PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : FN2 or EP3 ?



Sayfa : 1 [2]

Cem.B
17-07-2011, 21:27
mini gp nin test sürelerinide bir baksana bu ep3 kesin onuda geçmiştir :)

doush
17-07-2011, 21:34
Bu listeyi bulmak zaman aldi sanirim:) ilk verdigin liste neydi best motoring sureleri degilmiydi yani japon list degilmiydi, benmi anlamiyorum.acaba? Bi tuhaflik var sanki

En başta koyduğum videoda top gear da geçiyordu ep3.. Sonrasında öylesine best motoringleri koydum ki yanında ep3 ün jdm versiyonu olduğu ve 215 hp olduğu yazıyor.. yalan atmak istesem onları silerim bir tuşa bakıyor klavyede.. bu süreleri bulmak zaman almadı üşendim sadece.. fastestlaps.com da var zaten..


mini gp nin test sürelerinide bir baksana bu ep3 kesin onuda geçmiştir :)

Mini Gp'nin daha iyi yol tuttuğunu biliyorsunuz zaten..

Mini GP
Hockenheim Short 1:20.20
Oschersleben 1:55.86

EP3
Hockenheim Short 1:20.90
Oschersleben 1:57.01

Serhat Y.
17-07-2011, 21:37
Doush birde bedford pistin listesini koyarmisin guncel halini, hothach sinifinda iyi derecesi vardi mugen fn2 nin

Cem.B
17-07-2011, 21:39
En başta koyduğum videoda top gear da geçiyordu ep3.. Sonrasında öylesine best motoringleri koydum ki yanında ep3 ün jdm versiyonu olduğu ve 215 hp olduğu yazıyor.. yalan atmak istesem onları silerim bir tuşa bakıyor klavyede.. bu süreleri bulmak zaman almadı üşendim sadece.. fastestlaps.com da var zaten..



Mini Gp'nin daha iyi yol tuttuğunu biliyorsunuz zaten..

Mini GP
Hockenheim Short 1:20.20
Oschersleben 1:55.86

EP3
Hockenheim Short 1:20.90
Oschersleben 1:57.01

çokta fark yokmuş enteresann

Cem.B
17-07-2011, 21:40
Doush birde bedford pistin listesini koyarmisin guncel halini, hothach sinifinda iyi derecesi vardi mugen fn2 nin

bedford pisti ne kanka ya kamyonet markası gibi:)

doush
17-07-2011, 21:41
Doush birde bedford pistin listesini koyarmisin guncel halini, hothach sinifinda iyi derecesi vardi mugen fn2 nin
listenin çoğu..
pug 250 GTI 1.37.3sn 88.8mil ortalama hız
civic type-R 1.34.9sn 95.3mil ortalama hız
renaultsport clio 197 cup 1.34.2sn 96.5mil ortalama hız
renaultsport clio trophy 1.34.0sn 96.5mil ortalama hız
VW scirocco 2.0 TSI 1.32.4sn 98.6mil o.h.
Renaultsport clio 200 Cup 1.32.0sn 97.9 o.h.
Civic Type-R C'ship White (LSD olan bu) 1.31.8sn 97.9mil o.h.
Civic Type-R Mugen 1.28.6sn 104.4mil o.h.
ayrıca megane r26.r süresi de 1.29.0sn 102.3mil o.h.

Burada da hepsi var..

http://www.fastestlaps.com/tracks/bedford_autodrome_west_circuit_2004_to_06_2008.htm l


çokta fark yokmuş enteresann

10 tur sonra araya uçak gemisi girer çok fark yok dediğinizde :D

Serhat Y.
17-07-2011, 21:42
çokta fark yokmuş enteresann

Kankacim sende naaptin fark normal bence

Cem.B
17-07-2011, 21:45
Kankacim sende naaptin fark normal bence

yok şuan rakam bazında konuşyurouz ya caddeyi otobanı bıraktı rakamsal beni etkilemedi :D

messi
17-07-2011, 22:00
yazılanlara çizilenlere bakılırsa honda geriye gidiyo.
yeni çıkardığı spor araba bir öncekinden daha kötü yol tutuyo.
pistte bariz geride kalıyo... :)
+yeni motor daha verimsiz gibi. :)

3rk4n
17-07-2011, 22:01
Öyle listemi olur yanlış o liste 106 yok :D :D

cnzdmr
17-07-2011, 22:05
Civic Type-R Mugen 1.28.6sn 104.4mil o.h.

bu fn2 kasa değil mi işte?

daha ne olsun anasını satıyım 1 dakkada mı dönsün?

yeni yenidir arkadaşım paran varsa alırsın fn2 yi bence o kadar
dönüpte 2004 model ep3 bakmak için araca aşık olmak fln lazım heralde,bana göre mantık dışı çünkü...

doush
17-07-2011, 22:16
Civic Type-R Mugen 1.28.6sn 104.4mil o.h.

bu fn2 kasa değil mi işte?

daha ne olsun anasını satıyım 1 dakkada mı dönsün?

yeni yenidir arkadaşım paran varsa alırsın fn2 yi bence o kadar
dönüpte 2004 model ep3 bakmak için araca aşık olmak fln lazım heralde,bana göre mantık dışı çünkü...

