PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ek9 top speed



YUSUF
31-10-2009, 23:33
http://www.youtube.com/watch?v=3Bzw-RNDXas&feature=player_embedded

yaşar
31-10-2009, 23:48
Maşallah iyi geldi gece gece .

arfy
31-10-2009, 23:50
öhhh ... bu ne be ya ... kadranı devirmiş .. terse dönmüş bidaa devircekmiş nerdeyse ..
harbiden çok güzel ya :)

_muhaRRem
01-11-2009, 00:08
bu kadrandan vtı lara takın aynısı gibi oraya kadar indirir :)

YUSUF
01-11-2009, 00:18
evet arkadaşlar neymiş ek9 kadran takınca böyle indiricekmişiz hadı kadrancıya :D

Berkan
01-11-2009, 00:20
kaça kadar çıkmıştır

Onurkk06
01-11-2009, 00:21
insan kamerayı bi ara yola tutar görürüz ne olup bitio:D

VeNoM_35
01-11-2009, 00:24
bende 77 model 124 kadranı takıp 2 tur attırmayı planlıyorum:D

YUSUF
01-11-2009, 00:25
kaça kadar çıkmıştır

245-250 tahminimce

YUSUF
01-11-2009, 00:26
bende 77 model 124 kadranı takıp 2 tur attırmayı planlıyorum:D

işten anlamayan arkadaşın olucak bak diceksin 300 gidiyoruz uçuyoruz :hahaha:

Cem.B
01-11-2009, 00:33
şimdi bunu vticılara sorsan 250-260 gidiyolardır :)

FaBeRgE
01-11-2009, 00:37
b16b diyor motora :S b18 deilmiydi bunun motoru :soru:

YUSUF
01-11-2009, 00:39
araç 9200 dönüyo 5. vites kesiciye girse 0'a dayanır bence ama kaç gider onu bilmiyorum açıkcası tr'deki vtı lardada kadran yanılması var die biliyorum

hak_on
01-11-2009, 00:45
b16b diyor motora :S b18 deilmiydi bunun motoru :soru:
B16B (Type R)
* VTEC
* Found in:
o 1997-2000 JDM Civic Type R[EK9]
+ Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
+ Compression: 10.8:1
+ Bore: 81 mm (3.2 in)
+ Stroke: 77.4 mm
+ Rod/Stroke ratio: 1.84:1
+ Rod Length: 142.42 mm (5.607 in)
+ Power: 136 kW (185 PS; 182 bhp) @ 8200 rpm & 16.3kgm @ 7500 rpm
+ Redline: 8400 rpm
+ Rev-limit: 9000 rpm
+ Transmission: S4C With LSD
+ Vtec engagement @ 6200 rpm

* Note: This engine uses the same block as the Integra Type R, which is taller than the B16a block, but with a crank the same stroke as the b16a. It uses longer rods to accommodate for this, which is why the Rod/Stroke ratio is higher than a standard B16.

FaBeRgE
01-11-2009, 00:51
B16B (Type R)
* VTEC
* Found in:
o 1997-2000 JDM Civic Type R[EK9]
+ Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
+ Compression: 10.8:1
+ Bore: 81 mm (3.2 in)
+ Stroke: 77.4 mm
+ Rod/Stroke ratio: 1.84:1
+ Rod Length: 142.42 mm (5.607 in)
+ Power: 136 kW (185 PS; 182 bhp) @ 8200 rpm & 16.3kgm @ 7500 rpm
+ Redline: 8400 rpm
+ Rev-limit: 9000 rpm
+ Transmission: S4C With LSD
+ Vtec engagement @ 6200 rpm

* Note: This engine uses the same block as the Integra Type R, which is taller than the B16a block, but with a crank the same stroke as the b16a. It uses longer rods to accommodate for this, which is why the Rod/Stroke ratio is higher than a standard B16.

