Orijinalini görmek için tıklayınız : fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Almanci Tane-R
05-01-2009, 22:59
fn2 mi? ep3 mü?
arkadaşar fn2 ler piyasaya cıkalı 2 yıl kadar oldu.
ayrıca parcaları da yavaş yavaş piyasaya cıkıyor.
sorularım şunlar:
sizce fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi? bıraktığı ağır mirası devir alabilecek mi?
yoksa ep3 ler birer efsane olarak mı kalacak.
sizin tercihiniz ne olurdu?
Ep3 efsane bir araç bana göre :)
Bence devralcak. Su an FN2 beğenmeyip ucuza satan arkadaşlar da 2 sene sonra tuh keşke o paraya satmasaydık güzelim arabayı diycek :)
Bence devralcak. Su an FN2 beğenmeyip ucuza satan arkadaşlar da 2 sene sonra tuh keşke o paraya satmasaydık güzelim arabayı diycek :)
aynen katıLıyorum...
Tabiki devralacak.. Zamanında EP3 leri 106 lar gecerdi.. :) Pek bakmazdı insanlar simdiki kadar ep3 lerin yuzune. Ama zamanla onlar içinde parcalar cıktı ve simdi nasıl gittigi ortada..
Absinthé
05-01-2009, 23:21
Fn2 ile ep3 arasındaki kilo farkı nedir?
Shadow_Dancer
05-01-2009, 23:22
Elektronik gaz kelebegi olmasa zaten çoktan efsane olurdu bence
dıştan bakınca ep3 içine oturunca fn2
bide fn2 ye arkadan ve önden uyuz oluorum yandan çok güzel öne kesinlikle mercekli far dizaynı filan lzm
arkasıda bikaç katlı apartman gibi duruo
fn2ler bna garip gelior:S
ep3 un yerıne oturamaz bence. cunkı ep3 cıdden safkan bı yarıs makınesı olarak uretılmıs bı araba. donanımsal ve yapısal olarak tamamen yarıs ıcın uretılmıs bence. detay yok denecek kadar az. sade. hızlı. kasasıda cok agresıf gelıo bana.
fn2 dikkat etsinde ep3 tahttayken oturmasın oraya :)
ilerde bişiler yapılır diyen arkadaşlar hiç kaputu açtılarmı acaba . içeri ne koyabilirsin;? catback takalım desen labirent gibi arka taraf ayrı bir facia.
ep3 safkan a yakın bi araba idi hothachlerin içinde. konfor arayacaksam ne işim olur fn2 ile yeni 320D mpaket forever
bu arada ep3 lerin tahtına yeni cupraR lar oturdu bile ...
si getirseler
http://www.auto-tuning-news.com/image/plakat/Honda/Sport_Concept_Civic_Si/front/Wallpapers-Honda-Sport-Concept-Civic-Si-front-800x600.jpg
VeNoM_35
05-01-2009, 23:36
si getirseler
bence typer yerine sadece si gelse de olurdu:)
Ep3 efsane fn2 bi garip görünüyo bide elektronik gaz kelebeği - yönü.
Kral Ek9 http://images.bravenet.com/common/images/smilies/rockroll.gif
ep3 eskı honda geleneklerını surduren ıntegra typer gıbı spor bı arac.. fn2 daha bı komple arac hem şekıllı, konforlu .. fn2 yerını alır ep3 un:D
İlla 2sinden birisi seçilmesi gerekiyorsa EP3. Ama FN2 nin içi harika.
mechanıcer
06-01-2009, 00:03
ep3 denıldıgı gıbı safkan spor detaylar cok az kokpıt sade nebılım tabırı caız ıse takoz gıbı derler ya sert bı arac.. ep3 efsane kalır
initial-D
06-01-2009, 00:13
fn2 avrupanın ihtiyaçlarını karşılamaka ve rekabet edebilmek birsürü donanımla zenginleştirilmiş bir araba.
ep3 safkan gti,hothach
ep3ün tahtına oturamaz.ileride çıkan parçalarla onlarda yürümeye başlar:)ama ep3 gibi olabileceğini sanmıyorum
kobeanil11
06-01-2009, 00:25
bence ep3 e yetişemez fn2, ep3 ün damarlarında yarışçı kanı akıyor! fn2 biraz fazla donanımlı o beyirler için, bence ep3 kadar hiç bir zaman yürüyemeyecek!
M_PROJECT
06-01-2009, 01:35
si gelse nolcak hali hazirda aslan gibi yuruyen ne si var ne fn2 hala parcasi ni bulamiyorsunuz fn2 lerin felan . ek ve epnin yerini almayi birak bu arabalarin karakterinden bi gram bisi katilmamis yenilere . satis raporlari aciklar zaten herseyi bence .
ep3 tabikide ama fn2 lerde fena degil
Serencebey
06-01-2009, 02:27
Kral Ek9 http://images.bravenet.com/common/images/smilies/rockroll.gif
You Rule dude! FTW!
SifirinciMurat
06-01-2009, 02:29
torsiyon: fail
Dikkat etsinlerde ben ordayken oturmaya calismasinlar lafi vardir Cem Yilmazin :) Gerci Tolga Abim benden once soylemis.. :)
FN2 mukemmel bir arac bence ama hiz olarak EP3 ile boy olcusemez... Iki aracida gundelik kullanan biri olarak yorumum budur...
Maxiboost
06-01-2009, 02:58
EK - EP derim bende. Alışamadım yenilere daha böle bi bebe aracı duruyor erkeksi değil diğer kasalar gibi
8.000rpm
06-01-2009, 07:12
aynı durum eski integra typeR ile yeni kasa integra typeR'da da var bence...
ep3 kesinlikle safkan sportif ve tune edilmeye hazır şekilde üretilmiş...
fn2 çok daha lüks , konforlu ve komplike... safkan hot-hatch değil... ama tasarımı kesinlikle sıradışı...
bunların alayı fıs, ep3:icon_tup:.......:D
bence ep3 daha güzel ve saf fn2 de herşey digital iç görünümü harika ama dişı uzay mekiği gibi:D
fn2 dikkat etsinde ep3 tahttayken oturmasın oraya :)
+10000000 :)):):):)
GKS TypeR
06-01-2009, 09:01
fn2 dikkat etsinde ep3 tahttayken oturmasın oraya :)
ilerde bişiler yapılır diyen arkadaşlar hiç kaputu açtılarmı acaba . içeri ne koyabilirsin;? catback takalım desen labirent gibi arka taraf ayrı bir facia.
ep3 safkan a yakın bi araba idi hothachlerin içinde. konfor arayacaksam ne işim olur fn2 ile yeni 320D mpaket forever
bu arada ep3 lerin tahtına yeni cupraR lar oturdu bile ...
ileride bişeyler yapılır hemde kralı geçen :rolleyes:1-2 ay önce yurt dışında yanınlana benim D&R dan aldığım dergide jackson racing süpercharger lı, Hondata lı ,toda manifold lu , toda catback lı, injen CAİ li, FN2 yi kimse görmedi galiba...:confused:tek sorun türkiyede yaşamamız bunlar ingiltereden gelince neler yapılıp yapılmayacağı belli olacak ama o kaputun altına bi dünya sığıyor...:)
bkz.. http://www.cplracing.co.uk/index.php?id=36 :cool:
burdan FN2 için neler yapılabilir bakabilirsiniz.
benim FN2 TypeR ım var ama EP3 gibi bomboş olsaydı kesinlikle almaz. giden günümüz teknolojisine uygun leon cupra, megane RS vs. alırdım
Hersey performans degil bence...
O nedenle FN2 ;)
Görsel olarak, konfor ve donanım olarak cok daha üstün...
Varsın 2-3 boy geride kalsın, keyif almayı bildikten sonra ;)
ep3 ilk çıktığında lansman cümlesi şuydu biz herşeyi hazırladık siz sadece rollcage'i takın :)
Fn2 çok soft bence ep3'e göre
ep3 veya fn2 sahıplerı ınanmıorumkı konfor ıcın bu arabayı alsınlar . o yuzden bosuna konfor konusamanın bı anlamı yok
jackson racing süpercharger lı, Hondata lı ,toda manifold lu , toda catback lı, injen CAİ li, FN2
Aynı ıslemler bı ep3e yapıldıgındada gormelisin :)
GKS TypeR
06-01-2009, 10:03
ep3 veya fn2 sahıplerı ınanmıorumkı konfor ıcın bu arabayı alsınlar . o yuzden bosuna konfor konusamanın bı anlamı yok
jackson racing süpercharger lı, Hondata lı ,toda manifold lu , toda catback lı, injen CAİ li, FN2
Aynı ıslemler bı ep3e yapıldıgındada gormelisin :)
evet FN2 veya EP3 typer alanlar konfor aramadılar bence bende zaten konfor için olsa aynı fiyata gider sıfır accord alırdım ben sadece teknoji olarak dedim digital gösterde digital klima falan filan işte,yeni yani sonuçta ep3 TypeR alcaktım allah şükür bütcemde biraz düzgündü almışken sıfır alim dedim FN2ye biniyorum ama bu araca bişey yapamamak beni kahrediyor türkiyede parça yok ama bizim şuçumuzmu, ep3 çıktığında da aynı değilmiydi aslında ep3 alsaydım şimdiye çok kral doldurmuştum, sonuç zevk meselesi evet ep3 çok safkan olabilir ama ben FN2 içinde mutlu güvende:o hissediyorum kendimi tabi zevk meselesi:)
bak hafta buluşabiliriz.;) benimki gibi FN2 görmemişsindir aşık olma;) sonra forever FN2deme:)
Ep3 gözüme daha hoş görünüyor, fn2nin iç mekanı biraz daha alımlı :)
ep3 daha safkan sanki,ama fn2 de fena.tercihim fn2 olurdu büyük ihtimalle.
bu ikisinin dışında,tercihim fd2 typeR:) ah bide tr'ye gelebilse,gelmeside imkansız gibi.
http://i2.paultan.org/ctr/Civic_Type_R_Track_4_Large.jpg
http://i2.paultan.org/ctr/Civic_Type_R_Track_12_Large.jpg
bencede hiçbir zaman fn2, ep3 ün tahtına oturamaz..
yalnız bunu derken biri birinden üstündür düşüncesiyle deil sonuçta FN2 de çok basarılı, ancak, bana göre her ne kadar aynı ürünün devamı niteliğindede olsa kulvarlarının çok farklı olması..
EP3; satış kaygısı yaşamadan, belkide üretilen en son safkan gti olması, kullanırken aracın bütün mekaniğini hissedebildiğinz..FN2 ise çağa ayak uydurulan bulunduğu pazarda beklentileri karşılama kaygısıyla üretilmiş gerçek bi hothatch kullanıcısının umursamıyacağı eklentiler ve anlamsız torsiyon, elek.gaz kelebeğiyle malesef hiçbir zaman EP3 ün tahtına OTURAMAZ !!!
fn2 herzaman ep3 ün arakasında kalmaya mahkum bence.ep3 ler 8.yılına girdi arada kıdem farkı var ve her geçen günde modifiye parçası üretiliyor fn2 lerin bir fırın ekmek yemesi lazım...
en iyikasa EK
tabi bunun içine K20 swap yaparsanız herikisini birlikte yaşıyorsunuz benim tavsiyemde herkes satsın typerı k swap yapsın:D:D:D
Ben kesinlikle ep3 tercih ederim. Sadece hızlı olmasından dolayı değil, duygusal bi bağ var kendisine karşı. :)
tıff nıedell abımız test sırası epo3 e geldıgınde bı heycanlanıp ıste safkan yarıs otomobılı dıyo :D
bende ep3 derim.fn2'nin şekli acayip.ep3 herzaman saf kan:icon_tup:
chiefkadir
06-01-2009, 13:30
Fn2 yi kullanma şansım oldu ,biraz aile arabası tarzı ile bana ep3 teki zevki vermedi..
daha spor tamam, o zmn leon cupra r alırım 2004 oda pıst ıcın uretılmıs sert bı suspansıyona agresıf body kıte,cok ıyı bı yol tutusa sahıp, ayrıca stock ep3 aman amanmı yol tutuyor?
http://www.carmaxx.ch/sites/projekte/icewhite/ice48g.jpg
guzel ya bu arabalar astra opcden sora en begendım arac sanırım:cool:
http://www.automobilesreview.com/gallery/opel-astra-opc-nurburgring/opel-astra-opc-nuerburgring-03.jpg
8.000rpm
06-01-2009, 15:48
bana göre ;
gelmiş geçmiş en başarılı ve aftermarket olarak da en fazla parça üretilen kasalar : dc2,eg ve ek
en baba motorlar : b16x-b18x-k20x.... (h22a,f20c,c30x ve c32x'ler konunun dışında tabii)
en dikkat çekici tasarım : fn2 (bakınız güzel demiyorum , dikkat çekici diyorum)
bugün param olsa ve sıfır araç almak istesem fn2 typeR alırım...amacım da kesinlikle "en hızlı olmak" olmaz,günlük kullanımda farklı farklı konularda en çok keyfi fn2 verir bence... en hızlının sonu yok çünkü...
ama haftasonu gazlamaları-rollingler vs. için "hobi otomobili" istiyorsam da ep3ten başkasına bakmam...
tıpkı vti'lerde olduğu , gibi ep3'ler de daha uzuuun yıllar aramızda olacak ve en güncel parçalarla hep modifiye edilecek...
:)
eg kasa si hastalığı halen devam ettiğine göre , hiçbiri birbaşkasının tahtına falan oturamaz arkadaşlar...
her yeni gelen civic kendine yeni bir dünya açıyor yanlış mıyım?
ek gelip eg'nin tahtına mı oturdu? yoksa ep3 gelip ek kasaları dünya üzerinden mi sildi?
ben açıkçası bu durumdan oldukça memnunum...
1992 yılı modellerinden günümüze kadar canım hangi efsaneye binmek istiyorsa ve tabii bütçem de hangisine müsaade ediyorsa ona binebilmek bence muhteşem...
:):):):):):):):)
bana göre ;
gelmiş geçmiş en başarılı ve aftermarket olarak da en fazla parça üretilen kasalar : dc2,eg ve ek
en baba motorlar : b16x-b18x-k20x.... (h22a,f20c,c30x ve c32x'ler konunun dışında tabii)
en dikkat çekici tasarım : fn2 (bakınız güzel demiyorum , dikkat çekici diyorum)
bugün param olsa ve sıfır araç almak istesem fn2 typeR alırım...amacım da kesinlikle "en hızlı olmak" olmaz,günlük kullanımda farklı farklı konularda en çok keyfi fn2 verir bence... en hızlının sonu yok çünkü...
ama haftasonu gazlamaları-rollingler vs. için "hobi otomobili" istiyorsam da ep3ten başkasına bakmam...
tıpkı vti'lerde olduğu , gibi ep3'ler de daha uzuuun yıllar aramızda olacak ve en güncel parçalarla hep modifiye edilecek...
:)
eg kasa si hastalığı halen devam ettiğine göre , hiçbiri birbaşkasının tahtına falan oturamaz arkadaşlar...
her yeni gelen civic kendine yeni bir dünya açıyor yanlış mıyım?
ek gelip eg'nin tahtına mı oturdu? yoksa ep3 gelip ek kasaları dünya üzerinden mi sildi?
ben açıkçası bu durumdan oldukça memnunum...
1992 yılı modellerinden günümüze kadar canım hangi efsaneye binmek istiyorsa ve tabii bütçem de hangisine müsaade ediyorsa ona binebilmek bence muhteşem...
:):):):):):):):)
çok guzel yorum olmus tebrikler :icon_tup:
Ayrica bnm efsanemde Eg hem bütçeme hem zevkime uygun mesela :hahaha:
zaman herseyın ılacı...henuz modıfıye ekıpmanları cıkmadıgı yada bırısı henuz ugrasmadıgı ıcın ep3 gozunuzde cok buyuyor...tam bır performans makınesı dıyosunuzda neyın performansı(stok olarak)??? ole aman aman bı gıdısı yok aep3 un ...kaldıkı tasarım olrak fn cok daha onde...bence cok rahat oturur o tahta tabı ole bı taht varsa...
EP3 ün görünüşü bence daha güzel.. daha bir japon duruyor FN2 ye göre..
sıfır araba almayı düşünenler için: Leon cupra R varken FN2 alınmaz bence...
EP3 ün görünüşü bence daha güzel.. daha bir japon duruyor FN2 ye göre..
sıfır araba almayı düşünenler için: Leon cupra R varken FN2 alınmaz bence...
ya abı ne guzelı mınıbus ıste mınıbus:D motor ıı ya ondan sıze dısıda guzel gıbı gelıyo..
valla sana minibüs gibi gelebilir ama bence çok güzel bir araba... FN2 nin arkası da çirkin ördek popolu megane gibi aynı :D :D
valla sana minibüs gibi gelebilir ama bence çok güzel bir araba... FN2 nin arkası da çirkin ördek popolu megane gibi aynı :D :D
megane benzetme abı sogutma benı arabadan:)
fn2 den sora cıkıcak olan type-r ı merak edıyorum ben acıkcası,bence bu sefer atmosferık olmayacak ve hepımız way anasına dıyecegız....
bu arada fn2 ve ep3 u 2sınıde stock olarak dusunun ve degerlendırın allah askına ep3 alıpta suan stock gezen kac tane ep3 tayyar war fn2ler suan zıllen stock sayılır parcalar cıksın bı yuklensın bakalım neler oluyo?? ama her turlu ep3 fn2 den daha spor karakterlı bı aractır tr ye gelen ılk ep3lerde klıma bıle yoktu honda turkıye kendı eklıodu klımaları warın sız dusunun...
Silverbullet
06-01-2009, 18:11
bnm de tercihim fn2 olurdu cunku tasarımıyla da cok sık ic malzeme kalitesi cok iii , güzel gidio henuz yeni bi kasa ve bence en sık kasa oldu bu 8.gen :)
PROMINENT
06-01-2009, 18:42
fn2 nin içini çok seviyorum...
ama tabiki (çok bilgim olmamasına rağmen)
ep3 bana daha safkan daha sağlam geliyor...
55 bin lira yeni typer alacağıma 27 ye yeni civic alır k20a swap yaparım :)
-Bu arada Taner cim sen yazılanlar bakma fn2 güzeldir :)
Almanci Tane-R
06-01-2009, 18:54
55 bin lira yeni typer alacağıma 27 ye yeni civic alır k20a swap yaparım :)
-Bu arada Taner cim sen yazılanlar bakma fn2 güzeldir :)
yok yok bakmıyorum zaten. hele ankete hic bakmıyorum :D
FeNa2 nin işi bu konuda gercekten zor sanırım :)
gecenlerde kendi capımda biraz araştırma yaptım.
