PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : s13 ca18det help meee



METE
17-03-2011, 19:20
arkadaşlar s13 200sx almak istiyorum ama kafam cok karışık araç hakkında genel bilgiden başka hıcbır bılgım yok kımler ne bılıyor ogrenebılırsem mesela aracın kronık sorunları varmı artıları eksıler parça sorunu yada dıkkat edılmesı gerekenler neler yardımcı olursanız sevınırım

ef186
17-03-2011, 19:24
arkadaşlar s13 200sx almak istiyorum ama kafam cok karışık araç hakkında genel bilgiden başka hıcbır bılgım yok kımler ne bılıyor ogrenebılırsem mesela aracın kronık sorunları varmı artıları eksıler parça sorunu yada dıkkat edılmesı gerekenler neler yardımcı olursanız sevınırım


bencede güzel bi secım olur helekı ıbızaya gore dusunursek en mantıklı secım polo olur dıye dusunuyorum fıyatta rakıplerıne oranla makul

Üyelerimiz - TechTurkey Forum (http://www.techturkey.com/forum/uyelerimiz/)

bolumunde kendinizi tanitiniz .

METE
17-03-2011, 19:28
hemnn tanıtalım o zmn :) heyecandan hemen yazdım dayanamadım acıl bılgıye ıhtıyacım var bu konuda.

ef186
17-03-2011, 19:33
hemnn tanıtalım o zmn :) heyecandan hemen yazdım dayanamadım acıl bılgıye ıhtıyacım var bu konuda.

:D

http://www.techturkey.com/forum/project-cars/42743-200sx-s-thirteen-gorke-kaporta-boya-sac-pres-cam-kilit-motor-ecu.html

bu linkte s13 ile ilgili her turlu gorsel ve bilgi mevcuttur bir inceleyin baya bir fikir sahibi olursunuz .

METE
17-03-2011, 19:37
:D

http://www.techturkey.com/forum/project-cars/42743-200sx-s-thirteen-gorke-kaporta-boya-sac-pres-cam-kilit-motor-ecu.html

bu linkte s13 ile ilgili her turlu gorsel ve bilgi mevcuttur bir inceleyin baya bir fikir sahibi olursunuz .

teşekkur ederım aslında bı yandan da sıte ıcerısınden araştırıyorum spawn nıcklı arkadaşın konusunu okuyordum bıraz once guzel bılgıler alıyorum ama buraya konu acmamda kı sebep kullanıcıların araçla ılgılı kafasına takılan şu ıyı bu ıyı degıl gıcık oluyorum dediği şeyler.. hemen ıncelıyorum verdıgınız lınk'ı teşekkur ederım

[RaCeR]
17-03-2011, 19:56
elektrik tesisatı en önemlisi =)))

tdipower
17-03-2011, 20:10
bobinleri pek meşurdur :)

METE
17-03-2011, 20:22
;2136460']elektrik tesisatı en önemlisi =)))

elektrik tesisatı demişssiniz ne gibi sorun cıkarıyor süreklı olan birşeymı ?

METE
17-03-2011, 20:23
bobinleri pek meşurdur :)

hayırlısı diyelım o zmn bakalım daha ne eksi yanları var inşllh arada bir iyi yorum yapan da olur :D