Bu motorun özellikleri bunu bende biliyorum :)

Benim bildiğim B18CR oluyordu ya neyse çokta önemli deil :rolleyes:

tyMu
01-11-2009, 00:55
Feberge senin dediğin integra type-r :)
bu arada eleman heralde egsoz sistemini test amaçlı çekmiş yanda yazanlara göre
2. sistem bariz iyi :D


Same track and both EK9 with same engine (b16b), 4,3kg flywheel and Spoon ECU.

EK91:

OEM Cat, 5Zigen Proracer Spec A Catback (normal)
vmax ~ 220kph (in video ~200)

EK92:

De-Cat pipe, 5Zigen Proracer Spec A Catback (both small silencers removed)
vmax ~250-255kph (video ~250)

hak_on
01-11-2009, 00:56
Bu motorun özellikleri bunu bende biliyorum :)

Benim bildiğim B18CR oluyordu ya neyse çokta önemli deil :rolleyes:
b18 motorlar integra, integra type-r, acura integra type-r, integra vti-r modellernde var...

initial-D
01-11-2009, 03:03
Bu motorun özellikleri bunu bende biliyorum :)

Benim bildiğim B18CR oluyordu ya neyse çokta önemli deil :rolleyes:

b16b ek9 type-r motoru

b18c spec-r dc2 integra type-r da var

miniks
01-11-2009, 04:45
benim arabada 0 a dayanıo hemencecik :)

ali
01-11-2009, 06:08
satılık ek9 kadran :D

bu elemanın 2.ek9'u, birincisi pert etmiş, onunla kıyas yapmış, fotoğraflarınız bölümünde paylaştım...

maşaallah güzel çevirmiş, araç sahibi 250 gibi diyor :) alman otobanında

CeM öZeR
01-11-2009, 09:34
Yahu bunlarda hiç mi kadran hatası olmıycak peki iyi tamam 250-260 gidiyoruzda :D:D

capri
01-11-2009, 09:48
bende 77 model 124 kadranı takıp 2 tur attırmayı planlıyorum:D

124 kadranı düzdür dönmez ama sağ yolcu penceresinden dışarı çıkabilir :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:

stlegal
01-11-2009, 09:52
yusuf son halini koy kadran videosunu gözümüz şenlensin

YUSUF
01-11-2009, 11:05
abi koyucam inş yakındır :)

vtechasan
01-11-2009, 12:50
civic yazısının v harfinin orası 220 dir

sword
01-11-2009, 14:28
şimdi bunu vticılara sorsan 250-260 gidiyolardır :)

kıskanma yav (nesını kıskancam dıcen sımdı) :) kadran hatası yok 260 gıdıyorum dıen kım böle bı kanıya vardın:)

ARP
01-11-2009, 15:59
Vtec başka bi dünya :)

elpadre
01-11-2009, 16:32
resmen tur attırmıs kadrana :D

KSK-VTEC
01-11-2009, 16:58
kıskanma yav (nesını kıskancam dıcen sımdı) :) kadran hatası yok 260 gıdıyorum dıen kım böle bı kanıya vardın:)

Yapanıda var :D

http://videos.streetfire.net/video/Turbo-Civic-Coupe_189216.htm

Erol
01-11-2009, 17:01
Yapanıda var :D

http://videos.streetfire.net/video/Turbo-Civic-Coupe_189216.htm

özledik bunları özledik ksk :)

TünayK
01-11-2009, 23:32
şimdi bunu vticılara sorsan 250-260 gidiyolardır :)

arcade modda gıder tabe:) bundan sonrakı duragın honda bılıyosun demı?:D

GKS
02-11-2009, 21:13
çok iyi ya

Fiat_Can
03-11-2009, 16:25
ıstek uyanbdırıcı:)

serhat_R
04-11-2009, 20:55
harbiden çook güzel... :icon_tup:

rebel2727
12-11-2009, 09:20
bende rahat 300 devirdi sanırım 1.6 olması lazım ama helal olsun vallahi agzım açık kaldı resmen ya bravoooo