PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VTI Hk. Filtre,Komple Egsozlu,Çıtır Modlu Makinalar İçin



Sayfa : 1 [2]

JDM VTİ
24-02-2011, 18:51
hytech hedırsında 2.5'' olacak 63mm, ortaya boru koyma 60lık son koy.

heryerde söylüyorum kendi integramda (1800cc) hedırsımda ara borumda son susturucumda 63lük.

yürüyüp geçtiğim araçları söylersem kavga cıkar. chip filtre egzoslu 106gti diyim yeterli. sağlıklı olmadıkları aşikarda o 850kg ben 1180 kg yim ondada mod var bendede ne kadar sorun olsada bu sistemle geçebildiğime göre sikinti yok dimi:)

3bin devirle işin yoksa ki olmaması lazım koyma ortaya susturucu.

gokhan035
24-02-2011, 22:02
hytech hedırsında 2.5'' olacak 63mm, ortaya boru koyma 60lık son koy.


Kesinlikle katılıyorum aynen bu :icon_tup:

Senin aracını aynı motorlu vs vti yla kıyaslama, bu sefer içine hafif kasayla birlikte daha kolay devirlenme ve kısa sürede daha fazla hava çıkışı haliyle egsoz gazının tahliye süresinin de kısalması gerekir, gerekli sıkıştırmayı ki sen full üst devir başarılı olsun istiyosun 60 lık bir son bunlar için gayet yeterli olacaktır ;)

Onurcan
06-04-2011, 17:15
paylaşım çok güzel olmuş gerçekten ellerine sağlık..

react1ve
06-04-2011, 21:30
is den vtı a gecmeyı dusunen bırı olrak aydınlattgınz ıcın herkese teskkrler..

JDM VTİ
04-06-2011, 17:36
Güncel çekelim konuya..

Tuncay
18-05-2012, 13:03
Güncel olsun vti kullanıcıları için

orhan_guney
18-05-2012, 13:09
emme manifoldu hakkında düşüncelerin nelerdir ?

MiaMi
18-05-2012, 14:35
VTI'ın emme manifoldu dizayn olarak kusursuza yakın flow olarakta iyi patlama çatlamada yapmıyor emmeye verilecek para yerine üstüne biraz daha koyulup egzantrik daha iyi olur,

Benim kafamda vti yapacak olsam
Komple PPR Motorsport yaparım gaz kelebeği , emme , kapak in/out
İnce conta koyarım kapaktan çok az temizlik yapılarak sakın taşlama olayına girmeyinn
Stage 1 veya 2 egzantrik
Benzin pompası
Devir döneceği için yağ ve su pompaları sıfırlanır
Filtre Short ram veya hem sort hem cold olabilen cinsten
Megan racing tarzı header sesini seviyorum 2" yeterli
Max 58 veya 60 mm egsoz boruları
Sona kafama göre bi egsoz
Param çok varsada bir beyine girerim cici olur
Dahada çok param varsa kısa ile tadından yenmez
Ivır zıvır subap ayarı vs.vs. yazmıyorum onlar rutin zaten

ykavcioglu
18-05-2012, 14:40
artık birisi yapsın şu setup'ı da görelim yaw:D
cumartesi çıkıyor 8 vtec herkes stock:D

__FrK__
18-05-2012, 14:43
VTI'ın emme manifoldu dizayn olarak kusursuza yakın flow olarakta iyi patlama çatlamada yapmıyor emmeye verilecek para yerine üstüne biraz daha koyulup egzantrik daha iyi olur,

Benim kafamda vti yapacak olsam
Komple PPR Motorsport yaparım gaz kelebeği , emme , kapak in/out
İnce conta koyarım kapaktan çok az temizlik yapılarak sakın taşlama olayına girmeyinn
Stage 1 veya 2 egzantrik
Benzin pompası
Devir döneceği için yağ ve su pompaları sıfırlanır
Filtre Short ram veya hem sort hem cold olabilen cinsten
Megan racing tarzı header sesini seviyorum 2" yeterli
Max 58 veya 60 mm egsoz boruları
Sona kafama göre bi egsoz
Param çok varsada bir beyine girerim cici olur
Dahada çok param varsa kısa ile tadından yenmez
Ivır zıvır subap ayarı vs.vs. yazmıyorum onlar rutin zaten
aha benim araba yaa bu :D

MiaMi
18-05-2012, 14:45
Piston takınca gitmiyor araba bunlar ile gidiyor asıl millet piston taktım cr yükseldi ucarım sanıyor ama araba geriye düşüyor, ben nasıl turbo pistonu ile 165 hp aldıysam aynı mantık

