Orijinalini görmek için tıklayınız : yetkili servisede güvenemeyeceğiz hayatımızla oynanmış
Selamlar.2006 model 3 yıldır bizde olan aracımızı sattık ve muayenesi yoktu.Dün muayeneye götürdüm ve muayeneden önce baktırmama rağmen araç rot başından kaldı.bastım gittim başka servise aracı lifte kaldırdılar ve şok olduk,aracın sol rot başı vida yerine telle sarılmış ustalarla çok şaşırdık ve dediler allahın sevdiği kuluymuşşun sadaka ver,hayatımız bu kadar ucuz malesef.
denizhandinc
24-05-2019, 07:24
babacım ortaya birsey atmıssın bi arac marka modelini, hangi servis oldugunu vs. yazaydın
Bunu nasıl fark edemediniz peki siz?
Yetkili servisin "Y"si ile iş yapılmayacağını ne zaman öğrenecek bizim tüketiciler merak ediyorum.
Bazen arkadaşlar falan söylüyor, yetkilide işlem yapınca garantisi var diye. Bi yere kadar kabul edilebilir belki. Onlara çakmak istediğim işler için olabilir. Örneğin motor yaptırırsın, tekrar patlarsa başlarına ekşirsin belki. Adamlar bin dereden su getiriyor garantide olan işi bile yapmamak için, onu mu yapacaklar. Neymiş, elimde delil olacakmış, hukuki bilmemne olacakmış. Ondan sonra 5 yıl uğraş bunlarla...
Yetkili servisin "Y"si ile iş yapılmayacağını ne zaman öğrenecek bizim tüketiciler merak ediyorum.
Bazen arkadaşlar falan söylüyor, yetkilide işlem yapınca garantisi var diye. Bi yere kadar kabul edilebilir belki. Onlara çakmak istediğim işler için olabilir. Örneğin motor yaptırırsın, tekrar patlarsa başlarına ekşirsin belki. Adamlar bin dereden su getiriyor garantide olan işi bile yapmamak için, onu mu yapacaklar. Neymiş, elimde delil olacakmış, hukuki bilmemne olacakmış. Ondan sonra 5 yıl uğraş bunlarla...
İşini kalitesiz yapan adam yetkilide de iş batırır özelde kendine açsa da iş batırır.
Yetkilinin en büyük avantajı zorla da olsa aldıkları eğitimler bence ve teknik (diagnos cihazları vs) imkanlar.
Ama kontrol ve düzenli iş yapma ahlakı yoksa yetkili de olsa yetkisiz de olsa fark etmiyor.
Müşteri aracıyla alkollü patlayan bir yetkili çalışanı vardı geçen senelerde hatırlayanlar vardır.
CloudGrey
24-05-2019, 09:42
rot başı vida yerine telle sarılmış ne demek ?
vidandamı tasarruf etmişler ?
ayrıca rot başı denilen parçada vida zaten parçanın yapısı gereği (çıkmaz) olması lazım , somun yerine tel sarabilirler.
üstelik tel sarmak somun bulmaktan daha zor ?
bunu isteyen denesin ilk U dönüşünde rot kolu çıkar..
bu konuda biraz gariplik var
İşini kalitesiz yapan adam yetkilide de iş batırır özelde kendine açsa da iş batırır.
Yetkilinin en büyük avantajı zorla da olsa aldıkları eğitimler bence ve teknik (diagnos cihazları vs) imkanlar.
Ama kontrol ve düzenli iş yapma ahlakı yoksa yetkili de olsa yetkisiz de olsa fark etmiyor.
Müşteri aracıyla alkollü patlayan bir yetkili çalışanı vardı geçen senelerde hatırlayanlar vardır.
Hocam iş ahlakı vs ayrı konu, elbette dışarıda sanayide de şerefsiz çok, bahsettiğim bu değil.
Eğitim kısmına inanmıyorum zaten, cihaz vs de genelde artık özel servislerde de var, çok ekstrem şeyleri yapmak zorunda kalabiliyorlar.
