Orijinalini görmek için tıklayınız : vtec 2 headers seçimi
1)dc 4-2-1 race headers
2)dc 4-1 headers
3)megan racing 4-1 headers
4)stainles steels(ebay) 4-1 headers
hangi headers arac için en uyuk ve hıssedılır farklar yaratır.ebay urunlerı fark yaratmaz mı saglıklı olur mu kullanılırsa?şimdiden yardımlarınız için tesekkurler.
1)dc 4-2-1 race headers
4)stainles steels(ebay) 4-1 headers
Tercihim.
dc sport 421 tavsiye ederim ;)
devilboy
13-09-2009, 13:12
dc 4 2 1 race headers tek en doğru seçim olur güzel filtre kiti ve egsoz sistemiyle tatminkan oluyor üst devirleri canlanıyor denendi onaylandı:)
ben dc 4-2-1 çok aradım zamanında bulamayınca e-bay dan 4-1 aldım. kat iptal 51 lik boru orta ve son susturucuyla aracım 2 boy + kadar iyileşti.
bu sistemi kurduktan 2 hafta sonra dc 4-2-1 vardı satılık ve onuda denemek için aldım. ve aynı sistemi dc de de kurdum denemeye çıktım. 4-2-1 daha kararlı 4-1 den. yani tepkisi daha fazla. misal 4-1 le ben alt devirlerim ölmedi diyordum ama dc yi takınca 4-1 de altlarımın ödüğünü hissettim. dc 4-2-1 orantıydı yani. misal 4-1 de altlarım çok ölüymüş üstler canlı. dc 4-2-1 de ise altlar daha canlandı ve üstlerde canlıydı. yani kısacası dc 4-2-1 4-1 den 1 boy kadar daha iyi.
bulabilirsen dc 4-2-1 al :)
otto race 4-1 krom öneririm....ama cai ile birlikte....alt devirler öle çok ölmüyor ozaman...üst devirler can alıcı...
1)dc 4-2-1 ceramic race header
Çok iyi .. 51mm düz boru ve güzel bi son susturucu ile çok başarılı oluyor.
dc 4-2-1 seramik en ayrıntılı bılgıyı sana daredevıl nıcklı yıldıray arkadasım verebılır kardeşim
RaiTheRe
19-09-2009, 11:57
DC 4-2-1 :icon_tup:
en ısıı tabıkı dc 4 2 1 ama e-bay den alacaqgın duzgun bır 4-1 ve ara borularlada cok farklı olmaz..ben 4 1 kulanıorum e-bay urunu gayet memnunum 4 2 1 dc olan vtec 2 de kullandım o paralar buyuk paralar dc için.bulmanda cok zor...en ıısımı gzl bır cai,4-1 e-bay ve 51 lık borular ile noktayoı koy marsa bas....
suan ebay urunu dusunuyorum zaten ogrencı olmam ve butcemın kısıtlı olması bunu grektırıyor.aracımda 51 duz boru ve remus racıng oval son susuturucu war suna short ama yazın cai konumlu kullandıgım filtre kıtı war umarım ebay urunu 4-1'in bende faydasını görürüm.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-05-HONDA-CIVIC-EX-1-7-STAINLESS-STEEL-EXHAUST-HEADER_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14Q QhashZitem27ab1cb668QQitemZ170374510184QQptZMotors Q5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Bu ürün 1.7 için. Bizim araçlarda (VtecII) tak kullan şekilde kullanılabiliyormu? İşleme gerek varmı?
Daha önce getirten ve getirme esnasında sorun yaşayan varmı?
evet oluyor. usps ile alırsan sorun yok geliyor ben getirtmiştim
megan racıng 4-1 buldum ebay urununden bı farkı olur mu?acıl cevaplayan olursa sevınırm
Neden 4-2-1?
4-1 alt devirleri öldürüp üst devirleri canlandırır.
4-2-1 alt devirleri eskisinden daha iyi hale getirir, üst devirlere de 4-1'inki kadar olmasa bile bir nebze pozitif katkısı vardır.
