Orijinalini görmek için tıklayınız : Yazılımlı 1.6 cdti insignia nın 3. Vites 1250 dd gidişi
Araç 2CR yazılımlı ,3. Vites 1250 dd da 30 km hızla düz yolda çok rahat gidiyor,1500 dd ya çıkınca 35 km hızla gidiyor
https://youtu.be/CbC71rFw938
MertSerhanÖ.
31-10-2017, 13:25
gerçekten şaşırtıcı.
insan cidden hayret ediyor.
AliDogukan
31-10-2017, 16:16
https://youtu.be/nS3E-nRFI1A
Abi bunu bir tek Opel yapmıyor :D
https://youtu.be/nS3E-nRFI1A
Abi bunu bir tek Opel yapmıyor :D
Yanlız o araç t5 biturbo bu sıtandart 136 lık yazılımlı dizel,yazılım öncesi 1500 dd nın altına az bi düşse vites küçültüyordu şimdi aracı sürüklemeye devam ediyor.
anlatılmak istenen nedir?
Yanlız o araç t5 biturbo bu sıtandart 136 lık yazılımlı dizel,yazılım öncesi 1500 dd nın altına az bi düşse vites küçültüyordu şimdi aracı sürüklemeye devam ediyor.
cidden şu videonun amacı insignia'nın 1250 dd'da düz yolda arabayı sabit götürmesi mi ? Doğru mu anladım ?
Mehmetmert
31-10-2017, 17:37
Bunu 65hplik clioda yapar 650hplik dizelde ben anlamadim videonun amacini :D
2cr yazılımın ne kadar etkili olduğunu anlatmak istemiş eskisine göre.
Tabiki birçok dizel 1200 dd da aracı götürür ama burada anlatmak istediğim ve videonun açıklamasınada yazdığım gibi 1600 kg lık aracı 3.vitesin altına düşürmeden 1200 dd ye kadar düşüp çeke bilmesi ve bunu vuruntu yapmadan yapabilmesi ,yazılım öncesinde 1500 dd nin altına düştüğünde vites küçültüyordu araç ama yazılımla tork alt devirlere kadar indi.
free-hifi
31-10-2017, 20:00
anlatılmak istenen nedir?
Anlatılan başka yaşanan başka.
Cengiz Kurtoğlu. ..
onursumer
31-10-2017, 20:48
benim 1.1 crdi picantoda sıfırdan debriyajı bırakarak hiç gaza basmadan 3. vitese kadar sadece debriyaja basıp vites büyüterek bu hıza çıkabiliyordum
benim 1.1 crdi picantoda sıfırdan debriyajı bırakarak hiç gaza basmadan 3. vitese kadar sadece debriyaja basıp vites büyüterek bu hıza çıkabiliyordum
Corolla ile düz yolda 5 e atacak kadar yürütüyordum ben bi ara, artık debriyaj son demlerini oynuyor o yüzden yapmıyorum :D
Yok artik! 2cr in numarasini alabilir miyim?
Elinde uygun fiyatli insigniasi olan varsa bi pm atsin. Es dostta aracida olur. Voltex kanat ve air olanlar oncelikli
AhmetKadir
31-10-2017, 22:27
sımdı sosyal mesajcı gıbı gorunmek ıstemıyorum ama az bi debriyaja basın da motor sogusun arkadas ya.
vıdeoyu ceken kısı ıcın onemlı gelmıs paylasmıs. profıl bılgılerındekı yaş bolumu bırbırımıze daha uygun hıtap edelım dıye var.
38 yas yazıyor orda, 22 yasındakı adam geyığe sarmaya çalısıyor. eleştirinin bile bir uslubu olur.
Bazı arkadaşlar (kardeş desem ayıp olacak) olayı dalga konusu yapabilir sıkıntı yol ,sadece bilmeleri gereken şey bu araç alt devire düştüğünde direkt vites küçültüyordu 3. Viteste asla o şekilde gitmiyordu ,yazılımı yapan şahıs bana göre güzel bir iş çıkarmış ve alt devirlerinde aracın vites küçültmesine ihtiyaç duymayacağı şekilde doldurmuş ,ha belki o yaşça küçük olan arkadaşlar otomobil konusunda benden daha tecrübelidirler ama tavır ve davranış konusunda daha çok toylar.
