Orijinalini görmek için tıklayınız : Citroen Ami Servis Hatasından Kaynaklı Mağduriyet ve Sonrası.
Ahmet Bby
14-07-2025, 08:45
21 Nisan günü Citroen Ami Peps model aracı " Geri Çağırma Programı " kapsamında BVCU Güncellemesi ( ECU Güncellemesi ) için yetkili servise aracımı teslim ettim. Öğleden sonra mesai saati bitmeye yakın aracımı almaya servise gittiğimde araçla halen uğraşıldığını ve etrafında kalabalık bir personel grubu gördüm.
Servisin içine girip usta araç bitmedi mi ? Bir problem mi oldu diye sorduğumda" içeriye girmeniz yasak. Bize laf söz geliyor diye çıkardılar . Neyse deyip ses etmedik.
Sizleri de sıkmamak adına özet geçeyim.
Güncelleme yaparken aracın beyini çöküyor. Araç çalışamaz vaziyete gelmiş durumda. Aracın beynini söküp garanti uzmanı değişim talep ediyor.
21 Nisan da olay yaşandı. Bu süreden 10 gün sonrasına firma bana İkame araç verdi ( C4 ) . Güncel tarihimiz 14 temmuz ve halen aracımla alakalı net bir bilgiye sahip değilim..
Parçanın yurtdışından sipariş sürecinde olduğunu biliyoruz. Genel merkez çalışanı sürekli bu şekilde kalıplaşmış cümlelerle işlemin hızlandırılması için ilgili yerlerle görüşeceğim diyerek sürekli aynı şeyleri tekrarlıyorlar.
Bu durum ayıplı mal kapsamına girmez mi?
Firmalar neden parça bulundurma konusunda zayıf kalıyor anlamak mümkün değil.
Bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim? Hukuki süreç mi? Yoksa araç bitene kadar ikame araç ile mevcut aracımla yapamadığım km nin acısını çıkarmak mı?
Bu konuda fikir ve görüşlerinizi.bekliyorum.
Geçmiş olsun, muhtemelen kendi beceriksizlikleri olabilir. Ya da güncelleme esnasında güç kesilmesi vs gibi bir durum olduysa da çökertmiş olabilirler.
"Yetkili" servis bu, hiç bir halta yetkileri olmaz, bilmezler, ama ismi yetkilidir.
Araç hakkında da büyük ihtimalle çok kısıtlı bilgileri vardır, becerememişlerdir.
Her neyse, burada yapılacak olan garantiden beyin değişimini beklemek ilk etapta.
Bu noktada çok yapılacak bir şey yok, araç ayıplı değil.
Ancak sorunun beyinden kaynaklı olduğundan eminler mi mesela. "Yetkili"nin bu tip tespitleri de bazen "saçmalık" seviyesinde olabiliyor. Sonra deneme yanılma yoluyla aa o değilmiş aaa bu değilmiş diye 50 kere uğraştırmasınlar.
Firmalar neden parça bulundurma konusunda zayıf kısmına gelirsek.
O kısmı bambaşka bir şey.
Günümüzde hiçbir aracın abuk subuk, gündelikte çok talep edilmeyen hiçbir parçasını kolay bulamazsınız. "Abi barçası çoh bulunur" denen marka-modellerin bile.
Gitmeyen parça stokta olmaz çünkü.
İkame araç zaten vermişler, bitirene kadar kullanın.
Süreç hakkında bilgi almak için olmazsa bir avukatla falan görüşün.
Gerekirse ihtar çekersiniz, tüketici haklarına göre ilgili tamir süresi muhabbeti zaten geçmiş ama otomobilde farklı olabilir, parça tedariği işleri falan var tabi işin içinde.
En azından atıyorum avukatınız görüşür, süreç hakkında daha düzgün bilgi verirler belki.
Ya da hukuki süreçler hakkında tehditkar bi görüşme de yapabilirsiniz diyeceğim de, pek sallamıyorlar öyle işleri.
EnesPolatdemir
14-07-2025, 09:08
21 Nisan günü Citroen Ami Peps model aracı " Geri Çağırma Programı " kapsamında BVCU Güncellemesi ( ECU Güncellemesi ) için yetkili servise aracımı teslim ettim. Öğleden sonra mesai saati bitmeye yakın aracımı almaya servise gittiğimde araçla halen uğraşıldığını ve etrafında kalabalık bir personel grubu gördüm.