Ki onlar da traş...
Kaç sene önce Özgün'le beraber bi araç için Mutluhan'a gittik Maslak'taki. Gel sen de diye beni gezmeye çıkardı :D Arabada bi sorun var, Özgün anlatıyor anlatıyor, makineye bağlayıp şöyle şöyle yapacağız diyor. Adamlar anlamadı. Servis müdürü gibi birisi geldi, zaten tanıyorlar Özgün'ü, konuştular bi süre... O bile bilmiyordu, Özgün anlattı, ben önce şu şu işlemleri yapacağım, sonra burada bilgisayarda şöyle yapacağız böyle yapacağız, kalibrasyon yapacağız diye. Adam hala "hani çok ikna olmadım, anlamadım ama neyse, getir bakalım" modundaydı.
O yüzden eğitimmiş vs imiş inanmıyorum hiç birine.
Ne boya, ne mekanik... Getirin her markanın yetkili servisini, bişey bulurum :D
rot başı vida yerine telle sarılmış ne demek ?
vidandamı tasarruf etmişler ?
ayrıca rot başı denilen parçada vida zaten parçanın yapısı gereği (çıkmaz) olması lazım , somun yerine tel sarabilirler.
üstelik tel sarmak somun bulmaktan daha zor ?
bunu isteyen denesin ilk U dönüşünde rot kolu çıkar..
bu konuda biraz gariplik var
Bir arkadaşımın rahmetli babasında Forester vardı, babası vefat edince aracı kendisi aldı, Bodrum'dan Ankara'ya getirdi, sağı solu ile ufak modifiye amaçlı uğraşmaya başladığında, arabanın canına Bodrum'daki gerizekalı ustalar tarafından nasıl okunduğuna şahit olmuştu. Tel sarma mevzusu onda da vardı, salıncağı mı, bi yerin bilmemnesini mi ne aynı şekilde adam telle tutturmuş, bi de o arabayla Ankara'ya geldim demişti arkadaş.
Tel sarma mevzusu yaygın galiba katil ustalarda :)
mehmetRS
24-05-2019, 09:48
tel ile tutturulmuş bir rot başı ile muayene gidip dönebildiyseniz hiç ellemeyin kullanın öyle :D , o nasıl iş ya?
http://www.turkpart.com.tr/upload_x/genel/1AED6A4C48B6A826A8D3A1708202D24A.JPG
Nasıl bağlamışlar acaba?
CloudGrey
24-05-2019, 09:51
tel ile tutturulmuş bir rot başı ile muayene gidip dönebildiyseniz hiç ellemeyin kullanın öyle :D , o nasıl iş ya?
http://www.turkpart.com.tr/upload_x/genel/1AED6A4C48B6A826A8D3A1708202D24A.JPG
Nasıl bağlamışlar acaba?
Bir arkadaşımın rahmetli babasında Forester vardı, babası vefat edince aracı kendisi aldı, Bodrum'dan Ankara'ya getirdi, sağı solu ile ufak modifiye amaçlı uğraşmaya başladığında, arabanın canına Bodrum'daki gerizekalı ustalar tarafından nasıl okunduğuna şahit olmuştu. Tel sarma mevzusu onda da vardı, salıncağı mı, bi yerin bilmemnesini mi ne aynı şekilde adam telle tutturmuş, bi de o arabayla Ankara'ya geldim demişti arkadaş.
Tel sarma mevzusu yaygın galiba katil ustalarda :)
ben hala anlayamadım tel neresinde diye.
arkadaş rot başı demiş , rot başı resimdeki.
somunu takmayıp yada bulamayıp üstüne eski sigortalar gibi telmi sarıyolar , nedir ?
Garanti biter yetkili ile iş biter
KHK gibidir bu madde.
Yetkili mikilmekten başka bir işe yaramaz
Garanti biter yetkili ile iş biter
KHK gibidir bu madde.
