Orijinalini görmek için tıklayınız : Piskopat TESLA P100D!!
0-100 2.3sn, 4 çeker, 700 küsür hp
beni fena halde cezbetti
belki biz göremeyiz ama gelecekte kesinlikle içten yanmalı motorlu yani benzin-dizel araba olmayacak.
bunlarda kalkış videoları
https://www.youtube.com/watch?v=UmJbF5jWObU
https://www.youtube.com/watch?v=Wd5TO-WpzqM
https://www.youtube.com/watch?v=3GZtTRKuE8A
https://www.youtube.com/watch?v=E0HZzQR1XAg
https://www.youtube.com/watch?v=7FGHq_-xUYw
ruh nerede eyyyyy tesla :)
SULTANOGLU
12-07-2017, 12:26
ruh nerede eyyyyy tesla :)
abi ruh start çizgisinde kaldı :D 0,44 saniye sonra gelebildi vücuda
Geçen peşin e 911 turbo takip ara sokaklarda peşinde dolandırıyordu en sin 911 kontrolü kaybedip yamulmuştu bi yerde
Sleeper dünyasına yeni bir bakış getirdi tesla severek izliyoruz
ahmetbaha-drs
12-07-2017, 12:55
Tesla'nın yeniden Tesla Roadster gibi hem spor hem ufak bir model ve Bmw i3-Renault Zoe gibi daha düsük fiyatlı bir modelde eklemesi lazım ürün gamına. :)
Canselmo
12-07-2017, 13:24
Inanilmaz hizli elektirigin gucu fakat turkiye icin asiri pahali.. Ve uzun yola cikmak icinde turkiyede teslanin supercharger istasyonlari olmasi lazim saate 50 kw veren tipte. Su an bazi alisverimerkezlerindebe sarz var oda saate 20 kw gibi bi deger veriyor.
Teslanin kronik yol sesi alma sorunu ve bataryalarinin asiri isindigini ssoyluyolar.
Ayrica bu 0 -100 degeri bataryanin doluluk oranina gorede degiskenlik gosteriyor
dachosen
12-07-2017, 13:50
Beyler asıl LUCID geliyor 1000 beygir gücünde elektrikli. Uzunda kısada teslayı tokatlar. 217mph top speed var alette.
https://www.youtube.com/watch?v=7k03MH7ztUs
https://www.youtube.com/watch?v=ePJ8xcL3HAE
0-100 2.3sn, 4 çeker, 700 küsür hp
beni fena halde cezbetti
belki biz göremeyiz ama gelecekte kesinlikle içten yanmalı motorlu yani benzin-dizel araba olmayacak.
Aynen katılıyorum Faraday Future (https://www.ff.com/us/) ile devam ediyor vesselam...
Dunyanın en hızlı elektrikli otomobili Faraday Future FF91 - 1 | NTV (http://www.ntv.com.tr/galeri/otomobil/dunyanin-en-hizli-elektrikli-otomobili-faraday-future-ff91,WpvUxNGKx0KXR1L41lBTgg/ctmDDagP8k6KNx3XUvnesQ)
onursumer
12-07-2017, 13:52
ciddi hızlı :D türkiyede çok kullanım avantajı yok ama avrupada yaşıyor olsam sahip olmak isterdim açıkcası :)
Muscle Cars Struggle to Take Down Tesla P100D at the Dragstrip - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=upHDadCvorY)
Yurtdışında, özellikle alışveriş merkezlerinin otoparklarında ve şehrin çok merkezi yerlerinde Tesla'ya özel şarj istasyonları bulunuyor. Tabiiki ücretsiz!
http://i671.photobucket.com/albums/vv76/badoer/IMG_2410_zpsvti30wbh.jpg
Türkiyede ise yakıt derdinden kurtuldum diye sevinirken bir bakıyorsun (tesla için konuşuyorum), ücretsiz istasyon yok. E-Şarj diye bir firma var, onun kurduğu istasyonlar var bir kaç avm de.. Saatlik şarj 30TL. kw ler yerlerde sürünüyor. 10 saatten önce dolduramazsın bataryaları. 10 saat bıraksan şarj masrafı 300TL, 300TL ile de menzil 500km olunca bir anlamı kalmıyor tabiiki Teslanın Türkiyede..
ottoman32
12-07-2017, 14:56
bu niggaların tepkilerine bayılıyorum ya uçlarda yaşıyorlar :)
merttepe
12-07-2017, 15:20
Inanilmaz hizli elektirigin gucu fakat turkiye icin asiri pahali.. Ve uzun yola cikmak icinde turkiyede teslanin supercharger istasyonlari olmasi lazim saate 50 kw veren tipte. Su an bazi alisverimerkezlerindebe sarz var oda saate 20 kw gibi bi deger veriyor.