Yanında Mugen yazan şey daha ne olsun anasını satıyım Türkiye'ye girmiyor dedirten cinsten..

http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/SwHVxDbDDEI/AAAAAAACQBM/rSKjkuy-dt8/s800/Honda-Civic-Type-R-Mugen-0.JPG

efe_
17-07-2011, 22:35
Yanında Mugen yazan şey daha ne olsun anasını satıyım Türkiye'ye girmiyor dedirten cinsten..

http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/SwHVxDbDDEI/AAAAAAACQBM/rSKjkuy-dt8/s800/Honda-Civic-Type-R-Mugen-0.JPG

o arka taraf nedir yaw , yüksek geniş :((((( garip duruyor hakkatende

M3CSL
17-07-2011, 22:48
yol tutusa niye takılıyor insanlar onu kafam almıyor pist varda biz mi bilmiyoruz yada bu yastan sonra caddelerde apacilikmi yapacaz yeteri kadar yol tutuyor uzerine ne gerek var :)
fn2 im olsun sadece cai li yeter sesi yeter diyorum ..

oha dıorum sadece.. yol tutusa onem vermıyen bı sızı gordum sanırım, makası lımıt vırajı gectım 160 180le arabanın stabıl gıtmesını kım ıstemez..


Pistler farklıyken nasıl 3 saniye hızlı diyorsunuz ? Biri tsukuba, biri bedford pisti.. Aynı pistte lsd li 3 saniye hızlı gitmemiş ki ?


Top Gear pisti zaman karşılaştırması.. Böyle koymayınca okumuyorsunuz.. EP3 EUDM
FN2 (2007)= 1:34.3
EP3= 1:36.5 (ISLAK) Gerçi işte fn2 geçmiş dersiniz o yüzden ıslak diye belirttim..
1:32.80 (KURU)

ADM Miachkovo
EP3=2:03.69
FN2=2:07.29

Hockenheim Short
EP3=1:20.90
FN2=1:21.30

Ring Knutstorp
EP3=1:19.70
FN2=1:20.60

İtirazı olan?

hockenheımde sureler gayet yakın cıkmıs, aracların arasındakı duzluk performans farkınıda goz ardı etmemek lazım..

Yanlıs dusunulen bı kavram var yol tutus tek bır olayla olculmez yanı pıst zamanları ıle;yol tutus yuksek suratte aracın yola oturması,agırlık transferlerındekı dengesı,dıreksıon tepkısı lımıtlerde kolay kontrol edılebılrılıgı, lımıt ustunde nasıl davrandıgı vs vs gıbı kavramları ıcerır, pıstte kafası cok ıyı tutunan cok sert suspansıyonlu arac ıyı zaman yapabılır ancak normal bızım asfalta cıkıldıgında ısler degısır, ztn avrupada testlerde orman yollarında fılanda test yapılır, onun ıcın aracı kullanıp karar vermek en ıyısı... mesela bana gore mınıde 106da aman aman yol tutumuyor cem kızmASINşd.D:d:d bazıları kıvrak tepkılı araba sever bazıları guvenlı oturaklı sever olay bundan ıbaret bırazda..

aracın gercek yol tutusunu gormek ıcınde aynı surucu tarafından yapılmıs rıng zamanlarını tavsıye ederım engebelı ınıslı cıkıslı hızlı bır pıst:icon_tup:

fn2nınde ep3den daha dengesız oldugunu dusunmuorum hıc bır fırma daha dengesız arac uretmek ıstemez..

tool
17-07-2011, 22:51
yazılanlara çizilenlere bakılırsa honda geriye gidiyo.
yeni çıkardığı spor araba bir öncekinden daha kötü yol tutuyo.
pistte bariz geride kalıyo... :)
+yeni motor daha verimsiz gibi. :)

supersonik euro normlari baz alinirsa evet atmosferik 2 litrelik kola kutusu hacimden dolayi guc dusuk gozukebilir.

biz kolaya mentos atip surmeyi seviyoruz ama :D

Schumi
17-07-2011, 23:25
biz kolaya mentos atip surmeyi seviyoruz ama :D

‪Diet Coke + Mentos‬‏ - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=hKoB0MHVBvM)

2 liters of Diet Coke
4 Mentos

Ahahaha :D

KMR2-GT
18-07-2011, 00:00
mustafa fn2 al sende kurtul bızde kurtulalım bak ondanda guzel ses cıkıyor cıkmazsa uste para verıp takas ederım:D

TarikS
18-07-2011, 00:10
EP3 ile GP benzer sure cikarmis, yol tutuslari benzer denilebilir o zaman sadece rakamlara bakarsak;

Ama ben EP3 Type-R'in direksiyonuna gectigimde 2 serit atlamaya bile cekiniyorsam, o igrenc direksiyon basinda tedirginsem o araba istedigi kadar tutsun, ben hissedemedikten sonra yalan olur :D

O yuzden de MINI aldim zaten, is biraz direksiyon kullanmaya girince Mini kesinlikle EP3'ten daha zevkli benim icin, ama duz gazlarken EP3'un verdigi lezzeti Mini veremiyor.