Kabahat sende Ulaş kardeşim semtimizin aracı yorumlar ona göre olsun araç bizdedir yazmayı unutmuşsun.
Beğenmiş çekmişssin aracını da güle güle kullan.
Kabahat sende Ulaş kardeşim semtimizin aracı yorumlar ona göre olsun araç bizdedir yazmayı unutmuşsun.
Beğenmiş çekmişssin aracını da güle güle kullan.
Çok teşekkür ederim :)
free-hifi
01-11-2017, 09:12
Şimdi 1.3 mjet öncesi 95 olan ecufast li linea ile denedim bende stabil gidiyorum
Cok bilmedğimden soruyorum, yanlış anlaşılmasın, dizellerde yazılımın etkisi asıl üst devirlerde belli olmuyor muydu?
turbo dizel/benzin araçlarda yazılım ile birlikte gelen torque ile alt devirlerin şenlenmesi,güclenmesi sadece bahsettiğiniz markaya özel bişey değil, her firmanın her uygulamasında olan bişey.
ben belki uyarı olarak anlarsınız belki çok bilmiş dersiniz fakat bu şekilde alttan basmamanızı öneririm.Motor içiniz (piston,kol vs) dayanıksız.Basınc ile birlikte size el sallıyan bir kol çıkabilir (ki bunu hiç birimiz istemeyiz)
Cok bilmedğimden soruyorum, yanlış anlaşılmasın, dizellerde yazılımın etkisi asıl üst devirlerde belli olmuyor muydu?
cok fazla devir dönmediğinden hemen hemen her yeri dolu dolu olur
turbo dizel/benzin araçlarda yazılım ile birlikte gelen torque ile alt devirlerin şenlenmesi,güclenmesi sadece bahsettiğiniz markaya özel bişey değil, her firmanın her uygulamasında olan bişey.
ben belki uyarı olarak anlarsınız belki çok bilmiş dersiniz fakat bu şekilde alttan basmamanızı öneririm.Motor içiniz (piston,kol vs) dayanıksız.Basınc ile birlikte size el sallıyan bir kol çıkabilir (ki bunu hiç birimiz istemeyiz)
Uyarın işin teşekkür ederim dikkate alacağım,ben bu kadar düşük devirde yürümem genelde ama dikkatimi çekti ve paylaşmak istedim.
yigitblr
01-11-2017, 21:58
Şimdi 1.3 mjet öncesi 95 olan ecufast li linea ile denedim bende stabil gidiyorum
Bende 95 lik lineaya yazılım yaptırmayı düşünüyorum. Memnun musunuz araçtan?Kaç beygirlere geldi araç?
Bende 95 lik lineaya yazılım yaptırmayı düşünüyorum. Memnun musunuz araçtan?Kaç beygirlere geldi araç?
Giderken güzel de dururken sıkıntı var :)
Ben ölçtürmedim ama eskiye oranla 120 130 arası bağırmaya başlayan araç 140 tan sonra bağırıyordu :D
Seyfettin777
02-11-2017, 01:02
Forumda sürekli birilerine laf sokma, beğeni alma, gündem olma yarışı var.Her konuda “hit” olacak bir yorum yapma derdi olan mutlaka birkaç kişi çıkıyor.
Her dizel araç alt devirlerde canlı değildir, turbo lag olur, kasa ağırdır veya şanzıman uyumsuzdur, çeşitli sebepleri var.Örnek vermek gerekirse 1.9 Jtd Doblo ile 1500 devirde giderken motorun titreşimi rahatsız ediyor, gaz pedalına belirgin tepkiler veremiyor.Hemen vites küçültmek ve 2000-2500 devir dolaylarına çıkmak durumunda kalıyorsunuz hızlanırken, konuyu açan abi de aynı sorundan muzdaripmiş, yazılımla çözülmüş.Gelmiş burada paylaşmış bizlerle.
Ukalalığı bir kenara bırakıp, bilgisi olmadığını düşünüyorsanız normal bir şekilde buraya açıklayıcı bir yazı yazar konuyu kaparsınız, yüzlerce kişinin aktif kullandığı bir forumda birisiyle böyle dalga geçer gibi yazmak ne kadar uygun bir davranış?
Hele de bu adam 38 yaşında, yazdıklarınızı okuduktan sonra bile efendi gibi cevap vermeye devam etmiş.
