Orijinalini görmek için tıklayınız : gtr switzer p800 vs hayabusa gsx1300r
http://www.youtube.com/watch?v=LTm8alJ4bFM
bugatti veyrondan 0-300km daha hızlı (yarışmak için bugattileri ikna etmeye calısıyorlar)
gtr 0-300km hızlanması 20 sn. civarlarındadır...
erken basma vs. olaylarıda var kendimden biliyorum gtr çok cabuk tepki veriyor kimle kalkarsa kalksın hemen kendini ileri atıyor o nedenlerden dolayı erken basıyor hissi veriyor..(yada pilotlar iyi değil:)
şimdi tek sorun kaldı tr de switzer yapıp tr nin en hızlı arabası yapmak ve tastikli msuprayı geçmek:)
LTm8alJ4bFM
direk linki koy bence:) video gözükmüyor
çok iyi yürümüş GTR, hayabusa stock mu ?
Maxiboost
30-09-2009, 13:42
switzer p800 den sonra kim bi delilik yapıp şu arabayı söküp bi hafifleticek onu merak ediyorum :D
dedebeto
30-09-2009, 16:54
hayabusa kullanicisi biraz sekerliymis herhalde.yuksek devirlerde vites deistirdigin zaman hayabusa kendinden geciyor videodaki amca sanki sahilde geziyor motorla.,
onursumer
30-09-2009, 18:40
çok fenalarda ya hayabusanın biraz kurcalanması lazım sanırım stock herhalde ?
vites gecislerine hayranım ya
yol var adamlarda :(
gtr iyiymiş baya
Hayabusa da görünen sadece yoshi egzost var
faka unutmayın ki en yeni haydarlar 280 de kesici var yani 300 yapması imkansız hayabusanın bun yuzden iyi bir test degil
dedebeto
01-10-2009, 01:21
Hayabusa da görünen sadece yoshi egzost var
faka unutmayın ki en yeni haydarlar 280 de kesici var yani 300 yapması imkansız hayabusanın bun yuzden iyi bir test degil
abi niye kesici var??? benimn alette 08 model ben 5 ci viteste 300 e gordum.6 da tahminim 320-330 yapmasi lazim duruma gore ama benim hic deneme firsatim olmadi
abi niye kesici var??? benimn alette 08 model ben 5 ci viteste 300 e gordum.6 da tahminim 320-330 yapmasi lazim duruma gore ama benim hic deneme firsatim olmadi
japon motorsiklet firmalarının devletle imzaladığı centilmenlik anlasması dolayısıyla:)
ufak bi işlemle devre dısı bırakılabilinio tabi..siz niye 340 olan ibreyi 280+cizgi yaptılar sanıyosunuz :)
onursumer
01-10-2009, 02:13
ufak bi aldatmacayla 6 viteste dip gaz gidilebiliyordu yanılmıyorsam 6. vitesi 5 miş gibi gosteren ufak bi modul gibi bişeydi :)
http://www.youtube.com/watch?v=LTm8alJ4bFM
bugatti veyrondan 0-300km daha hızlı (yarışmak için bugattileri ikna etmeye calısıyorlar)
gtr 0-300km hızlanması 20 sn. civarlarındadır...
erken basma vs. olaylarıda var kendimden biliyorum gtr çok cabuk tepki veriyor kimle kalkarsa kalksın hemen kendini ileri atıyor o nedenlerden dolayı erken basıyor hissi veriyor..(yada pilotlar iyi değil:)
şimdi tek sorun kaldı tr de switzer yapıp tr nin en hızlı arabası yapmak ve tastikli msuprayı geçmek:)
http://www.youtube.com/watch?v=LTm8alJ4bFM
videoda dk 3:50
motor one cikinca GTR zorlaniyor yanina bile gelemiyor..
Msupra videolarinin cogunda motorlar one cikiyor, Msupra arkadan gelip fark atiyor. kac HP bu GTR? 800HP falan iddasimi var yoksa :)
sor bakalim turbo ne kullanmislar, eger stok turbo ise but kitten 800HP cikmasi IMKANSIZ..
amerikada cok iyi marketing yapiliyor, 3u 5 gostermede ustlerine yok..
saygilar,
cenk
traction controllu 4wd ile sıfırdan kalkmakla , 2wd kalkmak arasında fark var hocam farkındasın değil mi...
rolling startta elbette motor daha hızlı başlayacak :icon_tup:
H22Power
01-10-2009, 11:00
motor 3. kalkışta randımanlı kalkmış sanki beraber kalkmışlar gibi olmuş denemeler çok güzel bir aracın motorsikletle denemesi hatta kalkışta geçmesi takdir e layık genelde motorcularda şu trip var burdan başılıcaz 300 de biticek onlarda rolling kültürü çok yok rollinge bu iki taşıtta sonuç çok farklı olur ayrıca motoru sürenin çokda prof biri olduğunu sanmıyorum motorun üstünde duruşu ve son süratlerde kapanışı açısından yinede motoru hemde gsx-r1300 ü öle yada böle geçmek büyük başarı tebrikler r-35....
msuprayımı geçmek? bu gtrlamı?
0-300 20s ise baya geliştirmeleri lazım msupra geçebilmeniz için bi 5-6 s daha aşağı inmelisinizki geçesiniz
videoda dk 3:50
motor one cikinca GTR zorlaniyor yanina bile gelemiyor..
Msupra videolarinin cogunda motorlar one cikiyor, Msupra arkadan gelip fark atiyor. kac HP bu GTR? 800HP falan iddasimi var yoksa :)
sor bakalim turbo ne kullanmislar, eger stok turbo ise but kitten 800HP cikmasi IMKANSIZ..
amerikada cok iyi marketing yapiliyor, 3u 5 gostermede ustlerine yok..
saygilar,
cenk[/QUOTE]
cenk bey siz belliki bu işleri iyi biliyorsunuz. sormama gerek yok.
araştırsanız bilirsiniz turbonun stock olmadığını. (turbolar modifiye ediliyor)
800hp çok bişi değilki... sizin iddanız nedir???
diyelimki dyno 3ü 5 gösterdiler bir sürü yarışları var 800 hp gibi bir güç olmasa i zr1(750hp), 911 (750hp) gibi arabaları nasıl geçmiş olabilir
ki bu arabalar daha hafif olduğu halde p800 geçemiyor...
ki bu daha başlangıç yakında 1000likler cıkıcak o zaman kim yetişecek bu arabalara
msupra meselesine gelince o motorları geçmesi sebebi top speed 350 lerde diyorlar
yani gtr rolling 60-300km kadar geçemeyeceğini düşünüyorum. tabi barı nosu ne kadar acar tahmin etmek zor. sizin fikriniz nedir?
bu arada onu geçen araçlarda warmış tr nin en hızlı arabası hangisi onu merak ediyorum
top 5 top 10 varmı:)
msuprayımı geçmek? bu gtrlamı?
0-300 20s ise baya geliştirmeleri lazım msupra geçebilmeniz için bi 5-6 s daha aşağı inmelisinizki geçesiniz
:) msupra 0-300km kaç sn cıktığını idda ediyorsunuz?