Servisin içine girip usta araç bitmedi mi ? Bir problem mi oldu diye sorduğumda" içeriye girmeniz yasak. Bize laf söz geliyor diye çıkardılar . Neyse deyip ses etmedik.
Sizleri de sıkmamak adına özet geçeyim.
Güncelleme yaparken aracın beyini çöküyor. Araç çalışamaz vaziyete gelmiş durumda. Aracın beynini söküp garanti uzmanı değişim talep ediyor.
21 Nisan da olay yaşandı. Bu süreden 10 gün sonrasına firma bana İkame araç verdi ( C4 ) . Güncel tarihimiz 14 temmuz ve halen aracımla alakalı net bir bilgiye sahip değilim..
Parçanın yurtdışından sipariş sürecinde olduğunu biliyoruz. Genel merkez çalışanı sürekli bu şekilde kalıplaşmış cümlelerle işlemin hızlandırılması için ilgili yerlerle görüşeceğim diyerek sürekli aynı şeyleri tekrarlıyorlar.
Bu durum ayıplı mal kapsamına girmez mi?
Firmalar neden parça bulundurma konusunda zayıf kalıyor anlamak mümkün değil.
Bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim? Hukuki süreç mi? Yoksa araç bitene kadar ikame araç ile mevcut aracımla yapamadığım km nin acısını çıkarmak mı?
Bu konuda fikir ve görüşlerinizi.bekliyorum.
Abi yanlış anlama ama adamlar amiye karşılık c4 vermiş sana, ben olsam arabayı geri alana kadar tepe tepe binerdim. Hukuki sürec bizim ülkede biraz yalan oluyor.
GuneyOnur
14-07-2025, 09:10
Genel Merkez dediğiniz Stellantis sanırım. Direk Citroen Fransaya translate ile mail atmayı denediniz mi ?
GokhanRS
14-07-2025, 09:12
ikame araç işlem tamamlanana kadar sizde kalacaksa bence laf etmeniz hata. çoğu servis bunu bile yapamıyor. ben taktir ettim açıkçası, ami ye karşılık c4 vermişler.
Ben de başka açıdan bakayım olaya. Ami yerine C4 güzel bir jest ama ya yakıt parasını kıyaslarsak?
Ami 1 ise C4 10 yakıyordur.
Elektrikli birşey verselerdi keşke.
Başka amiden beyin takıp baksınlar sorun kesin beyin mi diye.
Tüketici kanununa göre azami onarım süresi 30 işgünü sanırım bir malın.
Ahmet Bby
14-07-2025, 12:47
Geçmiş olsun, muhtemelen kendi beceriksizlikleri olabilir. Ya da güncelleme esnasında güç kesilmesi vs gibi bir durum olduysa da çökertmiş olabilirler.
"Yetkili" servis bu, hiç bir halta yetkileri olmaz, bilmezler, ama ismi yetkilidir.
Araç hakkında da büyük ihtimalle çok kısıtlı bilgileri vardır, becerememişlerdir.
Her neyse, burada yapılacak olan garantiden beyin değişimini beklemek ilk etapta.
Bu noktada çok yapılacak bir şey yok, araç ayıplı değil.
Ancak sorunun beyinden kaynaklı olduğundan eminler mi mesela. "Yetkili"nin bu tip tespitleri de bazen "saçmalık" seviyesinde olabiliyor. Sonra deneme yanılma yoluyla aa o değilmiş aaa bu değilmiş diye 50 kere uğraştırmasınlar.
Firmalar neden parça bulundurma konusunda zayıf kısmına gelirsek.
O kısmı bambaşka bir şey.
Günümüzde hiçbir aracın abuk subuk, gündelikte çok talep edilmeyen hiçbir parçasını kolay bulamazsınız. "Abi barçası çoh bulunur" denen marka-modellerin bile.
Gitmeyen parça stokta olmaz çünkü.
İkame araç zaten vermişler, bitirene kadar kullanın.
Süreç hakkında bilgi almak için olmazsa bir avukatla falan görüşün.
Gerekirse ihtar çekersiniz, tüketici haklarına göre ilgili tamir süresi muhabbeti zaten geçmiş ama otomobilde farklı olabilir, parça tedariği işleri falan var tabi işin içinde.