Tuncay
18-05-2012, 14:45
artık birisi yapsın şu setup'ı da görelim yaw:D
cumartesi çıkıyor 8 vtec herkes stock:D

Kafamdaki proje:
b16b pistonum var
filtre aem v2 var
b16b egzantirik
p28 ve ayar
headers
güzel bi egzoz

__FrK__
18-05-2012, 14:47
Piston takınca gitmiyor araba bunlar ile gidiyor asıl millet piston taktım cr yükseldi ucarım sanıyor ama araba geriye düşüyor, ben nasıl turbo pistonu ile 165 hp aldıysam aynı mantık

ama sen turbo pıstonu taktın belkı 9 belkı 9,5 cr bılmıyorum ama ona rağmen sen bu rakama cıktın hacım

ykavcioglu
18-05-2012, 14:51
Kafamdaki proje:
b16b pistonum var
filtre aem v2 var
b16b egzantirik
p28 ve ayar
headers
güzel bi egzoz

bunu yapana conta hediye:D
süper abi eh'sane geri dönsün.:)

Tuncay
18-05-2012, 14:52
bunu yapana conta hediye:D
süper abi eh'sane geri dönsün.:)

Egzantirik ile beyin hazırda bekliyor
headers i de aldımmı artık proje start veriyor yunusum beklemedeyim

ykavcioglu
18-05-2012, 14:55
Egzantirik ile beyin hazırda bekliyor
headers i de aldımmı artık proje start veriyor yunusum beklemedeyim

parçalar tamamsa bu yaz formundasın abi, saçlarınız beyazlamaz sizinnn

__FrK__
18-05-2012, 14:56
Egzantirik ile beyin hazırda bekliyor
headers i de aldımmı artık proje start veriyor yunusum beklemedeyim

stock makınaya b16b ve ITR egsantrıklerının orjınalıne göre rakamsal olarak ne kadar getirisi oldugunu merak ediyorum

Tuncay
18-05-2012, 14:56
parçalar tamamsa bu yaz formundasın abi, saçlarınız beyazlamaz sizinnn

Yarısı beyazladı la sizin yüzünüzden:D

Tuncay
18-05-2012, 14:59
stock makınaya b16b ve ITR egsantrıklerının orjınalıne göre rakamsal olarak ne kadar getirisi oldugunu merak ediyorum

Piston egzantirik beyin fitre hedırs egzoz bende çok merak ediyorum bakalım hayırlısı

MiaMi
18-05-2012, 15:00
stock makınaya b16b ve ITR egsantrıklerının orjınalıne göre rakamsal olarak ne kadar getirisi oldugunu merak ediyorum

Kapakta flow artışı şart

ykavcioglu
18-05-2012, 15:01
b18c daha verimli değilmi?

kanashibari
18-05-2012, 15:05
ITR CTR egzantrikleeri orjinale göre çok yüksek değiller fakat. Getiri olarak standart sıkıştırmada motor sağlığına göre 10 hp verebilir.

kanashibari
18-05-2012, 15:06
b18c daha verimli değilmi?

Egzantrik olarak egzoz tarafları liftleri aynı emme tarafında CTR çok az farklı.

orhan_guney
18-05-2012, 15:17
ne olursa cumartesiden sonra olur bende. hele bi bakalım allahın izni ile.
artık birisi yapsın şu setup'ı da görelim yaw:D
cumartesi çıkıyor 8 vtec herkes stock:D

__FrK__
18-05-2012, 15:17
Kapakta flow artışı şart
deliklerimizi genişlettik kelebeği falan ama ne dersin ?

ITR CTR egzantrikleeri orjinale göre çok yüksek değiller fakat. Getiri olarak standart sıkıştırmada motor sağlığına göre 10 hp verebilir.
ortlama 11,5 sıkıştırmalı makınada aslında daha hard bi egsantrık kullanmak tavsıye edılır ama gunun kuruyla 2 liraya geliyor 2. el tr de 1500 cıvarını yakalıyor ama ıtr ler flaan bi miktar daha işimizi görecekse eğer 3 /1 rakamına onu tercih edebilirim

Talih.b16
18-05-2012, 15:19
stock makınaya b16b ve ITR egsantrıklerının orjınalıne göre rakamsal olarak ne kadar getirisi oldugunu merak ediyorum

b16a2 ile b16b nin farkı sıkıştırma ve kapak.kapağını işletip b16b piston takıp b18 egzde takarsan 185 190 gibi güç alırsın tabii yazılımda gerekir zannersem.
b16b 10.8:1 cr 185 hp
b16a2 10.2:1 cr 160 hp
birde yukarda yazdığım gibi kapak farklı bi stup üstedir

kanashibari
18-05-2012, 15:20
deliklerimizi genişlettik kelebeği falan ama ne dersin ?

ortlama 11,5 sıkıştırmalı makınada aslında daha hard bi egsantrık kullanmak tavsıye edılır ama gunun kuruyla 2 liraya geliyor 2. el tr de 1500 cıvarını yakalıyor ama ıtr ler flaan bi miktar daha işimizi görecekse eğer 3 /1 rakamına onu tercih edebilirim


Geçiş için tercih edilebilir. Yani dediğin gibi bütçe meselesi. Bütçeyi düzletene kadar itr ctr ile geçiştirilir daha sonra stg egz tercih edilebilir.

Keşke yatıklarımız kaliteli olsada 12+ lara çıkabilsek.

Talih.b16
18-05-2012, 15:28
deliklerimizi genişlettik kelebeği falan ama ne dersin ?

ortlama 11,5 sıkıştırmalı makınada aslında daha hard bi egsantrık kullanmak tavsıye edılır ama gunun kuruyla 2 liraya geliyor 2. el tr de 1500 cıvarını yakalıyor ama ıtr ler flaan bi miktar daha işimizi görecekse eğer 3 /1 rakamına onu tercih edebilirim

11.5 cr yede b18 egzantriği güzel olur.yurt dışında insanlar bizim vteclere taktğımız egzantrikleri 13.5 cr araçlara takıyo biz 11.5 cr ye stage3 pro takıyoruz aslında pek bi işe yaramıyo.bide sıkıştırmalar havalar uçuyor bizde,vtiye custom dışında takılacak en yüksek sıkıştırmalı piston 11.5 veya 11.7 idi yannış hatırlamıyorsam oda je de ve wisecoda b18 egzantriği olarak veriyor b16 blokta bu piston 11.5 cr falan yapıyor

__FrK__
18-05-2012, 15:36
b16a2 ile b16b nin farkı sıkıştırma ve kapak.kapağını işletip b16b piston takıp b18 egzde takarsan 185 190 gibi güç alırsın tabii yazılımda gerekir zannersem.
b16b 10.8:1 cr 185 hp
b16a2 10.2:1 cr 160 hp
birde yukarda yazdığım gibi kapak farklı bi stup üstedir
benim kabaca setup ımında bulundugu aracımın konusu imzamda bi incelermisin snaa zahmet

Geçiş için tercih edilebilir. Yani dediğin gibi bütçe meselesi. Bütçeyi düzletene kadar itr ctr ile geçiştirilir daha sonra stg egz tercih edilebilir.

Keşke yatıklarımız kaliteli olsada 12+ lara çıkabilsek.
valla bu şartlarda herkez gibi acl race yatak kullandık
ben genel olarak olmuşken tam olsun şeklinde davranırım onun için idare eder ve evet bu olsun fikirleri arasında kalmak istemiyorum ki bi daha aynı şeylerle ugraşmıyayım hala emın olamadım

11.5 cr yede b18 egzantriği güzel olur.yurt dışında insanlar bizim vteclere taktğımız egzantrikleri 13.5 cr araçlara takıyo biz 11.5 cr ye stage3 pro takıyoruz aslında pek bi işe yaramıyo.bide sıkıştırmalar havalar uçuyor bizde,vtiye custom dışında takılacak en yüksek sıkıştırmalı piston 11.5 veya 11.7 idi yannış hatırlamıyorsam oda je de ve wisecoda b18 egzantriği olarak veriyor b16 blokta bu piston 11.5 cr falan yapıyor
ya yanlış hatırlamıyorsam 84,5 mm e cp 7118 miydi neydi aldıgımız piston ınfo da 11:5.1 cr verıyor ama ben onların yalancısıyım. :D ha bi de kapak flaan işlenip conta kullanıldıgı için kapandıgında tahmınım bı mıktar daha yuksek olabılırde bilmiyorum

Talih.b16
18-05-2012, 16:11
senin egzantrik o sıkıştırmayı b serisinde veriyo yazıyor b16a diye yazmıyor.kol farkı block uzunluğu vs vb modelden modele değişir atıyorum b18de 12 cr olan b16da 11 olur d16da 10 olan d14 te 13 olur.ama senin hacim farklı onunla alakalı bi durum varsa bilmem hacim sıkıştırmayı arttırırmı düşürürmü onu bilen birine danışmak lazım.yani önce sıkıştırmanı öğren ona göre egz seçilir parçların güzel alt yapın iyi yani hacimde var ama pistonun mullak onu kesin öğrenmek lazım yannış bi iş yapmamak adına.

__FrK__
18-05-2012, 16:46
senin egzantrik o sıkıştırmayı b serisinde veriyo yazıyor b16a diye yazmıyor.kol farkı block uzunluğu vs vb modelden modele değişir atıyorum b18de 12 cr olan b16da 11 olur d16da 10 olan d14 te 13 olur.ama senin hacim farklı onunla alakalı bi durum varsa bilmem hacim sıkıştırmayı arttırırmı düşürürmü onu bilen birine danışmak lazım.yani önce sıkıştırmanı öğren ona göre egz seçilir parçların güzel alt yapın iyi yani hacimde var ama pistonun mullak onu kesin öğrenmek lazım yannış bi iş yapmamak adına.
aslında zaten toparlandıktan sonra ölüçlüp hesaplanıp öyle karar verılecek ama bi ön bilgi yada farklı seyler varmı dıye sormak istedim.

YUSUF
18-05-2012, 16:56
ff vtec'de 12.5 cr piston çapı 81.5 , skunk stage 1 pro serisi egzantrkle 9.500rpm dönüp dynoda 216 hp almıştım

__FrK__
18-05-2012, 17:02
ff vtec'de 12.5 cr piston çapı 81.5 , skunk stage 1 pro serisi egzantrkle 9.500rpm dönüp dynoda 216 hp almıştım

maşallah.
peki Yusuf hangi pistonu kullanmıştınız onda marka model no flaan hatırlamak zordur ama yinede merak ettim sorayım dedım

Talih.b16
18-05-2012, 17:03
ff vtec'de 12.5 cr piston çapı 81.5 , skunk stage 1 pro serisi egzantrkle 9.500rpm dönüp dynoda 216 hp almıştım

ne pistonu taktınız yusuf?cp sc7116 mı?bunu taktıysanız sıkıştırman 12.5 olmaz custom yaptırdıysan bilemem

tunceR
18-05-2012, 17:27
bende je 82 mm 13,2 cr, crower-stg3 egz. 192hp almıştım tekerde. oem emme,ateşleme,kelebek kapakta polish yok.

__FrK__
18-05-2012, 17:31
benim skunk2 pro stage 3 ile 200 görmem hayalmidir

mstpower
18-05-2012, 17:31
Teşekkür ederiz Tayfun

Talih.b16
18-05-2012, 17:35
bende je 82 mm 13,2 cr, crower-stg3 egz. 192hp almıştım tekerde. oem emme,ateşleme,kelebek kapakta polish yok.

tuncer je nin sitesinde yok öyle bi egzantrik nasıl yaptınız?

kerem_euk34
18-05-2012, 17:38
Kismetse 230hp gucu gecmeyi planliyoruz b16da :) arac tamamlandiktan sonra tam listeyide paylasicam

tunceR
18-05-2012, 17:39
egzt. crower piston je.. pistonu soruyosan custom.

tunceR
18-05-2012, 17:44
benim skunk2 pro stage 3 ile 200 görmem hayalmidir

bence teker gücün ve torku iyi olsun yeter.. yoksa 200 olmuş 210 olmuş önemli değil vtecte havada beygiri alırsın ama aynı güç bi araba yanından geçer gider

kerem_euk34
18-05-2012, 17:46
bence teker gücün ve torku iyi olsun yeter.. yoksa 200 olmuş 210 olmuş önemli değil vtecte havada beygiri alırsın ama aynı güç bi araba yanından geçer gider

İyi bir baski balata ve kilit takarsan guc kaybini azaltmakta mumkun

Talih.b16
18-05-2012, 17:55
egzt. crower piston je.. pistonu soruyosan custom.

je ye nasıl nasıl yaptırdın bunu?bizde bilelim faydalı olucaktır birde nakadar mal oluyor onuda söylersen seviniriz.

kerem_euk34
18-05-2012, 17:59
je ye nasıl nasıl yaptırdın bunu?bizde bilelim faydalı olucaktır birde nakadar mal oluyor onuda söylersen seviniriz.

je yi bilmiorum ama abi ankarada cns tezgahta piston yaptırmak mümkün ancak ne kadar hatasız olur ne kadar kullanışlı olur bilemem...

Cimmeria
18-05-2012, 18:10
b16da 230 hpyi geçmek bayağı iddialı rakam parçaları merak ettim

tunceR
18-05-2012, 18:11
fiyatını hatırlamıyorum toplu almıstım çunku bı arkadas yaptırmıs onun aracılığı ıle aldım

kerem_euk34
18-05-2012, 18:12
b16da 230 hpyi geçmek bayağı iddialı rakam parçaları merak ettim

http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/120008-ek4-rol-vtec.html

inceleyebilirsin ufak eklentileri motor yapımından sonra yazarım zaten şimdilik bunlar

d16y4
18-05-2012, 22:47
b16da 230 hpyi geçmek bayağı iddialı rakam parçaları merak ettim

234.7 hp olan bir araç vardı yanlış hatırlamıyosam

MiaMi
20-05-2012, 13:59
Teşekkür ederiz Tayfun


Yardimci olduysa ne mutlu bana

MiaMi
20-05-2012, 14:00
Bu arada yakit kalitemizi unutmayin arkadaşlar dikkat dikkat dikkat

Cimmeria
21-05-2012, 10:33
http://www.techturkey.com/forum/atmosferik-besleme/120008-ek4-rol-vtec.html

inceleyebilirsin ufak eklentileri motor yapımından sonra yazarım zaten şimdilik bunlar

umarım sorunsuz olur, 1,6 motorda atmosferik olarak 70 beygir almak zor iş gibi duruyor...

bu güçler yakalanırsa kullanması acayip zevkli olur :)

K.Kaan
21-05-2012, 10:40
umarım sorunsuz olur, 1,6 motorda atmosferik olarak 70 beygir almak zor iş gibi duruyor...

bu güçler yakalanırsa kullanması acayip zevkli olur :)

bize de bir yol haritası olur belki:) geleceğe dönüş yaşarız izlerken videoları araç hazır olunca:D

__FrK__
21-05-2012, 11:45
1,6 motor mevzusu olmuşken bişey sorayım.
mesela ben vtı makınasına standart kolla 84,5 mm 11,5cr piston kullandıgım zman bunun hacmi ne olur nasıl hesaplanır bilgisi olan varmı?

kerem_euk34
21-05-2012, 13:04
1,6 motor mevzusu olmuşken bişey sorayım.
mesela ben vtı makınasına standart kolla 84,5 mm 11,5cr piston kullandıgım zman bunun hacmi ne olur nasıl hesaplanır bilgisi olan varmı?

Kardsm bi formulu var eet dedigin gibi yaparsan 1730cc ye yakin hacim oluyo

Erol
21-05-2012, 13:07
rol vtec de hacimli araç alabilir 230 hp leri..

yanılmıyorsam 84.5mm le 1721cc oluyor.

kerem_euk34
21-05-2012, 13:07
1,6 motor mevzusu olmuşken bişey sorayım.
mesela ben vtı makınasına standart kolla 84,5 mm 11,5cr piston kullandıgım zman bunun hacmi ne olur nasıl hesaplanır bilgisi olan varmı?

Aracimda zaten 196 hp guc mevcuttu bi kac parca daha ekleyince rahatlikla 230 hp gucu geciyoruz... Dikkatli kullanimda bi sikinti olmaz gereken tum parcalar alindi cunku

kerem_euk34
21-05-2012, 13:08
rol vtec de hacimli araç alabilir 230 hp leri..

yanılmıyorsam 84.5mm le 1721cc oluyor.

Eet oyleydi 85mm yaptik piston capini

mtcvtc
21-05-2012, 14:25
230 üstü hp leri geçmek baya ciddi yürür sağlar inşallah hayırlısı ile çıkarıp yürütürsün kardeşim sen listene bide methanol kit ekle sanırım bende ekliycem ayardan önce;)

__FrK__
21-05-2012, 17:06
Kardsm bi formulu var eet dedigin gibi yaparsan 1730cc ye yakin hacim oluyo
eyvallah Kerem kardeşim teşekkür ederim :icon_tup:
bu arada yaşımda kasım da 28 olucak :D sana benden büyük kardeş olur :D

rol vtec de hacimli araç alabilir 230 hp leri..

yanılmıyorsam 84.5mm le 1721cc oluyor.
sağol abi hacimle bi miktarda tork gelir incik boncuk eğlenceli olur inşallah

Aracimda zaten 196 hp guc mevcuttu bi kac parca daha ekleyince rahatlikla 230 hp gucu geciyoruz... Dikkatli kullanimda bi sikinti olmaz gereken tum parcalar alindi cunku
standart ını goz onunde bulundurunca 195- 200 hp falan alırsam çok zevklı olacaktır.

kerem_euk34
21-05-2012, 18:33
Samimiyet anlaminda kardsm kelimesini kullandim yoksa buyuklerime saygim her zaman vardir k bakmayin... 1.6 hacimle 190 hp hic biraz ugrastirir ama zevkli oluyo soliim smdiden :)

__FrK__
21-05-2012, 18:38
Samimiyet anlaminda kardsm kelimesini kullandim yoksa buyuklerime saygim her zaman vardir k bakmayin... 1.6 hacimle 190 hp hic biraz ugrastirir ama zevkli oluyo soliim smdiden :)

samimiyetin için allah razı olsun kardeşim :)

MiaMi
21-05-2012, 19:08
Ben o makineyi kullanmak isterim kardesim bu arada en azindan sanzuman tarafini iyi bir mount ile guzlendir ve ustte tork amostisoru illaki tak

kerem_euk34
21-05-2012, 21:21
Ben o makineyi kullanmak isterim kardesim bu arada en azindan sanzuman tarafini iyi bir mount ile guzlendir ve ustte tork amostisoru illaki tak

Butun kulaklarda energy motor mount mevcut gayet saglamlastirdik :)

kalyoncu
08-08-2013, 09:19
ee simdi bana nasil bir tavsiyede bulunursunuz acaba bende swap vti var b20 blog b18c ust kapak ctr egzantrk arp saplamalar std b20 piston pr4 kol std yataklar aem benzin rglt stage 2 6 yaprak bronz komle fltre kit volan hafifletmedim gerek duymadim +++ olarakta p28 beyin+harnes ve lohc control mevcut daha ne yapmaliyim sizce ?

D16inside
15-08-2013, 20:29
ies katı iptal edip performans tipi kat koysal performans acısında + - bir yararı olurmu

canpower
21-08-2013, 14:44
aracımla öyle aman aman kimselerle deneme yapmıyorum..ama sağım solumda belli diil.. :) bu speclere beyin şart dediler.. aşağıdaki speclere sadece p28 mi? yoksa p28+ neptune mü.. yoksa hiç maceraya gerenk yokmu dersiniz? :)


-Cp 81,5 mm 12,5 CR piston
-Acl race ana kol yatak
-İtr yağ pompası
-Buddy clup conta
-Crower yay şapka
-AEM v2 cai
-AEM wideband
-Exedy stg 1 debriyaj
-DC sport 2"Headers
-60 mm düz boru
-Custom son susturucu

K.Kaan
21-08-2013, 15:01
sağlıklı bi ayarla p28 iş görücaktir bu speclerde bence...

kanashibari
21-08-2013, 15:21
aracımla öyle aman aman kimselerle deneme yapmıyorum..ama sağım solumda belli diil.. :) bu speclere beyin şart dediler.. aşağıdaki speclere sadece p28 mi? yoksa p28+ neptune mü.. yoksa hiç maceraya gerenk yokmu dersiniz? :)


-Cp 81,5 mm 12,5 CR piston
-Acl race ana kol yatak
-İtr yağ pompası
-Buddy clup conta
-Crower yay şapka
-AEM v2 cai
-AEM wideband
-Exedy stg 1 debriyaj
-DC sport 2"Headers
-60 mm düz boru
-Custom son susturucu

Bu setup ile beyinsiz geziyorsun oem beyinle eğer öyle ise okunmuş duan var yada pistonların 12.5 cr değiller.

canpower
21-08-2013, 15:35
Bu setup ile beyinsiz geziyorsun oem beyinle eğer öyle ise okunmuş duan var yada pistonların 12.5 cr değiller.

:( neden öyle dedin..konuyu biraz daha açabilir misin?

kanashibari
21-08-2013, 15:44
Arabanın hiç avans vurduğunu hissetmedin mi? Oem beyin 12.5 lere kadar desteklemez vafc vs varsa bir nebze ama oem beyin 12.5 sıkıştırma ile avans riskin çok yüksektir.
Setupta budyy club contada var oda büyük ihtimal incedir. 13 lere yakın sıkıştırma demektir.

Ama dediğim diğer ihtimal 12.5 değildir pistonun sorun yaşamıyorsundur.

canpower
21-08-2013, 15:49
yani acilen beyini programlatmalıyım? :) sadece p28 işi görürmü yoksa neptüne de gereklimidir?

kanashibari
21-08-2013, 15:59
Knock borardı olan bir beyin olsa daha iyi olur p30 p72 gibi. Modül olursa daha iyi olur daha stabil ve ince ayar yapma şansı olur mapperın. s300 neptune fark etmez.
Önerim bu şekilde.

canpower
21-08-2013, 16:01
hımm.. şuanda elimde p28 neptune var.. bu sağlıklı kullanım için uygun olmaz mı?

kanashibari
21-08-2013, 16:07
Olur olmaz değil ama knock boardı olmadığı için örnek ayar yaptırdın arabana
kötü bir yerden benzin aldın normalde oem beyin napar yakıt kötü olunca knock algılar avans ve yakıt haritasını retard eder güvenli olur. p28 üzerinde knock olmadığı için bu gibi durumlarda savunma yapamaz.

canpower
21-08-2013, 16:12
valla verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.. p28 i zor buldum p30 u nasıl bulurum bilemiyorum.. :) oem beyin retard ediyorsa şuan ki durumunda avans vurması gibi bi sorun olmaması gerekmiyor mudur?

