Orijinalini görmek için tıklayınız : HKS HIPERMAX II Coilover görüşleriniz
Evet arkadaşlar, bu coliover hakkında nacizane fikirlerinizi alıyım?
Güzel ama çok sesli çalışıyorlar. Hipermax 3 denemedim ancak deneyenler hem daha iyi olduğunu hemde ses olmadığını söylüyorlar. Eğer ses senin için problem değilse hipermax 2 güzel ama ses olayını problem edicek isen hiç alma.
Sagol cevabın için, şu an prodrive yaylarım var ve stock sti süspansiyonlarında ses yapıyo onlarda(müzik acık oldugunda ses duyulmuyo), acaba hipermax2 ne kadar sesli onu çok merak ediyorum her egimde vıck vıck ötüyomu yoksa epey zorlanırsa mı ötüyo? bide hipermax3'leri uzun ömürlü kullandıktan sonra onlardanda ses geliyomu acaba? Son olarak hipermax3 satan varmı trde acaba?
evet alp hksnin çok iyi yol tuttuğunu ancak ses yaptığını bende biliyorum yakın zamanda bende aracıma xyz racing coilover aldım ve şu an çok çok memnunum çok iyi yol tutuşu var ve hiç ses yapma söz konusu değil bu kadar iyi olacağınıda beklemiyordum beklentilerimi fazlası ile karşıladı xyz sadece fren ve süspansiyon ürettiği için bu alandada iyi ürünler ortaya çıkarıyolar bunuda düşünmeni tavsiye ederim kullanan biri olarak
Nerden temin ettin peki XYZ markasını? Karar vermek çok zormuş yaa :) Almıycam o olucak gıcık oldum. :)
Aklımda olanlar
Blistein (pahalı ve biraz üst nokta)
Buddyclub (ideal)
Tein (kararsızım)
HKS (oklar HKS yönünde bulmam çok kolay)
M_PROJECT
18-06-2009, 23:39
Araci basmak icun coil aliosan alp yayla devam et derim. Pist veya cok cok agresif kullanmiyorsan coile para vermek gereksiz. Hks pahalidir bide ha bascam diosan illa coil olsun diosan helix dna veya bc street yada race nodelini dusunevilirsin. Yay diosan tanabe gf yada df buna ek sway bar ve end linkleride degisirsen coile yakin yol tutus alirsin. Coilden ucuza gelir ayrica parani baska seylere harcaya bilirsin.
Nerden temin ettin peki XYZ markasını? Karar vermek çok zormuş yaa :) Almıycam o olucak gıcık oldum. :)
http://www.jdmworks.net/ burdan inceleyebilirsin alpcim mustafa mert kazanç ve mert bilaloğlu yetkili kişiler düşünürsen sana en iyi şekilde yardımcı olacaktırlar.
xyz markasını tercih etmemdeki en büyük etkenlerden biride jdm worksun distrübütörlüğünde olması sebebi ile ilerde olabilicek en ufak bi sorunda mesela bi civatası lazım bile olsa temin etmen çok kolay olcak diğer markalarda derdini kime anlatcan:)
Araci basmak icun coil aliosan alp yayla devam et derim. Pist veya cok cok agresif kullanmiyorsan coile para vermek gereksiz. Hks pahalidir bide ha bascam diosan illa coil olsun diosan helix dna veya bc street yada race nodelini dusunevilirsin. Yay diosan tanabe gf yada df buna ek sway bar ve end linkleride degisirsen coile yakin yol tutus alirsin. Coilden ucuza gelir ayrica parani baska seylere harcaya bilirsin.
Teşekkür ederim Mustafa tavsiyelerin ve görüşlerin için, araçı düşürmek için almıyorum tabiki, coilover alırsam Hakan ustamın ellerine bırakıcam bütün ayarları bana en kullanışlı ve perfonmasını verebilicegi bi ayar yapması için. Bakalım karar aşamasındayım, yapmak istedigim o kadar şey varki karar verip başlamak zor oluyo:o:D
http://www.jdmworks.net/ burdan inceleyebilirsin alpcim mustafa mert kazanç ve mert bilaloğlu yetkili kişiler düşünürsen sana en iyi şekilde yardımcı olacaktırlar.
