Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?



Sayfa : 1 [2]

Ahmet.S
26-01-2013, 21:40
Her gecen gun parcalari cogaliyo mugen yuksek spoilerin replikasi var gecen surf yaparken gordum.

Parcalarin egzantirik,kelebek,emme,lsd bunlari servisten rahatlikla alabiliyosunuz.

Aftermarket olarakta bircok parcasi mevcut.

mtcvtc
26-01-2013, 22:08
ep3 kesinlikle kullanımı bile farklı sesi soluğu ile benim seçimim ep3 ten yana oldu...eğer lüks isteseydim çok daha farklı alternatifler olabilirdi.

shumi
26-01-2013, 22:17
2 side ayrı guzel bence,yalnız su kesın ep3 daha hızlı,fn2 daha donanımlı :) yıne alıcak olsan fn2 alırdım ben,model var sonucta...genele vurursak hondanın spor serısı 4 otomobılının hepsının ayrı zevklerı var k serısı verım olarak cok ıyı vıda taksan guc gelıyor tabırı caızse :)

Hann
26-01-2013, 22:18
Yol tutus konusunda bende ep3 u zayif buluyorum ozellikle kafadan kayma egilimi biraz can skici ama ihe li bir type r in seside tam bir senfoni hele birde isin icine kpro girince insan bagimlisi oluyor :) ep3 de beklenti daha cok performans yonunde olmali cunku azda olsa rahatlik konfor vs de bekleyenler ep3 u uzun sureli kullanamayip benm yaptigim gibi satma yolunu tercih edeceklerdir ama fn2 bu yonde biraz daha makul bir arac kisacasi type r dan vazgecmek istemiosaniz ama ep3 unuzu 1-2 saat kullaninca gun boyu yorgunluk cekiosaniz fn2 bu sorunun cozumu olabilir.

ilkercom
26-01-2013, 23:29
piyasası biraz daha düşse ilerde fn2 alırım :D

ep3 ilk çıktığında bu ne lan kutu gibi demiştim. fn2 çıktığında muhakkak bir tane almalıyım demiştim. type r olmasa da fk2 aldım neticede. Ve üstelik o zaman 25 liraya ep3 düşmüştü tereddüt etmeden 30 liraya fk2 aldım. ep3 ü ömrüm boyunca kullanamam. ama fn2 ye ömrüm boyunca binerim.

Jeandan-R
27-01-2013, 02:56
Bu saatten sonra fn2 alırım, hali hazırda yürüyen bs de var zaten.

ilkercom
27-01-2013, 12:18
ep3 kadar yürümesine gerek de yok. fn2 yi kim görse hasta oluyor tasarımına. ep3 kadar yürümesin derken 200 km hızda bir boy geride olsa ne olmasa ne.

goldbergbrk
27-01-2013, 21:45
tercih meselesi aracın kasası herkes aynı kişiden hoşlanmadığı için zevklerde değişebiliyor banada fn2nın tipi hiç iyi gelmiyor typer alan adamların % 90ı konfor için almaz hız için alır birsürü parçası olucakkı oynasın rahatca yüklesin kendı capından cok ilerde araçlarla yürüyüp zevkin hazın doruklarını yaşasın. turbolu 300 400 hp araçlara binipde ep3ün o hazzını bundan alamıyorum çok zevkli bir araç diyen çok kişi tanıyorum .
evli cocuklu kofora buzdolabına ihtiyacı olan benım ıcın geçilmek sorun değil diyen gitsin fn2 alsın ama unutmasınki aynı speclerdede olsa ep3 onu yine geçicektir bu gerçek hiçbirzman değişmeyecektir.

yüklü fn2lerimizde var hangi araç olursa olsun ağzına kadar yüklersen yürür bir şekilde önemli olan çok bütceyi sarsmadan komple motorunu revizyon etmeden birşeyler elde etmek benım görüşümde piyasadaki typer kullanıcılarının %90ının görüşüde böyleki bunu 2.el tercih edilebilirlik oranındanda anlıyabiliriz

ilkercom
27-01-2013, 21:51
konu geçmekse zaten pistte fn2 geçecektir geçiyorda zaten burak. rolling se mevzu 1 veya 2 boy geçmiş çok mesele değil. fn2 yi konforlu diye almak ayrı konu zaten. gazlı amortisörü olan bir araba ne kadar komforludur.

