User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
59 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: vtec 2 headers seçimi

  1. #1
    Çağrı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Mersin/Mezitli
    Mesaj
    418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    vtec 2 headers seçimi

    1)dc 4-2-1 race headers

    2)dc 4-1 headers

    3)megan racing 4-1 headers

    4)stainles steels(ebay) 4-1 headers

    hangi headers arac için en uyuk ve hıssedılır farklar yaratır.ebay urunlerı fark yaratmaz mı saglıklı olur mu kullanılırsa?şimdiden yardımlarınız için tesekkurler.

  2. #2
    sertac1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    216/Maltepe
    Mesaj
    407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1)dc 4-2-1 race headers

    4)stainles steels(ebay) 4-1 headers

    Tercihim.

  3. #3
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dc sport 421 tavsiye ederim

  4. #4
    devilboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dc 4 2 1 race headers tek en doğru seçim olur güzel filtre kiti ve egsoz sistemiyle tatminkan oluyor üst devirleri canlanıyor denendi onaylandı

  5. #5
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben dc 4-2-1 çok aradım zamanında bulamayınca e-bay dan 4-1 aldım. kat iptal 51 lik boru orta ve son susturucuyla aracım 2 boy + kadar iyileşti.

    bu sistemi kurduktan 2 hafta sonra dc 4-2-1 vardı satılık ve onuda denemek için aldım. ve aynı sistemi dc de de kurdum denemeye çıktım. 4-2-1 daha kararlı 4-1 den. yani tepkisi daha fazla. misal 4-1 le ben alt devirlerim ölmedi diyordum ama dc yi takınca 4-1 de altlarımın ödüğünü hissettim. dc 4-2-1 orantıydı yani. misal 4-1 de altlarım çok ölüymüş üstler canlı. dc 4-2-1 de ise altlar daha canlandı ve üstlerde canlıydı. yani kısacası dc 4-2-1 4-1 den 1 boy kadar daha iyi.

    bulabilirsen dc 4-2-1 al
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  6. #6
    serda-R
    Misafir
    otto race 4-1 krom öneririm....ama cai ile birlikte....alt devirler öle çok ölmüyor ozaman...üst devirler can alıcı...

  7. #7
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    853
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1)dc 4-2-1 ceramic race header

    Çok iyi .. 51mm düz boru ve güzel bi son susturucu ile çok başarılı oluyor.

  8. #8
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dc 4-2-1 seramik en ayrıntılı bılgıyı sana daredevıl nıcklı yıldıray arkadasım verebılır kardeşim

  9. #9
    RaiTheRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation

    DC 4-2-1
    Kaishakunin !!!

  10. #10
    palios
    Misafir
    en ısıı tabıkı dc 4 2 1 ama e-bay den alacaqgın duzgun bır 4-1 ve ara borularlada cok farklı olmaz..ben 4 1 kulanıorum e-bay urunu gayet memnunum 4 2 1 dc olan vtec 2 de kullandım o paralar buyuk paralar dc için.bulmanda cok zor...en ıısımı gzl bır cai,4-1 e-bay ve 51 lık borular ile noktayoı koy marsa bas....

  11. #11
    Çağrı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Mersin/Mezitli
    Mesaj
    418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    suan ebay urunu dusunuyorum zaten ogrencı olmam ve butcemın kısıtlı olması bunu grektırıyor.aracımda 51 duz boru ve remus racıng oval son susuturucu war suna short ama yazın cai konumlu kullandıgım filtre kıtı war umarım ebay urunu 4-1'in bende faydasını görürüm.

  12. #12
    TEQUILA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    892
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-05...Q5fAccessories

    Bu ürün 1.7 için. Bizim araçlarda (VtecII) tak kullan şekilde kullanılabiliyormu? İşleme gerek varmı?
    Daha önce getirten ve getirme esnasında sorun yaşayan varmı?
    '05 Honda CBF 600 SA
    '16 Qashqai

  13. #13
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet oluyor. usps ile alırsan sorun yok geliyor ben getirtmiştim
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  14. #14
    Çağrı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Mersin/Mezitli
    Mesaj
    418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    megan racıng 4-1 buldum ebay urununden bı farkı olur mu?acıl cevaplayan olursa sevınırm

  15. #15
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.250
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    119 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Neden 4-2-1?

    4-1 alt devirleri öldürüp üst devirleri canlandırır.
    4-2-1 alt devirleri eskisinden daha iyi hale getirir, üst devirlere de 4-1'inki kadar olmasa bile bir nebze pozitif katkısı vardır.