En azından atıyorum avukatınız görüşür, süreç hakkında daha düzgün bilgi verirler belki.
Ya da hukuki süreçler hakkında tehditkar bi görüşme de yapabilirsiniz diyeceğim de, pek sallamıyorlar öyle işleri.
Öncelikle teşekkür ederim. Servise haftada yada iki haftada bir uğrarım. İş emrinin olduğu dökümana baktığımda aracın teşhis kısmına yazılım yüklenirken beyin çöktü gibi bir ibare kullanılmış. Yedek parça birimi de plakayı sorguladığında ECU siparişi geçildiği görülüyor. İnşallah sadece tek sıkıntı ondandır. Aracım servise yürür ve sorunsuz vaziyette gitti. Şikayetvar platformunda birinin aracı 8 aydır serviste ve değişmeyen parça kalmamış ( Bataryası dahil ) . Arızayı çözememişler. Hukuki süreç başlatmış şuan uzlaştırma kısmında yürüyor süreç ama hiç gözüm yemiyor açıkcası. Mahkeme mahkeme gezmek.
Abi yanlış anlama ama adamlar amiye karşılık c4 vermiş sana, ben olsam arabayı geri alana kadar tepe tepe binerdim. Hukuki sürec bizim ülkede biraz yalan oluyor.
Normalde Rent a car firmasının araçlarını veriyorlardı. Bana gelen araç geçmiş dönemde test sürüşü için kullanılan firmanın kendine ait aracı. Sanırım o an ellerinde bu olduğu için teslim ettiler. Hukuki sürece gelince bizim bir avukatımız varsa onların 10 avukatı hatta ordusu vardır ki . Bir çok konuya kendileri de hakim. Emsal kararlar var mı süreç nasıl bilmiyorum. Son çare beklemek sanırım.
Genel Merkez dediğiniz Stellantis sanırım. Direk Citroen Fransaya translate ile mail atmayı denediniz mi ?
Hayır denemedim ama ilk fırsatta göndereceğim. Yurtdışı ayağı Stellantis . Türkiye operasyonlarını TOFAŞ grubuna devrettiklerine dair bilgi var. Bu sürece olumlu yansır mı bilemem. Firma bu araçları yapmış ama personel de yeterli bir eğitime sahip değil.
ikame araç işlem tamamlanana kadar sizde kalacaksa bence laf etmeniz hata. çoğu servis bunu bile yapamıyor. ben taktir ettim açıkçası, ami ye karşılık c4 vermişler. Kendi hataları ve Ellerinde bu araç olduğu için vermişlerdir diye düsünüyorum. Stellantis in uzun süreli onarımlarda araç temini varmış bu güzel birşey. Sadece yedek parçanın gelip gelmeyeceği can sıkıyor.
Ben de başka açıdan bakayım olaya. Ami yerine C4 güzel bir jest ama ya yakıt parasını kıyaslarsak?
Ami 1 ise C4 10 yakıyordur.
Elektrikli birşey verselerdi keşke.
Başka amiden beyin takıp baksınlar sorun kesin beyin mi diye.
Tüketici kanununa göre azami onarım süresi 30 işgünü sanırım bir malın.
Çok güzel bir konuya değindiniz. Öncelikle düşüncenize hemfikirim.
Benim bu aracı ( araçta değil aslında mobilite çözüm ) :) hem yakıt tasarrufu hem de farklılık olsun diyeydi.
Ellerinde müsait olan sadece bu olduğu için bunu verdiler.
Servis kayıtları güncel olsun . İlerleyen zamanlarda satarım satarken alıcı bunları bilsin görsün diye hiç bir oynama yapmadım ( Limitör iptal edip redüktör kıran veya yanlış işlemden ötürü araclardaki fonksiyonları çalışmayan birsürü kişi var )
Bu süre zarfında yakıta para ödüyorum o ayrı bir konu
Plaza da teşhir de araç olmasına rağmen ondan sökmediler. Başka bir firma olsaydı kesin bu işlemi yapardı. Onlar aracı satıp ekmeğine yoluna bakmayı tercih ettiler.
onursumer
14-07-2025, 14:25
geçmiş olsun ikame verdikleri için bence başlangıç olarak bekleyin , başka araçtan sökmeleri problem olabilir çünkü parça seri no takibi yapılıyor
Ben de başka açıdan bakayım olaya. Ami yerine C4 güzel bir jest ama ya yakıt parasını kıyaslarsak?
