Orijinalini görmek için tıklayınız : ek9 top speed
http://www.youtube.com/watch?v=3Bzw-RNDXas&feature=player_embedded
Maşallah iyi geldi gece gece .
öhhh ... bu ne be ya ... kadranı devirmiş .. terse dönmüş bidaa devircekmiş nerdeyse ..
harbiden çok güzel ya :)
_muhaRRem
01-11-2009, 00:08
bu kadrandan vtı lara takın aynısı gibi oraya kadar indirir :)
evet arkadaşlar neymiş ek9 kadran takınca böyle indiricekmişiz hadı kadrancıya :D
Onurkk06
01-11-2009, 00:21
insan kamerayı bi ara yola tutar görürüz ne olup bitio:D
VeNoM_35
01-11-2009, 00:24
bende 77 model 124 kadranı takıp 2 tur attırmayı planlıyorum:D
kaça kadar çıkmıştır
245-250 tahminimce
bende 77 model 124 kadranı takıp 2 tur attırmayı planlıyorum:D
işten anlamayan arkadaşın olucak bak diceksin 300 gidiyoruz uçuyoruz :hahaha:
şimdi bunu vticılara sorsan 250-260 gidiyolardır :)
b16b diyor motora :S b18 deilmiydi bunun motoru :soru:
araç 9200 dönüyo 5. vites kesiciye girse 0'a dayanır bence ama kaç gider onu bilmiyorum açıkcası tr'deki vtı lardada kadran yanılması var die biliyorum
b16b diyor motora :S b18 deilmiydi bunun motoru :soru:
B16B (Type R)
* VTEC
* Found in:
o 1997-2000 JDM Civic Type R[EK9]
+ Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
+ Compression: 10.8:1
+ Bore: 81 mm (3.2 in)
+ Stroke: 77.4 mm
+ Rod/Stroke ratio: 1.84:1
+ Rod Length: 142.42 mm (5.607 in)
+ Power: 136 kW (185 PS; 182 bhp) @ 8200 rpm & 16.3kgm @ 7500 rpm
+ Redline: 8400 rpm
+ Rev-limit: 9000 rpm
+ Transmission: S4C With LSD
+ Vtec engagement @ 6200 rpm
* Note: This engine uses the same block as the Integra Type R, which is taller than the B16a block, but with a crank the same stroke as the b16a. It uses longer rods to accommodate for this, which is why the Rod/Stroke ratio is higher than a standard B16.
B16B (Type R)
* VTEC
* Found in:
o 1997-2000 JDM Civic Type R[EK9]
+ Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
+ Compression: 10.8:1
+ Bore: 81 mm (3.2 in)
+ Stroke: 77.4 mm
+ Rod/Stroke ratio: 1.84:1
+ Rod Length: 142.42 mm (5.607 in)
+ Power: 136 kW (185 PS; 182 bhp) @ 8200 rpm & 16.3kgm @ 7500 rpm
+ Redline: 8400 rpm
+ Rev-limit: 9000 rpm
+ Transmission: S4C With LSD
+ Vtec engagement @ 6200 rpm
* Note: This engine uses the same block as the Integra Type R, which is taller than the B16a block, but with a crank the same stroke as the b16a. It uses longer rods to accommodate for this, which is why the Rod/Stroke ratio is higher than a standard B16.
Bu motorun özellikleri bunu bende biliyorum :)
Benim bildiğim B18CR oluyordu ya neyse çokta önemli deil :rolleyes:
Feberge senin dediğin integra type-r :)
bu arada eleman heralde egsoz sistemini test amaçlı çekmiş yanda yazanlara göre
2. sistem bariz iyi :D
Same track and both EK9 with same engine (b16b), 4,3kg flywheel and Spoon ECU.
EK91:
OEM Cat, 5Zigen Proracer Spec A Catback (normal)
vmax ~ 220kph (in video ~200)
EK92:
De-Cat pipe, 5Zigen Proracer Spec A Catback (both small silencers removed)
vmax ~250-255kph (video ~250)
Bu motorun özellikleri bunu bende biliyorum :)
Benim bildiğim B18CR oluyordu ya neyse çokta önemli deil :rolleyes:
b18 motorlar integra, integra type-r, acura integra type-r, integra vti-r modellernde var...
initial-D
01-11-2009, 03:03
Bu motorun özellikleri bunu bende biliyorum :)
Benim bildiğim B18CR oluyordu ya neyse çokta önemli deil :rolleyes:
b16b ek9 type-r motoru
b18c spec-r dc2 integra type-r da var
benim arabada 0 a dayanıo hemencecik :)
satılık ek9 kadran :D
bu elemanın 2.ek9'u, birincisi pert etmiş, onunla kıyas yapmış, fotoğraflarınız bölümünde paylaştım...
maşaallah güzel çevirmiş, araç sahibi 250 gibi diyor :) alman otobanında
CeM öZeR
01-11-2009, 09:34
Yahu bunlarda hiç mi kadran hatası olmıycak peki iyi tamam 250-260 gidiyoruzda :D:D
bende 77 model 124 kadranı takıp 2 tur attırmayı planlıyorum:D
124 kadranı düzdür dönmez ama sağ yolcu penceresinden dışarı çıkabilir :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:
yusuf son halini koy kadran videosunu gözümüz şenlensin
abi koyucam inş yakındır :)
vtechasan
01-11-2009, 12:50
civic yazısının v harfinin orası 220 dir
şimdi bunu vticılara sorsan 250-260 gidiyolardır :)
kıskanma yav (nesını kıskancam dıcen sımdı) :) kadran hatası yok 260 gıdıyorum dıen kım böle bı kanıya vardın:)
resmen tur attırmıs kadrana :D
KSK-VTEC
01-11-2009, 16:58
kıskanma yav (nesını kıskancam dıcen sımdı) :) kadran hatası yok 260 gıdıyorum dıen kım böle bı kanıya vardın:)
Yapanıda var :D
http://videos.streetfire.net/video/Turbo-Civic-Coupe_189216.htm
Yapanıda var :D
http://videos.streetfire.net/video/Turbo-Civic-Coupe_189216.htm
özledik bunları özledik ksk :)
şimdi bunu vticılara sorsan 250-260 gidiyolardır :)
arcade modda gıder tabe:) bundan sonrakı duragın honda bılıyosun demı?:D
Fiat_Can
03-11-2009, 16:25
ıstek uyanbdırıcı:)
serhat_R
04-11-2009, 20:55
harbiden çook güzel... :icon_tup:
rebel2727
12-11-2009, 09:20
bende rahat 300 devirdi sanırım 1.6 olması lazım ama helal olsun vallahi agzım açık kaldı resmen ya bravoooo
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.