Onur Şanlı
27-01-2013, 21:51
İlkler her zaman efsanedir. Ep3 çok farklı bir araç.

ilkercom
27-01-2013, 21:52
İlkler her zaman efsanedir. Ep3 çok farklı bir araç.

neyin ilki ilk type r değil. ilk civic typer da değil ?

Emrecan-R
27-01-2013, 22:03
EP3 TYPE-R ı hiç bir arabaya değişmem sokakta bi ep3 görünce görüntüsü bile sportifliği yansıtıyor geçen fn2 i gördüm hiç böyle merak edip plakasına bile bakmadım ep3 ün koltukları en beğendiğim araba koltukları çok param olsa bile bıkmadan bineceğim araba Ep3 tür Fn2 lerle kıyaslayamassın

Tolga-R
27-01-2013, 23:25
fn2 tabiiki. Aşağıda yazacaklarımdan EP3 sahipleri alınmasınlar, gücenmesinler amacım ep3 ü kötülemek değil, ep3 beğenilmeyecek bir araçda değil, bende beğeniyorum sadece sapla saman ayrılsın fakat buarada EP3 e safkan yarış makinesi diyen arkadaşlar bilmeliler ki bu araçta 4 teker bağımsız çift salıncak yok, dikkat ederseniz rallilerde, pist yarışlarında, nürburgring tourist turlarında neredeyse en çok devrilen ve takla atan honda modelidir. (illa her typerda devrilir yol tutuşu çok kötüdür diye birşey yok) Best motoring vidyolarını biraz incelerseniz keiichi ile birlikte program yapan test pilotları bile aynı sorundan şikayetçi. EP3 DC5 ile birlikte sürekli aynı kefeye konuyor ve birçok videoda yol tutuş sıkıntısı yüksek hızda salllama yaptığı, dengesizleştiği, tehlike oluşturduğu sürekli vurgulanıyor hatta bir videoda ingiliz amerikan ortak tasarımı olduğu için, sokak için yeterli yol tutuşa sahip olduğu ama yüksek performans gerektiren aşırı zorlu pist ortamları için yetersiz olduğundan bahsediliyordu. EP3 ün aslı RN1-RN3 tür yani Honda Stream dır.. Streamda yine civic bazlı üretilmiş bir araçtır. Uzun yol-touring shuttle tipi MPV geniş aile aracı olarak geniş iç mekan hedeflenerek tasarlanmıştır. Bu EP kasa civicler rüzgar katsayısı çok düşük olan streamdan devralınıp türetilmiş bir araçtır. aslında EK nın asıl devamı bizim piyasadaki ES, LS civiclerdir. ingilizler ve amerikalı honda sorumluları stream kasasını iç mekanı ferah olduğu için alıp geliştirmişler avrupa için civic type-r a amerika için ise Si a dönüştürmüşlerdir. Yazdıklarımdan kimse alınmasın EP3 tabiiki çok güzel başarılı ve harika bir araç ama safkan yarış otomobili denildiği zaman iş değişir.. Gerçek safkan yarış otomobillerine biraz hakaret olur. bence EP3 aslında normalde standart bir civic veya civic bazlı sokak aracı iken hondanın bütün becerisinin ve yarış tecrübelerinin, teknolojisinin uygulandığı çok geliştirilmiş ve sokak performans aracına dönüşmüş halidir. tabiiki FN2 de safkan spor otomobil değil.. hondanın ürettiği safkan spor otomobili sınıflarına göre NSX, S2000 ve en alt sınıfta CRX dir, EK9 da bunlara en yakın gelen araçtır. Tekrar söylüyorum amacım aracı kötleme fln değil ep3 üm olmasını bigün nasip olmasını bende isterim tama tercih etme imkanım olsa daha yeni ve komforlu olduğu için fn2 tercih ederim :D açıkçası alınacak birşey yok sadece fikir alış verişinde bulunuyoruz fikirlerim izlenimlerim beni bağlar.