Amaç performans ise alt devirleri zaten kullanmayacaksınız. Redline da vites değiştirdiğinizde 4000-4200 altına inmeyeceksiniz. Haliyle üst devir kullandığınızdan size üst devirde max performansı veren bir ürün gerek. Drag yapacaksanız 1. vites'in alt devirleri göz açıp kapayana kadar bitecek.
Ha diyorsanız ki ben 2. 3. veya 4. viteste 2000-3000 de bastığımda 4500'lere kadar iyi bir ivmelenme istiyorum o zaman ayrı tabi. De bu durumda sadece basılan ilk viteste geçerli olur. Yani rollde veya dragda bastığınız ilk viteste gerçek +'sı öne çıkar 4-2-1'in. Ama sonraki viteslerde alt devre düşmediğinizden üst devirlerde daha verimli olan 4-1'in 4-2-1'den +'sına sahip olmazsınız.
Ayrıca 4-2-1 taktıktan sonra düz boru pek mantıklı değil. Amaç alt devirleri kaybetmemekse 4-2-1 doğru, peki düz boru? Back pressure'ı düşürüp alt devirlerinizi kötü bir hale sokuyorsunuz, 4-2-1'i almanızdaki amaç ortadan kalkıyor.
Amaç salt performans ise 4-1 + düz boru veya 4-1 + cat back bir sistem daha uygun olacaktır. Alt devirleriniz kaybolur ama üst devirleriniz olabilecek en üst noktaya çıkar.
Ha birde yarım headers tavsiye etmem, mümkünse kat'a kadar uzayan headersları kullanın.
Neden 4-2-1?
4-1 alt devirleri öldürüp üst devirleri canlandırır.
4-2-1 alt devirleri eskisinden daha iyi hale getirir, üst devirlere de 4-1'inki kadar olmasa bile bir nebze pozitif katkısı vardır.
Amaç performans ise alt devirleri zaten kullanmayacaksınız. Redline da vites değiştirdiğinizde 4000-4200 altına inmeyeceksiniz. Haliyle üst devir kullandığınızdan size üst devirde max performansı veren bir ürün gerek. Drag yapacaksanız 1. vites'in alt devirleri göz açıp kapayana kadar bitecek.
Ha diyorsanız ki ben 2. 3. veya 4. viteste 2000-3000 de bastığımda 4500'lere kadar iyi bir ivmelenme istiyorum o zaman ayrı tabi. De bu durumda sadece basılan ilk viteste geçerli olur. Yani rollde veya dragda bastığınız ilk viteste gerçek +'sı öne çıkar 4-2-1'in. Ama sonraki viteslerde alt devre düşmediğinizden üst devirlerde daha verimli olan 4-1'in 4-2-1'den +'sına sahip olmazsınız.
Ayrıca 4-2-1 taktıktan sonra düz boru pek mantıklı değil. Amaç alt devirleri kaybetmemekse 4-2-1 doğru, peki düz boru? Back pressure'ı düşürüp alt devirlerinizi kötü bir hale sokuyorsunuz, 4-2-1'i almanızdaki amaç ortadan kalkıyor.
Amaç salt performans ise 4-1 + düz boru veya 4-1 + cat back bir sistem daha uygun olacaktır. Alt devirleriniz kaybolur ama üst devirleriniz olabilecek en üst noktaya çıkar.
Ha birde yarım headers tavsiye etmem, mümkünse kat'a kadar uzayan headersları kullanın.
detaylı bılgı için tesekkurler bu işte markanın avantajı nedır?magn racıng yada ebay urunu arasında kaldım..
Kullanılan malzemeler markadan daha önemli, paslanmayacak, çatlamayacak ve uzun vadede kaynak noktalarından atmayacak birşey olduktan sonra a olmuş b olmuş pek önemli değil.
Djalican
21-09-2009, 18:57
Megan Racing 4-1 deilde....megan Racing 4-2-1 tavsiye ediorum hemde şiddetle...megan headers kullanan arkadaslarım var VTEC2 lerde...4-1 de kullanan var 4-2-1 de kullanan var...alırsan çok memnun kalacagından emin ol....istersen elimizde sıfır var...