şu an 2 yıldır türkiyede BENİM BİLDİĞİM yaklaşık 30 adet FN2 satılmış
inkar etmemek lazım FN2 ler şu kriz döneminde bu kadar iyi satıyorsa.
ep3 lerin yaptığı isim ve nam sayesinde satıyor denilebilir.
type-RRR
06-01-2009, 21:41
gazlamak söz konusuysa ep3 derim
amaç gazlamak deilse zaten type-R almam 330ci alır geçerim
gazlıcam ama daha güncel bi araba almak istiyosamda type-R yerine yeni cupra-r derim
tabi bunlar benim düşüncem katılmayan arkadaşlarımda olucaktır
taht konusuna bence hiç girmeyelim :D
Emir_b16a
06-01-2009, 21:58
bn fn2 lerin ep3 lerden daha ii olduğuna inanıorum en azından pistte
sokakta ep3 daha awantajlı bu konu çok tartışmalı hangi açıdan bakarsanız bakın efsane olan ek9 dur ;)
demek pistte daha iyi . o zaman hep bareber söyleyelim torsiyon forever .. ama yandan :)
Gunesinoglu
06-01-2009, 22:39
Tabiki FN2 bana daha çekici geldi... Diğerinin yerini çoktan aldı bile..
Pistte iyi olduguna inanlar sanirim Top Gear'i izlememis hic :)
bn fn2 lerin ep3 lerden daha ii olduğuna inanıorum en azından pistte
TopGear testinde ise tam tersi çıktı :) EP3 daha iyidir, ha EK9 CTR de EP3 ten iyidir... teknoloji geliştikçe arabalar yumuşuyor :D
Emir_b16a
06-01-2009, 22:47
TopGear testinde ise tam tersi çıktı :) EP3 daha iyidir, ha EK9 CTR de EP3 ten iyidir... teknoloji geliştikçe arabalar yumuşuyor :D
dmekki bnm izlediim widyoda ep3 te şöför yoktu bayada bi tartışmıştık :)
VeNoM_35
06-01-2009, 22:48
TopGear testinde ise tam tersi çıktı :) EP3 daha iyidir, ha EK9 CTR de EP3 ten iyidir... teknoloji geliştikçe arabalar yumuşuyor :D
bu sanırım hondaya özel:p genelde bir sonraki model daha güçlü ve pist zamanları daha iyi olur:) ep3 bence (şimdiye kadar tabi) fn2'nin önünde.. fn2ler modifiye edilmeye başlayınca (headers egzoz vs) bakalım ne oalcak...
topgear gibi bir programda sanırım stock FN2 karşısına mod'lu bir EP3 çıkarmamışlardır :D ha keşke aynı programda bir de EK9 ctr olsaydı. eminim ikisine de toz yuttururdu :)
Emir_b16a
06-01-2009, 22:53
topgear gibi bir programda sanırım stock FN2 karşısına mod'lu bir EP3 çıkarmamışlardır :D ha keşke aynı programda bir de EK9 ctr olsaydı. eminim ikisine de toz yuttururdu :)
mümkün ama o frenlerle imkansız :D
zaman herseyın ılacı...henuz modıfıye ekıpmanları cıkmadıgı yada bırısı henuz ugrasmadıgı ıcın ep3 gozunuzde cok buyuyor...tam bır performans makınesı dıyosunuzda neyın performansı(stok olarak)??? ole aman aman bı gıdısı yok aep3 un ...kaldıkı tasarım olrak fn cok daha onde...bence cok rahat oturur o tahta tabı ole bı taht varsa...
:icon_tup::icon_tup:
ılk cıktıgı zaman typer ne tayyar gıbı dıoduk mınıbuse bak hem gıtmıo kalkmıyo tıpı bı halta benzemıo dıoduk dun gıbı hatırlarım.. piyasada oturması rahat 4 sene aldı sora goz alıstı hee gene öle fazla guzel olamasada ıdare eder:D fn2 ıcınde bı 4 sene beklıyelım esıtlık olsun:rolleyes: sora gıdıs farkınıda test ederız...
eşşege altın taksanda essek yine essektir
fn2 de o tip o arkası kacak kat gibi durdugu sürece bisey olmaz :D
edo typer
07-01-2009, 00:06
fn2 guzel arac ALLAH sahıplerıne bagıslasın kazasız belasız...babam cok almamı ıstemıstı fn2..ama benım hosuma gıden ep3...zewk ısı..;)
soğuyun biraz ep3 ten :D:D:D
http://img158.imageshack.us/img158/246/58305829jx7sh1.jpg
iki aracı da std düşündüğümüzde bence çokta farklı gitmiyorlar..
Emir_b16a
07-01-2009, 00:33
soğuyun biraz ep3 ten :D:D:D
http://img158.imageshack.us/img158/246/58305829jx7sh1.jpg
ne güzel olmuş :D
ben bu kasanın yakın zamanda makyajlanıcağını yada değişeceğini düşünüyorum
Yeni bi typer oluşturulmaya başlanmış bile
http://www.traraba.com/2008/yeni-model-honda-civic-type-r/
iki aracı da std düşündüğümüzde bence çokta farklı gitmiyorlar..
arada bı 4 boy felan oynuyo yeterlı bı fark :)
Shadow_Dancer
07-01-2009, 01:00
Amaç sadece gitmek ise elbette ep3... Ama fn2 gitmekten öte şeyler sunuyor en azından daha şık bi dizayn daha çok donanım...
ek>ep>fn
ilk cıktıgında ep gercekten hıc hosumuza gitmemıstı bune şişko fln demıstık ama zamanla gozumuz alıstı.Fn yede gozumuz alısacaktr tabı ama spor bı arabada elektrklı gaz kelebeene karsıyım zewksız bsey bence
edo typer
07-01-2009, 02:10
ben bu kasanın yakın zamanda makyajlanıcağını yada değişeceğini düşünüyorum
Yeni bi typer oluşturulmaya başlanmış bile
http://www.traraba.com/2008/yeni-model-honda-civic-type-r/
ııce hosafa cewırcekler yanı:( 4x4 turbo ctr beklıyoruz:D:D
gıttıkce sıcacaklar ıcıne anlasıldı. EP3 rulez...
ahaha hibrid gelıo demek bellı olmaz belkı bu hibrid ep den de fn den de daha ıyı kacar=)
honda nın crz dıe bı modelıde gelıo onda da hibrid olucakmıs sanırm honda bundan sora ne turbo ne supercharger dırek hibrid e baglıcak olayı =))
boosted_pug
07-01-2009, 04:29
sade hafif güçlü ve mekanik bence bi raicing arabada bundan daha fazlası olmamalı... janjanlı göstergeler ekstra konfor için donanımlar bunların getirdiği ekstra ağırlık ve işin içine giren insanı katil eden elektronik donanımlar..... en güzeli herşeyin mekanik olanı kontrol etmesi ve modifiye etmesi en kolayı çünki bence ep3
fn2 dikkat etsinde ep3 tahttayken oturmasın oraya :)
ilerde bişiler yapılır diyen arkadaşlar hiç kaputu açtılarmı acaba . içeri ne koyabilirsin;? catback takalım desen labirent gibi arka taraf ayrı bir facia.
ep3 safkan a yakın bi araba idi hothachlerin içinde. konfor arayacaksam ne işim olur fn2 ile yeni 320D mpaket forever
bu arada ep3 lerin tahtına yeni cupraR lar oturdu bile ...
+++sözün özü
+++sözün özü
sözün özü EP3 :)
fn2 bana göre.
http://www.carmaxx.ch/sites/projekte/icewhite/ice55g.jpg
http://www.bigt-dynamics.de/album/slides/DSC05127.jpg
http://img205.imageshack.us/img205/6629/picture055nc2.jpg
aslında 2. fotodaki siyah fena durmuyor hani ;)
Editledim :D:D
aslında 3. fotodaki siyah fena durmuyor hani ;)
2.foto daki siyah daha iyi :D
2 yerine yanlışlıkla 3 yazmışım :D :D
fn2 nin koltuguna oturup direksyonunu tutmak yeterli olur diye düşünüyorum 1 seneye kadarda parcaları iyice yaygınlasınca vazgecilmez olucak diye düşünüyorum
emretorlak
08-01-2009, 08:29
Her zaman için yeni çıkan araçlar kötülenir.Bu hep böyleydi ve aynen de devam edecek.EP3 leri minibüse benzettiğimiz günleri hatırlıyorum.Bu ne istediği kadar gitsin dolmuşla mı yarışıcaz denilirdi.Şimdi ise bu nefret aşka dönüşmüş.Gözler ve yürekler alışacak 2-3 sene sonra da FN2 yeni kuşak Type-R'a karşı bu şekilde savunulacak:)
GKS TypeR
08-01-2009, 13:49
fn2 var ama ep3, fn2 farketmez artık japona biniyorum ya o yeter.:rolleyes:
PROMINENT
08-01-2009, 14:14
valla ep3 yapıldığı zaman güzel bir makine..
ama hala dış görüntüsüne alışamadım...
fn2 nin de içine ve oturuş pozisyonuna hastayım..
ep3 de ne olursa olsun biraz yukarıda kalıyorum gibi geliyor..
hangisini alırım fn2 alırım..illa onun içinde birsürü şey çıkıcak..
ama ep3 kadar safkan olucakmı onu bilemem..
çok lüx kalıyor içi...
biraz lüx de istiyorumsa
cuprayı tercih ederim açıkcası
nightkids_han
08-01-2009, 15:14
şahsen artık cupracı oldum fena aletler fenaa
TypeR fanatiği biri olarak her ne kdr ikisinide sevsemde şu bi gerçekki EP3 ün yerini ne şekil olarak nede gidişat olarak bir FN2 asla tutamaz.. Cruise Control lü bir yarış aracı olmaz.....