Yetkili mikilmekten başka bir işe yaramaz
Kiraya ortak oluyorsun doğrudan :)
Ormanci her yerde eksik bulunur, o yüzden referanslı yerlere gitmek en güzeli, hatta tek bir marka ve model üzerine çalışan adamları bulmak lazım.
iş yine insan faktöründe ve işini iyi yapmakta. Eğitim kısmını es geçmemek lazım, kurumsal yerlerde hakkıyla eğitim alınması çok şeyi değiştirir.
Diğer türlü sanayi de kobay olunuyor.
ben hala anlayamadım tel neresinde diye.
arkadaş rot başı demiş , rot başı resimdeki.
somunu takmayıp yada bulamayıp üstüne eski sigortalar gibi telmi sarıyolar , nedir ?
Anca şöyle olabilir gibi geldi, teli tamamen alttan geçirip, somun için olan boşluktan da geçirip tur attırarak falan mı, anca öyle olabilir sanki :D
Garanti biter yetkili ile iş biter
KHK gibidir bu madde.
Yetkili mikilmekten başka bir işe yaramaz
Kesinlikle katılıyorum.
Bir de "aracıma Bosch, Valeo, Luk vs taktırmam, serviste orijinal taktırırım" diye bişeyden anladığını sananlar var ya, oyyy, onlarla karşılaşırsam çok gülüyorum :)
Yıllarca babamı ikna etmeye çalıştım, ettim, şimdi sıra kayınpederde :) Ama o çok inatçı :D
Referanslı servis candır.
Bmw ci
Mercedes ci
Vag ci
Hondaci
Fiat Renocu
Gibi markada gözü kapalı yapan adamlar var
Yetkilinin iyi ustasi zaten kendi dükkanını açıyor. :)
Kiraya ortak oluyorsun doğrudan :)
Ormanci her yerde eksik bulunur, o yüzden referanslı yerlere gitmek en güzeli, hatta tek bir marka ve model üzerine çalışan adamları bulmak lazım.
iş yine insan faktöründe ve işini iyi yapmakta. Eğitim kısmını es geçmemek lazım, kurumsal yerlerde hakkıyla eğitim alınması çok şeyi değiştirir.
Diğer türlü sanayi de kobay olunuyor.
Tabi ki hocam kesinlikle. Zaten yetkiliye gitmeyip dışarıda X kişisine gidilsin demiyorum. Gidilecek mekanı bilmek lazım.
Ben köpeeeek gibi sanayici iken; EGR arizası sonrasında yetkili servisin tutumu, çözüm odaklı yaklaşımlarını, şiiiiiiiip diye soorunu çözmelerine şahit oldum.
Sanayiye gittim; Beyaz duman attı, hararet yükselmedi, çekişte düşme yok, turbodan mı acaba diyeceğim ama grimsi duman attı, rölantide de hafif hafif duman geliyor. Bi bakar mısın ustam.
"Daha bakmadan, pc'ye bağlamadan, kaputu bile açmadan direk direk hiç bir şey demeden. devirdaim değişecek dediler, kronik bunlarda." Dur dedim; bi servise götüreyim arıza tespitine, girer girmez formen arkadaş çaaaat diye, EGR arızası bu dedi.
1 HAFTA ARAÇ KALDI, enjektör dahil bütün arıza tespit edilen parçalar iyi niyet garantisi kapsamında değişti. Cebimden kuruş para çıkmadı. 2 sene garantili yaptılar. Araç 7 yaşında bu arada.
O günden sonra balata değişimine bile,Çekmeköy Özön otoya gidiyorum canları sağolsun.
CloudGrey
24-05-2019, 10:06
Anca şöyle olabilir gibi geldi, teli tamamen alttan geçirip, somun için olan boşluktan da geçirip tur attırarak falan mı, anca öyle olabilir sanki :D
evet öyle bir sarıp sarmalama olmuş olabilir, mantıklı ;)
ben aracı serviside merak ettim.
ben hala yetkili servisciyim vallahi...
