oluorlar :D
çekik gözlülerin tarzı benimde hosuma gidiyor çıtı pıtı oluorlar :D
aynen öyle benimde :D
her çekik gözlü de iyi değildir.. mesela tayvan, tayland bunları hiç sevmem :D :D :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.