Orijinalini görmek için tıklayınız : Tomei-GT WRX Super Lap Battle finals Steet AWD
Tomei / garageGT projesi "Tomei-GT" WRX Super Lap Battle 2009 sezonu finallerinde sokak 4x4 klasmaninda birinci oldu. Pilot Tarzan Yamada ilk defa kullandigi Tomei-GT WRX ile harikalar yaratti, 2010 icin umut verdi..
info (http://garagegtlinks.blogspot.com/2009/11/tomei-gt-wrx-takes-1st-place-for-street.html)
practice sessions:
http://www.youtube.com/watch?v=PhcwzwPNgSs
http://www.youtube.com/watch?v=AB955S-0jw8
run group qualifier
http://www.youtube.com/watch?v=9EZXFV54P1I
http://www.youtube.com/watch?v=B2r8NHtogTI
http://www.youtube.com/watch?v=t3OuDwz6rtw
time attack session 1
http://www.youtube.com/watch?v=z7Oxva2eUx8
http://www.youtube.com/watch?v=OweNlo4phL8
time attack final session / winning lap 1:57.118
http://www.youtube.com/watch?v=x8K_Heyqwww
Basarili olmus, video yu izlerken cok erken fren yapmis diyordum ama info yu okuyunca durumu anladim. Tabi video basindan yorum yapmak kolay ama o an orada neler oldugunu, orada bulunmadan anlamak zor :)
arabanın arkasıyla mücadeleden adam süre yapamadı yaw , arkayı toparlamanın bir yolu yok muydu ? :) :)
ah güzeLim ülkemde böyle org.lar olsa :rolleyes:
arabanın arkasıyla mücadeleden adam süre yapamadı yaw , arkayı toparlamanın bir yolu yok muydu ? :) :)
ah güzeLim ülkemde böyle org.lar olsa :rolleyes:
guc dagilimi %35-%65, sokak lastigi ile kullanmasi zor oluyor :)
arka LSD ayarlariyla oynayacagiz, daha iyi olacaktir...
fren balatalarini 2 gun bitirdi tarzan saolsun :) son ciktigimizda fren yapmadi bile zaten.. bizde bunu bilerek turbo basincini actik 2psi kadar, frenlde kaybolan zamani telafi ettik ;)
Tebrik ederim güzel başarılara imza atıyosunuz, devamını bekliyoruz Cenk abi. Ayrıca bi soru sorucam, Tarzan sırf bu yarış içinmi yarıştı sizinle yoksa devam edicekmi? Araça alıştıkça bence çok daha iyi turlar atıcaktır. Bide sokak lastigi ile girmek zorunlumu yarışa?
sokak lastigi kullılmasının nedeni street class olması mı ?
masallah masallah dıcek bır sey bulamıyrum
Tebrik ederim güzel başarılara imza atıyosunuz, devamını bekliyoruz Cenk abi. Ayrıca bi soru sorucam, Tarzan sırf bu yarış içinmi yarıştı sizinle yoksa devam edicekmi? Araça alıştıkça bence çok daha iyi turlar atıcaktır. Bide sokak lastigi ile girmek zorunlumu yarışa?
Bu ilk derecemiz.. baslangic noktasi olarak kabul edip ileriye bakacagiz..elimizden geleni yapacagiz..
Tarzan'in Subaru ile sozlesmesi var, amerikada sadece Subaru ile yarisabiliyor. Bu yarista sadece Crawford unlimited STi'yi kullanacakti ama Tomei araya girince bizim arabayida kosturdu..ilk defa kullanmasina ragmen cok cabuk alisti..
Sokak klasmani oldugu icin lastik yumusakligi (tread wear) 180 ve daha yuksek olmak zorunda. Biz ise yeni basladigimiz icin once sokak klasmaninda tecrube kazanip ordan modified/limited klasmanina gececegiz, daha sonrada unlimited insallah..
yeni resimler ekledim biraz once..
http://garagegtlinks.blogspot.com/search?updated-min=2009-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&updated-max=2010-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&max-results=11
saygilar,
cenk
time attacklarda evolardan hızlı subaru görmek sevindirici :)
oralarda hiç street yarışan miata turbo yok mu ?
Tebrikler Cenk,
tarzan zaten araba kirilmaz ise genelde girdigi yarista bir geliyor, onemli olan kirilmamasi onun icin:)
Gorkem sen heralde time attack olayinin cikis noktasi ve en buyuk yarisi olan TOTB i takip etmiyorsun;)
ayhan345turbo
13-11-2009, 23:28
Başarılar cenk, çok sevindim. Gerçekten çok güzel yarış olmuş, başarılarının devamı gelir inşallah
time attacklarda evolardan hızlı subaru görmek sevindirici :)
oralarda hiç street yarışan miata turbo yok mu ?
evet subaru ile EVO gecmek gercekten zor is.. hele WRX ise dahada zor, benimle ayni sekilde dusunuyorsun sende ;)
miata turbo olunca lastigin onemi artiyor, flying miata baya hizliydi ama unlimited klasmaninda yaristi..