0 dan kalkma ihtimali varmı gtr p800 ile? veriler varsa koyun ne kadar zamanda 300 ze ulaşıyor?
idda yok 17 18 sde 358 yaptı 100kmden
gtr 800ün drag zamanı ne ? 0dan kalkar sorun olmaz
kusura bakmada o gtrın msupraya karşı bir şansı yok 1800kg 800hp 1300 1400kgya daha fazla güç üretebilecek bir otomobile karşı konşuyorsun
ayrıca switzer yapsada yapmasada bu güçlerde bi gtrla Türkiye'nin en hızlısı olamazsın kusura bakma daha hızlı otomobiller mevcut
şimdi GTR msuprayımı geçicek ?
Juggernaut
01-10-2009, 12:58
GTR 300 km civarı kesiliyo gibi oluyo gazdan çekip bidaha basıyo düzeliyo neden kestiğini bilen var mı
halilcakir
01-10-2009, 13:04
Bu GTR 800hp bence rahat var hatta bu kitin aynisi ve sadece yaris yakiti ayarlariyla 850hp bile cikardilar ki belki bu videodada yine yaris yakiti vardir onu bilemiyorum.
Bu motorlu videoyu bende pek adil bulmadim ama arac sahibinin acikladigi sureleri hatirliyorum,bu KG deki bir araba icin bence gayet guzel 800hp oldugunu gosteriyor
100-200km/h 5.4 diye aciklamisti yanilmiyorsam ve turbolar standart degil modifiye edilmis turbolar.
MSuprayla 0-300km/h nolur onu denemek lazim.Slick taksa msupra 200 den sonra cok tehlikeli caddede,slick takmazsa cok patinaj yapar denemeden bilinmez bence.
Bence Ramazan'da bunun farkinda oldugu icin iddiada bulunabiliyor hatta Ramazan in degindigi konunun ozu su aslinda,daha guclu olmak otobanda sifirdan daha hizli olmak olmayabilir demeye getiriyor bence.
KSK-VTEC
01-10-2009, 13:06
bişeyi kaçırıyorunuz
GTR 0-300 20sn demiş
Msupra 100-358 17-18sn demiş
Bana kalırsa bu verilere göre gtr geçer gibi tabi msupra 2 snde 100 çıkmazsa. rakamlarada çok takılmamak lazım 2 araçta tr de denk gelirlerse denerler.
bişeyi kaçırıyorunuz
GTR 0-300 20sn demiş
Msupra 100-358 17-18sn demiş
Bana kalırsa bu verilere göre gtr geçer gibi tabi msupra 2 snde 100 çıkmazsa. rakamlarada çok takılmamak lazım 2 araçta tr de denk gelirlerse denerler.
uygun kalkarsa msupra olur sorun olmaz şu an zaten eğer patinaja kalmazsa 10 civarı 400m geçer ki hızı 200ün biraz üstünde olur
msupranın busalar karşısında ilk başta geri kalmasının nedenide biraz patinajdı videodan izlediğim kadarıyla busayı aman aman geçmesi yok bana göre ya motor ya gtr gariplik var yada
Swıtzer fuel ınjector kıt
electronıc boost controller
swıtzer monster ıntercooler kıt
swıtzer upgraded turbochargers
hıgh-pressure wastegate actuators
swıtzer maf/ıntake and fılter assembly
swıtzer hıgh-flow turbo ıntakes for spı maf
swıtzer off-road test pıpes
swıtzer p800 multı-fuel calıbratıon for cobb ap
halilcakir
01-10-2009, 13:16
Birsey daha ekleyim.Bu kaza yapan siyah GTR in ekspertizi icin vtanju gitmisti.
O zaman arabayi detaylica inceleme firsati bulmustu.
vtanjunun soyledigine gore stock turbolari stock intercooleri bile bu arabanin gayet potansiyeli yuksek duruyormus ama tabi tam olcum yapmadan kesin yorum getirilemez
KSK-VTEC
01-10-2009, 13:16
Patinajsız arabamı var yaw hulk patinaja kalmasa ozaman tr nin en hızlısı olurdu.güç geldikçe pati artıyor gtr avantajlı 4 çeker. havalar filan güzel olursa bi deneme yapılanabilinir. herkes görür
zaten belli stock turboyla güzel işler yapıyor ama ağırlık gibi önemli dezavantajları var bunların önüne geçilirse daha iyi performans vereceği aşikar
Patinajsız arabamı var yaw hulk patinaja kalmasa ozaman tr nin en hızlısı olurdu.güç geldikçe pati artıyor gtr avantajlı 4 çeker. havalar filan güzel olursa bi deneme yapılanabilinir. herkes görür
bu işin tcsi var boost by gearı var :) yani yapıldıktan sonra yine önüne geçilebilir ki msuprada bu yönde bir çalışma olmadı lastik hariç patinaja da kalsa kalmasa da gtrın geçeciğini sanmıyorum 2 bar max basıldı daha msupraya daha potansiyeli var o turboyla bile sorun olmaz
laa olm manykmısınız kafayımı çizdiniz:)
beyaz skyline msuprayı mı geçicek bunun slick lastiği var kanıtlanmış gsxr 1000 videosu var buyrun skyline i deneyin 1000 le görelim ona göre konuşalım
KSK-VTEC
01-10-2009, 13:46
laa olm manykmısınız kafayımı çizdiniz:)
beyaz skyline msuprayı mı geçicek bunun slick lastiği var kanıtlanmış gsxr 1000 videosu var buyrun skyline i deneyin 1000 le görelim ona göre konuşalım
Müdür anlamıyorsunuz hala gtr sıfırdan kalkıştan bahsetmiş sen rolling diyorsun
halilcakir
01-10-2009, 14:10
Beyaz skyline degil,Switzer P800 kitli GTR Msuprayi gecermi 0-300km/h yarisinda deniliyor
P800 kitli GTR in caddede ceyrek mil kostugu videoyu koymustum bundan once tekrar koyim
Emin olmamakla beraber 400 un sonuna dogru yokus yukari gibide duruyor videoda...
Bildigim kadariyla Senna msuprayi iyi taniyor ve patinaj yapmazsa eger 10 saniye ve 200 kusur ile 400u gecebilir diyor ama patinaj yapmazsa
Fakat olay suki bu P800 GTR her turlu 10 saniye gidebiliyor bu yuzden msupra degilde bence msky ile denemelidir
MSupra ilede deneyecekse 100 mph den sonra denesinler.Yanilmiyorsam GTR sadece patinaja dustugu zaman 4 cekere gucunu dagitiyor,100 mph start ilede ne msupra ne gtr patinaj yapmayacagina gore 2 arkadan iter arabanin yarisi gibi olacaktir.