çalıştığım şirket dolayı ile yetkili serviste
2009 model arabam için bana yüzde 35-40a yakın indirim yapıyorlar.
parçanın değişmesine çok lüzüm yoksa abi kalsın gerek yok diyolar vs vs.
örneğin son bakımda polen kalabilir bida para verme dediler...
O rot başının fotoğrafını koyar mısın?
Arada hala işlerini düzgün yapanlar çıkıyor demek ki. Onları kaçırmamak lazım :)
https://i.hizliresim.com/nbVpaM.jpg
foto alıntı işaretlediğim yerler.
Geçmiş olsun, fark edilmesi iyi olmuş.
Yapan usta ile tanışmak isterim, kendisi diy bölümünde konu açmalı bence.
Rot başını tel ile tutturmak büyük ustalık gerektirir.
Herşeyin başı ve sonu eğitime geliyor.
Bazen yüksek hızlarda gidiyoruz ama altımızdaki aracın mekaniğini bir çoğumuz ne alemde olduğunu bilmiyoruz. Kaldı ki güvenilir servise bile gittiğimizde böyle bir sorunla karşıkarşıya kalabiliriz. Sen servisi bilirsin,sahibini tanırsın ama bir ustası işten ayrılır aracın kaderi o yeni gelen ustaya kalmış olur.
Heralde kaba inşaat ustası falandı o işi yapan.Onlar sever telle her boku becermeyi.
ben bırde bu şekilde viraj kastım
kelalper
24-05-2019, 15:49
Yetkili servis mi aman yaa. Ben 2011 de 2005 megane RS aldım. Müzik sistemi yapılırken tesisatçı far sensör kapağını kaybetti abi serviste bulunur servisten alabilirsin dedi küfür ettim çıktım Maslak Sanayi Renault Yetkili servisine gittim. Bu arada far sensörü kapağa geçmeli sensörü kapağa taktıktan sonra kapağı deliğe takıyorsun. Kapağın alt kısmı boş ve o yeri sökmek zahmetli. Servise girdim araba karşılayan çocuk geldi baktı dışarıda duran sensörü lönk diye içeri itti aa içeri kaçtı dedi. Dedim salak mısın birader senin işin değil neden kurcalıosun? Aval aval suratıma bakıo. Usta baksın dedi gitti. Usta geldi ustanın ilk lafı vaay çok güzel yapmışsın arabayı nerede yaptılar dedi. Neden bahsediosun dedim Rengi tamponu falan çok güzel olmuş dedi. Araba zır stock daha filtre bile yoktu. Alalı 2 gün olmuş. Dalga mı geçiosun orjinal herşeyi dedim. Alla alla böyle megane mı varmış dedi. Arabanın içine baktı avarel avarel bakıo koltuklara falan. Dedim sorun far sensörünün kapağı dedim. Sağına soluna bakıo deliğin olduğu yeri de bilmio. Deliği gösterdim haa buraya mı takılıo o parça bizde yoktur dedi. Küfür ederek çıktım servisten.
immortalboss
24-05-2019, 17:14
Yetkili servis mi aman yaa. Ben 2011 de 2005 megane RS aldım. Müzik sistemi yapılırken tesisatçı far sensör kapağını kaybetti abi serviste bulunur servisten alabilirsin dedi küfür ettim çıktım Maslak Sanayi Renault Yetkili servisine gittim. Bu arada far sensörü kapağa geçmeli sensörü kapağa taktıktan sonra kapağı deliğe takıyorsun. Kapağın alt kısmı boş ve o yeri sökmek zahmetli. Servise girdim araba karşılayan çocuk geldi baktı dışarıda duran sensörü lönk diye içeri itti aa içeri kaçtı dedi. Dedim salak mısın birader senin işin değil neden kurcalıosun? Aval aval suratıma bakıo. Usta baksın dedi gitti. Usta geldi ustanın ilk lafı vaay çok güzel yapmışsın arabayı nerede yaptılar dedi. Neden bahsediosun dedim Rengi tamponu falan çok güzel olmuş dedi. Araba zır stock daha filtre bile yoktu. Alalı 2 gün olmuş. Dalga mı geçiosun orjinal herşeyi dedim. Alla alla böyle megane mı varmış dedi. Arabanın içine baktı avarel avarel bakıo koltuklara falan. Dedim sorun far sensörünün kapağı dedim. Sağına soluna bakıo deliğin olduğu yeri de bilmio. Deliği gösterdim haa buraya mı takılıo o parça bizde yoktur dedi. Küfür ederek çıktım servisten.
