Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda cbr 600f 2007
orhan_guney
06-06-2009, 02:23
arkadaşlar daha önce hayatımda motor bınmedım ama sımdı bınmeyı dusunuyorum ve bıtanede bugun bakdım sızce bınebılırmıyım yavas yavas?
Gözünde büyütme binersin tabiki ....
Bisiklete binebiliyorsan buda onun motorlusu :D
Motorcu arkadaşlar yardımcı olucaklardır eminim ama motorla ilgili benim şahsi tecrübem eyer dip duygun yoksa 600 lük bi makina ile başlamaman ...
Ha dersenki öğrenene kadar efendi binerim limit aramam sakin kalabilirim ki bu özellik bende pek yok ozaman korkma la bitane mis gibi bin ...
bence daha önce binmediysen motora sakın 600 lükle başlama..illaki yürütürsün makinayı ama yürüttükçe gaz açasın gelir Allah korusun sonunda illaki bi sakatlık çıkar..Benden sana bi tavsiye DERBI die bi marka var 125 klasmanında uzun süredir şampiyonluğu kimseye kaptırmıyor 125lik diye küçümseme sakın 2t motor yani 2 zamanlı o yüzden performansı çok çok çok iyi..sesinde biraz sıkıntı var ama gidişinde ve görüntüsünde hiç bir sıkıntı yok kısmetse bende bu yaz almayı düşünüyorum fiyatları 5000-6000 tl arasında..bence bi süre bin derbi 125 GPR a sonra büyük makinaya geç..youtube tan falan bakabilirsin çok videosunu bulman mümkün..hayırlı geceler
kawasakinin 250 lik racing kasaları var kasa olarak aynı, motor ufak yada hyosung gt250r falan olabilir başlangıç için.. eğer hiç motor tecrüben yoksa bence 600 lük makinayla başlama, illa başlayacaksanda honda eğitim merkezinin eğitimini al öyle başla. ondan sonrası senin iradene kalıyor zaten
http://www.honda.com.tr/motosiklet/learning_center.htm
Ha dersenki öğrenene kadar efendi binerim limit aramam sakin kalabilirim ki bu özellik bende pek yok ozaman korkma la bitane mis gibi bin ...
aynen böyle :)
orhan_guney
06-06-2009, 03:30
teşekkür ederim bilgilerinize ama şunu bılınki kesınlıkle gaz basmak ıcın almıyorum sadece ortamalrı hoşuma gıdıyor.
bu kawasakinin 250 liği, piyasası 8 - 9,000 tl civarında 2. el de
http://www.carsandmotos.com/wp-content/uploads/2009/05/kawasaki250ninja.jpg
buda hyosungun kasası 250 ile aynı gorunumu, 4,000 tl yede bulursun 5,000 ede 2. elde, kullanıp acemiliğini atabilirsin, sonra aynı paraya satarsın..
http://www.motosyco.com/catalog/images/GT_650_R_01.jpg
ikiside başlangıç için ideal
teşekkür ederim bilgilerinize ama şunu bılınki kesınlıkle gaz basmak ıcın almıyorum sadece ortamalrı hoşuma gıdıyor.
o bir süre sonra gaz basmaya dönecek, ondan sonra trafikte zorlamalara, sonrada virajlarda limitini zorlamaya.. ama sen bunu henüz bilmiyosun :)
teşekkür ederim bilgilerinize ama şunu bılınki kesınlıkle gaz basmak ıcın almıyorum sadece ortamalrı hoşuma gıdıyor.
Kimse kendini kandırmasın gaz basmıycam diye biz herşeyi limitlerinde kulanmayı,limitlerini zorlamayı seven insanlarız :)
Hyosung olayına hiç girme bence çok kötü bir motor hiç memnun kalmassın..Derbi 125 gpr 125lik olması rağmen hyosungun içinden geçen bir motor hyosung 4t,derbi 2t
Buda DERBI miz :D
http://img81.imageshack.us/img81/7035/tutugpr125x.jpg
Derbi ispanyol markasıdır ama motorlarını YAMAHA yapar..
yavuz364
06-06-2009, 07:36
bence kendinize güveniyorsanız ve sabırlı biri iseniz 600F başlangıç için olabilecek bir motor, 600F le sorunsuz başlayan çok kişi tanıyorm, tabi ki biraz riski var, ama cbr125 gibi bi motor ile başlamakda gerçekten tehlikeli (yaşadım), gerek lastikleri gereç kasası, çok cılız ve ince lastik olduğu için çok kolay kayıyor (125likler)
arkadaşların da dediği gibi kawasakinin 250 liği çok güzel yada hyosung (düşük kalite) şu durumda en iyi çare kawasaki 250 gibi görünüyor..
motor firmalarını da anlamış değilim neden 250 lik çıkartmıyorlar, hyosung gibi bi marka bile 250lik motor çıkarttığı anda deli gibi sattı, yamaha ve honda hala akıllanamadı yıllardır 125lik satmaya uğraşıyorlar..