Burada bir tercih soz konusuysa, teknik veriler sadece yardimci bilgi olarak kullanilabilir, kesin karar mekanizmasi olamaz, dolayisiyla bu kadar israrci olmanin anlami yok bence de.

doush
18-07-2011, 00:11
oha dıorum sadece.. yol tutusa onem vermıyen bı sızı gordum sanırım, makası lımıt vırajı gectım 160 180le arabanın stabıl gıtmesını kım ıstemez..



hockenheımde sureler gayet yakın cıkmıs, aracların arasındakı duzluk performans farkınıda goz ardı etmemek lazım..

Yanlıs dusunulen bı kavram var yol tutus tek bır olayla olculmez yanı pıst zamanları ıle;yol tutus yuksek suratte aracın yola oturması,agırlık transferlerındekı dengesı,dıreksıon tepkısı lımıtlerde kolay kontrol edılebılrılıgı, lımıt ustunde nasıl davrandıgı vs vs gıbı kavramları ıcerır, pıstte kafası cok ıyı tutunan cok sert suspansıyonlu arac ıyı zaman yapabılır ancak normal bızım asfalta cıkıldıgında ısler degısır, ztn avrupada testlerde orman yollarında fılanda test yapılır, onun ıcın aracı kullanıp karar vermek en ıyısı... mesela bana gore mınıde 106da aman aman yol tutumuyor cem kızmASINşd.D:d:d bazıları kıvrak tepkılı araba sever bazıları guvenlı oturaklı sever olay bundan ıbaret bırazda..

aracın gercek yol tutusunu gormek ıcınde aynı surucu tarafından yapılmıs rıng zamanlarını tavsıye ederım engebelı ınıslı cıkıslı hızlı bır pıst:icon_tup:

fn2nınde ep3den daha dengesız oldugunu dusunmuorum hıc bır fırma daha dengesız arac uretmek ıstemez..

Ep3'ün ring zamanları var da fn2 nin yok ne yazık ki.. yoksa en çok güvendiğim yer orasıdır.. hiç bir firma istemez ama olan olmuş.. ek9 un derecesine bakın tsukuba'da bir de ep3 ün.. kötüye gitmiş yani sonuç olarak :D Bir de bizim asfalta çıkınca normalde kötü olan araba daha mı iyi olacak ? İkisi de aynı oranlarda tutunma sorunu yaşayacak..

Neyse bu konu uzasa daha iyi olur bence daha fazla.. Konu sahibine tek önerim eğer çok ileri şeyler düşünmüyorsa FN2 alıp rahatına baksın.. Çünkü ben kullandığı aracı Adana'da 1 kere bile görmedim.. Belli ki dediği gibi kendi kendine gazlıyor.. Hem yüksek modelli hem biraz daha donanımlı biraz daha güzel görünenen ve VSA ile kendini biraz daha güvende hissedebileceği FN2'yi alması.. Hayırlı olsun şimdiden..

@TarıkS

Abi sonuçta o 1 turda oluşan fark.. 10 tur attıklarını düşünün.. Artık birbirlerini göremeyecekleri kadar fark oluşur.. Ki zaten dediğinize geliyor, Mini GP daha iyi yol tutuyor.. Buna karşı çıkmadım ki ?

KMR2-GT
18-07-2011, 00:15
ep3 un dıreksıonu neden iğrenç hıssız? gec mı tepkı verıyor? beklentınız nedır

TarikS
18-07-2011, 00:17
Ep3'ün ring zamanları var da fn2 nin yok ne yazık ki.. yoksa en çok güvendiğim yer orasıdır.. hiç bir firma istemez ama olan olmuş.. ek9 un derecesine bakın tsukuba'da bir de ep3 ün.. kötüye gitmiş yani sonuç olarak :D Bir de bizim asfalta çıkınca normalde kötü olan araba daha mı iyi olacak ? İkisi de aynı oranlarda tutunma sorunu yaşayacak..

Neyse bu konu uzasa daha iyi olur bence daha fazla.. Konu sahibine tek önerim eğer çok ileri şeyler düşünmüyorsa FN2 alıp rahatına baksın.. Çünkü ben kullandığı aracı Adana'da 1 kere bile görmedim.. Belli ki dediği gibi kendi kendine gazlıyor.. Hem yüksek modelli hem biraz daha donanımlı biraz daha güzel görünenen ve VSA ile kendini biraz daha güvende hissedebileceği FN2'yi alması.. Hayırlı olsun şimdiden..