Ami 1 ise C4 10 yakıyordur.
Elektrikli birşey verselerdi keşke.
Başka amiden beyin takıp baksınlar sorun kesin beyin mi diye.
Tüketici kanununa göre azami onarım süresi 30 işgünü sanırım bir malın.
MURAT_HLX yukarıdaki mesajımın neyini beğenmedin de eksi bastın?
MURAT_HLX
16-07-2025, 05:22
MURAT_HLX yukarıdaki mesajımın neyini beğenmedin de eksi bastın?
Sonuçta ikame araç vermişler, aracı bitene kadar arkadaşa
Yakıt parası olayını beğenmedim ondan
ami yerine c4 verdiler e o zaman sus :D Bu nasıl bakış açısı yahu. Ne yapsaydı servis elektrikli bisiklet mi verseydi.
Adamın çalışan arabasını bozmuş yerine de bir araba vermiş, (Vermeli de zaten) Yetkili servisin yetkisiz işleri yine insanları mağdur ediyor.
Citroen de çalışan arkadaşıma ne zaman araba aldım desem citroen değil dimi diyor :)
8 aydır tampon bekliyor bir müşterim dedi geçen, 8 ay dır arka tamponu yok arabanın. Araba da ami falan değil ha c3 2024 model.
Paranın bu kadar değerli olduğu dönemde kimse para yatırıp stoğa mal koymaz. Müşteri beklesin, en fazla şikayet eder der geçer.
Ülkede insan hayatının değeri yokken araçla ilgili hukuki süreçten kazanım elde edilemeyeceğini servisler hepimziden iyi biliyor.
Arkadaşa geçmiş olsun, aracı yürür teslim almadan ikame aracı teslim etmeyin mümkünse. Hani 1 -2 hafta lık bir araç verdilerse size.
yaşanabilen durumlar, serviste bu durum yaşansın istemez tabi.
İkame vermeleri hem etik hem zorunlu.
Aracın garantisi olduğu süreci yada garanti haricinde de servis geri çağırma işleminde garanti prosedürü işler.
Yanlış hatırlamıyorsam Ford da yıllar önce bir aracın CVT Şanzımanı 6-7 ayda geliyordu müşteriye 6-7 ay ikame veriyorlardı. Kronik bir sorun vardı :)
individual
16-07-2025, 12:45
öncelikle geçmiş olsun.
servisin yedek parça stoklarında tuttma zorunluğu varmı yokmu bilmiyorum ama sanırım zorunluluk yok.
arıza çözümü maksimum 30 iş günüdür.iş günü diyorum hafta sonlarını saymıyorlar sadece hafta içlerini toplayıp 30 gün hesaplanıyor.
firma araç vermiş aynısından vermesi daha iyi olurdu ama ellerinde yoksa yinede çözüm üretmişler.
ayıplı mal geri iadesi için aynı sorundan 3 kez tekrarlaması gerekiyor 4.olunca yasal olarak dava açabiliyorsunuz.aynı üründen sıfır yada ödeme geri iadesi.
geçmişti 2008 yılında arkadaşım sıfır leon almıştı.1.6 atmosferik olanlarda manuel şanzumanlarından bir seride sorun varmış dişli kırıyormuş.arkadaşımında başına geldi.arıza tespiti sökülmesi parça gelmesi falan düşünün arıza bilindiği halde stok yok siparişle geliyor.1.5 ay sürdü yerine dizel leon vermişlerdi sonra bir daha yaşamadık.
birde cupra'da formentor ve leonlarda cam tavan açma kontrol panellerinde 2022-2023 yılında üretilenlerde sorun var.açma kapama tuşu çalışmıyor.servis ve seat cupra bu sorunu biliyor kronik diyor ama şöyle bir durum var.servis elinde yedek parça tutmuyor çünkü yedek parça satış garantili parça farklı oluyor.özetle bayi elindeki parayı malzemeye bağlamak istemiyor.benim aracımda bir kez bu sorun oldu servisi aradım danışman abi video çek plaka şaşe gözüksün arıza nasıl olduğunu göster video'dan sonra onu bana gönder biz mail atıcaz yurtdışı sorunu kabul edecek öyle gelicek parçan demişti.
bir daha yapmadı o sorunu bende aramadım bir daha.