En güzel ögrenme motoru !
onurdemir
06-06-2009, 08:55
Ben 4 senedir motosiklet kullanıyorum. Halen 250cc'deyim. Bu yüksek hacim motosiklet kullanamıyorum anlamına gelmiyor. Sadece sürekli kullanıp kullanamayacağını göz önünde bulundurmalısın. Trafikte altından sıcaklık saçan bir araçla beklemek hoşuna gidiyorsa tabi ki almanı öneriyorum. :) 600F, 600RR'a oranla biraz daha soft bir kullanım stiline sahip. Alternatif olarak Yamaha Fazer'ı da önerebilirim. Basmayacağım olayını unut gitsin çünkü öyle bir sözü kendine versende motora binince unutuyorsun. Elinin altında daha da gidebilen araç olunca basıyorsun. Ve motosiklette yüksek hızda olduğunu giderken değil (1000RR, 1300 Hayabusa vs. hariç) frene basarken algılıyorsun. Otomobil gibi değil yani... Başlangıç için en ideali bence 250cc bir araç. Aynı zamanda da iyi bir eğitim almanı öneriyorum. www.vespaacademy.com sitesini bi inceleyebilirsin. Vitesli ve otomatik araçlar konusunda deneyimli bir kadroyla eğitim veriyorlar. 10 dakika içinde vitesli motosiklet kullanmayı bilmeyen arkadaşlarımızı pistte tur atarken görünce şaşırmıştık :)
Masraflara ehliyet+kask+mont+eldiven+bellik+dizlik+balaklava+ ayakkabı+pantolon'u da dahil edebilirsin. Tahmini olarak 2000-2500TL arası da bunlar tutar.
bende hiç motor tecrübem olmadan (scooter hariç) 99 gsxr 750 kullandım.gayet iyiydi zorlanmadan kullandım :)
SerdaR A.
06-06-2009, 09:16
motora ilk başlıcaksan ve aldımı sağlam olcaksa derbi fln hiç düşünme honda cbr 125 al bitane ömür boyu bin :D 2 zamanlı motor hızlı ama bi okdr masraf açar başına gp1 fln gibi sonra sonra 250,500,600 die gidersin öle ama ilk başlarda 125lik bi cbr tavsiye ederim eğer servisiydi masrafıydı fln uğraşmak istemiosan hee uğraşırım dersen gp1 veya kawaski 250 al derim veya 250 biniceksende :D hondadan vazgeçme twister al bitane paşalar gibi binersin..
eheheh guzel konu ollmus....bende kendı aracımı satıp bı 600 luk honda almayı dusunuordum...sadece korkum bınıp bınememe deıl yoldakı bırtakım duyarsız suruculerın sagına soluna bakmadan aralara dalmaları...onun dısında basmama dıe bısı olamaz sanırım...baslarda ole denır daha sonra ufak ufak gaz acarak devamı gelır...
helekı ıstanbul trafıgı ıcın ıdeal bir araç....
kenan_106
06-06-2009, 10:01
orhan bence 600 lükten başlama ne akdar basmıcam desende heves oluyor basıyorsun o yüzden hyosung 250 den başla derim sıfırları 9.000 civarı
satılık hyosung var istiyen olursa
Ya ben bisiklet aldım bisiklet mazleme vs 1500 tl çıktı motor almaya kalksam sadece kıyafete 3000 bin gider ama motor aşkı için herşey feda olsun :) Al gitsin bir tane ama dikkatli ol kamyoncu amcalara takar giderler haberin olmaz ama çakılınca anlarsın tabii iş işten geçer :) Sanırım TR için motor sakat ama genede işin içinde tutku varsa hepsi traş.
onurdemir
06-06-2009, 10:29
Hyosung'un şanzıman problemi var diye duydum. Buyrun burada da bir takım yazılar var...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/34015-bir-hyosung-gt-250r-sahibi-ile-yasanan-diyalog.html
SerdaR A.
06-06-2009, 10:31
Hyosung,Derbi ve bisürü marka arkdaşım bunların servislerinde çalıştı bu markalar problemli biraz benzin masrafından tutun motor arzalarına kadar karada havada denizde honda,yamaha bunu bilir bunu sölerim =)
onurdemir
06-06-2009, 10:32
Şayet param var ve motosiklet keyfini sürmek istiyorum, fakat vites derdiyle uğraşmak istemiyorum dersen 850cc'lik Aprilia Mana var. Tiptronic şanzımana sahip. Naked model.
http://www.apriliaturkiye.com/modeller_mana850.html
yusufcan_k
06-06-2009, 10:36
teşekkür ederim bilgilerinize ama şunu bılınki kesınlıkle gaz basmak ıcın almıyorum sadece ortamalrı hoşuma gıdıyor.
ortamı güzel gibi görünsede içine girince anlayacaksın ne kadar b*k bir ortamı oldugunu...
