Orijinalini görmek için tıklayınız : Sac jant performans etkisi.
Araç saxo 2 vts.
Arabamda kendi orjinal olan mk2 vts jantları var 15" ve 195-45-15 lastiklerim var.
Evdede 4 adet 13" teneke jantlım var bunlrın üzerine 175 70 13 lastik takmayı düşünüyorum. Orjinal jant lastiğim 68kg takımı. Saclar ise 40 kg kadar. Bu jantları taktığımda ne kaybeder ne kazanırım getiri götürü ne olur vites atma devirlerim güç devrimde değişme olacakmı. Gidip lastik alıpda performans kaybetmeyelim üstüne ne diyorsunuz ?
..............................
kanka son hızın düşmesinden başka bi negatif etkisi olmaz sadece bi önlere al lastik dene
Döner aksamı hafifletmek performans kazanmanın en kolay yollarından biri..Daha hafif jant daha çabuk devir çevirmekle eşdeğerdir..Ancak burada takılacak lastiğin de motor gücünü yere yansıtması önemlidir. 175-70-13 ebadında ne derece kaliteli bir takabilirsin ve ne derece gücünü yere yansıtabilirsin bu kısmı tartışılır..Dragda işini görse de virajlı yollarda ya da şehir içinde sana ciddi sıkıntılar da yaratabilir..Bence en doğrusu çok hafif 15inç jant ve kaliteli bir lastik ile kullanmaktır..
sarcaksın 1.2 de cok guzl ama erkan
dewamlı o sekılde kullancaksan bence onun yerıne , 15 " oz tarzı hafıf race jantlar tawsıyemdır ... Ama drag ıcın fln souroyrsan ,o gunler ıcın ıyıdır ...
Tayfun-E30
09-08-2009, 00:27
saçma getirisinden çok götürüsü var bahsettiğin ebatlarda tutunma problemin olucak kaldırırken slick kullansan yanaktanda inceltsen tutunsan yürüsen
ne frenin tutucak ne viraja giricen kafadan kaya kaya gezicen bence 45 yanağa düşer güzelde bi lastik tercih edersen daha çok amaca yönelil olur...
saçma getirisinden çok götürüsü var bahsettiğin ebatlarda tutunma problemin olucak kaldırırken slick kullansan yanaktanda inceltsen tutunsan yürüsen
ne frenin tutucak ne viraja giricen kafadan kaya kaya gezicen bence 45 yanağa düşer güzelde bi lastik tercih edersen daha çok amaca yönelil olur...
16 enkeilerı soktum bugun sacları koydum gercekten korktum vıraja gırereken kayıyor ...
SifirinciMurat
09-08-2009, 01:31
ikisinin çapları arasında %0.1 fark var, son hız değişmez. vites değiştirdiğin devir, motor gücü zaten bu konuyla alakalı değil. yol tutuş ve frenlemede çok büyük kaybın olacak. 1. belki de 2. viteste tutunmayı zaten unut. 175 tabanlı lastiğin hız sınıfı düşük, hamuru da performansa yönelik değildir. Arabanı çok daha hafif hissedeceksin ama dezavantajlar nedeniyle attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmez.
focus musty35
10-08-2009, 00:09
Döner aksamı hafifletmek performans kazanmanın en kolay yollarından biri..Daha hafif jant daha çabuk devir çevirmekle eşdeğerdir..Ancak burada takılacak lastiğin de motor gücünü yere yansıtması önemlidir. 175-70-13 ebadında ne derece kaliteli bir takabilirsin ve ne derece gücünü yere yansıtabilirsin bu kısmı tartışılır..Dragda işini görse de virajlı yollarda ya da şehir içinde sana ciddi sıkıntılar da yaratabilir..Bence en doğrusu çok hafif 15inç jant ve kaliteli bir lastik ile kullanmaktır..
işi bilen adamın hali başka be :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.