@TarıkS

Abi sonuçta o 1 turda oluşan fark.. 10 tur attıklarını düşünün.. Artık birbirlerini göremeyecekleri kadar fark oluşur.. Ki zaten dediğinize geliyor, Mini GP daha iyi yol tutuyor.. Buna karşı çıkmadım ki ?

Genel olarak soyledim, EP3 ile FN2 arasinda direksiyon basinda belki daha az fark vardir (FN2 kullanmadim, bilmiyorum), rakamlar arasinda da az fark vardir, bu durumda kesin olarak birisi cook daha iyi denemez, denersin kullanirsin hangisini begenirsen, hangisi tatmin ederse onu alirsin :)

EP3 ile Mini arasindaki fark da rakamlarla olculemeyecek seviyede benim icin, onu diyorum :D Ve bu durum sadece spor yay takili araclar arasindaki fark, Type-R'a coilover takip da cook iyi yol tutturan arkadaslarimiz var, onlar degerlendirme disi :p Ama direksiyon hissine care olabiliyor mu onu bilmiyorum

doush
18-07-2011, 00:21
Çoooookk daha iyi demedim benim sabahtan beri savunduğum, daha iyi yol tutuyor EP3. Bu kadar, hani geçmenin bir ölçüsü olmaz 1cm ile de geçsen 1 metre ile de geçsen geçmişsindir gibi :D

TarikS
18-07-2011, 00:21
ep3 un dıreksıonu neden iğrenç hıssız? gec mı tepkı verıyor? beklentınız nedır

Kesinlikle, direktlik olarak zayif. Tabi karsilastirdigim araba Mini, yoksa tek basina degerlendirirken alistiktan sonra gayet yeterli geliyor.. Polo'ya bile baya alistim artik sanki iyi bir direksiyon sistemi varmis gibi geliyor :D Ta ki spor bir arabaya binene kadar.

Ayrica daha onceki sayfalardan birinde Cem de yazmis, yarim tur ceviriyorum hala duz gidiyor tarzinda; hizli kullanimda buyuk dezavantaj bence. En azindan benim icin onemli bir faktor, araba koptugunda toplamak icin cebellesmemek lazim :)

KMR2-GT
18-07-2011, 00:23
vtı aynen ole ama typer alakası yok.ıkısını bagdastırmayın:)

musty01gtc
18-07-2011, 01:16
supersonik euro normlari baz alinirsa evet atmosferik 2 litrelik kola kutusu hacimden dolayi guc dusuk gozukebilir.

biz kolaya mentos atip surmeyi seviyoruz ama :D

Kola ya mentos atip surmek :D :D evet yol tutus denince akla
İlk gelen viraj oluyor yuksek hizlarda yola yapismasi ani hareketlere tepkisi vs bence virajndan daha onemli

musty01gtc
18-07-2011, 01:20
mustafa fn2 al sende kurtul bızde kurtulalım bak ondanda guzel ses cıkıyor cıkmazsa uste para verıp takas ederım:D

Al artik bisey de bitsn bu iskence mi diyorsun :D fn2 ep3 kiyaslamasi ama gercktn yorumlara cok acik cok goreceli biseymis bunu anladim olay mini lere kadr geldi :)

Dou
18-07-2011, 01:21
Genel olarak soyledim, EP3 ile FN2 arasinda direksiyon basinda belki daha az fark vardir (FN2 kullanmadim, bilmiyorum), rakamlar arasinda da az fark vardir, bu durumda kesin olarak birisi cook daha iyi denemez, denersin kullanirsin hangisini begenirsen, hangisi tatmin ederse onu alirsin :)

EP3 ile Mini arasindaki fark da rakamlarla olculemeyecek seviyede benim icin, onu diyorum :D Ve bu durum sadece spor yay takili araclar arasindaki fark, Type-R'a coilover takip da cook iyi yol tutturan arkadaslarimiz var, onlar degerlendirme disi :p Ama direksiyon hissine care olabiliyor mu onu bilmiyorum

kanka üstüme alınıp burada cevap verim :hehe:

direksiyon sistemi için boşluk var denilmiş o tamamiyle kremayer mili ile dişlisi arasında oluşan boşlukla alakalı direksiyon sisteminin tasarımıyla alakalı kronik bir problem çaresi mevcut boşluğu alınabiliniyor, aynı durum fn2 de de var mı bilmiyorum.