Çok lüks ve pahalı araçlara binmedim. İsmini vermeyeyim bir Fiat servisinde Doblo'muz 18 kez bakıma gitti. Gayet memnunuz. Aslında bu biraz da şans işi sanırım. Şu anda elimde Caddy, Partner, vs. alacak para var. Ancak sırf o servis için Doblo'ya binerim. Aracımı bırakırım, servis, öğle yemeği, çay kahve vs. Çalışanlar şık üstü başı temiz, düzgün insanlar. Servis kasıntısı denen şey kesinlikle yok. Eğer görmekte ısrar ederseniz aracınızın değişecek parçasını gözünüz önünde değiştirirler. Başka markaların servislerine gittiğimde geriliyorum. :D
-Murat Özcan-
24-05-2019, 19:45
Tanıdığım yetkili servisten sıfır araç aldı tavan boyalı çıktı gerisi siz düşünün.
Kime güveneceğimizi şaşırdık..
denizhandinc
24-05-2019, 20:23
Çok lüks ve pahalı araçlara binmedim. İsmini vermeyeyim bir Fiat servisinde Doblo'muz 18 kez bakıma gitti. Gayet memnunuz. Aslında bu biraz da şans işi sanırım. Şu anda elimde Caddy, Partner, vs. alacak para var. Ancak sırf o servis için Doblo'ya binerim. Aracımı bırakırım, servis, öğle yemeği, çay kahve vs. Çalışanlar şık üstü başı temiz, düzgün insanlar. Servis kasıntısı denen şey kesinlikle yok. Eğer görmekte ısrar ederseniz aracınızın değişecek parçasını gözünüz önünde değiştirirler. Başka markaların servislerine gittiğimde geriliyorum. :D
bu bahsettigin gerilimin kralı alturda :D parayı veren ben miyim onlar mı belli degil ak afra tafradan gecilmiyor
Hangi yetkili servis hangi marka hangi markanın hangi servisi her şey etken hatta oradaki Ahmet usta daha çok etken.
3 kere yetkili serviste motor yaptırdım, torpido söktürdüm, arka torsiyon söktürdüm, bilimum işlerimi yaptırdım ve en çok sevdiğim şey neydi her şeyin yerli yerine takılıyor olmasıydı.
Genelde sanayi ortamında civata ve orijinal segmanlara aynı işi yapiaah mantığında oldukları için orijinalci insanları salak gibi görüyorlar bu fikri sevmiyorum "-sana ne kardeşim mal benim, para benim, zevk benim."
O yüzden çok sanayi ortamında takılmayı sevmiyorum kendi işimi kendim görmeye çalışıyorum yada dikte etmeye çalışıyorum.
Ama bir yetkili servis rotbaşını kesinlikle tel ile tutturmaz. Adam bozuk gördüğü şeyi lambırt diye değiştirir ki müşteri onayı ister vermez ise servis teslim formuna bu yazılır. aracın bilmem nesi bozuk bu şekilde müşteri bilgisi dahilinde teslim edildi diye.
ghibli06
24-05-2019, 21:07
Marka model servis sır mi ?
akucukdogan
24-05-2019, 21:25
Tanıdığım yetkili servisten sıfır araç aldı tavan boyalı çıktı gerisi siz düşünün.