Yalniz dikkat edin GTR her turlu gidebiliyor buda bu arabanin teknoloji harikasi oldugunu gosteriyor valla:D
<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v2PnY6ztJ0A&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v2PnY6ztJ0A&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
Halil msupra 9da koşar sorun olmaz fakat patinaj vs gibi problemler dolayısıyla 10 yazıyorum ve kanımca 145mil civarıda hızla geçer kötümser bir yaklaşımla
kalkışta gtr gider bir süre fakat sonra onun ne kadra dezavantajı varsa bir o kadar msupranın avantajı var 100mil yada km olarak denenirse gtr a şans tanımam zaten kendi fikrim odur
msky ayrı birşey o geçer ama biraz acı olur :)
halilcakir
01-10-2009, 14:29
Ben bugune kadar cikardigi en iyi sureleri baz alip yorum yapiyorum
Msky en iyi 10.8 cikarmisti tepki sureside varmis icinde 0.5 silsek o degerden 10.3 eder
yarim saniyeden fazla olacagini sanmiyorum ismail abi aninda kaldiriyor cunku arabayi
msupranin ise en iyi 12 kusurdu sanirim suresi
bunlar disinda daha iyi sureler olcup kaydettiniz ve ona istinaden soyluyorsan bilemem ama herkesin bildigi surelere gore yorumlar yapiyorum ben
bu durum arkadan iter bizim arabalar icinde gecerli maserati tt z06 vs
Konya'daki tepkime süreleri 0.7 ile 1.5 s arasında değişiyordu 0.7de İsmail abiye ait değildi sanırım
12 küsür geçti ama o zamanla bu zaman arasında otomobilde değişiklikler oldu iyi yönde eğer drag kuralları değişmeseydi(4çekerlerle arka iterler aynı sınıfta olmasaydı) tutunmak için daha fazla şey yapılır otomobile fakat şu anki pistlerde arkadan itişlilerin çok şansı yok maalesef pist kalitesi ciddi kötü bazı pistlerde
eğer otomobiller için uygun koşullar sağlanırsa 9s koşar sorun olmaz fakat asfalt soru işareti
halilcakir
01-10-2009, 14:46
Bence o zaman bu yeni haliyle bir performance box baglayip olcun derim.
Bu GTR in videosunda oldugu gibi o zaman cok daha netlesir hersey
Ben bizim z06in olcecegim onumuzdeki 1-2 hafta icinde
Ama caddede 10 saniye giden araba bence yabana atilacak gibi degildir cunku dikkat et videoya GTR launch controlsuz kalkiyor yani bu arabaninda 60' i super bir deger degildir bu videoda.
Bence en guzeli 0-300km/h degilde 0-1 mil denemektir 4 ceker 2 ceker farketmeden tum gruplari
haklısın ama 400mde olur çok problem olmaz
iki otomobilnde ufak tefek eksikleri kaldı bitsin zaten ölçüm yapılacak hayırlısıyla
aranızda vıdeoyu gercekten ızleyen var mı????
1- yerler ıslak
2- yaklasık 500mt sonra baya bır rampa cıkılıyor...
ısı bıraz bılen adamlar bunların motora nasıl etkı edecegını bılır...
larrysafak
01-10-2009, 15:31
vallahi harika gitmis gtr tr de de boyle mkineler gormek isteriz:)
Bence o zaman bu yeni haliyle bir performance box baglayip olcun derim.
Bu GTR in videosunda oldugu gibi o zaman cok daha netlesir hersey
Ben bizim z06in olcecegim onumuzdeki 1-2 hafta icinde
Ama caddede 10 saniye giden araba bence yabana atilacak gibi degildir cunku dikkat et videoya GTR launch controlsuz kalkiyor yani bu arabaninda 60' i super bir degildir bu videoda.
Bence en guzeli 0-300km/h degilde 0-1 mil denemektir 4 ceker 2 ceker farketmeden tum gruplari
halil teşekkür ediyorum net ve acık yazdın ben gtr 1/mile verilerini ve diğer araçların verilerini veriyorum. gtr 1/mile 310.88km 26.928 sn. ---1/4mile 10.418 218.18km
sizde lütfen msupra ve diğer güçlü araçların değerlerini yazın görelim kim daha hızlı
kullanılan benzin tr den çok kalitesiz 98 oktanla standart kullanımdaki değerler(launch kontrol vs f1 sanzıman hariç):)
tr de 1 mili daha hızlı geçen araç varsa sizin yaptığınız araçlar dahil yazın
bizde ona göre hazırlık yapalım:)))!!!
1
Mitsubishi Lancer Evolution ARS Дмитрий 25.933 301.50 +25 25.07.2009
2 +9
Nissan GT-R R35 Switzer P800 Олег 26.928 310.88 +15 19.09.2009
3
Porsche 911/997 TTR Switzer SPI 750 Дмитрий
///DMY/// 26.959 307.95 +15 19.09.2009
4 -2
Ford GT-1000 Александр
Petchy 27.252 349.17 +25 25.07.2009
5
Nissan GT-R R35 Switzer P800 Юрий
. : J.U.R.Y : . 28.005 289.38 +15 19.09.2009
6
Koenigsegg CCX 880 Андрей 28.267 306.90 +15 19.09.2009
7
Mitsubishi Lancer Evolution 9 ARS Денис 28.366 271.49 +15 19.09.2009
8 -4
Porsche 911/997 Turbo Evotech Александр
А448РО 28.517 298.01 +25 25.07.2009
9
Chevrolet Corvette ZR1 LPE Андрей 28.731 298.50 +15 19.09.2009
10 -5
Porsche 911/997 Turbo Evotech Олег 29.140 298.01 +25 25.07.2009
11 -5
Porsche 911/997 Turbo А. Дрогин 29.280 296.05 +25 25.07.2009
12 -5
Nissan GT-R 34 Сергей Воробьев
vorobiov 29.367 286.16 +25 25.07.2009
sayın konu sahıbı amacınız nedır cozemedım ancak benım yukarıda yazdıklarım ıle ılgılı bır yorumunuz olacak mı? kaldıkı ısmaıl abı ucanla kacanla herkesle dener bence sızhazırlıgınızyapın bı tel acarsınız olur bıter...
tunay bey amaç basit ben tr deki en hızlı araçları ve verilerini öğrenmek istiyorum!
ve halilin yazdığı gibi 0-300km 2 ceker yere tutunamayan arabalar gördüğüm için iddam
p800 0-300km geçer dedim. veriler yukarıda yanılıyor olabilirim.
tr de cok daha hızlı arabalar olması lazım. p800 daha bişi değil 2010 da çok daha güçlü kitler olacak şayet bu halde msuprayı geçiyorsa kendi adıma sevinirim. bu arada araç benim değil ben p700lerdeyim az kaldı:) benim arkadaşımın moskovada alek o verilerde rusyanın en hızlı arabaları vardı sonuç ortada
yap ne hazırlık ypaıyorsan kim 98oktan kullanılacak dedi ne kullanırsanız kullanın sorun değil
aynı şekilde msuprada 98oktanla olmaz böyle birşey için kendini hazırlıyorsan zaten konunun başında neden msupra geçiyor onuda anlamış değilimz ne haızrlık yapıyorsan yap msupranın eksikleri bitince denenir görülür
rusyanın en hızlı arabası bumu? total racein hazırladığı arabalar ne? 4wd soarer supra vs?