genel olarak direksiyon sisteminin hissiz olduğu doğrudur, özellikle evo serilerinden bir aracı kullandıktan sonra binince moral bozukluğu oluyor :)

fn2 için zaten çok şey söyledik, bence de güzel araba ama fn2 ye yol tutturan etken esp (vsa) dır, devre dışı bıraksanızda hiç bir güvenlik sistemi tuşla %100 kapatılmaz (bmw m serileri gibi çok uç noktaları saymıyorum tabiki) o yüzden sürücü aracı değil araç sürücüyü kullanır ne kadar kapatılırsa kapatılsın, bu sebepten iki kasanın yol tutuşunu kıyaslamak bence yanlış çünkü esp li fwd bir araç virajda sürücü hatalarını çok büyük oranda telafi edebilip avantaja çevirebilir. (rwd ve 4wd için konuşmuyorum)

kısaca ben virajda agd olmamak için heel&toe, sol ayak freni gibi teknikleri uygulayarak çizgide kalabilmek için gotumu yırtarken, fn2 sahibi gaza basa basa girip cıkacak virajdan, esp sürücünün gotunu topluyor çünkü içteki lastiği frenliyor, çok argo-basitçe anlatmak gerekirse. bu sebepten şartlar eşit değil kıyaslamak yanlış olur 2 aracın limitinin ne noktada olduğunu bulabilmek için.

bu benim kendi subjektif görüşümdür, fn2 nin direksiyonu daha hisli olabilir ama kesinlikle daha safkan değil. :)

Dou
18-07-2011, 01:25
EP3 ile GP benzer sure cikarmis, yol tutuslari benzer denilebilir o zaman sadece rakamlara bakarsak;

Ama ben EP3 Type-R'in direksiyonuna gectigimde 2 serit atlamaya bile cekiniyorsam, o igrenc direksiyon basinda tedirginsem o araba istedigi kadar tutsun, ben hissedemedikten sonra yalan olur :D
O yuzden de MINI aldim zaten, is biraz direksiyon kullanmaya girince Mini kesinlikle EP3'ten daha zevkli benim icin, ama duz gazlarken EP3'un verdigi lezzeti Mini veremiyor.

Burada bir tercih soz konusuysa, teknik veriler sadece yardimci bilgi olarak kullanilabilir, kesin karar mekanizmasi olamaz, dolayisiyla bu kadar israrci olmanin anlami yok bence de.

Kanka bu da yanlış, sen 2 şerit atlama derken makastan bahsediyorsun ama bu arabanın dengesini bozmaktan öteye gitmiyor, direksiyon hissiyatını böyle kıyaslamak yanlış. mini ile tabiki kıyaslamıyorum direksiyon hissiyatını ama ben bir direksiyonun hisli olup olmadığını sakin sürerken bile anlarım. çünkü direksiyonun hisli olup olmadığı aniden sağa sola çevirmekle değil, yolu elinde hissetmekle anlaşılır

2 şerit atlamaya o takoz dunlop lastiklerden ötürü tırsmış olmayasın bu arada :hehe:

musty01gtc
18-07-2011, 01:25
Ep3'ün ring zamanları var da fn2 nin yok ne yazık ki.. yoksa en çok güvendiğim yer orasıdır.. hiç bir firma istemez ama olan olmuş.. ek9 un derecesine bakın tsukuba'da bir de ep3 ün.. kötüye gitmiş yani sonuç olarak :D Bir de bizim asfalta çıkınca normalde kötü olan araba daha mı iyi olacak ? İkisi de aynı oranlarda tutunma sorunu yaşayacak..

Neyse bu konu uzasa daha iyi olur bence daha fazla.. Konu sahibine tek önerim eğer çok ileri şeyler düşünmüyorsa FN2 alıp rahatına baksın.. Çünkü ben kullandığı aracı Adana'da 1 kere bile görmedim.. Belli ki dediği gibi kendi kendine gazlıyor.. Hem yüksek modelli hem biraz daha donanımlı biraz daha güzel görünenen ve VSA ile kendini biraz daha güvende hissedebileceği FN2'yi alması.. Hayırlı olsun şimdiden..

@TarıkS

Abi sonuçta o 1 turda oluşan fark.. 10 tur attıklarını düşünün.. Artık birbirlerini göremeyecekleri kadar fark oluşur.. Ki zaten dediğinize geliyor, Mini GP daha iyi yol
tutuyor.. Buna karşı çıkmadım ki ?
Zaten ben pek disari cikmiyorum ki abi gazlarsam kafama gore ya da abilerm cagrirsa ya da cok samimi arkadaslarim o kadr. Ben surekli otobana cikip rol yapmaya da niyetim yok zaten ama performans acisindan iki aracn arasndaki farkin ne derecede olacagni cok merak ediyorum orasi ayri bi konu. Sonuc olarak fiyat mantigini da goz onunde bulundurup genis dusunmek en mantiklisi her yoruma acigim :)

tool
18-07-2011, 01:26
Kola ya mentos atip surmek :D :D evet yol tutus denince akla
İlk gelen viraj oluyor yuksek hizlarda yola yapismasi ani hareketlere tepkisi vs bence virajndan daha onemli

yuksek hizda yola yapisma olayini hic anlamamisimdir...

musty01gtc
18-07-2011, 01:33
yuksek hizda yola yapisma olayini hic anlamamisimdir...

