Orijinalini görmek için tıklayınız : 207 RC MCS R53 Mitsubishi Colt CZT
bu 3 araçtan hangsini tercih etmeliyim kararsızım fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim + ları - leri nelerdir ?
Cimmeria
06-05-2010, 17:24
ben olsam rc alırdım, aralarında tipi en güzel olanı bence...
motorlar yakın birbirine...
en ucuzda czt, ama göreceli olarak çirkin bence :)
bunların aralarında colt czt çok basit kalıyor.bence mcs ile rc arasında karar verin
olivera7
06-05-2010, 21:18
rc kuzenn :D
Alicanrs
06-05-2010, 21:21
mii aceba :)
olivera7
06-05-2010, 21:24
ya mini ya rc :D
DogukanB
06-05-2010, 21:26
rc daha yeni, içi en güzel olanı.
czt en çirkin olanlı ama bi artısı var ki millet alıyor :D
mini alırdım ben, ama aşık olmak gerekir almak için. plakasında yazdığı gibi is it love? :)
slowmotion
07-05-2010, 01:35
ucuz olarak czt alıp yükleyebilirsin dostum. 220-230hp için kitler var ve araç hafif. yarışla işin yoksa rc olabilir, kız mız işleri varsa tecrübe ile sabit mcs :D:D
CZT al yükle alayına gitsin :D 207RC al bin her yere gitsin :D Mini al kızların gönlüne gitsin :D
CZT al yükle alayına gitsin :D 207RC al bin her yere gitsin :D Mini al kızların gönlüne gitsin :D
haha doru seolmısın aslında:)
minin tadı ayrı eğer yüksek model dusunuyosan rc yok yüksek modele gerek yok diyosan mini
Mini 'ye biner hatun ayıklarım :D
mcs,ama yakit tuketimi konusunda biraz cekiniyor insan sahiplerinin yorumlarindan sonra
CZT al yükle alayına gitsin :D 207RC al bin her yere gitsin :D Mini al kızların gönlüne gitsin :D
Cztyi yükleyeceğin kadar rc ve miniyi yüklersen işler çok değişir :)
Konuya dönecek olursa komik paralara en hızlısı mini olacaktır.Tabi alırkende aynı paraya 2009 model rc yerine 2002-2003 model mini alcaksın temizini bulmak lazım buda var.Sürüş keyfi olarak eminim rc ve czt'de iidir ama mininin sürücüye verdiği hazzı tartışmaya gerek yok :) Eski ve yıpranmış olması dışında miniyi tercih etmemek zor..Yakıt olarak rc miniden az yakmıyor..Düzgün kullanımda miniyle 650 km yaptım 1 depoya :heyoo: Gösteriş şekil vs olarak czt nin pek şansı yok gibi :) Ama rc de miniyle aşık atmaz ne kadar beyazı güzelde olsa..Donanım konusuna değinmek gerekirse,cam tavan harman cardon cruise control deri koltuklar vs gibi donanımları diğer iki araçta bir arada bulmak imkansız..Sonuçta sıfırı 32 bin euro olan bir aracı sıfırı 32 bin tl ye satılmış araçlarla kıyaslıyoruz bence haksızlık sınıfları aynı değil.
zorbeykesman
07-05-2010, 12:03
Cztyi yükleyeceğin kadar rc ve miniyi yüklersen işler çok değişir :)
Konuya dönecek olursa komik paralara en hızlısı mini olacaktır.Tabi alırkende aynı paraya 2009 model rc yerine 2002-2003 model mini alcaksın temizini bulmak lazım buda var.Sürüş keyfi olarak eminim rc ve czt'de iidir ama mininin sürücüye verdiği hazzı tartışmaya gerek yok :) Eski ve yıpranmış olması dışında miniyi tercih etmemek zor..Yakıt olarak rc miniden az yakmıyor..Düzgün kullanımda miniyle 650 km yaptım 1 depoya :heyoo: Gösteriş şekil vs olarak czt nin pek şansı yok gibi :) Ama rc de miniyle aşık atmaz ne kadar beyazı güzelde olsa..Donanım konusuna değinmek gerekirse,cam tavan harman cardon cruise control deri koltuklar vs gibi donanımları diğer iki araçta bir arada bulmak imkansız..Sonuçta sıfırı 32 bin euro olan bir aracı sıfırı 32 bin tl ye satılmış araçlarla kıyaslıyoruz bence haksızlık sınıfları aynı değil.
+1
katılıyorum.
Cztyi yükleyeceğin kadar rc ve miniyi yüklersen işler çok değişir :)
ne değişir. sanki czt yi yüklemişin de kullanmışın gibi konusuyorsun..
money talks arkadaşım.
3 milyara al bakayım 60 beygiri de goreyim. mcs ile RC de.
ayrıca ;
arkadas bu araclardan hangisini almalıyım derken neye gore + neye gore - diye sormuş. millet şunla karı atarsın , tipiyle boyle zıplarsın gibi laf olsun torba dolsun diye yorum yaparak , kendi binmek istediği arabayı yazmış.
Niyesini +sını - sini yazan dogru duzgun adam yok..
Araba almak isteyen arkadaşa da tavsiye.. ;
listede mini nin olması bile hata.. Mini cok ayrı bir araba. Czt yi alacak paran varsa Mini yi zaten alamazsın. yok Miniyi alacak paran varsa Czt nin listede olması bile ilginç olmuş
czt : tipini ben seviyorum zevk meselesi. sanzıman,motoru sorunsuz. az yakar cok kaçar. içi acaip ferah,bunun yanında cok sesli,yol tutuş kotu, kullanım zevki cok zevkli değil. ama kullandıkça sevilen bir araba..
Mini: az kullandım ama yol tutuş cok iyi. arabanin içi acaip dar. superchargerli modelleri ocagına incir ağacı diker. yani cok yakar. turbolu olanları zaten yeni cıktı cok pahalı.
peugeot: az kullandım ama yol tutuşuna ve konforuna hasta oldum. gidişi kotu yakıtı kotu.cunku cok agır. ama neresinden bakarsan bak pejo işte..
kararı yine kendin vereceksin biz sadece izlenimlerimizi ve bildiklerimizi sana aktarabiliriz.
207 rc ile aynı motoru kullanan mcs(r56) arasında 150 kg fark var...gerçekten ciddi bi agırlık bu..