Elbet FN2 yede parça çıkıcak çıktıda bi kısım ama EP3 ü yakalıyıcak dereceye ulaşması zor.EP3 hızına ulaşmak istiyosa FN2 ci ler bazı rahatlıklardan vaz geçmek zorunda kalıcak bence...
rahatsızlık derecesinde bir ep3 hastası olarak fn2 krallığı alır diyorum. sebebi ise 2002de de çok sıkıntılar yaşanıyordu ep3 hakkında ama şimdi istediğimizi yapabiliyoruz. elektronik gaz kelebeği falan hikaye.. yeterki birşeyler yapılmak istensin bir çözümünü bulursun... :)
FN2 icin yapılan yorumlar ilk cıktıgında EP3 icin de yapılmıstı.
Üzerinden birkac sene gectiginde onu da king yaparsınız eminim.
edo typer
08-01-2009, 16:10
rahatsızlık derecesinde bir ep3 hastası olarak fn2 krallığı alır diyorum. sebebi ise 2002de de çok sıkıntılar yaşanıyordu ep3 hakkında ama şimdi istediğimizi yapabiliyoruz. elektronik gaz kelebeği falan hikaye.. yeterki birşeyler yapılmak istensin bir çözümünü bulursun... :)
dogru kelebek hıkaye ama tesısat degıstırmen gereken bı hıkaye;) tesısat degısır ep3 beynı takılır,cruıse kontrol ıptal olur,bı 100 kg atılır,fn2 ep3ten daha ıı yurur..;) beyın degısınce headersta olur,kproda..bıldıgın ep3 olur;)
team_k20
08-01-2009, 17:00
yeni herzaman iyidir fn2 nin içi gayet başarılı
Silverbullet
09-01-2009, 20:32
civic type r olsun ep3 fn2 farketmez honda fun oldugum icin cocuklugumdan beri her honda modeli ayrı güzel bnm icin:) ama gene de illa tercih ediceksem bi tanesini fn2 diorum:allaalla::allaalla:
FN2 icin yapılan yorumlar ilk cıktıgında EP3 icin de yapılmıstı.
Üzerinden birkac sene gectiginde onu da king yaparsınız eminim.
kıngler bitmez bu alemde:D 3-4 senede bır degısır.. vtidan ote kıng yoktu 2004 2005lerde..:D sımdı ep3 yenısı ne olcak bakalım:rolleyes:
o anlamda demedım moda arac anlamında dıorum.. Hondada baska bı hıt arac cıkar ıllakı:D
tuner faruk
10-01-2009, 00:13
EP3 ün görünüşü bence daha güzel.. daha bir japon duruyor FN2 ye göre..
fn2 de daha bi avrupaii bi hava var
nitrO_Oxide
10-01-2009, 00:26
valla ep3 efsane bence fn2 asla onun yerine gelemez
Type_R54
10-01-2009, 09:46
ep3 kullanıcısıyım. fn2 yide sık sık kullanıyorum sadece güvenlik acısından ep3'ten üstün die düşünüyorum. tahtına oturabileceğinide hiç zannetmiyorum.
dün bir kere daha gördümki fn2 nin stocku ep3 ün stockundan daha hızlı
ama hala arkadan uyuz oluorum arabaya ama yandan çok güzel
bence gecıcekler bile onlarada standolane beyın cıksın özgunde elini alsın mapı yapsın bakın neler olcak...
alıntı
dün bir kere daha gördümki fn2 nin stocku ep3 ün stockundan daha hızlı
ama hala arkadan uyuz oluorum arabaya ama yandan çok güzel
alıntı:D
adam canlı gormus daha once buraya yazcaktım ben ama kan cıkar dıye yazmadım::D
4-5 i bencede daha iyi.. totalde denk kalabılırler belkı:D
Almanci Tane-R
10-01-2009, 14:03
evet bu yorumlardan sonra fn2 hakkındaki düşünceler biraz değişti sanırım :)
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=23863
GKS TypeR
10-01-2009, 16:29
evet bu yorumlardan sonra fn2 hakkındaki düşünceler biraz değişti sanırım :)
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=23863
rahat ol tamer GKS TypeR herkesin düşüncelerini değiştirecek ama yavaş yavaş...;)Buna cem arkadaşımız ve bir kaç kiş daha şahittir ki beni dün akşam geçen olmadı.:cool:
bende kesinlikle fn2 diyorum .ya arabada biraz tip olur o ep3 ler ütü gibi araba herşey gitmek değil yaa.araba birazda parayı haketmeli.
fn 2 RULEZ
bende ep3culer gibi fanatıklıge başlıcem:p
dün bir kere daha gördümki fn2 nin stocku ep3 ün stockundan daha hızlı
ama hala arkadan uyuz oluorum arabaya ama yandan çok güzel
evet bu yorumlardan sonra fn2 hakkındaki düşünceler biraz değişti sanırım :)
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=23863
fn2 ep3 olayını ilk ankarada denedık kımse ınamadı fn2 lerın ıyı gıttıgıne.
FN2 super araba.2-3 kere efe hondaya gıttım sırf arabaya bakmak ıcın:)
ep3 yüklemiş vatandaş , daha sıfır kmde fn2 leri geçiyo bu araba yürümüyo diyo daha araba sıtandart daha fn2 içi yeni kokuyo geçmen normal yani
diyeceğim o ki fn2ler çok piskopat makine hıı ep3 tahdına otururmu ep3lerde çok agresif bi makine fn2ler daha konforlu ve ep3 pist için üretilmiş bi makina oldugunuda düşünürsek ep3 evsane olacaktır diye düşünüyorum
Bişeyi unutuyorsunuz. Ep3 ilk çıktıgında k20 makina ilkti. Parçasının olmaması ve yürütülememesi normaldi. Ama fn2 dede k20 kullandılar. Performans açısından az çok neler verebilir biliyoruz . Hatta suan için elk.gaz kelebeği , ağırlık, çok fazla elektronik aksamın olmasından dolayı neler veremeyeceğinizde biliyoruz. Birde buna rezil torsiyon eklenince biz ep3 sahipleri için bişey ifade etmiyor fn2... O yzuden bana efsana olur gibi gelmiyor. Hadi sıradışı dizaynı var diyelim. Daha mercek yok arabada, yıl 2009 bu kadar kötü arka tampon dizaynı olurmu :) hani difüzör nerde
dragstar
01-02-2009, 16:04
ep3 ün kesinlikle yerini tutamaz bence zaten çok daha ağırlar fn2 ler
kpro ları headers ları 2. el piyasası düşünce caddelere yapılı bi kaç fn düşünce bence cok fn yapılacak ama ep tamamen bi efsane böyle bi ön olamaz eski bir sport kullanıcısı olarak ep derim ama para varsa al fn :)
Almanci Tane-R
28-05-2011, 20:43
Son zamanlarda yine konu cok gundem olmaya basladi artik tahtina oturdu diyelim mi :)
Viper_Si
28-05-2011, 21:09
ep3 kullanıcısı olarak ikiside aynı fiyat olsaydı yine ep3 alırdım :)
devil_berk22
28-05-2011, 21:42
ep3 le fn2 her ne kadar aynı motora sahip olsada aynı isimde olsada fn2 konfor güvenlik ve hız aracıyken ep3 ler safkan hız aracı geliyor bana
VtecDream
28-05-2011, 22:01
fn2ye sıgdıran adam şimdiden birsürü şey sığdırdı bile yurt dışında çok örneği var bence yol tutuş konusunda fn2'nin yanına bile yaklaşamaz ep3. ilerleyen zamanlarda ep3 nasıl geçmişte pek raabet görmüyorsa fn2'dede aynı şey olucak ilerde çok üzülücekler satanlar bence...
hem ep3 vardı hem fn2 vardı ep3 artıları daha fazla hafiflik kaz kelebegi fn2 biraz daha konfora yönelik bi araç benim düşüncem kral tahtan zor iner istanbul için konuşuyorum serhatın bs typerındna başka ciddi ugraşan fn2 typerla yok geri kalan zaten filitre eksoz beyin onunda gidire belli.
ep3 ilk çıktığında minibüs gibi araba demiştim zamanla arkası gözüme hoş görünmeye başladı ama önden bakınca fikrim yine aynı ep3 ler minibüs gibi görünüyor gözüme fn2 lere hiç alışamadım gittikçe yuvarladılar arabayı önüde arkasıda bir garip geliyor bana ama ikisi arasında tercih etsem ep3 alırdım sırf arkası için :) fn2 type-r mı değilmi anlayamıyoruzki ep3 gibi olamaz diyorum kendi yorumum..
ygtkrmdnz
28-05-2011, 22:55
Öyle bir dünya yok :)
Ep3 killer :)
FiReWaLL
28-05-2011, 23:43
fn 2 ler , ep 3 e göre biraz daha konfor üzerine kurulmuş gibi . bende çok beğeniyorum fn2 leri
son zamanlarda denemelerde ep 3 200 e kadar yarım boy 1 boy önde ama 200-220 den sonra fn2 alıyo .
S.Özeren
30-05-2011, 00:34
FN2 heleki kırmızısı çok güzel gerisini bilemem
İnciğini cinciğini bilmem de , ben fn2 yi tercih ederim.Daha şekil, ve sanırım donanım olarak daha dolu.
fn 2 ler , ep 3 e göre biraz daha konfor üzerine kurulmuş gibi . bende çok beğeniyorum fn2 leri
son zamanlarda denemelerde ep 3 200 e kadar yarım boy 1 boy önde ama 200-220 den sonra fn2 alıyo .
yanlış anlamayın hangi fn2 ep3 geçdi merak ettim 200 den sonra.
yanlış anlamayın hangi fn2 ep3 geçdi merak ettim 200 den sonra.