İnsan utanır da gelir şuraya özür dilerim diye yazar, adam cevap verdikten sonra bile üstüne gidilmeye de devam edilmiş.Yüzünü görseniz insanlara karşı kurmayacağınız cümleleri burada bir çırpıda söylüyorsunuz karşınızdakilere.Bence forumdaki bu beğeni butonunun kalkması lazım, işlevini yerine getiremediği gibi forum ortamını da bozuyor.Project Cars vb bölümlerde hala yorumlar görüyorum, kimse beğeni atıp devam etmiyor.Her neyse konuyu daha da dağıtmayayım.
Abi alt devirlerden aracı doldurmak da iyi değil bu arada, yakıt pompası birden fazla yakıt basmaya çalıştığı için zaman içerisinde içerisindeki contalar ısınmadan yıpranıyormuş.Alt devirde ilerlemek krank, biyel kolları, pimler için de sağlıklı değil, vibrasyon araca zarar veriyor aklında bulunsun, yazılımın da hayırlı olsun, tüketim ne alemde önce ve sonra olarak?
turbo dizel/benzin araçlarda yazılım ile birlikte gelen torque ile alt devirlerin şenlenmesi,güclenmesi sadece bahsettiğiniz markaya özel bişey değil, her firmanın her uygulamasında olan bişey.
ben belki uyarı olarak anlarsınız belki çok bilmiş dersiniz fakat bu şekilde alttan basmamanızı öneririm.Motor içiniz (piston,kol vs) dayanıksız.Basınc ile birlikte size el sallıyan bir kol çıkabilir (ki bunu hiç birimiz istemeyiz)
Motor içinin dayanıksız olduğunu nereden çıkardık ?
aracınızda sadece yazılım var ve yazılım sonrası bunlar oldu diyorsunuz eğer siz başka bir firmaların yazılımını da deneyip bu konuyu açsanız karşılaştırma gibi olur ve bizde aydınlaşmış oluruz . herkes burda yazılım attım arabam böyle oldu diye konu açsa bir yığın konu olur gereksiz reklam kokuyor. a firması 1100 de yürütsün b firması 1400 de yürütsün . siz hangisinden memnunsanız o firmayı tercih edersiniz. ha burda bi iddaa gibi bir olay olacaksa dbn paylaşın sizi geçecek bir çok firma var :) konu gereksiz tartışmaya sokar
rain man
02-11-2017, 07:56
Forumda sürekli birilerine laf sokma, beğeni alma, gündem olma yarışı var.Her konuda “hit” olacak bir yorum yapma derdi olan mutlaka birkaç kişi çıkıyor.
Her dizel araç alt devirlerde canlı değildir, turbo lag olur, kasa ağırdır veya şanzıman uyumsuzdur, çeşitli sebepleri var.Örnek vermek gerekirse 1.9 Jtd Doblo ile 1500 devirde giderken motorun titreşimi rahatsız ediyor, gaz pedalına belirgin tepkiler veremiyor.Hemen vites küçültmek ve 2000-2500 devir dolaylarına çıkmak durumunda kalıyorsunuz hızlanırken, konuyu açan abi de aynı sorundan muzdaripmiş, yazılımla çözülmüş.Gelmiş burada paylaşmış bizlerle.
Ukalalığı bir kenara bırakıp, bilgisi olmadığını düşünüyorsanız normal bir şekilde buraya açıklayıcı bir yazı yazar konuyu kaparsınız, yüzlerce kişinin aktif kullandığı bir forumda birisiyle böyle dalga geçer gibi yazmak ne kadar uygun bir davranış?
Hele de bu adam 38 yaşında, yazdıklarınızı okuduktan sonra bile efendi gibi cevap vermeye devam etmiş.
İnsan utanır da gelir şuraya özür dilerim diye yazar, adam cevap verdikten sonra bile üstüne gidilmeye de devam edilmiş.Yüzünü görseniz insanlara karşı kurmayacağınız cümleleri burada bir çırpıda söylüyorsunuz karşınızdakilere.Bence forumdaki bu beğeni butonunun kalkması lazım, işlevini yerine getiremediği gibi forum ortamını da bozuyor.Project Cars vb bölümlerde hala yorumlar görüyorum, kimse beğeni atıp devam etmiyor.Her neyse konuyu daha da dağıtmayayım.
