PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : vtec2 vs Clio sport



despe
17-05-2009, 20:30
Vtec2 = cai + spor son susturucu ( orjinal borular katalizör orta susturucu yerinde )
clio 1.6 sport = cai + kat iptal + 51 lik boru + spor son susturucu

2. vites rolling

http://videos.streetfire.net/video/Vtec2-vs-Clio-Sport16_644570.htm

http://videos.streetfire.net/video/Vtec2-vs-Clio-Sport16-2_644580.htm

clio tam bir boy önde bitiriyor.

TaGo
17-05-2009, 21:05
Çok açık öylemek gerekiyorsa clio gidememiş bile burada hondaya helal olsun. Normalde reno bu speclerde çok daha atak olmalıydı.

eleanor
18-05-2009, 01:09
video da ben pek bi fark göremedim nerdeyse kafa kafaya

BlackEmperor
18-05-2009, 01:12
zevkli bi roll olmuştur kafa kafaya

levent
18-05-2009, 01:36
Güzel deneme olmuş zevkli, denk araçlar ama bende Clio'dan daha fazla bi performans bekledim açıkçası gidememiş gibi geldi.

serda-R
18-05-2009, 08:40
vtec2 de bi kat iptali yapıp bide araboruları değiştirince clio geride kalacaktır....ama vtec2 çok iyi gitmiş yinede....ağırlık farkına rağmen hemde...

despe
18-05-2009, 10:39
hafta sonu kısmetse eğer takıcam 4-1 headersı ve devamında kat iptal ve 51 lik boru orta ve son susturucu. tekrar deneyip paylaşırım sonuçları.

SONE-R
18-05-2009, 10:40
civicte 4-2-1 header ve 51lik boru olursa clioyu rahat geçer...

nightkids_han
18-05-2009, 11:13
civicte 4-2-1 header ve 51lik boru olursa clioyu rahat geçer...

clio'da ss headers ss komple egzos güsel 1 filtre kitiyle iyi 1 yazılım oldumu geçer civic'i

serda-R
18-05-2009, 11:28
zaten clioda bi headers yok....civic aynı speclerde önde olacaktır...

nightkids_han
18-05-2009, 11:53
zaten clioda bi headers yok....civic aynı speclerde önde olacaktır...

headers'in etkisi farklıdır yalnız

serda-R
18-05-2009, 12:04
headers'in etkisi farklıdır yalnız

elbetteki farklı bunu bende çok iyi biliyorum...benim araçtada 4-1 otto headers var ve orjinal vtec2 leri geçiyorum....ben orda vtec2 ile clionun specleri(daha ii) farklı olmasına ve clio daha hafif olmasına rağmen arayı açamamış anlamında sölemiştim....tecrube sabit ;)...

despe
18-05-2009, 12:11
3 ün sonuna kadar ben önde oluyorum. 4 e atınca clio geçmeye başlıyor üst devirlerde gösteriyor kendini. benim görüşüm hiç ara boruları ellemeden katalizörü sökmem yeter clioyu geçmeme. civic in bu kasalarında sadece son susturucuyu değiştirmek bile yarıyor arabaya. sürekli aynı araçları denediğimiz için biliyorum.

bide soner abi bişey daha dc 4-2-1 var arkadaşta 51 lik borular + orta + remus. herkez 4-2-1 in alt devirleri canlandırdığını söylüyor ama cuma akşamı denedik tam tersi oldu. ben 2. vites rollingte 3 e atınca dc si olan arkadaş benim arka kapımda kalıyor. devir 5000 lere geldiğinde yavaş yavaş gelip geçiyor ve 2 boy kadar açıyor arayı. buda bendeki 4-2-1 alt devirleri canlandırır mantığını değiştirdi :D

Sierra Rs
18-05-2009, 12:16
3 ün sonuna kadar ben önde oluyorum. 4 e atınca clio geçmeye başlıyor üst devirlerde gösteriyor kendini. benim görüşüm hiç ara boruları ellemeden katalizörü sökmem yeter clioyu geçmeme. civic in bu kasalarında sadece son susturucuyu değiştirmek bile yarıyor arabaya. sürekli aynı araçları denediğimiz için biliyorum.