KArdeşim güzel yazmışssın eline sağlık.

Fn2 yürümüyor diyenlere 460 hp dynamics de kesmemiş anlaşılan. Havalar düzelsin 500 hp üstüne bi çıkalım Allah izin verirse o zaman bakarız yürüyormu :)

SekoLive
27-01-2013, 23:33
İmkan varsa bitane fn2 alıp saklamak güzel bi hareket olabilir :)

STP
27-01-2013, 23:37
fn2 tabiiki. Aşağıda yazacaklarımdan EP3 sahipleri alınmasınlar, gücenmesinler amacım ep3 ü kötülemek değil, ep3 beğenilmeyecek bir araçda değil, bende beğeniyorum sadece sapla saman ayrılsın fakat buarada EP3 e safkan yarış makinesi diyen arkadaşlar bilmeliler ki bu araçta 4 teker bağımsız çift salıncak yok, dikkat ederseniz rallilerde, pist yarışlarında, nürburgring tourist turlarında neredeyse en çok devrilen ve takla atan honda modelidir. (illa her typerda devrilir yol tutuşu çok kötüdür diye birşey yok) Best motoring vidyolarını biraz incelerseniz keiichi ile birlikte program yapan test pilotları bile aynı sorundan şikayetçi. EP3 DC5 ile birlikte sürekli aynı kefeye konuyor ve birçok videoda yol tutuş sıkıntısı yüksek hızda salllama yaptığı, dengesizleştiği, tehlike oluşturduğu sürekli vurgulanıyor hatta bir videoda ingiliz amerikan ortak tasarımı olduğu için, sokak için yeterli yol tutuşa sahip olduğu ama yüksek performans gerektiren aşırı zorlu pist ortamları için yetersiz olduğundan bahsediliyordu. EP3 ün aslı RN1-RN3 tür yani Honda Stream dır.. Streamda yine civic bazlı üretilmiş bir araçtır. Uzun yol-touring shuttle tipi MPV geniş aile aracı olarak geniş iç mekan hedeflenerek tasarlanmıştır. Bu EP kasa civicler rüzgar katsayısı çok düşük olan streamdan devralınıp türetilmiş bir araçtır. aslında EK nın asıl devamı bizim piyasadaki ES, LS civiclerdir. ingilizler ve amerikalı honda sorumluları stream kasasını iç mekanı ferah olduğu için alıp geliştirmişler avrupa için civic type-r a amerika için ise Si a dönüştürmüşlerdir. Yazdıklarımdan kimse alınmasın EP3 tabiiki çok güzel başarılı ve harika bir araç ama safkan yarış otomobili denildiği zaman iş değişir.. Gerçek safkan yarış otomobillerine biraz hakaret olur. bence EP3 aslında normalde standart bir civic veya civic bazlı sokak aracı iken hondanın bütün becerisinin ve yarış tecrübelerinin, teknolojisinin uygulandığı çok geliştirilmiş ve sokak performans aracına dönüşmüş halidir. tabiiki FN2 de safkan spor otomobil değil.. hondanın ürettiği safkan spor otomobili sınıflarına göre NSX, S2000 ve en alt sınıfta CRX dir, EK9 da bunlara en yakın gelen araçtır. Tekrar söylüyorum amacım aracı kötleme fln değil ep3 üm olmasını bigün nasip olmasını bende isterim tama tercih etme imkanım olsa daha yeni ve komforlu olduğu için fn2 tercih ederim :D açıkçası alınacak birşey yok sadece fikir alış verişinde bulunuyoruz fikirlerim izlenimlerim beni bağlar.

ep3 stok olarak tıff nıedelın hasta oldugu,coıloverlı kule gergılı sekılde delı dıvane yol tutan bı arabadır. tutmuyo dıyenın araba kullanmaktan anlamadıgını dusunurum.

