Orijinalini görmek için tıklayınız : Scirocco 1.4 tsi yardım !!!
Arkadaşıma scirocco 1.4 tsi aldık.
kaçlık egzos takabiliriz
ecu ne takmalıyız.
vs..
vs..
performansa yönelik neler almalıyız bilgili arkadaşalardan yarım istiyoruz.
Arkadaşıma scirocco 1.4 tsi aldık.
kaçlık egzos takabiliriz
ecu ne takmalıyız.
vs..
vs..
performansa yönelik neler almalıyız bilgili arkadaşalardan yarım istiyoruz.
122 yada 160 içinde
remapping yaptır
Kat iptali yaparsan iyi olur egsoztla oynama
araba 160lık dsg ise hiç oynamayın şanzımanı alırsınız elinize.....
araç 160 lık. arkadaşlar
122 yada 160 içinde
remapping yaptır
Kat iptali yaparsan iyi olur egsoztla oynama
O zaman bir ara alo dicem top sende hokuzpokuz..:)
araba 160lık dsg ise hiç oynamayın şanzımanı alırsınız elinize.....
nerden biliyorsun saçma sapan konuşma bence dimi!
250 beygir 480 newton torku kaldırıyor NEDEN aldık elmizie bilip bilmeden yorum yapma!
Jön Türk
05-12-2010, 13:07
Egsozla oynamayın orjinal patırdamasını hiçbirşeye değişmem :D
http://www.youtube.com/watch?v=BrDvMjR6YYc
ocean0636
05-12-2010, 13:28
nerden biliyorsun saçma sapan konuşma bence dimi!
250 beygir 480 newton torku kaldırıyor NEDEN aldık elmizie bilip bilmeden yorum yapma!
250hp 480nm kaldırıyosa gerçekten cok iyi, forumda bir ara max. 250nm torku kaldırıyor, orj zaten 240nm yani limitlerde çalısıyor diye muhabbetler dönmüştü
bende çok merak ediyorum 250 nm mu? 480 nm mu Oz abi?
Serivce Manuel dosyası olsa iyi olurdu aslında.
devil_berk22
05-12-2010, 18:37
scirocco forumlarından birinde chip yapılan ve hatta chip olmayan birkaç aracın motorunda çizikler olmasından ötürü komple motor değişimi yapılıyormuş. motor modu konusunda sciroccolardan korkuyorum açıkcası birde araç dsg ise özellikle. yanlız belirtmek isterim bu yazdıklarım başka forumlardan okudklarımdan ibarettir kendim tecrübe etmedim.
Egsozla oynamayın orjinal patırdamasını hiçbirşeye değişmem :D
http://www.youtube.com/watch?v=BrDvMjR6YYc
Scirocco'nun bunun sesi ile alakası yok daha sessiz nedense.:o
Jön Türk
05-12-2010, 19:55
Scirocco'nun bunun sesi ile alakası yok daha sessiz nedense.:o
bizdeki böyleydi :rolleyes:
160 lık Scirocco üzerinde 7 ileri kuru tip DSG sanzıman vardır. Tork limiti 250 nm dir..
bizdeki böyleydi :rolleyes:
Videosu falan varmı? Benimki bana çok sessiz geliyo:p
Jön Türk
05-12-2010, 21:45
Videosu falan varmı? Benimki bana çok sessiz geliyo:p
Satalı 1 sene oluyor videosu yok malesef.
patır patır hiç susmazdı egsoz :sorybom:
nerden biliyorsun saçma sapan konuşma bence dimi!
250 beygir 480 newton torku kaldırıyor NEDEN aldık elmizie bilip bilmeden yorum yapma!
valla özgün abi 160hp dsg şanzımanlı sciroccosuna chip yapıp akabinde şanzımanı eline alan çok kişi duydum, bunun dışında şikayetvar.com gibi siterele bakarsan chip yapılmamış halde daha 1000 km olmadan yada en geç 10.000 km içinde şanzıman dağıtan çok fazla scirocco sahibi var....
bunun dışında bahsettiğim sıkıntılardan yakınan bir kullanıcı Autoshow dergisinin 2009 kasım ayı 48. sayısında onno ustaya bu problemlerden bahsetmiş, onno ustanın verdiği uzun cevabın içinden şu bölümü aynen yazıyorum....