26s de 310 yapyıorsa msupra ağır gelir p800e 17sde 100-358 diyoruz ki bu dahada iner aşağı
halilcakir
01-10-2009, 16:30
Ford GT 1000 in gectigi km ye dikkat :) 349
Birde LPE nin su anda satista olan tek kiti , fiyati 3000 dolar olan 680hplik kit
ama deneme videolarinda 750hp yaziyor:beuj:
antalyadayım aksamsize detaylı açıklarım anlarsınız:)
msupra ruyalarına mı gırıo olum. askımız yalan mıydı??? :)
msupra ruyalarına mı gırıo olum. askımız yalan mıydı??? :)
mınıks kardes aksam aksam guldurdun o kadar dıkkatlı okuyordumkı konuyu :)
cenk bey siz belliki bu işleri iyi biliyorsunuz. sormama gerek yok.
araştırsanız bilirsiniz turbonun stock olmadığını. (turbolar modifiye ediliyor)
800hp çok bişi değilki... sizin iddanız nedir???
diyelimki dyno 3ü 5 gösterdiler bir sürü yarışları var 800 hp gibi bir güç olmasa i zr1(750hp), 911 (750hp) gibi arabaları nasıl geçmiş olabilir
ki bu arabalar daha hafif olduğu halde p800 geçemiyor...
ki bu daha başlangıç yakında 1000likler cıkıcak o zaman kim yetişecek bu arabalara
msupra meselesine gelince o motorları geçmesi sebebi top speed 350 lerde diyorlar
yani gtr rolling 60-300km kadar geçemeyeceğini düşünüyorum. tabi barı nosu ne kadar acar tahmin etmek zor. sizin fikriniz nedir?
bu arada onu geçen araçlarda warmış tr nin en hızlı arabası hangisi onu merak ediyorum
top 5 top 10 varmı:)
Abi oncelikle farkina varmaniz gereken USA bazli sirketlerin acikladigi beygilerin %90 yalan oldugu. 750HP ZR1 vs benim icin kriter teskil etmiyor, ben sadece hayabusa ile P800un 100-300lerine bakiyorum, sonra Msupra ile modifiyeli busanin 100-300unu seyrediyorum. sonuc ortada, P800 busayi yakalayamiyor.. buna 2 faktor daha ekle; USA busa yavas vites atiyor, P800 patinaja kalmiyor 100de, tepkisi Msupradan daha iyi..burda cikardigim sonuc GTR aslinda P650bucuk civari bisey :) stok turbolar IHI RHF55 (US model 2006 STi ile bire bir ayni turbo). O turbo modifiye isini bizde yapiyoruz subarusu olanlar bilir redline civari basinc dusuyor, wasgate porting ile biraz daha iyi oluyor + forge actuator kullaniyoruz (HKS 570kitte var). Bu turbolarin maximum ufleyecegi rakkam 700-750 crank olur GTR motorunda..
Ayrica kilo faktorunude katarsan, Msuprayi gecmek icin twin GT30R takman lazim minimum.. stok turbo ile Msuprayi gececek GTR yaratmak bence mumkun degil.. forumda, dyno kagidinda gecebilir ama TEMe cikinca bana hak vereceksin..istanbul parka gitseniz durum degisir tabi :)
saygilar,
cenk
Armageddon
01-10-2009, 23:31
Ne güzel konu :D
Arkadaşlar merhaba ben aranızda yeniyim, alın size video en hızlınız kim söyleyin gelip geçeceğim, iyi günler :D
AVK mı hazırlıyor bu aracı?? TT Z06 ile denendi mi?
sanırım şu an daha böyle bir otomobil yok tabi sahibi daha iyi bilgi verir:)
Armageddon
01-10-2009, 23:34
Hayır AVK bu işin içindeyse bu arkadaşın TRdeki en hızlı araçlar hakkında biraz bilgisi vardır diye düşünüyorum da :)
tunay bey amaç basit ben tr deki en hızlı araçları ve verilerini öğrenmek istiyorum!
ve halilin yazdığı gibi 0-300km 2 ceker yere tutunamayan arabalar gördüğüm için iddam
p800 0-300km geçer dedim. veriler yukarıda yanılıyor olabilirim.
tr de cok daha hızlı arabalar olması lazım. p800 daha bişi değil 2010 da çok daha güçlü kitler olacak şayet bu halde msuprayı geçiyorsa kendi adıma sevinirim. bu arada araç benim değil ben p700lerdeyim az kaldı:) benim arkadaşımın moskovada alek o verilerde rusyanın en hızlı arabaları vardı sonuç ortada
ıslak bır ortamda ve rampada yapılan bır deneme vıdeosundan yola cıkarak msupraya baglanmanız garıp olmus dırek konu acsaydınız daha sık olurdu bence...neyse ınsallah gtr msupra denemesı goruruz yakınlarda...
halilcakir
02-10-2009, 00:08
Hayir biz hazirlamiyoruz
Arkadas gtr 01 plakali beyaz gtr in sahibi , yanilmiyorsam miniksler yardimci oluyorlar kendisine
onun dile getirdigi switzer p800 kit alirsam 0-300km/hde msuprayi gecebilirim
bende p800 kitli gtr in ceyrek mil ve 100-200km/h hizlanmalarini belirttim , yorum sizin
tt z06 su ana kadar kimseyle denemedi daha , 13.4 psi da videosunu cektik o kadar
Armageddon
02-10-2009, 00:13
Hayir biz hazirlamiyoruz
Arkadas gtr 01 plakali beyaz gtr in sahibi , yanilmiyorsam miniksler yardimci oluyorlar kendisine
onun dile getirdigi switzer p800 kit alirsam 0-300km/hde msuprayi gecebilirim
bende p800 kitli gtr in ceyrek mil ve 100-200km/h hizlanmalarini belirttim , yorum sizin
tt z06 su ana kadar kimseyle denemedi daha 13.4 psi da videosunu cektik o kadar
Anladim, aracın sahibini taniyormussunuz hissine kapıldım da ondan sordum AVK japonlarla da mı ilgilenmeye başladı diye düşündüm :)
halilcakir
02-10-2009, 00:37
TR nin ilk evosunu , subarusunu , suprasini aem beyin montaj ve tune nuda biz yapmistik
gerci o zamanlar ben yoktum o yuzden yapmisiz diyim:)
neyse gecmis gunler...
