Orijinalini görmek için tıklayınız : scirocco'dan polo gti geçme hakkında
iyi akşamlar hali hazırda manuel 160lık 2012 model gayet donanımlı scirocco sahibiyim çok şükür kazasız belasız sıkıntısız bir aracım var çok olmasada arada aracın 2 kapı olmasının sıkıntısı çekiliyor. Aracımı satıp aynı yaşlarda aynı donanımlarda gti bulunabilir gibi görünüyor.Yürür olarak gti daha mutlu edicektir ancak donanım yol tutuş konfor v.b. olarak pek bi fikrim yok yorumlarınızı bekliyorum.Bir diğer aklıma takılan da dsg şansıman çok önyargılıyım sanki her an arıza çıkarıcak gibi geliyor bana.Yazlım v.b. oynamalarda sıkıntı çıkarma durumu nedir.
Diyelim ki niyetlendik nelerine dikkat etmek lazım, nerelerine özellikle baktırmak lazım, donanım olarak olmazsa olmazlar neler (örneğin cam tavansız farsız scirocco bi adım geridedir gibi)
birde yakın olarak şehir içinde fark olur mu iki araç arasında polo kilo olarak daha hafif olduğundan falan
her türlü yorumunuzu bekliyorum
tabletten yazdığım için yazım hataları olmuş otomatik düzeltmeden dolayı
1,6 tdi al mutlu ol :D hatta halihazırda bi tane var satılık polo 1,6 tdi
i-vtec07
28-01-2018, 23:49
Gtı daha iyi yürüyo stock olarak , yakıt ta afaki fark olmaz. Ben antalyada 8 litrelerde geziyodum. Cevre yolu sakin kullanımlarda 5 li rakamları çok gördüm. Dsg nin evet sorunları var ama vw arkasında duruyo. Manuelden daha keyifli özellik eksoz varsa dsg fart ve downshift teki sesleri bilmeyen yoktur, keyifli yani tavsiye ederim.
Cam tavan ve bixenon mutlaka olmalı.. Gerisi çok elzem değil.
Yol tutuş olarak standart hali ile pek bişey beklemeyin. Mutlaka Coilover veya spor yay takılmalı. Yoksa Arkası çok oynak bir araç. Yakıt olarak Rocco ile ortalama aynı olacaktır.
DSG konusunda aldığınız aracın kullanım biçimi ve bundan sonrasında sizinde kullanımınız belirleyici olacaktır. Bazı kullanım şartları var onlara uyulduğu sürece üzmez.
yorumlar için teşekkürler senede ancak 10bin km yapıyorum o yüzden dizel boş araca binmektense benzinli dolusu daha cazip geliyor :D
model yılı olarak hangi model alınmalı bi motor kodu değişiklği durumu var ama tam detayını bilmiyorum
bir de diyelim ki buldum aracı niyetlendim dsgsini nasıl kontrol etmeli yada ettirmeli neresine baktırmalı
denizhandinc
29-01-2018, 07:25
yorumlar için teşekkürler senede ancak 10bin km yapıyorum o yüzden dizel boş araca binmektense benzinli dolusu daha cazip geliyor :D
model yılı olarak hangi model alınmalı bi motor kodu değişiklği durumu var ama tam detayını bilmiyorum
bir de diyelim ki buldum aracı niyetlendim dsgsini nasıl kontrol etmeli yada ettirmeli neresine baktırmalı
Dsg biraz saatli bomba arabayı alırken sanzıman kondisyonu hatasız olabilir expertizde sorunsuz gözükebilir 2 ay sonra bir bakmıssın mekatronik ölmüs. Aldıgın araba yetkili servis bakımlı ve motoru oynanmamıs oldugu sürece dsg elinde bile kalsa VW arkasında duruyor. İyi niyetten degistiriyolar.