Ahmet.S
27-01-2013, 23:37
Turbo fn2 videolarını bekliyoruz

STP
27-01-2013, 23:38
KArdeşim güzel yazmışssın eline sağlık.

Fn2 yürümüyor diyenlere 460 hp dynamics de kesmemiş anlaşılan. Havalar düzelsin 500 hp üstüne bi çıkalım Allah izin verirse o zaman bakarız yürüyormu :)

abı 460 hp fn2 mı 460 hp ep3 mu gecer der sorumu sorarım :D

!KO
27-01-2013, 23:51
ep3 nası yol tutmuyo ya :D

UK-Type-R
29-01-2013, 06:33
ep3 nası yol tutmuyo ya :D

Benim stock aracımın rahatlıklar virajlarda şerit atladığını gördüm ep3 ün aynı hızlarda :)

ahk
29-01-2013, 08:02
senin bu bahsettiğin çok ayrı olay o sırada karşındaki ep3'ün amortisör & yay & lastik & viraj denge çubukları (sökenlerini gördüm :) ) ne durumda? Kıyas yapıcaksan bu parçalar aynı kondisyonda olmalı. Tabi doğal olarak ep3 daha eski olduğu için aynı kondisyon zor.

Vti hala bitmedi ep3'de bitmez yerleri farklı ama şu an alıcak olsam fn2 alırdım.

b.ustaoglu
29-01-2013, 08:19
bende ep3 tercih ederdim.. daha sade ve sportif duruyor bana göre ama yol tutuş konusunda bende bazı karşılaştırmada rakiplerinden geri kaldığını gördüm. ama sırf sesi için alınıp gazlanıp zevkin doruklarına çıkılabilir :)

goldbergbrk
29-01-2013, 12:39
konu geçmekse zaten pistte fn2 geçecektir geçiyorda zaten burak. rolling se mevzu 1 veya 2 boy geçmiş çok mesele değil. fn2 yi konforlu diye almak ayrı konu zaten. gazlı amortisörü olan bir araba ne kadar komforludur.

kalkıştada geçemez rooldada geçemez hondanın en dalga geçilen herkesin atar yaptığı bir kasa fn2 üvey evlat muamelesi görüyor çoğu kişi tarafından :D ep3 ise kapalı bir kutu gibi kimse bilemez yolda ne zman ne denk geleceğini ama fn2 piyasadakilerin çoğunda belli olan seyler var ve otesinede geçemiyorlar filtre headers egsoz kendını az daha kasanlar flaspro alırlar hepsi o, aracını yükleyenler yürütenler zaten piyasada tanınıyor fn2 olarak kimse onlara sataşmaz:)

ilkercom
29-01-2013, 12:55
geçelim onları burak. ep3 bi nsx değil erişilmez makina da değil. al koy k20 yi her araba ep3 olur.

FaTiH44
29-01-2013, 13:08
çok abartmayalım ep3'ü ;)

benim için yeni her zaman iyidir,bu yüzden daha donanımlı olan fn2'yi tercih ederdim.roll veya drag yapmadığım için 1-2 boy'un önemi yok.

K.O.
29-01-2013, 13:43
'benim' gözümde hiçbir zaman ep3 ün yanindan geçemez fn2.nedenini bilmiyorum ama fn2inin tipi hoşuma gitmiyor , ep3 ün çekiciliği yok.ha istisnalar hariç bs olsun turbo fn2 olsun çok çok hoşuma giden araçlar.

efe_
29-01-2013, 14:23
fn2 nin dizaynını beğenmeyen bir tek benmiyim

mtcvtc
29-01-2013, 14:40
valla bu konu klasik zevkler ve renkler tartisilmaza gidiyor son soz olarak k20 olsun tastan olsun diyorum:)