'bu düzeneğin daha çok küçük ve kompakt otomobillere göre hazırlandığını, yüksek güç ve 250nm'den fazla tork üreten motorlara uygun olmadığıda defalarca söylendi, o yüzden sadece 10nm daha düşük yani 240nm tork üreten bir araçta bu düzeneğin sorun yaratabileceğini vw mühendisleri neden düşünmedi, bilemiyorum'.....
scirocco forumlarından birinde chip yapılan ve hatta chip olmayan birkaç aracın motorunda çizikler olmasından ötürü komple motor değişimi yapılıyormuş. motor modu konusunda sciroccolardan korkuyorum açıkcası birde araç dsg ise özellikle. yanlız belirtmek isterim bu yazdıklarım başka forumlardan okudklarımdan ibarettir kendim tecrübe etmedim.
aynı kullanıcı onno ustaya bahsettiğin sorundanda yakınıyordu, ve problem 8800 km de başlamış....
valla özgün abi 160hp dsg şanzımanlı sciroccosuna chip yapıp akabinde şanzımanı eline alan çok kişi duydum, bunun dışında şikayetvar.com gibi siterele bakarsan chip yapılmamış halde daha 1000 km olmadan yada en geç 10.000 km içinde şanzıman dağıtan çok fazla scirocco sahibi var....
Yapılan uygulamaya baglı chipten dolayı kırılması.. 1 yıldır geziyor benim yaptıgım dsg sanzımanlı scirocco, hiçbir sıkıntısı yok.. cunku torkunu 250 nm altında tuttuk :)
benim yada dier kullanıcıların bilmediği bişeyler vardır kesin, ben şikayet eden kullanıcıların ve onno ustanın yalancısıyım :)
Kuru tip kavrama, dsg ler 250 nm tork limiti var diye açıklamış vw,
450 nm torka dayananlar 2.5 tfsi larda falan kullanılanlar onlar tamamiyle farklı karışıklık olmasın :) :)
http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp/info_center/en/publications/2010/01/environmental_commendation1.-bin.acq/qual-BinaryStorageItem.Single.File/Umweltpr%C3%A4dikat%20DSG_Oct%2008_engl.pdf
vw nin teknik açıklaması
Sayfa 7
şanzımanı dağılan 160lık sciroccoların şanzımanı bu bahsedilen 2.5tfsi larda kullanılan şanzımanla değiştiriyorlarsa onu bilemem tabi....
Satalı 1 sene oluyor videosu yok malesef.
patır patır hiç susmazdı egsoz :sorybom:
DSG miydi peki aracını? Ben bişiler yapabilirm ekzoz olarak çünkü sesin güzel cıkıcagına eminim.
Jön Türk
05-12-2010, 23:41
DSG miydi peki aracını? Ben bişiler yapabilirm ekzoz olarak çünkü sesin güzel cıkıcagına eminim.
Hayır düzdü.
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=41037
devil_berk22
06-12-2010, 02:08
Yapılan uygulamaya baglı chipten dolayı kırılması.. 1 yıldır geziyor benim yaptıgım dsg sanzımanlı scirocco, hiçbir sıkıntısı yok.. cunku torkunu 250 nm altında tuttuk :)
yanlız bu kırılma chipli olanın yanı sıra orj. chipsiz sciroccodada meydana gelmiş yani chipli chipsiz farketmiyor.
X isimli birisinin yaptıgı egzozu Sebo komple söküp downpipe'dan itibaren komple 60 yaptılar sahibi Cook fark ettigini söyledi oncesinde cip vardi.
Fakat top speed sonucu birazda fazla basınçtan serviste turbo değişen araçlar duydum.
Yakin arkimda var Revo cip guzel egzoz yeter diye düşünüyoruz, ölüyü cok kurcalamamali.