Teslanin kronik yol sesi alma sorunu ve bataryalarinin asiri isindigini ssoyluyolar.
Ayrica bu 0 -100 degeri bataryanin doluluk oranina gorede degiskenlik gosteriyor
Çok tesla yandı ve yanmaya devam ediyor. Musk haberlerin üstünü iyi kapatıyor şimdilik. Ama çözerler yakında.
E21hamza
12-07-2017, 15:25
Hayran olduğum bir araç. Geçen Konya'da gördüm bir tane adam sanayi elektriği ile şarj ediyordu arabayı hatta fotoğrafını çekecektim ama hızlı olunca duramadım :) Böyle arabam olsun da Şarj bi şekilde halledilir diye düşünüyorum.
Inanilmaz hizli elektirigin gucu fakat turkiye icin asiri pahali.. Ve uzun yola cikmak icinde turkiyede teslanin supercharger istasyonlari olmasi lazim saate 50 kw veren tipte. Su an bazi alisverimerkezlerindebe sarz var oda saate 20 kw gibi bi deger veriyor.
Teslanin kronik yol sesi alma sorunu ve bataryalarinin asiri isindigini ssoyluyolar.
Ayrica bu 0 -100 degeri bataryanin doluluk oranina gorede degiskenlik gosteriyor
bunu demeseydin iyiydi, yarın rolle çıktılar mı şarjım yok diyecekler :)
Canselmo
12-07-2017, 17:07
Yurtdışında, özellikle alışveriş merkezlerinin otoparklarında ve şehrin çok merkezi yerlerinde Tesla'ya özel şarj istasyonları bulunuyor. Tabiiki ücretsiz!
http://i671.photobucket.com/albums/vv76/badoer/IMG_2410_zpsvti30wbh.jpg
Türkiyede ise yakıt derdinden kurtuldum diye sevinirken bir bakıyorsun (tesla için konuşuyorum), ücretsiz istasyon yok. E-Şarj diye bir firma var, onun kurduğu istasyonlar var bir kaç avm de.. Saatlik şarj 30TL. kw ler yerlerde sürünüyor. 10 saatten önce dolduramazsın bataryaları. 10 saat bıraksan şarj masrafı 300TL, 300TL ile de menzil 500km olunca bir anlamı kalmıyor tabiiki Teslanın Türkiyede..
E sarz istasyonlari maks 22 kw veriyor yani tesla maks e sarzdan o kadar aliyor. 22 kw da p85 de icin 3.5. 4 saate dolduryor. P100 de misal adi uzerinde 100 ama batarya koruma ivirizi ziviri ve kullanirken %8 ile 10 arasi batarya kaybi oluyor onun icin p100 d maks 90 kw kullanllilabiliyor
Canselmo
12-07-2017, 17:14
bunu demeseydin iyiydi, yarın rolle çıktılar mı şarjım yok diyecekler :)
Arkadaşlar sarjım %55 di ona göre kıyaslayalım lütfen. muhabbetleri olur :) %100 ken net 4-5 boy önde olurdu
8.000rpm
16-07-2017, 10:16
Piller panasonic'in kalem pillerinin yüzlercesinin birleşmesinden oluşuyor şaka değil panasonic kalem pil
Performans elektrikli motorlar için içten yanmalı makinelere alışkın insanların algılayamayacağı türden
Menzil yeterli esasen ama işte hepimizin hem evinde hem de işyerinde şarj edebiliyor olmamız lazım ki bir işe yarasın
Parası çok mu evet kesinlikle , şu an ikinci elleri 200.000 eur dan yukarıda
Marka değeri çok ciddi yüksek , Ford'u geçti
Ama finansal tablolar sıkıntı gösteriyor , satış adedi yeterli değil , birim maliyetler yüksek Elon Musk için durum böyle
Dünya tamamen elektrikliye geçecek ama buna daha zaman var