Abi alt devirlerden aracı doldurmak da iyi değil bu arada, yakıt pompası birden fazla yakıt basmaya çalıştığı için zaman içerisinde içerisindeki contalar ısınmadan yıpranıyormuş.Alt devirde ilerlemek krank, biyel kolları, pimler için de sağlıklı değil, vibrasyon araca zarar veriyor aklında bulunsun, yazılımın da hayırlı olsun, tüketim ne alemde önce ve sonra olarak?
Çoğunlukla katılmakla beraber beğeni butonu hakkında bence yanlış düşünüyorsun dostum :) bilgin olmasa da ilgiyle takip ettiğin bir konuda sen ve senin gibi 30 kişinin elinize sağlık çok güzel görünüyor demesi zaten beğeni butonu ayarında yorumlar olacağı için forumun kalitesi buton olmadan artmaz :)
Sadece insanların ilgi alanları farklı. Örnek veriyorum x konusunda göreceli olarak daha az farklı şey olmasına rağmen araç sahibi daha çok tanınır daha çok yorum ve hit alır y konusu ise kendi içinde daha fazla şey barındırmasına rağmen kimse okumaz, okursa yorum atmaz ya sahibi ya araç ya da konu ilgisini çekmez çekmeye de bilir. Ama bu düzeltilmesi gereken bir durum değil.
Sadece beğeni alarak hit olmak amacıyla laf sokmayı huy edinenleri kastediyorsan eğer bunun çözümü beğeni butonunun kaldırılması değil o kişilerin uygun bir şekilde uyarılması olur :)
Araç içinse sahibine hayırlı olsun kendisinin farkettigi güzel bi gelişme olmuş.
Forumda sürekli birilerine laf sokma, beğeni alma, gündem olma yarışı var.Her konuda “hit” olacak bir yorum yapma derdi olan mutlaka birkaç kişi çıkıyor.
Her dizel araç alt devirlerde canlı değildir, turbo lag olur, kasa ağırdır veya şanzıman uyumsuzdur, çeşitli sebepleri var.Örnek vermek gerekirse 1.9 Jtd Doblo ile 1500 devirde giderken motorun titreşimi rahatsız ediyor, gaz pedalına belirgin tepkiler veremiyor.Hemen vites küçültmek ve 2000-2500 devir dolaylarına çıkmak durumunda kalıyorsunuz hızlanırken, konuyu açan abi de aynı sorundan muzdaripmiş, yazılımla çözülmüş.Gelmiş burada paylaşmış bizlerle.
Ukalalığı bir kenara bırakıp, bilgisi olmadığını düşünüyorsanız normal bir şekilde buraya açıklayıcı bir yazı yazar konuyu kaparsınız, yüzlerce kişinin aktif kullandığı bir forumda birisiyle böyle dalga geçer gibi yazmak ne kadar uygun bir davranış?
Hele de bu adam 38 yaşında, yazdıklarınızı okuduktan sonra bile efendi gibi cevap vermeye devam etmiş.
İnsan utanır da gelir şuraya özür dilerim diye yazar, adam cevap verdikten sonra bile üstüne gidilmeye de devam edilmiş.Yüzünü görseniz insanlara karşı kurmayacağınız cümleleri burada bir çırpıda söylüyorsunuz karşınızdakilere.Bence forumdaki bu beğeni butonunun kalkması lazım, işlevini yerine getiremediği gibi forum ortamını da bozuyor.Project Cars vb bölümlerde hala yorumlar görüyorum, kimse beğeni atıp devam etmiyor.Her neyse konuyu daha da dağıtmayayım.
Abi alt devirlerden aracı doldurmak da iyi değil bu arada, yakıt pompası birden fazla yakıt basmaya çalıştığı için zaman içerisinde içerisindeki contalar ısınmadan yıpranıyormuş.Alt devirde ilerlemek krank, biyel kolları, pimler için de sağlıklı değil, vibrasyon araca zarar veriyor aklında bulunsun, yazılımın da hayırlı olsun, tüketim ne alemde önce ve sonra olarak?
hiçbir açıklama yapmadan bakın arabam 1250dd'da 3. viteste düz yolda gidiyo diye video koyulursa bu yorumlar yapılır hiç kusura bakma.
Twitter bile kullanmayan, facebook ve instagramda ayda yılda bir foto koyan ben buraya gelip 1 cümle ile hit olma yarışına giricem aynen :D :D
Motor içinin dayanıksız olduğunu nereden çıkardık ?
