Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : golf fsi ABT yazılımı



seboerk
12-11-2010, 17:40
herkeze meraba 2004 model golf fsi 5 kasa arabama ABT yazılımı olurmu olursa eksı ve artıları ne olur tesekkurler

onur_S
12-11-2010, 22:18
bi fark göremezsiniz onun yerine baska seyler yapabilirsiniz.

MuratGürakan
12-11-2010, 22:42
egzoz filtre + yazılım ile 140 hp ye yakın değerler yakalanır. Gayette fark eder.

CLIORS
12-11-2010, 22:57
115 HP den 140 sadece egsoz filtre chiple geliniyor olsaydı golf FSI best seller olurdu. Paranı kozmetige ya da daha ust modellere harcamanı tavsiye ederim

MuratGürakan
12-11-2010, 23:29
fsi larda da bir çeşit kompressör gibi davranan bir sistem var benim bildiğim kadarı ile. Ondan güç alınabiliyor normal atmosferikten biraz daha fazla. Komple egzoz (headers dahil) güzel bi cai + yazılım ile yakalandığını duymuştum.

cem06
12-11-2010, 23:31
fsi larda da bir çeşit kompressör gibi davranan bir sistem var benim bildiğim kadarı ile. Ondan güç alınabiliyor normal atmosferikten biraz daha fazla. Komple egzoz (headers dahil) güzel bi cai + yazılım ile yakalandığını duymuştum.

tsi olmasın o fsi da imkansız o gucler, simota cai + chiple 12hp aldık

MuratGürakan
12-11-2010, 23:32
BAnanae canım ben duyduğmu söyldim olmassa olmasın. Çokta tınn :D
Çok bilen arkadaşlar gerekli yorumları yaparlar.

fangio
12-11-2010, 23:40
fsi larda da bir çeşit kompressör gibi davranan bir sistem var benim bildiğim kadarı ile. Ondan güç alınabiliyor normal atmosferikten biraz daha fazla. Komple egzoz (headers dahil) güzel bi cai + yazılım ile yakalandığını duymuştum.

kompressor gibi davranan sistem mi :)

erh
13-11-2010, 00:06
fsi lardan da cok yuksek guc almak mumkun.. normal atmosferik arac gibi dusunmeyin. cunku bu araclarda da tsi, tfsi gibi benzini yuksek basıncla yanma odasına godneren bir yakıt sistemi mevcut. tuning ile yakıt basıncı artırılabildiginden cok bariz ve yüksek bir guc almak mumkun.. 140 hp yi gormek zor sayılmaz..

fangio
13-11-2010, 00:56
FSI ya da GDI "gasoline direct injection" olması hasebiyle piyasaya çok iddialı bir giriş yapmıştı ve çift katmanlı yakıt püskürtme mantığı kullanılıyordu ama bildiğim kadarıyla VW bundan vazgeçti çünkü tüketim çok artıyordu.

erh
13-11-2010, 00:59
FSI ya da GDI "gasoline direct injection" olması hasebiyle piyasaya çok iddialı bir giriş yapmıştı ve çift katmanlı yakıt püskürtme mantığı kullanılıyordu ama bildiğim kadarıyla VW bundan vazgeçti çünkü tüketim çok artıyordu.

VW bundan vazgecmedi, zira senin arabanda bile bu sistem var :) Yakıt tüketimini hiç artırmıyor aksine düşük yakıt tüketimi sağlıyor. Senin aracının turbosuzu FSI oluyor zaten :)

fangio
13-11-2010, 01:01
Erhan bunu bilmediğimi sanarak bu satırları yazmadın inşallah :)

170 lik TSI 1.4 90 HP lik hem polo hem de golf te üretilen FSI üzerine geliştirildi.
Malesef iddia ettikleri gibi düşüj yakıt tüketimini yakalayamadılar.

erh
13-11-2010, 01:05
daha ne yakıcak abi 220 hp civarında golf sehir içi 7.0-7.5 arası yakıo :)))

fangio
13-11-2010, 01:13
kardeş onu demek istemedim. FSI da istediklerini tam yapamadılar dedim. Yani iddia ettikleri kadar tüketimde avantaj sağlayamadılar. TSI candır zaten. konuşmaya gerek yok. :D

erh
13-11-2010, 01:22
kardeş onu demek istemedim. FSI da istediklerini tam yapamadılar dedim. Yani iddia ettikleri kadar tüketimde avantaj sağlayamadılar. TSI candır zaten. konuşmaya gerek yok. :D
hehehe :) Öyle deme abi ya 1.6 8V motordan sonra fsi lar bile az yakar gelmişti insanlara :) Bu arada chip tuning FSI motorlarda ciddi anlamda yakıt ekonomisi saglıyor.. 20 hp civarında güç almak mümkün sadece chip tuning ile bu aracta. Yaptıgımız uygulamalarda boyle oldugunu gorduk.

fangio
13-11-2010, 01:26
hehehe :) Öyle deme abi ya 1.6 8V motordan sonra fsi lar bile az yakar gelmişti insanlara :) Bu arada chip tuning FSI motorlarda ciddi anlamda yakıt ekonomisi saglıyor.. 20 hp civarında güç almak mümkün sadece chip tuning ile bu aracta. Yaptıgımız uygulamalarda boyle oldugunu gorduk.