Chn53
29-01-2013, 15:49
şimdi ep3 fn2 ikisinide alabilcek param olsa ep3 alırdım :) ama bu demek değildirki fn2 kötü bi araba :) tamamen kişisel tercihler ve zevk meselesi :)

RCkid
29-01-2013, 15:50
Fn2ler tahta oturdugu zamn dikkat etsin de ep3 tahtta olmasin:)

BoraRS
29-01-2013, 16:25
FN2 ler tip olarak cok guzel. Yeni yapilan bikac FN2 var. Baya hizli olacaklar. Hazir olunca ben de keyifle denerim FN2 lerle.

TünayK
29-01-2013, 16:28
Fn2ler tahta oturdugu zamn dikkat etsin de ep3 tahtta olmasin:)

Klişeden ölen var mıstafa dikkat et:)

RCkid
29-01-2013, 16:32
Hayatimiz olmus klise...

Tolga-R
29-01-2013, 22:56
fn2 dikkat etsinde ep3 tahttayken oturmasın oraya :)

ilerde bişiler yapılır diyen arkadaşlar hiç kaputu açtılarmı acaba . içeri ne koyabilirsin;? catback takalım desen labirent gibi arka taraf ayrı bir facia.

ep3 safkan a yakın bi araba idi hothachlerin içinde. konfor arayacaksam ne işim olur fn2 ile yeni 320D mpaket forever

bu arada ep3 lerin tahtına yeni cupraR lar oturdu bile ...



Ah be Mustafacım geç kaldın bu espri için :D 06.01.2009 da kuzenim benim nickimden yazmış bunları :D





Fn2ler tahta oturdugu zamn dikkat etsin de ep3 tahtta olmasin:)

mkaan61
07-02-2013, 20:16
sadece vitesin konumu bile benim ep3 ü seçmem için yeterli

besyoali
07-02-2013, 20:30
En yakın arkadaşım aldı FN2 bende vites yeri konusunda ep3 diyordum ama fn2 nin konumu daha rahat ve sürücüye yakın daha rahat vites atılıyor tabii kişisel görüş bence fn2 ler yavaş yavaş mod konusunda açılmaya saçılmaya başladı tabi şunu unutmamak lazım biliyorsunuz ki ep3 ler ralli ve pist yarışları için özel üretilen kasa dır ruhu bozuk bir arabadır keşke ezmeden çiğnemeden kullanılsa kimse alınmasın bilinçli gazlansada ilerde başka bi model oturmasa tahta o zaman ep3 orda olsada farketmez bence.... :)

Calderon
15-02-2013, 15:40
Fn2ler tahta oturdugu zamn dikkat etsin de ep3 tahtta olmasin:)

Nokta net ... :D

ÇALIŞKAN07
19-02-2013, 13:45
hiçbir fn2 asla bir ep3 yerini alamaz

FaTiH44
19-02-2013, 16:01
hiçbir fn2 asla bir ep3 yerini alamaz

neden? 2 boy önde gidiyor diye mi?

Emre35
25-02-2013, 07:17
Ep3 bencede efsane oturamaz ep3'un tahtına :)

halilcan9455
25-02-2013, 07:18
Ep3 bencede efsane oturamaz ep3'un tahtına :)

ek9 efsane değilmiydi ?

UK-Type-R
09-03-2013, 05:06
Orjinal kapı ve bagaj ölçülerinden yarış kapıları ve bagajı yapsam ortalama 300 kg hafifletiyorum aracı ... Egsoz sisteminden 15 kg ... Jantlardan 12 kg ... Koltuklardan 75 kg ... Ön ve Arka tampon demirinden 10 kg ... Stepmeden 20 kg ... Hoperlorlerden 20 kg ... Aracın kapı ve bagaj camları yerinede kullandığım malzemeyi nikelaj yaparsam ordanda 25 kg

Type-R Orjinal Ağırlığı = 1253 Kg
Hafifletilmiş Ağırlığı = 776 Kg (Boş)