Cztyi yükleyeceğin kadar rc ve miniyi yüklersen işler çok değişir :)
Konuya dönecek olursa komik paralara en hızlısı mini olacaktır.Tabi alırkende aynı paraya 2009 model rc yerine 2002-2003 model mini alcaksın temizini bulmak lazım buda var.Sürüş keyfi olarak eminim rc ve czt'de iidir ama mininin sürücüye verdiği hazzı tartışmaya gerek yok :) Eski ve yıpranmış olması dışında miniyi tercih etmemek zor..Yakıt olarak rc miniden az yakmıyor..Düzgün kullanımda miniyle 650 km yaptım 1 depoya :heyoo: Gösteriş şekil vs olarak czt nin pek şansı yok gibi :) Ama rc de miniyle aşık atmaz ne kadar beyazı güzelde olsa..Donanım konusuna değinmek gerekirse,cam tavan harman cardon cruise control deri koltuklar vs gibi donanımları diğer iki araçta bir arada bulmak imkansız..Sonuçta sıfırı 32 bin euro olan bir aracı sıfırı 32 bin tl ye satılmış araçlarla kıyaslıyoruz bence haksızlık sınıfları aynı değil.
Adı mini olduğu için o paraları eden bir araç bence.. Karşılaştırmadaki diğer iki araçta aynı miktar paralar harcanınca miniden hızlı olacaktır..
olcay_bora
07-05-2010, 14:24
r53..............
küçük evoyu tercih ederim nede olsa turbo:)
Antalyalogy
07-05-2010, 16:36
CZT al yükle alayına gitsin :D 207RC al bin her yere gitsin :D Mini al kızların gönlüne gitsin :D
ahahahah Dou bundan sonra açılacak bu tür karşılaştırma konularına hazır cvp olarak bunu yaz lütfen :hahaha::hahaha::hahaha:
depresif
07-05-2010, 16:50
ne değişir. sanki czt yi yüklemişin de kullanmışın gibi konusuyorsun..
money talks arkadaşım.
3 milyara al bakayım 60 beygiri de goreyim. mcs ile RC de.
ayrıca ;
arkadas bu araclardan hangisini almalıyım derken neye gore + neye gore - diye sormuş. millet şunla karı atarsın , tipiyle boyle zıplarsın gibi laf olsun torba dolsun diye yorum yaparak , kendi binmek istediği arabayı yazmış.
Niyesini +sını - sini yazan dogru duzgun adam yok..
Araba almak isteyen arkadaşa da tavsiye.. ;
listede mini nin olması bile hata.. Mini cok ayrı bir araba. Czt yi alacak paran varsa Mini yi zaten alamazsın. yok Miniyi alacak paran varsa Czt nin listede olması bile ilginç olmuş
czt : tipini ben seviyorum zevk meselesi. sanzıman,motoru sorunsuz. az yakar cok kaçar. içi acaip ferah,bunun yanında cok sesli,yol tutuş kotu, kullanım zevki cok zevkli değil. ama kullandıkça sevilen bir araba..
Mini: az kullandım ama yol tutuş cok iyi. arabanin içi acaip dar. superchargerli modelleri ocagına incir ağacı diker. yani cok yakar. turbolu olanları zaten yeni cıktı cok pahalı.
peugeot: az kullandım ama yol tutuşuna ve konforuna hasta oldum. gidişi kotu yakıtı kotu.cunku cok agır. ama neresinden bakarsan bak pejo işte..
kararı yine kendin vereceksin biz sadece izlenimlerimizi ve bildiklerimizi sana aktarabiliriz.
czt nin 3milyarlık listesindeki setup nedir acaba? merak ettim.
küçük evoyu tercih ederim nede olsa turbo:)
207rc de turbo mcsr53de supercharger atmosferik değiller
Antalyalogy
07-05-2010, 17:00
Komik paralara R53 e neler yapılabilir ne kadar güç alınabilir?En son durumda yakıt tüketimi ne olur acaba?
cabriolet
07-05-2010, 17:48
r53 parçaları biraz pahalı ama 100 dolara kasnak 200 dolara headers alıp 15-20hp alabilirsin :)
DoDo_hamann
07-05-2010, 18:10
3000 bin tl'ye bende 60 hp alabilirim stock mcs'den, nakit konuşsun yeter:)
devil_berk22
07-05-2010, 18:20
mcs ve 207rc arasında kalsam sanırım 207rc alırdım pug aşkı var içimde :)
207rc de turbo mcsr53de supercharger atmosferik değiller
mcs turbo degil süpercharger 207 turbo ama czt sonuçda mitsubishi yani atası japaon :icon_tup:
Kaa scirocco
07-05-2010, 19:56
Colt czt diorum bende
ogunozcan
07-05-2010, 19:58
mcs sevımlı yaratık ya
Şu ara moda dış görüntüde sadelik-motora yüklenmek değil mi?:)Czt'nin tipinden beklenmeyen bir performansı var ayrıca çok çirkin de değil tabi zevk meselesi fakat biraz haksızlık ediliyor sanki.Hafif basılmış bir czt'nin görüntüsü çok da kötü değil bence:)
Ben Czt'i tercih ederim ve ettim,benim için konfor donanım çok çok önemli değil ama ben kolay yüklenebilmesini ve tipini sevdim demekki biraz zevksizim.
Ama yeterli para varsa Mini daha güzel bir tercih.
czt nin 3milyarlık listesindeki setup nedir acaba? merak ettim.
Ümit Abi'nin bahsettiği sanırım bonalume kit.
Chip+komple egzoz+fmic de bir tercih olabilir.
ahahahah Dou bundan sonra açılacak bu tür karşılaştırma konularına hazır cvp olarak bunu yaz lütfen :hahaha::hahaha::hahaha:
:hahaha::hahaha:
Şu ara moda dış görüntüde sadelik-motora yüklenmek değil mi?:)Czt'nin tipinden beklenmeyen bir performansı var ayrıca çok çirkin de değil tabi zevk meselesi fakat biraz haksızlık ediliyor sanki.Hafif basılmış bir czt'nin görüntüsü çok da kötü değil bence:)
Ben Czt'i tercih ederim ve ettim,benim için konfor donanım çok çok önemli değil ama ben kolay yüklenebilmesini ve tipini sevdim demekki biraz zevksizim.
Ama yeterli para varsa Mini daha güzel bir tercih.
Ümit Abi'nin bahsettiği sanırım bonalume kit.
Chip+komple egzoz+fmic de bir tercih olabilir.
aynen +1 çakma kuzenim, benim tercihim czt olurdu bana göre içlerindeki en enerjik / safkana yakın olanı cızzt :) hemde japon :icon_tup:
3000 bin tl'ye bende 60 hp alabilirim stock mcs'den, nakit konuşsun yeter:)
nası olcak o dodo çok özel deilse açıklarsan ;)
Ertug_T.
07-05-2010, 20:50
bence rc..bu ara bende düşünüyorum rc ye geçişi..