Megan 4-2-1 fiyat nedir Alican ?
Djalican
21-09-2009, 22:50
4-2-1 kalmamıs...4-1 var gene megan racing sıfır 650 YTL...mehmet süzen adında arkadasımdada var aynısı...çok güzel bir ses ve performansında da memnun....
http://www.civic-ep2.co.uk/smf/index.php/topic,3456.0.html buradan alıntıdır...
EXHAUST:
1. Header is a must. Dont use Megan (http://www.civic-ep2.co.uk/smf/index.php/topic,1544.msg14803.html) you can use DC Sports 4-1 form the D17A2 model engine it will fit on D16. Or from Jperformance.
kısacası DC 4-2-1 den şaşma hocam...
ya sese niye takılıyosunuz anlamadım iki seferdir ses konusu var header konularında iyi performans versin isterse sesi çıkmasın
size göre sesinin iyi çıkması birazda header tasarımından sarnırım incelemedim ama tasarım kötüysede ses size iyi gelir
DC alın bırakın meganı
Djalican
21-09-2009, 23:12
sesin yanı sıra performansıda iyi dedim ben..
Megan Racing 4-1 deilde....megan Racing 4-2-1 tavsiye ediorum hemde şiddetle...megan headers kullanan arkadaslarım var VTEC2 lerde...4-1 de kullanan var 4-2-1 de kullanan var...alırsan çok memnun kalacagından emin ol....istersen elimizde sıfır var...
4-2-1 kalmamıs...4-1 var gene megan racing sıfır 650 YTL...mehmet süzen adında arkadasımdada var aynısı...çok güzel bir ses ve performansında da memnun....
Önce elde 4-2-1 var diye şiddetle tavsiye edilmiş sonra elde kalmadığı görülünce 4-1 önerilmiş. Anlamadığım nokta, verimli olan elde hangisi varsa o mu?
http://www.civic-ep2.co.uk/smf/index.php/topic,3456.0.html buradan alıntıdır...
EXHAUST:
1. Header is a must. Dont use Megan (http://www.civic-ep2.co.uk/smf/index.php/topic,1544.msg14803.html) you can use DC Sports 4-1 form the D17A2 model engine it will fit on D16. Or from Jperformance.
kısacası DC 4-2-1 den şaşma hocam...
Burda da 4-1 tavsiye edilmiş. ( linkteki resimde kırık bir megan görülüyor, adamlar megan almayın kalitesi resimde demiş ) Neden 4-2-1 tavsiye ediyorsunuz anlayamadım hala. Amaç performanssa bu araçta üst devirler kullanılacak, neden üst devirlerde max verim alınacak ürün yerine daha az bir verim alınacak ürün?
Djalican
22-09-2009, 00:52
Önce elde 4-2-1 var diye şiddetle tavsiye edilmiş sonra elde kalmadığı görülünce 4-1 önerilmiş. Anlamadığım nokta, verimli olan elde hangisi varsa o mu?
Burda da 4-1 tavsiye edilmiş. ( linkteki resimde kırık bir megan görülüyor, adamlar megan almayın kalitesi resimde demiş ) Neden 4-2-1 tavsiye ediyorsunuz anlayamadım hala. Amaç performanssa bu araçta üst devirler kullanılacak, neden üst devirlerde max verim alınacak ürün yerine daha az bir verim alınacak ürün?
ben kullananların memnuniyetinden yola çıktım...4-2-1 az var zaten VTEC2 için...4-1 genellikle var piyasada Vtec2 için vede takan arkadaslarımda son hızlarından çok memnunlar....ikiside kullanılır ama ne amaçlı istendiğine baglı...
yoksa elde olanı kakalamak gibi bi durum yok...yanlıs anlasılma olmasın...
