Orijinalini görmek için tıklayınız : civic d14 acil
egzomant
24-05-2009, 00:12
aracıma d16 emme manifoltu enjeksiyonu ve porselen headers headers taktım bi eksigim kaldı oda bu P06 ECU OBD1 with CROME beyine ayarmı yapılıyo bitürlü çözemedim bu işlerden anlayan anlayanı biri varsa yardımcı olursa sevinirim bide safc diye bi cihaz var benim işimi görürmü hava yakıt karısımını ayarlıyo http://www.d-series.org/forums/naturally-aspirated/72784-d14-upgrades.html bu sitede bu işi yapanlar var ve iyide sonuçlar alanlar var 136 hp civarı
egzomant
24-05-2009, 10:19
specs:
Stock block - D14A3
Openair filter - Tenzo-R with alu tube.
Intake manifold D16Z6
240cc injectors - D16Y8
Heatshield gasket - JDM:PSW
D16y8 head
D16Z6 cam
Cam Gear - Megan racing
Ignition D16z6
Head gasket - D16y8
Exhaust manifold- JCP (4-2-1 end diameter 48mm)
Cat replacement- Megan (55mm)
Wideband lambda extern - Zeitronix
Center pipe- JCP (55mm)
End muffler- JCP (55mm)
OBD1 conversion P28 ECU
136,6 Chp @ 7500rpm / 140 Nm @ 6400 rpm
That's a Gain of 46.6 chp and 16nm of torque with only a mini me swap !
VteC_MaNiaC
24-05-2009, 10:34
senin p06 ya ihtiyacın yok eğer VTEC kapak swaplamadıysan ...SAFC işini görecektir... Wideband ve doğru bi ayarla 136 olmasda 110 ları yakalarsın... (DipNot:136 olan araçta muhtemelen VTEC kapakta vardır..)
KSK-VTEC
24-05-2009, 11:39
D16y8 head shoc vtec kapak var zaten o listede
D16inside
24-05-2009, 17:20
evt listede mini me swap yapılmış.
egzomant
24-05-2009, 20:18
D16y8 head shoc vtec üst kapagı hangi aracın üst kapagı onuda bulursam alabilirim
D16inside
25-05-2009, 17:21
cıvıc 96-00 kasasında var fakat tr yok kardeşim dışardan getitmelisin.
egzomant
25-05-2009, 18:59
o zaman D16y8 head sız yola devam edicem atmosferik olarak ne alabilirsem alıcam bundan sizinde tavsiyelerinize ihtiyacım olacak kiminiz belki diyebilir ugraşma 1.6 sını al diye ama bu arabayı cok düşeş aldım 10500 tl 2000 model sedan 1000 veya 1500 tl motor modifiyesine ayırmış oldugum param var hedefim 130 hp inş
Cimmeria
25-05-2009, 19:03
selam, o motordan 1000-1500 liraya toplamda 45 beygir alman mümkün değil açıkçası.
Yola çıkarken bunu göz önünde bulundurmalısın bence.
benim önerim 75.50 d13 piston bisimoto level 2 egzantirik yay şapka timing kasnak vti gaz kelebeği p28 ecu stage 2 debriyaj d13den çıkan 4.40 son dişli yağlama hatları işlemleri port polish v.s şeklinde ilerlemen illa güç almak iiçin vtec kapak gerekmiyo ayrıca deyip deymiyeceğini sadece yapan deneyen emek veren kişiler belirleyebilir ve bence değecektir ilk olarak bloktan başlamalısın sonra seve seve ecu yazılım sonra egz yay şapka alınca debriyajı unut zaten sırayla gereksinimleri gidermen gerekecek
edit: bi üst postta yazanı da dikkate al ;)
egzomant
25-05-2009, 22:58
benim önerim 75.50 d13 piston bisimoto level 2 egzantirik yay şapka timing kasnak vti gaz kelebeği p28 ecu stage 2 debriyaj d13den çıkan 4.40 son dişli yağlama hatları işlemleri port polish v.s şeklinde ilerlemen illa güç almak iiçin vtec kapak gerekmiyo ayrıca deyip deymiyeceğini sadece yapan deneyen emek veren kişiler belirleyebilir ve bence değecektir ilk olarak bloktan başlamalısın sonra seve seve ecu yazılım sonra egz yay şapka alınca debriyajı unut zaten sırayla gereksinimleri gidermen gerekecek
edit: bi üst postta yazanı da dikkate al ;)
sağolasın üstad siz bu işin uzmanı olmuşsunuz artık sizin kadar anlamasamda aklımdakiler şuanda hazırda olan manifold hazır 1.6 ies enjektörleride üzerinde 300 tl ye aldım sahibindende headers var porselen 4-2-1 250tl iridyum buji 110 tl komple 51 lik düz boru 150 tl kaliteli bi filtre kiti 250 tl safc 250 tl yanlız kafafama takılan ecu mu? safc mı? bu ecu ayarını kim yapıyo chipin farklısımı bu ecu ayarı denilen şey bide bu maliyete göre sizce kaç hp alırım ?
130u gecmesi lazım bıde kısa oldumu hayrete dusersın gıdısinden:)
gokhan07
25-05-2009, 23:12
d16 emme manifoltu direk oluyormu tadilat gerektiriyormu acaba
birde d16 1.6 ies mi ?
