Evet arkadaşlar, bu coliover hakkında nacizane fikirlerinizi alıyım?
Evet arkadaşlar, bu coliover hakkında nacizane fikirlerinizi alıyım?
Güzel ama çok sesli çalışıyorlar. Hipermax 3 denemedim ancak deneyenler hem daha iyi olduğunu hemde ses olmadığını söylüyorlar. Eğer ses senin için problem değilse hipermax 2 güzel ama ses olayını problem edicek isen hiç alma.
Sagol cevabın için, şu an prodrive yaylarım var ve stock sti süspansiyonlarında ses yapıyo onlarda(müzik acık oldugunda ses duyulmuyo), acaba hipermax2 ne kadar sesli onu çok merak ediyorum her egimde vıck vıck ötüyomu yoksa epey zorlanırsa mı ötüyo? bide hipermax3'leri uzun ömürlü kullandıktan sonra onlardanda ses geliyomu acaba? Son olarak hipermax3 satan varmı trde acaba?
evet alp hksnin çok iyi yol tuttuğunu ancak ses yaptığını bende biliyorum yakın zamanda bende aracıma xyz racing coilover aldım ve şu an çok çok memnunum çok iyi yol tutuşu var ve hiç ses yapma söz konusu değil bu kadar iyi olacağınıda beklemiyordum beklentilerimi fazlası ile karşıladı xyz sadece fren ve süspansiyon ürettiği için bu alandada iyi ürünler ortaya çıkarıyolar bunuda düşünmeni tavsiye ederim kullanan biri olarak
Nerden temin ettin peki XYZ markasını? Karar vermek çok zormuş yaaAlmıycam o olucak gıcık oldum.
Aklımda olanlar
Blistein (pahalı ve biraz üst nokta)
Buddyclub (ideal)
Tein (kararsızım)
HKS (oklar HKS yönünde bulmam çok kolay)
Araci basmak icun coil aliosan alp yayla devam et derim. Pist veya cok cok agresif kullanmiyorsan coile para vermek gereksiz. Hks pahalidir bide ha bascam diosan illa coil olsun diosan helix dna veya bc street yada race nodelini dusunevilirsin. Yay diosan tanabe gf yada df buna ek sway bar ve end linkleride degisirsen coile yakin yol tutus alirsin. Coilden ucuza gelir ayrica parani baska seylere harcaya bilirsin.
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
http://www.jdmworks.net/ burdan inceleyebilirsin alpcim mustafa mert kazanç ve mert bilaloğlu yetkili kişiler düşünürsen sana en iyi şekilde yardımcı olacaktırlar.
xyz markasını tercih etmemdeki en büyük etkenlerden biride jdm worksun distrübütörlüğünde olması sebebi ile ilerde olabilicek en ufak bi sorunda mesela bi civatası lazım bile olsa temin etmen çok kolay olcak diğer markalarda derdini kime anlatcan![]()
Teşekkür ederim Mustafa tavsiyelerin ve görüşlerin için, araçı düşürmek için almıyorum tabiki, coilover alırsam Hakan ustamın ellerine bırakıcam bütün ayarları bana en kullanışlı ve perfonmasını verebilicegi bi ayar yapması için. Bakalım karar aşamasındayım, yapmak istedigim o kadar şey varki karar verip başlamak zor oluyo
Teşekkür ederim Murat, ilgilenicem XYZ ile. Birazda araştırmış olurum.![]()
XYZ konusunda yardımcı olabilirim arkadaşlar . Bugün de WRX'li bir arkadaşa XYZ verdik.Şu ana kadar hiç bir araçta sorun yaşamadık.
Fiyatına bakıp kalitesiz bir sistem olduğunu sanıp H&R alan ama memnun olmayan , sonrasında da XYZ verdiğimiz bir kaç Type R 'lı arkadaşımız da oldu.
Kalite konusunda aklınızda soru işareti kalmasın , markanın distribütörü olmamız ise gerektiğinde parça tedariği konusunda çok kısa zamanda cevap vermemiz anlamına geliyor.
Alp bizim garajda da takıldı birine xyz ama kime hatırlamıyorum. Yay tak devam et bence. Bven iki arabamda da öyle kullandım. çok da memnunum
Bilstein fiyatı nedir ki. HKS den ucuzmu.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
HKS Hipermax3 $1,929.00 + shipping
Blistein $2,548 + shipping
fiyatları bunlarGönül isterki al blistein rahatla :P
alp piste cikmicaksan valla gereksiz paralaral bi yay seti alt takimida bi elden gecir yeter sana .
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
Ben katılmıyorum. Günlük kullanımda cadde performansında bile acaip fark ediyor coilover setup. Araç STI dahi olsa fabrikanın yaptığı süspansiyon üstüne yay kullanmak var. Birde profesyonel firma ürünü komple yay amortisörün bir arada olduğu coilover sistemi var. Alt takımı gene elden geçirsin ama STI gibi bir araca şahsen ben coilover sız binmezdim. Bilstein güzelde çok pahalıymış ya. :S
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
ya coilin faydasi say say bitmez tabi ama yani cok limite cikmadikca zaten bu tarz araclarin suspansiyonlari gayet basarili . yani bide su var dunyanin neresinde olursan ol iyi ve kaliteli bir coil 1500$+ dan basliyor bunun iscilik ve ayar ucretleride var tabi o manada bakarsak ben yay ve alt takim onerisini sundum . yoksa coil ise yaramaz felan demiyorumyanlis anlasilmasin .
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)