gorke
17-03-2011, 20:32
kronik hortumlarıdır. hepsini değiştirmeniz gerekir. üst kapak kesinlikle elden geçirilmeli sert kullanımda eskilikten dolayı kronikleşebilir üst kapak elemanları.. nasıl bir araç bakıyorsunuz bilmiyorum ama piyasada düzgün yapılı s13 az var. bunun haricinde bobinleri kronik değildir, fakat problem yaratabilir. bazı modifikasyonlara ihtiyacı vardır. mekanik hiçbir yan sanayi parçayı kabul etmez. elektrik tesisatı yaşından dolayı elden geçirilmeli kesinlikle... ben tesisat problemi yaşamadım mesela ama kaporta esnasında araç dağınıkken bi fare arkadaş tesisatın bazı bölümlerini kemirmişti elden geçirdik bir çok kısmını, uzun süredir sıkıntısız kullanıyorum. bu araçları herkes toplayamaz motor olarak. bilgili güzel parçalar ile toplanmalı. yaşından dolayı conta takımı, yağ pompası, devirdaim, triger yeni olmalı, enjektörler test edilmeli, sıfır buji, benzin pompası takılmalı. radyatör temizlenmeli.turbo oem çoğu genelde bitik oluyo çakma çukma kullanılmamalı, ortalama boyutlarda intercooler taklıabilinir veya eskisi temizlenebilir bu hedef olarak düşündüğünüz hpye bağlı.bazı insanlar yan sanayi krankla filan topluyo bu otomobilleri. asla kabul etmez, taşlanmış bile bana göre kullanılmamalı. parça olarak darton gömlek ve kaliteli manifold harici her parçası mevcut. bir vtec gibi parçaları inanılmaz çok yok fakat ne isterseniz getirtebiliyosunuz ve bulabiliyosunuz. kaporta olarakta sorun varsa hem mekanik hem kaporta spawn ve bnm açıkçası bilmediğimiz noktası yok bu otomobillerin yine sorabilirsin. ama açıklayıcı net sorular sor bence çünkü çok şey var. yüzeysel soru sorma bence :)

METE
17-03-2011, 20:48
net sorular sor demişssiniz vallahi elimden gelen netlik bu :) çünkü bundan önce hiç nissanla ugraşmadım bmw'de olsa baya bi irdelerdim ama şu konuda mazur gorun. acık olabılecegım şey araç alırken neye dıkkat etmelıyım ve aldıgım arac ne gıbı kosullarda benı yarıyolda bırakır :) bu aracı sadece hafta sonları zevk aracı olarak kendımı drift adına geliştirmek ıcın tercıhım ve s13 gercekten cok guzel araç kı drift ıcınde cok yeteneklı bence tabı sız daha ıyı bılırsınız kullanıcısı olarak

gorke
17-03-2011, 20:53
piston kompresyonu ölçtürmelisin. turbosuna, egzozuna, altına, şasesine, frenlerine, alt takım eksikliklerine ve mekanik problemlerine bakmalısın kullanarak... motoru toplandıysa nasıl hangi parçalarla toplandığı çok öenmli sorup öğrenmelisin... kaportadada nerde boya var değilde pas çürük ne alemde ona bakmalısın.

METE
17-03-2011, 20:58
anladım cok teşekkur ederım pekı şöyle bı sorum olacak kullandıgınız s13 de kullanımdan yana sıkıntı veren bı ozellıgı varmı yanı mesela bu aracları genelde kullanan yanılmıyorsam drift amaclı bu konularda araçların stock kondisyonu yeterlımi ?

Tugral
17-03-2011, 21:00
allah sabır, erdem, para ve güç versin

Tugral
17-03-2011, 21:01
anladım cok teşekkur ederım pekı şöyle bı sorum olacak kullandıgınız s13 de kullanımdan yana sıkıntı veren bı ozellıgı varmı yanı mesela bu aracları genelde kullanan yanılmıyorsam drift amaclı bu konularda araçların stock kondisyonu yeterlımi ?

gayet yeterli birtek diferansieli kaynaklattır ileride

METE
17-03-2011, 21:03
allah sabır, erdem, para ve güç versin

hımm hadi o zmn vazgeçtim ben :) abi bu ne yaa vallahi ömrümden ömür alan cümle oldu senınkı muhakkak ıyı yanı olmalı :) ( bu arada stem degil size karşı yanlış anlaşılmasın ) sabır konusunda muzdarip olabılırım arac her ne olurda uzun sure yatarsa bendekı sabır yetersız kalır sanırım dayanamam :S

gorke
17-03-2011, 21:04
coilover ve kiltsiz drift biraz zor sadece köşe başı yanlarsınız o kadar. 180-200hpler coilover ve kilit kombinesi ile drift için yeterli ama düzgün bakımlı olmalı aracınız, anlık değerleri görmeniz çok önemli araçta yağ su sıcaklığı, yağ basıncı, afr.. göstergeler, yağ soğutucu, intercooler. uzarda gider liste. ne kadar para o kadar çokomel kısacası.

manevi olarakta mevlana sabrına sahip olursunuz bu otomobille bitene kadar... bu da çok büyük bir erdemdir zaten :)

METE
17-03-2011, 21:05
gayet yeterli birtek diferansieli kaynaklattır ileride

peki kaynak ile %100 kilitli olmuş olacak dedıgınıze gore bunun araca zararı oluyor mu yada kullanım acısında %100 kilitli diff ne sıkıntı yada avantaj verır ?