Alicanrs
07-05-2010, 21:12
nası olcak o dodo çok özel deilse açıklarsan ;)
500 egzantirik 300-400 kasnak port işlemi yazılımdır :D
@dou corolla
eğer bir gün bir mini s almaya karar verirsen nie o kdr para ettiğini anlarsın ikinci binişinde
ciddi şu saydıklarınızla aynı sınıfta deil
@dou corolla
eğer bir gün bir mini s almaya karar verirsen nie o kdr para ettiğini anlarsın ikinci binişinde
ciddi şu saydıklarınızla aynı sınıfta deil
2.binişe gerek kalmaz ;)
Mini almadım da bindim.. Nasıl bi araba olduğunu biliyorum.. Ama kalkıpta daha güçlü daha performanslı ve daha az maliyetli arabalar varken ve onlar 2008 2009 modelken aynı paraya 2003 araba almam diyorum.. Sırf tipe güzelliğe vurulacak tarzda bi karşılaştırma olsaydı eğer Mini yazardım bende tercihime.. Ama yüksek model düşük km ve daha az masraflarla daha fazla donanım için fikrimi yönelttim ben.. Ayrıca bildiğim kadarıyla 207RC ve Colt CZT stock olarak Mini'den daha da iyi gidiyorlar.. Aynı paraları harcayınca aynı gideceklerini de düşünüyorum..
Mini almadım da bindim.. Nasıl bi araba olduğunu biliyorum.. Ama kalkıpta daha güçlü daha performanslı ve daha az maliyetli arabalar varken ve onlar 2008 2009 modelken aynı paraya 2003 araba almam diyorum.. Sırf tipe güzelliğe vurulacak tarzda bi karşılaştırma olsaydı eğer Mini yazardım bende tercihime.. Ama yüksek model düşük km ve daha az masraflarla daha fazla donanım için fikrimi yönelttim ben.. Ayrıca bildiğim kadarıyla 207RC ve Colt CZT stock olarak Mini'den daha da iyi gidiyorlar.. Aynı paraları harcayınca aynı gideceklerini de düşünüyorum..
bence seninde için japon var :icon_tup:
http://www.sahibinden.com/kazasiz_s2000_kalmadi_mi_diyorsunuz_-34WQQaXQQ23226222WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/kazasiz_sahibinden_tiptronik_mini_cooper_s-89WQQaXQQ24153736WQQpXQQdisplayitem
Mini güzel olabilir.. Ama asla bi S2000 kadar değil.. Öyle örnek olsun diye koydum bunu.. Diğerleri kadar gidipte ağababaları kadar fiyatta olan araç bence mantıksız diyorum.. Benim fikrim bu..
bende seninde için japon var :icon_tup:
Yok içimde japon yok.. Vtec almadım o civarlarda param olmasına rağmen.. IBIZA TDI aldım vteclere şaka yapıyorum daha zevkli :D
Yok içimde japon yok.. Vtec almadım o civarlarda param olmasına rağmen.. IBIZA TDI aldım vteclere şaka yapıyorum daha zevkli :D
maşallah baya iyi gidiyo desene o zaman araç sanırım sen adanadasın
Evet abim Adana'dayım..
haftaya k.maraşa geliyorum deneriz senle bi :)
haftaya k.maraşa geliyorum deneriz senle bi :)
Tabi abi baştacısın.. FN2 ile mi geleceksin ? Deneriz tabiki de..
207 rc yi bilmemde czt imkanı yok gidemez stock mini ile
Benim yanlışımmı var CEM ? R56 175 hp evet ama R53 kaç hp ?
170 hp
colt czt nin stockta nasıl gittiğini biliorum o yüzden gidemez dedim
hasan salar
07-05-2010, 23:30
merhaba aynı arada bende kalmıştım modelli ve güç olarakta fena değil ben rc yi tercih ettim ama mini hep aklımda aldığım paralara anca 2003 oluyor şu anda aynı sanırım iyi düşünmek lazım.
DoDo_hamann
07-05-2010, 23:55
nası olcak o dodo çok özel deilse açıklarsan ;)
niye özel olsun memlekette bu paralara bu güçleri alıp gazlayan çok arkadaşımız var:)
19 kasnak+4 krank kasnağı,headers,komple eksoz,custom remap,egzantrik.
230 hp altı çıkmaz bu speclerle.
20lira civarına czt alınır. eksoz yazılım yapılır 240 beygir lik şaka makinası olur.
minik evo:)
20lira civarına czt alınır. eksoz yazılım yapılır 240 beygir lik şaka makinası olur.
minik evo:)
Tr ye gireli çok oldu czt'ler..Aynı şekildede Rc'lerde öyle...Ama mini geçen rc veya czt görmedim daha..
Tr ye gireli çok oldu czt'ler..Aynı şekildede Rc'lerde öyle...Ama mini geçen rc veya czt görmedim daha..
gormemen olmadıgı anlamına gelmez :)
ranthoru aracı iyi gider rahatca bt cooper s ler kadar gider veya sovalye umit in aracıda bildigim kadarı ile o seviyelerde.
kısaca ucuza hızlı gitmenin guzel bir yolu :icon_tup:
Tr ye gireli çok oldu czt'ler..Aynı şekildede Rc'lerde öyle...Ama mini geçen rc veya czt görmedim daha..
Bende type-r geçen Mini görmedim.. Ama type-r geçen RC gördüm.. Type-r geçen CZT gördüm.. Cupra geçen RC gördüm..
niye özel olsun memlekette bu paralara bu güçleri alıp gazlayan çok arkadaşımız var:)
19 kasnak+4 krank kasnağı,headers,komple eksoz,custom remap,egzantrik.
230 hp altı çıkmaz bu speclerle.
19 a 4 le fön makinası bağla daha iyi bro :D
ufak şeylerle miniden de rahatlıkla 220 230 hp alınır :) ama czt nin motoru çok daha elverişli orası ayrı.. czt nin motoru mininin kasası rc ninde modeli ve fiyatı olsa tam süper olurdu :p
ayrıca stockta mini önde olur bence :) czt 1.5 150 hp ağırlık 40-50 kilo var sanırım arada.. rc nin de 5 vitesi dezavantaj sanırım biraz.. std iken ben önlerinde oluyordum en azından :)
Bende type-r geçen Mini görmedim.. Ama type-r geçen RC gördüm.. Type-r geçen CZT gördüm.. Cupra geçen RC gördüm..
yapınca hepsi hepsini gecebilir :icon_tup:
bu arada kırmızı 2010 sunroof lu bir mcs de guzel olurdu ..
DoDo_hamann
08-05-2010, 00:22
19 a 4 le fön makinası bağla daha iyi bro :D
ufak şeylerle miniden de rahatlıkla 220 230 hp alınır :) ama czt nin motoru çok daha elverişli orası ayrı.. czt nin motoru mininin kasası rc ninde modeli ve fiyatı olsa tam süper olurdu :p
ayrıca stockta mini önde olur bence :) czt 1.5 150 hp ağırlık 40-50 kilo var sanırım arada.. rc nin de 5 vitesi dezavantaj sanırım biraz.. std iken ben önlerinde oluyordum en azından :)
uç örnekler verdimki maksimum güç adına sc 10 bin km sonra bitsin diye hahaha:D
zevkleri renkleri boşa tartışıyoruz, bana göre yol tutmayan araba araba değildir bu yüzden mini'ye biniyorum, herkesin kendi tarzı, rc'de güzel yol tutar ama Mini karakter olarak diğerlerinden farklı şahsi görüşümdür:icon_tup:
yapınca hepsi hepsini gecebilir :icon_tup:
Tabi orası öyle.. Sadece idda ettiğim aynı paralar harcandığı zaman CZT daha hızlı olacaktır..
Bende type-r geçen Mini görmedim.. Ama type-r geçen RC gördüm.. Type-r geçen CZT gördüm.. Cupra geçen RC gördüm..
type-r ne alaka :) stok mini var yüklüsüde var.bekleriz.
uç örnekler verdimki maksimum güç adına sc 10 bin km sonra bitsin diye hahaha:D
zevkleri renkleri boşa tartışıyoruz, bana göre yol tutmayan araba araba değildir bu yüzden mini'ye biniyorum, herkesin kendi tarzı, rc'de güzel yol tutar ama Mini karakter olarak diğerlerinden farklı şahsi görüşümdür:icon_tup:
O da farklı ve mantıklı bi görüş tabi.. Rc'nin de yol tutuşu güzel.. Ama sen kendi fikrini söylemişsin.. Saygı duyarım.. Bende kendi fikrimi söylüyorum.. Saygı duymasını isterim duymayanların..
type-r ne alaka :) stok mini var yüklüsüde var.bekleriz.
O sınıfın en hızlısı type-r ya o yüzden öyle yazdım.. Stock Mini ile her zaman denerim.. Yüklüsü içinde o civarlarda güçlerde olunca deneriz tabi.. Ama ben deneyelim diye bi laf atmadım ortaya.. Ha denemekten de çekinmem.. Denemek isteyeni beklerim.. Kebabımızı şalgamımızı yeriz dener yollarız en güzel şekilde..
Bende type-r geçen Mini görmedim.. Ama type-r geçen RC gördüm.. Type-r geçen CZT gördüm.. Cupra geçen RC gördüm..
haydaaa :D
o kadar uçlara gerek yok dodo kasnak filtre headers ile zaten 210 220 arası oluyor yaklaşık :) ki bunların maliyeti de 1200 1500 lira filan taş çatlasın :) egzantirik ve yazılım ile yani +1000 lira ile 240 hayal değil bence :)
O sınıfın en hızlısı type-r ya o yüzden öyle yazdım.. Stock Mini ile her zaman denerim.. Yüklüsü içinde o civarlarda güçlerde olunca deneriz tabi.. Ama ben deneyelim diye bi laf atmadım ortaya.. Ha denemekten de çekinmem.. Denemek isteyeni beklerim.. Kebabımızı şalgamımızı yeriz dener yollarız en güzel şekilde..
type r o sınıfta degil burada bir alt sınıfın aşırı beslemeli minikleri karsılastırılmıs. gazlarken ama sınıf mınıf olmuyor kim kimi gozu keserse işin ozu tum aracların potansiyeli var. en azından limitleri belli bir cliors degilller.
Alicanrs
08-05-2010, 00:30
haydaaa :D
o kadar uçlara gerek yok dodo kasnak filtre headers ile zaten 210 220 arası oluyor yaklaşık :) ki bunların maliyeti de 1200 1500 lira filan taş çatlasın :) egzantirik ve yazılım ile yani +1000 lira ile 240 hayal değil bence :)
sence:p:p:p:p
DoDo_hamann
08-05-2010, 00:30
yok kardesim sır gibi saklıyorum ya ben inanılmıyor 3 bin tl ne demek mcs için, bana verilsin gp üzerindede seve seve denerim neler yapılabildiğini :)
type r o sınıfta degil burada bir alt sınıfın aşırı beslemeli minikleri karsılastırılmıs. gazlarken ama sınıf mınıf olmuyor kim kimi gozu keserse işin ozu tum aracların potansiyeli var. en azından limitleri belli bir cliors degilller.
:hahaha::hahaha:
haydaaa :D
o kadar uçlara gerek yok dodo kasnak filtre headers ile zaten 210 220 arası oluyor yaklaşık :) ki bunların maliyeti de 1200 1500 lira filan taş çatlasın :) egzantirik ve yazılım ile yani +1000 lira ile 240 hayal değil bence :)
cai,egoz,headers 1500 tl 230 beygir civarı dynoda veriyor atmosferik 30 beygir 1500 tl daha hesaplı sanki :)
slowmotion
08-05-2010, 00:37
3000e 5000e gerek yok, yunanlılar 200$ td05 turbo ve yazılımla 207gt den 270hp almışlar:D:D
3000e 5000e gerek yok, yunanlılar 200$ td05 turbo ve yazılımla 207gt den 270hp almışlar:D:D
bu yunanlılarda batıyor ama halen daha araba pesindeler :D
slowmotion
08-05-2010, 00:41
bu yunanlılarda batıyor ama halen daha araba pesindeler :D
türkiyedede herşey yolunda gitmiyor yunanistan kadar olmasada, ama burdada araba peşinde olan çok :D
türkiyedede herşey yolunda gitmiyor yunanistan kadar olmasada, ama burdada araba peşinde olan çok :D
yunanlılar yapıyorda biz beceremiyormuyuz yaw ??
slowmotion
08-05-2010, 00:49
yunanlılar yapıyorda biz beceremiyormuyuz yaw ??
şu an uğraşıyorlar birtanesiyle. sadece duydum, görmeden birşey diyemem tabiki...
slowmotion
08-05-2010, 00:50
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=13&t=204
incelemek isteyenler için...
pekı motor omurlerı nasıl bu aracların ozellıkle colt dusunuyrm
Alicanrs
08-05-2010, 10:18
backspacee
mini aşırı ısınıyor benim gördüğüm kadarıyla , hararet sorunu yaşanabilitesi yüksek bi araç yani gazlandıktan sonra bisüre soğutulmazsa yada meth fln kullanılmazsa yüklendikten sonra özellikle, rc nin de motoru başarılı şuana kdr gördüklerim içinde ama japon japondur bu noktada da :)
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=13&t=204
incelemek isteyenler için...
Iyıymıs valla. Bu GT ler fena aklımı celmeye basladı hade hayırlısı :)
czt nin 3milyarlık listesindeki setup nedir acaba? merak ettim.
kat iptali+filtre kiti+bonalume kit
yeterli mi ?
19 kasnak+4 krank kasnağı,headers,komple eksoz,custom remap,egzantrik.
230 hp altı çıkmaz bu speclerle.
Bunları işçilik dahil 3000 liraya yaptırabilecek misin ?
Bunları işçilik dahil 3000 liraya yaptırabilecek misin ?
s.c+krank kasnak 250 $
megan headers 200$
Egzost custom 500$
Newman Egzantirik 250$
Remap ???$
-----------------------
İşçilik tek seferde olursa max 400 tl
kat iptali+filtre kiti+bonalume kit
yeterli mi ?
:icon_tup::icon_tup:
.::EmrE::.
09-05-2010, 01:59
Ben her türlü Mini'yi tercih ederim.
CZT ne kadar giderse gitsin,bir araçta tip olacak birazcık da.Tabiki göreceli bir kavram - şahsi düşüncem. Yol tutuş problemleri de çok sık duyulan birşey. Düz mü gideceğiz sürekli yükledikten sonra :P Ancak o bir japon,hem de Mitsubishi , diğer araçlara göre çok daha kolay bir şekilde +performans alınması söz konusu..
Mini bu araçlar arasında ayrı bir dünya. Performans açısından değil,bence imaj açısından alınan bir araç..Daha kimseden duymadım bir cooper alıp yükleyip alayına gideyim diyen :)
Zaten öyle bir amaç olsa Ep3 falan alırdı herhalde . Tipi itibari ile özellikle bayan arkadaşların çok sevdiği otomobil :) İç mekan feci dar,bana göre kokpit dizaynı falan kötü,
gidişi güzel , sevimli ve karizmatik bir otomobil.Fakat her köşe başında görmekten bıktım,o da negatif bir boyutu olayın. R53e binmek nasip oldu bu güne kadar sürekli,o yüzden R56 hakkında bir yorum yapamayacağım .
RC nin de tipi gayet şık,fakat tercihlerim arasında sonda gelecek bir marka Pug. İç mekan çok ferah,gerçi Panaromik tavan RClerde varmı yokmu bilmiyorum * cam tavan ile çok daha ferah görünüyor.. Performans konusunda çok bir yorum yapamayacağım , gidiş fena değil gibi gördüğüm kadarıyla.
s.c+krank kasnak 250 $
megan headers 200$
Egzost custom 500$
Newman Egzantirik 250$
Remap ???$
-----------------------
İşçilik tek seferde olursa max 400 tl
desene minici arkadaslar sayende yaşadı.. boylece 60 beygir alınıyor mu :)
boşuna iddia etmeyin..
performans fiyat kategorisinde czt nin cok gerisinde mini.. bir kere daha aracı alırken(alış fiyatı) mini de kaybediyorsun hadi onu gectim parcaları kol böreği.. sadece iki kişi binmek mi istiyorsun.. keyif senin.. yok her turlu kullanıyım diyorsan (aile arabası tadında) yine mitsunun gerisinde kalır. yakıt desen zaten o da adamın yuvasına incir agacı diker. (SC lı olan modeli) czt de her neresini oynarsan aletin guc alıyorsun. sadece kat iptali nerdeyse 10-15 arası guc artışı veriyor (dynoda gorulmuştur) standart ekipmanla 300 beygire kadar dayanacak iç yapısı var. pistonlar forged. sanzıman getrag. daha hala mininin tipinde takılı kalmışınız..
tamam mini cok tatlı guzel araba. kullanımı zevkli.. sizin deyiminizle hatun canavarı. işte burada arabayı ne niyetle aldıgınız devreye giriyor. ben ailemle de kullanıyım diyorsanız mini sinifta kalır. bagaj desen sıfır ötesi. diz mesafesi yok denecek kadar az.
burada arabayı ne için alacagınız da onemli bir faktor..
DoDo_hamann
09-05-2010, 13:21
evet biz sapığız hatun için aldık arabaları, konu daha tatsız hal almadan kapatalım bence colt en iyi tercih ;)
Doğukanın dediği gibi uzatmaya gerek yok.Konuşucak birşey varsa her rollingte mutlaka 1-2 mini olur,bi kerede czt olsun orda konuşun.Bu arada mininin şanzımanı 2002 den beri getrag ve pistonlar forget :) Komik olmuş yani.Czt muadili değil.
desene minici arkadaslar sayende yaşadı.. boylece 60 beygir alınıyor mu :)
boşuna iddia etmeyin..
performans fiyat kategorisinde czt nin cok gerisinde mini.. bir kere daha aracı alırken(alış fiyatı) mini de kaybediyorsun hadi onu gectim parcaları kol böreği.. sadece iki kişi binmek mi istiyorsun.. keyif senin.. yok her turlu kullanıyım diyorsan (aile arabası tadında) yine mitsunun gerisinde kalır. yakıt desen zaten o da adamın yuvasına incir agacı diker. (SC lı olan modeli) czt de her neresini oynarsan aletin guc alıyorsun. sadece kat iptali nerdeyse 10-15 arası guc artışı veriyor (dynoda gorulmuştur) standart ekipmanla 300 beygire kadar dayanacak iç yapısı var. pistonlar forged. sanzıman getrag. daha hala mininin tipinde takılı kalmışınız..
tamam mini cok tatlı guzel araba. kullanımı zevkli.. sizin deyiminizle hatun canavarı. işte burada arabayı ne niyetle aldıgınız devreye giriyor. ben ailemle de kullanıyım diyorsanız mini sinifta kalır. bagaj desen sıfır ötesi. diz mesafesi yok denecek kadar az.
burada arabayı ne için alacagınız da onemli bir faktor..
Şu bir gerçekki TC > SC
yalnız konu czt ile r53 olduğu için işler biraz değişiyor.
Mini yi alırken gfazla para verildiği doğru ama ya satarken ? CZT yi satmanın nasıl zor olduğunu bir ben bilirim ki zamanın en temiz en iddialı araçlarından biriydi sattığımız LKR 55. Üzerinde EVC, Downpipe , iskender egzoz , D2 coilover, Kosei K3 , Defi saatleriyle ıvırı zıvırıyla tesisatı hariç 10bin tl gibi bir rakam harcandı. Sonucunda çok çok keyifli bir araç ortaya çıktı. En iyi dynosu 226hp 266nm gibi bir değerdi sanıyorum. Yolda biraz daha gücü düşüyordu. Hava soğudukça basıncı kısmak gerekiyordu , kafasına göre bazen çok ciddi hızlıydı bazense tatminkardı. Genel haliyle kat iptalli bonalumeli araçla aynı ayarda gidiyordu.
bkz: LKR
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=4759
Mini ye ısınıyor diyoruz da CZT de top speed kovalarken egt si yükselen bir araç. Yağ sıcaklığına bakamadık hiç , kim bilir o nerelerdedir .. Orjinal beyini biraz toleranslı olsa çok çok daha iyi yerlere gelebilecek bir araba ki Tolga abinin Bonalume + mbc kombinasyonuyla aldığı güç son derece tatminkardı. (289hp)
Gerek frenleri , gerek iç ferahlığı gerekse yakıt ekonomisiyle kesinlikle çok mantıklı bir araç. Benim için yeri çok başkadır çok km yaptım czt ile bu sınıfın en eğlenceli araçlarından biridir kesinlikle ama masraf yapmak şart.
Mini ye gelince söylenen kombinasyonla o güçleri yakalamak çok kolay. Biraz daha masrafla üst kapak işlenirse zaten araç ısınma sorununu aşıyor ve gayette hızlanıyor. Orjinal turbolu cztlerden hızlı da olacaktır bu kombinasyonda.
Yekta nın aracını baz alanlar için bir hatırlatma yapayım :) hala orjinal 340cc enjektörle, orjinal Intercoolerı , artık yetmeyen egzoz sistemi ve en önemlisi hala orjinal yazılımıyla yürüyor. Yani daha kat edilebilecek çok yol var :icon_tup:
ŞAnzımana gelicek olursak bildiğim 3tane şanzıman sorunu yaşayan czt var. Birisi LKRydi , garanti kabul görmedi bizim için .. 7500lira kapalı kutu şanzıman satmaya çalıştılar. Aracın 1. ve 2. senkromeçlerinde hata vardı ki drag fln yapılmayan bir araç bu :rolleyes:
Mini yürüyen konusunda nispeten daha sağlam. Donanım olarak kıyaslamıyorum ayrıca. Bunun dışında ufak cocuklu bir aile Mini yle rahatça gezer ama bagajı yetersiz gelecektir. CZT nin tipsiz olduğunu düşünmüyorum özellikle LKR gibi bir kombinasyondayken çokta çekici geliyor bana.
YAkıt olarak R53 az yakmıyor ama dikkatli kullanımda güzel değerler yakalanabiliyor. Benim yaklaşık 3000km şehir içi ağırlıklı , denemeler ve kısa kısa çıktığım uzun yollarımın karışık kombinesi sonucu yakıt ortalamam 9.8lt mesela..
Son haliyle miniyle kıyaslamak gerekirse şöyle bir örnek verebilirim.
Aynı pilotun kullandığı hemen hemen yukarıdaki kombinasyondaki CZT ile körfezde Stok GP den yaklaşık 1.5 sn daha iyi süre yapmıştık
evet biz sapığız hatun için aldık arabaları, konu daha tatsız hal almadan kapatalım bence colt en iyi tercih ;)
konudan cok alınmaması gereken bir yeri almışın.. ben size sapıksınız demedim. surekli geyiği yapıldıgı için soyledim.. bence de surekli soylenmemesi gereken bi durum oldugu için dalga gectim bende zaten.. farkında değilsin sanırım..
Doğukanın dediği gibi uzatmaya gerek yok.Konuşucak birşey varsa her rollingte mutlaka 1-2 mini olur,bi kerede czt olsun orda konuşun.Bu arada mininin şanzımanı 2002 den beri getrag ve pistonlar forget :) Komik olmuş yani.Czt muadili değil.
bence de czt ye gore kol gibi fiyatlarıyla alakası yok .. onu da belirtmiştim zaten.. ne kadar guzel işte.. minide de forged ve getrag var. cztde de var. aradaki farklarını yukarıda belirttim zaten..
Mini ye ısınıyor diyoruz da CZT de top speed kovalarken egt si yükselen bir araç. Yağ sıcaklığına bakamadık hiç , kim bilir o nerelerdedir ..
benim arabada yag sıcaklık gostergesi var. bence tapa gaz gazlamada bile 100 dereceyi anca geciyorum.. yazın normal kullanımda 75-85 arası. kışın 80 i zor geciyor. cok gazlarsanız 90-100 arası.
ben minilerin 1000-1100 derece arasında egt de yurudugunu duydum. dogrumudur bu ?
top speed yaptıgımda hatta videosu da var 827 derece gordum egt olarak. ama tabi o hızda devam etmedim. tahminim 900 leri gecmeyecektir.
DoDo_hamann
09-05-2010, 14:12
konudan cok alınmaması gereken bir yeri almışın.. ben size sapıksınız demedim. surekli geyiği yapıldıgı için soyledim.. bence de surekli soylenmemesi gereken bi durum oldugu için dalga gectim bende zaten.. farkında değilsin sanırım..
Konuda benle veya minici arkadaşlarla muhattapsanız hiçbir minici arkadaş hatun canavarı diye, tipine takıldık diye aldık yazmamış, bu benim 2.cooper s'im, ne bir kız baksın diye, nede kız kovalayayım diye almadım ikisinide.
Grkm iki araca sahip olmuş biri olarak uzun uzun yazmış zaten yazılcak pek bişey kalmamış, verilen specler kafadan atılıp tutulmuyor 60 hp bu harcamalara rahatlıkla alınıyorki bizde yazıyoruz, siz czt hakkında ne kadar bilgi sahibi iseniz bizde mini hakkında okadar bilgi sahibiyiz, hatunlarıda bilirimde, arabamın ne olduğunu daha iyi bilirim:icon_tup:
Konuda benle veya minici arkadaşlarla muhattapsanız hiçbir minici arkadaş hatun canavarı diye, tipine takıldık diye aldık yazmamış
konuyu gereksiz bulandırıp uzatan sensin. ben oyle bişi mi dedim sana. sen ister kabul et ister kabul etme ama oyle bir imajı var ki bir dolu adam bu şekilde yorum yapmış. hem hatunların cok hosuna da giden bir araba da olabilir zaten. ama bunun arabanın alınabiletesi bakımından gosterilmesiyle dalga gectim ben.. siz sahipleriyle değil..
benim arabada yag sıcaklık gostergesi var. bence tapa gaz gazlamada bile 100 dereceyi anca geciyorum.. yazın normal kullanımda 75-85 arası. kışın 80 i zor geciyor. cok gazlarsanız 90-100 arası.
ben minilerin 1000-1100 derece arasında egt de yurudugunu duydum. dogrumudur bu ?
top speed yaptıgımda hatta videosu da var 827 derece gordum egt olarak. ama tabi o hızda devam etmedim. tahminim 900 leri gecmeyecektir.
evet kötü üst kapak tasarımı yüzünden hem yağımız hem de egt miz tavan yapıyor. 2den oturup 5i bitirdiğimizde kabaca headers ın dibinde 1000 dereceye yakın bir sıcaklık görüyoruz(kasnak headerlı kombinasyonda). Hazır yazılımlısı da pek fark etmiyor tek çaresi portpolish . Yağ sıcaklığıda egt de sabit kalıyor. GP lerin bize göre nispeten biraz daha iyi kapağı var o yüzden onlar pek sıkıntı yaşamıyorlar.
Onurcan ın , nejatın arabaları 2-3 sene bu kombinasyonla yürüdü, yüksek egt yi en çok onların araçları görmüştür eminim ki onurcan kaç kere piste çıkmış adam .. Mini gerçekten dayanıklı üretmiş araçları.
Ben czt de yazın 950ye yakın bir değer gördüğümüzü hatırlıyorum.
DoDo_hamann
09-05-2010, 14:21
konuyu gereksiz bulandırıp uzatan sensin. ben oyle bişi mi dedim sana. sen ister kabul et ister kabul etme ama oyle bir imajı var ki bir dolu adam bu şekilde yorum yapmış. hem hatunların cok hosuna da giden bir araba da olabilir zaten. ama bunun arabanın alınabiletesi bakımından gosterilmesiyle dalga gectim ben.. siz sahipleriyle değil..
doğrudur, minici sana 3000 bin tl'ye alırım diyor 60 hp'i sen boşuna iddaa etmeyin diyorsun biz yalancı oluyoruz, uzatıp bulandıran oluyoruz, bişey yazmıyorum daha zorla inandıracak değiliz:)iyi forumlar.
doğrudur, minici sana 3000 bin tl'ye alırım diyor 60 hp'i sen boşuna iddaa etmeyin diyorsun biz yalancı oluyoruz, uzatıp bulandıran oluyoruz, bişey yazmıyorum daha zorla inandıracak değiliz:)iyi forumlar.
benim yukarıda yazdıgım mesajda 60 beygir ve 3000 tl ile ilgili bişi var mı. senin alındıgın hatun konusu uzerine yazmış acıklama yapmıştım. bu seferde başka yere mi dallandırmak istiyorsun. unutma yazdıklarınla cevap hakkı doguruyorsun. ben sadece senin alındıgın konu uzerine acıklama yapıyorum.
şimdi kim uzatmış oluyor. ben mi sen mi..
DoDo_hamann
09-05-2010, 14:39
benim yukarıda yazdıgım mesajda 60 beygir ve 3000 tl ile ilgili bişi var mı. senin alındıgın hatun konusu uzerine yazmış acıklama yapmıştım. bu seferde başka yere mi dallandırmak istiyorsun. unutma yazdıklarınla cevap hakkı doguruyorsun. ben sadece senin alındıgın konu uzerine acıklama yapıyorum.
şimdi kim uzatmış oluyor. ben mi sen mi..
tamam yorum yapmıyorumki cevap hakkı doğmasın yaşına saygım var, karşılıklı saygı olması gerekir şurda yazışırken oda bende var, karşıdanda beklerim haklı olarak, hayal dünyasında yaşamıyoruz burda teknik şeyler konuşuyoruz, paylaşıyoruz.teşekkürler.
Boşuna tartışmışsınız :)
İki araçta 230+ lara geliyor, ama bildiğim kadarıyla bu rakamlardan daha yüksek çok fazla r53 görmedim (gp demiyorum), varsa da affola ben bilmiyorum.
Ama czt nin alt yapısı çok daha sağlam, 300 lere kadar dayandığını zaten biliyoruz(bu rakamlarda gezebilen stock internalli r53 var mı? merak ediyorum). Tipik mitsubishi örneği, ayı gibi sağlam bloğu ve parçaları var :)
Evet bir gerçek var, yol tutuş, sürüş dinamikleri bakımından Mini daha başarılı, bu konuda sanırım tartışmaya pek gerek yok. Tasarım görecelidir ama bence de Mini daha hoş bir tasarıma sahip.
Gerçi ümit ağabey yine tersler beni kullanmadan boş boş yorum yapma der o yüzden daha fazla bişey yazmıyorum.
Gerçi ümit ağabey yine tersler beni kullanmadan boş boş yorum yapma der o yüzden daha fazla bişey yazmıyorum.
amma alıngan adam olmuşunuz.. :)
Ama czt nin alt yapısı çok daha sağlam, 300 lere kadar dayandığını zaten biliyoruz(bu rakamlarda gezebilen stock internalli r53 var mı? merak ediyorum). Tipik mitsubishi örneği, ayı gibi sağlam bloğu ve parçaları var :)
.
kaç tane czt biliyoruz mesela ?
kaç tane czt biliyoruz mesela ?
ozan askerde olmasaydı daha ayrıntılı cevap verirdi sanırım. ya da belki ozgunde yazabilir. yabancı forumlardan okundugu kadarıyla edinilen bilgiler bu yonde. dısarda 300 leri alan cok adam var duydugum..
ozan askerde olmasaydı daha ayrıntılı cevap verirdi sanırım. ya da belki ozgunde yazabilir. yabancı forumlardan okundugu kadarıyla edinilen bilgiler bu yonde. dısarda 300 leri alan cok adam var duydugum..
Ozan ın aracının yapılışını, Ozgun un neleri düzelttiğini sizden daha yakından takip ediyorum , hatta ozan la son dönem hariç arabada değişenler noldu ne bitti diye arabalarımızı deniyorduk.
Dou pm atmana gerek yoktu czt yi, yemin ederim mini den daha çok seviyorum. Tolga abi yaptı 2-3gün sonra söktü , oğuzun araca geçti parçalar ama şanssızlık ki onda problemler yaşandı. En nihayetinde bu aracın bu güçlerde ne kadar dayanacağını bilemeyiz. Miniklerin hulk gibi gazlaya gazlaya kullanılırsa bu güçler için sıkıntısız demek en doğrusu olur toplasan 100-200km yapmış setup hakkında dayanıklılıktan bahsetmek pek gerçekçi olmaz.
MiniTorque iskoç forumu.
http://www.minitorque.com/forum/
inceleyin isterseniz hatta direk link vereyim
Onlarca internal ı sc ı standart üst kapak değişmiş , remap yapılmış r53 var. 1320 adlı bir servisin dynosu cok meşhur. Genelde çıkan güçler 230whp egzantrik kapak yazılım kasnak gibi bolt-onlar. Benzininden mi havasından mı suyundan mı bilemiyorum :rolleyes:
hatta ilk r56 ya gt28 takıp yürüten delikanlıda bu site üyesi.. Alta kırdı ama bu cocuk hala yürütüyor 1barda fln gayet tatminkar gidiyor.
geçen senenin listesi :
http://www.minitorque.com/forum/f545/2009-rolling-road-league-table-11/
bu sene güncel liste :
http://www.minitorque.com/forum/f545/2010-rolling-road-league-table-7769/
Ozanın son setupına denk gelemedim en son ufak bir boostcut sıkıntsı vardı ama ondan önce Özgün ün sihirli elleriyle araba 2500 devirde full boost yapıyordu öyle söyleyeyim ;)
stock motor ile r53 r53 ten 290 300 hp alınıyor.. rotrex sc veya turbo kitleri ile de stock internaller ile 300+whp alınabiliyor :)
egt sıkıntısı denmiş egt sıkıntısı var doğru ama kapak işlendikten sonra öyle bir sorun kalmıyor :) gerçi water inj. kit ile de egt de 300 derece civarı bi düşüş oluyor o da bir tercih tabi :) bende ikisi de var ama şu anda da egt sensörüm yok :D :D tahmini 700 derecelerdedir heralde 6 ya attığımda..
