Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Digiturk Müşteri Hizmetleri



Tunacan
28-05-2011, 12:21
2 yıl 1 aydır Digitürk + üyesiyim.
Dün üyeliğimi sonlardırmak için müşteri hizmetlerini aradım. 2 yıllık kontratım da bitti nasıl olsa diye düşündüm.
Müşteri hizmetlerinde ki görevli iptal etmemem için bir sürü teklif sunmay çalıştı. Kabul etmedim.
Nasıl olsa 2 yıllık kontrat bitti, iptal edeyim kurtulayım gereksiz para ödemekten.
Fakat gel gör ki benim hiçbir imzam, sözüm olmadan kontratı 1 yıl daha uzatmışlar. Neye dayanarak uzattınız dediğimde ise faturada yazıyor dedi. Ben tahütte bulunmuşmuyum? Hayır? Eee? 11 aylık tahhüt ücretini ödersem üyeliğimi kapatabilirlermiş. Tüketici mahkemesine vereceğimi söyleyip telefonu kapattım.

Böle bir şey başına gelen var mı?
Ne üye olurken böyle bir şey imzaladım ne de sonradan. Benim gıyabımda nasıl benim adıma tahüüt verebilirler?Bunun yasal dayanağı var mı?

Chatin
28-05-2011, 12:24
ohaa! sözleşmede iptal ettirirseniz evini arabanızı karınızı kızınızı da elinizden alırız falan yazsalarmış. bu adamlara bu sözleşmeleri hazırlamalarına izin veren devletin de suçu var. korsan izle tuna. ne sözleşme var ne birşey ver paranı izle maçını.

tüketici mahkemesine direk başvur. hatta hatalı bulunursa tazminat davası da açabilirsin. uğraşmam dersen bir avukata söyle yarı yarıya paylaşalım de avukatın da işine gelir senin de.

dgoo
28-05-2011, 12:25
Yazılı ve sözlü taahhütle bulunmadıysan bi yiyemezler.
İş mahkeme boyutuna gelirse maddi manevi kazanırsın zaten.
Digiturk müşteri temsilcilerinden nefret ediyorum.
Geçen kadın aradı aralarında erotik kanallarında bulunduğu paketi ısrarla sokuşturmaya çalıştı.
Ben utandım

h.guroglu
28-05-2011, 12:27
öncelikle ilk olarak imzaladığın üyelik sözleşmesinde o şekilde bir ibare yoksa kendileri kafalarına göre uzatamazlar yetkileri yok sen tekrar müşteri hizmetlerini ara ben bu şekilde bir talimat verdiysem ya bana bunun kanıtını gösterin yada üyeliğimi iptal edin diye konuş üyeliğini iptal ediceklerdir

onurgoyunc
28-05-2011, 12:42
iptal edilmesini istiyorsanız süre bitmeden arayıp bildirmeniz lazım. yoksa kendiliğinden devam ettiriyorlar. benzer durum benimde başıma gelmişti. üyeliğin süresi bitmişti, kendileri en üst paketten uzatmışlardı ama bende aylık parayı almışlardı.

CaNeR44
28-05-2011, 12:46
ya çok üçkağıtçılar onlarla yüzyüze görüşebilecek bir yerleri yokmu çağrı merkezi bizi dinlemiyor kendi kendine istediği cevapları veriyor

cagri-35
28-05-2011, 13:43
Digiturk öyle gerci cogu fırma oyle bunlardan bırısıde smıle.

Bızım dıgının bırısı 5 yıllık oldu gecen gun artık kapatalım dedık o kadar cok sey sundularkı ınsanı kapatmaktan vazgecırıyorlar.1 gunde acılan hattın kapanması 7 gunu buluyor. İstanbula faxlar çekılıyor vs. vs. onaylanıyor merkezden neler neler böyle böyle ınsanları bezdırıyorlar..

Baska baslık acmadan buradan yazmak ıstıyorum bende eger tunacım kızmazsan . Benımde smile ile derdim var. Ben benım 1mbit sınırsızı bundan 7 8 ay once 2mbit sınırsıza gecırmıstım ama gel gorkı artık gerek yok 1e gerı duselım yada 8mb adil kullanım olana geceyım dedım araya 100 lıraya yakın fark cıkarıyorlar. 2mbit olan daha ust paketmıs alt paketten uste gecerken ucret talep edılmezmıs ama alta gerı donerken boyle bırsey varmıs. Telefonda degısımı yaparken yetkılıye en az sormadıysam 3 kere sordum yarın oburgun degıstırmek ıster dusurmek ıstersem hızı bu sekılde yapabılırım ekstra bısey olmadan degılmı dedım herhangi bi ucretı yok demıslerdı. Lanet edıyorum bı suru fatura oduyorum ama neysekı oldu 19 ay . en kotu 24 ay oldumu kapatıcam dırek bunu yuzlerınede soyledım ama ıpleyen yok. Su andda ne yapılabılır bılen varmıdır??

h.guroglu
28-05-2011, 13:49
Digiturk öyle gerci cogu fırma oyle bunlardan bırısıde smıle.