Bakış açısına göre değişir, yaşanmışlıklardan vayy be ikame araç vermiş adamlar da çıkar, Ami ne c4 ne alaka diyen de..
Peps in motor-pil-beyin anlamında farkı olduğunu sanmıyorum, servise gittiğinizde aracın başı kalabalıktı diye yazmanızdan bunca zamandır satışta olan bir araç için eğitimlerin yetersizliği kaynaklı bide bunu deneyelim dediklerini düşünüyorum.
Stallantis grubu ile mail yolu ile irtibata geçmek iyi bir seçenek, forumda daha önce farklı markalarda da olsa karşılık alan gönderileri hatırlıyorum. Servisi de aralıklarla darlamanız nasıl olsa ikame verdik sorgulamaz dememelerini sağlar.
Bakış açısına göre değişir, yaşanmışlıklardan vayy be ikame araç vermiş adamlar da çıkar, Ami ne c4 ne alaka diyen de..
Peps in motor-pil-beyin anlamında farkı olduğunu sanmıyorum, servise gittiğinizde aracın başı kalabalıktı diye yazmanızdan bunca zamandır satışta olan bir araç için eğitimlerin yetersizliği kaynaklı bide bunu deneyelim dediklerini düşünüyorum.
Stallantis grubu ile mail yolu ile irtibata geçmek iyi bir seçenek, forumda daha önce farklı markalarda da olsa karşılık alan gönderileri hatırlıyorum. Servisi de aralıklarla darlamanız nasıl olsa ikame verdik sorgulamaz dememelerini sağlar.
Stellantis ile iletişime geçmeye gerek olacak bir süreçte değil bence durum. Parça sipariş edilip bir an önce esas aracı teslim etmek markanın avantajına.
İkame her günü bir maliyet sonuçta.
MURAT_HLX
16-07-2025, 18:22
ami yerine c4 verdiler e o zaman sus :D Bu nasıl bakış açısı yahu. Ne yapsaydı servis elektrikli bisiklet mi verseydi.
Adamın çalışan arabasını bozmuş yerine de bir araba vermiş, (Vermeli de zaten) Yetkili servisin yetkisiz işleri yine insanları mağdur ediyor.
Citroen de çalışan arkadaşıma ne zaman araba aldım desem citroen değil dimi diyor :)
8 aydır tampon bekliyor bir müşterim dedi geçen, 8 ay dır arka tamponu yok arabanın. Araba da ami falan değil ha c3 2024 model.
Paranın bu kadar değerli olduğu dönemde kimse para yatırıp stoğa mal koymaz. Müşteri beklesin, en fazla şikayet eder der geçer.
Ülkede insan hayatının değeri yokken araçla ilgili hukuki süreçten kazanım elde edilemeyeceğini servisler hepimziden iyi biliyor.
Arkadaşa geçmiş olsun, aracı yürür teslim almadan ikame aracı teslim etmeyin mümkünse. Hani 1 -2 hafta lık bir araç verdilerse size.
Kaan abi, sonuçta adamlar mağdur etmemiş,ikame vermiş aracı bitene kadarda istememiş 1 hafta sonrasında isteyebilirdi servis yada ikamelerim müsait değilde diyebilirdi zamanında bizzat yaşadım,serviste iyi niyetliki vermiş ikameyi
Gecmis olsun Ami kullanicisiyim bir çok serviste güncelleme sırasında çöken araçlar olduğunu duydum
Bence servisler yeterli bilgiye sahip değiller
Benim aracı aldığım arkadaş şarj almama probleminden dolayı komple pil akşamı değişmiş 1.5 ay ikame araç vermişler araç çıkana kadar
Merhaba, başka bir amiden ecu takıp aracın çalışıp çalışmadığını kontrol edin. Eğer aracınız çalışıyorsa eski ecuyu isteyip bana gönderirseniz yardımcı olmaya çalışırım.
.::EmrE::.