Abi bi 106 yla m3 un yuksek hizlarda (+270) otobanda gidisini hayal et belirli bi hizdan sonra arac serit gezmeye basliyor resmen bizzat yasadim bnu sakın106 severler yanlis anlamasin araci kotuledigmden degil sadece ornek olark kullandim aracida :)

Jem89
18-07-2011, 01:48
Abi bi 106 yla m3 un yuksek hizlarda (+270) otobanda gidisini hayal et belirli bi hizdan sonra arac serit gezmeye basliyor resmen bizzat yasadim bnu sakın106 severler yanlis anlamasin araci kotuledigmden degil sadece ornek olark kullandim aracida :)

+270 yapan 106.. O yeeaa.. Uyku vaktim gelmiş.

Onrcn
18-07-2011, 01:49
mini ile giderken yoldaki asfaltin tanelerinin kalin yada ince olusu bile direk anlasiliyor, mini nin direksyon hissiyati ile kiyas yapmak yanlis olur.. S2000 de de keske oyle bir direksyon olsa ama malesef.

Dou
18-07-2011, 01:50
mini ile giderken yoldaki asfaltin tanelerinin kalin yada ince olusu bile direk anlasiliyor, mini nin direksyon hissiyati ile kiyas yapmak yanlis olur.. S2000 de de keske oyle bir direksyon olsa ama malesef.

işte evet demek istediğim şey tam olarak buydu

s2000 in bence hiç fena değil en azından ep3 ten daha başarılı :)

Onrcn
18-07-2011, 01:59
işte evet demek istediğim şey tam olarak buydu

s2000 in bence hiç fena değil en azından ep3 ten daha başarılı :)

hadi ya :D hic ep3 kullanmadim acikcasi ondan bilemeyecegim zaten :D

SekoLive
18-07-2011, 08:28
:) Fena abartmısısnz yaw :) ben size tr den örnek veriyim pist konusunda gks typer s2000 ep3 olan bi Organizasyonda hepsini geçmişti izmit körfezde :) hemde sadece filtre vardı diye hatırlıyorum başka bişey yokdu. sonrasnda adam altı üstü alıp ses dinleyip ara ara sıkıcak pistti dereceydi ne gerek var böyle şeylere :) bide doğuş cidden olaya çok einstien yaklaşmısısn cemi bile typerlar hakkında iyi şeyler yazdırmayı başarmısısn buda takdirlik :D

birisi yazms paran varsa fn2 yolsa ep3 aynen doğru :)

TarikS
18-07-2011, 09:27
kanka üstüme alınıp burada cevap verim :hehe:

direksiyon sistemi için boşluk var denilmiş o tamamiyle kremayer mili ile dişlisi arasında oluşan boşlukla alakalı direksiyon sisteminin tasarımıyla alakalı kronik bir problem çaresi mevcut boşluğu alınabiliniyor, aynı durum fn2 de de var mı bilmiyorum.

aldırsaydın arkadaşım bana ne :hahaha: orijinalinde varsa zaten o değerlendirme yaparken göz önünde bulundurmam haksızlık olmaz, o halde sorun yok :)
[QUOTE=Dou;2447147]Kanka bu da yanlış, sen 2 şerit atlama derken makastan bahsediyorsun ama bu arabanın dengesini bozmaktan öteye gitmiyor, direksiyon hissiyatını böyle kıyaslamak yanlış. mini ile tabiki kıyaslamıyorum direksiyon hissiyatını ama ben bir direksiyonun hisli olup olmadı

Yigit-Y
18-07-2011, 09:47
ep3 her konuda üstün konfor hariç.

kimse arabası için kötü konuşmaz.

işin gerçeği budur :D

musty01gtc
18-07-2011, 12:38
+270 yapan 106.. O yeeaa.. Uyku vaktim gelmiş.

Sadece kasa olarak ornek verdm abi sen o cumleden anlamak istedgni cekip cikarmissin :)

musty01gtc
18-07-2011, 12:41
Bence konfor ic dizayn ve yol tutus bakimindan fn2 ustun gorunuyor ama performans bakimindan ep3 on plana cikiyor. Actigim bu konudan bunu anladim ama hala s2000 lerden minilerden pistlerden bahsedildi hicbise anlamadim o yorumlardan :)

Serhat Y.
18-07-2011, 12:54
fn2 nin vsa sistemini devre dışı bırakılınca limtlerde dahi tekrar devreye girmez, m3 lerle karıştırılmasın,