Bızım dıgının bırısı 5 yıllık oldu gecen gun artık kapatalım dedık o kadar cok sey sundularkı ınsanı kapatmaktan vazgecırıyorlar.1 gunde acılan hattın kapanması 7 gunu buluyor. İstanbula faxlar çekılıyor vs. vs. onaylanıyor merkezden neler neler böyle böyle ınsanları bezdırıyorlar..

Baska baslık acmadan buradan yazmak ıstıyorum bende eger tunacım kızmazsan . Benımde smile ile derdim var. Ben benım 1mbit sınırsızı bundan 7 8 ay once 2mbit sınırsıza gecırmıstım ama gel gorkı artık gerek yok 1e gerı duselım yada 8mb adil kullanım olana geceyım dedım araya 100 lıraya yakın fark cıkarıyorlar. 2mbit olan daha ust paketmıs alt paketten uste gecerken ucret talep edılmezmıs ama alta gerı donerken boyle bırsey varmıs. Telefonda degısımı yaparken yetkılıye en az sormadıysam 3 kere sordum yarın oburgun degıstırmek ıster dusurmek ıstersem hızı bu sekılde yapabılırım ekstra bısey olmadan degılmı dedım herhangi bi ucretı yok demıslerdı. Lanet edıyorum bı suru fatura oduyorum ama neysekı oldu 19 ay . en kotu 24 ay oldumu kapatıcam dırek bunu yuzlerınede soyledım ama ıpleyen yok. Su andda ne yapılabılır bılen varmıdır??


ses kaydı almıyorlarmı nerdese tüm müşteri hizmetleri ses kaydı alıyor konuştuğun tarihi söyle ordan belli olur defalarca sorduğun ;)

2Fast4Me
28-05-2011, 13:51
Bana da Superonline böyle bişey yaptı. biraz daha farklı ama, fiber internet uygulamasından adsl uygulamasına geçiş yaptığımda bana sormadan yada bildirmeden sözleşmemi de güncellemişler, sadece 2 ay bana girdiği için pek uğraşmak istememiştim, Bunların vizyonu müşteri nasıl yolarız felsefesi üzerine kurulmuş maalesef. Hayır anlamadığım nokta ise şu müşteri hizmetleri müşteriyi memnun etmeye çalışmaz mı ? , bunlar ise müşterinin açıklarını bularak şirkete kar sağlamaya çalışıyorlar.Bu şekilde prim mi alıyolar acaba diye düşünmeye başladım.

timmaah
28-05-2011, 13:57
sanırım biten üyelik aksi belirtilmediği taktirde otomatik yenilenio eski sözleşmede olabilir böle bi madde..

cagri-35
28-05-2011, 13:59
ses kaydı almıyorlarmı nerdese tüm müşteri hizmetleri ses kaydı alıyor konuştuğun tarihi söyle ordan belli olur defalarca sorduğun ;)

sordum bunu ama o kadar eskı kayıtların tutulmadıgını zaten guvenlık acısından anonslarındada tum konusmalar yerıne bazılar kalıte standartları acısından tutulmaktadır dıyor smıle da . Yanı bana bunun ucu bılerek acık bırakılmıs gıbı gelıyor bu sekılde ıslerıne gelmeyen bırsey oldumu bu konusmanın kaydı malesef yok dıyıp ısın ıcınden cıkabılıyorlar.

MuratB
28-05-2011, 14:04
karamehmetin adının oldugu bütün firmaların klasik oyunu.geçmiş olsun

hddsheriff
28-05-2011, 14:49
ben iptal ettireli yaklaşık 3 ay oluyor hala haftada 3 kere arayıp yalakalık yapıyorlar, ana avrat küfür edip kapatıyorum artık :)

Tunacan
28-05-2011, 18:25
Desteğiniz için teşekkür ederim.
Bugün tekrar görüştüm. Güya tahütü bana telefonla bildirmişler. Zaten askerdeydim nasıl bildirebilirler? Ispatlayın dedim tamam dediler. Bakalm ne çıkacak?