Ben hybrid dünyasına yüklenmek gerektiği kanaatindeyim ama bu sistemde de plug-in hybrid denen , içten yanmalı motorun akslara bağlı olmadığı , sadece jeneratör görevi gördüğü sistemlerden yanayım
Tabi bu durum tam elektrikli bir dünya haline gelmeden önce nispeten uzun sürebilecek geçiş aşamamız için geçerli
coolvtec
16-07-2017, 11:52
Piller panasonic'in kalem pillerinin yüzlercesinin birleşmesinden oluşuyor şaka değil panasonic kalem pil
Performans elektrikli motorlar için içten yanmalı makinelere alışkın insanların algılayamayacağı türden
Menzil yeterli esasen ama işte hepimizin hem evinde hem de işyerinde şarj edebiliyor olmamız lazım ki bir işe yarasın
Parası çok mu evet kesinlikle , şu an ikinci elleri 200.000 eur dan yukarıda
Marka değeri çok ciddi yüksek , Ford'u geçti
Ama finansal tablolar sıkıntı gösteriyor , satış adedi yeterli değil , birim maliyetler yüksek Elon Musk için durum böyle
Dünya tamamen elektrikliye geçecek ama buna daha zaman var
Ben hybrid dünyasına yüklenmek gerektiği kanaatindeyim ama bu sistemde de plug-in hybrid denen , içten yanmalı motorun akslara bağlı olmadığı , sadece jeneratör görevi gördüğü sistemlerden yanayım
Tabi bu durum tam elektrikli bir dünya haline gelmeden önce nispeten uzun sürebilecek geçiş aşamamız için geçerli
Çok mantıklı. En azında yolda kalma derdi olmaz.
ilk kompresorlu/basınçlı hava ile çalışan arabalar yapıldığında aklıma bu sistem gelmişti :) Bagaja bir kompresör ve onu çalıştıran ufak bir motor :)
lpgye bile alıştım gibi gibi ama bu elektriklilere alisamicam sanirim.elektrikli spor tip araclara egsoz sesi tarzi birsey yapilamazmi acaba ? gercekten yoksunluk hissi gibi birsey yaşiyorsun psikolojik olarak , tamam 0-100 2-3 saniye ama ruh ölü gibi geliyor bana
araç tavanından güneş enerjisi ile hızlı şarj imkanı sundukları gün o zaman tüm dünya elektrikli araçlara geçecek
bataryalarla ilgili daha çok yol gidilmesi gerek.
önemli olan ne kadar hızlı olduğu değil enerjiyi doğadan alıp ücretsiz götürmesi
petrol baronlarının işinin bitmesi
güneşin aktif kullanılması
hatta aracın giderkenki aldığı rüzgarı enerjiye çevirmesi gibi bir sürü şeyler daha eklenecek zamanla
aracı aldığınızda sadece bakım maliyeti olacak şekle gelmesi gerekiyor tutulması için
he şimdi bize gelelim biz bunları 2 veya 3 kuşak sonra anca idrak ederiz o da ortadoğu ülkesi olmazsak eğer ;)
Bu sureleri sadece full sarjda cikariyor. Batarya azaldikca performansi dusuyor. Çözüm elektrik değil güneş olmalı bence
Canselmo
16-07-2017, 13:23
Gunes enerjisi ve ruzgardan yararlanma olayi olursa efsane olur ama tesla bile 130 140 bin eurolar civarinda geliyor. Bunu alan adam bensin masrafindan degilde elektrigin gucu ve farkli tasariminda aliyor zaten
8.000rpm
17-07-2017, 18:13
araç tavanından güneş enerjisi ile hızlı şarj imkanı sundukları gün o zaman tüm dünya elektrikli araçlara geçecek
bataryalarla ilgili daha çok yol gidilmesi gerek.