Şimdi ufak bir hesap yaparsak jantlardan yaptığımız hafifletme bize 1 e 10 gibi olacaktır yani ortalama 100 kg hafifletmiş gibi rahat çevirebilecektir araç deviri ...
Buna headers + egsoz ilave edersek geçmiş yıllarda 15 hp aldık
İnjen filtre ilave edersek 6 hp aldık
Fpro beyin 12 hp
Rrc emme manifoldu 6 hp
Spoon 70 mm gaz kelebeği 5 hp

Dynodynamicste kw dan kendi doğru çarpımımızla aldığımız güç krankta 201.4 hp tekerde 190hp idi. Parçalardan alacağımız güç 44 hp dir %10 civarı bir güç kaybı tekere aktarmada mutlaka yaşanacaktır (Slicklerle bunu en aza indirmeye calıstıgımızı dusunelım) 234 whp alıyoruz ...

Kısacası şu bir gerçektir aracı elektronik dizayndan mekanik dizayna çevirdiğin andan itibaren geriye type-r değil safkan bir yarışa arabası kalır ;) Bu ep3 olsun fn2 olsun ek olsun eg olsun farketmez ;)

ilkercom
09-03-2013, 10:07
Orda bi hesap hatası var. kapıları bagajı kaputu komple söksen 300 kilo atamazsın emin ol. ben arabanın kapılarını söktüm kapı döşemesi dahil komple olarak 30 kilo yoktu. bagaj zaten dış kısmı plastik. kaputu sökmedim bilemem ama 50 kilo yoktur ağırlığı. yani karbon kapı ve kaputla 300 kilo imkansız. içini komple sökmeyi kastediyorsan yine o kadar yok. FK2 üzerinden konuşuyorum yaklaşık aynı malzemeler.

eksozdan 15 kilo atman için komple alu veya titanyum olmalı. jantların orjinal ağırlığı nedir bilmiyorum. eğer honda bi psikoluk yapmadıysa 11 12 olması lazım. fk 10.5 kilo jantları var. 17" 10.5 kg.
Koltukları komple sökersen 75 alınabilir. tampon demiri 20 kg etsin sanmıyorum. etse bile bence yazık günah bi kazada araban pert olur. STEPME 20 kilo eder mi bilmiyorum. fakat bendeki yarım boy stepne 8 kilo filandı. sende tam ebad varsa bilemem. hoparlörler 20 kilo en çok buna güldüm. 4 tanesi toplam 1.5 kilo bile gelmez. teybi bile 5 kilodan hafif. kapı ve ön camlara nasıl nikelaj yapıcan ve ordan 25 kilo atıcan bunu merak ettim. kısaca type R i 800 kilo altına indirmen için ciddi kesmen lazım. ve harcadığın para ile emin ol bi wttc aracı alırsın.

diğer yazdıkların doğrudur. ancak hafifletme kısmında yanlışın var. FK2 yi komple sökmüş hatta bi çok parçasını tartmış biri olarak kesinlikle hesap hatan var derim. iki aracın ağırlıkları aynı bu arada.

ceratoniaorg
10-03-2013, 20:16
Orjinal kapı ve bagaj ölçülerinden yarış kapıları ve bagajı yapsam ortalama 300 kg hafifletiyorum aracı ... Egsoz sisteminden 15 kg ... Jantlardan 12 kg ... Koltuklardan 75 kg ... Ön ve Arka tampon demirinden 10 kg ... Stepmeden 20 kg ... Hoperlorlerden 20 kg ... Aracın kapı ve bagaj camları yerinede kullandığım malzemeyi nikelaj yaparsam ordanda 25 kg

Type-R Orjinal Ağırlığı = 1253 Kg
Hafifletilmiş Ağırlığı = 776 Kg (Boş)