Tebrikler Cenk,
tarzan zaten araba kirilmaz ise genelde girdigi yarista bir geliyor, onemli olan kirilmamasi onun icin:)
Gorkem sen heralde time attack olayinin cikis noktasi ve en buyuk yarisi olan TOTB i takip etmiyorsun;)
tarzan'in en buyuk ozelligi ilk kullandigi arabaya yada piste cok cabuk alismasi, ama limitine cabuk ulasiyor..bizim araba ile daha iyi giderdi balata olsaydi :)
3-4 kere misshift yapti, 2den1e, 3ten2ye cekti, motor dayandi, gurur duydum topladigim makinadan ;)
Başarılar cenk, çok sevindim. Gerçekten çok güzel yarış olmuş, başarılarının devamı gelir inşallah
saolasin abiiiiiii,
balata isi bizi zora soktu ama basinci actik biraz telafi ettik :D
Cihan Çizmeci
14-11-2009, 00:07
Güzel eprformans walla ne denir.Setupları çok güzel.Şu pist işi kadar zevkli bişey daha yok.Körfezi kapattılar bi 106'la çıkma şansım olmadı :/ Başka bi 106 ile çıktım ama onlada zamanlama yapmadım sadece 5 tur boş döndüm.Grup 3 te 2 yarışa çıkmıştım onlardada bi 1.lik bi 2.lik aldıkta tatmin etmedi 106'la çıkmam lazım :) Açsınlar körfezimizi...
Güzel eprformans walla ne denir.Setupları çok güzel.Şu pist işi kadar zevkli bişey daha yok.Körfezi kapattılar bi 106'la çıkma şansım olmadı :/ Başka bi 106 ile çıktım ama onlada zamanlama yapmadım sadece 5 tur boş döndüm.Grup 3 te 2 yarışa çıkmıştım onlardada bi 1.lik bi 2.lik aldıkta tatmin etmedi 106'la çıkmam lazım :) Açsınlar körfezimizi...
bastirin abi acsinlar ! pist kadar zevklisi yok gercekten..
Bu ilk derecemiz.. baslangic noktasi olarak kabul edip ileriye bakacagiz..elimizden geleni yapacagiz..
Tarzan'in Subaru ile sozlesmesi var, amerikada sadece Subaru ile yarisabiliyor. Bu yarista sadece Crawford unlimited STi'yi kullanacakti ama Tomei araya girince bizim arabayida kosturdu..ilk defa kullanmasina ragmen cok cabuk alisti..
Sokak klasmani oldugu icin lastik yumusakligi (tread wear) 180 ve daha yuksek olmak zorunda. Biz ise yeni basladigimiz icin once sokak klasmaninda tecrube kazanip ordan modified/limited klasmanina gececegiz, daha sonrada unlimited insallah..
yeni resimler ekledim biraz once..
http://garagegtlinks.blogspot.com/search?updated-min=2009-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&updated-max=2010-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&max-results=11
saygilar,
cenk
Demekki Tarzan'ı çok görücez subaru ile, sürüş özellikleri gerçekten ya hep ya hiç gibi görüyorum hep, belki bu özelligi onu ve aynı zamanda yetenegi ile güzel dereceler cıkartıyo. Güzel dereceler bekliyoruz sizden Cenk abi. Başarılarınızın devamı dileriz.:icon_tup:
Cihan Çizmeci
14-11-2009, 16:55
bastirin abi acsinlar ! pist kadar zevklisi yok gercekten..
Piste şuana kadar bi 10 kere falan çıkma şansım oldu walla dediğiniz gibi ne drag ne roll nede başka bişey pistin zevki gibi bişey yok :)
Açtırma konusuna gelince ben İzmit'liyim enaz bi 10 yerden bağlantıya geçip konuşma fırsatım oldu ama herkez farklı yorumlarda bulunuyor.Çok karışık o pistin işi ama inşallah olucak açtırmak için koşturuyoruz
Maxiboost
14-11-2009, 18:36
Tebrikler ederim gerçekten göğsüm kabardı :) bencede eğer herşey eksiksiz olursa çok daha aşağılara çekilebilir mevcut süre :) Tebrikler tekrardan
Demekki Tarzan'ı çok görücez subaru ile, sürüş özellikleri gerçekten ya hep ya hiç gibi görüyorum hep, belki bu özelligi onu ve aynı zamanda yetenegi ile güzel dereceler cıkartıyo. Güzel dereceler bekliyoruz sizden Cenk abi. Başarılarınızın devamı dileriz.:icon_tup:
Tarzan pazar gunu Crawford STi ile redline time attack serisi finaline cikiyor, AMS EVO tum yarislara katildigi icin Crawford 2. bitirir bu seneyi. Eger izin alabilirsek 2010 sokak klasmaninda Tarzan yarisacak bizim icin, ama su anki kurallara gore pro pilot yasak..bakalim hayirlisi :)
Tebrikler ederim gerçekten göğsüm kabardı :) bencede eğer herşey eksiksiz olursa çok daha aşağılara çekilebilir mevcut süre :) Tebrikler tekrardan
Cok tesekkur ederim, bizleri en iyi sekilde temsil etmeye calisiyorum :icon_tup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.