600 ile başlama ben sonucta başladım ama bütün ailemiz motorcuydu 1 2 gün olsada kücük cc motora bindim cok yorar seni ve nefret edersin benden söylemesi büyük motordan ;) hyosung gt250R al hiçbir sorunu yok kuzenim kullanıyor ve gayette gidiyor makina kasasıda racing gibi acemiligini atarsın sonra yoluna bakarsın benden söylemesi 600 lük maklina hata affetmez asla herşey bir anlık dalgınlıga bakar ve allah korusun hastanede gözünü nasıl actıgını anlayamazsın ;) benden tavsiye ya ninja 250 r al yada hyosung al ;) ;);););)
Kimse kendini kandırmasın gaz basmıycam diye biz herşeyi limitlerinde kulanmayı,limitlerini zorlamayı seven insanlarız :)
Hyosung olayına hiç girme bence çok kötü bir motor hiç memnun kalmassın..Derbi 125 gpr 125lik olması rağmen hyosungun içinden geçen bir motor hyosung 4t,derbi 2t
içinden geçip geçmemesi önemli degil su an bilmem farkındamısın yarışmak icin onu bunu delmek içinden gecip dısından cıkmak icin alacagı bir motor degil ögrenmek icin ok ;) 125lik olsada isterseniz deneyelim elimizde gt250R var her türlü 250lerle 125le kalkarız gazlarız ama gecemezler ;) ;);););):icon_tup:
bende hiç motor tecrübem olmadan (scooter hariç) 99 gsxr 750 kullandım.gayet iyiydi zorlanmadan kullandım :)
ilk zaman zorlamaz gibi gelir ama sonrasında zorlanırsın virajlar dur kalklar vs vs
eheheh guzel konu ollmus....bende kendı aracımı satıp bı 600 luk honda almayı dusunuordum...sadece korkum bınıp bınememe deıl yoldakı bırtakım duyarsız suruculerın sagına soluna bakmadan aralara dalmaları...onun dısında basmama dıe bısı olamaz sanırım...baslarda ole denır daha sonra ufak ufak gaz acarak devamı gelır...
helekı ıstanbul trafıgı ıcın ıdeal bir araç....
trafikte ne denyolar var ah bir bilsen ;;) heleki bazı bayan sürücüler motorun sesini duyunca panikliyor birşeyler oluyor yanlarından gecerken 2 defa düşünüyorum sonra arkasına bakmadan şerit degiştirenler vs vs cambaz gibi olacaksın o yüzden kücükten başlaman en iyisi ;)
satılık hyosung var istiyen olursa
başar abi seninle görüşelim bi =))
Hyosung'un şanzıman problemi var diye duydum. Buyrun burada da bir takım yazılar var...
yok abi öyle birşey adamın nasıl kullandıgına baglı benim suzukide de oluyordu problem herşey kullanıcıya baglı 250 lik motorun canını almaya kalkarsan pistonlarda fırlar sonucta yapılamayacak olay degil ;) hızlı vites atacam diye debriyaj kullanmazlar yarım debriyaj yaparlar teker vs vs diye gider o yüzden oluyor hepsi bizdede var hyosung daha tık dedigini duymadım..
onurdemir
06-06-2009, 10:42
3-4 Hyosung kullanıcısından duyunca bende kronik bir problem diye düşündüm. Nasıl kullandıklarını da biliyorum. Agresif kullanmazlar hiç bir zaman. Sonuç olarak 600'lük başlangıç için iyi bir tercih değil gibi :) Bu ehliyetini yeni alan bir çocuğun turbo Civic kullanması gibi bir şey... Bu arada Hyosung artık S&T oldu diye biliyorum. Yanlışım varsa düzeltin. Kanuni bayilerinde satışa sunuluyor. Değil mi?
Şayet param var ve motosiklet keyfini sürmek istiyorum, fakat vites derdiyle uğraşmak istemiyorum dersen 850cc'lik Aprilia Mana var. Tiptronic şanzımana sahip. Naked model.
http://www.apriliaturkiye.com/modeller_mana850.html
hastayim buna :rolleyes:
yusufcan_k
06-06-2009, 10:52
3-4 Hyosung kullanıcısından duyunca bende kronik bir problem diye düşündüm. Nasıl kullandıklarını da biliyorum. Agresif kullanmazlar hiç bir zaman. Sonuç olarak 600'lük başlangıç için iyi bir tercih değil gibi :) Bu ehliyetini yeni alan bir çocuğun turbo Civic kullanması gibi bir şey... Bu arada Hyosung artık S&T oldu diye biliyorum. Yanlışım varsa düzeltin. Kanuni bayilerinde satışa sunuluyor. Değil mi?