Şimdi ufak bir hesap yaparsak jantlardan yaptığımız hafifletme bize 1 e 10 gibi olacaktır yani ortalama 100 kg hafifletmiş gibi rahat çevirebilecektir araç deviri ...
Buna headers + egsoz ilave edersek geçmiş yıllarda 15 hp aldık
İnjen filtre ilave edersek 6 hp aldık
Fpro beyin 12 hp
Rrc emme manifoldu 6 hp
Spoon 70 mm gaz kelebeği 5 hp

Dynodynamicste kw dan kendi doğru çarpımımızla aldığımız güç krankta 201.4 hp tekerde 190hp idi. Parçalardan alacağımız güç 44 hp dir %10 civarı bir güç kaybı tekere aktarmada mutlaka yaşanacaktır (Slicklerle bunu en aza indirmeye calıstıgımızı dusunelım) 234 whp alıyoruz ...

Kısacası şu bir gerçektir aracı elektronik dizayndan mekanik dizayna çevirdiğin andan itibaren geriye type-r değil safkan bir yarışa arabası kalır ;) Bu ep3 olsun fn2 olsun ek olsun eg olsun farketmez ;)

GT5 temi?:beuj:

ahk
12-03-2013, 07:45
bi arabadan örnek olarak şöyle bi çalışma yapılsa ep3 sahibleri rahat eder :)
sayfa 1 ve 5'te :
Official Component Weights & Weight Reduction Thread - Scion FR-S Forum | Subaru BRZ Forum | Toyota 86 GT 86 Forum | AS1 Forum - FT86CLUB (http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=7881)

type-RRR
12-03-2013, 09:11
neden? 2 boy önde gidiyor diye mi?

sence niye alamaz hiç ep3 kullandınmı :soru:

FaTiH44
12-03-2013, 09:20
sence niye alamaz hiç ep3 kullandınmı :soru:

Kullanmaya kullandımda,niye bu kadar önemli benim kullanmam? bu uzay mekiği falan değil yani type R ulaşılması imkansız bir araç değil.

ep3'ün 2 boy önde gitmesi benim için tercih edilme sebebi değil,ben daha donanımlı ve yeni diye fn2'yi tercih ederim çünkü roll yapmam.Sonuçta 2sinde de k20 motor var.

milletin turşusunu çıkardığı,turbo yapıp gazladığı,bilmem kaçıncı sahibinden,100k km üzerindeki ep3'leri alacağıma kız gibi fn2 type R'lar var onlardan birini alırım:heyoo:

type-RRR
12-03-2013, 09:45
kız gibi fn2 alırsın tabi ama cümlenin sonundaki ikon gibi ep3 e el sallarsın sonra benimki daha temiz diye teselli bulursun ;) ama zaten sen geçilince hırslanmıyosan type-r ruhunu tartışmamız yersiz olur aslında fikir ayrılığı yazdığın gibi başta başlıyo ben rolling yapmıyorum gazlamıyorum diyip type-r almak bana göre mantıksız ferrari aldım ama 90 geçmem gibi bişey oluyo type-R aldım diye herkezle denicem diye bişeyde yok da ne biliyim benim bakış açım bu ben temiz ep3 bulamıyosam fn2 yerine gider cupra alırım
olay kişisel değil yalış anlama :) bende fikrimi söylüyorum

FaTiH44
12-03-2013, 10:45
kız gibi fn2 alırsın tabi ama cümlenin sonundaki ikon gibi ep3 e el sallarsın sonra benimki daha temiz diye teselli bulursun ;) ama zaten sen geçilince hırslanmıyosan type-r ruhunu tartışmamız yersiz olur aslında fikir ayrılığı yazdığın gibi başta başlıyo ben rolling yapmıyorum gazlamıyorum diyip type-r almak bana göre mantıksız ferrari aldım ama 90 geçmem gibi bişey oluyo type-R aldım diye herkezle denicem diye bişeyde yok da ne biliyim benim bakış açım bu ben temiz ep3 bulamıyosam fn2 yerine gider cupra alırım
olay kişisel değil yalış anlama :) bende fikrimi söylüyorum

bende fikrimi söylüyorum tabi ki yanlış anlamadığını umarak:)

ben öyle 2 boy geçip el sallayarak teselli bulma işlerimi 20'li yaşlarda üniversite yıllarında bıraktım:) Type-R,vtec sahibi herkes roll yapacak,yerli yersiz gazlayacak diye bir kural yok;)

benim vti roll yüzü görmedi,yeri gelince arabanın hakkını verirdim ama öyle roll falan hiç yapmadım gerekte duymadım.