su aralar japon olarak eagle talon upgrade ediliyor yavas yavas yada 8 silindir alti olarak diyelim oda amerikan sayilir nede olsa:)
halil ilk evosunu subarusunu derken ne manada? aem beyin montaji olarak mi yoksa farkli sekilde mi? kbildigim kadariyla KLC yapildi volkan abi tarafindan, oda sene 2004 de. ondan once yapilan bir suru evo,subaru var tek tek sayabilirim. Jun stroker kitlisinden, tirmanmada yarisan grup n lere kadar ve bir suru moteclisi,gemslisi, apexilisi de yapildi ta 2000 senelerinde ;)
halilcakir
02-10-2009, 02:18
Benim bahsettigim caddede gezebilen araclar , bu konudaki kategorideki araclar
KLC ve alphan abinin eski evosu en eskiler diye biliyorum ama yaniliyorda olabilirim dedigim gibi o zamanlar avk ile ilgim yoktu
yok onlardan once baya bir arabalar vardi neyse konu o degil zaten;)
halil ilk evosunu subarusunu derken ne manada? aem beyin montaji olarak mi yoksa farkli sekilde mi? kbildigim kadariyla KLC yapildi volkan abi tarafindan, oda sene 2004 de. ondan once yapilan bir suru evo,subaru var tek tek sayabilirim. Jun stroker kitlisinden, tirmanmada yarisan grup n lere kadar ve bir suru moteclisi,gemslisi, apexilisi de yapildi ta 2000 senelerinde ;)
Ankaraya rakip ilk subaru "KLC" AVK'dan cikti. Alphanin EVOsuda iyiydi. Bunlar istanbuldaki cesur adamlardi, daha sayarim :) ornek aramadan "o yapsin bir bakalim" mantigi gutmeden ise girdiler. Cabuk yildilar ama yinede guzeldi..Volkan abininde japon turbolarda ilk denemeleriydi..Daha uzun zaman calisma sansi olsaydi sonucu gormek isterdim..en az 5 sene tecrube lazim ben bu isten anliyorum artik diyebilmen icin.
Korhan, cosworth egzantrik olan arabalarda 15 dereceden fazla avcs verirsen valfler birbirine giriyor, henuz resmi aciklama yok ama ordaki arkadaslari uyar. Olayi cozduk burda ama ayip olmasin diye birsey soylemiyorum, siz dikkat edin.
cenk
ıslak bır ortamda ve rampada yapılan bır deneme vıdeosundan yola cıkarak msupraya baglanmanız garıp olmus dırek konu acsaydınız daha sık olurdu bence...neyse ınsallah gtr msupra denemesı goruruz yakınlarda...
islakliga takmis durumdasinda sol seridemi konsantre oldun tam anlayamadim, adamlarin bastiklari seritler kupkuru, rampada bence fazla onemli olmayan bir etken.
Motorcunun **** yemis cikmis basmis ;)
custom T3 exh manifolds
GT3076Rs, 2x 44mm wasgate
75mm komple vband true dual turboback exh
buyuk enjektor, belki pompa
cift 100mm intake
ARC yada daha buyuk intercooler + borular + 2x HKS BOV
Haltech ECU + oktan + GTR tuner
ppg gearset, debriyaj balatalari
coilover jant semi-slick
ancak boyle gecer :) yoksa bence denemeye bile gerek yok..shitzer mitzer kimmis ;)
custom T3 exh manifolds
GT3076Rs, 2x 44mm wasgate
75mm komple vband true dual turboback exh
buyuk enjektor, belki pompa
cift 100mm intake
ARC yada daha buyuk intercooler + borular + 2x HKS BOV
Haltech ECU + oktan + GTR tuner
ppg gearset, debriyaj balatalari
coilover jant semi-slick
ancak boyle gecer :) yoksa bence denemeye bile gerek yok..shitzer mitzer kimmis ;)
Alphanın GTR a yeni montajladık COBB dan program bekliyor
800 cc enjektor
HKS pompa kiti
HKS fuel regulator
mines cooler ve emiş boruları
ramzanın arabasından ekstra olarak bunlar var alphanın arabasında basıncı 21 psi peak 6000 e kadar 19 ve 18 arası daha sonra acaip düşüş yaşanıyor 14 psi a kadar iniyor
cobb dan yazılım gelsin görücez bakalım nasıl gidicek ramzanın arabasına göre
yanlız 100 - 300 msupra falan hayallerde kalır skyline için
ama 0 - 300 için hiç bir şey söliyemem denenmesi lazım
BMK TypeR
02-10-2009, 11:40
Msupra bence nos sokulsun, p800 gtr gecemez, eşit şartlarda:)
Ankaraya rakip ilk subaru "KLC" AVK'dan cikti. Alphanin EVOsuda iyiydi. Bunlar istanbuldaki cesur adamlardi, daha sayarim :) ornek aramadan "o yapsin bir bakalim" mantigi gutmeden ise girdiler. Cabuk yildilar ama yinede guzeldi..Volkan abininde japon turbolarda ilk denemeleriydi..Daha uzun zaman calisma sansi olsaydi sonucu gormek isterdim..en az 5 sene tecrube lazim ben bu isten anliyorum artik diyebilmen icin.
Korhan, cosworth egzantrik olan arabalarda 15 dereceden fazla avcs verirsen valfler birbirine giriyor, henuz resmi aciklama yok ama ordaki arkadaslari uyar. Olayi cozduk burda ama ayip olmasin diye birsey soylemiyorum, siz dikkat edin.
cenk
selam cenk,
evet haklisin bizimde ayni sekilde deneyimimiz oldu, ben KEN den yeterli teknik destegi alamadigim ve bana full avcs kullanabilirsin dedigi icin 2.0L de sorun yasadik, sonrasinda ingiltereden jeremy le fol ve usa den ali jahed ile yaptigim gorusmelerde 2.0L JDM/EDM kapaklarla ilgili bir argeleri olmadigini soylediler yani, Ken beni hatali yonlendirdi.Sorun yasadiktan sonra yaptigimiz gerek cam card olcumlerinde, gerekse valve clearence testlerinde maksimum degerin 25 derece oldugunu saptadik ki bunu ust devirlerde kapatiyoruz.
senin soylemin 2.5 LT ler icin degil dimi, 2.0Lt ler icin.? 2.5 litrelerde cunku full avcs bayadir kullaniyoruz sikinti yasamadik?
selam cenk,
evet haklisin bizimde ayni sekilde deneyimimiz oldu, ben KEN den yeterli teknik destegi alamadigim ve bana full avcs kullanabilirsin dedigi icin 2.0L de sorun yasadik, sonrasinda ingiltereden jeremy le fol ve usa den ali jahed ile yaptigim gorusmelerde 2.0L JDM/EDM kapaklarla ilgili bir argeleri olmadigini soylediler yani, Ken beni hatali yonlendirdi.Sorun yasadiktan sonra yaptigimiz gerek cam card olcumlerinde, gerekse valve clearence testlerinde maksimum degerin 25 derece oldugunu saptadik ki bunu ust devirlerde kapatiyoruz.
senin soylemin 2.5 LT ler icin degil dimi, 2.0Lt ler icin.? 2.5 litrelerde cunku full avcs bayadir kullaniyoruz sikinti yasamadik?
Bana soyleseydin Ken'i basina corap orerdim, Emre'nin kapak ilk hasar gordugunde garanti'den hallettim.
2.5L icin konusuyorum, sizin basiniza gelmediyse;
ya eski uretim kapak ve egzantriklerde problem yoktu
yada avansi abartmamissiniz..
bizim burda tune ettigimiz 2.6L motordan 15 dereceden sonra guc cikmayinca uyandik bizde..cok tepkisiz, sonra rolanti testi yaptik 25-30 civarinda valf sesi gelmeye basliyor, avcsyi geri alinca gidiyor :)
Msupra bence nos sokulsun, p800 gtr gecemez, eşit şartlarda:)
başka isteğin? turboyuda sökelimmi?
neyin eşit şartı?
