halilcakir
26-04-2009, 11:45
1040rwhp lik bir gallardo nun sahibi kendi suresi ile bazi yaris motorlarinin surelerini kiyaslamis ve yazdigina gore bu sureyi cikarttigi kosuda yaris ayarlarinda degilmis arabadada 2 kisilermis
Motorcular genelde 100-150 mph yi olctukleri icin bende o araligi kiyaslayacagim diyerek soze baslamis ve en son forumdan baska bir arkadasinin yaptigi R1 olcumuyle kendi arabasini kiyaslamis
Surelerde cycle world diye bir derginin vbox olcumlerinden alintiymis
2008 standart R1 60-130mph 5.18 sn 60-100mph 1.99 sn cikarmisti yani her zamanki motorun ilk one atlama hareketinin verilerlede ispati gibi birsey olmus bu
Bolt on lu bir gsxr1000 de 60-130mph 4.58 sn cikarmisti
Bu aracin en iyi
60-130 mph 4.65
ayni kosudaki 100-200 kph 4.05
100-150mph si 4.91
100-180mph si 9.28
arkadan iter arkadan motor = super stabil ve zevkli araclar
tum twin turbo viper corvette vs cilerde kabul ediyorlarki otobanda drag radial vs olmadan bunlar karsi sanslari sifir patinajdan dolayi tabi bu araclar bildigimiz cadde lastigi kullaniyorlar 19 jantlarla fln
ayrica yakinda turbo hayabusa nin da olcumunu yapacaklar ben asil onu merak ediyorum
From an article I posted awhile back:
They didnt do 60-130 but they do 100-150 and 100-180mph.
My GTT , conservative boost settings, 2 people in the car:
100-150=4.91
100-180=9.28
#1Ducatti 1098
100-150mph=6.19
No 180 time, bike tops out at 163.
#2.Ducatti 1098R
100-150mph=5.07
100-180=15.74
#3.Honda CBR1000RR
100-150=5.04
100-180=15.77
#4 Kawasaki zx10R
100-150=4.78
100-180=11.99
#5 Kawasaki zx14
100-150=5.79
100-180=14.73
#6.Mv augusta 1078R
100-150=5.13
100-180=17.98
#6. Suzuki GSXR 1000
100-150=4.98
100-180mph=13.43
#7.Suzuki Hayabusa
100-150=5.19
100-180=13.26
#8Yamaha YzfR1
100-150=5.38
100-180=15.88
Acichelli also recorded 60-130 at 5.1 vs my 4.65.
All above times were all recorded on a Vbox also for the magazine Cycle world..
Motorcular genelde 100-150 mph yi olctukleri icin bende o araligi kiyaslayacagim diyerek soze baslamis ve en son forumdan baska bir arkadasinin yaptigi R1 olcumuyle kendi arabasini kiyaslamis
Surelerde cycle world diye bir derginin vbox olcumlerinden alintiymis
2008 standart R1 60-130mph 5.18 sn 60-100mph 1.99 sn cikarmisti yani her zamanki motorun ilk one atlama hareketinin verilerlede ispati gibi birsey olmus bu
Bolt on lu bir gsxr1000 de 60-130mph 4.58 sn cikarmisti
Bu aracin en iyi
60-130 mph 4.65
ayni kosudaki 100-200 kph 4.05
100-150mph si 4.91
100-180mph si 9.28
arkadan iter arkadan motor = super stabil ve zevkli araclar
tum twin turbo viper corvette vs cilerde kabul ediyorlarki otobanda drag radial vs olmadan bunlar karsi sanslari sifir patinajdan dolayi tabi bu araclar bildigimiz cadde lastigi kullaniyorlar 19 jantlarla fln
ayrica yakinda turbo hayabusa nin da olcumunu yapacaklar ben asil onu merak ediyorum
From an article I posted awhile back:
They didnt do 60-130 but they do 100-150 and 100-180mph.
My GTT , conservative boost settings, 2 people in the car:
100-150=4.91
100-180=9.28
#1Ducatti 1098
100-150mph=6.19
No 180 time, bike tops out at 163.
#2.Ducatti 1098R
100-150mph=5.07
100-180=15.74
#3.Honda CBR1000RR
100-150=5.04
100-180=15.77
#4 Kawasaki zx10R
100-150=4.78
100-180=11.99
#5 Kawasaki zx14
100-150=5.79
100-180=14.73
#6.Mv augusta 1078R
100-150=5.13
100-180=17.98
#6. Suzuki GSXR 1000
100-150=4.98
100-180mph=13.43
#7.Suzuki Hayabusa
100-150=5.19
100-180=13.26
#8Yamaha YzfR1
100-150=5.38
100-180=15.88
Acichelli also recorded 60-130 at 5.1 vs my 4.65.
All above times were all recorded on a Vbox also for the magazine Cycle world..