evet kanuni aldı pekii o arkadasların 0 mı aldı abi motoru ?? dişli yiyo makinalar sonra kitleniyor
emre yeşil
06-06-2009, 11:07
Motor kullanan biri olarak söylüyorum 600 F falan alma direk 600 RR al veya bana sorarsın GSXR 600 al keyfine doyamazsın
Öncelikle böyle bir tat ve zevki yaşamak istemen çok güzel.ama bence düşük cc li bir motosiklet kullanmaya başlarsan daha pekiştirici olur şahsen ben 150 cc lik scooter tecrübemden sonra kendimi bi baktım zx-10 un üzerinde buldum,hayatımda hiç 600 lük makinam olmadı 1000likti direk yani :) ama iyi değil tabi benim yaptığımı tasvip etmiyorum.,ilk başlarda otobanda gazladıktan sonra inip motora baktığımda bu aleti ben mi kullanıyorum şeklinde şaşırıyordum :D ama ögreniliyo öyle yada böyle,,şuanda benim diyen makinaya binip ağlatırım yani :)
zx-10 umun fotoları aşağıda
http://img141.imageshack.us/img141/8594/12042008536.jpg
http://img141.imageshack.us/img141/6817/08072008627.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/7159/08072008628.jpg
SerdaR A.
06-06-2009, 12:08
bırak motoru en iyisi al bi tayyar yükle :D tmm motor işi çok sakat motor öldürmese bile süründürüyo allah korusun sakat olayı var.motorcu abim demişti hiç unutmuyorum MOTOR İŞİ KUMAR İŞİDİR.NE KADAR ÇOK GAZ VERİRSEN O KADAR ÇOK HAYATINI KOYUYUOSUN ORTAYA DER.2 teker işi şeytan işi bnmde arkadaşlarımda var 600f 100rr arada otlanıyorum güzel oluyo :D 4ever otlakçılık :D
bence hiçbirini alma.. kaporta sensin :D
Bende bi ara düşünüodum hyosung almayı hem güsel hemde başlangıc için iyi olurda alması bi dert satması bi dert..
kendine güveniosan git 10 günlügüne bi tane 250 lik falan bi motor kirala sonra al 600 luk makinanı bin git derim..şahsen ben motor alacagım zaman oyle yapmayı planlıyorum.
not:zx 10 çılgın duruo tam istediğim kasa yagmur damlası ama yeşili benim çok hoşuma gidio siyah 2. rengim bu kasada,kazasız belasız günlerde kullan:icon_tup:
onursumer
06-06-2009, 16:34
aslında 600cc ile başlanabilir ama bence 600f yerine
suzuki gsr 600 tarzı günlük heryere kullanabiliceğin kullanımı rahat makinelere bakman
tasarım olarak racing hoşuma gidiyor diyorsan ve para sıkıntısı yoksa suzuki gsxr600 uzerinde şuan tanımıyorum A B C modları var alırsın C ye 250cc havasında gezersin ;)
bu sene çok almak isteidm ama gücüm yetmedi almaya :(
https://www.leovinceusa.com/images/large/suzuki_gsx-r600_8139.jpg
600f uygun bır secım 125 ve 250 lıkler 1 ay sonra yetmıyecek kendımden bılıyorum
orhan_guney
06-06-2009, 17:48
yorumlar ıcın tşk ler dün gece baya düşündüm ve vaz gecdım daha dogrusu tıstdım. surunmekden bence en ıtısı gıne turbo bı vtec :) konu kapanabılır.
yorumlar ıcın tşk ler dün gece baya düşündüm ve vaz gecdım daha dogrusu tıstdım. surunmekden bence en ıtısı gıne turbo bı vtec :) konu kapanabılır.
:icon_tup:
PROMINENT
06-06-2009, 23:19
niyeyse ducati al diyen yok hiç..
kullananda :)
kanka bırak vtec i =) al bi 1000RR sıcak havada işe yaRaR,soğuk havada .ıça zaRaR
niyeyse ducati al diyen yok hiç..
kullananda :)
Motorların efendisi DUCATI.. ama çok para istiyorlar.
Ducati gayet gereksiz sadece tasarım..1098 japonlara oyuncak oluyor yetersiz kalıyor..ayrıca bir lüks araba parası istiyorlar üstüne sadece italyan diye..
arkadaşım 2004 600 f ile başladı çok memnun bundan sonrada 1000R a geçiçem diyor yada 250lilik tavsiye etmiyor eğer severek biniyorsa birazda anlıyorsa diyo çabuk sıkılır 250 likten dior..
PROMINENT
07-06-2009, 00:05
Ducati gayet gereksiz sadece tasarım..1098 japonlara oyuncak oluyor yetersiz kalıyor..ayrıca bir lüks araba parası istiyorlar üstüne sadece italyan diye..
hayatımda ilk defa olumsuz bir yorum duyuyorum..bütün motocularınhayali olan bir motor hakkında..
aslında agusto da gereksiz dimi :)
hayatımda ilk defa olumsuz bir yorum duyuyorum..bütün motocularınhayali olan bir motor hakkında..