Alphanın GTR a yeni montajladık COBB dan program bekliyor
800 cc enjektor
HKS pompa kiti
HKS fuel regulator
mines cooler ve emiş boruları
ramzanın arabasından ekstra olarak bunlar var alphanın arabasında basıncı 21 psi peak 6000 e kadar 19 ve 18 arası daha sonra acaip düşüş yaşanıyor 14 psi a kadar iniyor
cobb dan yazılım gelsin görücez bakalım nasıl gidicek ramzanın arabasına göre
yanlız 100 - 300 msupra falan hayallerde kalır skyline için
ama 0 - 300 için hiç bir şey söliyemem denenmesi lazım
GTR drag arabasi degil adamlara drag hastaligi bulastirmayin :) gecen bir tartismaya girdim nissan'a laf atmislar rezalet cikti launch kontrol nasil koyarlar sonra nasil garanti iptal diye.. ben olsam iptal ederdim tek hatalari o olmus dedim, 2010 modellerde kaldirmislar o "garanti iptal" dugmesini :) Araba mukemmel ama 0dan kalkis coooook sakincali...hele modifiyeli ise hic denemeyin bile..
Ramazan nerde ya? yazdi yazdi kayboldu :D
cobb ile ilgili cok yazdim burda forumlarda, sakin base map ile arabayi yurutmeyin, street tuner ile tune edilsin.. base mapler saka yapar size ;)
http://1.bp.blogspot.com/_CFVLrb_PbNw/SnhgyCm-VPI/AAAAAAAAAZI/7P3DsDuhIiw/s1600-h/2009+WRX+Accessport.jpg
BMK TypeR
02-10-2009, 19:11
başka isteğin? turboyuda sökelimmi?
neyin eşit şartı?
boşuna celallenme bence,eşıt şart tabı ıkısıde turbo, nos soksun gecemez bu kadar basit, nedemek oldugunu sende anlamıssındır.
boşuna celallenme bence,eşıt şart tabı ıkısıde turbo, nos soksun gecemez bu kadar basit, nedemek oldugunu sende anlamıssındır.
ya neyin eşit şartı Reşit oda ozaman ön akslarını söksün oldumu? yada çekiş kontrol sistemlerini sökelim tamamen? bu eşitleme çabası ne ?
msuprayı kaç kez izledin basarken giderken? hakkında ne bilyorsun?
BMK TypeR
02-10-2009, 19:21
ya neyin eşit şartı Reşit oda ozaman ön akslarını söksün oldumu? yada çekiş kontrol sistemlerini sökelim tamamen? bu eşitleme çabası ne ?
msuprayı kaç kez izledin basarken giderken? hakkında ne bilyorsun?
Msuprayı bız şahın gıbı gormuyoruz:) tr gururudur onada bısye demem,p800 kıtlı gtr nossuz gecemez bu kadar basıt anlatabıldım mı? yada soyle dusun p800de Msupranın kullandıgı kadar nos basılsa kım gecer dıye dusun.
Msuprayı bız şahın gıbı gormuyoruz:) tr gururudur onada bısye demem,p800 kıtlı gtr nossuz gecemez bu kadar basıt anlatabıldım mı? yada soyle dusun p800de Msupranın kullandıgı kadar nos basılsa kım gecer dıye dusun.
msupra da kaç shot nos var? biliyormusun?
bide nossuz halini izledinmi hiç? bu kadar kesin konuştuğuna göre p800lü gtra biniyosun sanırım? msupranın basınçla sorunu yok nos yerine basınç basılır
bu kadar kesin nasıl konuşyorsun anlatsana varmı bunun bi inceliği biz de yapalım bunu?
BMK TypeR
02-10-2009, 19:26
msupra da kaç shot nos var? biliyormusun?
bide nossuz halini izledinmi hiç? bu kadar kesin konuştuğuna göre p800lü gtra biniyosun sanırım? msupranın basınçla sorunu yok nos yerine basınç basılır
bu kadar kesin nasıl konuşyorsun anlatsana varmı bunun bi inceliği biz de yapalım bunu?
vıdeoda ızlıyorum bınmeme gerek yok gozunu acman yeter sadece 1/4mıl derecelerı 0-300 100-300derecelerı bellıdır kımın hızlı oldugu bellı olur, bıde basınc sorun degılse nos neden basılıyo:) nos ıcın bmw e30 gelen bı gelenek mı dıyıceksın?
vıdeoda ızlıyorum bınmeme gerek yok gozunu acman yeter sadece 1/4mıl derecelerı 0-300 100-300derecelerı bellıdır kımın hızlı oldugu bellı olur, bıde basınc sorun degılse nos neden basılıyo:) nos ıcın bmw e30 gelen bı gelenek mı dıyıceksın?
Reşit ne içiyosan kafa yapmış sana
evet bakıyorum p800 gtr derecelerin 26sde 310 yapmış msupra 17sde 100-358 yapıyor hadi senin güzel hatrın için 0-100de 5s olsun etti 22s arada 4 saniye var bu ne? yada sen bunada yavaş dersin msupra için evet msupranın 0-100ü 10s 27 s ediyo :icon_wack
nos hakkıdna bu kadar basit düşünyüosan açıklamam sana bişey devam et o şekilde
M_PROJECT
02-10-2009, 19:29
vıdeoda ızlıyorum bınmeme gerek yok gozunu acman yeter sadece 1/4mıl derecelerı 0-300 100-300derecelerı bellıdır kımın hızlı oldugu bellı olur, bıde basınc sorun degılse nos neden basılıyo:) nos ıcın bmw e30 gelen bı gelenek mı dıyıceksın?
sogutma amacli olmasin ?
BMK TypeR
02-10-2009, 19:30
Reşit ne içiyosan kafa yapmış sana
evet bakıyorum p800 gtr derecelerin 26sde 310 yapmış msupra 17sde 100-358 yapıyor hadi senin güzel hatrın için 0-100de 5s olsun etti 22s arada 4 saniye var bu ne? yada sen bunada yavaş dersin msupra için evet msupranın 0-100ü 10s 27 s ediyo :icon_wack
nos hakkıdna bu kadar basit düşünyüosan açıklamam sana bişey devam et o şekilde
sen nossuz bı 0-300 denemesı yap msupra buraya koy 26sn kac sn bellı olur?
sen nossuz bı 0-300 denemesı yap msupra buraya koy 26sn kac sn bellı olur?
ya nosa sen niye takılıyosun Reşit sanane nostan madem bu kadar savunuyorsun gtrı hediye et nos kiti takılsın denensin noslu şekilde
neyin peşindesin?
p800 msupra dendi
iyi kilolarıda eşitleyelim damacanada koyalaım
BMK TypeR
02-10-2009, 19:37
ya nosa sen niye takılıyosun Reşit sanane nostan madem bu kadar savunuyorsun gtrı hediye et nos kiti takılsın denensin noslu şekilde
neyin peşindesin?
