PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Scırocco komple 70mm turbo back + remap sorunsalı



jackal_JAZZ
27-07-2011, 10:57
2010 160hp manuel aracıma yapacağım uygulama konusunda kararsız kaldım. Kimileri orjinal egsoza dokunmadan sadece yazılımla daha iyi devir cevirdigi konusunda hem fikirken, bazı arkadaslar da kesinlikle 70mm dp+düz orta+son üzerine remap ile cok daha basarılı sonuc alınacagını iddia ediyor.( büyük i/c henüz düşünmüyorum) Yaptıranlar, kullananlar cok acil yardımlarınızı rica ediyorum.

dragstar
27-07-2011, 11:06
70mm dp+düz boru+ orta susturucu +düz son +revo97 oktan yazılım denedik olmadı, arıza yakmadı ama olmadı

dp yi orjinale döndük düzeldi :D

DoDo_hamann
27-07-2011, 11:22
70mm dp+düz boru+ orta susturucu +düz son +revo97 oktan yazılım denedik olmadı, arıza yakmadı ama olmadı

dp yi orjinale döndük düzeldi :D

Olmadı derken yürümedi anlamındamı söylüyorsun?

jackal_JAZZ
27-07-2011, 11:26
Olmadı derken yürümedi anlamındamı söylüyorsun?

kanka senin setuptan bahsetti Erhan.. O da ısrarla egsoza dokunma diyor..??

onur_S
27-07-2011, 11:41
bende 122 tsi var,bendede yaramadı haberiniz olsun,özellikle 4.vites berbatlastı.benim en beğendiğim setup,sona remus takmıstım cok az bişey üstler rahatlamıstı.160 ta da durum böyleyse ,ben olsam ufak tüp olan bi son susturucu takar devam ederdim ,spor sesi olur ,azıcık bişeyde farkettirirse ettirir.her turbo arabada en iyi egzoz ,düz olan değilmiş,internette ezbere söylenilen şeylere göre hareket etmemek lazımmıs.downpipe la pik basıncın artıyor basta bi öne atlıyorsun fakat devamında geriye düşebiliyorsun.ama araştırmak lazım eğer supersprint vs. güzel markalar ürettiyse downpipe filan takabilirsin,faydası olmasa üretmiyorlar yani.

arfy
27-07-2011, 12:05
orjinal eksoz yazilim downpipe ve hava filtresi ile cok keyifli oldu aracim 200 hp...dsg aracim...(yan53)

kurtbil
27-07-2011, 12:33
gof gt de milltek dp ve sport cat sonrasi orjinal egsoz ile sonrasi iskender yapilmis egsoz arasinda hic bg farki olmamisti,hatta ranthor un czt sindede boyle b durum olmustu

jackal_JAZZ
27-07-2011, 13:45
gof gt de milltek dp ve sport cat sonrasi orjinal egsoz ile sonrasi iskender yapilmis egsoz arasinda hic bg farki olmamisti,hatta ranthor un czt sindede boyle b durum olmustu


milltek dp & sport cat sonrası orjinal ve yine milltek dp&sport cat sonrası iskender egsoz arasında fark olmadıgından bahsediyorsun. Dogru mu anladım acaba?

gry86
27-07-2011, 21:21
70mm dp+düz boru+ orta susturucu +düz son +revo97 oktan yazılım denedik olmadı, arıza yakmadı ama olmadı

dp yi orjinale döndük düzeldi :D


kemal ben yapmasam rocco hakkında nasıl bilgi sahibi olcaktın acaba merak ediyorum :)
artı olarak gitmedi olmadı diye konuşma ben 70 lik egzos, downpipela ve 19 jantlarımla deneme yaptım sen yoktun onları atlamışsın ;)

şimdi cevap vereyim revo yazılımla downpipe ve komple 70 lik egzoslu olarak aracımı 2 ay kullandım arıza yakmadı hiçbi şekilde gidişindede turbo bandında çılgın gibi devir çeviriyordu fakat revo yazılımda stage 2 gelmediği için 230 üstü hızlarda kesilme isteksizlik problemi yaşadım sadece. birde egzos sesi aşırı rahatsız etti o nedenle downpipe söktüm.
eğer downpipe destekleyen bi yazılımla kullanılırsa hiçbi sıkıntı yaşanmaz ve güzel güçler alınabilir. benim tecrübelerim bu yönde yanlışlarım varsa daha bilgili arkadaşlarımız düzeltirler.