122 yada 160 içinde
remapping yaptır
Kat iptali yaparsan iyi olur egsoztla oynama
son susturucuda dahilmi ellememek için.kattan sonra sıkmazmı?sadece kat iptali devam +remap.122 için?birde filtre koysak fena olmaz heralde.
arkadaşlar ne yaparsanız yapın ... 190 taş patlasın 200 beygir olur dgs şanzımanlı bir scirocco
benim en son çekimini yaptığım araç paşa oğlundan çıktı ... dgs şanzıman
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=70531
onda da aynı şey var 198 beygir en fazla...
filitre ile 8 ps 22 tork alınıyor ve yazılım (dgs hariç ) süperchip 210 bg ... şu ana kadar gördüğüm en beygirli scirocco 230 beygir
yazılımla korkususca oynayacak adam 250bg ye taşır abi arabayı
kulanıcısı olarak yazmıyorum çok yakından takipteyim ;)
( nuxi = sciroccoteam.com aministratörü )
hangi filtre ile 8bg 22 nm alıyor?
pesimist206
17-12-2010, 16:45
hangi filtre ile 8bg 22 nm alıyor?
sciroccoteam forumunun kendılerını yaptıgı sımota boruların kullanıldıgı fıltre revolu aracın uzerınde 8 bg 22 tork verıyor ...
sciroccoteam forumunun kendılerını yaptıgı sımota boruların kullanıldıgı fıltre revolu aracın uzerınde 8 bg 22 tork verıyor ...
nereden temin edebiliyoruz bu ürünü?122 tsi için varmı intake?
http://www.sciroccoteam.com/forum/showthread.php?t=12&highlight=intake
Bildiğiniz üzere Scirocco 1.4 TSI 160hp için CAI kit bulunmuyor. Bizde bu soruna SciroccoTeam ekibi olarak bir çözüm getirdik. ABT chip tuningli araçta yapılan öncesi ve sonrası Dyno testlerinde 8bg & 22nm tork artışı elde ettik. Kitimizde Simota Carbon Fiber hava filtresi ve paslanmaz çelik krom malzeme kullanıyoruz. Şu ana kadar toplam 30 araçta sorunsuz uygulandı.
http://img696.imageshack.us/img696/6483/05122009072.jpg
122 liğin yerleri farklımı ki ?
uymaması için bir değişiklikmi söz konusu ?
122 liklere bu kit uymuyor
Birde uygulanan araç sayısı 30 u geçti :D
:)
ee ben forumdakini copyaladım
güncelleyiniz lütfen muy bey.
ha bide 122 lik için bik tasarımı yapsan iyi olacak :D
year_one
25-12-2010, 05:44
bizde de var dsg li 160lık şanzıman sureklı problem servıste vites degerlerine bakıldı sokuldu takıldı istanbula gitti incelendi yenisiyle değişti vs. ama genede çözüm bulunamadı kalkışlarda 2.vites alt devirlerinde dsg sürekli titretiyor ve şanzımandan garip bir ses geliyor sanki gecmek istemiyormuş gibi,arac benim değil o yuzden fazla ustune dusmuyorum konunun ama dsg sanzımana bence fazla yuklenmek sıkıntılı bır seymıs gıbı gelıyor bu benım sahsı fıkrım ve yolcu olarak bındıgım arabadakı ızlenımımdır,birde arkadaşın söylediği kadarıyla bazı serilerde bu tip sorunlar kronik yaşanıyormuş??? busorunu yaşayan ve çözen olduysa bızede bı yardım eli uzatsın :D arac içi makyajlı olan 2010 modellerden ....
year_one
26-12-2010, 06:04
bizde de var dsg li 160lık şanzıman sureklı problem servıste vites degerlerine bakıldı sokuldu takıldı istanbula gitti incelendi yenisiyle değişti vs. ama genede çözüm bulunamadı kalkışlarda 2.vites alt devirlerinde dsg sürekli titretiyor ve şanzımandan garip bir ses geliyor sanki gecmek istemiyormuş gibi,arac benim değil o yuzden fazla ustune dusmuyorum konunun ama dsg sanzımana bence fazla yuklenmek sıkıntılı bır seymıs gıbı gelıyor bu benım sahsı fıkrım ve yolcu olarak bındıgım arabadakı ızlenımımdır,birde arkadaşın söylediği kadarıyla bazı serilerde bu tip sorunlar kronik yaşanıyormuş??? busorunu yaşayan ve çözen olduysa bızede bı yardım eli uzatsın :D arac içi makyajlı olan 2010 modellerden ....
problem bugun servıste cozuldu daha once servıse gıttıgınde arac mekatronıgınden kaynaklı bır sorun sanılıp onunla ılgılı parcalar degıstırılmıs fakat sorun baskıdaymıs servısten bu sekılde soylemısler kronık oldugu hakkında da bılgıler geldı eger aynı sorunu yasıyan arkadas olursa mekatronıkle bırlıkte mutlaka baskıyıda ıncelettırsın...