p800 msupra dendi
iyi kilolarıda eşitleyelim damacanada koyalaım
bısey dedıgım yok gtr bende olsa noslu arabayla kont bıle acmam ıster sogutma ıster guc versın:) bence dedım bukadar neden takıldın kı okadar guvenıyosan, bılmıyosun dıyosun ısmaıl abı 0-300dener nossuz olur bıter cok artısı yoksa, yada gtr takar nos bellı olur sen p800bılmeden oturmadan ıcıne nasıl msuprayı savuna bılıyosan bende gtr savunurum efendı anladın mı?
bısey dedıgım yok gtr bende olsa noslu arabayla kont bıle acmam ıster sogutma ıster guc versın:) bence dedım bukadar neden takıldın kı okadar guvenıyosan, bılmıyosun dıyosun ısmaıl abı 0-300dener nossuz olur bıter cok artısı yoksa, yada gtr takar nos bellı olur sen p800bılmeden oturmadan ıcıne nasıl msuprayı savuna bılıyosan bende gtr savunurum efendı anladın mı?
hee reşit hee
Sevgili Üyeler,
Serinleyin.
Sakin olun.
Minix Hilminin aracı 10 numara yürüyor.
İsmailin MSupra 10 numara yürüyor.
Demek ki GTR da switzer ile donanırsa test ederler.
Test sonucu yorum yapalım.
Test olmadan boşuna yorum yapmayalım.
BMK TypeR
02-10-2009, 19:47
hee reşit hee
he demeyle olmuyo 0-400 derecesı 0-300 100-300derecelerı gorelım
BMK TypeR
02-10-2009, 19:48
Sevgili Üyeler,
Serinleyin.
Sakin olun.
Minix Hilminin aracı 10 numara yürüyor.
İsmailin MSupra 10 numara yürüyor.
Demek ki GTR da switzer ile donanırsa test ederler.
Test sonucu yorum yapalım.
Test olmadan boşuna yorum yapmayalım.
sıze katılıyorum uzatmaya gerek yok, sızın aracınızda ınsallah sorusuz cıkar yollara
bısey dedıgım yok gtr bende olsa noslu arabayla kont bıle acmam ıster sogutma ıster guc versın:) bence dedım bukadar neden takıldın kı okadar guvenıyosan, bılmıyosun dıyosun ısmaıl abı 0-300dener nossuz olur bıter cok artısı yoksa, yada gtr takar nos bellı olur sen p800bılmeden oturmadan ıcıne nasıl msuprayı savuna bılıyosan bende gtr savunurum efendı anladın mı?
Onu bunu sok esit olsun diye bir mantik cidden sacma.
R35 sahibi stok arabasini yaris arabasiyla kiyasliyor, onu gecmek istiyor, nos basmayin diye rica edecek hali yok heralde, adama gulerler :D
verilecek cevapta bellidir ;) burda yazmayim ayip olur..
BMK TypeR
02-10-2009, 20:16
Onu bunu sok esit olsun diye bir mantik cidden sacma.
R35 sahibi stok arabasini yaris arabasiyla kiyasliyor, onu gecmek istiyor, nos basmayin diye rica edecek hali yok heralde, adama gulerler :D
verilecek cevapta bellidir ;) burda yazmayim ayip olur..
ben rıca edecek demedım, o şekılde komık olur tabı, gtr nos baglanır olur bıter kımse sok demez, sonucta tartısılıyo burda ıkı arac, ''bence'' dedım nos olmassa gecemez demek ıstedım, buda benım gorusum, uzadıda uzadı nos fazla etklı degıl gıbı gosterıldı o cok komık msuprada:)
ben rıca edecek demedım, o şekılde komık olur tabı, gtr nos baglanır olur bıter kımse sok demez, sonucta tartısılıyo burda ıkı arac, ''bence'' dedım nos olmassa gecemez demek ıstedım, buda benım gorusum, uzadıda uzadı nos fazla etklı degıl gıbı gosterıldı o cok komık msuprada:)
nos kaç shot biliyormusun?
ben rıca edecek demedım, o şekılde komık olur tabı, gtr nos baglanır olur bıter kımse sok demez, sonucta tartısılıyo burda ıkı arac, ''bence'' dedım nos olmassa gecemez demek ıstedım, buda benım gorusum, uzadıda uzadı nos fazla etklı degıl gıbı gosterıldı o cok komık msuprada:)
GTR'a nos baglamakmi :rolleyes:
Msupra nos'suz iyi yurumezmi :rolleyes:
300 shot yok, yanlis fikirlere kapilmissin bence cok takilma nos olayina..Ben nos olmadanda busa ayirdim zamaninda, GTR once bir busa gecsin 100-300de ondan sonra konusalim bence.. stok GTR'a shitzer kit takilsa bile Msupranin nossuz halini yakalayamaz BENCE
Bana soyleseydin Ken'i basina corap orerdim, Emre'nin kapak ilk hasar gordugunde garanti'den hallettim.
2.5L icin konusuyorum, sizin basiniza gelmediyse;
ya eski uretim kapak ve egzantriklerde problem yoktu
yada avansi abartmamissiniz..
bizim burda tune ettigimiz 2.6L motordan 15 dereceden sonra guc cikmayinca uyandik bizde..cok tepkisiz, sonra rolanti testi yaptik 25-30 civarinda valf sesi gelmeye basliyor, avcsyi geri alinca gidiyor :)
o konu soyle aslinda 2.5L de sirf egzantriklerden dolayi sikinti yasanmiyor(biz yasamadik) ve hakkaten full avcs kullanabiliyorsun, fakat oversize valve olursa o zaman 2.5L dede sikinti oluyor.
guc olayida su sekilde, bizim dynomuz olmadigi icin o isi su sekilde tespit ettik, ayni ignition timing de olmak kosulu ile avcs aciyorsun derece derece, fakire gittigi surece faydasi oldugunu anliyorsun, fakat yuksek lift oldugu icin belli bir noktadan sonra overlap ic basinci dusurdugunden, fakire gitmedigini gozlemledik ve boylece oradan sonra daha fazla acmaya gerek olmadigini gorduk, tabiki yuk tipi bir dynoda MBT ye gore tune etmek daha verimli olurdu avcs icin. bizim basimiza bir de soyle bir durum geldi, sifir gelen short blokta cossyden, bir tarafta dusukluk cikti ve tabiki TR de oldugumuz icin adamlari buna ikna edemedik. Hos 2.0L de yanlis verilen bilgi sebebi ile egilen subaplardada birsey kabul etmemislerdi. Yani TR de isen seni takan olmuyor, tabi 4.9 saniye 100-200 kmh gc8 suresini gorupte ozellikle ingiltere ve PR den tebrik eden cok var ama amerika bence genelen bu isi sevmeden ticari yaptigi icin ve bir suru aslinda mekanik bilmeyen adam ahkam kestigi icin dikkate almiyor.