+1905 bende merak ettim vallahi :)
Serhat Y.
30-05-2011, 16:41
fn2 nin 6. vites dişlisi daha kısa sanırım ep3 e göre, aynı setuplarda 200 değilde 220 den sonra geçmesi muhtemel aerodinami ilede alakalı olabilir ben denediğim ep3 lerle şuna dikkat ettim hep 4 sonuna kadar aynı bile gitsek yada benden önde olsalar bile 5e atınca benim araba bi öne çıkmaya başlıyordu.
Serhat Y.
30-05-2011, 16:59
5.vites sonrası daha iyi konusunu birde video ile örnekliyim, Mehmet kardeşim yanlış anlamaz umarım gerçi o dönem hem mehmette henüz k-pro yoktu sanırım, benim araçta yapım aşamasındaydı kesin hüküm getirilemez belki ama nedemek istediğimi anlatabilirm.
BS fn2. vs. JAP ep3 vol2. - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/bs-fn2-vs-jap-ep3-vol2_2028469.htm)
yok be abı ne yalnıs anlıycam korpe zmaanlarımızdı o zmanlar benım kprom yoktu oyle olması lazım heyecanlı donemlerımdı ahah :)
Juggernaut
30-05-2011, 17:03
Birebir aynı speclerdeyken mi böyle oluyor?
ClioSportAge
30-05-2011, 17:17
3 sene sonra buraya yazanları görecem ep3 efsane olabilir.
hondanın çıkardığı her kasa önce beğenilmez sonra efsane olur.
demedi demeyin fn2 daha da efsane olcak
3 sene sonra buraya yazanları görecem ep3 efsane olabilir.
hondanın çıkardığı her kasa önce beğenilmez sonra efsane olur.
demedi demeyin fn2 daha da efsane olcak
vallahı ben fn2 ye bınmek ıstıyorum fakat su an ıcın fn2 malesef harcananın karşılığını vermıyor atıyorum ben 20 harcadıysam Serhat abı 40 harcadı fn2 ep3 e gore daha bır araba daha guvenlı ve hıssıyatlı bencede ama su son çalışmalardan sonra BS ınsallah ıstenıldığı gıbı yurur bızde Serhat abının yaptıklaırnı ornek alıp bır fn2 alıp fn2 yuruturuz ondan sonra :)
Serhat abi fn2 lerin pıyasası senın elınde :)geç ep3 leride fn2 değer kazansın :)
SekoLive
30-05-2011, 17:44
yanlış anlamayın hangi fn2 ep3 geçdi merak ettim 200 den sonra.
vallahi seçenek tek kalır öyle bişey varsa oda BS fn2dir başka fn2nin geçme ihtimali yok gibi en azından benim bildiğim fn2ler için konuşuyorum
fn2 nin 6. vites dişlisi daha kısa sanırım ep3 e göre, aynı setuplarda 200 değilde 220 den sonra geçmesi muhtemel aerodinami ilede alakalı olabilir ben denediğim ep3 lerle şuna dikkat ettim hep 4 sonuna kadar aynı bile gitsek yada benden önde olsalar bile 5e atınca benim araba bi öne çıkmaya başlıyordu.
fn2 ile ep3 dişlileri birebir aynı Serhat abi
Aradaki fark, ep3 te 4.764 fd, fn2 de 5.062 fd mevcut yani biraz daha kısa fn2 nin oranları. Gerçi 18" jant olmasından ötürü aradaki fark biraz kapanıyor sanırım. Ama esas amaç ağırlık dezavantajını kısa dişli ile kapatmak, fn2 nin daha kısa dişliye sahip olmasının sebebi. :)
Benim arabam yarı ep3 yarı fn2 oluyor bu durumda :D
Bu arada, hazır oranlardan bahsetmişken, ben ar-ge yaparken bunu bulmuştum belki ilgilenen birilerinin işe yarar
http://img.photobucket.com/albums/v504/MJ23FE/Tranny%20Gear%20Calculations/K-SeriesTransmissionTablev3-28-08re.jpg
FiReWaLL
30-05-2011, 19:49
+1905 bende merak ettim vallahi :)
df 9999 Erkan abi denemiş ama denediği fn2 kim bilmiyorum , bugün gene konuştuk 2-3 boy yapmış 200 den sonra bıraktık dedi ...
top speede yaklaştıkça fn yaklaşıyomuş bildiim kadarıyla ... ;)
ama erkan abinin arabada ağzına kadar tesisat ve yalıtım var :soru:
df 9999 Erkan abi denemiş ama denediği fn2 kim bilmiyorum , bugün gene konuştuk 2-3 boy yapmış 200 den sonra bıraktık dedi ...
top speede yaklaştıkça fn yaklaşıyomuş bildiim kadarıyla ... ;)
ama erkan abinin arabada ağzına kadar tesisat ve yalıtım var :soru:
Evet erkan abinin arabası filtre hariç stock + tesisatlı ve aşırı ağır, herhalde fn2 ile eşittir ağırlığı o bassı görünce aklım çıktı benim :D
FiReWaLL
30-05-2011, 20:33
Evet erkan abinin arabası filtre hariç stock + tesisatlı ve aşırı ağır, herhalde fn2 ile eşittir ağırlığı o bassı görünce aklım çıktı benim :D
ful gırtlak araba , ama tesisat olarak :D:D:D
berkayGLRN
02-06-2011, 09:47
ep3 dedin mi akan sular durur efsane ya :D
Bence devralcak. Su an FN2 beğenmeyip ucuza satan arkadaşlar da 2 sene sonra tuh keşke o paraya satmasaydık güzelim arabayı diycek :)
valla bu yazının üstünden 2 sene geçti ama değişen birşey yok...
en temizi Fn2 kasaya k20a2 swaplamak :D
individual
06-06-2011, 14:17
Bence devralcak. Su an FN2 beğenmeyip ucuza satan arkadaşlar da 2 sene sonra tuh keşke o paraya satmasaydık güzelim arabayı diycek :)
aynen katılıyorum :D
illlaki zamanla oturacaktır ama bencede ep3 efsane bende ep3 alırım ki inş seneye alıcam :)
ep3 le fn2 yi tasarım olarak kıyaslamamak gerek ep3 e buyuk hakaret olur.. fn2 yi tasarım olarak bir arabayla karsılastıracaksak oda 206 sedan dır .. ikiside tasarım özürlüsü.. tam tencere kapak.. tabiki işin sonu zevk ve renkler ;)
erkin006
06-06-2011, 17:28
fn2 nin tasarımıda o kadar 206 sedanla kıyaslanacak kadar kötü değil abartmayalım...
mert_leon
06-06-2011, 17:30
cem yılmazın bi esprisi vardı o tahta ben oturuoken sakın oturma die :D nedense o aklıma geldi
fn2 nin tasarımıda o kadar 206 sedanla kıyaslanacak kadar kötü değil abartmayalım...
kötü oldugunu kabul ediyoruz ama ... ben sadece dikkat cekmek ıcın soylemıstım :) ama ep3 le kıyaslanacak kadar iyi olmadıgınıda bılıyoruz ..
erkin006
06-06-2011, 17:48
kötü oldugunu kabul ediyoruz ama ... ben sadece dikkat cekmek ıcın soylemıstım :) ama ep3 le kıyaslanacak kadar iyi olmadıgınıda bılıyoruz ..
anladım...ep3 ok gibi duran bi tasarıma sahip...onun yanında fn2 sapsız ütü gibi duruyor:D
fn2 sahipleri yanlış anlamasın sakın bana göre gayet modern hatları var:)
SekoLive
06-06-2011, 21:53
ep3 le fn2 yi tasarım olarak kıyaslamamak gerek ep3 e buyuk hakaret olur.. fn2 yi tasarım olarak bir arabayla karsılastıracaksak oda 206 sedan dır .. ikiside tasarım özürlüsü.. tam tencere kapak.. tabiki işin sonu zevk ve renkler ;)
sizin gördüğünüz FN2 değilde civic hb olmasn :)
otursa otursa tahtına fn2 nin koltukları oturur ep3 koltuklarına göre:)
bi ep3 e fn2 koltuklarıda arabayı 10 gömlek daha güzle gösteriyo. yani kısacası ep3 e fn2 koltuğu inanaılmaz yakışıyo:) her türlü ep3 nokta
EP3 tek geçerim BAŞKA söze gerek yok kullanıcısı olarak söylüyorum :)
Yoldan 10 tane genc cevırın bakalım, 2 sıde stock, baksınlar hangısı guzel 1 kısı cıkarmı ep3 dıe acaba:D:D
Acık ara fn2;)
GKS TypeR
10-06-2011, 08:24
otursa otursa tahtına fn2 nin koltukları oturur ep3 koltuklarına göre:)
bi ep3 e fn2 koltuklarıda arabayı 10 gömlek daha güzle gösteriyo. yani kısacası ep3 e fn2 koltuğu inanaılmaz yakışıyo:) her türlü ep3 nokta
GKS ile takas için can atıyodun ama
ben acık fıkrımı soyleyeyım ep3 rollıng arabası fn2 gazlama stres atma arabası :)
mantıken dusunursek tek agırlığım rollıng olacaksa tabıkı ep3 ama bunca zaman yaptıkta ne oldu neyımıs uzadı yada kısaldı stres atmak ıcın roll yaptıkca stres olduk :)
ama zevk ıcın gazlamaksa nıyet ve bırazda guven ve konfor ıstıyorsan tabıkı fn2 :)
B.Aktepe
10-06-2011, 08:54
mehmet seni pistlerde görmek istiyoruz :) yollarda stres atmayalım :)
mehmet seni pistlerde görmek istiyoruz :) yollarda stres atmayalım :)
hadı hadı çıkar agzındakı baklayı alayımmı fn2 ahah :)
Viper_Si
12-06-2011, 10:49
fn2 ep3 karşılaştırması ep3 üstün görünüyor :)
YouTube - ‪Type R vs Type R‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=GUbZN9WEtn0)
Serhat Y.
12-06-2011, 11:30
GKS ile takas için can atıyodun ama
ep3 cü değilmi alayı bööle işte:D Mehmet kardeşim seni tenzih ederim.
Kendi aracım üzerinden yorum yapıyorum, son düzlüğe girdim yine bi aksilik çıkmazsa taht kavgalarına son noktayı koyucam:rolleyes:
yorumlara bakılırsa honda işi bozmuş...
Deagles48
12-06-2011, 16:15
EP3 oturur otturur FN2'yi tasarlayan mühendisler UFO'ların etkisinde fazla kalmış :D
Yoldan 10 tane genc cevırın bakalım, 2 sıde stock, baksınlar hangısı guzel 1 kısı cıkarmı ep3 dıe acaba:D:D
Acık ara fn2;)
0 dedigin 10 genci otobana cıkartıp bi roll seyrettirsek acaba hangisi fn2 der bende bunu çok merak ettim sence ?
Serhat Y.
13-06-2011, 13:34
0 dedigin 10 genci otobana cıkartıp bi roll seyrettirsek acaba hangisi fn2 der bende bunu çok merak ettim sence ?
çoğu fn2 der hiç merak etme bence, o gençleri ben tahmin edebiliyorumda konumuz o değil, konu taht kavgasıymış:D
çoğu fn2 der hiç merak etme bence, o gençleri ben tahmin edebiliyorumda konumuz o değil, konu taht kavgasıymış:D
kanka bu typer46 denen kardeş fn2 -ep3 den hızlı ben geçtim demiyormuydu :hahaha:
Serhat Y.
13-06-2011, 13:48
kanka bu typer46 denen kardeş fn2 -ep3 den hızlı ben geçtim demiyormuydu :hahaha:
yaa type-r46 işte abi nicki üstünde 46:D hee ööle diyodu videolarıda var hatta, bende anlamadım şimdi ep3 cü oldu bianda
SekoLive
13-06-2011, 14:06
çoğu fn2 der hiç merak etme bence, o gençleri ben tahmin edebiliyorumda konumuz o değil, konu taht kavgasıymış:D
gençiz :D fn2 deriz herzaman :D
kanka bu typer46 denen kardeş fn2 -ep3 den hızlı ben geçtim demiyormuydu :hahaha:
cem sıkıntı yok videolar var seyret çok şükür bu zmana kadar kımseye sıkmadım bide kendini uçak sana fn2 vardı bir zamanlar onlarla karıştırma beni kanka.
yaa type-r46 işte abi nicki üstünde 46:D hee ööle diyodu videolarıda var hatta, bende anlamadım şimdi ep3 cü oldu bianda
kanka bi zamanlar bizimde ep3 vardı 2 arabayıda kullandıgım için aradaki farkı biliyorum sıkıntı yok ;)
Yeni konuyu açmak yerine bu konuyu hortlatmak zorunda kaldım hoş görün. Üzerinden baya uzun zaman geçti. Nedir son durum sormak istedim. :)
ClioRs182
17-02-2012, 21:48
ep3 ayrı dünya bnce onun verdiği hiç bi zevki fn2 veremez bnce :)
GokhanRS
17-02-2012, 21:51
ep3 ayrı dünya bnce onun verdiği hiç bi zevki fn2 veremez bnce :)
bizim insanımız hızlı hurdayı güzelim lüks fn2 ye tercih eder :D herşey kilo.
GokhanE.
17-02-2012, 21:56
hortttt :)
ep3 bambaska bir klasmanda bence.
su video geldi aklima bu topigi gorunce
Honda Civic Type-R review - Top Gear - BBC - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=XeGAmcLYGQ8)
ilkercom
17-02-2012, 22:29
FK2 kullanıcısı olarak düşünmeden FN2 derim. safkan yarışçı filan bu ayaklar boş. arada 2 boy fark varsa büyük detay değildir bence.
Ben1.8 alırken düşeş ep3 vardı 24 e alıcaktım :D son anda vazgeçtim. Hevesimi aldıktan sonra yine alacağım yeni kasa neticede.
Benim bıraktığım otoparkta 2 tane Ep3 var sağlam yapılı üstelik. biri bu siteye üye olması lazım. Kırmızı ep3 karbon kaputlu turbolu
Çok güzel araçlar ama neticede FN ayrı bi tasarım.
aralarında uçurum fark olmadığına göre kişisel tercih meselesi.
_muhaRRem
17-02-2012, 22:31
Tfn2 yapmak lazım. . .
fthoskay
17-02-2012, 22:37
seneler önce FN2 den olur diyen arkadaşlar, hiçbirzaman EP3 gibi olamayacağını anlamışlardır bence...
SekoLive
17-02-2012, 22:51
bi ara 2007-2008 de fn2 ilk cıktıgındaki yazıları bulup getirmek lazm :)
kilo eşitlenirse bence arada cok fark olmaz
T-FN2de hiç fena olmaz.
Serhat Y.
17-02-2012, 23:32
Ahaaha konu hortlamis:) varvar hizli fn2 ler geliyor, cikarlar piyasaya yakinda
Taze fn2 kullanicisi olarak tavsiye ederim guzel araba yok yok hersey var.
PPR engineering
17-02-2012, 23:47
bizim insanımız hızlı hurdayı güzelim lüks fn2 ye tercih eder :D herşey kilo.
fn2 hem iç hem konfor olsun benim hoşuma gidiyo bir ep 3 kullanıcısı olarak ama hurda dersen orda dur derim.bu ne gibi oldu biliyomusun bende senle bir dahaki sefere karşılaştığımda suratındaki kusurları beğenmediğim yerleri sölemem gibi yoksa soner arıca gibi saçlarını seviyorum:)...
ep3 un 3 4 hava yastıgı eksık dıye hurda oldu ya anasını satım daha ne dıyım.he ep3 hurda fn2 mercedesın yan sanayısı
GokhanRS
17-02-2012, 23:51
fn2 hem iç hem konfor olsun benim hoşuma gidiyo bir ep 3 kullanıcısı olarak ama hurda dersen orda dur derim.bu ne gibi oldu biliyomusun bende senle bir dahaki sefere karşılaştığımda suratındaki kusurları beğenmediğim yerleri sölemem gibi yoksa soner arıca gibi saçlarını seviyorum:)...
hurdadan kastım ep3 değil ama bi arabada hiç bişi olmasın boş teneke olsun bomboş bi murat 131 olsun ama çok hızlı olsun.
o bile lüks fn2 den değerli olur gazcı arkadaşların gözünde.
he konu ep3 fn2 kıyaslaması onla ilgili yorumumda fn2 ye göre bomboş araba bence. e tek kusuruda ağırlık. hafifletilirse ep3 den farkı kalmaz bence yürüyüşü.
hurdadan kastım ep3 değil ama bi arabada hiç bişi olmasın boş teneke olsun bomboş bi murat 131 olsun ama çok hızlı olsun.
o bile lüks fn2 den değerli olur gazcı arkadaşların gözünde.
he konu ep3 fn2 kıyaslaması onla ilgili yorumumda fn2 yanında bomboş araba bence. e tek kusuruda ağırlık. hafifletilirse ep3 den farkı kalmaz bence yürüyüşü.
Torsiyonu unutmayalım :)
Ne yazık ki fransızlar kadar başarılı değil japonlar torsiyon konusunda.
Güzel araba fn2 ler ben seviyorum yalan yok, ama ep3 ün de dezavantajı var fn2 ninde. Beklentilere bağlı hangisinin daha iyi olduğu
PPR engineering
17-02-2012, 23:53
hurdadan kastım ep3 değil ama bi arabada hiç bişi olmasın boş teneke olsun bomboş bi murat 131 olsun ama çok hızlı olsun.
o bile lüks fn2 den değerli olur gazcı arkadaşların gözünde.
he konu ep3 fn2 kıyaslaması onla ilgili yorumumda fn2 yanında bomboş araba bence. e tek kusuruda ağırlık. hafifletilirse ep3 den farkı kalmaz bence yürüyüşü.
peki söktükten sonra diğer hurda dediğin arabadan ne farkı kalıyo :D tabiki fn2 ler yürür ve hatta yürüyorlarda..örnekleri var
GokhanRS
17-02-2012, 23:53
Torsiyonu unutmayalım :)
Ne yazık ki fransızlar kadar başarılı değil japonlar torsiyon konusunda.
fn2 yol tutuş nasıl? ep3 den kötü mü iyi mi?
fn2 yol tutuş nasıl? ep3 den kötü mü iyi mi?
Standart vs standart ep3 daha iyi
fn2 gereksiz sert üstelik.
Top gear de baya açıklayıcı anlatmışlardı.
Coiloverli halleri nasıl fark eder bilemiyorum.
Ama torsiyon arka aksam kullanmanın esas amacı üretim maliyetlerini minimize etmek.
GokhanRS
17-02-2012, 23:57
yani detaylı test etme şansım olmadı ama ep3 içinde ben fn2 deki gibi rahat edemedim. çok konforluydu. tabi gazlamadık dolayısıyla yol tutuşunu filan anlayamadım makasdı virajdı olayı olmadığından.
ama ben konforu sevdiğim için belkide. atmosferik bi japon tercih edicek olsam. isterse 10 boy geri düşsün ama konforu nedeniyle fn2 alırım.
Amartisorleri garip olmasi torsiyonlu olmasindanmi kaynaklaniyo yol tutusu kotu degil kesinliklede sert suspansiyon coilover daha rahatti bana gore.
yani detaylı test etme şansım olmadı ama ep3 içinde ben fn2 deki gibi rahat edemedim. çok konforluydu. tabi gazlamadık dolayısıyla yol tutuşunu filan anlayamadım makasdı virajdı olayı olmadığından.
ama ben konforu sevdiğim için belkide. atmosferik bi japon tercih edicek olsam. isterse 10 boy geri düşsün ama konforu nedeniyle fn2 alırım.
beklentiler zaten çok önemli
günlük kullanım için bence de fn2
belli olmaz belki bende ilerde alırım fn2, ama standart binerim
ep3'ün k serisiyle atmosferik araçlara yeni bir boyut kazandırdığını düşünüyorum fn2 nin bu tahtı devralabilecegini sanmıyorum çünkü yeni bir motorla üretilmedi.. herzaman ilk olan akılda kalıcı olur .. EP3 efsane olarak kalacaktır kanısındayım..
Hangı konuda neyın ustun oldugu kesınde su yol tutus olayı bır netlık kazanmadı:D
dıreksıyon tepkısı daha ıyı o kesın fn2nın. daha oturaklıdır agırlıktan dolayı baska yorum yapamıyorum kullanmadıgım ıcın:D
Serhat Y.
18-02-2012, 00:33
Hurdasi olan alinsin arkadaslar, gokhan baska bisey kast etmis gibi bence.
deeperblack
18-02-2012, 00:38
Oooy oy :) Bu mevzu hiçbirzaman kapanmaz.
Bece Fn2 nin yol tutuşu ep3 e göre daha kötü.
Fakat bu karşılaştırma VSA kapalı iken geçerli :)
Serhat Y.
18-02-2012, 00:41
Oooy oy :) Bu mevzu hiçbirzaman kapanmaz.
Bece Fn2 nin yol tutuşu ep3 e göre daha kötü.
Fakat bu karşılaştırma VSA kapalı iken geçerli :)
Dun gec saatlerde yeni kilit difr.test ettim vsa acikken cok keyifliydi kapatmaya tirstim e5 de sapiksapik gidiyordum.
Gunes G.
18-02-2012, 00:44
ep3'un olayi anca, standarttan kilitli diff, bagimsiz suspansyonlar, telli gaz kelebegi, duzgun frenler, en azindan 2.2litre vtec bir motorla gelen ve agirlik olarakta ep3'ten cok agir olmayan bir aracla bitirilebilir...
O gun gelene kadar ep3 devam :)
deeperblack
18-02-2012, 00:47
Dun gec saatlerde yeni kilit difr.test ettim vsa acikken cok keyifliydi kapatmaya tirstim e5 de sapiksapik gidiyordum.
Hayırlı olsun üstad. Çok mantıklı bir malzeme? Hangi markayı tercih ettin ?
Hurdasi olan alinsin arkadaslar, gokhan baska bisey kast etmis gibi bence.
Lsd hayirli olsun kazasiz belasiz kullan insallah
Serhat Y.
18-02-2012, 00:54
Hayırlı olsun üstad. Çok mantıklı bir malzeme? Hangi markayı tercih ettin ?
Mugen ustad, biraz sesli alisamadim henuz, normalmi degilmi ona takmis durumdayim.
Uğultumu var. Yoksa lak luk diye kitleme sesi mi tam gazda. Normal seyir halinde ses var mı ?
ep3 ep3 ep3 baska bişey demeye gerek yok
deeperblack
18-02-2012, 01:03
Mugen ustad, biraz sesli alisamadim henuz, normalmi degilmi ona takmis durumdayim.
Bizimkilerde CW de standart donanımda var ama şimdiye kadar sesiyle ilgili hiçbir sorun duymamıştım. Civinfoyu biraz kurcalamak lazım. Olmadı bi konu aç istersen.
Bizimkilerde CW de standart donanımda var ama şimdiye kadar sesiyle ilgili hiçbir sorun duymamıştım. Civinfoyu biraz kurcalamak lazım. Olmadı bi konu aç istersen.
Kilidin tipine göre değişiyor o ses olayı. Viscos gibi akışkanlık üzerine özel LSD yağı ile çalışan genelde arazi araçlarında olan tipten tutta balatalı ciddi performans veren ürünlere kadar birde Torsen diye bilinen OEM kullanıma en yakın olan dişli tipi olanına kadar çeşit var. Hepsinin tepkimesi ve ses olayı farklı. Torsen diye bilinenler en sessizleri. Ama ondada montaj hatasından ses çıkabiliyor.
Serhat Y.
18-02-2012, 01:09
Uğultumu var. Yoksa lak luk diye kitleme sesi mi tam gazda. Normal seyir halinde ses var mı ?
Ugultu yok duz seyir halindeyken hissetmiyosun, sag-sol keskin ilk tepkide kilitliyor onu duyuyorum, fabrika cikis lsd li araclarda boyle bir sesin olabilme durumu pek yok ben ona takildim heralde mugen daha farkli bir sistem. Alismak lazim.
Serhat Y.
18-02-2012, 01:12
Bizimkilerde CW de standart donanımda var ama şimdiye kadar sesiyle ilgili hiçbir sorun duymamıştım. Civinfoyu biraz kurcalamak lazım. Olmadı bi konu aç istersen.
Bu sekilde bir CW satilamaz ustad, bence ondaki sistem farkli. balatali sistemlerden muhtemelen.
Drift için kullanılan 1.5 way yada 2 way Cusco'ların Kaaz'ların kilit sesini dışarıdan bile rahatlıkla duyuyorsun. Seninkide balatalı ZF tip ise ve kilit oranı yüksek ise o ses normal. Preloading ayarına görede o kilidin ne kadar bir güçte devreye gireceği belli oluyor. Hayırlı olsun kilidiniz. Gerçekten güzel birşey. Birde bakım periyotlarını öğrenin derim. Belli km'lerde bir açıp içindeki balataları değiştirmek gerekiyor. Debriyaj değişir gibi.
Serhat Y.
18-02-2012, 01:15
Drift için kullanılan 1.5 way yada 2 way Cusco'ların Kaaz'ların kilit sesini dışarıdan bile rahatlıkla duyuyorsun. Seninkide balatalı ZF tip ise ve kilit oranı yüksek ise o ses normal. Preloading ayarına görede o kilidin ne kadar bir güçte devreye gireceği belli oluyor. Hayırlı olsun kilidiniz. Gerçekten güzel birşey. Birde bakım periyotlarını öğrenin derim. Belli km'lerde bir açıp içindeki balataları değiştirmek gerekiyor. Debriyaj değişir gibi.
Yedek bir tamir takimi arayisina girdim bile yurtdisindan arastiriyorum.
Eğer erken kitlemesinden şikayetçi isen daha soft preloading ayarı için değişmesi gereken parçalarıda araştır istersen. Bir sonraki bakım zamanı ayarınıda değiştirirsin.
Standart vs standart ep3 daha iyi
fn2 gereksiz sert üstelik.
Top gear de baya açıklayıcı anlatmışlardı.
Coiloverli halleri nasıl fark eder bilemiyorum.
Ama torsiyon arka aksam kullanmanın esas amacı üretim maliyetlerini minimize etmek.
Civic TypeR EP3 VS Civic TypeR FN2 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=mg1QvZKEM7U)
Video bu sanırım.
deeperblack
18-02-2012, 01:30
Evet üstad. CW de standart - Helical Limited Slip Differential. geliyomuş.
Senin aldığın cihaz bu sanırım : http://mcnsport.com/images/parts/Mugen_LSD_large.jpg
Buradada Rebuild kit mevcut : Mugen - LSD - Nengun Performance (http://www.nengun.com/mugen/lsd)
bide burada : Mugen L S D Rebuild Kit | Tougedistribution.com | JDM Parts direct from Japan! HKS, Tomei, Endless, Power House Amuse, Project Mu and more! (http://www.tougedistribution.com/item--Mugen-L-S-D-Rebuild-Kit--04411-XK5-K0N0/)
ep3'un olayi anca, standarttan kilitli diff, bagimsiz suspansyonlar, telli gaz kelebegi, duzgun frenler, en azindan 2.2litre vtec bir motorla gelen ve agirlik olarakta ep3'ten cok agir olmayan bir aracla bitirilebilir...