Kime güveneceğimizi şaşırdık..
Sıfır alınan aracın tavanının boyalı olan kısmına boya makinesi ile mi bakıldı? Aradaki fark nasıldı ?
Evet bizde maliz ya intihar edicez ya ohalde 130 140 km hizlara bilerek ciktim.bile bile oyle canimizi ailemizi tehlikeye attik.
Hangi yetkili servis hangi marka hangi markanın hangi servisi her şey etken hatta oradaki Ahmet usta daha çok etken.
3 kere yetkili serviste motor yaptırdım, torpido söktürdüm, arka torsiyon söktürdüm, bilimum işlerimi yaptırdım ve en çok sevdiğim şey neydi her şeyin yerli yerine takılıyor olmasıydı.
Genelde sanayi ortamında civata ve orijinal segmanlara aynı işi yapiaah mantığında oldukları için orijinalci insanları salak gibi görüyorlar bu fikri sevmiyorum "-sana ne kardeşim mal benim, para benim, zevk benim."
O yüzden çok sanayi ortamında takılmayı sevmiyorum kendi işimi kendim görmeye çalışıyorum yada dikte etmeye çalışıyorum.
Ama bir yetkili servis rotbaşını kesinlikle tel ile tutturmaz. Adam bozuk gördüğü şeyi lambırt diye değiştirir ki müşteri onayı ister vermez ise servis teslim formuna bu yazılır. aracın bilmem nesi bozuk bu şekilde müşteri bilgisi dahilinde teslim edildi diye.
Evet bizde maliz ya intihar edicez ya ohalde 130 140 km hizlara bilerek ciktim.bile bile oyle canimizi ailemizi tehlikeye attik.bi akilli sendin.
Durduk yere yalan soyluyorum dimi,karalama denmesin diye marka bile demedim.Ve o servislere cok guvenmeyin.Triger i usta degistirdik diyormus halbuki kaputu bile acmadan geri teslim ediyormus,kagit uzerinde herseyi yazarsin.
Benimde yakit pompasinin 3saplamasindan ikisini kirmislar saolsunlar. Bir önceki bakim zamanı sanayide degisirken fark etti ustada göstermişti
Evet bizde maliz ya intihar edicez ya ohalde 130 140 km hizlara bilerek ciktim.bile bile oyle canimizi ailemizi tehlikeye attik.
somunu uzerındeki rot basını neden telle bağlasınlar. diş sıyırmış mı?
rot başı neden söküldü. taşıyıcı , amortisör , direksiyon kutusu , travers yakın zamanda değişti mi?
ayrıca rot başını sokerken wd40 mı sıktılar. aks korugunun uzerınde yağ var. sorun ne tam olarak.
yapılan işin hatasını gözünüzle ve bilginizle mi tayin ettiniz yoksa , usta size a.k cocukları bunu nasıl bağlamışlar boyle mi dedi.
gemsazr9
25-05-2019, 06:44
Servise bakıma verdim 4 bijondan biri yalama olmuş el ile dönüyordu soylememisler gittim sanayide helicoil actirdim
SekoLive
25-05-2019, 07:51
ben bırde bu şekilde viraj kastım
hayatınızı kasmışsınız ama siz viraj sanmışsınız...
geçmiş olsun.
SinanAdalı
25-05-2019, 08:01
Ben köpeeeek gibi sanayici iken; EGR arizası sonrasında yetkili servisin tutumu, çözüm odaklı yaklaşımlarını, şiiiiiiiip diye soorunu çözmelerine şahit oldum.
Sanayiye gittim; Beyaz duman attı, hararet yükselmedi, çekişte düşme yok, turbodan mı acaba diyeceğim ama grimsi duman attı, rölantide de hafif hafif duman geliyor. Bi bakar mısın ustam.