aslında agusto da gereksiz dimi :)
PROMINENT,hakkını yiyemem tasarımları çok güzel ama iş performansa gelince 2 silindirin alt deviri güzel ama 9k'dan sonra yürümüyor makina ayrıca titreşimide var bir güzel..arkadaşımda 849 var beyaz çok güzel tasarım ama 600ccler kafa kafaya yürüyor 849la...750cc'ler dalga geçiyor..Ona verilecek paraya bir tane zx10r ve yeni kasa R1 alırım ve yüklerim öhlins süspansiyon,brembo fren,marchisini magnezyum jant takarım filan ducati'den çok daha kaliteli motor olur...ama tasarımda italyanlar işi çok iyi biliyor..;)
yusufcan_k
07-06-2009, 10:15
hayatta b*k gibi paramda olsa asla almayacagım bir motordur ducati gider 1000rr alırım yine ducati almam
yavuz364
07-06-2009, 11:01
arkadaşlar kullanmadan yorum yapmayın... şehirde daha rahat motorsiklet bulmak o kadar zor ki, alt devirlerde şehiriçin kullanımı inanılmaz rahat, tek vites ile bütün istanbulu gezebilirsiniz, tork o kadar yüksek ki motoru kontrol etmek biraz deneyim istiyor.. birde ducati monster 54 beygir olmasına rağmen alt devirde 600cc lerin hepsinden iyi gidiyor..
ayrıca tarz farkları da var.. yani hangi ducatiden bahsediyorsunuz ? ducati dendiğinde genelde naked olanları klasiktir.. 2000 başlarında monsterlar geldi biraz daha chopper tarzı.. çok ta rahat motorsikletler..
BoRa_200SX
07-06-2009, 12:56
arkadaşlar kullanmadan yorum yapmayın... şehirde daha rahat motorsiklet bulmak o kadar zor ki, alt devirlerde şehiriçin kullanımı inanılmaz rahat, tek vites ile bütün istanbulu gezebilirsiniz, tork o kadar yüksek ki motoru kontrol etmek biraz deneyim istiyor.. birde ducati monster 54 beygir olmasına rağmen alt devirde 600cc lerin hepsinden iyi gidiyor..
ayrıca tarz farkları da var.. yani hangi ducatiden bahsediyorsunuz ? ducati dendiğinde genelde naked olanları klasiktir.. 2000 başlarında monsterlar geldi biraz daha chopper tarzı.. çok ta rahat motorsikletler..
monster kullandım ve her türlüde giderim gsxR600 le alt üst deneyebiliriz ve hergünde zevkine gazlıyoruz hiç gectigini göremedim bugune kadar ister ducati 999 olsun ister baskası olsun tipiyle gidişiyle hoşuma gitmiyor keyfe kedr ;) kullandımda ikisini rahatlık olarakta o kadar bir üstünlügü yok kontrol konusunada gelince benim gsxR kadar zor olacagını sanmıyorum
bu arada accountta yanlıslık oldu ben SLVR_PTBLL yanlıs anlasılmasın
yusufcan_k
07-06-2009, 13:00
monster kullandım ve her türlüde giderim gsxr600 le alt üst deneyebiliriz ve hergünde zevkine gazlıyoruz hiç gectigini göremedim bugune kadar ister ducati 999 olsun ister baskası olsun tipiyle gidişiyle hoşuma gitmiyor keyfe kedr ;) kullandımda ikisini rahatlık olarakta o kadar bir üstünlügü yok kontrol konusunada gelince benim gsxr kadar zor olacagını sanmıyorum
bu arada accountta yanlıslık oldu ben slvr_ptbll yanlıs anlasılmasın
ben yazdım bunu
Tamam anladık yusuf sen yazdın heycan yapma :D...Ducati Monster alt devirde asla ve asla 600cclere kafa tutamaz 2 silindir olabilir alt devirde çabuk geliyor olabilir ama alt devirde en çok güç verebilen gsxr600'e kafa tutamaz hatta alt devirlerde yürümeyen r6ya bile kafa tutabileceğini düşünmüyorum..
yusufcan_k
07-06-2009, 13:05
Tamam anladık yusuf sen yazdın heycan yapma :D...Ducati Monster alt devirde asla ve asla 600cclere kafa tutamaz 2 silindir olabilir alt devirde çabuk geliyor olabilir ama alt devirde en çok güç verebilen gsxr600'e kafa tutamaz hatta alt devirlerde yürümeyen r6ya bile kafa tutabileceğini düşünmüyorum..