xyz markasını tercih etmemdeki en büyük etkenlerden biride jdm worksun distrübütörlüğünde olması sebebi ile ilerde olabilicek en ufak bi sorunda mesela bi civatası lazım bile olsa temin etmen çok kolay olcak diğer markalarda derdini kime anlatcan:)
Teşekkür ederim Murat, ilgilenicem XYZ ile. Birazda araştırmış olurum.:icon_tup:
Mechanix
19-06-2009, 18:49
XYZ konusunda yardımcı olabilirim arkadaşlar . Bugün de WRX'li bir arkadaşa XYZ verdik.Şu ana kadar hiç bir araçta sorun yaşamadık.
Fiyatına bakıp kalitesiz bir sistem olduğunu sanıp H&R alan ama memnun olmayan , sonrasında da XYZ verdiğimiz bir kaç Type R 'lı arkadaşımız da oldu.
Kalite konusunda aklınızda soru işareti kalmasın , markanın distribütörü olmamız ise gerektiğinde parça tedariği konusunda çok kısa zamanda cevap vermemiz anlamına geliyor.
deathofacar
19-06-2009, 19:22
Alp bizim garajda da takıldı birine xyz ama kime hatırlamıyorum. Yay tak devam et bence. Bven iki arabamda da öyle kullandım. çok da memnunum
XYZ konusunda yardımcı olabilirim arkadaşlar . Bugün de WRX'li bir arkadaşa XYZ verdik.Şu ana kadar hiç bir araçta sorun yaşamadık.
Fiyatına bakıp kalitesiz bir sistem olduğunu sanıp H&R alan ama memnun olmayan , sonrasında da XYZ verdiğimiz bir kaç Type R 'lı arkadaşımız da oldu.
Kalite konusunda aklınızda soru işareti kalmasın , markanın distribütörü olmamız ise gerektiğinde parça tedariği konusunda çok kısa zamanda cevap vermemiz anlamına geliyor.
Selam, ben bir fiyat alabilirmiyim 2002 STI için, ödeme şekli ne oluyo peşinde indirim yapıyomusunuz?
Alp bizim garajda da takıldı birine xyz ama kime hatırlamıyorum. Yay tak devam et bence. Bven iki arabamda da öyle kullandım. çok da memnunum
Hmm, tamam ben sorayım Orhan ustaya kime takılmış, hem görüşlerini almış olurum. Sagol Kürşat abi;)
Bilstein fiyatı nedir ki. HKS den ucuzmu.
HKS Hipermax3 $1,929.00 + shipping
Blistein $2,548 + shipping
fiyatları bunlar :) Gönül isterki al blistein rahatla :P
M_PROJECT
21-06-2009, 03:07
alp piste cikmicaksan valla gereksiz paralar :D al bi yay seti alt takimida bi elden gecir yeter sana .
Mechanix
21-06-2009, 04:09
Selam, ben bir fiyat alabilirmiyim 2002 STI için, ödeme şekli ne oluyo peşinde indirim yapıyomusunuz?
Kampanya fiyatı 2100 TL nakit ödeme de.Bonus a 3 taksit yapabilirim aynı rakama.
Mechanix
21-06-2009, 04:10
alp piste cikmicaksan valla gereksiz paralar :D al bi yay seti alt takimida bi elden gecir yeter sana .
Kışt kışt , öte git .
:D :D
alp piste cikmicaksan valla gereksiz paralar :D al bi yay seti alt takimida bi elden gecir yeter sana .
Herhalde olan prodrive yaylarımla devam gibime geliyo.
Kampanya fiyatı 2100 TL nakit ödeme de.Bonus a 3 taksit yapabilirim aynı rakama.
Teşekkürler.:icon_tup: Eger karar verirsem iletişime geçerim.
alp piste cikmicaksan valla gereksiz paralar :D al bi yay seti alt takimida bi elden gecir yeter sana .