Semii
27-07-2011, 22:24
sanırım Özgün (Oz') de rocco kullanıyodu bildigim kadarıyla egsozuda orjinaldi.
adam işin ehli bence ona bi danışın. :)

R-Turbo
27-07-2011, 23:09
milltek dp & sport cat sonrası orjinal ve yine milltek dp&sport cat sonrası iskender egsoz arasında fark olmadıgından bahsediyorsun. Dogru mu anladım acaba?

komple 76lık egzozla, orjinal egzoz + dp arasında pek bi beygir farkı olmadığını söylüyo arkadaş

Oguzcan
28-07-2011, 00:37
peki bu roccolarda araç verilerini vagcom ile nasıl okuyorsunuz aparatı nereden araca bağlıyoruz arkadaşımın arabasını yapacağız bizde revo yazılım dv şimdilik.öncesi sonrası için vagcomda okumak istiyoruz devri hızı vs yi.kablo bağlantısını nasıl yapacağız bu konuda bilgisi olan var mı?cupra rda soketi hazır konsolda tecrübemiz oradan da rocco da bağlantı nasıl yapacağız?

levent
28-07-2011, 03:55
roccodada soket direksiyonun sol altında biyerlerde diye hatırlıyorum eğilip bakın derim emin olmak içi :)

onur_S
28-07-2011, 08:39
kemal ben yapmasam rocco hakkında nasıl bilgi sahibi olcaktın acaba merak ediyorum :)
artı olarak gitmedi olmadı diye konuşma ben 70 lik egzos, downpipela ve 19 jantlarımla deneme yaptım sen yoktun onları atlamışsın ;)

şimdi cevap vereyim revo yazılımla downpipe ve komple 70 lik egzoslu olarak aracımı 2 ay kullandım arıza yakmadı hiçbi şekilde gidişindede turbo bandında çılgın gibi devir çeviriyordu fakat revo yazılımda stage 2 gelmediği için 230 üstü hızlarda kesilme isteksizlik problemi yaşadım sadece. birde egzos sesi aşırı rahatsız etti o nedenle downpipe söktüm.
eğer downpipe destekleyen bi yazılımla kullanılırsa hiçbi sıkıntı yaşanmaz ve güzel güçler alınabilir. benim tecrübelerim bu yönde yanlışlarım varsa daha bilgili arkadaşlarımız düzeltirler.

aynen.üst hızlarda isteksizlik oldu bendede.ama 160 lık rocco için OZ;
susturucu filan bişey ellemeyin 60 dp tamamdır demişti

kurtbil
28-07-2011, 10:13
milltek dp & sport cat sonrası orjinal ve yine milltek dp&sport cat sonrası iskender egsoz arasında fark olmadıgından bahsediyorsun. Dogru mu anladım acaba?

Aynen oyle,iki egsoz sistemiyle de araba dynoya cikti hatta arkadas iskenderde cat back yaptirip dynoya cikardiginda arabayi ayni bg cikinca cok bozulmustu,bizde sasirmistik sonuca

TaGo
28-07-2011, 10:14
Değişimi hissedmeyeceksen parça değişimine ne gerek var? Sadece yazılım yap geç aga.

Semii
28-07-2011, 10:33
Değişimi hissedmeyeceksen parça değişimine ne gerek var? Sadece yazılım yap geç aga.

seside yabana atmayın çok ii ses var bence roccolarda :)

jackal_JAZZ
28-07-2011, 10:46
aynen.üst hızlarda isteksizlik oldu bendede.ama 160 lık rocco için OZ;
susturucu filan bişey ellemeyin 60 dp tamamdır demişti

bunu sevdim :icon_tup:

Ekurtoglu
30-07-2011, 03:26
Arkadaşlar herkese merhaba,

sciroccolara uzağım ancak, tartışması yapılan konuyla ilgili benim de kafamda bazı soru işaretleri var. 1.4 turbo benzinli mito kullanıyorum, üzerine konuşulan motor yapısı ve egzoz sistemine yakın olduğunu varsayabiliriz diye düşünüyorum. İlla ki bazı farklar vardır, herkese göre araçların farklı avantaj ve dezavantajları vardır.

