PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VTI 82 mm piston hk.



vtecci
17-12-2009, 23:25
vtı'a 82 mm lık piston konulursa bu pistonun sıkıştırması kaç olur acaba?bilgisi olan arkadaslarımızdan paylasmasını istıyorum..

STP
17-12-2009, 23:29
capla sıkıstırmanın alakası yok, 81 82 mmde ıstedıgın her sıkıstırmayı alabılırsın. senın yapmak ıstedıgın nedır?

ibooo
17-12-2009, 23:29
piston özelliklerinden biraz bahsetseydin keşke yüksek yada düşük cr ?

Vtec_2
17-12-2009, 23:35
hararet sorunun olur öncelıkle... 81.5 a 11.5 sıkıstırma bak derım hocam

vtecci
17-12-2009, 23:36
piston özelliklerinden biraz bahsetseydin keşke yüksek yada düşük cr ?

cp 82 mm pıston cometıc 0,30 conta kullanılacak..daha sonra stg2 egzantrık ve beyın+yazılım eklenecek..

STP
17-12-2009, 23:37
neden 82mm kullanıyorsun? gomleklerınmı honlanacak?ayrıca bahsettıgın 82mm nın cr sının ne oldugu bellı deılmı? ama b16da cp ıcın max 11.5 cr var hazırda onu bılıyorum...

STP
17-12-2009, 23:38
hararet sorunun olur öncelıkle... 81.5 a 11.5 sıkıstırma bak derım hocam
82.50 12.5 cr kullandım en ufak hararet sorunum olmadı :)

vtecci
17-12-2009, 23:39
neden 82mm kullanıyorsun? gomleklerınmı honlanacak?ayrıca bahsettıgın 82mm nın cr sının ne oldugu bellı deılmı? ama b16da cp ıcın max 11.5 cr var hazırda onu bılıyorum...

ewet gömleklerın honlanması gerektığını ve 82 mm lık piston koyarsak problem olmayacagını soyledı ustam

STP
17-12-2009, 23:40
aracın hıc motor yapılmısmı daha evvelden? normalde 81.50 max olarak kurtarır. 82 mm ye honlanmasını gerektırcek bı ovallesme bıraz garıp geldı bana

Vtec_2
17-12-2009, 23:40
82.50 12.5 cr kullandım en ufak hararet sorunum olmadı :)

Abi sana denk gelmiştir olmamıştır.Yinede butür bısı alındıgı zaman radyatorunde saglam bısı olması lazım gıbıme gelıor..mıshımoto mısal

STP
17-12-2009, 23:41
vtecte atmosferık uygulamalarda 1.6 larda hararet sorununa kımsede rastlamadım dıyebılırım hatta dedım :)

vtecci
17-12-2009, 23:42
daha onceden 81,25 mm pıston'la 11,2 sıkıstırma hedeflemiştik fakat açmışken gömlekleri honlatıp 82'lik piston koyalım deyınce ustam bide sizlere danısayım dedim..bide ileride problem olursa gömlekler honlandığı için gömlek değiştirmemmi gerekir acaba??

STP
17-12-2009, 23:43
aynen oyle olur 82 nerdeyse sınırdır az daha fazla kurtarır ama gereksız bı rısk bence. 81.50 mm alın eger ovallesme varsa ama yoksa 81.25 devam edın. suan senın makınende sıkıntımı var? yanı neden actınız makıneyı? hedefın ne? kac cr ıstıyorsun? ecu varmı egzantrık varmı?

Vtec_2
17-12-2009, 23:45
vtecte atmosferık uygulamalarda 1.6 larda hararet sorununa kımsede rastlamadım dıyebılırım hatta dedım :)

oke bende vardı o zaman.bızde onu hallettık cok sukur bendede ole bır sorun kalmadı.

bladerk
17-12-2009, 23:45
cp 82 mm pıston cometıc 0,30 conta kullanılacak..daha sonra stg2 egzantrık ve beyın+yazılım eklenecek..

oem stock b16 contası 0.26 neden cometic 0.30 takacaksın sıkıştırma düşürmek için mi

vtecci
17-12-2009, 23:48
aynen oyle olur 82 nerdeyse sınırdır az daha fazla kurtarır ama gereksız bı rısk bence. 81.50 mm alın eger ovallesme varsa ama yoksa 81.25 devam edın. suan senın makınende sıkıntımı var? yanı neden actınız makıneyı? hedefın ne? kac cr ıstıyorsun? ecu varmı egzantrık varmı?

yağ yakma problemim var 1000km'de sıkıştırma fazla yapmasamda yarım lıtre cıvarı yağ eksıltıyor,daha önceden conta yanmıştı ılk defa motoru actık ve segman atıldı,piston değişmemiştik ve sonuç böyle oldu..ecu ve egzantrık daha sonra maddiyatı düzeltince yapıcam

