Orijinalini görmek için tıklayınız : fıd type r&clio rs 2686 rol denemeleri
myredline
30-10-2009, 11:13
videolarda bir iddaa yoktur tamamiyle acacları dememe maksatlı cekilmistir yorumları onagöre yaparsanız sevinirim sonucda hemen hemen hepimizz arkadaşiz kimsenin kalbi kırılmasın teşekkürler .
fıd type r:
headers
egzos
filtre
clio rs:
egzos
filtre
1.deneme: 2.vites 4000 d
http://videos.streetfire.net/video/fd-type-r-clio-rs-2686_715742.htm
2.deneme: 2.vites 5000 d
http://videos.streetfire.net/video/fd-type-r-clio-rs-2686_715743.htm
3.deneme: 2.vites 4000 d (type r iki kisi)
http://videos.streetfire.net/video/fd-type-rclio-rs-26863_716034.htm
4.deneme: 3.vites 4000 d (type r iki kisi)
http://videos.streetfire.net/video/fd-type-rclio-rs-26864_716036.htm
5.deneme: 2.vites 4000 d (type r iki kisi)
http://videos.streetfire.net/video/fd-type-rclio-rs-26865_716037.htm
pek bişi anlamadım ama typer baya bi geçmiş heralde vtec altı basmaına rağmen
Serhat Y.
30-10-2009, 11:39
çok kısa olmuş videolar herhangi bi analiz yapmamız pek mumkun değil, çok kısaca yorumlamak gerekirse type-r cem uzmanında dediği gibi vtec altı bastığı halde açıkara geçmiş, deneyen arkadaşlara teşekkürler..
Şaçma devirlerde denenmiş, bu yazılan devirler heleki clio için ise çok daha saçma olmuş çünkü ctr vtec üstü kalır o hızlarda... Daha üst devirde denense ne olur bilmiyorum ama 40-50 arası basılmış gibi gözküyor.
Myredline: Senin araba 6800 de kesiciye giriyordu düzeltebildinmi sorunu? Bilmiyorum biliyormusun ama 6800 de kesmesinin nedeni beyin aracı soğuk algılayıp safemod a alması..
myredline
30-10-2009, 12:41
Şaçma devirlerde denenmiş, bu yazılan devirler heleki clio için ise çok daha saçma olmuş çünkü ctr vtec üstü kalır o hızlarda... Daha üst devirde denense ne olur bilmiyorum ama 40-50 arası basılmış gibi gözküyor.
Myredline: Senin araba 6800 de kesiciye giriyordu düzeltebildinmi sorunu? Bilmiyorum biliyormusun ama 6800 de kesmesinin nedeni beyin aracı soğuk algılayıp safemod a alması..
evet sorun halledıldı evet zaten link baslarında yazdım devırlerı sacma olan kısmını anlamadım bıraz daha acarsan sevınırım
4000 devır clio için de ölüdür benim bildiğim ancak her zmanki gibi type r 4 te almış yürümüş. cliocuların 4 ve 5. viteslerini kısaltmaları lazım "bence" ciddi ölçüde bu speclerde type r ları zorlamak isityorlarsa...
evet sorun halledıldı evet zaten link baslarında yazdım devırlerı sacma olan kısmını anlamadım bıraz daha acarsan sevınırım
6800 de kesme sorunu nedenmiş ? Nasıl çözdünüz ?
cup sanzımanı o derdı cozuyor ızzet :) clio 5000 altı yakalanırsa isi cok zor. 2 gun once sırf farkı gormek ıcın std map attım araca. Tam bır kabusmus :)
4000 ve 5000de typer vtec altı oluyor nasıl o hızlarda vtec ustu oluyor dıye konusuyosunuz anlamıyorum :) 5000 bı nebzede hele 4000 tam olu devır typer ıcın :)
SifirinciMurat
30-10-2009, 17:32
normal ya ne olacaktı başka.
cup sanzımanı o derdı cozuyor ızzet :) clio 5000 altı yakalanırsa isi cok zor. 2 gun once sırf farkı gormek ıcın std map attım araca. Tam bır kabusmus :)
bu arada, sen iyte'de görünen clio rs'in sahibi misin?
type r da headersla egzos olmasa gecermıs rs valla
typer 2 kısı basıyor vtec alt RS tek kısı ve sevdıgı devırlerde... typer basarılı
bu tartışma bitmez :D 106 vti kavgası gibi buda yıllarca sürer.
cup sanzımanı o derdı cozuyor ızzet :) clio 5000 altı yakalanırsa isi cok zor. 2 gun once sırf farkı gormek ıcın std map attım araca. Tam bır kabusmus :)
dogru abi senin rs cok farkli bir kategori tabi, uzunda da yurumenin tadi ayrdir eminim...