2009 çıkışlı 18inc jant ve 155hplik manuel mitoların birisinde downpipe+düz 70mm boru+ spor son susturucu var (custom) diğeri ise k&n hava filtresi dışında stock halde. bu iki araç arasında dynoda sadece 1 beygir fark çıktı. Yolda 3. ve 4. vites rollde kullanıma göre yarımşar boy fark görüldü. Egzoz sistemi bulunan araçta bir de yazılım(chip tunning) var. Bu işte bir yanlışlık var gibi geldi bize. Ya egzoz bahsedilen sirokkolardaki gibi bir etki yaratamıyor, ya yazılım hatalı atılmış, ya hiç atılmamış diye düşünüyoruz.

komple egzoz sistemi yaptırma fikrinden uzaklaşsam da, downpipe ve cut out düşünüyordum şimdi bundan da kuşku duyuyorum, standart bir yazılımla 155hplik araç 180hp'ye çıkaracaklarını söylüyorlar. Sadece chip yaptırmak, mühendislerin yaptığı egzoz sistemine dokunmamak en iyisi mi acaba?

ses açısından da sadece supersprint son susturucu biraz tuzlu olsa da tavsiye edilir mi?
sonuçta custom downpipe ve cut out da aynı fiyata gelecek ama bir faydası olmayacaksa, supersprint üzerinde durmak daha mı mantıklı?

eyvallah.

erh
30-07-2011, 08:53
Bahsettigin 1.4 tjet motorla fazlasıyla uğraşma imkanım oldu. hatta su an gt25 turbolu eksantirikli intercooelrlı bi araba hazırlyorum. onun dısıdna da gt1446 ve manifoldda baska bi araba için siparişte.. Yapılan yazılımda sıkıntı vardır mutlaka. su an 76 lık downpipe ve 70 lik eksozla kullanılan ve yazılımlı olan aynı motora sahip bravoda (150hp) orjinali arasında baya bir fark var.. Orjinal turboyla kullanacaksan eksoz sistemine hiç dokunmamalısın yada max 60mm downpipe kullanmalısın. üstü ufacık turbonun basıncını öldürüyor..

Ekurtoglu
30-07-2011, 13:26
cevabiniz icin tesekkurler, turboyu degistirmeyi dusunmuyorum bir ara kafamdan garrett gt28rs gecse de daha sonra pistonlari ve motor yapisini da guclendirmem gerektigini ogrenip bu isin astarinin yuzunden pahalli oldugunu farkettim. Orjinal egzoz sistemi ve turbo ile verim alabilecegim en dogru hareket yazilim sanirim.

Gürkan
30-07-2011, 13:38
yazılım filtre kiti son susturucu iptali geyet güzel devir çeviriyoo :) çünkü turbolu arabada pek ferk etmiyoo ama sıkıştırma olması lazım diye düşünüyorum :)

CeM öZeR
31-07-2011, 02:46
konuya baştan aşağı göz attım. Polo gtı sahibiyim. Arabaya milltek turboback egsoz getirttiriyorum ama şu anda içimde bir tereddüt başladı. Acaba milltek sports firması 70 mm tercih ederken süpersprint bu araçlar için neden 60 mm tercih etti ? Süpersprint orta susturucu koyarken milltek neden sadece düz boru ve sona susturucu koydu. Ben boşuna mı masrafa girmiş olacağım konuya bir açıklık gelsin lütfen uzman arkadaşlar değerli yorumlarını esirgemesinler.

Juggernaut
31-07-2011, 10:15
Orjinal egsoz sistemi iyi.Egsozla çokta güç alınmıyor zaten,bikaç beygir anca..yapılan masrafa değmez yani. downpipe,yazılım,stock egsoz iyi bir kombinasyon.

onur_S
31-07-2011, 10:23
Arkadaşlar herkese merhaba,

sciroccolara uzağım ancak, tartışması yapılan konuyla ilgili benim de kafamda bazı soru işaretleri var. 1.4 turbo benzinli mito kullanıyorum, üzerine konuşulan motor yapısı ve egzoz sistemine yakın olduğunu varsayabiliriz diye düşünüyorum. İlla ki bazı farklar vardır, herkese göre araçların farklı avantaj ve dezavantajları vardır.

