Orijinalini görmek için tıklayınız : arka tarafin yol tutusunun iyilestirilmesi
aracin arka tarafinin tutunmasinin iyilestirilmesi icin ne tavsiye edersiniz, rear sway barmi
arka kule gergisimi, specermi vs
en merak ettigim rear sway bar ne kadar etkiliyor kullananlar varmi?
http://www.ultraracing.com.my/Bars.asp?ID=3196
aracin arka tarafinin tutunmasinin iyilestirilmesi icin ne tavsiye edersiniz, rear sway barmi
arka kule gergisimi, specermi vs
en merak ettigim rear sway bar ne kadar etkiliyor kullananlar varmi?
Ford Focus 1.6 MK2 Rear Anti-roll Bar / Rear Sway Bar / Rear Stabilizer Bar UR-AR23-176 (http://www.ultraracing.com.my/Bars.asp?ID=3196)
bir aracın arka tarafının daha iyi tutunması için tam ters aksına müdahale edilmesi gerekir,yani sen arkaya ne takarsan tak arabanın ön kısmı daha iyi tutunmaya başlar:)
yapıcağın iş daha kalan ve sert ön sway bar+ön kule gergisi+sertlik ayarlı bi süspansionyla beraber arka ayarların yumuşatılmasıdır,ancak bu şekilde tutunmayı arttırabilirsin...
bir aracın arka tarafının daha iyi tutunması için tam ters aksına müdahale edilmesi gerekir,yani sen arkaya ne takarsan tak arabanın ön kısmı daha iyi tutunmaya başlar:)
yapıcağın iş daha kalan ve sert ön sway bar+ön kule gergisi+sertlik ayarlı bi süspansionyla beraber arka ayarların yumuşatılmasıdır,ancak bu şekilde tutunmayı arttırabilirsin...
Nasıl yani. Kafadan çok iyi tutunan ama arkası tutmayan bir aracın ön aksı üzerinde mi değişiklikler yapmak gerekir. Daha sertleştirirsek araç kafadan kayma eğili göstericektir. Arka taraf daha iyi tutunmaya başlamıycak. Önden kayma ile dengeye getirmek ise niyetiniz buda çok işlevsel değil.
Nasıl bir tepki almayla karşı karşıyasınız bilmiyorum ama lastik ebatlarından , viraj denge demirleri , control arm(tam turkcesini hatırlamayamadım :) ) lara kadar pek .çok değiştirilebilecek şey mevcut ..
bir aracın arka tarafının daha iyi tutunması için tam ters aksına müdahale edilmesi gerekir,yani sen arkaya ne takarsan tak arabanın ön kısmı daha iyi tutunmaya başlar:)
yapıcağın iş daha kalan ve sert ön sway bar+ön kule gergisi+sertlik ayarlı bi süspansionyla beraber arka ayarların yumuşatılmasıdır,ancak bu şekilde tutunmayı arttırabilirsin...
aslına bakılırsa aracın on tarafı daha yumusak. on kule gergısı taktım. arka tarafın kayması arttı ancak soyle bı durum var. tem gıbı yada kalıtelı sessız koyu renk yumusak asfaltta arka taraf nerdeyse gezmıyor stabıl ancak e5 asfaltında dalgalanıyor arka taraf. sertlıkten dolayımı acaba bu durum kotu zemınde sektırmeden dolayı.:icon_wack
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.