bide soner abi bişey daha dc 4-2-1 var arkadaşta 51 lik borular + orta + remus. herkez 4-2-1 in alt devirleri canlandırdığını söylüyor ama cuma akşamı denedik tam tersi oldu. ben 2. vites rollingte 3 e atınca dc si olan arkadaş benim arka kapımda kalıyor. devir 5000 lere geldiğinde yavaş yavaş gelip geçiyor ve 2 boy kadar açıyor arayı. buda bendeki 4-2-1 alt devirleri canlandırır mantığını değiştirdi :D

bendede 4-2-1 var alt devirim canlandı ama stock egzost oldugundan dolayı ara boru ve son susturucu yaparsam alt malt hak getire :D


güzel yürümüssün tebrikler :)

SONE-R
18-05-2009, 12:17
depse kardeşim; sen clio'yla denediğinde 17 jantlar mı vardı?

Sierra Rs
18-05-2009, 12:18
bana diyorsan eğer 17 jantlar vardı 195 tabanlı.

SONE-R
18-05-2009, 12:20
bide soner abi bişey daha dc 4-2-1 var arkadaşta 51 lik borular + orta + remus. herkez 4-2-1 in alt devirleri canlandırdığını söylüyor ama cuma akşamı denedik tam tersi oldu. ben 2. vites rollingte 3 e atınca dc si olan arkadaş benim arka kapımda kalıyor. devir 5000 lere geldiğinde yavaş yavaş gelip geçiyor ve 2 boy kadar açıyor arayı. buda bendeki 4-2-1 alt devirleri canlandırır mantığını değiştirdi :D

bu neden öyle olmuş açıklayayım: diğer civicte ara boru çapı daha geniş olduğu için 4-2-1 de taksa alt devirler sendeki kadar canlı olmaz. devir yükseldikçe seni geçmesi ise ara borunun sayesinde olmuş oluyor ;)

despe
18-05-2009, 12:23
evet abi o sebepten heralde :) bende 14 tenekeler vardı ozaman clioda da aynı şekilde

despe
18-05-2009, 12:25
bu rada herkeze teşekkürler :)

Erk@n
18-05-2009, 12:31
güzel bir video olmuş,paylaşım için teşekkürler.Yalnız birşeye takıldım neden clio nun arka sisleri açık.Ne kadar rahatsız edici oluyor.Ayrıca clio nun sislerden dolayı uzaklığıda tam kestirilmiyor

fatiii
18-05-2009, 12:34
bence honda iyi yürümüş..

despe
18-05-2009, 12:42
güzel bir video olmuş,paylaşım için teşekkürler.Yalnız birşeye takıldım neden clio nun arka sisleri açık.Ne kadar rahatsız edici oluyor.Ayrıca clio nun sislerden dolayı uzaklığıda tam kestirilmiyor

sadece arkalar olsa keşke önlerde açık :):Deli:

SONE-R
18-05-2009, 12:43
sadece arkalar olsa keşke önlerde açık :):Deli:

Foggy Car desene :D :hahaha:

devilboy
18-05-2009, 16:48
iki aracada maşallah güzel deneme olmuş

4-2-1 headers vtec2 ler için daha iyi alt devir güçleniyor 4-1 e gerek yok zaten fazla devir çevirmiyor 51 borular kat iptali ile sonucun çok çok daha farklı olacağına eminim

despe
29-05-2009, 23:20
evet bu akşamda benim bazı değşikliklerimden sonra elde ettiklerim.

CLİO SPORT = FİLTRE - EGSOZ - 51 LİK BORU - 2 TANE ORTA SUSTURUCU
VTEC 2 = FİLTRE - HEADERS 4-1 - KAT İPTAL TÜPÜ 51 LİK BORU - KARBON SON SUSTURUCU

CLİO 1070 KG
VTEC 2 1140 KG

CLİOCU 110 KG
VTECCİ 65 KG

2. vites rolling.