Ben r53 ile kıyaslıyorum sadece bu arada, önceki mesajımda belirttim :) r56 yı hiç hesaba katmıyorum.
Tolga abinin aracını neden söktüğünü sanırım takip ediyorsan kesin biliyorsundur, aracın dayanıksız olması değildi mevzu ;)
Ben czt nin daha kolay-zahmetsiz bir şekilde o güçlere ulaşabildiğini düşünüyorum, kit-kat iptali-ic + licp-uicp -egzoz-filtre - mbc ile alınan güçler ortada, basınca bakıyor iş. r53'te bu güçlere ulaşabilmek için üst kapak ve eksantriği değiştirmek gerekiyor söylediklerinden anladığım kadarıyla.
Yazmayacam daha sonra ümit abi kızıyor :hehe: , sadece czt yi kullananlar czt hakkında yorum yapabilme rütbesine sahip :D
Ben r53 ile kıyaslıyorum sadece bu arada, önceki mesajımda belirttim :) r56 yı hiç hesaba katmıyorum.
Tolga abinin aracını neden söktüğünü sanırım takip ediyorsan kesin biliyorsundur, aracın dayanıksız olması değildi mevzu ;)
Ben czt nin daha kolay-zahmetsiz bir şekilde o güçlere ulaşabildiğini düşünüyorum, kit-kat iptali-ic + licp-uicp -egzoz-filtre - mbc ile alınan güçler ortada, basınca bakıyor iş. r53'te bu güçlere ulaşabilmek için üst kapak ve eksantriği değiştirmek gerekiyor söylediklerinden anladığım kadarıyla.
Yazmayacam daha sonra ümit abi kızıyor :hehe: , sadece arabayı kullananlar czt hakkında yorum yapabilme rütbesine sahip
kasnak, filtre, egsoz, headers, kapak, egzantrk yay şapka ve beyin ile 270 civarı hiç zor değil :) isterseniz fiyatlarını da yazayım :D
kasnak, filtre, egsoz, headers, kapak, egzantrk yay şapka ve beyin ile 270 civarı hiç zor değil :) isterseniz fiyatlarını da yazayım :D
çok resmiyiz bakıyorum :)
hiç zor değil dediğin şey alt blok hariç herşey değişti be yekta :D
çok resmiyiz bakıyorum :)
hiç zor değil dediğin şey alt blok hariç herşey değişti be yekta :D
:D kol piston krank ıvır zıvır standart nesi herşey değişti olm :)
:D kol piston krank ıvır zıvır standart nesi herşey değişti olm :)
Alt bloktaki parçalar zaten onlar yekta :hehe:
Evet Allah var yukarda bi emme manifoldu var bide değişmeyen :hahaha:
DİPNOT: Ha bu arada, r53 ü sevmiyorum-kötülüyorum gibi düşünülmesin, Mini'leri çok severim r53 r56 fark etmez :)
Ben r53 ile kıyaslıyorum sadece bu arada, önceki mesajımda belirttim :) r56 yı hiç hesaba katmıyorum.
Tolga abinin aracını neden söktüğünü sanırım takip ediyorsan kesin biliyorsundur, aracın dayanıksız olması değildi mevzu ;)
Ben czt nin daha kolay-zahmetsiz bir şekilde o güçlere ulaşabildiğini düşünüyorum, kit-kat iptali-ic + licp-uicp -egzoz-filtre - mbc ile alınan güçler ortada, basınca bakıyor iş. r53'te bu güçlere ulaşabilmek için üst kapak ve eksantriği değiştirmek gerekiyor söylediklerinden anladığım kadarıyla.
Yazmayacam daha sonra ümit abi kızıyor :hehe: , sadece czt yi kullananlar czt hakkında yorum yapabilme rütbesine sahip :D
şunu çok rahatlıkla söyleyebilirim ki r53te egzantrik değişimi ve kapak işlenmesi , czt ye egzoz manifoldu ve egzoz yapılmasından daha ucuz ve daha hızlı gerçekleşir :icon_tup:
R56 örneğini sitenin ne kadar zengin ve doğru paylaşım içerdiğini belirtmek için vermiştim.
Görkem öyle deme yurtdışında sadece 207 ve czt yapılıyor :)
Miniyle ilgili forumları klüpleri garajları toplasanız türkiyedeki 207gt/rc ve czt sayısının toplamını geçer emin olun :icon_tup:
czt yemin ederim çok eğlenceli bir araba yunanistan da çok uğraşıyorlar ki sanırım en hızlılar portekiz , italya ve yunandan çıkıyor. Parça olmadığı için az malzemeyle edilen güçler daha da haz veriyor, düşünüyorum da saatlerce forum konu okurdum evc boost cut nolur , arabanın limiti nerededir , limp mode u nasıl crackleriz , esp nasıl kapatılır vs. vs.
Esp abs fişi çekersen arabanın stopları yanmaz, saçma sapan kopar arkası fln ey gidi günler czt yi çok seviyordum ya :)
Al czt Turboyu değiştir olay bitsin bizde zevkle seyredelim
yok abı typer alıcam ıns senden hbr beklıyrz alıcanla abım
Alicanrs
09-05-2010, 21:30
abim benim kesin haber ver seni bekliyorum :)
yok abı typer alıcam ıns senden hbr beklıyrz alıcanla abım
Canin sagolsun kardesim inşallah Allah izin verirse atarli bitane alicaz
gokhan_205
09-05-2010, 22:02
207 rc Derim bende
abim benim kesin haber ver seni bekliyorum :)
alıcım 2al bekle :)
Al czt Turboyu değiştir olay bitsin bizde zevkle seyredelim
keske o kadar kolay olsa abi :rolleyes:
beyin konusu cok skntili . Araba kendini cok koruyor remaple bile. Standalone a gecilse bu sefer ESP gidiyor ki o araba ESPsiz cok tehlikeli seyler yapabiliyor. Motec le bir ihtimal kurtarma sansiniz oluyor ama o da anlamsiz pahali hal aliyor .. Kisir dongu buyuk
keske o kadar kolay olsa abi :rolleyes:
beyin konusu cok skntili . Araba kendini cok koruyor remaple bile. Standalone a gecilse bu sefer ESP gidiyor ki o araba ESPsiz cok tehlikeli seyler yapabiliyor. Motec le bir ihtimal kurtarma sansiniz oluyor ama o da anlamsiz pahali hal aliyor .. Kisir dongu buyuk
Dediklerin doğru olabilir kardesim ama insanlar uygun araba alıp arabadan 2 3 kat fazla para harciyolar modifiye yapmak için yani is madiyata bağlı ne kadar harcarsan o kadar verim alırsın uğraşmak lagzim zaman lagzim sabır lagzim yoksa cogu araba sağlıklı modifiye yapıldığı zaman çok zevkli oluyo
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.