AvcI
29-05-2011, 00:04
işden ayrıldığını faturaları ödeyemeceğini söyle, kapatırlar

onursumer
29-05-2011, 12:12
kontrat yenlieme yapabilirler ama iptal etmeleri gerekiyor çünkü 2 yıllık iptal etmeme kısmı sadece ilk yeni üyelikler için geçerli olması gerekiyor

biraz uğraşırsanız herturlu iptal ederler bende seneler once sorun yaşamıştım şimdi kullandığım kredi kartı digiturk ile anlaşmalı her sene üyeliğimi banka üzerinden yeniliyorum hiç onlarla muhattap olmadan ne sorun yaşıyorum ne birşey hemde normalde %25 daha ucuz ödüyorum :D

Dou
29-05-2011, 12:28
Digiturk kadar ... firma yok noktaları siz doldurun

İptal ettirmek için canım çıktı resmen, bide cihazı ayağına götürdük adamların

cookies
29-05-2011, 12:37
ÜyeLik gereken herşeyden nefret ediyorum.ç

kurpat
30-05-2011, 09:26
iptal ettirmek için anam ağladı, yaklaşık 50'nin üzerinde telefon görüşmesi yaptım, kapatmayalım 1 ay donduralım filan diyerek 8 ayda anca kapatabildim....

S.Özeren
30-05-2011, 09:29
siz söz ile beyanda bulunmadan uzatamazlar , bende geçenlerde uzattım baya indirim yaptılar zaten kapatmaya niyetim yoktu yokuşa sürdüm sadece :) , digitürk vip üye olmuşum hatta ücretsiz çekici,ambulans bazı otellerde cafelerde indirimim bile varmış :D

serdar_07
30-05-2011, 09:53
2 yıl 1 aydır Digitürk + üyesiyim.
Dün üyeliğimi sonlardırmak için müşteri hizmetlerini aradım. 2 yıllık kontratım da bitti nasıl olsa diye düşündüm.
Müşteri hizmetlerinde ki görevli iptal etmemem için bir sürü teklif sunmay çalıştı. Kabul etmedim.
Nasıl olsa 2 yıllık kontrat bitti, iptal edeyim kurtulayım gereksiz para ödemekten.
Fakat gel gör ki benim hiçbir imzam, sözüm olmadan kontratı 1 yıl daha uzatmışlar. Neye dayanarak uzattınız dediğimde ise faturada yazıyor dedi. Ben tahütte bulunmuşmuyum? Hayır? Eee? 11 aylık tahhüt ücretini ödersem üyeliğimi kapatabilirlermiş. Tüketici mahkemesine vereceğimi söyleyip telefonu kapattım.

Böle bir şey başına gelen var mı?
Ne üye olurken böyle bir şey imzaladım ne de sonradan. Benim gıyabımda nasıl benim adıma tahüüt verebilirler?Bunun yasal dayanağı var mı?

aynı olay bizimde başımıza geldi lig bitti nasıl olsa dedik kapattıralım dedik 1 yıl daha uzattırmışsınız taahüt etmişsiniz dediler bizde üstelemedk ama bitek bizde değilmiş durum arayıp tekrar iptal ettirmeye çalışcam....sözleşmeler o kadar uzun ki 5 sayfa bi sözleşme mi olur ya zaten en alt kızıma karınca dua sı şeklinde bi şeyler yazıyorlar okumak için büyüteç lazım...

Mivec_4G63
30-05-2011, 09:58
bende digitürkle icralık oldum aynı muhabbeti bana da yaptılar sözleşmeniz devam ediyor diye ben diyorum bitti yok 2 sene doldu falan yok. 500 lira icradan para geldi itiraz ettik bida yolladılar bida itiraz ettik sonra tekrar ligtv almak durumunda kaldık daha da üstelemediler. Ancak bi avukatları var devamlı arıyor parayı ödeyin indirimli olacak diye salağız ya biz de ödeyeceğiz! avukat dediğim avukatın sekreteri arıyor diyorum avukatı ver bana yok ben ilgileniyorum diyor tam komedi. ligtvyi arıyorum bizden çıktı artık orayla muhatap olun diyor. dosya hala icrada sanırsam ancak daha rahatsız etmiyorlar.

Jehuty
08-06-2011, 14:13
Beni de dosyayı icraya vermek ile tehdit ediyorlar daha vermemişler parayı ödeyecekseniz vermeyelim diyor. O avukatın aynı sekreteri sanırım ismini sordum Saniye 'miş. Neymiş hesap numarası veriyim siz yatırın diyor bana oldu dedim sen bana yazılı geçsene bu dediklerini diyorum olmaz geçemem diyor. Tam üçkağıtçı bunlar..