Fakat isin en guzel yani biz butun bu denemeleri kendi araclarimizda yaptik hicbir sekilde baskasina ait bir araca zarar vermedik. Simdide 2009 sti da denemelerimize basladik. Setup ve camlerini soyledim kendi arabamizin.
ben son arabalarda gsc camleri denedim ve cok memnun kaldim sti icin bu arada bir denemeni tavsiye ederim.
o konu soyle aslinda 2.5L de sirf egzantriklerden dolayi sikinti yasanmiyor(biz yasamadik) ve hakkaten full avcs kullanabiliyorsun, fakat oversize valve olursa o zaman 2.5L dede sikinti oluyor.
guc olayida su sekilde, bizim dynomuz olmadigi icin o isi su sekilde tespit ettik, ayni ignition timing de olmak kosulu ile avcs aciyorsun derece derece, fakire gittigi surece faydasi oldugunu anliyorsun, fakat yuksek lift oldugu icin belli bir noktadan sonra overlap ic basinci dusurdugunden, fakire gitmedigini gozlemledik ve boylece oradan sonra daha fazla acmaya gerek olmadigini gorduk, tabiki yuk tipi bir dynoda MBT ye gore tune etmek daha verimli olurdu avcs icin. bizim basimiza bir de soyle bir durum geldi, sifir gelen short blokta cossyden, bir tarafta dusukluk cikti ve tabiki TR de oldugumuz icin adamlari buna ikna edemedik. Hos 2.0L de yanlis verilen bilgi sebebi ile egilen subaplardada birsey kabul etmemislerdi. Yani TR de isen seni takan olmuyor, tabi 4.9 saniye 100-200 kmh gc8 suresini gorupte ozellikle ingiltere ve PR den tebrik eden cok var ama amerika bence genelen bu isi sevmeden ticari yaptigi icin ve bir suru aslinda mekanik bilmeyen adam ahkam kestigi icin dikkate almiyor.
Fakat isin en guzel yani biz butun bu denemeleri kendi araclarimizda yaptik hicbir sekilde baskasina ait bir araca zarar vermedik. Simdide 2009 sti da denemelerimize basladik. Setup ve camlerini soyledim kendi arabamizin.
ben son arabalarda gsc camleri denedim ve cok memnun kaldim sti icin bu arada bir denemeni tavsiye ederim.
sizin egzantrikler eski tip yuksek ihtimal.. cosworth'un basi dertte.. satmani tavsiye etmem.
Emre Levent'te turkiyede ama onu motoru garantiden tamir oldu. Tabi arada ben vardim, sizin cosworth ile iliskiniz bilemem ;)
Kelford guzel yapiyordu cossyleri, ayyuka cikinca kelford olayi uretici degistirdiler normaldir;) oturur zamanlar.
Cenk ben ona katilmiyorum, ben direk cosworthten temin etmistim o blogu veya hadi cenk, justin veya mike dan aldim bu farketmemeli, sonuc olarak malzeme cosworth. buradaki tek olay bizim onlara gore dunyanin bir ucundaki ufak ulke olmamiz;) ben bile cosworth un yaninda kucucuk kalan isletmem ile o blogu kendim degistirdim, yine olsun yine degistiririm 2 isten para kaybetmek sorun degil;) ki artik cosworth blok kesinlikle satmiyorumda onermiyorum da:) emreyede o zaman cosworth long blok onermistim ama simdi olsa oyle soylemezdim. Misal zamaninda senden aldigimiz crawford bloklardan hic sikinti yasamadik, anca bu sene ikisi rektifiye gordu onun da sebebi biraz bosluk fazlaligindan yag eksiltmeleri idi. Ama TR de artik ciddi manada cok saglam bloklar toplaniyor, yeterki detaylara dikkat edilsin ve bilen ellerde olsun. Sonuc olarak turbo Ej bloklar TR de 93 senesinden beri var amerikaya ise 2002 de girdi arada 9 senelik fazladan deneyim var ustalarda, mekanikerlerde. kendi ustamdan orneklemek gerekirse topladigi blok sayisi cok rahat 1000 in uzerindedir ki bunun minimum 250 si forged bloktur. Ta sene 2000 de cosworth un pistonlarini JUN uretirken kullaniliyordu. Neyse kisa lafin ozu Turk un Turkten baska dostu yok:D
Kelford guzel yapiyordu cossyleri, ayyuka cikinca kelford olayi uretici degistirdiler normaldir;) oturur zamanlar.
Cenk ben ona katilmiyorum, ben direk cosworthten temin etmistim o blogu veya hadi cenk, justin veya mike dan aldim bu farketmemeli, sonuc olarak malzeme cosworth. buradaki tek olay bizim onlara gore dunyanin bir ucundaki ufak ulke olmamiz;) ben bile cosworth un yaninda kucucuk kalan isletmem ile o blogu kendim degistirdim, yine olsun yine degistiririm 2 isten para kaybetmek sorun degil;) ki artik cosworth blok kesinlikle satmiyorumda onermiyorum da:) emreyede o zaman cosworth long blok onermistim ama simdi olsa oyle soylemezdim. Misal zamaninda senden aldigimiz crawford bloklardan hic sikinti yasamadik, anca bu sene ikisi rektifiye gordu onun da sebebi biraz bosluk fazlaligindan yag eksiltmeleri idi. Ama TR de artik ciddi manada cok saglam bloklar toplaniyor, yeterki detaylara dikkat edilsin ve bilen ellerde olsun. Sonuc olarak turbo Ej bloklar TR de 93 senesinden beri var amerikaya ise 2002 de girdi arada 9 senelik fazladan deneyim var ustalarda, mekanikerlerde. kendi ustamdan orneklemek gerekirse topladigi blok sayisi cok rahat 1000 in uzerindedir ki bunun minimum 250 si forged bloktur. Ta sene 2000 de cosworth un pistonlarini JUN uretirken kullaniliyordu. Neyse kisa lafin ozu Turk un Turkten baska dostu yok:D
Turk'un derdi usengeclik, bunu asan ustalar belli zaten bakinca saga sole :)
Cosworth Turkiye'yi onemsemiyor cunki sesi cikmiyor, ama beni takmak zorunda :D dostluk guzel sey evet..:icon_tup:
arkadaşlar ben her şekilde herkesle denerim sıkıntı yok
noslu nossuz
ve benim msuprada kullandıgım nos 95 shot
basmadığı bişey var :)
msupra nosssuz yürür korkmayın 5 dakikama bakar gelin deneyelim NOsssuz msupra ile düşündüğünüz şeyleri öle hepiniz kralsınız ya :) kendi ... le gerdeğe girin gazlayında görelim erkekliğinizi burda salak sulak yazmakla olmaz o işler
AMa reşit hani ben ayar yapıomuşum yaaa kol çıkarıyormuş ya Typetr lar Nie öyle kol çıkarıyor typerlar bazısına 3 de 400 devirde basızına 4 te 8000 devirdeim demesin o arkadaş :D
AMa reşit hani ben ayar yapıomuşum yaaa kol çıkarıyormuş ya Typetr lar Nie öyle kol çıkarıyor typerlar bazısına 3 de 400 devirde basızına 4 te 8000 devirdeim demesin o arkadaş :D
ahahahhahahahaaaa
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.