Kornadan sonra ben biraz kafa çıkartıyorum 3 e atınca clio gelmeye başlıyor. 3 ün sonuna kadar yarım boy clio önde oluyor. 4. vitese attığımda clioyu ben yarım boy geçiyorum. 5 e atınca lambalar geliyor fren yapıyoruz. benim izlenimlerim 2. vites ve 4. vitesim çok iyi. 3 te bi halsizlik var ama 4. viteste yürümeye başlıyorum.

ben headers vs. yapmadan önceki denememizde clio bir clio boyu ve yaklaşık yarım metre geçiyordu. şimdi sonuç ben yarım boy önde bitiriyorum. değişikliklerin bana getirisi 1,5 boy + 50 cm ehehehe :):)

serhatçım bunlar senin için aga :):)

http://titanmailorder.com/Ebay/eBay/Engine/ARP%20Head%20Studs.jpg

FaBeRgE
29-05-2009, 23:26
Güzel bir deneme olmuş,sonraki denemeleri bekliyoruz :)

serda-R
30-05-2009, 15:05
emrecim vtec2 lerin tek beğenmediğim tarafı 3. vitesleri....anormal bir durum yok 3.vitesinde....neredeyse 4. vitesi 3. vitesinden daha iyi dedirtecek kadar kötü 3.... :(

Sierra Rs
30-05-2009, 16:00
Clio 1.6 larında 3.vitesleri bence iyi degil yav.. civicler dahamı kötü ?
bilmedigim icin soruyorum yanlıs anlasılma olmasın :)

serda-R
30-05-2009, 16:12
Clio 1.6 larında 3.vitesleri bence iyi degil yav.. civicler dahamı kötü ?
bilmedigim icin soruyorum yanlıs anlasılma olmasın :)


bence genel vites randımanlarına bakınca(1-2-3-4-5 olarak) 3. vites biraz rahatsız ediyor açıkçası....bu benim şahsi fikrim...diğer arkadaşları bilemem...

yanlış anlaşılacak bişey yok....ama clio ile ilgili yorum yapamam çünkü hiç kullanmadım...belkide 1,6 orta sınıf araçların ortak kaderidir bu.....:confused:

despe
30-05-2009, 19:30
valla bende işte eksikliği 3. viteste hissettim diğer vitesler gayet iyiydi. ama üst devirlerim çok canlandı eskisine göre.

overblack
30-05-2009, 19:40
bence üst kapağa'da girelim emre ;)

DeNNis
30-05-2009, 23:19
4-1 headers + egzoz ile getirisi beklediğimden az çıktı despe, normaline göre 3 boy artması gerekirdi gidişi

Vtec
30-05-2009, 23:39
4-2-1 e geçelim :D

serda-R
01-06-2009, 09:17
4-1 headers + egzoz ile getirisi beklediğimden az çıktı despe, normaline göre 3 boy artması gerekirdi gidişi


ama şuda yadsınamayacak bir gerçektirki denenen araçların ikiside yakın speclerde...orjinal bi vtec-2 ile bi deneyelim ozaman 3 boy çok çok iyimser bir beklenti olmayacaktır....bu yapılanlar sonucu +10 hp belki........ ???

DeNNis
01-06-2009, 09:28
vtec nickli arkadaşın vtec2'si egzoz ile 2 boy iyileşmişti, despe egzoz + headers ile 3 boy iyileşmesi gerekir diye düşünüyorum.

clio ile ilk denemesinde 1 boy geride kalıyordu şimdi ise 2 boy ile geçmesi gerekir çünkü clionun speclerinde bir değişiklik yok ama despenin dediğine göre bagajında 50kg üzeri ekstra ağırlık varmış, bu etken 1 boy geriye atabilir

overblack
01-06-2009, 09:43
vtec nickli arkadaşın vtec2'si egzoz ile 2 boy iyileşmişti, despe egzoz + headers ile 3 boy iyileşmesi gerekir diye düşünüyorum.



ibo'nun eksoz mübarek power cuma günü yapıldı 2 boy yapıyor :D

DeNNis
01-06-2009, 09:47
ona inanırım işte :D we love imam power ehehe

serda-R
01-06-2009, 11:52
vtec nickli arkadaşın vtec2'si egzoz ile 2 boy iyileşmişti, despe egzoz + headers ile 3 boy iyileşmesi gerekir diye düşünüyorum.

clio ile ilk denemesinde 1 boy geride kalıyordu şimdi ise 2 boy ile geçmesi gerekir çünkü clionun speclerinde bir değişiklik yok ama despenin dediğine göre bagajında 50kg üzeri ekstra ağırlık varmış, bu etken 1 boy geriye atabilir

eywallah aynı araçlarla denediğinizden gözlemleriniz daha doğru olacaktır....

despe
01-06-2009, 12:13
bu cumada kısmet olursa bagajdaki fazlalıkları atarak deneriz eheheh. ama dc 4-2-1 e geçicem büyük ihtimal.