Ben katılmıyorum. Günlük kullanımda cadde performansında bile acaip fark ediyor coilover setup. Araç STI dahi olsa fabrikanın yaptığı süspansiyon üstüne yay kullanmak var. Birde profesyonel firma ürünü komple yay amortisörün bir arada olduğu coilover sistemi var. Alt takımı gene elden geçirsin ama STI gibi bir araca şahsen ben coilover sız binmezdim. Bilstein güzelde çok pahalıymış ya. :S
M_PROJECT
22-06-2009, 01:38
Ben katılmıyorum. Günlük kullanımda cadde performansında bile acaip fark ediyor coilover setup. Araç STI dahi olsa fabrikanın yaptığı süspansiyon üstüne yay kullanmak var. Birde profesyonel firma ürünü komple yay amortisörün bir arada olduğu coilover sistemi var. Alt takımı gene elden geçirsin ama STI gibi bir araca şahsen ben coilover sız binmezdim. Bilstein güzelde çok pahalıymış ya. :S
ya coilin faydasi say say bitmez tabi ama yani cok limite cikmadikca zaten bu tarz araclarin suspansiyonlari gayet basarili . yani bide su var dunyanin neresinde olursan ol iyi ve kaliteli bir coil 1500$+ dan basliyor bunun iscilik ve ayar ucretleride var tabi o manada bakarsak ben yay ve alt takim onerisini sundum . yoksa coil ise yaramaz felan demiyorum :D yanlis anlasilmasin .
Gereksiz para demişsin de o bakımdan dedim. Bence gereken bir harcama. :D Arabaya GT35 yapıcağına GT30 yap yürüyenin felan tam olsun. :P
Ben katılmıyorum. Günlük kullanımda cadde performansında bile acaip fark ediyor coilover setup. Araç STI dahi olsa fabrikanın yaptığı süspansiyon üstüne yay kullanmak var. Birde profesyonel firma ürünü komple yay amortisörün bir arada olduğu coilover sistemi var. Alt takımı gene elden geçirsin ama STI gibi bir araca şahsen ben coilover sız binmezdim. Bilstein güzelde çok pahalıymış ya. :S
bu kısma katılmıyorum aslında ben coıloverı kullanımına gerek oldugunuda dusunmuyorum cadde otomobıllerınde...cunku ayarlarını neye gore hangı asvalta gore yapacaksın? fabrıka cok genıs bır tolerans aralıgında maksımum yol tutus saglıyor...yay alıp devam dıyenlerdenım...kaldıkı stı ın yol tutmak ıcın coılovera hıc ıhtıyacı oldugunu dusunmuyorum..zaen turkıye sartlarında mukemmel yol tutuyor...
bu kısma katılmıyorum aslında ben coıloverı kullanımına gerek oldugunuda dusunmuyorum cadde otomobıllerınde...cunku ayarlarını neye gore hangı asvalta gore yapacaksın? fabrıka cok genıs bır tolerans aralıgında maksımum yol tutus saglıyor...yay alıp devam dıyenlerdenım...kaldıkı stı ın yol tutmak ıcın coılovera hıc ıhtıyacı oldugunu dusunmuyorum..zaen turkıye sartlarında mukemmel yol tutuyor...
Coilover olunca her zaman sertlik ve darbe emiş ayarı olmuyor. Bazılarında sadece yükseklik ayarı oluyor. Çoğu aftermarket amortisör markasında (koni, bilstein) 3.5 cm den daha alçaltan yay ile kullanmayın diyor. Çünkü koni üstüne misal 6 lık yay takınca amortisör gereken esnemesini tam yapamıyor dibe vurma yapıyo kulağın duymacağı şekilde. Bu da yol tutuşu bozuyo. 5 yada 6 cm alçaltma ve iyi yol tutuş istiyorsan yapman gereken en mantıklı şey coilover almak. Ayarını yapması zor evet haklısın ama zırt pırt ayar yapılmaz. Bi kere yaptırcan sonra ellemiyeceksin.
M_PROJECT
22-06-2009, 01:47
Gereksiz para demişsin de o bakımdan dedim. Bence gereken bir harcama. :D Arabaya GT35 yapıcağına GT30 yap yürüyenin felan tam olsun. :P
gereksiz parayi ben cok oldugu icin dedim . ama dediginde dogru 35rli bi arabada coil almakta gerekir . aslina bakarsan suspansiyona girdiginde saka gibi maliyetler cikariyor alcak okadar cok sey varki . coil aldiktan sonra onlarida aldiginda direk pist arabasi gibi bisi oluyo araba .
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.