despe (emre) arkadaşımız 4-1 kullandı ve memnun kalmadı.. DC 4-2-1 e geçti aradaki farkı kendisi de gördü.. gerek malzeme kalitesi gerek perfomans olarak DC 4-2-1 Race D16V1 ler için daha mantıklıdır...
racing3000
22-09-2009, 19:16
bende 4-1 dc var. malesef 4-2-1 dc ile karşılaştırma şansım olmadı. alırken paşaoğlundan savaş beyle konuşma fırsatım olmuştu, ne önerirsiniz dediğimde dc olsun ve bulabilirsen 4-1 demişti. aynı araçta bidaha bidaha denemek lazım. ama 4-2-1 kullanma demedi tabi. dediğim gibi en doğru sonuç soner abinin de dediği gibi test. emre arkadaşım 4-1 ile farkı detaylı birşekilde anlattı daha önce de. ama onun kullandığı dc değildi bildiğim kadarıyla. ben en iyisi benim 4-1 i soner abiye gönderim o bir deneme yapsın, kargo 4-2-1 de daha zor çünkü. şimdi yine len beni yine deneme tahtası yaptınız deyip kızacak :D
cember ole bı daralıyor kı bu konuda 4-2-1 pıyasada yok denıcek kadar az.ben 2 el cıkıcak diye beklemeye kalksam ne olur nasıl olur hiçç bilmiyorum
evren bizim araçlarda senin dediğin gibi olmuyor 4-2-1 de altlar orjinal sisteme göre daha ölü üstler çok çok iyi. orjinal ve dc 4-2-1 le denedik orjinal olan araç 2. vites rollingte kornadan sonra neredeyse yarım boy kadar çıkıyor ama üst devirlere geçildiğinde ise 4-2-1 li olan alıp başımı gidiyor bariz.
ben daha öncede yazdım yine yazıyorum ben megan racing replikeası 4-1 headers kullandım zannediyordum ki alt devirlerim ölmedi üstler canlandı. üstler çok iyiydi fakat altlarım baya bir ölmüş. bunuda dc 4-2-1 takınca anladım. çünkü dc 4-2-1 tepkisini anında veriyor 4-1 deki gibi üst devirleri beklemiyorsun alt devirlerden itibaren 4-1 e göre daha güzel tepki veriyor daha kararlı yani.
bu şundan olabilir megan racing in bize yaptığı yurt dışında dx-lx diye geçen manifolt orjinalinden biraz daha uzun yani bu. yani 4-1 in kısa kalıp sonrasında çekilen 51 mm lik borudan. dc 4-2-1 ise katalizörün olduğu yere kadar gidiyor ve iç çap 57 mm. ve bundan sonraki sistem kendim için konuşuyorum 51 mm düz boru. alt devirler orjinal sisteme göre ölü 4-1 e göre canlı üstler yine 4-1 den daha canlı ve 4-1 ve dc 4-2-1 arasında 1 boy kadar fark oluyor. bunu megan replikası ve dc 4-2-1 kullandıktan sonra anladım. ama fiyatları megan ve dc yarı yarıya :)
http://www.projectmotorworx.com/pictures/ebay/Megan/Header/HondaCivic01-05DXLX.JPG
Şimdi rolling dersen, 3000 devirde basıyorsunuz. 3000'den 4500'e çıkana kadar 4-2-1 alır başını gider. 4-1 kendine gelene kadar 4-2-1 uzar. Gayet doğal. Ha sonradan 4-1 'in yakalaması şaşırtıcı olmaz.
Orjinalle denediğinde ise, elbette orjinalin altı daha iyi olacak. elbette 4-2-1 in üstü orjinalden iyi olacak. Yani kornaya bastığında orjinalin uzaması, sonra senin arkadan gelip geçmen çok normal.
Neden dersen, orjinalin altı olabilecek en iyi noktada. Üstleri ise ölü halde. Sen headers taktığında çapları genişletiyorsun. Altları 4-1'e kıyasla 4-2-1 taktığında daha canlı hale getiriyorsun. Ama orjinale kıyasla daha iyi yapmıyorsun. ÜStlerde ise orjinal o fındık kadar boruları ile tıkanıyor, sen ise daha geniş borulara sahip olma avantajı ile orjinali arkadan gelip geçiyorsun. O yüzden orjinalle kıyaslamak pek doğru değil.