evet DSG lerde kronik bi sorun varmış ... kullanıcılardan duyarsınız belki aracı aldıktan sonra oynamazsan ne ala sorun yok fakat aracla oynarsan sorun çıkarıyormuş DSG ...
ama manuel çok iyi ya borusan kendi çip atıyo sanırm :D 211hp mi ne oluyormuş bi arkadaş egzos filtre bide çiple 240 felan yapmş aracı sanırm
Borusan la VW'nin ne alakası var çözemedim ama hem DSG hemde Manuel için yazılım mevcut ABT. DSG'deki kronik problemde yazılımdan kaynaklanan bi problem. ABT chipli DSG'lerin hepsinde sorun yok paşa paşa kullananda var.
Dsg7 nın yazılımla sorun cıkarmadıgını Seatcupra.netten gorebılırsınız.B yıgın revolu cupra bocanegra var hatta hybrıd k04 lu Cupra bıle var 250bg 305nm lık
Scirocco , yetkili servislerin en son gücellemesindn sonra (888 kodlu güncelleme) obd üzerinden yazılamıyor. Beyin açıp yazılabiliyor sadece. Yani servis artık güvenlik duvarı yüklemekte. Hatta ABT li araçlar servise gittiğinde önce servis en son güncellemeyi yüklüyor , sonrasında online Almanya bağlanıp yazılımı tekrar yüklüyorlar. Abt harici çip yaptırmayı düşünen arkadaşlar araçlarını servise götürdüklerinde güncelleme yapılmaması konusunda talimat vermelidir.
En son durum bu. Ayrıca aracınız dsg ise zaten abt den şaşmayın derim , garanti kapsamında paşa paşa kullanırsınız keyifle. Gerçi standardı bile güzel performans veriyor bence.
Şanzımana yazılım mı atılıyor, nasıl farklılık oluşuyor orasını anlamadım?
Yani artık yetkili servis güncelleme yaptıktan sonra ( servis güncellemesinin içeriğini bilemiyorum fakat güvenlik duvarı ekledikleri kesin) araçlar dışarıdan çiplenmiyor. Sadece beyin açılarak çiplenebiliyor.
Beyler VW TSI'ın üretimini durdurma kararı almış sanırım? Twincharge larda yani 1.4 160hp gibi
Beyler VW TSI'ın üretimini durdurma kararı almış sanırım? Twincharge larda yani 1.4 160hp gibi
O yazıyı bende okudum hatta bazı forumlarda hatalı topic başlığı ile açıldığı için yanlış anlaşılmalara sebep oldu. Yazının içeriğinde tsi ın çok komplike ve yüksek maliyetli olduğu ve sadece turbo ile benzer değerler yakalanabilirse daha basit ve ucuz çözümler düşünülebileceği yazıyor. Üretimden kaldırma gibi bir kelime mevcut değil.
O yazıyı bende okudum hatta bazı forumlarda hatalı topic başlığı ile açıldığı için yanlış anlaşılmalara sebep oldu. Yazının içeriğinde tsi ın çok komplike ve yüksek maliyetli olduğu ve sadece turbo ile benzer değerler yakalanabilirse daha basit ve ucuz çözümler düşünülebileceği yazıyor. Üretimden kaldırma gibi bir kelime mevcut değil.
Bende scirocco bakıyorum hep baktım böyle bi konu var ... daha alamadan patladımı dedim kendi kendime iyi bari :)
yok yok , al dostum, keyifle bin , güzel cihaz.
biraz önce scirocco 1.4 tsi 160hp si olan bir arkadaşımla sohbet ettim manuel arkadaşın aracı sciroccoturk sitesine üye ve birazda gazcı yani yanlama felan değilde makas delisi bi arkadaş .. herneyse aracını satmış 55 milyara sordum sattınmı diye evet 55 e sattım ******(küfür)un aarabasını dedi neden dedim yakıttan şikayet etti yaktığı kadar gitse bari felan dedi
scirocco düşünüyodum bende şimdi kurt düşürdün içime falan dedim RX-8 al yakar ama RX-8 sonuçta felan dedi ben zaten RX-8 aşığıyım hele yeni kasaların... Kafam baya karıştı yani (ama 10 milyar fark var yeni rx-8 için)
Valla benim araçım Ankara'da kullandıgımda 7.8 8lt ile geziyodum şehir içi :)
3 adet şirokko dsg - sayamadıgım kadar yenı kasa a4 dsg - sayamadıgım kadar golf 5 - 6 dsg - passat jetta. zart zurt chıpledım daha sorun yasayan olmadı. nasıl oldu da 250nm yaptınız.