METE
17-03-2011, 21:09
manevi olarakta mevlana sabrına sahip olursunuz bu otomobille bitene kadar... bu da çok büyük bir erdemdir zaten :)

inşallah o maneviyata ulaşırız ama bu şekılde degıl :) benım bıldıgım fabrıka verısı 169 hp ca18det'ler pekı anladıgıma gore cabuk hasar goren narin bir motor buna göre motora ortalama 220 hp'lerı gormek ıcın ne yapmamız lazım motoru kucagımıza almadan tabı :)

METE
17-03-2011, 21:15
bu arada gorke bey özelden pm attım müsait oldugunuzda bakarsanız sevınırım.

METE
18-03-2011, 10:55
başka düşüncesi bilgisi olan yok mu arkadaşlar ?

kRo_bOy
18-03-2011, 16:37
heralde sitedeki en son s13 mağduru bendim alırsan benimki ortadan kalkcak:D:D
hhaahah şaka ama açık konuşiyim stresi kaldırırım zorluklarla iyi mücadele ederim dersen al ama zor bi işten hemen sıkılıp bırakıyosan alma bende şansıma hiç beklemediğim anda bi s13 sahibi oldum daha önce nerdeyse dışından bile görmemiştim s13 ü ama bu arabanın şu güzelliği var bilmiyorum anlamıyorum diyosun ya işte bu araba kendini sana öğretiyor:D:D
ben denizlide bilen kişi olmadığı için önceleri çok zorluk çektim ama dayağı yiye yiye sonunda 2 yumruk atmayıda öğrendim sen ankaradasın daha şanslı en azından bu arabaları görmüş bilgili kişileri bulursun bende en son izmir e götürdüm kurtuldum ama görkemin ve diğer arkadaşlarında dediği gibi yan sanayi parça kulllancaksan veya bunun orjinali çok pahallı aman bundan nolcak yan sanayi alalım dersen sakın alma çünkü hemen anlıyor bu araba yan sanayiden
ben saolun jdm works mustafanın sayesinde kurtuldum sr20det attık rahat ettik
neyse konuşursam günler sürer benim anlattıklarım s13 ve başıma gelenler diye kitap yazsam tutar heralde çok şükür şimdi kapının önünde yatıyor sorun olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım iyi günler kolay gelsin

METE
18-03-2011, 17:01
ca18det'de ne sıkıntılar yaşadınız ki sizi sr20det'e yöneltti ? vallahi her türlü bilgiye açım bu araçla ilgili.

onurdestan
18-03-2011, 19:44
ben s13 ümü 2 hafta önce sattım 20 yaşında bi japon arabasına göre oldukça iyiydi aldıktan 2 ay sonra yatak vurmaya başladı ytaklar değişti çıkma krank fiyatı taşlanmamış 1000-1250 tl arasıdır.orjinal yatakları serviste 260 tl bunlar dışında kaporta parçaları biraz sıkıntılı ama çıkmacıda hepsini buldum fiyatlar normal otomobillere göre yüksek tabiki ama yok değil camları çok değerli onlara çok dikkat et :) bide kronik olarak itecek sesi problemi var sanırım benimkinde vardı 1 tanesinde onlarında tanesi 25 tl olması lazım bunlar dışında bana bi sıkıntısı olmadı şimdiden ilan verim yazın falan anca satılır derken 5 günde satıldı hevesimi tam alamadım açıkçası :)

ergin
18-03-2011, 22:49
:) baya hizli olmus satis isleri :) parca olarak sikinti olmayacak sanirim gorunene gore