Orijinalini görmek için tıklayınız : VF34 mü, VF35 mi? yoksaaa??
Arkadaşlar GC8 e yeni setupum için bir standart IHI turbo bakmaktayım. Amaç TD04 ün yerine yine değişiklik yaspmadan bir turbo takmak. Ancak değiştiğim bu turbo ile basıncımı en azından üst rpm lere dek taşıyabilmek. Şuasnki TD04 üm malesef 1.2 bara kadar peak atıyor ancak üst devirlere doğru bu 0.5 bar altına dahi düştüğü oluyor. Tabi birkaç denemeden sonra zaten stok intercoolerımda yetmediği için sonuç iyice hüsrana dönmekte.
Şimdi Yurt dışı birçok forumda VF34-VF35 kıyas edilmiş. Çokta farklı yorumlar var. VF34 daha geç dolar diyende var, alakası yok VF35 le aynı yerde dolan diende var. VF35 lagsız diende var, aynısını VF34 içinde söyleyen mavcut.
Benim amavım STİ tmic ile kullanıp sürekli 1 bar halinde basar şekilde aracı kullanmak. Uygulamada bu 2 si arasındaki farkı belirtecek arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
ecz_murat
10-05-2011, 18:08
bir ara wrx için araştırmam sonucunda vf 34 de karar kılmıştım.
ben vf 35 kullanmıştım 1 bar üstü ikisiylede rahat kullanırsın aralarında çok güç farkı oldugunu sanmıyorum.
34 - 35 aynı sadece vf34 BB olduğu için cabuk spoon edıo üstleri biraz daha etkıli sadece o kadar.. bulabiliyosa vf22 tak derim tek efsane VF serisi turbo odur..
Ayni fiyata olsa hamgini onerirsinpeki sulhi?
Bide tdo4 yerine sorunsuz oturuyor degilmi vf34 de? Cunku onun eksoz housingi 15 degil 20 falan demislerde
sok tdo04. takabiiyosan kesınlıkle 34 tak derdım tabiki.. ama tamir felan görmemiş olsun mümkünse.
tdo04 ün yerın vf35 cük diye oLur.. vede takabiliyosan 34 tak tabiki mümkün mertebe tamir vs görmemiş bi turbo olsun.
Bu turbolarin disinda 18g yada bambaska turbo onerisi vsrmi?
18g de olur tabiii..
bulabilirsen 22 tak derim. FMİÇ kullan ama..
Abi fmic yokki adam akilli piyasada. Bulmak zo, custom ugrasisi istiyor. Yoksa roll icin yapiyorum, takicam ters scoopuda kurtilcam ama nerde.
Bu arada bildigin Tarmac Cusco awd viskozu varmi bildigin yerde?
cetinkaya55
10-05-2011, 20:32
gt42'ye geçmeden önce vf43 kullanmıştım gayet iyi olmuştu td04 'den biraz geç kalıyordu ama memnundum.
AhmetKadir
19-05-2011, 21:15
gt42'ye geçmeden önce vf43 kullanmıştım gayet iyi olmuştu td04 'den biraz geç kalıyordu ama memnundum.
cok simetrik bi yukselıs olmus bulent abi :D:hahaha:
kickboxer
19-05-2011, 21:33
Abi fmic yokki adam akilli piyasada. Bulmak zo, custom ugrasisi istiyor. Yoksa roll icin yapiyorum, takicam ters scoopuda kurtilcam ama nerde.
Bu arada bildigin Tarmac Cusco awd viskozu varmi bildigin yerde?
ben satıcam abi az bekle:D greddy fmic borular dail slıkonları kelepcesı bılem:D
cetinkaya55
25-05-2011, 11:33
cok simetrik bi yukselıs olmus bulent abi :D:hahaha:
43-42 'ye düşmüşüz haberimiz yok..:beuj::hahaha::D:D
Arkadaşlar GC8 e yeni setupum için bir standart IHI turbo bakmaktayım. Amaç TD04 ün yerine yine değişiklik yaspmadan bir turbo takmak. Ancak değiştiğim bu turbo ile basıncımı en azından üst rpm lere dek taşıyabilmek. Şuasnki TD04 üm malesef 1.2 bara kadar peak atıyor ancak üst devirlere doğru bu 0.5 bar altına dahi düştüğü oluyor. Tabi birkaç denemeden sonra zaten stok intercoolerımda yetmediği için sonuç iyice hüsrana dönmekte.
