PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bijon deyip geçmeyin



opeldostlar
18-11-2010, 00:44
ewet bijon deyip geçmemek lazım bu araçlarda ekstra takviyeli ve ekstra sağlam malzeme kullanıldığı halde bu durum olabiliyorsa bence metal yorgunu bijonları değiştirmeyi bi kez düşünmekte fayda var
http://www.youtube.com/watch?v=xu9GzD002rk

athem
18-11-2010, 00:47
Yolda hızlıyken cıktıgını düsünsenize

BurakCengizhanoğlu
18-11-2010, 00:53
çatır çutur el freni çekiyoruz yollarda bi gün böyle olmayız inşallah :)

CeM öZeR
18-11-2010, 09:54
Aracımı aldığım ilk gün (27.04.2009) bijonlarımı değiştirmiştim sıfırlarıyla.Videoyu izledikten sonra askerlik bitipte gittiğim ilk gün yine bijonları değiştirme kararı aldım.Sağolun.İyi paylaşımlar...

Ome_RS
18-11-2010, 12:05
fırsatım oldukca kontrol ederim riskli bir durum gercekten 16tane somun üstünde yürüyoruz..

hasan çağri
18-11-2010, 12:51
Ya burda video da acaba bijonlardan mı olmuş cidden yoksa bijonların bağlantığı saplamalardan da olabilir mi diye tereddüt ettim bir an...

fatiii
18-11-2010, 12:54
sen şimdi bi ralli arabasının eski bijonlardan dolayımı bu hale geldigini düsünüyosun gercekten?

asmisinsan
18-11-2010, 12:55
bizim arkadaş bi müşterininkini sıkmayı unutmuştu allahtan adam yavaşken lastik fırmamış 2 sininde verilmiş sadakası varmış

onursumer
18-11-2010, 13:08
her jant değiştirdiğimde 1 takım bijon alıyorum saplamalarıda kontrol edip değiştiriyorum gozume hoş gelmeyenleri ;)

0M42
18-11-2010, 15:22
Peki bijon olduğu ne ***** porya kırmış olamazmı ?

Safak
18-11-2010, 15:42
Pit yada servis ne haltsa... Muhtemelen o noktada bijonlar tam sıkılmamış arkadaşlar... Bu durumda böyle şeylerin olması normaldir. Böyle şeyler ihmal edilebilir, dikkatten kaçabilir.

Eskiyen bijondan böyle birşey olmaz... Abartmayın.

arfy
18-11-2010, 15:54
adamlar milyarları harcıyor 2 tane bijonmu esirgicek ya :)

-batu-
18-11-2010, 16:04
Pit yada servis ne haltsa... Muhtemelen o noktada bijonlar tam sıkılmamış arkadaşlar... Bu durumda böyle şeylerin olması normaldir. Böyle şeyler ihmal edilebilir, dikkatten kaçabilir.

Eskiyen bijondan böyle birşey olmaz... Abartmayın.

+1
büyük ihtimalle göbekle ilgili bir oturmama durumu oldu ve bijon kesti. iki tarafında kıtır kıtır kopması normal değil. :)

EmrE-35
18-11-2010, 17:14
Youtube yorumlari bomba

Made in France :)

citroen piece of crap falan yazmislar :)

tılsım
18-11-2010, 18:00
Yolda giderken böyle bir olayın sonucu çok korkunç olur düşünmesi bile kötü..

tegci_09
18-11-2010, 18:19
yeni civataların gevşeme riski daha yüksektir.eski küflü bijon ve somunlar daha iyi sıkar ve gevşemez tabiki pasoları düzgünse jant göbek merkezlemeside cok ciddi alınması gereken bir husus türkiyede pek umursamıyor.yapılması gereken yeni takılan jantlarda 50-100 km sonra tekrar kontrol edip sıkmak gerekir.

dragstar
18-11-2010, 23:56
yeni civataların gevşeme riski daha yüksektir.eski küflü bijon ve somunlar daha iyi sıkar ve gevşemez tabiki pasoları düzgünse jant göbek merkezlemeside cok ciddi alınması gereken bir husus türkiyede pek umursamıyor.yapılması gereken yeni takılan jantlarda 50-100 km sonra tekrar kontrol edip sıkmak gerekir.

ne umursanıyorki

fren hidroliğini değiştiren usta gördünmü :D