MaXiGörKy
21-08-2013, 16:25
Bu setup ile beyinsiz geziyorsun oem beyinle eğer öyle ise okunmuş duan var yada pistonların 12.5 cr değiller.

çok net olmuş:icon_tup:

kanashibari
21-08-2013, 21:39
valla verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.. p28 i zor buldum p30 u nasıl bulurum bilemiyorum.. :) oem beyin retard ediyorsa şuan ki durumunda avans vurması gibi bi sorun olmaması gerekmiyor mudur?

Yapabildiği yere kadar yapacaktır. Ama ötesi olursa durum vahim olur. Birde şu açından düşünürsek araban dolu ama bunu kullanamıyorsun. Düzgün bir egzantrikle stg2 vs güzel güçler çıkarabilir güvenli şekilde.

kanashibari
21-08-2013, 21:40
çok net olmuş:icon_tup:

Teşekkür ederim.

canpower
22-08-2013, 08:25
Yapabildiği yere kadar yapacaktır. Ama ötesi olursa durum vahim olur. Birde şu açından düşünürsek araban dolu ama bunu kullanamıyorsun. Düzgün bir egzantrikle stg2 vs güzel güçler çıkarabilir güvenli şekilde.

çok teşekkür ederim.. :) beyin programlamasından sonraki planım egzantirik..ama biraz zaman alıcak..

cem_subasi
22-05-2014, 11:11
Şuan okuduklarımdan ve tayfun abinin tavsiyelerine dayanarak;

Short Ram Flitre Kiti
2" 4-2-1 Headers
51'lik podsuz krom ara boru
Sona 60'lık Free Flow Egzoz ( HKS Hi Power uygun mu?)
NGK BKR6EN11 Buji
O2 sensörü

ile güzel zevk vericek çıtır bı vti elde etmiş oluyoruz :)

-Ata-
22-05-2014, 13:42
short ram yerine cai 4-2-1 yerine 4-1 headersla daha iyi olur :)

MiaMi
22-05-2014, 19:47
short ram yerine cai 4-2-1 yerine 4-1 headersla daha iyi olur :)

Tavsiyeler şehir içinde ufak modlar içindi , yarışacak olsa senin söylediklerin kullanılır 4-1 = alt devir yok

-Ata-
22-05-2014, 20:35
o hususa dikkat etmemistim dogrudur o zaman

cem_subasi
23-05-2014, 08:00
Bana sehir içi lazım :) Arabam çiğ benzin yakıyodu ve 1tl ye yakın yakıyodu o2 sensörü değiştirdim baya bi azalma yaptı ama halen azda olsa var başka neyi kontrol etmeliyim?

Gry
23-05-2014, 08:45
Bana sehir içi lazım :) Arabam çiğ benzin yakıyodu ve 1tl ye yakın yakıyodu o2 sensörü değiştirdim baya bi azalma yaptı ama halen azda olsa var başka neyi kontrol etmeliyim?

avans ayarı
subap ayarı
bujiler
benzin filtresi

bakacağın ilk bunlar olsun.

cem_subasi
23-05-2014, 15:53
avans ayarı
subap ayarı
bujiler
benzin filtresi

bakacağın ilk bunlar olsun.

Tamamdır bunlarada baktırdıktan sonra nasıl olucak, çünkü arabada orjinal halde şuan üzerinde hiç bir şey yok egzoz vs gibi

safakarasu
09-08-2014, 13:53
çok iyi oldu bu bilgiler

safakarasu
09-08-2014, 13:55
ve ben birşey sorucam 60 mm krom düz boru komple ve orjınal son susturucu var yakıtta etkisi oluyormu yani bana fazla gibi geldi alt devirlerde daha fazla yakıyor heralde 60 lık..
51 liğe gecmemi tavsiye eden varmı?

MiaMi
09-08-2014, 20:10
Yapmış olduğunuz sistem size hiçbir şekilde fayda sağlamaz. Otomobilde ne gibi modifikasyonlar var bilmiyorum ama ya egsoz borularınızı değiştirin yada sona free flow bir egsoz takın.