2012 belli bir aydan sonra hep cth kodlu bide fren diskleri daha büyüktü cth'lerin yamulmuyorsam cav ile ne farkı var bilmiyorum daha az yağ yakıyo herhalde :)
Takipteyim, seninle aynı konudan muzdaribim aslında 160lık manual roccomu poloyla değiştirsem mi kafamda hepbi soru işareti :) Yol tutuş sanmıyorum bir scirocco olsun sonuçta o bir polo ki benim aracımda şuanda kw v2 coilover ile kullanıyorum poloyada taksam yinede bi rocconun yol tutuşu olacağını hiç düşünmüyorum bu konuda başarılı scirocco. Motor aynı ama gti roccoya göre daha hafif ağırlıkta bu sebepten öne çıkıyor, yakıtın değişeceğini sanmıyorum ve geliyorum en büyük soruna DSG, bundan önceki aracım beetle 160dsg idi dod garantisi vardı ve aldığımın 2. ayında mekatronik iyi niyetten değişmiş olmasına rağmen gecenin sessizliğindeki çıkardığı sesler beni benden alıyordu lan bişey oldu buna çatır çutur hep bi ... korkusuyla bindim iyi niyetten değiştiği içinde parçaya 2 yıl daha garanti veriyorlar. Nacizane fikrim kendi aracımda şuan iyi niyet vs yok çünkü Vosmer izmir bu konuda bir doğuş değil ve hep bi sorun çıkartıyorlar o yüzden bakımlarımı kendi aldığım orjinal parça ve en iyi yağ ile yapmaya çalışıyorum, Polo girişimin olursa DSG olmasından kaynaklı seçim yaparken bu yönde yap derim. Alırsan haber verde bizde yorumları okuyalım bi roccodan poloya geçerken :D
i-vtec07
29-01-2018, 16:45
Takipteyim, seninle aynı konudan muzdaribim aslında 160lık manual roccomu poloyla değiştirsem mi kafamda hepbi soru işareti :) Yol tutuş sanmıyorum bir scirocco olsun sonuçta o bir polo ki benim aracımda şuanda kw v2 coilover ile kullanıyorum poloyada taksam yinede bi rocconun yol tutuşu olacağını hiç düşünmüyorum bu konuda başarılı scirocco. Motor aynı ama gti roccoya göre daha hafif ağırlıkta bu sebepten öne çıkıyor, yakıtın değişeceğini sanmıyorum ve geliyorum en büyük soruna DSG, bundan önceki aracım beetle 160dsg idi dod garantisi vardı ve aldığımın 2. ayında mekatronik iyi niyetten değişmiş olmasına rağmen gecenin sessizliğindeki çıkardığı sesler beni benden alıyordu lan bişey oldu buna çatır çutur hep bi ... korkusuyla bindim iyi niyetten değiştiği içinde parçaya 2 yıl daha garanti veriyorlar. Nacizane fikrim kendi aracımda şuan iyi niyet vs yok çünkü Vosmer izmir bu konuda bir doğuş değil ve hep bi sorun çıkartıyorlar o yüzden bakımlarımı kendi aldığım orjinal parça ve en iyi yağ ile yapmaya çalışıyorum, Polo girişimin olursa DSG olmasından kaynaklı seçim yaparken bu yönde yap derim. Alırsan haber verde bizde yorumları okuyalım bi roccodan poloya geçerken :D
Rocco kadar iyimi degilmi bişey diyemem ama polo diyip gecmeniz garip olmuş abi :) ukalalık için diğil ama bilgi vermek için yazıyorum.
Süspansiyon normal polo dan farklı, fren sistemi farklı, direksiyon farklı. Yanı yürüyen farklı normal polodan. Esp sistemi de aynı şekilde farklı çalışıyo mesela biraz daha eğlenebiliyosun, arkası çok güzel gelir polo gtı ların kullananlar bilir.
Sonuçta o bir hothatch . Dizel polo ya yazılım yaptırıp ta gtı kafası yaşayan lar şöyle bi ayrılsın :)
Benzin bu kadar pahalı olmasa ve çok km yapmasam tekrar alırım. Bence rocco dan gtı a geçmeye gerek var mı hayır yok, ama geçerseniz pişman etmez karar sizin :)
Rocco kadar iyimi degilmi bişey diyemem ama polo diyip gecmeniz garip olmuş abi :) ukalalık için diğil ama bilgi vermek için yazıyorum.
Süspansiyon normal polo dan farklı, fren sistemi farklı, direksiyon farklı. Yanı yürüyen farklı normal polodan. Esp sistemi de aynı şekilde farklı çalışıyo mesela biraz daha eğlenebiliyosun, arkası çok güzel gelir polo gtı ların kullananlar bilir.
Sonuçta o bir hothatch . Dizel polo ya yazılım yaptırıp ta gtı kafası yaşayan lar şöyle bi ayrılsın :)
Benzin bu kadar pahalı olmasa ve çok km yapmasam tekrar alırım. Bence rocco dan gtı a geçmeye gerek var mı hayır yok, ama geçerseniz pişman etmez karar sizin :)
Yok hayır Polo derken zaten gti harici konuşmadım, söylem dediğin gibi olmuş haklısın bende sonra okuyunca farkına vardım ama gti bi polo değil :) Kasa aerodinamik harici benzeyen yanları yok. Kendimde sciroccoyu verip düşünmedim değilim ama ne biliyim aynı şeyleri ona yapıcam ve dışardan bi polo olucak sonuçta
Polo gti scirocco dan net bicimde daha kontrollu daha iyi yol tutan daha iyi tepki verebilen bir arac scirocco nun koca kicini kontrol altina almak cok keyifli degil cok kivrak bir arac hic degil
Bu sebeple zaten pistlerde vb yerlerde hic bi halt yiyemez cok ugrassanizda kapasitesini belli eder
Gti da acayip yol tutmuyor ama Gti ismini oldurmuyor tepkileri surusu kendi capinda fena degildir
Kaldiki scirocco nunda GTI tadinda olmamasi garip degil bunun icin R versiyonu mevcut
Ote yandan GTI uzaktan ufak tefek hafif bir arac gibi geliyor olabilir ama hicte hafif degildir cam tavanlilar 1300 kg civaridir yanlis hatirlamiyorsam scirocco da o kadar zaten
Scirocco dan GTI a gecilirmi sorusunu bilmem ama gecilecekse servis bakimli kurcalanmamis arac alin en onemlisi budur
Tek kapı zulüm oluyorsa illaki, gti' a geçmek abes olmaz. Servis bakımlı olmasına dikkat etmek lazım.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.