yaglı dsg 500nm kuru tıp 7 ılerı olanlar 550nm ye dayanıyor.
daha ustu ıcın balatalar deıstırılıyor. bıraz malıyet yuksek. ama deger. zaten turboyu buyutursenız torkunuz otomatık olarak dusuyor ama gucunuz yukselıyor. bu yuzden dsg gene rahat kalıyor. yanı balata ıcın cok yuksek basınclar lazım.
10 parmagın 10 u 1 degıl. ama benım yaptıgm arac sayısı dsg olarak 50 den fazladır. Allaha sukurler olsun daha sorun yok.
biraz önce scirocco 1.4 tsi 160hp si olan bir arkadaşımla sohbet ettim manuel arkadaşın aracı sciroccoturk sitesine üye ve birazda gazcı yani yanlama felan değilde makas delisi bi arkadaş .. herneyse aracını satmış 55 milyara sordum sattınmı diye evet 55 e sattım ******(küfür)un aarabasını dedi neden dedim yakıttan şikayet etti yaktığı kadar gitse bari felan dedi
scirocco düşünüyodum bende şimdi kurt düşürdün içime falan dedim RX-8 al yakar ama RX-8 sonuçta felan dedi ben zaten RX-8 aşığıyım hele yeni kasaların... Kafam baya karıştı yani (ama 10 milyar fark var yeni rx-8 için)
Dostum yakıt göreceli bir kavram, ben izmir de şehir içi 8 lt ile geziyorum ki ilk aldığımdan beri sıfırlamadım yol b sayarını ve 8 litre gösteriyor , bunun haricinde günlük kullanımım da 7 - 7,5 civarı. otobanlardaki 200-220 lerden dolayı 8 lt ortaalamaya geliyor ki bence performansına göre gayet makul tüketen bir araç. basarsan çok , basmazsan az tüketebilen araçlardan rocco. rx8 hayranı biriyim fakat bu sitede de kullanıcılarından aldığım bilgilere göre rx8 de 8 litreleri görmek hayal +
yaglı dsg 500nm kuru tıp 7 ılerı olanlar 550nm ye dayanıyor.
vw in yayınladıgı dsg teknik dökümanında kuru tipin 250 nm yaglı olanında 350 nm oldugunu gorursunuz..
Eyup Duygun
22-01-2011, 00:02
Şanzımana yazılım mı atılıyor, nasıl farklılık oluşuyor orasını anlamadım?
Sanzuman programlanabılıyor evet.Diger arkadasın dedigi servis konusunu bilemicem güncelleme ilemi oluyor veyahut Wv-audi ilk aracı satarkenmı yapıyor 09'dan sonraki med17 ecularda tuning koruma var bu sebeple obd uzerı olmuyor.Bunuda servisin yaptıgını pek sanmıyorum.Sonuc olarak obd üzeri sıkıntılı iş :):)
3 adet şirokko dsg - sayamadıgım kadar yenı kasa a4 dsg - sayamadıgım kadar golf 5 - 6 dsg - passat jetta. zart zurt chıpledım daha sorun yasayan olmadı. nasıl oldu da 250nm yaptınız.
yaglı dsg 500nm kuru tıp 7 ılerı olanlar 550nm ye dayanıyor.
daha ustu ıcın balatalar deıstırılıyor. bıraz malıyet yuksek. ama deger. zaten turboyu buyutursenız torkunuz otomatık olarak dusuyor ama gucunuz yukselıyor. bu yuzden dsg gene rahat kalıyor. yanı balata ıcın cok yuksek basınclar lazım.