M3CSL
18-07-2011, 14:20
dıreksıon sıstemı gercekten cok onemlı surus zevkı konusunda ıstedıgı kdr tutunsun kamyon gıbı cevırdıkten sonra surus zevkı kalmıyor:)

e9x serısı mını pug gtı serısı. focus dıreksıon sıstemı gercekten ustun vtı ctr wvler kullandıgım golf jetta audıler bu konuda yetersız..

yaw bu fn2 daha agır deılmı yuksek suratte daha oturaklı gıder:D kullanmadıkkı bılmıoruz..

shumi
18-07-2011, 14:39
hangisiyle mutlu olunacaksa o alınmalı bence fn2 alacaktım o an için param yetmedi alamadım, ama mevcut aracımıda aldığım için gayet mutluyum :) kimisi keskin,agresif görünüşlü araç sever ep3 diyenlerin çoğu bu sebepten dolayı bu şıkkı kullanmışlardır diye düşünüyorum...fn2 nin ep3 e göre biraz daha sert bir araç olduğunu duydum ama ne kadar doğru bilemiyorum,yumuşatmak çok zor değil bi coilover a bakar + ları modeli dolayısıyla var tabiki ama - leride var paşa gönlüm hangisini isterse ona binerim diye yazmak geldi içimden nedense eheueheu :D:D

yalnız birşey belirtmek istiyorum daha önce okuduğum yazılarda direksyonda boşluk olduğu vs yazıyordu,ben kendi aracımda öyle birşeyle karşılaşmadım,kullanılan araçlara özel birşey olabilir,diraksyon biraz serttir ama oda doğrudur :icon_tup:

musty01gtc
18-07-2011, 18:00
sert derken abi nası sert viraj konusunda mı ? bir de fn2 nin fren sistemi hakkında bilgi sahibi olan varsa yeterince iyi mi degil mi onu da ögrenmek istiyorum acıkcası honda ların fren leri iyi degil bence gittigi gibi durmuyor hiçbiri.

KMR2-GT
18-07-2011, 18:08
mustafa harbı kızmaya baslıyorum sana.bı tur atalım bak bı fren yapım bıtık lastıklerımle kötümü iyimi.ole kotu dıye genelleme yapma gozunu sevım

musty01gtc
18-07-2011, 18:13
mustafa harbı kızmaya baslıyorum sana.bı tur atalım bak bı fren yapım bıtık lastıklerımle kötümü iyimi.ole kotu dıye genelleme yapma gozunu sevım

:D:D abi sen kızma yeterki yaa :D yok abi ben su ana kadar bikac hondaya bindim ondaki frenler kötüydü ondan dedim abi hani type r ların freni kötü felan demiyorum bilmedigim için soruyourm hatta :)

Serhat Y.
18-07-2011, 18:27
Orginalde fren sistemleri vasat, benim arac daha 0km.de iken ani frenlemelrde titreme yapiyordu ozellikle isindiginda kotuydu, gunluk kullanimda belki sana bi problem cikartmaz ama performansli kullanimda kotu, ep3 un bundan basarili olacagini dusunmuyorum. Ben cozum olarak komple fren sistemini degismekte buldum. (Spoon kaliperler, on arka stoptech disk, on arka stoptech balata, on arka mugen celik fren hortumlari gibi)

musty01gtc
18-07-2011, 18:31
Orginalde fren sistemleri vasat, benim arac daha 0km.de iken ani frenlemelrde titreme yapiyordu ozellikle isindiginda kotuydu, gunluk kullanimda belki sana bi problem cikartmaz ama performansli kullanimda kotu, ep3 un bundan basarili olacagini dusunmuyorum. Ben cozum olarak komple fren sistemini degismekte buldum. (Spoon kaliperler, on arka stoptech disk, on arka stoptech balata, on arka mugen celik fren hortumlari gibi)

anladım abi yani aracın motorunda oynama olacaksa illa ki fren sistemine de el atılmalı diyorsun sana katılıyorum sonucta biyeri güçlendirip diger tarafı aynı bırakmak beni de düşündürür gazlarken :)

M3CSL
18-07-2011, 23:35
Ep3'ün ring zamanları var da fn2 nin yok ne yazık ki.. yoksa en çok güvendiğim yer orasıdır.. hiç bir firma istemez ama olan olmuş.. ek9 un derecesine bakın tsukuba'da bir de ep3 ün.. kötüye gitmiş yani sonuç olarak :D Bir de bizim asfalta çıkınca normalde kötü olan araba daha mı iyi olacak ? İkisi de aynı oranlarda tutunma sorunu yaşayacak.. Neyse bu konu uzasa daha iyi olur bence daha fazla.. Konu sahibine tek önerim eğer çok ileri şeyler düşünmüyorsa FN2 alıp rahatına baksın.. Çünkü ben kullandığı aracı Adana'da 1 kere bile görmedim.. Belli ki dediği gibi kendi kendine gazlıyor.. Hem yüksek modelli hem biraz daha donanımlı biraz daha güzel görünenen ve VSA ile kendini biraz daha güvende hissedebileceği FN2'yi alması.. Hayırlı olsun şimdiden..