O gun gelene kadar ep3 devam :)
Bu saydıklarının hepsi bunda var ama buralarda yok :D
http://image.superstreetonline.com/f/8456632/130_0804_03_z+2008_honda_mugen_civic_rr+front_view .jpg
MURAT-CRX-06
18-02-2012, 07:20
Bencede ep3 dıştan fn2 nin içten mest ediyor insanı ikisi bir araçta toplansa harika olurmuş :D
ocean0636
18-02-2012, 08:39
Konfor vs diyorsunuzda sonucta bi m3 m5 vs gibi super sport bi arac almiyorsunuz. Type-R gibi hard bir hothach aliyorsunuz boyle bi aracta bana gore donanimin cani cehennme. Ep3 bambaska bir dunya, fwd olarak ep3 den daha zevkli daha kolay yurutulebilen daha sorunsuz baska bir aracta yok zaten.
i-vtec07
18-02-2012, 09:07
japonlar en iyisini kendilerine saklıyorlar FD2.(bence)
Almanci Tane-R
18-02-2012, 09:15
Oooy oy :) Bu mevzu hiçbirzaman kapanmaz.
aynen bu konu bitmez üstad
belli olan tek sey var: vti, s2000, ep3 ve fn2 ler hicbir zaman sönmeyecek hepsi efsane kalacak :)
bence kesinlikle ep3 ler efsane olarak kalacak :D
aynen bu konu bitmez üstad
belli olan tek sey var: vti, s2000, ep3 ve fn2 ler hicbir zaman sönmeyecek hepsi efsane kalacak :)
özellikle fn2 lerin fiyatları 1-2 sene içinde baya bir artacak gibime geliyor, yeni bir alternatifinin olmayışından en "modelli" type-r olarak kalacağından ötürü
Trance-R
18-02-2012, 15:06
ep3 4ever :)
fn2'yi ; şu arabaya donanım koyalım ve değiştirerek yine satalım demişler de üretmişler bence :)
suichiro honda , zamanında donanım mı var dı ? Honda'cılar :D
Jeandan-R
18-02-2012, 15:09
bs type-r'dan sonra fn2'ye olan sevgim daha da arttı. Eski fk2 kullanıcısı olarak iç dizaynına bayılıyordum zaten aracın, satıp da tek özlediğim arabadır kendisi :/
Bs typer bizi disko ya gotur
SekoLive
18-02-2012, 15:16
bs typer bizi disko ya gotur
+ 1 :d :d
Almanci Tane-R
18-02-2012, 15:48
aynen bu konu bitmez üstad
belli olan tek sey var: vti, s2000, ep3 ve fn2 ler hicbir zaman sönmeyecek hepsi efsane kalacak :)
özellikle fn2 lerin fiyatları 1-2 sene içinde baya bir artacak gibime geliyor, yeni bir alternatifinin olmayışından en "modelli" type-r olarak kalacağından ötürü
evet yeni bir alternatif gelmeyecekse eger, gidisat bunu gösteriyor aynen katiliyorum
bizlere ep3 ve fn2 leri tanitip sevdirenlere selam olsun :)
Serhat Y.
18-02-2012, 23:24
Bs typer bizi disko ya gotur
Kanka suit yapicaz les ottomans, disco kaldiramayanlar var:D
Kanka suit yapicaz les ottomans, disco kaldiramayanlar var:D
Ahaha dogru diyorsun knka 3 ay ayri kaldim ya hemen unuttum :)
evet yeni bir alternatif gelmeyecekse eger, gidisat bunu gösteriyor aynen katiliyorum
Alternatif bir şey olmadığı sürece popülaritesinden bir şey kaybolmayacaktır bence de.
LIGHT RS
28-02-2012, 12:02
ep3 daha hard, fn2 daha soft duruyor bence, ep3 diyorum bende
ama yenilikler herşeyi değiştirebilir.
prodecture
03-03-2012, 15:19
ep3 nokta diyorm:P
bende oyumu ep3 den yana kullandım,bence ep3 daha agresıf..
KorkuluRuya
04-03-2012, 00:24
fn2 kesinlikle ilerliyen zamanlarda daha degerlenecetir. 3 5 sene önce typer ep3 nedir bilmezdim tip olarak bakardım olaya arabalara.fakat meraklısı olunca aracın tipide karızmasıda insanın gözünde ayrı bir rol alıyor.. fn2 tasarım olarak cok daha başarılı kolpit donanım daha çok gazlama uyandırcak araç. ep3 kolpit ve ön farları ve yüksek arac hissinde bu yuzden ısınamadım hiç motoruna sesine kulak hasta.. fakat her türlü adını üzerinde FN2 fena2 :)
306 gtı6 ep3 fn2 106gtı evo 8 s2000 başka yok bence
vtı alcagıma ep3 alırım ep3alcagıma fn2 alırım fakat 50ye fn2 alcagıma Evo alırım :) öyle bir şeçim geriye dönersem evo'ya para yoksa 306 gti alırım.gti den sonra evo VIII
Bence devralcak. Su an FN2 beğenmeyip ucuza satan arkadaşlar da 2 sene sonra tuh keşke o paraya satmasaydık güzelim arabayı diycek :)
+100000000
katılıyorum.
JumboAli
08-03-2012, 03:28
suan 2sınıde alcak gucum olsa fn2 alırdım.
UK-Type-R
26-01-2013, 06:19
4wd fn2 yaptılar yurtdısında ne tahtından bahsedıyoruz :)))
deeperblack
26-01-2013, 07:56
4wd fn2 yaptılar yurtdısında ne tahtından bahsedıyoruz :)))
Link varmıdır yaw merak ettim ?
63owen63
26-01-2013, 08:29
Eğer yanlış değilse böyle bir araç var.
800hp garrett gt 4088 turbo+nos
k24 toda block
toda cams
mugen race header
76mm custom catback
fully programable ecu
exedy race clutch
brembo 6pot calipers
4wd conversion
steering wheel paddle shift conversion
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/File/Galleria/honda3,800x600.jpg
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/File/Galleria/IMG_6618_Pi%281%29.JPG
http://i54.tinypic.com/n55zzr.jpg
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/File/Galleria/kkk.JPG
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/File/Galleria/DSC00125.JPG
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/Image/Galleria/rcsm_kou_11_0118.jpg
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/File/Galleria/101_1468_800x600.jpg
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/File/Galleria/101_1466_800x600.jpg
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/File/Galleria/101_1465_Pi.JPG
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/File/Galleria/101_1457_800x600.JPG
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/File/Galleria/skaalattu.jpg
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/File/Galleria/IMG_0005_Pi.JPG
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/File/Galleria/punainen2.jpg
http://www.pakkalamotorsport.fi/files/File/Galleria/punainen1.jpg
mustafa_yaman
26-01-2013, 11:18
typer a yeni bir kasa çıkarsa yakın zamanda fn2 ler arada unutulur bnce..
Patisever
26-01-2013, 11:22
efendi gibi binip ses vereyim diyorsan fn2 ama at kırbaclıyım diyorsan ep3 kimse ep3 yerine geçemez kategorisi bile yok
UK-Type-R
26-01-2013, 21:09
efendi gibi binip ses vereyim diyorsan fn2 ama at kırbaclıyım diyorsan ep3 kimse ep3 yerine geçemez kategorisi bile yok
Geçmiş dönemde performans parçası olmadığı için fn2 ler yavaş kaldı zira fhe bile 15 bg üzerinde performans veriyor
bW8-UFFqf2E
4WD FN2
Sercanius
26-01-2013, 21:27
fn2 tabiiki. Aşağıda yazacaklarımdan EP3 sahipleri alınmasınlar, gücenmesinler amacım ep3 ü kötülemek değil, ep3 beğenilmeyecek bir araçda değil, bende beğeniyorum sadece sapla saman ayrılsın fakat buarada EP3 e safkan yarış makinesi diyen arkadaşlar bilmeliler ki bu araçta 4 teker bağımsız çift salıncak yok, dikkat ederseniz rallilerde, pist yarışlarında, nürburgring tourist turlarında neredeyse en çok devrilen ve takla atan honda modelidir. (illa her typerda devrilir yol tutuşu çok kötüdür diye birşey yok) Best motoring vidyolarını biraz incelerseniz keiichi ile birlikte program yapan test pilotları bile aynı sorundan şikayetçi. EP3 DC5 ile birlikte sürekli aynı kefeye konuyor ve birçok videoda yol tutuş sıkıntısı yüksek hızda salllama yaptığı, dengesizleştiği, tehlike oluşturduğu sürekli vurgulanıyor hatta bir videoda ingiliz amerikan ortak tasarımı olduğu için, sokak için yeterli yol tutuşa sahip olduğu ama yüksek performans gerektiren aşırı zorlu pist ortamları için yetersiz olduğundan bahsediliyordu. EP3 ün aslı RN1-RN3 tür yani Honda Stream dır.. Streamda yine civic bazlı üretilmiş bir araçtır. Uzun yol-touring shuttle tipi MPV geniş aile aracı olarak geniş iç mekan hedeflenerek tasarlanmıştır. Bu EP kasa civicler rüzgar katsayısı çok düşük olan streamdan devralınıp türetilmiş bir araçtır. aslında EK nın asıl devamı bizim piyasadaki ES, LS civiclerdir. ingilizler ve amerikalı honda sorumluları stream kasasını iç mekanı ferah olduğu için alıp geliştirmişler avrupa için civic type-r a amerika için ise Si a dönüştürmüşlerdir. Yazdıklarımdan kimse alınmasın EP3 tabiiki çok güzel başarılı ve harika bir araç ama safkan yarış otomobili denildiği zaman iş değişir.. Gerçek safkan yarış otomobillerine biraz hakaret olur. bence EP3 aslında normalde standart bir civic veya civic bazlı sokak aracı iken hondanın bütün becerisinin ve yarış tecrübelerinin, teknolojisinin uygulandığı çok geliştirilmiş ve sokak performans aracına dönüşmüş halidir. tabiiki FN2 de safkan spor otomobil değil.. hondanın ürettiği safkan spor otomobili sınıflarına göre NSX, S2000 ve en alt sınıfta CRX dir, EK9 da bunlara en yakın gelen araçtır. Tekrar söylüyorum amacım aracı kötleme fln değil ep3 üm olmasını bigün nasip olmasını bende isterim tama tercih etme imkanım olsa daha yeni ve komforlu olduğu için fn2 tercih ederim :D açıkçası alınacak birşey yok sadece fikir alış verişinde bulunuyoruz fikirlerim izlenimlerim beni bağlar.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.