Orijinalini görmek için tıklayınız : PEUGEOT 206 GTi İTB & Turbocharger
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_3.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_4.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_2.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_5.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_6.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_7.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_8.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_9.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_10.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_11.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_1.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_12.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_13.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_14.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_19.jpg
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_18.jpg
GdOCc3jqwrA
barışbazan
08-12-2009, 00:36
dur aynı işlemden bende yaptıriyim:D:Dcok güzel paylaşım saol bebek:D
bu sekıl ıtb lı turbo uygulamasında runnerlar esıt mıktarda hava emebılırmı yuksek basınc altında?
ne diyelim kelimelerin kifayetsiz kaldığı an...
allah kaza bela göstermesin maşallah...
şuan kaç kg'de araç ???
oh oh değerlere bak ama itb ile turboyu aynı anda kullanmak ne kadar verimli acaba
nicomedia
08-12-2009, 01:42
468 hp kadar verim yetmezmi sence ? :D
ıtb deılde saglam bı emme manıfoldu ıle belkı 550 cıkar bılınmez
468 hp kadar verim yetmezmi sence ? :D
yeterlide belki RC manifoldu ile 490 olacak o değer itb li turbocharge yapan hiç yok nerdeyse
nicomedia
08-12-2009, 01:52
hımm.. ama bence itb rc manifoldundan daha verimli olmuştur
maşallah allah güle güle gazlamaya nasibetsin
way bee 206 ,, hemde turbo ,,, bi zamanlar ilk gözağrımdı :):):):)
güzel proje daha iyi yerlerde görürüz inşallah..
saygılar
Rıdvan :)
motorun icine bisi dusse bulmak imkansiz, hakikaten cok kisitli alan var...
aracin ic kisminda, orta konsoldaki gaugelar neden yolcu tarafina bakiyor, bilerek mi ole yapilmis acaba?
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_itb_turbo/206_itb_turbo_14.jpg
şu anki rakibim:)
araba N/A olarak daha önce bayağı başarılıydı
nedense aşırı beslemeye geçerken itb'den vazgeçmediler.
The boring part:
- K&W coilovers
- Compbrake 4-pot brake kit
- Quaife ATB LSD
- Custom made dog-box 5-speed transmission + choice of final drive ratios
- AP Racing twin plate clutch, cerametallic plates, modified flywheel
The business end:
- Base engine: Standard 136HP S16, EW10
- Forged crankshaft
- Forged H-profile conrods
- Forged pistons
- Richard Longmann engine head - fully ported & flowbench tested, with stainless steel oversize valves. Flowchart available, if anyone's interested
- Longmann valvetrain - double springs, mechanical valvetrain, all the hydraulic junk has been thrown out
- 12.9mm lift 296deg cams
Now, it gets interesting:
- Jenvey intake manifold
- Jenvey 4x42mm throttle bodies
- Wizard of NoS direct port 350 BHP-capable nitrous system + Max Extreme controller
And finally:
- Garrett 2871RS turbo
- Custom made intake airbox to suit the ITBs
- DP Engineering Intercooler
- DP Engineering decompression package
- DP Engineering Exhaust manifold + downpipe + race cat + 3" centre and back box
- Turbosmart 38mm WG
- Turbosmart Dual Port BOV
- Accusump
- heavy duty oil cooler
Bits and pieces, electronics, electrics, etc.
- ECU: Nira Performance I3+
- RC Engineering 750cc injectors
- Bosch 044 fuel pump
- Flatshift
- Launch control
- TC
- dual engine maps
- SAAB 9-5 oilcatch
- SAAB 9-5 brake servo airpump
- twin 3-bar MAP sensors, one before and the other after the throttle plates
mesela egzantrikleri de N/A halinden kalma
şu anki turbosu 3071
akü varken yer hiç bir zaman olmadıki:o
ıc tasarım cok basarlıymıs
Dashta göstergeler söföre bakıyor o fotoda nedense öyle çıkmış. Bu arada araçtaki krank dizel araçtan çıkma. Ayrıca R34 GTR da sanırım ITB ve turbo beraber kullanıyor. Bence ITB RC manifoldundan daha verimli olmuştur. Ama egzantrikler N/A için. Turbonun spool'u için daha iyi flow olan bir set taksa belki daha iyi olabilir.
dragstar
08-12-2009, 18:41
Dashta göstergeler söföre bakıyor o fotoda nedense öyle çıkmış. Bu arada araçtaki krank dizel araçtan çıkma.
strok oranları aynımı acaba
kaç bar/psida bu güç çıkmış
Dp bagzi araçlarda sorduğumuzda itb denedik ama turbo ile ayar yapmak çok zor ve gereksiz bir işlem olduğunu söylediler,
Tek turbo rc'leri bu değil eğer başka sistem ile daha fazla güç alırlarsa zaten bunu sökerler , dyno servisleride olan sürekli birseyler yapan rahatsız adamlar.
Bu turbo ile güç iyi,
r34 de olan sistemi ustad'lari anlatsın.
Bu tarz itb lerde farklı basınc yasanmaması için yarım konik sekilde yapılır manifoldun ust tarafı. Burda yanlıs bi uygulama var gordugum kadarıyla.. Bunun için testler de yapılır cunku. Aynı sekilde escort cosworth de de bu sekilde uygulama vardır.
kaç bar/psida bu güç çıkmış
35psi gt3071
dragstar
09-12-2009, 10:47
35psi gt3071
2.4 bar filan oluyor maşallah:D
2.4 bar filan oluyor maşallah:D
absolute yalnız gauge değil
gauge 1.4bar
fıd type r
17-12-2009, 12:13
Süper proje..
güzel araçmış gerçekten,pejodan böle şeyler görmek güzel :)
35psi gt3071
Daha büyük bir turbo ile daha üst seviyelerde bir güç alabilirmiydi acaba ? 35 psi için düşük bir güç bence
absolute yalnız gauge değil
gauge 1.4bar
Daha büyük bir turbo ile daha üst seviyelerde bir güç alabilirmiydi acaba ? 35 psi için düşük bir güç bence
35psi absolute~2.4 bar
gauge 1.4 bar yapıyor hacı
1.4 bar için iyi değil mi sence?
35psi absolute~2.4 bar
gauge 1.4 bar yapıyor hacı
1.4 bar için iyi değil mi sence?
Hımm anadım..o zaman başarılı.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.