tamamda ne kızıyon melih abi xD
bybmw(ss)
07-06-2009, 15:51
600 RR veye 600 F ilk tercihin olsun sonucta racing kategorisine gecme planın varsa 250 lik motorla zaman kaybetme honda racing kategorisinde en rahat en konforlu ve en sağlıklı secenekleriyle meşhurdur zaten acemiliğini bi hondada at yürütmek felan mesele değil motorda yaşıyacağın en büyük sıkıntı virajların ve alışabilmen olacaka onlarda zamanla kazanılcak eğilimler ama çevrendeki bilen birinden yardım alman senin için cok gerekli ve faydalı olcaktır... 1000 lik al diyenlerede sakın aldırma 1000 lik makine sürekli devir ister yoksa hareret yapar acemi bi insan dasürekli devir yapamıcağı için 1000 likle sen alalkız noktalardasınız daha. .. ( ve bi gün binersen 300 km hızlara cıkabilirsen neler yaşadığını burda konu acıp anlat ;) ben ilk cıktığımda 1 paket sigarayı yedim resmen :)))
killererkan
07-06-2009, 22:54
ben 50 cc , 200cc 500cc derken 4.motorum 2003 model 600f
direk 600f le başlamak çok iyi olmaz cünki düşmez kalkmaz bi Allah. elini gazda unutmak denen ilk başlayanların sürekli yaptığı bi hata var, bunu herkes yaşar,illa bi kaç kez düşük hızlardada düşersin , o yüzden vitesli motoora alışmak için ucuz 250ccc lik bir makina mantıklı.i 600leede başlanır ama düşürünce yazık olur
600f i 1,5 yıldır kullanıyorum , Adan Z ye herşeyinden süper memlunum.. çanakkaleye gittim-geldim tek başıma 5 'er saat çok kısa 2 mola vererek, öle acaip yorucu falanda değil
her seyiyle tatmin edici, sele yüksekliği ve koltuğu r6 ye 600RR a göre daha bi cruiser gibi olduğundan daha bi kullanıcı dostu
PROMINENT
07-06-2009, 23:36
ducatideki sıkıştırma oranı ile japonlarınki birmi ?
superbike da bu yüzdenmi hep birinciler 4 senedir :)
ayrıca tork varken devir çevirmenin çokda lüzumu yok bırak 9000 de bitsin
sonuç olarak onlar 8 de ısı bıtırıyolar 13 te adavaouruda olsun keyıf yaparıs dıyolar yanlarından gecerken
başarıyı kıskanmamak lazım demişti bir japon ducati için ...
Herşey sıkıştırma oranı mı ki ? Ayrıca Ducati'nin sıkıştırma oranı 12:5:1 iken kawasaki zx10r'ın sıkıştırma oranı 12:9:1 yamaha R1'in sıkıştırma oranı 12:7:1....Her zaman Kawasaki sıkıştırma oranında en üst seviyelerde olur çok devir çevirir..hatta adı kuş avlayana çıkmıştı bir aralar kol çıkarıp fırlatıyor diye 636 kasasında :D
Superbike çok farklı bir olay hem sürücü farkı hemde 2 silindir 4 silindir dengelensin 2 silindirler hacim avantajı sağlandı bu yüzden 2 silindirlerin hacim avantajıda var..Ayrıca Superbike'ta 2 sene önce Kenan şampiyon olduğu zaman Ten Kate Honda 1000cc'de şampiyon oldu Ducati değil..Böyle yarışlara bağlayarak en iyi marka bu denemiyor çünkü her yarışta başka birisi kazanıyor..Ama Ducati'nin sürücüleri çok tecrübeli ve en iyiler şuan Xerox'un..
Ayrıca Ducati 1000ccler yanında direnemiyor bile tekerde 146.24whp üretirken Suzuki gsxr1000 161.7whp üretiyor..Torkları arasında o kadar fark yok ducati 122.5 Nm@8k Suzuki ise 118.67@10k devir..2 silindir büyük fark yaratamıyor bile ve yüksek devirde ayrılmaya geriye düşmeye başlıyor..
Evet Ducati güzel motor ama istenen para ve verdiği karşılığını hak etmiyor bence..
BlackEmperor
08-06-2009, 00:06
dostum bence hiç bulaşma her hafta bi tanıdık gidiyo bu alet yüzünden...
onursumer
08-06-2009, 00:11
tek veya 2 silindirli yüksek hacimli motorlar bana pek keyif vermiyorlar
kuzenime yamaha mt03 almıştık tek silindir hacim yüksek tork varda hiç performanslı bir alet değildi açıkcası vibrasyon olayıda var biraz :)
tek hoşuma giden yanı debriyajı bırakınca kalkıyordu :D
PROMINENT
08-06-2009, 00:14
dakika başı kol çıkarıp birde durucam edicem amortisör alıcam jant alıcam yükliyecem diye para vericeğime üzerine ekler ducati ye binerim açıkcası :)
hemde motora binmiş olurum..
adamlar yeni motor çıkarıyor ardından da bir sürü parçasını gönderiyor..
japon mantığı bana biraz ters..
bilmem ne kadar makineye verip sonra parça parça bir sürü şey almaktansa..bir kere para verip keyfime bakmayı tercih ediyorum açıkcası..
ne kol çıkarıyorum ne bacak..
ayrıca virajda düşmeme garantisi veren bir motor :)
kaymıyorsun ...
felaket tellalığı yapmadan devam edin şu başlığa
Virajda düşmeme garantisi mi veriyormuş ? Yalan yok öyle birşey PROMINENT..Dünyada 2 motorcu var birisi düşmüş olan birisi düşecek olan..Lastik yeri tutmazsa düşersin yani bunun ducati olması veya honda olması fark ettireceğini sanmıyorum doğrusu :)..Japon motoruda yüklemeye gerek yok illa yüklencek diye birşey yok standart hali bile gayet güzel onunda :)
PROMINENT
08-06-2009, 00:18
en çok yatan motor ducati agusta hala şaseleri boru şase :)
ve evet düşmeme garantisi veriyor..