önemli olan ne kadar hızlı olduğu değil enerjiyi doğadan alıp ücretsiz götürmesi
petrol baronlarının işinin bitmesi
güneşin aktif kullanılması
hatta aracın giderkenki aldığı rüzgarı enerjiye çevirmesi gibi bir sürü şeyler daha eklenecek zamanla
aracı aldığınızda sadece bakım maliyeti olacak şekle gelmesi gerekiyor tutulması için
he şimdi bize gelelim biz bunları 2 veya 3 kuşak sonra anca idrak ederiz o da ortadoğu ülkesi olmazsak eğer ;)
Yiğit , bir proje daha var , aracın şasisini pil ve motorla entegre olduğu düz bir kutu gibi düşün. Ama çıplak şasi kibrit kutusu gibi. Ne koltuk ne gövde hiçbişey yok.
Bu senin temel araban oluyor , istersen motorlarını da istediğin zaman upgrade yapıp daha güçlü ya da daha uzun menzilli olanı ile vs değiştirebiliyorsun lego gibi..
Sen gidiyorsun farklı markaların farklı tiplerindeki kabuklarından satın alıyorsun , montaj universal
Temel arabana monte ettiriyorsun , artık canın sıkılınca coupe , sıkılınca cabrio , sıkılınca sedan vs vs.. sadece kabuklar alınıp satıldığı için fiyatlar normal arabalara göre çok daha ucuz ve değişim de pratik.
Birkaç farklı şase var , uzun kısa normal ve yüksek gibi tipleri var istediğini alıyorsun temel araç olarak. Zaten lastikten ve fren sisteminden başka sarf malzemen yok , bi tek sıkılınca değiştireceğin kabuklar var o kadar..
Şase ve kabuk ayrı ama çarpışmalarda vs de bir şekilde güvenli , testlerini yapmışlardı yanlış hatırlamıyorsam..
Bunu da göreceğiz yani..
Yiğit , bir proje daha var , aracın şasisini pil ve motorla entegre olduğu düz bir kutu gibi düşün. Ama çıplak şasi kibrit kutusu gibi. Ne koltuk ne gövde hiçbişey yok.
Bu senin temel araban oluyor , istersen motorlarını da istediğin zaman upgrade yapıp daha güçlü ya da daha uzun menzilli olanı ile vs değiştirebiliyorsun lego gibi..
Sen gidiyorsun farklı markaların farklı tiplerindeki kabuklarından satın alıyorsun , montaj universal
Temel arabana monte ettiriyorsun , artık canın sıkılınca coupe , sıkılınca cabrio , sıkılınca sedan vs vs.. sadece kabuklar alınıp satıldığı için fiyatlar normal arabalara göre çok daha ucuz ve değişim de pratik.
Birkaç farklı şase var , uzun kısa normal ve yüksek gibi tipleri var istediğini alıyorsun temel araç olarak. Zaten lastikten ve fren sisteminden başka sarf malzemen yok , bi tek sıkılınca değiştireceğin kabuklar var o kadar..
Şase ve kabuk ayrı ama çarpışmalarda vs de bir şekilde güvenli , testlerini yapmışlardı yanlış hatırlamıyorsam..
Bunu da göreceğiz yani..
Bizim evlatlar görür abi artık ütopik gibi duruyor ama imkansız değil tabi ki de ne argeler yapılıyordur gizli saklı :)
.::EmrE::.
17-07-2017, 21:37
Beyler asıl LUCID geliyor 1000 beygir gücünde elektrikli. Uzunda kısada teslayı tokatlar. 217mph top speed var alette.
https://www.youtube.com/watch?v=7k03MH7ztUs
https://www.youtube.com/watch?v=ePJ8xcL3HAE
Tesla dısındaki diğer tüm elektrikli araçlar nedense konseptten ileri geçemiyor. Bir cacık olacağını sanmam.
lpgye bile alıştım gibi gibi ama bu elektriklilere alisamicam sanirim.elektrikli spor tip araclara egsoz sesi tarzi birsey yapilamazmi acaba ? gercekten yoksunluk hissi gibi birsey yaşiyorsun psikolojik olarak , tamam 0-100 2-3 saniye ama ruh ölü gibi geliyor bana
Kabinlerden hangi motor sesini istiyorsan v6 v8 v12 ona göre ayar verirler o kolay ruh ölmez , yakmayan v12 :D
Kabinlerden hangi motor sesini istiyorsan v6 v8 v12 ona göre ayar verirler o kolay ruh ölmez , yakmayan v12 :D
Araç gaza basıldımı hafif sallar kendini birde
Ohhh misss
darkmoon
17-07-2017, 23:03
tesla roadstar fifth gearın testinde 911 gibi supercarlarla havaalanında kapışmada şarjı bitmişdi hatırlayanlar vardır .. hatta tesla programı markayı kötülemek için bilerek yapıldığına dair mahkemeye vermişdi..
sonradan yapılan araştırmada aracın yüksek devirlerde deligibi şarj tükettiği için şarjının bittiği anlaşılmışdı..
kısaca elektrikli motorun ivmelenme ve gücü içden yanmalı motorlardan kat ve kat iyi bu zaten asırlardır bilinen bir gerçek.. elektrikli araçlarda tek sıkıntı çabuk biten şarj yani menzil .. sıkıntılı şarj istasyonu = süre .. ve akülerin bataryaların ömrü..
elektirkli aracın en büyük eksisi ise motorların güçlerini arttıkça tükettiği aşırı fazla enerji ..
yoksa ferdinand porschenin henry fordun ilk yaptığı araçlar elektrikli araçlardı..
elektrikli araç araba tarihi kadar eski yeni bir şey değil yeni bir buluş değil..
bir türlü çözülemeyen menzil,şarj ve batarya sorunlarından bir adım ileri gidemiyor.. asırlardır menzili bir benzinli dizel araç kadar bile yapamadılar hatta onun yarısı kadar bile yapamadılar teslanın menzili 450 km falandı en son oda fabrika kağıt üstündeki menzil dergilerin programların testlerinde menzil genelde 300-330 km falan kalıyordu..
elektrikli araçlar smart tarzı fiat500 tarzı renault twizy tarzı araçlarla fiyatlarıda çok uygun tutulursa ve şehir içlerinde bolcana şarj istasyonları makul fiyatlara konulursa ikinci araba olarak güzel satar.. motorsiklet almak istemeyenler bu tür araçlara yönelir.. motorsiklet niyetine..
a. koymanın cadde versiyonu :D
https://www.youtube.com/watch?v=ARzujfRiQ3c
*videonun direk linkini bulamadım, bulan eklesin
edit:buldum
a. koymanın cadde versiyonu :D
1320Video.com - Tesla P100D goes Street Racing and... (https://www.facebook.com/1320Videos/videos/10155628166917112/)
*videonun direk linkini bulamadım, bulan eklesin
Arabanın içini o kadar da boşaltmasına gerek yokmuş, yürüdüğü arabaların arasına tır sığar.
Grimlord
24-07-2017, 22:45
Sesi kapatıp izledim, nasılsa değişen yok :D
8.000rpm
26-07-2017, 20:30
Dün gece izlemiştim , çocuk çok rahat , keyifli , dalga geçiyor , eğleniyor dibine kadar :)
Gazladı etti , şarj %91 :) en çok orada güldüm :)
Delikanlı Starbucks'a bir hışımla girer ve derki: "Tesla ince uçlu ŞARZI olan var mı ?"
ben elektrikli araçlara antipati duayardım sevimsiz gelirdi ta ki komşum bmw i3 alana kadar kullandım böyle bir güzellik ve gidiş olamaz ufak olmasına rağmen geniş iç mekan kaliteli kokpit 170hp yüzde yüz elektirkli dimdik yokuşa vurdum şimşek :) sessiz sessiz gidiyor zaten gazdan çekince duruyor hemen biri bana çarpıcak diye korktum ama tam anlamıyla hastası oldum menzili ful şarj 350 km filandı şu pil işi çözülürse benzin mazotlu araba yalan olur
2015 yılında Frankfurt otomobil fuarında yol çizgilerinden şarj gibi bir teknoloji vardı vw standında yanlış hatırlamıyorsam. Kablosuz şarj yani. Şu an bazı araçlarda bildiğiniz gibi cep telefonu şarj edebiliyor.
İşte bunu yol çizgilerine + park yerlerine döşeyecekler. Aynı zamanda güneş enerjisi, fren enerjisi gibi teknolojiler de entegre olacaktır. Şarj ciddi sorun şu an için ama yakın gelecekte mükemmel çözümler görebiliriz.
"Aracımızda overclock bulunmaktadır,diğerleriyle kıyaslamayın." :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.