çıkan,eğilen,bükülen,kırılan kollardan (standart araclarda)
Seyfettin777
02-11-2017, 11:13
rain man
Kaldırmaktan kastım kısıtlamaktı abi, sohbet bölümünden falan bu butonun kaldırılması lazım bence.En azından bir nebze önüne geçilmiş olur bu durumun bana kalırsa.
Gko
Bir yorum yapılmasına gerek yok bir arabada turbo lag olması, veya kasayla/şanzımanla uyumsuz bir motor kullanılması mümkün, hayret etmek yerine sorsaydınız bence bu videonun neden konduğu size anlatılırdı konu sahibi tarafından.
rain man
Kaldırmaktan kastım kısıtlamaktı abi, sohbet bölümünden falan bu butonun kaldırılması lazım bence.En azından bir nebze önüne geçilmiş olur bu durumun bana kalırsa.
Gko
Bir yorum yapılmasına gerek yok bir arabada turbo lag olması, veya kasayla/şanzımanla uyumsuz bir motor kullanılması mümkün, hayret etmek yerine sorsaydınız bence bu videonun neden konduğu size anlatılırdı konu sahibi tarafından.
Böyle bir video koyuyorsan zaten açıklama yapmalısın yani, çünkü sadece izleyerek cidden saçma geliyor.
Konu sahibi açıklama yaptıktan sonra zaten tek bir yorumda dahi bulunmadım :)
Forumda sürekli birilerine laf sokma, beğeni alma, gündem olma yarışı var.Her konuda “hit” olacak bir yorum yapma derdi olan mutlaka birkaç kişi çıkıyor.
Her dizel araç alt devirlerde canlı değildir, turbo lag olur, kasa ağırdır veya şanzıman uyumsuzdur, çeşitli sebepleri var.Örnek vermek gerekirse 1.9 Jtd Doblo ile 1500 devirde giderken motorun titreşimi rahatsız ediyor, gaz pedalına belirgin tepkiler veremiyor.Hemen vites küçültmek ve 2000-2500 devir dolaylarına çıkmak durumunda kalıyorsunuz hızlanırken, konuyu açan abi de aynı sorundan muzdaripmiş, yazılımla çözülmüş.Gelmiş burada paylaşmış bizlerle.
Ukalalığı bir kenara bırakıp, bilgisi olmadığını düşünüyorsanız normal bir şekilde buraya açıklayıcı bir yazı yazar konuyu kaparsınız, yüzlerce kişinin aktif kullandığı bir forumda birisiyle böyle dalga geçer gibi yazmak ne kadar uygun bir davranış?
Hele de bu adam 38 yaşında, yazdıklarınızı okuduktan sonra bile efendi gibi cevap vermeye devam etmiş.
İnsan utanır da gelir şuraya özür dilerim diye yazar, adam cevap verdikten sonra bile üstüne gidilmeye de devam edilmiş.Yüzünü görseniz insanlara karşı kurmayacağınız cümleleri burada bir çırpıda söylüyorsunuz karşınızdakilere.Bence forumdaki bu beğeni butonunun kalkması lazım, işlevini yerine getiremediği gibi forum ortamını da bozuyor.Project Cars vb bölümlerde hala yorumlar görüyorum, kimse beğeni atıp devam etmiyor.Her neyse konuyu daha da dağıtmayayım.
Abi alt devirlerden aracı doldurmak da iyi değil bu arada, yakıt pompası birden fazla yakıt basmaya çalıştığı için zaman içerisinde içerisindeki contalar ısınmadan yıpranıyormuş.Alt devirde ilerlemek krank, biyel kolları, pimler için de sağlıklı değil, vibrasyon araca zarar veriyor aklında bulunsun, yazılımın da hayırlı olsun, tüketim ne alemde önce ve sonra olarak?
teşekkür ederim yazın ve anlayışın için,alt devir konusuna gelince bu firmanın bu yazılımını 1 senedir takip ediyorum sorun vs olan varmı diye çok araştırdım sorun çıkaran olmadığı için yaptırdım,birde alt devirde pek tutmuyorum aracı genelde 1600 dd civarı şehir içi gezmeye çalışıyorum ama uyarın için çok teşekkür ederim.