tut at motoru tabi düşersin ama normal asfalt bir yolda kaymama garantisi veriyor..
araştır derim :)
Haaa en çok yatan motor diyorsan malesef Ducati değil abi ***** KTM'in rc8 adlı 1000cc sınıfındaki motoru en çok yatan motor ve 52.4 derece yatmış :D
Düşmeme garantisi olayı tamamen pazarlama taktiğidir bence çünkü imkansız birşey bir motorun hiç düşmemesi..veya Ducati alanlar zaten baya para bayıyor motor düşmemek için fazladan özen gösteriyordur ondandır :cool:
PROMINENT
08-06-2009, 00:24
yok bende senin gibi ilk makaraya aldım ama araştırınca böyle olduğunu gördüm :)
ki ben motordan hiç anlamam..
:)
ben racing den bahsediyorum ktm yi biliorum arkadaşımda var arazi dağ tepe geziyorlar bırakta o yatsın zaten mecbursun onla şekilden şekile girmeye :)
onursumer
08-06-2009, 00:28
düşmeme garantisi nasıl verebiliyorlarki bencede pazarlama taktiği :)
yatırdınmı virajda motoru lastik bittikten sonra elbet düşersin :D
Yanlız abi bahsettiğim motor arazi motoru değil bildiğin supersport 1000cc
http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00393/SNA23M1011_393136a.jpg
Buda motorun kendisi :)
PROMINENT
08-06-2009, 00:34
bunu biliyorum çok sağlam makinedir..
insanı motor konusunda gaza getirir..
sen bence yarın ducatiyi ara sor :)
anlatsınlar ayrıntılı sana ..
Valla bana acıkcası sacma geliyor.
Tamam motor cok tehlikeli ama, yok 600le baslama, önce scooter kullan ya da dandik 250likle basla falan...
7-8 milyar o motorlara vermek cöpe para atmaktan baska birsey degil, 600lük alırım ufak ufak ögrenirim, ne adamlar motor kullanıyor :)
http://img.donanimhaber.com/upfiles/331634/A9ECBC128E564A9AA2C2CF84F5731619.jpg
Bu yavru hakkında olumsuz bi yorumuz var mı acaba?
yakıt tüketimi vtec altı (7000-11500 rpm)sabit hızda 5-6 ltlere kadar düşüyormuş..Kullanımı racinge göre daha az yatıldığı için çok konforluymuş..frenleri inanılmaz derecede gelişmiş bir motorsikletmiş..Racing pek sevmem bu sınıf tam bana göre, daha güvenli racinge göre hem performans hem konfor hemde uzun yol..Rengi duruşu oturuş pozisyonu özellikleri çok hoşuma gitti..Bütçe ayarlıyabilirsem önümüzdeki yıllarda mutlaka almak isterim..Resmen aşık oldum biri beni soğutsun bu motordan :D
Absinthé
08-06-2009, 00:46
Bende farklı bi soru sorayım...
Honda 1oooRR repsol , 600rr movistar tarzı başka yarış deseni taşıyan hangi modeller var? :)
Edit : resimde koyayım =)
http://img515.imageshack.us/img515/4650/movistarrhf1024sn1.jpg
http://www.motoplanete.com/honda/cbr1000rr-repsol-replica-wallpaper.jpg
http://img462.imageshack.us/img462/7654/interceptorpearlbluepeago8.jpg
interceptor diye geçiyo buda galiba vfr nin renklisi :D salladım mı yoksa :D
http://static.blogo.it/motoblog/yamaha-yzf-r1-10th-anniversary/big_yamaha_r1_10th_sbk_03.jpg
Bundan üretildi ama Türkiye'ye gelmedi..Reklam stickerli grenaj dert değil kendinde yurtdışından alırsın öyle grenajlar var..
Bende çok istiyorum motor ama tırsıyorum ya. Geçen gün FZ6'ya bindim yolcu olarak. Çok sevdim ama tırsıyorum :D
SerdaR A.
08-06-2009, 01:04
600rr da desen olarak bu yıl aştılar seçenek olarak kenan sofuoğlu vardı yani yarıştığı motorun renklerini taşıyan bi model vfr de vtec teknolojisi vardı tam yanılmıyorsam ama 100RR SON KARARR :D
http://www.pics-az.net/data/media/21/Kenan-Sofuoglu-Honda-CBR600RR.jpg
Sana tavsiyem küçük bir motordan başla.Ben yamahanın ybr125'ini aldım yavaş yavaş öğreniyorum :)
orhan_guney
08-06-2009, 01:39
arkadaşlar vaz gecdım :) motor almakdan acıkcası korkdum . teşekkür ederim ilginize bilginize.
