Orijinalini görmek için tıklayınız : b16 hararet problemi
98 model civic vti(b16a2) aracımın motoru yeni toparlandı.ortalama 50km yol yaptım.fakt hararet eskisine gore daha hızlı yukselıyor ve ortalama deger olarakta hararet gostergesinin orta cızgının bırazcık uzerinde duruyor.ayrıca water temp gostergeside 220F gosteriyor bu durum normalmıdır?degilse ne yapmam gerekıyor?
ördekmi kurbağamı bi test yapıyorlar sanayide onu bir yaptırın
eğer bir sıkıntı yoksa düşük derece termostat ve aynı şekilde fan müşürü
bi iki tırnak aşağıda tutuyor harareti yarı seviyeden tam rerece olarak bilmiyorum
ama daha toleranslı olacağı kesin
diğer elemanlarada bir bakın devir daim değiştimi motor toplanırken ? eğer kötü durumda ise onuda değiştirin, hortum tadyator kapağı vs gibi elemanlar iyi durumdadır snaırım
benımde motorum yenı yapıldı
termostak ve fan musurude sıfırlandı
eskısıne gore aracım daha cabuk ısınıyor ama asla 92 c dereceyı gecmıyor.
marlıyn ın dedıgı gıbı termostatını ve fan musurunu degıstırsen daha alt sevıyelerde tutacagına ınanıyorum.
-kalorıferı sıcaga ayarla acamana gerek yok ..... o zaman bı nevı dusurursun hararetın ıbresını...
-termostad ve fan musurunu deısebılırsın ama sanmıorum cok fazla deısecegını...
-fan yetersız kalıor onun ıcın orjınal fan ın yerıne mıshımoto lar war bıraz tuzlu ama ıse yarar...
-trafıkte yokusta bıraz artar azcık gaza bastınmı duser...sorun etmeye gerek yok cok fazla
B.Aktepe
09-05-2009, 08:38
vti larda tam orta çizgide durmaz ki zaten çok az yukarda durur. motor toplanırken ne marka conta kullandın ve üst kapak saplamalarını fabrika değerlerinde mi sıktınız?
Emir_b16a
09-05-2009, 09:53
-kalorıferı sıcaga ayarla acamana gerek yok ..... o zaman bı nevı dusurursun hararetın ıbresını...
-termostad ve fan musurunu deısebılırsın ama sanmıorum cok fazla deısecegını...
-fan yetersız kalıor onun ıcın orjınal fan ın yerıne mıshımoto lar war bıraz tuzlu ama ıse yarar...
-trafıkte yokusta bıraz artar azcık gaza bastınmı duser...sorun etmeye gerek yok cok fazla
+ 1903
motorunun çabuk ısınması gayet normal o arada fazla sıkıştırma arabanı parça sürtünmesinden dolayı çabuk ısınıyo muhtemelen rodajınızı iyi atın :)
leak down test yapmalısın güvenlik olarak contanda miinik bir sorun olabilir ama senin yerinde olsam laptopu bağlar bakardım yada test cihazını :)
220 F hiç normal bir deger degil yanlız vtecte
cözduk arkadaslar radiator degişti ve radyatore baglanan ust hortum asırı yumusamıs oda degişti.ve su anda hararet problemı kalmadı..tesekkur ediyorum verdiginiz bilgilerden dolayı..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.