16-07-2025, 23:46
Servis daha evvel hiçbir arıza yaşamamış aracımla periyodik bakım sonrası gelen arıza sebebiyle 4 sene kadar uğraştı. Bu süre zarfında yüzlerce parçası değişti. Asla kendi hataları olduğunu kabul etmediler. (Araç garanti kapsamında değildi.) 4. senenin sonunda bana 560.000 TL Fatura çıkardılar, aracın ikinci el değeri yaklaşık 650-700 idi. Bilirkişi ile delil tespit davası talep ettik iki defa, ikisinden de bir şey çıkmadı. Sözüm o ki gayet normal şeyler geliyor bunlar bana artık. C4 vermişler tepe tepe binin tamir olana kadar. Dava mava aşırı sancılı işler.
Kaan abi, sonuçta adamlar mağdur etmemiş,ikame vermiş aracı bitene kadarda istememiş 1 hafta sonrasında isteyebilirdi servis yada ikamelerim müsait değilde diyebilirdi zamanında bizzat yaşadım,serviste iyi niyetliki vermiş ikameyi
Evet mağdur etmemiş etmemeli de zaten aynı pencereden bakıyoruz. Ben ami yerine c4 vermişler aman ses etme mantığına kızıyorum :)
Olması gerekeni yaptığı için müteşekkir oluyoruz böyle durumlarda, çünkü olması gereken yapılmıyor genel olarak.
Umarım sorun çözülür kısa vadede arkadaş aracına kavuşur. Dün bir opel elektrikli hikayesi düştü önüme insta da, adamı mahvetmişler gerçekten üzüldüm.
Sorunsuz olsun diye sıfır araç alıp bu tür durumlar yaşamak çok can sıkıcı gerçekten.
GokhanRS
17-07-2025, 11:28
Kendi hataları ve Ellerinde bu araç olduğu için vermişlerdir diye düsünüyorum. Stellantis in uzun süreli onarımlarda araç temini varmış bu güzel birşey. Sadece yedek parçanın gelip gelmeyeceği can sıkıyor.
Citroen de çok daha kötü deneyimlerde duyduğumuz için ami ye karşılık c4 verilince sevindirik olduk açıkçası. Benim de togg 180kw hızla şarj ederken 1 yılın sonunda birden 90kw hıza düştü. servise gittim 1 gün kaldı farasis sorunu kabul etmiş batarya kaynaklıymış. Yeni iyileştirilmiş batarya garanti kapsamında sıfır takılacak dediler. İnceleme değişim yazılımın yeniden yapılması modüllerin güncellenmesi gibi bir sürü şey saydılar. Sonrasında yerine başka bir togg verdiler ikame olarak, o yüzden hiç sesimi çıkarmadım. Şuan ikame araca biniyorum. Togg servisleri hakkında bir sürü kötü yorum okuyunca sürecimin böyle devam etmesi beni çok sevindirdi. Geçmişte reno da garanti kapsamındaki sorun için ikame bile alamamıştım.
Citroen de çok daha kötü deneyimlerde duyduğumuz için ami ye karşılık c4 verilince sevindirik olduk açıkçası. Benim de togg 180kw hızla şarj ederken 1 yılın sonunda birden 90kw hıza düştü. servise gittim 1 gün kaldı farasis sorunu kabul etmiş batarya kaynaklıymış. Yeni iyileştirilmiş batarya garanti kapsamında sıfır takılacak dediler. İnceleme değişim yazılımın yeniden yapılması modüllerin güncellenmesi gibi bir sürü şey saydılar. Sonrasında yerine başka bir togg verdiler ikame olarak, o yüzden hiç sesimi çıkarmadım. Şuan ikame araca biniyorum. Togg servisleri hakkında bir sürü kötü yorum okuyunca sürecimin böyle devam etmesi beni çok sevindirdi. Geçmişte reno da garanti kapsamındaki sorun için ikame bile alamamıştım.
konu citroen özelinde değil aslında, benzer durumlar her yerde yaşanıyor. Konu tamamen şu, hukuki olarak süreç çok uzun sürüyor, bayiler bunu bildiği için gerekirse şikayet etsin diyor, 10 kişiden belki 1 ya da 2 si bu tür bir yola giriyor o da beklemeyi göze alabilecek maddi gücü olan ve avukatlık masraflarını karşılayabilen insanlar.
Bunlarda genelde aldıkları araba evin 1. arabası olarak kullanmayan adamlar. Forumda da örneği var adam yazmış 2 -3 post önce, fiat 500 le başından geçenleri az buçuk biliyoruz. Ne arabayı kullanabildi ne yaptığı masrafı geri aldı, yanılmıyorsam eğer bir kazanım elde edemedi.