10 parmagın 10 u 1 degıl. ama benım yaptıgm arac sayısı dsg olarak 50 den fazladır. Allaha sukurler olsun daha sorun yok.
yanlış biliyorsunuz
bir çok scirocco konusunda dökümanı paylaştım, kuru tip 7 ileri 250 nm torka dayanıyor, bunu vw açıkladı bizzat dosyası da aratırsanız bulabilirsiniz.
DSG'nin problemini yazılım güncellemesi ile güzeltildi diye biliyorum ve 2011 modellerde sıkıntı yaşayan oldumu hiç?
biraz önce scirocco 1.4 tsi 160hp si olan bir arkadaşımla sohbet ettim manuel arkadaşın aracı sciroccoturk sitesine üye ve birazda gazcı yani yanlama felan değilde makas delisi bi arkadaş .. herneyse aracını satmış 55 milyara sordum sattınmı diye evet 55 e sattım ******(küfür)un aarabasını dedi neden dedim yakıttan şikayet etti yaktığı kadar gitse bari felan dedi
scirocco düşünüyodum bende şimdi kurt düşürdün içime falan dedim RX-8 al yakar ama RX-8 sonuçta felan dedi ben zaten RX-8 aşığıyım hele yeni kasaların... Kafam baya karıştı yani (ama 10 milyar fark var yeni rx-8 için)
Şahsen 1.4 tsi scirocco sahibiyim.. İç mekan dışında gayet memnunum .. Hem cebinizi yakmıyor hemde performas alt devirlik 1.4 litre araba için iyi .. Şimdi tabi bu " Gitme" işi görecelidir.. Ne beklediğine bağlı tabi :) .. Arabanın ne oldugunu bilerek konuşulmalı ..
şikayetçi olduğum bölüm.. İç dizayn kalite düşüklüğü.. Bir Alman arabasından daha iyi bişey beklerdim.. Ki bu yalnız scirocco da değil... Bütün VW grubunun (audi ve porshe dışında) çoğunda var .. İç mekan plastikleri .. kapı içleri car cur ses çıkarıyor.. dokunulan yerler erkenden solup renk değiştiryor.. Bu benim şahsi düşüncem .. Belki saf Alman olanlar iç piyasaya sürdükleri daha iyidir ..bilemiyorum.
RX-8 e gelince hem daha güçlü ve hemde daha kaliteli bir araç .. performas yönünden 231hp lik olanını devamlı kullanıyorum.. TR deki type R lardan 1 gömlek iyi diyebilrim (2 araba da stock ).. çok konforlu ve özellikli bir araba.. aklıma gelen negatif yönleri .. arka stoplara su kaçırıyor sürekli buharlanıyor.. :) .. 2-3 tane elektronik direksiyonda sorun yasayan arkadaslarim var ..
:D:D Scirocco kötümü o yakışından bıktım diyen arkada ssesleneyim gitsin programını güncelletsin serviste :D
stock programla 6.7 7 yakıyor sehir içi Remap ile de 6 6.5 yakıyor uzun yolda 140 180 ortalama ile 5.4 lere kadar düşüyor gaza basmasını bilmessen yakar çünkü Twin Charge bu salak araba 1-2 bin devir aralığında kullanmamak lazım 2500 3500 aralığında ciddi az yakıyor yokuş mokuş çıkarken 22 binde arabam tek problem yasamadım daha coilver var Ve gereğinden basık bagaj üst mentesesi haricinde ses gelmiyor onuda greslenmesi lazımmış gressslediler Tık ses kalmadı ve ciddi şekilde birçok arbadan Amortisorsuz bile iyi yol tutuyor
DSg olayına gelince orjinali 240nm ye yakın olan aracın lilmti 240 mıdır :D iyimisiniz ?
Aynı DSG 1 e1 7 ileri Scirocco R da var odamı 240 NM :)
Beyler dsgnin lilmiti okadar düşük değil kimsede DSgnin torque limitorunu kaldıramadığı için bu tip yalanlara bas vuruyorlar 6 ileriler oluyor ama 7 ilerilerde sıkıntı var hala
:D:D Scirocco kötümü o yakışından bıktım diyen arkada ssesleneyim gitsin programını güncelletsin serviste :D
stock programla 6.7 7 yakıyor sehir içi Remap ile de 6 6.5 yakıyor uzun yolda 140 180 ortalama ile 5.4 lere kadar düşüyor gaza basmasını bilmessen yakar çünkü Twin Charge bu salak araba 1-2 bin devir aralığında kullanmamak lazım 2500 3500 aralığında ciddi az yakıyor yokuş mokuş çıkarken 22 binde arabam tek problem yasamadım daha coilver var Ve gereğinden basık bagaj üst mentesesi haricinde ses gelmiyor onuda greslenmesi lazımmış gressslediler Tık ses kalmadı ve ciddi şekilde birçok arbadan Amortisorsuz bile iyi yol tutuyor
DSg olayına gelince orjinali 240nm ye yakın olan aracın lilmti 240 mıdır :D iyimisiniz ?
