PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ondan sonra vay efendim çıtır kazalı!!!



Maxi
30-12-2016, 08:22
https://www.youtube.com/watch?v=NU6LU-DXiCo

KÖROĞLU
30-12-2016, 08:24
Bu şekilde onarım yapılsa ne ala.

Bu video paylaşılmıştı bir arkadaş altına o lazeri bizim esnafa verseler sanayi de kedi oynatır yazmıştı. Bende bu düşünceye katılıyorum :)

Adam bence aşmış usta sıfatın sonuna kadar hak ediyor.

asscutter
30-12-2016, 08:26
arthur reis efsanedir ya

dirk
30-12-2016, 08:46
araba kazalı sonuçta o kadar olur diyen ustalarımızı andım içimden

arda35
30-12-2016, 09:38
Artur ustamız iyi hoş da; o araba bir daha dikiş tutmaz artık. Çizgileri falan o biçim hallediyor, lakin şasinin tüm olayı yalan oluyor. Olası bir kazada ölümlerden ölüm beğenir artık kullanan.

MCN21
30-12-2016, 09:42
Artur ustamız iyi hoş da; o araba bir daha dikiş tutmaz artık. Çizgileri falan o biçim hallediyor, lakin şasinin tüm olayı yalan oluyor. Olası bir kazada ölümlerden ölüm beğenir artık kullanan.

Aynen katiliyorum :) Arabayi toplamak demek sadece durusunu mu duzeltmektir. Sasenin eski dayanikliligiyla kiyas goturmeyecegini dusunuyorum. Ufak gefek hasarlar yaptirilir ama agzi yuzu kayanlara girmemek lazim

karsiyakaliozi
30-12-2016, 09:58
imaj süper düzeltilmiş de malzeme çöp oldu bencede

AliGizda
30-12-2016, 10:04
Bu arabada Türkiye' de olsa;

Yok be abicim ne büyük kazası, önüne kamyon atlamış buda vurmamak için bariyere sürtmüş. Kaput, far, çamurluk ve kapı değişmiş hepsi bu. Tramer para koparmak için hasarı abartmış. Zaten orjinal çıkma parçalar takılmış, yan sanayi falan değil.

Yigit-Y
30-12-2016, 10:13
Bu ustayı alıp meslek lisesi bölümüne hoca yapacaksın

Böyle 1000 tane adam yetiştirse

Offff süper olurdu

Piyasa hareketlenirdi

Şimdikiler iki çekiş bir tampon far topladım zannediyor :)

0M42
30-12-2016, 10:54
Ülkemizde de var böyle ustalar adam atomu parçalamıyor

KOSEREN
30-12-2016, 11:08
e5 te yanlarken bariyere patlayıp ön cama kadar içeri giren 350z gibi olur bu da toplandıktan sonraki ilk kazasında :)

driftboy
30-12-2016, 11:10
Şu kazalı arabaları durumuna göre hurdaya çıkarsalar, pert kaydını kaldırıp sadece hurda belgesi verseler, bu belgeyi alan kaza yapanlar indirimli sıfır araba alabilse, halamında bıyıkları olsa...

K0213
30-12-2016, 11:22
Türkiyede aynı kazalı araca, 40 Kg. karpit harcarlar, buda demek oluyor ki, darbe sonucu deforme olmuş sacı bir de genleştirerek daha da yormaktır.
Yani adam yapılabilecek en düzgün uygulamayı yapıyor bence. Tabi ki artık çok daha kolay bükülebilecek bir şasesi var aracın ama yinede bizim uygulamalarımıza kıyasla çok daha sağlıklı görülüyor. :)

Bende komple kendi imkanlarımla tek başıma bir araç restore etmeyi çok istiyorum.
Deforme olmuş sacları bile kendim düzelteceğim bir düzen kurmaya başlayacağım öncelikle.
sonrasında bir hurda alıp ilk denememi yaparım inşallah :)

STP
30-12-2016, 11:33
sefakoyde vural arabacı vardır.ımkansız duzelmez denenlerı cıncık yapıyor

Aero
30-12-2016, 11:45
Kaç para ulan bi lazer distomat.


https://www.youtube.com/watch?v=SjxghLRXmsk

SULTANOGLU
30-12-2016, 11:49
Türkiye de aynı bu adam gibi hatta daha bile iyi ustalarımız mevcut. Adamın öncelikle çok detaylı ve özenli çalışıyor bunun hakkını hiç bir şekilde yememek lazım. Fakat benim videoda bir iki tane takıldığım nokt ayok değil.

ilk takıldığım yer sanırım yatırımsal olarak almadığı bir alet. O alette punta kaynak makinası. Tamirini yaptığı marspiyel kısmında sizinde göreceğiniz gibi o parçayı punt akaynak makinası ile monte etmemiş. normal kaynak yöntemi ile deliklerin içini doldurmuş ve ardından kafalarını traşlamış. Montajını yaptığı o marşpiyel kısmı bildiğiniz gibi arabanın ritij olmaısnı sağlayan bir kısım. Bu ve bunun gibi tamirli bölümlerde eğer bu şekilde tamir uygulanırsa o videolarda gördüğünüz gibi içe katlanma ve kağıt gibi bükülme problemleri olur çünkü kaynaklar atar. Bu kısımların mutlaka delinerek değil punta çürütücü yardımıyla açılması ve ardından punta kaynak yapılması gerekmektedir.

Ha şimdi ddiyeceksiniz yok amk sen çok detaya girdin. Bütün sanayide böyle toplanıyor. evet abi çoğu kişi böyle yapıyor ama bu doğru oluğunu göstermez.

ikinci nokta. yine aynı yer üstünden gidicem. Bu tarz parça kaynatma yerlerinde tamirhanelerde fabrika gibi kaynak yapılamayacağından üreticiler çoğunlukla normal punta kaynak sayısından daha fazla punta atın der. Bu uygulamada bir nebze daha dirençli kılar hasarlı yerleri.

Söyleyeceklerim bu kadar :D herkese selamlar. ustamızı boklamadım gayet güzel tamir yappıyor :D

HondatugraL
30-12-2016, 12:20
Arabayı görünce aklıma periskopta yayındayken kaza yapan mavi s2k geldi. Dışardan ok gibi ama ağır kazada akordion gibi eğilir :D