PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : e90 3.2o Si



ErBAY
16-09-2010, 02:46
Merhaba arkadaslar Buda kullandığım araçlardan bırı.

http://img821.imageshack.us/img821/7350/24914385672979709698679.jpg

http://img801.imageshack.us/img801/764/24914385673024709698679.jpg

http://img412.imageshack.us/img412/1740/24914385673054709698679.jpg

http://img707.imageshack.us/img707/8820/24914385676389709698679.jpg

http://img697.imageshack.us/img697/3922/24914385676374709698679.jpg

http://img827.imageshack.us/img827/9776/24914385673074709698679.jpg

VteC_MaNiaC
16-09-2010, 08:22
sanki aynı mmekanda daha öncede bi yeşil vtec fotograflanmıştı ... aracnızada maşllah .. si ların farkı ne oluyordu acaba ?

SkY
16-09-2010, 08:23
çok güzel maşallah:)

kaan_cupra
16-09-2010, 08:32
maşallah çok güzel..
320si özel üretim oldugundan tamamimiyle orj. kalması daha güzel olurdu sanki (şahsi fikrim)..

YALIM
16-09-2010, 08:36
Ahah...aynısından bende de var, hem de henüz 13.000 kilometrede... :)

Kazasız belasız, pırıl pırıl maşallah..

320si'ın farkını en iyi anlatan video bu bence:

http://www.youtube.com/watch?v=TrbtuCC3KnY

( Not: 320si için kısaca, 2006 senesinde tüm dünyada sadece 2600 adet üretilmiş, TR'ye sadece 14 adet gelmiş, BMW'nin WTCC'de yarışmak için cadde versiyonunu üretmek zorunda olması sebebi ile doğan, motordan yürüyenine her şeyiyle farklı, 6 ileri kısa manuel şanzımanlı, fabrika çıkışı komple M teknik ve full+full aksesuar olan, 8000 devir çevirebilen, oldukça sportif bir karaktere sahip limited edition bir BMW diyebiliriz)

R.I.P
16-09-2010, 08:38
çok güzel.kazasız belasız.

Selcuk_RoL
16-09-2010, 08:40
Kesinlikle 10 numara hic bozma bole kalsin massallah kazasiz belasiz

TaGo
16-09-2010, 08:55
Ahah...aynısından bende de var, hem de henüz 13.000 kilometrede... :)

Kazasız belasız, pırıl pırıl maşallah..

320si'ın farkını en iyi anlatan video bu bence:

http://www.youtube.com/watch?v=TrbtuCC3KnY

( Not: 320si için kısaca, 2006 senesinde tüm dünyada sadece 2600 adet üretilmiş, TR'ye sadece 14 adet gelmiş, BMW'nin WTCC'de yarışmak için cadde versiyonunu üretmek zorunda olması sebebi ile doğan, motordan yürüyenine her şeyiyle farklı, 6 ileri kısa manuel şanzımanlı, fabrika çıkışı komple M teknik ve full+full aksesuar olan, 8000 devir çevirebilen, oldukça sportif bir karaktere sahip limited edition bir BMW diyebiliriz)

Şunu okurken ağzım açık kaldı :D

Eyup Duygun
16-09-2010, 09:02
Maşallah cok güzel aracınız..173 hp 200nm tork fabrika verileri ama birde tecrübe etmek lazım :):)

ACTPK
16-09-2010, 09:27
Orjinal kalsa daha iyi olurmuş konusunu katılıyorum. özellikle öndeki AC Schnitzer logosunun alakasını anlamadım. Orjinal egzoz kazanında çift çıkış olsa daha iyi olur kanaatindeyim.

Not: Bu arka tamponu beğenmediğim anlamında değil aracın orjinal kalması taraftarı olduğumdan:)

Kazasız belasız:)

Edit: Birde şimdi fark ettim keşke arka tampondaki difüzör kısmı araç rengine boyanmayıp mat kalsaymış. Zira orjinalde öyle. Birde Blackline stop lazım.

Alican
16-09-2010, 09:30
Maşallah çok şık araç. İç mekanıda çekseydiniz keşke bunların koltuklarıda harika :D

YALIM
16-09-2010, 09:31
Şunu okurken ağzım açık kaldı :D

Niye ki? :)

BERKAY
16-09-2010, 09:35
Egzozlar ve bobrekteki logo bya uyumsuz olmuş.
Bence tek yapman gereken,böbrekleri siyaha boyaman ;)

ACTPK
16-09-2010, 09:36
Zannedersem Bmw'de full diye bir şey olmadığından:) Full dediğiniz aracın daha ne opsiyonlar var:)

YALIM
16-09-2010, 09:43
Maşallah çok şık araç. İç mekanıda çekseydiniz keşke bunların koltuklarıda harika :D

Evet alkantra nubuk spor koltuklar, M3'lerdeki gibi aluminyum trim dashboard, orada burada M logoları, engine start butonunda "limited edition" ibaresi falan.. Baya bi güzel içerisi..

320si'lar pek bilinmeyen güzellikler gerçekten ama aracın duruşu ve gidişi oldukça dikkat çekici, orjinal egzozunun sesi dahi tam kıvamında ve dönüp baktırıyor..

M amortisörler baya bi sert, hoplayarak gidiyorsunuz resmen arkada, hele bir de runflat lastik varsa... Derhal kurtulmak lazım o runflat lastiklerden ama bagajda stepne yok..

Yol tutuş gerçekten çok başarılı araçta yanlız, DSC devredeyken zor kopuyor yoldan... İki kademeli DSC2yi kapatınca da oldukça eğlenceli, arka lastik 255 olmasına rağmen..

Çok keyifli bir motoru var, hızlı devirleniyor ve esasında normal bir kullanıcı için güç ve tork yeterli... Ama WRX'ten sonra güç yetmiyor, en azından şöyle bir 200HP olsaymış daha iyi olacakmış sanki..

Orjinalliği hiçbir şekilde bozulmaması gereken bir araba bence de, tam bir koleksiyon arabası... İmkan olsa da hiç satmadan elimizde tutabilsek, ama nerdeee...

Benim arabama yaptığım tek şey sadece blackline stop takmak oldu, çok da güzel yakıştı bence si'a.. ;)

YALIM
16-09-2010, 09:52
Zannedersem Bmw'de full diye bir şey olmadığından:) Full dediğiniz aracın daha ne opsiyonlar var:)

Si için ektsra opsiyonel birşey alınamıyormuş malesef, bütün hepsi standart aynı paket ve arabadan birşey eksiltemiyorsun, birşey de ilave edemiyorsun..

Standart aksesuarları, komple M teknik body, amortisler, iç trim vs; led farlar ve aydınlatma pakedi, BMW business hi-fi müzik sistemi, BMW motorsports jantlar, sunroof, vesaire...

Evet navigasyon yok mesela, başka opsiyonel aksesuar da aklıma gelmiyor şu an için..

Ama 2006 senesinde arabayı alırken istesen de takamıyordun, sana verilecek cevap "320 si bu, ne eksik ne de fazla olur" şeklinde oluyordu... Hatta ben kendi arabamı İzmir Ege Servis'ten aldım, 2009 Ağustosunda "sıfır" olarak... O zaman da aynı şeyleri söylemişlerdi.. ;)

soneR
16-09-2010, 09:55
müthiş maşallah, bmw'nin en sevdiğim özel serisi diyebilirim ;) kazasız belasız kulanın..

ACTPK
16-09-2010, 09:57
3.20Si için öyle sadece. Daha donanımlı araçlar olduğu sürece full denilemez. E90 olarak bakarsak eklenebilecek çok şey var.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-3-serisi-335d-sapphire-siyahi-luxury/detay

örneğin şu ilandaki araç. M tech değil ama oldukça donanımlı. 3.20Si'dan sa bu 3.35d'nin Full kavramına daha yakın olduğunu söyleyebiliriz ki bu araçta da elektrikli arka perde yok gördüğüm kadarıyla:)

grkm
16-09-2010, 10:41
Si için ektsra opsiyonel birşey alınamıyormuş malesef, bütün hepsi standart aynı paket ve arabadan birşey eksiltemiyorsun, birşey de ilave edemiyorsun..

Standart aksesuarları, komple M teknik body, amortisler, iç trim vs; led farlar ve aydınlatma pakedi, BMW business hi-fi müzik sistemi, BMW motorsports jantlar, sunroof, vesaire...

Evet navigasyon yok mesela, başka opsiyonel aksesuar da aklıma gelmiyor şu an için..

Ama 2006 senesinde arabayı alırken istesen de takamıyordun, sana verilecek cevap "320 si bu, ne eksik ne de fazla olur" şeklinde oluyordu... Hatta ben kendi arabamı İzmir Ege Servis'ten aldım, 2009 Ağustosunda "sıfır" olarak... O zaman da aynı şeyleri söylemişlerdi.. ;)

fifthgear daki araçta xenon yok mesela :)

bmw individual yapmayı daha çok seviyor

Time-R
16-09-2010, 11:07
masallah cok guzel duruyor gule gule kullanin

by serçe
16-09-2010, 12:11
maşallah allah kaza bela vermesin

SercanTurkoz
16-09-2010, 12:15
41 kere maşallah,
Nazar degmez inşallah..

initial-D
16-09-2010, 12:26
tr ye gelenler tek paket olabilir ama almanyada opsiyon listesi olmalı si ların

Normal 3.20i'den farkları;




- Egsoz sistemi farklı M egsoz dediklerinden fabrika çıkışı var.
- Dış görünüm iç görünüm farklı. Tavan siyah faln fln.
- Komple M görünüm, jantlar dahil.
- Daha hafif.
- Engine start'da special edition yazıyor. :D
- Her araç numaralı. 2600 tane var.
- Şanzıman farklı, Getrag gibi bir şey. Difransiyel elektronik kilitli gibi bir şey.
- Kesici 7300D/D. -Wiki-
- Strok daha kısa 2mm kadar. -Wiki-
- Bore 1 mm daha fazla. -Wiki-
- Yüksek sıkıştırma 11.0:1. -Wiki-
- Valvetronic iptal edilmiş. -Wiki-
- Motorların hepsi elde yapılmış. -Wiki-
- Daha hafiftir. Ne kadar bilmiyorum bulursam koyarım buraya. 40kg'mış.
- Neredeyse hiç bir şey opsiyonel değil. Ama bazı arka ve ön tamponlarda plastik yerler karbon.
- Motordaki carbon fiber gerçektir ve sadece kapaktır. Bu gibi işlermlerle sadece motordan 10kg atılmıştır.
- Radyatör 3.25i radyatörü.
- Bujiler farklı ve TR'de yok. :D
- o2'lerde farklı. :D
- Araç daha basık ve 1.5cm daha aşağıda. Dolayısıyla amortisörlerde değişik.

YALIM
16-09-2010, 13:18
Evet TR'ye gelenler tek tip..

Arka perde var bu arada arabada, çok önemli bulmadığımdan yazmadım..

Düz bir 3.20'ye göre oldukça aksesuarlı olarak düzeltelim o zamana 320si TR pakedini..

Xenon aydınlatma pakedi TR'de standart.

Melih-Ö
16-09-2010, 13:20
maşallah kazasız belasız çok asil ve güzel duruyor :)

sercio
16-09-2010, 13:20
Allah kaza bela göstermesin çok iyi elime sağlık =D

YALIM
16-09-2010, 13:25
İlandaki 335'in listesinden kopyaladım yazmaya üşendiğim için.

320 si'da yukarıda bahsedilenlere ilave olarak şunlar var:

Carbon black ve Le Mans mavi renk opsiyonu

Spor Deri Direksiyon

Elektrikli sunroof

Elektrikli Arka Cam Perdesi

Elektrokrom Katlanır Dış Aynalar

Elektrokrom İç Ayna

Katlanan Arka Koltuklar

Isofix Çocuk Koltuğu Prizleri

Spor Ön Koltuklar

Elektrikli Ortopedik Bel Ayarı

Eşya Saklama Alanları

Aluminyum kaplama

Ön Kol Dayama

Arka Kol Dayama

Far Yıkama Sistemi

Park Mesafe Kontrol-Arka

Yağmur Sezicisi

Bi-Xenon Farlar

Adaptif Farlar

Otomatik Klima

İç Aydınlatma Paketi

M Spor Süspansiyon

Ses Kontrol

BMW professional hi-fi Ses Sistemi

Güneş Korumalı Camlar

ACTPK
16-09-2010, 14:04
Evet TR'ye gelenler tek tip..

Arka perde var bu arada arabada, çok önemli bulmadığımdan yazmadım..

Düz bir 3.20'ye göre oldukça aksesuarlı olarak düzeltelim o zamana 320si TR pakedini..

Xenon aydınlatma pakedi TR'de standart.

İçeride düğmesini göremedim arka perdenin( 3.35d'de). Idrive vs olmasına rağmen. o tuş yok mesela diye onu demek istemiştim. Adamın yazdığı listede yazıyor gerçi ama. İlanda vardır bişeyler büyük ihtimalle. Neyse kısacası anlaştık sanırım.:)

ErBAY
16-09-2010, 14:16
Yorumunuz için tesekkurler:) Böbrektekı Ac Ablemı cok yakın bı abımden hedıye olduğu ıcın takmak zorunda kaldım yoksa arabanın Ac ile alakası olmadıgını bılıyorum yakın zamanda cıkartmayı dusunuyorum. onun harıcınde Blackline stop alıp tamamlamayı dusunuyuorm. Yorumlarınız ıcın tekrardan tesekkurler.

ErBAY
16-09-2010, 14:24
Si için ektsra opsiyonel birşey alınamıyormuş malesef, bütün hepsi standart aynı paket ve arabadan birşey eksiltemiyorsun, birşey de ilave edemiyorsun..

Standart aksesuarları, komple M teknik body, amortisler, iç trim vs; led farlar ve aydınlatma pakedi, BMW business hi-fi müzik sistemi, BMW motorsports jantlar, sunroof, vesaire...

Evet navigasyon yok mesela, başka opsiyonel aksesuar da aklıma gelmiyor şu an için..

Ama 2006 senesinde arabayı alırken istesen de takamıyordun, sana verilecek cevap "320 si bu, ne eksik ne de fazla olur" şeklinde oluyordu... Hatta ben kendi arabamı İzmir Ege Servis'ten aldım, 2009 Ağustosunda "sıfır" olarak... O zaman da aynı şeyleri söylemişlerdi.. ;)

Bayıden nekadara almıstınız Si'yi :) gerci butur şeyler sorulmaz ama :)

initial-D
16-09-2010, 14:42
Bayıden nekadara almıstınız Si'yi :) gerci butur şeyler sorulmaz ama :)

bence söylemesin,yoksa diyeceği fiyat o paraya başka bişey alan insanın kafasını taşlara vurduracak cinsten bişey gibime geliyor:)

ErBAY
16-09-2010, 14:55
Merakla beklıyorum nekadara geldiğini Kasko bedelı oldukca modellerıne gore yuksek cıkıyor cunku :)

TaGo
16-09-2010, 14:59
35-39 bin euro gibi bir paraya aldığını yazdığını okuduğumu hatırlıyorum.

Yalnız cümlemde süper oldu, düşük bile değil :D

ErBAY
16-09-2010, 15:06
Kafiyeli :D

YALIM
16-09-2010, 15:54
Baya uygun aldım, ikinci el otomobil parasına sıfır araba almış oldum, öyle söyleyeyim...Herhalde dünyadaki en son "sıfır km" 320 si'ı da ben aldım.. :)

Telafuz edilen rakam seviyelerinde biryerlerde.. ;)

Tabii ki bunda bayinin sahibinin oğlunun çok samimi arkadaşım olması önemli bir rol oynadı, aracın 2006 sonlarına doğru bayiye gelip 60 küsür bin Euro'luk fiyatı ve agresif sportif özellikleri ile 2009'a kadar satılmaması da bu fiyatlara inilmesinde etken oldu....neticede o parayı BMW'ye verince insanlar daha fazla konfor, tiptronik vites, yumuşak süspansiyon, dizel gibi şeyler peşinde koşturuyorlar..

Dedim ya..imkan olsa asla satılmayacak, biryerlerde saklanacak bir araba...

Kasko bedeli 115bin TL gibi birşey çıkıyor, tam değerinden kasko yaptırınca kol boyu prim ödeniyor..

DogukanB
16-09-2010, 16:34
maşallah allah kaza bela vermesin, hastayım si lara

Cglrgncl
16-09-2010, 18:35
Çok güzel maşallah kazasız belasız

GGN40
16-09-2010, 20:24
Maşallah çok şık,allah kaza bela vermesin

ErBAY
17-09-2010, 00:19
Baya uygun aldım, ikinci el otomobil parasına sıfır araba almış oldum, öyle söyleyeyim...Herhalde dünyadaki en son "sıfır km" 320 si'ı da ben aldım.. :)

Telafuz edilen rakam seviyelerinde biryerlerde.. ;)

Tabii ki bunda bayinin sahibinin oğlunun çok samimi arkadaşım olması önemli bir rol oynadı, aracın 2006 sonlarına doğru bayiye gelip 60 küsür bin Euro'luk fiyatı ve agresif sportif özellikleri ile 2009'a kadar satılmaması da bu fiyatlara inilmesinde etken oldu....neticede o parayı BMW'ye verince insanlar daha fazla konfor, tiptronik vites, yumuşak süspansiyon, dizel gibi şeyler peşinde koşturuyorlar..

Dedim ya..imkan olsa asla satılmayacak, biryerlerde saklanacak bir araba...

Kasko bedeli 115bin TL gibi birşey çıkıyor, tam değerinden kasko yaptırınca kol boyu prim ödeniyor..

Bi oncekı sahıbıyle telefona konustgmzda bn aracın 117 kasko bedelı olduğunu söyledım ımkansız bnde 80 cıkmıstı dedı demekkı değerınde kasko yaptırmamıs :)

ErBAY
17-09-2010, 00:20
Yorumlarınz ıcın cok tesekkur allah kımseye kaza bela vermısn :)

berkred
17-09-2010, 08:14
maşallah çok güzel.kazasız belasız

ErBAY
18-09-2010, 00:59
Tesekkurler allah kımseye kaza bela vermesın :)

pureal
18-09-2010, 01:04
plaka iznik bi bağlantı varmı?

ErBAY
18-09-2010, 01:18
plaka iznik bi bağlantı varmı?

iznik'liyim :)

ErBAY
18-09-2010, 01:20
Maaşallah iyi günlerde kullanın çok özel bir araç güzelde drift yapabiliyor :)

tesekkurler ufaktan gelıyoru arkası tatmınkar :)

pureal
18-09-2010, 01:26
iznik'liyim :)

bende iznikliyim ama sakaryada yaşıyorum...zaman zaman kaçıyorum iznike...bu çarşamba ordaydım öm de maili atıyorum ekle ok ;)

fastchild
18-09-2010, 01:34
işin başlangıcı sanırım yine e30 ama o onun farkı 3.20 si değil is
E30 3.20is'in 1990cc'lik motoru E30 M3 gibi S14 ailesindendi farkı 84mm yerine 72,6 strok uzunluğuna sahip olmasıydı özel krank mili kullanılan S14 de M88 ve S38 motorlar gibi hidrolik iticileri olmadığından düzenli süpap ayarı gerektirmekteydi.

bu bmwnin işleride hep böyle aynı örnek e30 m3 tede var

ErBAY
18-09-2010, 01:34
Hmm ıımıs :) bnde suan bursadym okul bahanesyle takılıyorum öyle arada hafta sonları ıznıkte oluyorum :)

ErBAY
18-09-2010, 01:37
işin başlangıcı sanırım yine e30 ama o onun farkı 3.20 si değil is
E30 3.20is'in 1990cc'lik motoru E30 M3 gibi S14 ailesindendi farkı 84mm yerine 72,6 strok uzunluğuna sahip olmasıydı özel krank mili kullanılan S14 de M88 ve S38 motorlar gibi hidrolik iticileri olmadığından düzenli süpap ayarı gerektirmekteydi.

bu bmwnin işleride hep böyle aynı örnek e30 m3 tede var


eyw krdsm guzel acıklama ;)

ErBAY
18-09-2010, 14:17
tesekkurler yorumun ıcın :)

ErBAY
22-09-2010, 03:31
tesekkurler yorumunz ıcın :)

.::EmrE::.
22-09-2010, 04:03
Süper araç gerçekten, Si in da ne oldugunu öğrenmiş oldum sayende :D

ErBAY
22-09-2010, 05:36
hehe ayıp edıosn lafımı olur :P tskrler guzel yorumun ıcın :)