aracınızda sadece yazılım var ve yazılım sonrası bunlar oldu diyorsunuz eğer siz başka bir firmaların yazılımını da deneyip bu konuyu açsanız karşılaştırma gibi olur ve bizde aydınlaşmış oluruz . herkes burda yazılım attım arabam böyle oldu diye konu açsa bir yığın konu olur gereksiz reklam kokuyor. a firması 1100 de yürütsün b firması 1400 de yürütsün . siz hangisinden memnunsanız o firmayı tercih edersiniz. ha burda bi iddaa gibi bir olay olacaksa dbn paylaşın sizi geçecek bir çok firma var :) konu gereksiz tartışmaya sokar
dediğinizi uygulamam (diğer firmaların yazılımını tek tek deneyip but-raya atma) çok zor,buna ne bütçe nede araç dayanır,her kes kendi beğendiği ve işçiliğine güvendiği firmaya yaptırır ki ben de öyle yaptırdım ve bu firmadan bir çıkarım yok çünkü gelir elde etmiyorum ,herkesin video atması olayına gelirsek bence en doğrusu bu çünkü herkes farklı firmalara yaptırıp sonucu böylece paylaşır ve yaptırmak isteyenlere fikir sağlar.ben bu paylaşımımı bir iddia açmak veyahut yarışa girmek için açmadım ,hiç bir yazılım firmasına da sataşmadım bundan iyisini yapamazlar diye ,sadece benim yaptırdığım firma bu şekilde bir şeye sebep oldu ve sonuçtan memnunum demek için açtım konuyu ki videonun açıklamasını da yaptım.
mikelazi
02-11-2017, 12:29
benim araçta yazılımlı yazılımsız 3. vites 1200lerde yürütebiliyorum.
ama 1500-1700 altına düşürmem,pek bir amacı yok bence.
1.6cdti kullanmadım,belki onun durumu farklıdır :)
vectra-tuner
02-11-2017, 22:23
Araç çok güzel güle güle binin , Insignia çok güzel bir otomobil
dediğinizi uygulamam (diğer firmaların yazılımını tek tek deneyip but-raya atma) çok zor,buna ne bütçe nede araç dayanır,her kes kendi beğendiği ve işçiliğine güvendiği firmaya yaptırır ki ben de öyle yaptırdım ve bu firmadan bir çıkarım yok çünkü gelir elde etmiyorum ,herkesin video atması olayına gelirsek bence en doğrusu bu çünkü herkes farklı firmalara yaptırıp sonucu böylece paylaşır ve yaptırmak isteyenlere fikir sağlar.ben bu paylaşımımı bir iddia açmak veyahut yarışa girmek için açmadım ,hiç bir yazılım firmasına da sataşmadım bundan iyisini yapamazlar diye ,sadece benim yaptırdığım firma bu şekilde bir şeye sebep oldu ve sonuçtan memnunum demek için açtım konuyu ki videonun açıklamasını da yaptım.
kısa geçeceğim. dediğiniz olayları belli başlı yazılım firmaları zaten yapabiliyor.bilmediğimiz bir şey değil.yaptırdığınız firmaya da özgü değil. yazılımın amacı güç kazanmaktır. onuda en iyi yolda gösterir. yazılım öncesi sonrası dbn paylaşsaydınız. sizin demek istediğiniz daha anlaşılır olur.yazılımın farkını görürdük. ve aracınız otomatik büyük ihtimalle çift kavrama .alt devirlerde dikkat edin . kavramanız ısınır :)
vectra-tuner
02-11-2017, 23:00
Insignia Tork konvertörlü, şanzumanı biraz yavaş ama çok sağlamdır.
kısa geçeceğim. dediğiniz olayları belli başlı yazılım firmaları zaten yapabiliyor.bilmediğimiz bir şey değil.yaptırdığınız firmaya da özgü değil. yazılımın amacı güç kazanmaktır. onuda en iyi yolda gösterir. yazılım öncesi sonrası dbn paylaşsaydınız. sizin demek istediğiniz daha anlaşılır olur.yazılımın farkını görürdük. ve aracınız otomatik büyük ihtimalle çift kavrama .alt devirlerde dikkat edin . kavramanız ısınır :)
Konuyu uzatmayacağım ve peki diyip kapatacağım (ha sadece not olsun araç videosunun açıklamasında ve bu başlılarda açıkladığımgibi insignia ve Opelin hiç çift kavramalı şanzımanı yok ısınmayı dert etmeyin)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.