Bir de bendeki headers sizdekilerden farklı biraz. Benimki kat iptal tüpüyle beraber gelen bir set. Orjinal manifold ve kat sökülüyor, headers kat iptal tüpüyle onun yerine takılıyor. Bu resimdeki yarım headers, zaten onu en baştan beri tavsiye etmiyorum. Yarım headers ve tam olan arasında dağlar kadar fark var. Görkem ( VP plaka turbolanan ) kullanmıştı ilk balarda yarım, sonra tam headers aldığında aradaki farkın dağlar kadar olduğunu gördü. Alt devirleri ölmedi sanman psikolojik olmuş biraz :), 4-1 taktığında cidden ölüyor altlar. Ha ama üstler de şahane oluyor ayrı.
Yani bu resimdekiyse kullandığın 4-1, onla kıyaslama yapmam. ama kendi kullandığım tarz birşeyde üstlerde 4-2-1 in daha canlı olacağına ihtimal vermiyorum.
evet evren uzun olan 4-1 dediğin gibi daha performanslı olabilir. ben bu ikisini denedim ikisi arasında dc daha iyiydi. zaten piyasada şu an dc 4-2-1 ve senin dediğin headerstan bulmak zor.
kısa olandan aman diyorum uzak durmak lazım. yarım headers diye geçiyor sanırım onlar. doğru düzgün bir +'sı yok
uzun olanlar "Race" diye geçiyor...
Mechanix
23-09-2009, 14:42
Verilen link teki Megan Racing Headers tamamen yanlış montaj dan dolayı kırılmış.Adamlar headers a dirsek kaynatmışlar.Amerika diye herşey doğru yapılıyor sanmayın arkadaşlar.
Süpersonik sandığınız DC çatlamıyor mu ? 1 dakika google a baksaydınız sizde örneklerini bulurdunuz.Tr de Megan Racing i vurmadan çatlatan var mı ? Varsa ok diycem.
http://intraweave.com/myteg/header/header_dc_flange.jpg
http://intraweave.com/myteg/header/header_dc_crack4.jpg
http://intraweave.com/myteg/header/header_dc_crack1.jpg
http://intraweave.com/myteg/header/header_dc_crack2.jpg
racing3000
23-09-2009, 15:13
kısa olandan aman diyorum uzak durmak lazım. yarım headers diye geçiyor sanırım onlar. doğru düzgün bir +'sı yok
bendeki dc 4-1 kısa tip. ama performansından çok memnunum. hatta cai, 51mm komple boru, cat iptali ve ss varken bile araba yürümüyor diye yakınıp duruyordum. dc yi koyduğum an arabanın dünyası değişti. bir de cat iptal tüpünü çıkarıp düz boru koyunca dahada hırçınlaştı. tampon portu konusunda da senden bilgi almıştım hatta :) şimdi kısa tipin başarısız olmasıyla ilgili teknik bir açıklama var mıdır, tamamen tecrübe mi? benim arabaya neden ilaç gibi geldi?
bendeki dc 4-1 kısa tip. ama performansından çok memnunum. hatta cai, 51mm komple boru, cat iptali ve ss varken bile araba yürümüyor diye yakınıp duruyordum. dc yi koyduğum an arabanın dünyası değişti. bir de cat iptal tüpünü çıkarıp düz boru koyunca dahada hırçınlaştı. tampon portu konusunda da senden bilgi almıştım hatta :) şimdi kısa tipin başarısız olmasıyla ilgili teknik bir açıklama var mıdır, tamamen tecrübe mi? benim arabaya neden ilaç gibi geldi?