    Amaç performans ise alt devirleri zaten kullanmayacaksınız. Redline da vites değiştirdiğinizde 4000-4200 altına inmeyeceksiniz. Haliyle üst devir kullandığınızdan size üst devirde max performansı veren bir ürün gerek. Drag yapacaksanız 1. vites'in alt devirleri göz açıp kapayana kadar bitecek.

    Ha diyorsanız ki ben 2. 3. veya 4. viteste 2000-3000 de bastığımda 4500'lere kadar iyi bir ivmelenme istiyorum o zaman ayrı tabi. De bu durumda sadece basılan ilk viteste geçerli olur. Yani rollde veya dragda bastığınız ilk viteste gerçek +'sı öne çıkar 4-2-1'in. Ama sonraki viteslerde alt devre düşmediğinizden üst devirlerde daha verimli olan 4-1'in 4-2-1'den +'sına sahip olmazsınız.

    Ayrıca 4-2-1 taktıktan sonra düz boru pek mantıklı değil. Amaç alt devirleri kaybetmemekse 4-2-1 doğru, peki düz boru? Back pressure'ı düşürüp alt devirlerinizi kötü bir hale sokuyorsunuz, 4-2-1'i almanızdaki amaç ortadan kalkıyor.

    Amaç salt performans ise 4-1 + düz boru veya 4-1 + cat back bir sistem daha uygun olacaktır. Alt devirleriniz kaybolur ama üst devirleriniz olabilecek en üst noktaya çıkar.


    Ha birde yarım headers tavsiye etmem, mümkünse kat'a kadar uzayan headersları kullanın.

  16. #16
    Çağrı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Mersin/Mezitli
    Mesaj
    418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden 4-2-1?

    4-1 alt devirleri öldürüp üst devirleri canlandırır.
    4-2-1 alt devirleri eskisinden daha iyi hale getirir, üst devirlere de 4-1'inki kadar olmasa bile bir nebze pozitif katkısı vardır.

    Amaç performans ise alt devirleri zaten kullanmayacaksınız. Redline da vites değiştirdiğinizde 4000-4200 altına inmeyeceksiniz. Haliyle üst devir kullandığınızdan size üst devirde max performansı veren bir ürün gerek. Drag yapacaksanız 1. vites'in alt devirleri göz açıp kapayana kadar bitecek.

    Ha diyorsanız ki ben 2. 3. veya 4. viteste 2000-3000 de bastığımda 4500'lere kadar iyi bir ivmelenme istiyorum o zaman ayrı tabi. De bu durumda sadece basılan ilk viteste geçerli olur. Yani rollde veya dragda bastığınız ilk viteste gerçek +'sı öne çıkar 4-2-1'in. Ama sonraki viteslerde alt devre düşmediğinizden üst devirlerde daha verimli olan 4-1'in 4-2-1'den +'sına sahip olmazsınız.

    Ayrıca 4-2-1 taktıktan sonra düz boru pek mantıklı değil. Amaç alt devirleri kaybetmemekse 4-2-1 doğru, peki düz boru? Back pressure'ı düşürüp alt devirlerinizi kötü bir hale sokuyorsunuz, 4-2-1'i almanızdaki amaç ortadan kalkıyor.

    Amaç salt performans ise 4-1 + düz boru veya 4-1 + cat back bir sistem daha uygun olacaktır. Alt devirleriniz kaybolur ama üst devirleriniz olabilecek en üst noktaya çıkar.


    Ha birde yarım headers tavsiye etmem, mümkünse kat'a kadar uzayan headersları kullanın.
    detaylı bılgı için tesekkurler bu işte markanın avantajı nedır?magn racıng yada ebay urunu arasında kaldım..

  17. #17
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.250
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    119 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Kullanılan malzemeler markadan daha önemli, paslanmayacak, çatlamayacak ve uzun vadede kaynak noktalarından atmayacak birşey olduktan sonra a olmuş b olmuş pek önemli değil.

  18. #18
    Djalican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul Sarıyer
    Mesaj
    521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megan Racing 4-1 deilde....megan Racing 4-2-1 tavsiye ediorum hemde şiddetle...megan headers kullanan arkadaslarım var VTEC2 lerde...4-1 de kullanan var 4-2-1 de kullanan var...alırsan çok memnun kalacagından emin ol....istersen elimizde sıfır var...
    34 KTS 55 HONDA CRX
    34 LNZ 85 SEDAN EG
    34 BF 7155 SOHC VTEC EG
    34 MEH 66 S2000
    34 HB 1367 MAZDA RX8 R3

  19. #19
    Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Berlin / Bursa
    Mesaj
    1.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megan 4-2-1 fiyat nedir Alican ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •