PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bronz baskı balatamı? orjinalmi?



MuratGürakan
27-10-2010, 16:40
Arkadaşlar aracımın orjinali 105hp 290nm
Araçta şu anda garrett gt1779 egzoz filtre yazılım var. Tahmini 170-180hp arası güç 400+nm de tork var.
Yazılımdan sonra bir hafta geçti artık baskı hemen ısınıp sıyırıyor.
2 kere hızlı vites atayım 3. de kaçırmaya başladı.
Bronz balata yaptırma işine girsemmi yoksa orjianlinimi çaktırsam bilemedim.
Fiyatlar hemen hemen aynı olcak. Bi yerde fiyat aldım bronz a 400tl dedi.
Ama korkum şanzımana ve aktarma organlarına çok yük bindirip kırmak. Bronz mu önerirsiniz yoksa orjinalinimi? Bronz benim arabaya gereksizmi yoksa ömürlük olurmu. Kalkışta sarsıntıyı göze alıyorum bronz takınca onu söylemenize gerk yok :D Benimkinin boyutunda organik balatada yok olsa ondan çaktırcam o güzel ama...

fatiii
27-10-2010, 16:43
şaşmazda balatacı şahin abi işini gorur.

MuratGürakan
27-10-2010, 16:44
hangisi için ama :D
Ben karar veremedim.
balatacı var bir kaç tane bildiğim..

fatiii
27-10-2010, 16:45
hangisi için ama :D
Ben karar veremedim.
balatacı var bir kaç tane bildiğim..

bronz için

bu işde bana gore şu anda en iyi yapan o hatta istanbula bile balata yapıp yolluyo o kadar soyliyim ;)

izo
27-10-2010, 16:46
bronz cakcan murat kurtarmaz oem balata...bnde de 410nm var, deneyelim:D

MuratGürakan
27-10-2010, 16:46
peki dediğim gibi şanzımanı vs kırma ihtimalim varmı. Sıfırdan kalkışlarda. Yoksa kalkışta hep sakinmi olmak zorunda kalcam.

fatiii
27-10-2010, 16:46
senin icin stage 2-3 seklinde balatalar mevcutmu bi onları arastır istersen?

MuratGürakan
27-10-2010, 16:47
bronz cakcan murat kurtarmaz oem balata...bnde de 410nm var, deneyelim:D

Vay izocum yaa gittin unuttun bizleri ahh ahhh :D
Bizim yerimizede bin o 410 nm lere sen :icon_tup:
----
Senin meganede bronz mu varmı?
Aktarma organlarına yük binipte kırma olanağı varmı bronzda

imhotep
27-10-2010, 16:48
peki dediğim gibi şanzımanı vs kırma ihtimalim varmı. Sıfırdan kalkışlarda. Yoksa kalkışta hep sakinmi olmak zorunda kalcam.

stage 2 kurtarır senı ve sehir içindede rahatlıkla kullanırsın

MuratGürakan
27-10-2010, 16:48
senin icin stage 2-3 seklinde balatalar mevcutmu bi onları arastır istersen?

Yok daha piyasada.
sacks a baktım daha piyasaya sürmemiş benim için olanları. Şu anda benim yapabilceğim ya orjinal yada bronz. İki seçeneğim var Diğer seçenekler henüz mevcut değil. Olcağınıda zannetmiyorum . 105 lik mjet le uüraşan bi benim dünyada deli şeetmiş beni :hahaha:

fatiii
27-10-2010, 16:50
Yok daha piyasada.
sacks a baktım daha piyasaya sürmemiş benim için olanları. Şu anda benim yapabilceğim ya orjinal yada bronz. İki seçeneğim var Diğer seçenekler henüz mevcut değil. Olcağınıda zannetmiyorum . 105 lik mjet le uüraşan bi benim dünyada deli şeetmiş beni :hahaha:

o zaman şahin abiye gidecen :)

Time-R
27-10-2010, 16:52
Ikitelli ataturk otosanayi sitesinde soner abi bu isi yapiyor, ben 2009 yilinda eski beyaz hatchback civic si aracima 16 yaprak bronz caktirmistim, 8 on, 8 arka bildiginiz turbo balatasi olmustu, araba olene kadarda giderdi, kaza yapip pert etmeseydim :)

Ama kaliteli oem balatandan sasma dicem, arabanin stock beygirine gore yapilmistir o baski, bu speclerle kisa omurlu olur.


peki dediğim gibi şanzımanı vs kırma ihtimalim varmı. Sıfırdan kalkışlarda. Yoksa kalkışta hep sakinmi olmak zorunda kalcam.

Bence olmaz, ama yinede yuruyeni elden gecir.

izo
27-10-2010, 16:55
bazen kritik olan o tork kaldircak baskiyi bulmak oluyor...bronzun da kaliteli olmasina dikkat et, fatihin dedigine git basin agrimaz;)

MuratGürakan
27-10-2010, 16:55
o zaman şahin abiye gidecen :)

Zaten ona gidildi o baktı yapılcak tek iş bronz dedi. Ama işte bronz olayıda bana fazlamı gelir gereksizmii karar veremedim. oem takıp sacks look gibi fabrikasyon deilde. rahatça dolaşabilirmiyim acaba.

fatiii
27-10-2010, 16:59
ya bronz da illa ufak tefek sıkıntılar yasıyacaksın titreme vs gibi sonuc olarak hicbirsey orjinal mal gibi olmaz fakat bronz daha uzun sureli gider aracında kacırma olayı pek olmaz..

Tansu
28-10-2010, 01:10
tek çaren bronz kardeşş....:)

FaBeRgE
28-10-2010, 01:36
bu ustalar bronz balatayı nasıl yapıyor ? Açıklarsanız belki bende yaptırabilirim turboyu bende büyütmeyi düşünüyorumda. 160hp de balata cıvıtıyormuş :o

KVB
28-10-2010, 07:02
Ben de aracımdaki son işlemler sonrasında bronz yaptırdım. Benimki 8 yaprak, 4 ön, 4 arka.

Kalkışta debriyajı ayarlayamazsanız çok sarsıntı yapıyor bunlar bilindik ve kabul edilerek yapılan şeyler ama, hiçbir koşulda kaçırmaması ve uzun ömürlü olması çok güzel :) Özellikle bizim Hyundailerin orjinal balataları kaşar peyniri kıvamında olduğu için 20-30k kmde balata bitirip sıyırmaya başlıyordum, şimdi tek korkum baskı :)

Günlük kullanımda da sıkıntı yaratmıyor, ancak anne baba bindiğinde sarsıntı yaparsanız laf ediyorlar o kadar :D Ben kendim kullanırken çok mutluyum :)