4000 ve 5000de typer vtec altı oluyor nasıl o hızlarda vtec ustu oluyor dıye konusuyosunuz anlamıyorum :) 5000 bı nebzede hele 4000 tam olu devır typer ıcın :)
rsin 4000 devir oldugu yerde type r kac devirde ona bakmak lazim...
RS ın nesını savunuyosunuz halen anlamıyorum :) typerın 4 bınınde rs ıyı yerde oluyo merak etme. EDS yle UR rs ıle vtec altı bastıgımızda RS bosuna kafa cıkarmamıstı ;)
RS ın nesını savunuyosunuz halen anlamıyorum :) typerın 4 bınınde rs ıyı yerde oluyo merak etme. EDS yle UR rs ıle vtec altı bastıgımızda RS bosuna kafa cıkarmamıstı ;)
Demek istenen şu: Roll de söylenen devirler rs in devirleri yani rs 4000rpm deyken, aynı hızdaki ctr 5000rpm lere geliyor belki daha üstü, yani vtec ctr de daha önceden açılıyor, ayrıca 3000-4000rpm clio için iyi bir devir değil.
iki aracada maşallah.
typer ıcın ıyı olan 5700 6000 devırlerde rs ın yukarda oldugu kesın yanı tartısmaya gerek yok bunu
Cihan Çizmeci
23-01-2010, 14:51
Güzel deneme olmuş 2 aracada maşallah
tunbullah
23-01-2010, 14:56
type r a tebrıkler sonucc normalll:)
Sonuç normal olması gereken de bu.
chiefkadir
23-01-2010, 22:12
Clioda kısa yoksa aynı şekilde typer kpro yoksa(5900vtec) ikiside altlarda aynı baygınlığı yaşar
Clioda kısa yoksa aynı şekilde typer kpro yoksa(5900vtec) ikiside altlarda aynı baygınlığı yaşar
typer da hafif jant baygınlıga baya care oluyor deniyor:icon_tup:
bu arada stock egsoz ile altlar pek baygın degil tayyarın bence:)
chiefkadir
23-01-2010, 22:24
typer da hafif jant baygınlıga baya care oluyor deniyor:icon_tup:
bu arada stock egsoz ile altlar pek baygın degil tayyarın bence:)Seko stockla dediğin doğru ama headers+egsoz+kat iptali ile vtec altı biraz gidiyor 5900 da vtec açıp 8200 dönmek ne zormuş ya :D
Seko stockla dediğin doğru ama headers+egsoz+kat iptali ile vtec altı biraz gidiyor 5900 da vtec açıp 8200 dönmek ne zormuş ya :D
abi sende vites at uyarsı bir beep geliyor ??
how much?
chiefkadir
23-01-2010, 22:30
abi sende vites at uyarsı bir beep geliyor ??
how much?Onu herkese tavsiye ederim 80tl yi hakediyor :)
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=39949
Onu herkese tavsiye ederim 80tl yi hakediyor :)
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=39949
yeni baslayanlar icin super bakınız ben:D
chiefkadir
23-01-2010, 22:37
yeni baslayanlar icin super bakınız ben:DAl valla düşünme bile maxiye dua edersin:D
Yine klasik bir ep3 vs RS videosu. RS 160 lara kadar tutunuyor. Sonrasında EP3 ayırmaya başlıyor. EP3 e bir Kpro olsa RS' in hali duman :p
Maşallah her iki araca da.
Yine klasik bir ep3 vs RS videosu. RS 160 lara kadar tutunuyor. Sonrasında EP3 ayırmaya başlıyor. EP3 e bir Kpro olsa RS' in hali duman :p
Maşallah her iki araca da.
Rs'e bu tepkın cok şaşırttı beni:)
Rs'e bu tepkın cok şaşırttı beni:)
Tepkiden ziyade realite be Tunç kardeşim. Bilirsin RS leri nekadar çok sevdiğimi :) Ama hep söylemişimdir EP3 gerçekten bambaşka bir dünya :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.