Aynı DSG 1 e1 7 ileri Scirocco R da var odamı 240 NM :)
Beyler dsgnin lilmiti okadar düşük değil kimsede DSgnin torque limitorunu kaldıramadığı için bu tip yalanlara bas vuruyorlar 6 ileriler oluyor ama 7 ilerilerde sıkıntı var hala
Hayat benim için artık üç harf DSG :)
yol tutuşu mukemmel bir araç hemde orjinal yayları ile kullanıyorum...
Scirocco R lar 6 ileri DSG.
Özgün ben kopyalamaktan sıkıldım siz iddia etmekten sıkılmadınız :D
roccolardaki 7 ileri kuru tip şanzımanın 400 küsür nm ye dayandığını iddia edenler bir zahmet üşenmeyin sayfa 7 ye bakın vw nin dsg lerle ilgili teknik açıklaması. 250 nm max limit yazdığını göreceksiniz.
http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp/info_center/en/publications/2010/01/environmental_commendation1.-bin.acq/qual-BinaryStorageItem.Single.File/Umweltpr%C3%A4dikat%20DSG_Oct%2008_engl.pdf
Scirocco R 7 ileri değil. 2.5 tfsi larda kullanılan 7 ileri tamamiyle farklı bir şanzıman o 550 nm ye kadar dayanıyor.
dou Macimum hız civic Typer için 220 yazıyor senin araban 220 yapamıyormu ? neyini idda edicem 160 lık Dsgli jetta var dsg beynini programlatttım y.dışında kedimde cipini yaptım 280 nm ile geziyorum 7 ileri ozaman kırılır oylemi :=)
En basiti holinger den sıralı sanzıman aldık dedilerki 400 Nm nin üstünde kırılır 580 nm kullandık söktüğümüzdede tamamiyle tertemizdi her fabrikanın belirli sıkıntıları sae normları var onları aşamazlar yayınlayamazlar Japonyada 3 litre arabanın 280 300 beygiri geçmesinin yasak olması gib i
97 kullanmayın diyorlar 97 kullandım hiçbir sıkıntı yaratmadı buna ne diyeceksin birton sey çıkara bilirim sana :D
üreticiler mutlaka belirli toleransla üretir 280nm olduğuna inanmıyorum daha fazladır mutlaka
supranın getrag v160ının kağıt üzerinde 500nm mi 550nm mi ne kapasitesi var olarak geçer o kapasitenin 3 katını kaldırıyor:) mutlaka toleransı vardır herşeyin olduğu gibi zaten tolerans olmasa bpu modifiyede olmazdı
Kaa scirocco
24-01-2011, 09:22
limit flan bende duymadım 7 ileri dsg arabamda yazılımda war 1 bucuk yıldırda kullanıorum gecen
arkadasımn zoruyla dynoda cıktım bekirde belgelerimde kayıtta arabamda 310 nm tork cıktı
suanada kadarda şanzımandan bişi yaşamadım allaha sukur
stokken de cıkmıstım dynoya o da war kayıtlarda ordada 255 nm cıktı torkum
egeturbo
24-01-2011, 09:58
üreticiler mutlaka belirli toleransla üretir 280nm olduğuna inanmıyorum daha fazladır mutlaka
supranın getrag v160ının kağıt üzerinde 500nm mi 550nm mi ne kapasitesi var olarak geçer o kapasitenin 3 katını kaldırıyor:) mutlaka toleransı vardır herşeyin olduğu gibi zaten tolerans olmasa bpu modifiyede olmazdı
işte bunu insanımıza anlatamıyoruz.