Şimdi neyi ne ile kıyasladığımıza bakmak lazım. Orjinalden sonra 4-1 yarım headers şahane gelebilir, normaldir. Orjinal headersın boruları incecik, bunun yerine daha geniş ne koyarsan koy daha iyi gelecektir. Yarım headerstan sonra da tam headers koysan daha şahane gelir. Teknik açıklama yapmam için boru çaplarını yazmam lazım lâkin bilmiyorum. O yüzden teknik açıklamayı yapmayıp bireysel tecrübe diyorum.
Megan'la DC sports bence karşılaştırılmaz.. en az iki kat fiyat farkı var arada... Megan mutlaka OEM parçadan fazla performans verecektir.. Toda ile DC ne ise, DC ile Megan da odur bence..
dc 4-2-1 bulundu fıyat 450 tl gorusemedık daha aksam musaıtmıs hafıf bı ezıgı war dedı sorun yasatmaz dedı sokulmemıs urun daha resımlerden ezık bellı olur.
hadi hayırlı olsun şimdiden...
dc 4-2-1 bulundu fıyat 450 tl gorusemedık daha aksam musaıtmıs hafıf bı ezıgı war dedı sorun yasatmaz dedı sokulmemıs urun daha resımlerden ezık bellı olur.
o dc yıldırayın eski dc çağrı biz sattık o arkadaşa tüv de koparmışlardı flex borusu yırtıldı değişmesi gerekti ve çarpmanın etkisiyle alt tarafta bi kısım yuvarlaklıktan elips e dönmüştü yıldo ile bi görüş derim ama temiz bi headerst tı.
biz satmadan önceki resimleri. kırmızı olan yer yamuk olan yer
http://img169.imageshack.us/img169/6605/61847656.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/1559/58023313.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/7287/32399368.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/1386/43297698.jpg
bılgiler için tesekkürler..
aviator35
06-12-2009, 16:42
emre şimdi bana gelen bir dc 4-2-1 var önceki sahibi olarak seni söyledi, borunun ikiye düşüp kıvrıldığı yerde çatlama olmuş kaynakla ısıtıp kapatmışlar, bu forumda aldığım arkadaş üye mi bilmiyorum ama başka bir forumda anlşatık aldık, umarım parça bana patlamamıştır, arkadaş crv almış ondan sattığını söyledi parçayı, çok bilgili bir mekanikçi buldum izmir deryasında gerçi ona da danışcam takılırken ama neticede parça sizden gelmiş bildiğiniz bir şey varsa söyleyin öğrenelim heşehriyiz destek çık biraz:D iyi akşamlar.
boruda çatlaklık falan yoktu hacım biz satarken. üst resimlerdeki headers şu an sende olan. dediğim gibi çarpmanın etkisiyle borular sıcakken flexi kopartırken resimde kırmızıyla yuvarlak içine aldığım bölge elips olmuştu. headers baya temizdi km. side oldukça düşüktü. o şekilde kullanımda bi sorun çıkmaz aznnetmiyorum.
aviator35
06-12-2009, 19:01
eywallah emre, flexi şu an sağlam görünüyor dıştan, takarken bayram ustaya da sorarım zaten teşekkürler.
elimde DC 4-2-1 race seramik çiçek gibi hala duruyor 51 lik krom boru su ile. Bilginize.
Fiyat alabilirmiyim sadece 4-2-1 e ?
Serkan VTEC
08-12-2009, 01:26
elimde DC 4-2-1 race seramik çiçek gibi hala duruyor 51 lik krom boru su ile. Bilginize.
Fiyat nedir DC 4-2-1 + 51 lik krom boru için ?
evren bizim araçlarda senin dediğin gibi olmuyor 4-2-1 de altlar orjinal sisteme göre daha ölü üstler çok çok iyi. orjinal ve dc 4-2-1 le denedik orjinal olan araç 2. vites rollingte kornadan sonra neredeyse yarım boy kadar çıkıyor ama üst devirlere geçildiğinde ise 4-2-1 li olan alıp başımı gidiyor bariz.