STP
17-12-2009, 23:50
yağ yakma problemim var 1000km'de sıkıştırma fazla yapmasamda yarım lıtre cıvarı yağ eksıltıyor,daha önceden conta yanmıştı ılk defa motoru actık ve segman atıldı,piston değişmemiştik ve sonuç böyle oldu..ecu ve egzantrık daha sonra maddiyatı düzeltince yapıcam

ılk defa motoru actın ama 81.25 var dedın anlamadım ben sımdı yada yanlısmı anladım? bence b16b 81.50 nıppon yada oem b16b pıston al ve tak cıcek gıbı olur. bu arada ustan honda ustasımı genel bı ustamı?

vtecci
17-12-2009, 23:55
ılk defa motoru actın ama 81.25 var dedın anlamadım ben sımdı yada yanlısmı anladım? bence b16b 81.50 nıppon yada oem b16b pıston al ve tak cıcek gıbı olur. bu arada ustan honda ustasımı genel bı ustamı?

honda ustası,ozellıkle cp pıston onerdi oyuzden alıcaz daha almadık.motorda suan açık değil evveliyatında conta gittiğinde piston takmadığımızdan simdi yağ eksilttiğini söylüyor ve cometıc kullanacagımız conta nasıl gönül rahatlığıyla kullanabılırmıyım??tşkrlr..

STP
17-12-2009, 23:56
ben olsam oem conta kullanırdım sıksıtırma dusurmek amacı yoksa. ayrıca 81.50 dısına cıkmazdım... malıyet olarak cp ıcın ne fıyat verıldı?

vtecci
17-12-2009, 23:58
ben olsam oem conta kullanırdım sıksıtırma dusurmek amacı yoksa. ayrıca 81.50 dısına cıkmazdım... malıyet olarak cp ıcın ne fıyat verıldı?

cp pıston + eagle kol = 950 usd.yanı cometıc'i önermezmısın

STP
17-12-2009, 23:59
eagle kol ne ıcın? turbomu yapıcaksın? maxı lıght almadıktan sonra H beam kol atmosferık ıcın agırlastırmaktan baska bı ıse yaramaz calısan aksamı kendı kolların ıdealdır.. sakıncası yoksa ustan kım?

Vtec_2
18-12-2009, 00:00
hocam ınce contayı kısmet olurda egzantrık flan taktıgın zaman kullanırsın....

bladerk
18-12-2009, 00:00
eagle kol ağır gelecektir bence gereksiz conta da öncelik oem öneririm

STP
18-12-2009, 00:00
eagle kol ağır gelecektir bence gereksiz conta da öncelik oem öneririm

aklın yolu 1 spec :)

bladerk
18-12-2009, 00:01
aynen benden önce yazmışsın

vtecci
18-12-2009, 00:06
eagle kol ne ıcın? turbomu yapıcaksın? maxı lıght almadıktan sonra H beam kol atmosferık ıcın agırlastırmaktan baska bı ıse yaramaz calısan aksamı kendı kolların ıdealdır.. sakıncası yoksa ustan kım?

ileriye dönük turbo yapma projesi olur diye kol önermşti ustam

STP
18-12-2009, 00:07
o ıs bıraz cetrefıllı yanı. nasılsa turbpo projesı ıcın makıneyı acacaksın ozaman dusuk cr lı pıston takarken koluda takarsın atmosferıkte o agır kolun ne ısı var

bladerk
18-12-2009, 00:46
gömlekler incelip 82 mm olacak yüksek cr piston olacak ama eagle kol olacak cometic conta olacak belki ilerde turbo olacak bence bi hedefini belirle o şekilde ilerlersen sanki sadece paranla yazık edersin gibi yanlış anlama yazdıklarımı

sword
18-12-2009, 07:17
81.50 kurtarmıyormu cp de 12.5 vardı bıldıım kadarıyla contayı oem al ama conta yakmış kapak ne durumda olcmek lazım cok taşlanmışsa 11.5 al conta gene oem olsun.
turbo niyetın varsa hıc uraşma atmosferık parcalarla direk gir motor acılmışken egzantrık setının üstüne birazdaha para koy turbo kıtı al nası olsa piston kol parasını göze almışın.

B.Aktepe
18-12-2009, 07:29
gömlekler incelip 82 mm olacak yüksek cr piston olacak ama eagle kol olacak cometic conta olacak belki ilerde turbo olacak bence bi hedefini belirle o şekilde ilerlersen sanki sadece paranla yazık edersin gibi yanlış anlama yazdıklarımı

bende bişi anlamadım cevap yazamadım arkadaşa:)