PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : EG kasa swap için



BAR22
29-12-2009, 15:08
Turbo düşünülmüyor.Atmosferik olarak binilecek.İlerde SC yapılabilir.Buna göre sizce hangisi seçilmeli?

8.000rpm
29-12-2009, 15:11
atmosferik , turbo , sc ve en önemlisi montaj rahatlığı için : b18c
k serisine nazaran daha sorunsuz bir şanzıman da cabası :)

sportinger
29-12-2009, 15:24
a olarak işaretledim. arkadan tiş falan düşünmüyorsanız f20 gereksiz cok zorlar swapta. a2alıp daha makul rakama cıkabilirsiniz ve bulunması cok daha kolay.

mur_84
29-12-2009, 17:52
atmosferik , turbo , sc ve en önemlisi montaj rahatlığı için : b18c
k serisine nazaran daha sorunsuz bir şanzıman da cabası :)

:icon_tup:

Boost Up
29-12-2009, 17:57
Maksat fantezi olsun, F20 diyorum:)

BAR22
29-12-2009, 22:31
bende fantezi yapmayı düşünüyorum ama herkes k20 veya b18 diyo bakalım hayırlısı...

chn_s2k
29-12-2009, 22:38
k20 diyorum ;)

hddsheriff
29-12-2009, 22:39
cehaletimi mazur görün ama SC nedir ?

-batu-
30-12-2009, 01:21
cehaletimi mazur görün ama SC nedir ?

SuperCharger ;)

hddsheriff
30-12-2009, 01:22
SuperCharger ;)

teşekkürler :)

BAR22
30-12-2009, 06:51
:D k20 açık ara önde

sword
30-12-2009, 07:25
k24 olsun:)

by_BuRoCk
30-12-2009, 08:14
en verimli N/A alabilecegin motor K20A olacagı kesin gibi görünüyor
sadece sizi şanzıman çok zorlar gibime geliyor
başarılar

B.Aktepe
30-12-2009, 08:18
swap maliyeti açısından baktığın zaman b18c maliyet olarak daha uygun fiyata gelicektir.

ama önü açıklığı olarak bakarsan k20a2 almanı tavsiye ederim. ilerde nasıl olsa atmosferikten, aşırı beslemeye geçmeyi düşüneceksin. maliyeti de k20a ya göre daha uygun.

RCkid
30-12-2009, 08:24
f20c + k şanzıman olsun

miniks
30-12-2009, 08:25
Türkiyede kaç tane kişi gördüm K20 swap yapmak isteyen ama hiç yapamayan

çünkü maliyet yüksek eger para durumun müsait ise ben NA da da SC de de Turboda da K20A derim ötesine bakmam

Allah gönlüne göre versin inşallah K20A yapabilirsin

miniks
30-12-2009, 08:27
Arkadaşlar F20c yi yurt dışında yapan daha 1 adam var ne akdar kolay sanıosunuz :)

Türkiyede olmucak bir iş degil ama bence yapılmaz

K20 gibi stock motor turboya dayanıklı bir motor varken neden F20 olsun tamam oda stock dayanıyor ama 3mm conta vs vs vede belli bi basınca kadar

bukadar ugraşılcagına K20 üstüne F20 kapak koyarsın şanzumanla falan da ugraşmassın adam gibi de kapagın olur aslan gibi de devir dönersin

BAR22
30-12-2009, 10:20
Arkadaşlar F20c yi yurt dışında yapan daha 1 adam var ne akdar kolay sanıosunuz :)

Türkiyede olmucak bir iş degil ama bence yapılmaz

K20 gibi stock motor turboya dayanıklı bir motor varken neden F20 olsun tamam oda stock dayanıyor ama 3mm conta vs vs vede belli bi basınca kadar

bukadar ugraşılcagına K20 üstüne F20 kapak koyarsın şanzumanla falan da ugraşmassın adam gibi de kapagın olur aslan gibi de devir dönersin

evet f20 c iptal gibi gözüküyor çünkü maliyette fazla olucak.kısmetse K20A yapmayı planlıyorum.15 ocakta motor siparişi vericez bu aradada arabayı hazırlıcaz.resimleri paylaşırım.saolun bilgi için

BAR22
30-12-2009, 10:27
swap maliyeti açısından baktığın zaman b18c maliyet olarak daha uygun fiyata gelicektir.

ama önü açıklığı olarak bakarsan k20a2 almanı tavsiye ederim. ilerde nasıl olsa atmosferikten, aşırı beslemeye geçmeyi düşüneceksin. maliyeti de k20a ya göre daha uygun.

aynen öyle şimdilik turboya karşı olsamda ilerde belki kafam atar girerim bende.k20a2 olucak gibi görünüyo...

8.000rpm
30-12-2009, 11:42
sedan vti ' a k20 atmak isterdim doğrusu :)
yeni kasa civic sedan için de aynı şekilde tabii :D

BAR22
30-12-2009, 13:18
sedan vti ' a k20 atmak isterdim doğrusu :)
yeni kasa civic sedan için de aynı şekilde tabii :D

yeni kasa ağır değilmi ya...bence en iyisi EG kasaya K20.ama yeni sedandada fena olur doğrusu... :D

8.000rpm
30-12-2009, 13:23
unuttun galiba ; fd2 typeR fn2 ' den çok daha hızlı :)