Bir başka örnek:
Opel:
Gundem Osmaniye | Opel Marka arac satın alan vatandaş 10. gun aracın elektrik arızası verdiğini, 10 gunluk aracın icinin serviste sokulduğunu goren vatandaş,... | Instagram (https://www.instagram.com/reel/DKRm_tdsvPE/?igsh=MXNvamxuYmlmeW9oeA==)
Geçenlerde mercedesin vitosunu vuran kıran birisi vardı. Gibi gibi çok örnek var, umarım bize denk gelmez. (Keşke kimseye denk gelmese)
Üzülmeden çözersiniz diye ümit ediyorum. Hanımın arabayı bakıma götürdüğümde fren balata hidrolik vs'de kitlemek için ikameye ikna etmişlerdi. Biz q2 verdik 3 gün q4 e-tronla gezdik hazır dediklerinde başka ne değişseniz ki diye sorasım gelmişti tavsiyem bittiğinde bile aracı test etmeden ikameyi teslim etmeyin. İkameler genelde distribütör tarafından yollanıyor uzamasını açıklamak zorunda kalıyorlar daha hassas olurlar diye düşünüyorum.
livaneli
17-07-2025, 21:32
konu citroen özelinde değil aslında, benzer durumlar her yerde yaşanıyor. Konu tamamen şu, hukuki olarak süreç çok uzun sürüyor, bayiler bunu bildiği için gerekirse şikayet etsin diyor, 10 kişiden belki 1 ya da 2 si bu tür bir yola giriyor o da beklemeyi göze alabilecek maddi gücü olan ve avukatlık masraflarını karşılayabilen insanlar.
Bunlarda genelde aldıkları araba evin 1. arabası olarak kullanmayan adamlar. Forumda da örneği var adam yazmış 2 -3 post önce, fiat 500 le başından geçenleri az buçuk biliyoruz. Ne arabayı kullanabildi ne yaptığı masrafı geri aldı, yanılmıyorsam eğer bir kazanım elde edemedi.
Bir başka örnek:
Opel:
Gundem Osmaniye | Opel Marka arac satın alan vatandaş 10. gun aracın elektrik arızası verdiğini, 10 gunluk aracın icinin serviste sokulduğunu goren vatandaş,... | Instagram (https://www.instagram.com/reel/DKRm_tdsvPE/?igsh=MXNvamxuYmlmeW9oeA==)
Geçenlerde mercedesin vitosunu vuran kıran birisi vardı. Gibi gibi çok örnek var, umarım bize denk gelmez. (Keşke kimseye denk gelmese)
Üçüncü dünya ülkelerinde böyle olur.
GokhanRS
21-07-2025, 13:30
konu citroen özelinde değil aslında, benzer durumlar her yerde yaşanıyor. Konu tamamen şu, hukuki olarak süreç çok uzun sürüyor, bayiler bunu bildiği için gerekirse şikayet etsin diyor, 10 kişiden belki 1 ya da 2 si bu tür bir yola giriyor o da beklemeyi göze alabilecek maddi gücü olan ve avukatlık masraflarını karşılayabilen insanlar.
Bunlarda genelde aldıkları araba evin 1. arabası olarak kullanmayan adamlar. Forumda da örneği var adam yazmış 2 -3 post önce, fiat 500 le başından geçenleri az buçuk biliyoruz. Ne arabayı kullanabildi ne yaptığı masrafı geri aldı, yanılmıyorsam eğer bir kazanım elde edemedi.
Bir başka örnek:
Opel:
Gundem Osmaniye | Opel Marka arac satın alan vatandaş 10. gun aracın elektrik arızası verdiğini, 10 gunluk aracın icinin serviste sokulduğunu goren vatandaş,... | Instagram (https://www.instagram.com/reel/DKRm_tdsvPE/?igsh=MXNvamxuYmlmeW9oeA==)
Geçenlerde mercedesin vitosunu vuran kıran birisi vardı. Gibi gibi çok örnek var, umarım bize denk gelmez. (Keşke kimseye denk gelmese)
tabii ki genelleme citroen özelinde değil. sadece bu başlık citroen özelinde.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.