burdan bir arkadaşımda da turbo vti vardı işe gider gelirdi şimdiye kadar hiç roll yaptığını görmedim.Sadece ara sıra gazlar kendi çapında, rahatlardı:D

fn2-cupra tercih meselesi,cupra daha güçlü ve turbo,fiyatlarıda aşağı yukarı aynı ama göz ardı ettiğiniz birşey var ep3 ler fn2 fiyatına yaklaştı zaten,ee o zaman ep3 mü cupra mı ;)

type-RRR
12-03-2013, 11:00
ben 2sinide kullandım 9000devir daha tatlı geldi ;)

Volkann
12-03-2013, 11:05
şu fn2 lere bi ısınamadım :)

UK-Type-R
12-03-2013, 13:05
Orda bi hesap hatası var. kapıları bagajı kaputu komple söksen 300 kilo atamazsın emin ol. ben arabanın kapılarını söktüm kapı döşemesi dahil komple olarak 30 kilo yoktu. bagaj zaten dış kısmı plastik. kaputu sökmedim bilemem ama 50 kilo yoktur ağırlığı. yani karbon kapı ve kaputla 300 kilo imkansız. içini komple sökmeyi kastediyorsan yine o kadar yok. FK2 üzerinden konuşuyorum yaklaşık aynı malzemeler.

eksozdan 15 kilo atman için komple alu veya titanyum olmalı. jantların orjinal ağırlığı nedir bilmiyorum. eğer honda bi psikoluk yapmadıysa 11 12 olması lazım. fk 10.5 kilo jantları var. 17" 10.5 kg.
Koltukları komple sökersen 75 alınabilir. tampon demiri 20 kg etsin sanmıyorum. etse bile bence yazık günah bi kazada araban pert olur. STEPME 20 kilo eder mi bilmiyorum. fakat bendeki yarım boy stepne 8 kilo filandı. sende tam ebad varsa bilemem. hoparlörler 20 kilo en çok buna güldüm. 4 tanesi toplam 1.5 kilo bile gelmez. teybi bile 5 kilodan hafif. kapı ve ön camlara nasıl nikelaj yapıcan ve ordan 25 kilo atıcan bunu merak ettim. kısaca type R i 800 kilo altına indirmen için ciddi kesmen lazım. ve harcadığın para ile emin ol bi wttc aracı alırsın.

diğer yazdıkların doğrudur. ancak hafifletme kısmında yanlışın var. FK2 yi komple sökmüş hatta bi çok parçasını tartmış biri olarak kesinlikle hesap hatan var derim. iki aracın ağırlıkları aynı bu arada.

Aracımda ciddi bir ses sistemi var tartıda 1300 kg aldım boş depoyla :) ve inan bana fn2 nin kapılarıyla fk2 nın kapıları aynı agırlıkta değil hatta birbirine yakın değil
tampon demirinin tanesi 8 kg ölçtüm az önce 1000 kg civarına indirmek için illa kesmek gerekmiyor aracın üzerinde gereksiz donanım ve ağırlık çok fazla

18" jantlarda 11.8 kg ... Egsozda dediğin gibi komple titanyum j's olarak alacağım kat in fazladan bir agırlıgı var oda iptal oluyo orayıda unutma :) Şu an aracımda könig mg lar var ve ciddi anlamda hızlanmam farketti :)

mouradKPRO
12-03-2013, 14:40
ep3 den bahsediyoruz ne alakası var