2009 çıkışlı 18inc jant ve 155hplik manuel mitoların birisinde downpipe+düz 70mm boru+ spor son susturucu var (custom) diğeri ise k&n hava filtresi dışında stock halde. bu iki araç arasında dynoda sadece 1 beygir fark çıktı. Yolda 3. ve 4. vites rollde kullanıma göre yarımşar boy fark görüldü. Egzoz sistemi bulunan araçta bir de yazılım(chip tunning) var. Bu işte bir yanlışlık var gibi geldi bize. Ya egzoz bahsedilen sirokkolardaki gibi bir etki yaratamıyor, ya yazılım hatalı atılmış, ya hiç atılmamış diye düşünüyoruz.

komple egzoz sistemi yaptırma fikrinden uzaklaşsam da, downpipe ve cut out düşünüyordum şimdi bundan da kuşku duyuyorum, standart bir yazılımla 155hplik araç 180hp'ye çıkaracaklarını söylüyorlar. Sadece chip yaptırmak, mühendislerin yaptığı egzoz sistemine dokunmamak en iyisi mi acaba?

ses açısından da sadece supersprint son susturucu biraz tuzlu olsa da tavsiye edilir mi?
sonuçta custom downpipe ve cut out da aynı fiyata gelecek ama bir faydası olmayacaksa, supersprint üzerinde durmak daha mı mantıklı?

eyvallah.

egzozdan gerilese bile geçmesi gerekirdi,yazılımı hangi firma yaptı peki yazabilirmisiniz,insanlar memnun olduğunda her yere herseyi yazıyorlar fakat böyle birşey olunca gizli tutuluyor :)

Oguzcan
31-07-2011, 12:09
roccodada soket direksiyonun sol altında biyerlerde diye hatırlıyorum eğilip bakın derim emin olmak içi :)

teşekkürler bir kontrol edelim.

bilalMW
31-07-2011, 12:49
Bahsettigin 1.4 tjet motorla fazlasıyla uğraşma imkanım oldu. hatta su an gt25 turbolu eksantirikli intercooelrlı bi araba hazırlyorum. onun dısıdna da gt1446 ve manifoldda baska bi araba için siparişte.. Yapılan yazılımda sıkıntı vardır mutlaka. su an 76 lık downpipe ve 70 lik eksozla kullanılan ve yazılımlı olan aynı motora sahip bravoda (150hp) orjinali arasında baya bir fark var.. Orjinal turboyla kullanacaksan eksoz sistemine hiç dokunmamalısın yada max 60mm downpipe kullanmalısın. üstü ufacık turbonun basıncını öldürüyor..

GT25 hangi devirde doluyor peki erhan abi?

Ekurtoglu
31-07-2011, 19:03
egzozdan gerilese bile geçmesi gerekirdi,yazılımı hangi firma yaptı peki yazabilirmisiniz,insanlar memnun olduğunda her yere herseyi yazıyorlar fakat böyle birşey olunca gizli tutuluyor :)

araç benim aracım değil, o yüzden isim vermekten kaçındım, yazılımsal bir sorun var gibi de görünüyor, yakında yazılımın düzenlendiği yere başvurup sorunu gidermek üzerine konuşulabilir, eksik bilgiyle insanları zan altında bırakmak istemediğimden isim paylaşmadım. saygılar.

bilalMW
01-08-2011, 00:20
bende merak ettim ya. Stock daha iyi diyen var Miltek 70 mm yapmış supersprint 60 mm yapmış hangisi daha mantıklı seçim acaba?

CeM öZeR
01-08-2011, 07:10
bende merak ettim ya. Stock daha iyi diyen var Miltek 70 mm yapmış supersprint 60 mm yapmış hangisi daha mantıklı seçim acaba?
bu polo gtı için geçerliymiş kusura bakmayın. Sciroccoda supersprint 60 mm, milltek 63,5 mm tercih etmiş. Sanırım scirocco için 70 lik biraz fazla olabilir.

erh
03-08-2011, 12:42
GT25 hangi devirde doluyor peki erhan abi?

daha bitmedi bitince foruma project bölümüne acarım konuyu.. daha eksikleri var..

Mert G
11-08-2011, 11:34
hernekadar düşünmüyorum desende remap vwe turbobackten sonra mutlaka twincooler taman gerekecek, şişmesini gerçekten çok önlüyor.

Ekurtoglu
11-08-2011, 12:28
Bahsettiğimiz Mito'lardan yazılımlı olanın yazılımı durumu daha da geriye götürmüş, yazılım düzeltildi, beklenen verim alındı. 70mm'lik downpipe+düz boru ve son susturucu da üzerinde şuanda. Aynı yazılıma sahip stock egzoz sistemine sahip olan diğer mito'da yarın egzozlanacak.

CeM öZeR
11-08-2011, 12:43
Bahsettiğimiz Mito'lardan yazılımlı olanın yazılımı durumu daha da geriye götürmüş, yazılım düzeltildi, beklenen verim alındı. 70mm'lik downpipe+düz boru ve son susturucu da üzerinde şuanda. Aynı yazılıma sahip stock egzoz sistemine sahip olan diğer mito'da yarın egzozlanacak.

Sadece yazılımlı mitoyla egsozlu,yazılımlı mito arasında bariz fark var mı deneme şansınız oldu mu? Yada iki aracı dynoya çıkarma şansınız?

TYPERHAKAN
11-08-2011, 12:51
konuya baştan aşağı göz attım. Polo gtı sahibiyim. Arabaya milltek turboback egsoz getirttiriyorum ama şu anda içimde bir tereddüt başladı. Acaba milltek sports firması 70 mm tercih ederken süpersprint bu araçlar için neden 60 mm tercih etti ? Süpersprint orta susturucu koyarken milltek neden sadece düz boru ve sona susturucu koydu. Ben boşuna mı masrafa girmiş olacağım konuya bir açıklık gelsin lütfen uzman arkadaşlar değerli yorumlarını esirgemesinler.

bence miltek daha agresif performans için eksoz geliştiriyor,ben de olsam miltek alırdım iyibir tercih.ayrıca süpersprint bütün araba markaları için eksoz yaparken.miltek daha çok vag grubuna eksoz çalışması yapıyor.

alp1903
14-10-2011, 18:57
Cut Out ile kullansak ses amaçlı peki araç kendini safe moda çekermi yazıl yok. iki susturucu öncesine takmak istiyorum.

MTZ
14-10-2011, 20:12
Milltek Downpipe in cıkısı 63.5mm sahsen 1.4 TSI icin 70mm nin biraz fazla olacagını dusunuyorum. 63.5 komple egzosun iyi sonuclar verdigini biliyorum bir kac tanıdıgım arkadasım 63.5 kullanıyor.

Rabbit33
08-06-2012, 09:25
Arkadaslar miltek catback aldim 70likmis girisi orta duzborusunu 60lik yapsam problem olurmu 70fazla geldi bana. Artisi eksisi ne olur arac yazilimli ve bmc filtreli

Cansın
08-06-2012, 10:00
70mm dp+düz boru+ orta susturucu +düz son +revo97 oktan yazılım denedik olmadı, arıza yakmadı ama olmadı

dp yi orjinale döndük düzeldi :D
Aynen bnm araçta bol dumanlı olarak yürümedi. Stok takılıyorum :)

Rabbit33
08-06-2012, 16:11
Cansın sağlık olsun dostum,inşallah benim yüzüm güler ,tekrar teşekkür ediyorum sana,kısmetse yarın takılacak paylaşırım

Cansın
10-06-2012, 03:03
Cansın sağlık olsun dostum,inşallah benim yüzüm güler ,tekrar teşekkür ediyorum sana,kısmetse yarın takılacak paylaşırımAbi çok teşekkür ederim. Bir süre stock bineyim yavaş yavaş yapmaya başlarım bir gün. Güzel haberlerini bekliyorum :)

kıvancr
12-06-2012, 13:36
[QUOTE=Cansın;5932594]Aynen bnm araçta bol dumanlı olarak yürümedi. Stok takılıyorum :)[/QUOTE

Ben dün Ecufastte idim. İskender downpipe ve ecufastte Alperin yaptığı stage 2 yazılım ile araç en az ilk yazılım yaptıgı guc kadar, farketti. Hatta rahatlıkla çok daha fazlası oldu diyebilirim.Duman sıfırdı ,hala sıfır. Yakıt tüketimi aynı. Ses mükemmel :) :icon_tup:
Alperim eline ve emeğine sağlık.