Doğrudur ona lafım yok zaten. :icon_tup:

Selcuk_RoL
13-11-2010, 01:27
bence daha güçlü verim alabileceğin bişey yaptır

polo34
13-11-2010, 01:49
20 hp civarında güç almak mümkün sadece chip tuning ile bu aracta. Yaptıgımız uygulamalarda boyle oldugunu gorduk.

dinamometre çıktılarınız varsa görebiliriz ...

MuratGürakan
13-11-2010, 09:37
Allaahhh allah. Atar yapan arkadaşlar nerde :D
Kompressör gibi davranandan(kompressör değil) kastettiğim buydu benimde zaten....

seboerk
13-11-2010, 10:16
yorumlarınız ıcın sagolun pekı sızce 15 20 hp almak ıcın nasıl bır yol ızlıyelım sorunsuz bınılıcek sekılde bu gucu nasıl alabılrız

MuratGürakan
13-11-2010, 10:37
headers + komple egzoz + cai + Güzel bir yazılım. (Booster tavsiye ederim)

seboerk
13-11-2010, 10:44
anladım ben antalyadayım burda (BOOSTER) yaptıracagımız bır yer sanmıyorum yoktur ankarada bulabılırmıyız

cem06
13-11-2010, 10:50
ist.da bir arkadasın ank. bayısı yaptı bizim aracı golf degil a3 1.6 fsi sonucta aynı teknoloji erkayaya 2 defa olcume gittik cai taktırıp 115/155 standart degeri ustune bildigin 12 beygircik aldık sorun ya dynoda ya yazılımda o zaman...

seboerk
13-11-2010, 10:53
anladım pekı nerede bu yer adres bılgısı varmı ? bırde ortalama malıyet ne olur bayramdan sonra yaptırcam ınsallah

MuratGürakan
13-11-2010, 10:55
ist.da bir arkadasın ank. bayısı yaptı bizim aracı golf degil a3 1.6 fsi sonucta aynı teknoloji erkayaya 2 defa olcume gittik cai taktırıp 115/155 standart degeri ustune bildigin 12 beygircik aldık sorun ya dynoda ya yazılımda o zaman...


ARkayada dyno ölçümü yapıp onun doğruluğuna inanan görüdüğüm ilk kişisiniz. :icon_tup:

335 le yürüyen yüklü typeR 212 hp çıkmıştı :D
Eski aracım istanbulda dynoda 180hp erkayada 145hp vermişti.
ERkayanın dynosu muhteşem ölçcer yaaa.

cem06
13-11-2010, 11:05
ARkayada dyno ölçümü yapıp onun doğruluğuna inanan görüdüğüm ilk kişisiniz. :icon_tup:

335 le yürüyen yüklü typeR 212 hp çıkmıştı :D
Eski aracım istanbulda dynoda 180hp erkayada 145hp vermişti.
ERkayanın dynosu muhteşem ölçcer yaaa.

uraza gittim sonra iskitlerdekine giitm onlar daha kotuydu, erkaya zaten dogru olcmuyo genelde chipli 520d bile stock degerinin altında cıktıgıda oldu :D
benim c4e egzantrk takılınca olctrmustum tahimn ettgim degere yakın cıkınca onun gazına gelip olcumu yaptrdık ama iste sansına ne cıkarsa bazen yakın deger veriyor bazende standart halinden daha dusuk olcuyor...

MuratGürakan
13-11-2010, 11:08
chipli egzozlu filtreli 120 lik tjet 115hp
Yüklü typeR 212hp
chipli egzozlu 150 lik tjet 145hp
:D
Bunun dışında stok tjet 120 lik 135hp verdi
O kafasına göre değerler veriyor. Ankarada maalsef adam gibi ölçen yokki.

kurtbil
13-11-2010, 12:32
9-12bg bg arası atmosferık arabada olması gerekendır yalnız 20bg ler almak mumkun demıs erhan sadece yazılımla bu bıraz ıddalı geldı acıkcası

erh
13-11-2010, 23:18
9-12bg bg arası atmosferık arabada olması gerekendır yalnız 20bg ler almak mumkun demıs erhan sadece yazılımla bu bıraz ıddalı geldı acıkcası

normalde bizde öyle degerler alabilyioruz aslında.. Nasıl diyim bi astra 1.6 dan 10 hp alıyoruz.. ama fsi motorda benim şahsi beklentilerimin bile üzerindeydi sonuç..

fangio
13-11-2010, 23:31
Allaahhh allah. Atar yapan arkadaşlar nerde :D
Kompressör gibi davranandan(kompressör değil) kastettiğim buydu benimde zaten....

Muratcım bir ifadeyi doğru kullanmak lazım. Kompressor gibi davranmak ne demek? çift katmanlı yakıt püskürtmek ile kompressor gibi davranmanın ne gibi bir benzerliği var açıklar mısın?

onur_S
24-11-2010, 09:18
erhan abi fordların 1.6 sı da yazılımda böyle bi sonuc veriyodu heralde değilmi?fiesta için sormustum .bi tane mondeo yada focus yapmıssınız 1.6 100 lük.sadece yazılımla 20 bg e yanasmıs.