"Daha bakmadan, pc'ye bağlamadan, kaputu bile açmadan direk direk hiç bir şey demeden. devirdaim değişecek dediler, kronik bunlarda." Dur dedim; bi servise götüreyim arıza tespitine, girer girmez formen arkadaş çaaaat diye, EGR arızası bu dedi.
1 HAFTA ARAÇ KALDI, enjektör dahil bütün arıza tespit edilen parçalar iyi niyet garantisi kapsamında değişti. Cebimden kuruş para çıkmadı. 2 sene garantili yaptılar. Araç 7 yaşında bu arada.
O günden sonra balata değişimine bile,Çekmeköy Özön otoya gidiyorum canları sağolsun.
böyle işlerin hastasıyım.
ghibli06
25-05-2019, 08:44
Ben şahsi fikrimi beyan edeyim, bu rot başı eğer taşıyıcıya beraber değişiyorsa ama servis sadece rotbasini presle geçiriyordu, saplama kısmını bozmuştur, usta herşeyi takip da somunu takamayinca tekrar sökmek zor geldiği için telle bağlamıştır, ikinci olasılık ise, servisin günahını almış olma ihtimali, rot-balansci çıraklarınin en sevdiği şeydir gereksiz somunlari da açmaya çalışmak , yalama etmiştir sökmeye çalışırken sonra da telle bağlayıp geçmiştir...
immortalboss
25-05-2019, 09:21
Serviste bijonlardan biri yalama olmuştu bizim. Üslubunca söylediler. Abi aracınızın bijonlarını hiç açıp kapattınız mı diye, hayır dedik. Bizim servisimizden kaynaklı bir durumdur o zaman bijonlardan biri yalama olmuş dendi. Hiç bir ücret alınmadan yapıldı. Sanırım Fiat alacağım birtane. :D
rot başını telle bağlamak nasıl bir saçmalıktır o rot başının yolda giderken yerinden çıkması kaza sebebi
Bizim de ilk defa dışarda bakıma giden c4ün yağ filtresinin altından somun çıkmıştı. :)
Day Walker
27-05-2019, 08:02
Bizim de ilk defa dışarda bakıma giden c4ün yağ filtresinin altından somun çıkmıştı. :)
Çünkü Renault Masterin filitresini çakmışlar da ondan :D
AlwaysFast
27-05-2019, 10:04
Amcamın 2011 Audi A6 3.0 TDI aracını Avek'te bakıma soktuk. Bakım, triger, ön takım derken Zubizu indirimiyle 5500 lira tutmuştu.
Adamlar 1 a4 sayfa dolusu eksik tespit etmişler ki araba temiz bir arabaydı. Falan yerde yalıtım eksik şurada şu var burada bu var diye. Bunlar yapıldı ve bakımdan sonra araba ciddi farketmişti. Normalde yetkiliye hiç gitmem ama bu tecrübeden sonra arada bir yetkiliye girme taraftarı oldum.
CloudGrey
27-05-2019, 10:15
şu arabayıda serviside biri söylesin artık :D
ardicli2000
27-05-2019, 11:29
Referanslı servis candır.
Bmw ci
Mercedes ci
Vag ci
Hondaci
Fiat Renocu
Gibi markada gözü kapalı yapan adamlar var
Yetkilinin iyi ustasi zaten kendi dükkanını açıyor. :)
Ben de bunu yazacaktım. Asıl sorun yetkili servislerin, nadiren çalışma aşkı ve öğrenme şevki olan ustaya bulup yetiştirdikten sonra, bu ustaya hakkı olan parayı ödememesinden kaynaklanıyor. Bir de tabi yeni yetme mağaza müdürü ustayı insan yerine koymayan tavırları, saatte kasan yaklaşımları vs varsa, usta da ister istemez "ulan yer açsak kendi patronum olsam çok mu zor? İş mi yapamayacağım?" diyor kendine ve işinden ayrılıyor. Sonra iş bilmez öğrenmek istemez adam geliyor yetkili dediğin servise....
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.