şimdi o listedeki buji ve safcyi iptal et bence onun yerine harness ve ecu al bir de vti gaz kelebeği ekle bence tabiki öncelik kendi araştırmaların olmalı
obd1 ecu yu yazabilen istanbulda çok insan var ama en kalitelileri bu sitede onlara ulaşabilirsin bir de ustanı ve parçalarını kaliteli seç
d16 emme manifoltu direk oluyormu tadilat gerektiriyormu acaba
birde d16 1.6 ies mi ?
biraz talilatı var burdan bakabilirsin http://www.dodo-upgrades.nl/ burda
1.4 is kullanıcısı olarak bladerk ' in sölediklerini şiddetle göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim..
aktif 1.4 kullanıcısı olarak jdm d15b emme manifol, option racing 4-2-1 headers, kat. iptali, orta susturucu ve otto son çıkış ile aracımı günlük kullanmaktayım. filtre olarak short ram ve simota kullanıyorum. SAFC ile afr göz önünde tutularak ayarları yapılmış durumda şu anda ve stock 1.4 ile düşündüğümde çekişte ve gidişte ciddi fark var. araç daha rahat nefes almakta üstüne üstlük daha az gaz tepkisi ile daha rat ivme kazanmakta...
bladerk in mesajındaki egzantirik ve yazılım uygulamalarını bende düşünmekteyim.VTI gaz kelebeğimde mevcut ama takmadım henüz. Biraz işlem gerektiriyor. Fakat ne zaman ne de bütçem müsait şu anda.. bladerk diyosa muhakkak vardır bi bildiği :P
http://www.dodo-upgrades.nl/
Bu adamın çalışmalarını inceleyin derim d14 üzerinde gerkeçten güzel bişiler yapıyor.
Erkut vermiş pardon :)
bende orayı baz almaktayım...
D16inside
26-05-2009, 16:36
dostum hiç macera arama erkut abinin dediklerin harfien gercekleştirmeye bak pişman olmazsın. ;)
egzomant
04-06-2009, 22:00
bugün mafifoltu ve enjektörleri taktık sorunsuz bi şekilde çalıştırdık bujileride değiştim yağınıda güzel oldu kükremeye başladı sanki motor ama gaza yüklendiğim zaman sanki egzoz boruları dar geliyo gibi veya header takılı olmadıgı için mi çözemedim biraz boğulma hava ve yakıt karışımı geliyo aklıma bide sizce neden profesyonel yardım istiyorum
4-2-1 hidir 51 lik ara boru ile cikisi rahalatman lazim. Safc ilede isi bilene guzel bir hava-yakit ayari ile keyifli olur
egzomant
04-06-2009, 22:16
ecu ayarı yapan varmı bildiginiz ?
egzomant
04-06-2009, 22:17
4-2-1 hidir 51 lik ara boru ile cikisi rahalatman lazim. Safc ilede isi bilene guzel bir hava-yakit ayari ile keyifli olur
aynen 4-2-1
1.4 is kullanıcısı olarak bladerk ' in sölediklerini şiddetle göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim..
aktif 1.4 kullanıcısı olarak jdm d15b emme manifol, option racing 4-2-1 headers, kat. iptali, orta susturucu ve otto son çıkış ile aracımı günlük kullanmaktayım. filtre olarak short ram ve simota kullanıyorum. SAFC ile afr göz önünde tutularak ayarları yapılmış durumda şu anda ve stock 1.4 ile düşündüğümde çekişte ve gidişte ciddi fark var. araç daha rahat nefes almakta üstüne üstlük daha az gaz tepkisi ile daha rat ivme kazanmakta...
bladerk in mesajındaki egzantirik ve yazılım uygulamalarını bende düşünmekteyim.VTI gaz kelebeğimde mevcut ama takmadım henüz. Biraz işlem gerektiriyor. Fakat ne zaman ne de bütçem müsait şu anda.. bladerk diyosa muhakkak vardır bi bildiği :P
vti gaz kelebegı dırek oluyormu bıraz anlatrmısın??? faydası ne olabılır
1.4 ü baya doldurmuşsun . Ben de düşünüyordum 1.6 dan kullandığın parçaları fakat bıraktım . simota short ram 4 2 1 header düz boru my racing son susturucu ile de çok fark etti uygulaıdklarından bir kaç bir şey denemek lazım üstüne.
egzomant
04-06-2009, 22:46
vti gaz kelebegı dırek oluyormu bıraz anlatrmısın??? faydası ne olabılır
gaz kelegim aynı orjinalini taktım vti kullanmadım baya tadilatı var bu hale getirene kadar bile cok ugrastırdı hava aldı bulamadık nerden aldını çalışmadı falan fistan ama zorda degil tavsiye ederin headersten sonra dynoya cıkıcaz bakalım psikolojikmi gerçekmi kalım artış
harness ve ecu ile yola devam edersen daha iyi olacak gibi
egzomant
04-06-2009, 23:18
ustam kusura bakmada ben anlayamadım şu harness nedir ?ve ecu olayını açarmısın kim yapar bu işi? simdiden sağol
egzomant
04-06-2009, 23:27
harness ve ecu ile yola devam edersen daha iyi olacak gibi
ustam kusura bakmada ben anlayamadım şu harness nedir ?ve ecu olayını açarmısın kim yapar bu işi? simdiden sağol
istanbuldaki arkadaşlar yardımcı olurlar o konuda senin tesisatını chiplenecek ecuya bağlayan ara parça harnessdır
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.