kıvancr
12-06-2012, 13:37
Aynen bnm araçta bol dumanlı olarak yürümedi. Stok takılıyorum :)


Ben dün Ecufastte idim. İskender downpipe ve ecufastte Alperin yaptığı stage 2 yazılım ile araç en az ilk yazılım yaptıgı guc kadar, farketti. Hatta rahatlıkla çok daha fazlası oldu diyebilirim.Duman sıfırdı ,hala sıfır. Yakıt tüketimi aynı. Ses mükemmel :) :icon_tup:
Alperim eline ve emeğine sağlık.

doktor
21-06-2012, 10:55
best muffler is no muffler:)

Durango
21-06-2012, 11:03
Arkadaslar miltek catback aldim 70likmis girisi orta duzborusunu 60lik yapsam problem olurmu 70fazla geldi bana. Artisi eksisi ne olur arac yazilimli ve bmc filtreli

Roccoda kullandığım Jetex 76 mm catback sonucunu grafikten görebilirsin ;) Kat. yeterince sıkıştırma yaptığı için alt devirlerde hiç sıkıntım olmadı.

http://img7.ressim.net/out.php/i5780375_img-0183-jpg (http://www.ressim.net/i/5780375)

BlackEmperor
21-06-2012, 11:25
beyler down pipe super siprint olsa ne olur miltek olsa ne olur. Kimiside aracı boğar felan demiş. Yaw hangi akıllı size 1,4 turbo max 250 bg alacağın bi motora 70 lık egsoz takın dedi? Bu 1,4-1,6 T araçlarda MAX 63lük boru gayet yeterli . 70 lık alırsan aşırı büyük geliyor. Bi arkdaş örnek vermişti Mangal üstüne koyulan boru sayesinde daha hızlı gaz tahliyesi olur mangal daha hızlı yanar, siz Boruyu ihityaçtan çok büyük tutarsanız o mangal istediğinz gibi hızlı yanmaz bilmem anlatabildim mi.

gelelim dp+cat back olayına, Walla ebnim aracımda dp+cat back sonra remus varken 190 bg almıştım. gayette hızlanmış ve daha rahat devir ceviren bi araç olmuştu. Dp yapip yavaşlayan aracada rastlamadım. Yanlışa düştüğünüz tek nokta 70 lık boru almanız. aksi halde ideal boru capıyla egzoz daha hızlı tahliye olacak araç hem alt hem üst devirle daha dolu gidecek.

iyi forumlar...

Durango
21-06-2012, 16:02
beyler down pipe super siprint olsa ne olur miltek olsa ne olur. Kimiside aracı boğar felan demiş. Yaw hangi akıllı size 1,4 turbo max 250 bg alacağın bi motora 70 lık egsoz takın dedi? Bu 1,4-1,6 T araçlarda MAX 63lük boru gayet yeterli . 70 lık alırsan aşırı büyük geliyor. Bi arkdaş örnek vermişti Mangal üstüne koyulan boru sayesinde daha hızlı gaz tahliyesi olur mangal daha hızlı yanar, siz Boruyu ihityaçtan çok büyük tutarsanız o mangal istediğinz gibi hızlı yanmaz bilmem anlatabildim mi.

gelelim dp+cat back olayına, Walla ebnim aracımda dp+cat back sonra remus varken 190 bg almıştım. gayette hızlanmış ve daha rahat devir ceviren bi araç olmuştu. Dp yapip yavaşlayan aracada rastlamadım. Yanlışa düştüğünüz tek nokta 70 lık boru almanız. aksi halde ideal boru capıyla egzoz daha hızlı tahliye olacak araç hem alt hem üst devirle daha dolu gidecek.

iyi forumlar...

Elinizde 63-70 mm catback ile yapılmış ve ölçülmüş tsi dynosu varsa rica edebilirim yada siteden yaptırmış arkadaşlarda vardır. Sadece catback yapılacaksa 76mm den fazlasıyla memnun kaldım. Ölçüm sonuçları 2 üst mesajda ;) Tüm Roccoculara 76mm catback tavsiye eden akıllıda benim :D

Dp+catback konusunda 63.5 mm'de hemfikiriz.