PROMINENT
08-06-2009, 01:40
http://www.ducati.com/od/ducatinorthamerica/news/detail.jhtml;jsessionid=5ALWLSOVORDPWCRNCB2SFFAKFU IHUIV4?newsId=12481
vazgeçme :)
BlackEmperor
08-06-2009, 01:45
arkadaşlar vaz gecdım :) motor almakdan acıkcası korkdum . teşekkür ederim ilginize bilginize.
en güzelini yapmışsın kardeşim istersen msn adresimi veryim hayat boyu soğutiyim seni motor olayından anlatacağım bi kaç olayla... ;)
PROMINENT
08-06-2009, 01:47
bende vereyim msn imi anlatacağım bir kaç olay ile arabadan soğutayım seni hayat boyu..
ne motor ne araba akbil spec :D
BlackEmperor
08-06-2009, 01:49
:D şaka bi yanada kullanan kullansın çok dikkatli olsun ama ben hayatımı "extradan" riske etmek istemiyorum kimseninde etmesini istemem...
yusufcan_k
08-06-2009, 15:25
dakika başı kol çıkarıp birde durucam edicem amortisör alıcam jant alıcam yükliyecem diye para vericeğime üzerine ekler ducati ye binerim açıkcası :)
hemde motora binmiş olurum..
adamlar yeni motor çıkarıyor ardından da bir sürü parçasını gönderiyor..
japon mantığı bana biraz ters..
bilmem ne kadar makineye verip sonra parça parça bir sürü şey almaktansa..bir kere para verip keyfime bakmayı tercih ediyorum açıkcası..
ne kol çıkarıyorum ne bacak..
ayrıca virajda düşmeme garantisi veren bir motor :)
kaymıyorsun ...
YAŞIM 17 12 YAŞIMDan beri motorlarla haşırneşirim üstünde kullanmadıgım makina kalmadı ducatisi yamahası hondası vs vs aklına ne geliyorsa kanuniye kadar ve bugune kadar hicbir japonla kullandıgım en az 10k devirle gittigim halde ne kol ne bacak ne kafa ne göz cıkarmadım rahat olabilirsin anlasılan ducati sana baya bi yakın geliyor neden anlamadım ama neyse.. bu arada japona taktıgın parca kadar performans alırsın yani verdigin 1 kurus bile boşa gitmez illak ivardır bir hayrı ;) senin ducatiye taktıgın yoshimura egzozla gsxR a taktıgın bir egzozun verdigi güc arasında cok büyük farklar vardır en basit örnegi
en çok yatan motor ducati agusta hala şaseleri boru şase :)
ve evet düşmeme garantisi veriyor..
tut at motoru tabi düşersin ama normal asfalt bir yolda kaymama garantisi veriyor..
araştır derim :)
düşmeme garantisi derken neyi kastediosun napıyor motor yatmıyor mu ve yolda kayma olayına gelincede ducati monsterla cinnah caddesinde yan yan gittigimi bilirim rahat 200 300 mt ;) 2. 3. ve 4. vitesin ortalarına kadar artık sen düşün ve kaydırmak icinde extra bir güc harcamadım gazladım ve sallamaya başladı
Bende farklı bi soru sorayım...
Honda 1oooRR repsol , 600rr movistar tarzı başka yarış deseni taşıyan hangi modeller var? :)
abi istedigin motorun o yarış desenlisi halini getiriyorlar özel sipariş gib düşün kawasaki monster diye bir sponsor gibi yeşil siyah getiriyor suzuki rizla + getiriyor 210 hp lik yamaha yı bilmiyorum hondanın repsol ve hann spare mi öyle birşeyi var sofuoglu replica diye gecer baskada bilemiyrum ;)
MUGENPOWE®
08-06-2009, 15:28
ama tip olarak gsx-r 1000 cok baska ya
En temizi 2. el bulabilirsen bi Aprilia RS250 alacaksın bir süre takılacaksın sonrasında bi ER500 gibi birşey yavaş yavaş çünkü emeklenmeden koşamazsın :)
Daha geniş olurum dersen al bi scooter 150cc lik ben scooter la başladım ve daha verimli olduğunun kanatindeyim.
ki zaten o zaman alacağım motor Aprilia RS125 di onu ben küçümserdim ama öyle değilmiş bu CBR ile karıştırılmasın lütfen :)
Sonra 2 tekerlekli hayattan 4 tekere geçtim daha verimli gerçek anlamda hız motorsiklette var ama olsun.
Kafanın üstüne düşünce 100le :D anlıyorsun :D 4 teker daha verimli die :D
ama tip olarak gsx-r 1000 cok baska ya
en güzeli :icon_tup:
connectfun
08-06-2009, 17:07
bende aceami sayılırım motor konusunda fazer 650 lik kullandım öğrenmeye başladığım sıralarda birkaç tehlike yasadım. eğer bana sorarsan 125 lik veya 250 lik le basla ER arkadasım dediği gibi emeklemeden koşamazsın. apaçhi yi önerebilirm örendikten sonra aldığın fiyata satarsın.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.