ben daha öncede yazdım yine yazıyorum ben megan racing replikeası 4-1 headers kullandım zannediyordum ki alt devirlerim ölmedi üstler canlandı. üstler çok iyiydi fakat altlarım baya bir ölmüş. bunuda dc 4-2-1 takınca anladım. çünkü dc 4-2-1 tepkisini anında veriyor 4-1 deki gibi üst devirleri beklemiyorsun alt devirlerden itibaren 4-1 e göre daha güzel tepki veriyor daha kararlı yani.
bu şundan olabilir megan racing in bize yaptığı yurt dışında dx-lx diye geçen manifolt orjinalinden biraz daha uzun yani bu. yani 4-1 in kısa kalıp sonrasında çekilen 51 mm lik borudan. dc 4-2-1 ise katalizörün olduğu yere kadar gidiyor ve iç çap 57 mm. ve bundan sonraki sistem kendim için konuşuyorum 51 mm düz boru. alt devirler orjinal sisteme göre ölü 4-1 e göre canlı üstler yine 4-1 den daha canlı ve 4-1 ve dc 4-2-1 arasında 1 boy kadar fark oluyor. bunu megan replikası ve dc 4-2-1 kullandıktan sonra anladım. ama fiyatları megan ve dc yarı yarıya :)
http://www.projectmotorworx.com/pictures/ebay/Megan/Header/HondaCivic01-05DXLX.JPG
megan racingte öle dediğin gibi emre...ama sonerin dediği gibi racer modellerinde 4-1 kat iptaline kadar uzanıyor.....sana daha önce otto racer 4-1 headers resmini yollamıştım hatırlarsan.....arabayı satmasaydık denerdik bi emrecim....gerçi sen 7.200 çevirtmişsin.....dc nin kalitesi tartışılmaz tabikide...seramik olmasından kaynaklanıyor....
DC 4-2-1 Race Seramik Headers - 500 TL
51 lik krom düz boru ( Sebo Style ) wideband için yer dahi açılmış - 200 TL
Ayrıca ıstenırse, Tanabe HRM son susturucu TR de tek - 200 TL
Hepsını alana ındırım yapılacaktır. oda 750 TL
megan racingte öle dediğin gibi emre...ama sonerin dediği gibi racer modellerinde 4-1 kat iptaline kadar uzanıyor.....sana daha önce otto racer 4-1 headers resmini yollamıştım hatırlarsan.....arabayı satmasaydık denerdik bi emrecim....gerçi sen 7.200 çevirtmişsin.....dc nin kalitesi tartışılmaz tabikide...seramik olmasından kaynaklanıyor....
keşke satmasaydında deneseydik aga. 7200 çeviriyorum ama boşa şu an :)
aviator35
08-12-2009, 16:46
DC 4-2-1 Race Seramik Headers - 500 TL
51 lik krom düz boru ( Sebo Style ) wideband için yer dahi açılmış - 200 TL
Ayrıca ıstenırse, Tanabe HRM son susturucu TR de tek - 200 TL
Hepsını alana ındırım yapılacaktır. oda 750 TL
düz boru lazım bana, vte2 araç, alt düzen aynı mı acaba? olmadı en baştan yapcam zaten, uyuyorsa senden alalım.
daredevil
08-12-2009, 22:27
aynı :).......
aviator35
09-12-2009, 21:54
pm attım...
hondacı34
25-04-2011, 15:21
Bu Araçlara 51 Lik Düz Boru Mu Yoksa 48 Lik Mi Daha İyi Olur??
Murat Özcan
25-04-2011, 16:30
benımde tercıgım 4 2 1 ve 51 lik boru
Bu Araçlara 51 Lik Düz Boru Mu Yoksa 48 Lik Mi Daha İyi Olur??48mm :icon_tup::icon_tup:
Hadi kızıştırayım ortalığı
Tam headers şeklinde ( kata kadar uzanıp kat öncesinde 1'e düşen şekilde ) 4-2-1 ve 51'lik boru mu
Yoksa gene
Tam headers şeklinde ( kata kadar uzanıp kat öncesinde 1'e düşen şekilde ) 48'lik boru mu
:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.