@TarıkS

Abi sonuçta o 1 turda oluşan fark.. 10 tur attıklarını düşünün.. Artık birbirlerini göremeyecekleri kadar fark oluşur.. Ki zaten dediğinize geliyor, Mini GP daha iyi yol tutuyor.. Buna karşı çıkmadım ki ?


evt pistte yumusak suspansiyonlu arac sikinti yasarken normal yollarda daha basarili olur yani daha iyi yol tutar..:icon_tup:

shumi
18-07-2011, 23:40
sert derken abi nası sert viraj konusunda mı ? bir de fn2 nin fren sistemi hakkında bilgi sahibi olan varsa yeterince iyi mi degil mi onu da ögrenmek istiyorum acıkcası honda ların fren leri iyi degil bence gittigi gibi durmuyor hiçbiri.

süspansiyon sistemi ep3 e göre biraz daha sert diye biliyorum,fenleriyle ilgili bir sıkıntı yaşamadım standart disk ve balatalarla kullanıyorum fn2 de ep3 den yana kalır degildir yani,genel olrak kötü sayılmaz ama en azından kullandıgım aracın frenlerınden memnunum daha iyi olabilirmi evet olabilir... işte onun içinde gerçekten kaliteli bir fren sistemi lazım kaliteli diyorum çünkü markasına aldanıp aldıgımız sıstemlerın hepsi orj sistem kadar başarılıda degil :icon_tup:


evt pistte yumusak suspansiyonlu arac sikinti yasarken normal yollarda daha basarili olur yani daha iyi yol tutar..:icon_tup:

aynen bu iş içinde coilover gibi bir seçenek var :)

musty01gtc
19-07-2011, 08:13
O zaman iyi bi coil ve guzel bi fren sistemi yapip binmek gayet zevkli olacaktir :)

R-13239
19-07-2011, 08:48
Benim sahsi tecrubeme gore FN2, EP3'e gore cok daha guven veren, cok daha konforlu bir araba. Benim oyum FN2'den yana olurdu.

musty01gtc
19-07-2011, 10:55
Benim sahsi tecrubeme gore FN2, EP3'e gore cok daha guven veren, cok daha konforlu bir araba. Benim oyum FN2'den yana olurdu.

Yorum icin tesekkur ediyorum :)

otopratik
12-12-2011, 16:41
izlediğin video benim araca aitti gerçekten ses olarak bi fark yok gibi.bir rolling yaptık fn2... toda headers+düz boru +hks son susturucu+injen cai+enkei hafif jant ile.ep3 kidd racing headers+63 lük düz boru+hks son susturucu+aem cai. 4. vitese kadar kafa kafaya ama 5 6 da fn2 duruyo gibiydi.anlıcan fn2 nin 5.ve 6. vites de torku çok zayıf kalıyor

ZaZy
05-02-2012, 03:45
arkadşalar çok ssaçma ama orjinal typerlarda fabrika çıkış TEYP yok die biliyorum doğru mudur_?
EP3 için soruyorm

S.Özeren
05-02-2012, 03:51
arkadşalar çok ssaçma ama orjinal typerlarda fabrika çıkış TEYP yok die biliyorum doğru mudur_?
EP3 için soruyorm

http://img9.imageshack.us/img9/5058/020506zoom2002civictype.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/9/020506zoom2002civictype.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

belli bi modelden sonra koyuldu diye biliyorum

SLH
07-02-2012, 17:50
Benim için görüntüsü yeterli EP3ün çok karizma nalet :D

SLH
07-02-2012, 17:51
arkadşalar çok ssaçma ama orjinal typerlarda fabrika çıkış TEYP yok die biliyorum doğru mudur_?
EP3 için soruyorm

Hiç duymamıştım bunu gerçekten :soru:

UK-Type-R
31-12-2012, 22:34
İki aracıda kullandım fn2nin yol tutuşu gayet güzel stock olarak kullanıyorum
Frenlerdeki titreme problemi aracın üzerinde disk tornayla çözdüm :)
Fn2 şehir içinde daha makbül açıkçası polisin çok gözüne batmıyor araç :)

Ferhat
31-12-2012, 22:42
Ep3 candir aga caaaannn :)

OBAN
01-01-2013, 09:43
Ep3 görünüş ve iç konfor olarak fn2'ye gore hic iç açıcı degil. Dolmuşlar gibi vitesi ve goguslugu vs itici geliyor ancak gidişi ve tahrik eden sesi adamı mest ediyor...

desibel
01-01-2013, 10:53
ep3 safkan yarış arabası fn2 de onun teknolojik hali elektronik girdikce işin içine ben ce keyif biraz kaçıyo