Dd tune doğan abi subarusunun turbosu garrett web sitesinde 400 hp ye kadar desteklediğini söylüyordu fakat Doğan abilerin 430 lu bi dyno cıktısı vardı.
heleki garrett şöyle birsey yapıyor 400 beygir 1 milyon kilometre ama sen 450 alırsan alıosun kilometreler eline :)
heleki garrett şöyle birsey yapıyor 400 beygir 1 milyon kilometre ama sen 450 alırsan alıosun kilometreler eline :)
garrettde bwde maplerini yada turbo kapasitelerini her zaman az söylerler:) strateji sanırım
Boost Up
24-01-2011, 10:57
Atlar gibi oldu ama, o zaman 7 ileri a3 1.4tsi ya güvenle remap yada yazılım yapabılır mıyız?
Atlar gibi oldu ama, o zaman 7 ileri a3 1.4tsi ya güvenle remap yada yazılım yapabılır mıyız?
evvet yapabilrsin neden yapamayasın
Boost Up
27-01-2011, 03:15
evvet yapabilrsin neden yapamayasın
tamamdır Özgün abicim yakın zamanda uğricaz sana o zaman:D
getrag f28 içinde 280 nm ler belirtilir fabrika verisi maksimum olarak ama ben bile 500 den fazla nm ile 2 yıldan fazla kullandım.
fabrika ürünü zorlamayın kırmayın elinize almayın biz de 1 milyon km arkasında duralım siz kurallara uyarsanız ha uymazsanızda büyük ihtimalle birşey olmuycak psikolojisine giriyor olmalı sonuçta ordaki dişlinin direkt olarak kırıldığı güç belki 1000 nm ama 1 haftada kırıldığı güç 500 nm stresse girmediği makul güç ise 250 nm olabilir.....
hsyn_çvk
28-01-2011, 09:23
ahh ahh şöle biri tr'de çıkıp clio rs'e custom yazılım yapsa herhalde ilk yapacağım iş araca piston siparişi vermek olucak :icon_tup:
ahh ahh şöle biri tr'de çıkıp clio rs'e custom yazılım yapsa herhalde ilk yapacağım iş araca piston siparişi vermek olucak :icon_tup:
Gel canem halledeyim
Eyup Duygun
28-01-2011, 15:34
ahh ahh şöle biri tr'de çıkıp clio rs'e custom yazılım yapsa herhalde ilk yapacağım iş araca piston siparişi vermek olucak :icon_tup:
Stock ecusuna bunu bırcok kısı hal eder.Gayetde kolay flashlanır rs'in ecusu
Mühendisler hiç bir zaman dizayndaki toleranslı limitleri açıklamazlar.Sadece derlerki kardeşim şu torka kadar kullanırsan ömür boyu veya milyon km'ler boyunca sıkıntısız kullanırsın öbür türlü ömürden yersin..Ki o limitleride üreten haricinde bir allahın kulu bilemez :)
KSK-VTEC
28-01-2011, 15:56
Gel canem halledeyim
Ahahahahah belayı sardın başına :D:D
Başka bir marka model araç varmıdır torku 100 101 torka çıkma sakın denilen :) bana da saçma geliyor ya, zaten tüm firmalar standart kullanılmasını önerir ömrünün uzunluğu açısından bu normal birşey.
hsyn_çvk
29-01-2011, 10:01
Gel canem halledeyim
evet o zaman bu mesajın üstüne hedefimi değiştirdim,eskiden en hızlı n/a rs olmak için çabalıyodum artık atmosferiğin en hızlı rs' i olmak için çabalıycaz ;)
özgün kardeşim siz sayın namı değer ''ksk vtec'' yani tolga dündar'ın bozuk bir psikoloji içinde attığı mesaja dikkate almayınız :hahaha:
Ahahahahah belayı sardın başına :D:D
sana mahcupum kanke
Başka bir marka model araç varmıdır torku 100 101 torka çıkma sakın denilen :) bana da saçma geliyor ya, zaten tüm firmalar standart kullanılmasını önerir ömrünün uzunluğu açısından bu normal birşey.
Vw dsg şanzımanlı araçlarının çok kurcalandığını bildiği için böyle bir döküman yayınlamış olabilir..Veya problemlerinden ötürü bir mesajda vermiş olabilirler..Hani bakın bizim safe limitlerimiz bunlar,aşarsanız sıkıntı yaşarsınız diye..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.