Şimdi Yurt dışı birçok forumda VF34-VF35 kıyas edilmiş. Çokta farklı yorumlar var. VF34 daha geç dolar diyende var, alakası yok VF35 le aynı yerde dolan diende var. VF35 lagsız diende var, aynısını VF34 içinde söyleyen mavcut.
Benim amavım STİ tmic ile kullanıp sürekli 1 bar halinde basar şekilde aracı kullanmak. Uygulamada bu 2 si arasındaki farkı belirtecek arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
STI tmic takicaksan eger bunu tavsiye edecegim fakat enjektor ve ecu isin ne dusunuyorsun?
Deadbolt Turbo Super 16G - Tarmac - USA (http://www.tarmac-usa.com/index.php?productID=326)
Abi benim hedef gücüm 300hp belkim bi 15hp fazlası. Bu nedenle 16g bana ağır gelir benim en dolu dolu kullanacağım VF34-35 ikilisi. Bunların 2. eli 550 den başlıyor 1000tl en pahalısı.
Bu değişiklikler içinse ecu ve enjektöre gerek yok. Basit SAFC ayarı ile götürcem işi.
Abi benim hedef gücüm 300hp belkim bi 15hp fazlası. Bu nedenle 16g bana ağır gelir benim en dolu dolu kullanacağım VF34-35 ikilisi. Bunların 2. eli 550 den başlıyor 1000tl en pahalısı.
Bu değişiklikler içinse ecu ve enjektöre gerek yok. Basit SAFC ayarı ile götürcem işi.
150bindeki enjektorlere guvenilmez, sakatlik olmasin
şuan zenginim 1.1 bar ile dolanıorum. Daha fazla bar açmayacağım için sanırım sıkıntı çıkmayacak. walbro iice işettirio.
Dediğin gibi sıkıntımız enjektör olsun. En ucuzu o çünkü.
şuan zenginim 1.1 bar ile dolanıorum. Daha fazla bar açmayacağım için sanırım sıkıntı çıkmayacak. walbro iice işettirio.
Dediğin gibi sıkıntımız enjektör olsun. En ucuzu o çünkü.
afr kacta senin suan 1.1 barda?
ahmet3425
25-05-2011, 15:20
daha once o arabada 16 g turbo vardı cok guzel doluyordu ve basıncı hiç bırakmıyordu...
birtek ayar yaptıramadıgımız icin keyfini surememistik ama tavsiye ederim cok keyifli bi turbo cok erken doluyor yukarlardada hiç bırakmıyor...
daha once o arabada 16 g turbo vardı cok guzel doluyordu ve basıncı hiç bırakmıyordu...
birtek ayar yaptıramadıgımız icin keyfini surememistik ama tavsiye ederim cok keyifli bi turbo cok erken doluyor yukarlardada hiç bırakmıyor...
Fmic olmadan 16g sıkıntı çıkartır, 16g adı gibi küçük bi turbo değil :D
Fmic olmadan 16g sıkıntı çıkartır, 16g adı gibi küçük bi turbo değil :D
fmic olmadan 18G sorun cikarir, ankarada denedik sti tmicle sorunsuz oldu 16g ;)
zaten 16g de neyin 16 g si :D
96 ların orjinali zaten td05 16g.
ama birde süper 16g falan die palleri değişeni vardı. Yani varyasyon çok.
fmic olmadan 18G sorun cikarir, ankarada denedik sti tmicle sorunsuz oldu 16g ;)
İzmir iklim olarak daha sıcak olduğundan o şekilde yazdım patron
zaten 16g de neyin 16 g si :D
96 ların orjinali zaten td05 16g.
ama birde süper 16g falan die palleri değişeni vardı. Yani varyasyon çok.
Üzerindeki Td05 revizyon görmediyse yada yenilenmediyse performans olarak Mevcut bir 16g gibi çalışmıyodur. Bendedi td05'i sattığım kişi 400 liraya tamir takımı ile sıfırlatmıştı arabasını kullandığımda sattığım turbo olduğuna inanmam biraz vakit aldı :D
İzmir iklim olarak daha sıcak olduğundan o şekilde yazdım patron
dogru orasi iklim degil pek izmir cesme arasi cinnet geciriyordum 2005de :D
ahmet3425
25-05-2011, 15:27
Fmic olmadan 16g sıkıntı çıkartır, 16g adı gibi küçük bi turbo değil :D
valla abi ben onu bunu bilmemde guzel turboydu :D
Abi benim evc ayarımla bile araç şuan inceden uçuo. Yani S3 kıvamında, sti kıvamında yürüyor.
Benim istediğim 1-2 iyileştirme ile bunu dahada güzel hale getirmek.
Abi benim evc ayarımla bile araç şuan inceden uçuo. Yani S3 kıvamında, sti kıvamında yürüyor.
Benim istediğim 1-2 iyileştirme ile bunu dahada güzel hale getirmek.
Vf34 veya 35 hangisi daha iyi kondüsyonda bulunursa, Sti tmic 1.1 devam
Ama tool'a enjektör konusunda katılıyorum. Normalde bu setup'a gereksiz ama 15 yılın verdiği yorgunluk göz önünde bulundurulmalı.
zaten 16g de neyin 16 g si :D
96 ların orjinali zaten td05 16g.
ama birde süper 16g falan die palleri değişeni vardı. Yani varyasyon çok.
bu neden ucuz arastirmak lazim
Blouch TD05H 16G Turbo Upgrade - Turbo Upgrades (http://www.fastwrx.com/dezitd16gtuu.html)
Vf34 veya 35 hangisi daha iyi kondüsyonda bulunursa, Sti tmic 1.1 devam
Ama tool'a enjektör konusunda katılıyorum. Normalde bu setup'a gereksiz ama 15 yılın verdiği yorgunluk göz önünde bulundurulmalı.
stock enjektorler kac CC?
stock enjektorler kac CC?
440cc başkan
440cc başkan
baskan baskan,
istanbula gelince rakimi ismarlican :D
440cc ise zaten sorun yok
baskan baskan,
istanbula gelince rakimi ismarlican :D
Bogazdayiz.com :D
vf35 ide sadece daha fazla basınç açmak için değil
5000dd sonrası aracın basıncı direkt düştüğü için istiyorum. sti tmici ise 7-8 roll sonrası araba iice bayıldığı için istiyorum.
vf35 ide sadece daha fazla basınç açmak için değil
5000dd sonrası aracın basıncı direkt düştüğü için istiyorum. sti tmici ise 7-8 roll sonrası araba iice bayıldığı için istiyorum.
suanki tmic a4 defter kadar zaten takacagin herhangi buyuk turboda havayi sogutamayacagi icin avans vurur yazik yani ;)
Tabi kesinlikle 2 sini bir arada değiştiririmde, birde şöle bir gerçek var.
Büyük turbo daha geç dolduğu gibi daha zor ısınır. 7-8 roll geçmediğin sürece gene sıkıntı olacağını sanmıyorum ısı açısındasn.
UĞUR YUMAK
25-05-2011, 20:56
satılık VF 12 var :D
Bulamadimki karar vereyim :)
kickboxer
27-05-2011, 21:54
eskiden o arabada super16g vardı ben tavsıye etmıstım cok guzel bir turbo bana göre 3k rpm de 1 bara oturuyodu en son kullandıgımda kı redline a kadar 1 psi bile düşmeden tutabılıyor.
sti tmic ise diğer aftermarket tmic lere nazaran cok cok daha ıyı sogutma saglıyo
sogutma bakımından bakarsak bence tmic lerin kotu yanıları konumu (geniş yüzey ve daha cok daha fazla hacımlı kullanamıyo olmak) ve 200 lü km lerden sonra scooptan ıcerı hava sokalamıyo olması.
subaru yapabılecegı en verimli cooleri tasarlamıs bu yuzden cogu kımseler sti tmic tercih ediyor testlerde hep en ust sıralarda bu yuzden cost efficient ürün diyola gavur abiler.
16g ıle tmic kullanılar bılır ankarada cüneyt abı kac senedır 350+ hp lerde stock motor kullanıyor
96 97 98 lerin bildiğim kadarıyla 380cc
99 00 lerın 440 cc
18g le de sti tmic cok skıntı cıkarmıyo fakat yaz aylarında water speyi biraz fazla kullanmak lazım:):)
sürç-i lisan ettiysem affola
saygılar
yahu bu td04 neden benim aracımda 1.4 lere kadar peak vuruyor ve basınç son devirlere kadar 1.1'in altına inmiyor? :D:D:D
egzantrik yapısındanmı kaynaklanıyor acep?
satılık sti turbosu varmı veya 16g 18g olabilir
yahu bu td04 neden benim aracımda 1.4 lere kadar peak vuruyor ve basınç son devirlere kadar 1.1'in altına inmiyor? :D:D:D
egzantrik yapısındanmı kaynaklanıyor acep?
emme manifoldundaki basinctan varsayimlara varmayin. MAF dan gecen hava miktarini okuyun..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.