Aşağıdaki diagramlarda egsoz iç yapısı ve girişi nispeten fikir verir

http://www.ek9.org/forum/attachment.php?attachmentid=5894&d=1237883935

http://i.hizliresim.com/Y3DzPD.jpg

serkosyan
25-08-2014, 09:25
mrb aracım 10 E lacivert sedan vti samet gider arkadaşımdan aldım geçen sene stock bi araç çoğu arkadaş biliyordur zaten aem 2 tarzı filtre var ama motor içinde ek yapıp davlumbaz arkasına salamadım çünki davlumbaz dayanmıyor önden rüzgar yediğinde yüksek hızda davlunbaz lastige sürtüyor ve yeniyor daha sonrada parçalanıp kopuyor bende su alır mantıgıyla aşşaya salamadım fıltreyı inş sağlam bı davlunbaz bulursam salıcam :D sametin aldığı 57 lik airmass catback var son susturucu olarakda zamanım kısa olduğu için orjınalını bulamadım bursa el yapımı warex dıe adlandırılan tuşlu eksoz aldım bu 3 parca dışında araçta başka birşey yok 0-200 e 24 sn de ulaştım roll olarak 34 TJ güray adlı arkadaşın aracı balıkesırdeyken 10 KK plaka oldugunda onla kalktım 3.vitesde 1 boy arkamda kaldı 306 gti olan arkadasımla kalktıgımda 4. vitese atıp ayagımı gazdan çekıyordum 2 boy arkamda kalıyordu aracım bu şekılde fazla yormadıgım için bana yetıyor ama bende biraz bişeyler eklemek ıstıyorum aracıma yukarıda yazılanlardan

benzin pompasını yeni almıştım zaten
enjektör değişicek
20 bin km olmus kayışlar değişeli ama onlarıda değişebilriim sorun yok
o2 sensör değiştiricem aracım bıraz fazla yakıyor bundan kaynaklı olabilir
bujiler değişicek
subap avans ayarı imkansız balıkesir gibi bi yerde usta yok çünki anca kışın istanbula geldiğimde yaptırabilirim
debriyajım iyi ama stage 1 düşünüyordum zaten isabet oldu onuda değiştirebilrim
headers yok daha almak nasip olmadı buldum bı kac tane ya vazgectıler satmaktan yada benden önce satılmış oldu az kaldı kızıcam yurt dışından 3 bin tl basıp getirticem :D

bu şekilde videolarım facemde var Serkan kalemtaş

iyi kötü yorumlarınızı önerilerinizi bekliyorum teşekkürler.

orfozvolkan
29-08-2014, 00:41
Olur olmaz değil ama knock boardı olmadığı için örnek ayar yaptırdın arabana
kötü bir yerden benzin aldın normalde oem beyin napar yakıt kötü olunca knock algılar avans ve yakıt haritasını retard eder güvenli olur. p28 üzerinde knock olmadığı için bu gibi durumlarda savunma yapamaz.

Ah ah ilk vti da cok cahillik ettik direk p28 taktik wideband bile takmadan intihar ettik sagolsun yazilimi yapan tanidikdi arkadasimizdi sagolsun bu isleride biliyordu cok kafa patlatmis cok emek harcamis kendileri yazilim yapti arabama ve arabam super oldu yakiti ise hic sormayin yakmiyo kokluyo resmen tabi bu keyif 300 km sonra son buldu arabam kirdi gunahini almak gibi olmasin ama sanirim fakirden kirdi ama suc benimdi asiri guvenmem ve arastirmaci olmamamdi

Umarim buda cok net olmustur....

Bolkar1st
29-08-2014, 12:40
ve ben birşey sorucam 60 mm krom düz boru komple ve orjınal son susturucu var yakıtta etkisi oluyormu yani bana fazla gibi geldi alt devirlerde daha fazla yakıyor heralde 60 lık..
51 liğe gecmemi tavsiye eden varmı?

51 candır 60 lık gereksiz bence bende 51 düz kullanıuyorum altlarda var üstlerde bu konuyu cok araştırdım bilgili kişilere sordum ve 51 ile 60 arasında üst devirde aman aman bir fark yok..

orfozvolkan
29-08-2014, 23:57
ve ben birşey sorucam 60 mm krom düz boru komple ve orjınal son susturucu var yakıtta etkisi oluyormu yani bana fazla gibi geldi alt devirlerde daha fazla yakıyor heralde 60 lık..
51 liğe gecmemi tavsiye eden varmı?

Sefa yakit fazla gibi derken ne kadar yakiyor mesala sehir.ici sakin.kullanimda