Orijinalini görmek için tıklayınız : 5cm yay+Amortisör Golf 4
ÜSTÜNERC
13-10-2016, 17:22
Selamlar arkadaslar aracıma vogtland 5 lik yay aldım internetten arastırdıgım kadarıyla 3.5 fazlasında amortisörle uyum saglamayacagını yazmıslar sizce nasıl bi yol izlemeliyim aklımda amortisorleri orjinal bilsteinle yenilemek vardı şimdi yayı alınca ne yapsam diye düşünüyorum arac golf 4 tdi
Uyum problemi değilde, tahmini 30bin km içinde tabi kullanıma da bağlı olarak patlayacaktır. Önce arkalar sonra önler :) O yüzden 3.5cm üstü yaylar ile spor amortisör veya direk coilover almak en mantıklısı. Ben 2 defa arka amortisör patlattıktan sonra coilovera geçip rahatlamıştım.
92 binde on amortisorleri değiştirdim, arkalar aldığımda olan amortisorleri. 3 sene once 74 binde almıştım arabayı, orjinali midir değişmiş midir bilemiyorum. Neyse 104 binde 5 cm eibach yayları taktım. Su anda 147 bindeyim, herhangi bir problem yok. Tabi spor amortisor olsa biraz daha konforlu olur.
Onun dışında boyle sınırları zorlayan uygulamalarda lastik hamuru da cok etkiliyor. Yayları ilk taktığımda kumho ecsta sportlar vardı üzerinde, taş gibiydi bam güm her çukurda vuruyordu amortisorler. Sonra Goodyear Efficient Grip Performance taktım, cok yumuşak. Çukurlarda vurmayı kesti.
ÜSTÜNERC
14-10-2016, 19:08
Uyum problemi değilde, tahmini 30bin km içinde tabi kullanıma da bağlı olarak patlayacaktır. Önce arkalar sonra önler :) O yüzden 3.5cm üstü yaylar ile spor amortisör veya direk coilover almak en mantıklısı. Ben 2 defa arka amortisör patlattıktan sonra coilovera geçip rahatlamıştım.
Coilover olarak yurtdısından vogtland getirmeye çalıstık 300 euro civarındaydı ama bir türlü olmadı türkiyeden alabilecegim jomblue ve yine vogtland var xtreme tunıng getırıyor sanırm suan için vogtland biraz el yakıyorum jomblue da kararsız kaldım arabam boyada çıkana kadar arastırmaya devam
ÜSTÜNERC
14-10-2016, 19:10
92 binde on amortisorleri değiştirdim, arkalar aldığımda olan amortisorleri. 3 sene once 74 binde almıştım arabayı, orjinali midir değişmiş midir bilemiyorum. Neyse 104 binde 5 cm eibach yayları taktım. Su anda 147 bindeyim, herhangi bir problem yok. Tabi spor amortisor olsa biraz daha konforlu olur.
Onun dışında boyle sınırları zorlayan uygulamalarda lastik hamuru da cok etkiliyor. Yayları ilk taktığımda kumho ecsta sportlar vardı üzerinde, taş gibiydi bam güm her çukurda vuruyordu amortisorler. Sonra Goodyear Efficient Grip Performance taktım, cok yumuşak. Çukurlarda vurmayı kesti.
Yani bende 16 jantla kullanmayı planlıyorum ilk etapta kafamda amortisörleri yenilersem bir sorun olamaz düsüncesi vardı ama arastırınca cogunluk koni sarı+yay önerisinde bulunuyor bakalım bi şekilde basılacak ama nasıl
ercan26esk
14-10-2016, 22:11
kendi aracımda bilstein coil kullanıyorum maalesef sadece yay cidden birşey farkettirmiyor bu işin oluru spor yay + spor amortisör öteki türlü orjinal amortisörlerle devamlı vuruntu kaçınılmaz olacaktır....
3 sene boyunca golf 4 aracımda sarı koni amortisör kullandım yol tutuşu çok güzeldi bütçen varsa koni alabilirsin
60bin kmdir 50mm eibach kullanıyorum, amortisörden yana hiçbir sıkıntı yaşamadım.
Geçende bi ufak gıcır gucur ses oldu takozlar değişti o kadar.
ÜSTÜNERC
15-10-2016, 19:32
Arkadaslar bu sarı konileri nerden bulabilrm powershopta tt/s3 için vardı aradım 4 ceker oldugu için golfe uymaz dedıler boyle gıderse orj amorisörle denicem yayları 1 haftaya çıkıcak arac
Konu turkiye distributoru Maslak sanayide Oktaykan Power.
ÜSTÜNERC
15-10-2016, 23:00
Konu turkiye distributoru Maslak sanayide Oktaykan Power.
Teşekkürler pazartesi günü arayıp bi bakıcam
sanayi işi mil kısaltma iş görür :)
ÜSTÜNERC
17-10-2016, 21:16
Sarı koniyi hiçbiryerde bulamadım satıcıların soyledıgı kadarıyla koniyi getiren firma getirmeyi durdurmus amortisör patlaması vs gibi durumlardan dolayı ürünün erken bittigini söyledi orjinal bilsteinleri alıcam mil kısaltma işlemi hakkında bi fikrim yok belki yapılabilir ustamla beraber bi şekil yapıcaz artık :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.