Gürkan
21-06-2012, 17:37
bence 70lik downpipe orta susturucu orjinal son susturucu 63 lük boru bu sistem hepsinden mantıklı ama komple miltek çok çok güzel

BlackEmperor
21-06-2012, 18:48
Elinizde 63-70 mm catback ile yapılmış ve ölçülmüş tsi dynosu varsa rica edebilirim yada siteden yaptırmış arkadaşlarda vardır. Sadece catback yapılacaksa 76mm den fazlasıyla memnun kaldım. Ölçüm sonuçları 2 üst mesajda ;) Tüm Roccoculara 76mm catback tavsiye eden akıllıda benim :D

Dp+catback konusunda 63.5 mm'de hemfikiriz.

76 mm lık cat back oda iyimiş. Elimde karşılaştırmalı dyno grafikleri yok keşke olsa ama mantık budur ihtiyaç fazlası boru döşeyince araba istediğiniz gibi daha hızlı gitmeyebilir sonra üzülmeyin :) herşey bir denge içerisinde olmalı bunları keşke süper imaknlarımız olsada her bi parçayı takp dynosunu ıvırını zıvırını yapıp belgelesek

bu arada turbo cıkış boğazı k03 turboda 70 lık olması lazım bu durumda 70 lıkten aşağı dp zaten istesenizde yapamazsınız. ama 2. kat ve sorası için 63 gayet yeterli . Ben 76lık cat backla tatmin oluyorum derseniz siz bilirsiniz.

cnzdmr
21-06-2012, 19:45
roccoya 76 az bile şöle 90 falan lazım daha rahat gazı tahliye eder :)

neyse şaka bir yana bende 63 lük yeterli olacaktır diyenlerdenim

en nihayetinde 1.4 hacime sahip bir motor

yanlız merak ettiğim asıl nokta tsi motorlara sadece dp yapıldığı zaman daha iyi sonuç verdiği doğru mudur ?

yani dp+orta susturucu iptal ve orjinal son susturucu bu sistem daha mı başarılı oluyor ?

Durango
21-06-2012, 19:50
76 mm lık cat back oda iyimiş. Elimde karşılaştırmalı dyno grafikleri yok keşke olsa ama mantık budur ihtiyaç fazlası boru döşeyince araba istediğiniz gibi daha hızlı gitmeyebilir sonra üzülmeyin :) herşey bir denge içerisinde olmalı bunları keşke süper imaknlarımız olsada her bi parçayı takp dynosunu ıvırını zıvırını yapıp belgelesek

bu arada turbo cıkış boğazı k03 turboda 70 lık olması lazım bu durumda 70 lıkten aşağı dp zaten istesenizde yapamazsınız. ama 2. kat ve sorası için 63 gayet yeterli . Ben 76lık cat backla tatmin oluyorum derseniz siz bilirsiniz.

76mm catbacktan sonra turbo devir bandını istediğim gibi çevirmeye başladım, Kendimi tatmin etmekten ziyade arabam hem yol hem dyno testlerinde aldığım verimi gösterdi ;)

BlackEmperor
21-06-2012, 19:54
muhahhak iyileşme olur orj sistemi ne kadar rahatlatırsan güç alırsın, anlatmak istediğim altlar öldü üstler zıpladı, ortalar coştu altlar koptu ,üstler bitti ortlar kendidnen geçti gibi alakasız hissiyatlar olabilir. :)

onur_S
21-06-2012, 20:10
duhan abinin arabanın gideri bilinir zaten :) polo gti ların arkasında kalsa da 230 gibi arkadan yetişen bi araç değilmiydi ?
ben 122 tsi a 60 lık downpipe taktım.gaz tepkim gayet güzel oldu altlarda ona keza.ama yazılımsalmıdır nedir bilmem arabam uzunda geriye düştü.orjinal ara borularla
sadece 60 dp
60 dp orta susturucu orjinal sonra araca özel remus susturucu
60 dp orta iptal remus tarzı denedim.hep aynı sonuç
su an 60 mm catback kullanıyorum dp gibi basınca zıpkın gibi atlamasada uzunda nefesi kesilmiyor.baska yazılımla deneme fırsatım olamadı su saatten sonra da ugrasasım gelmiyor yok muayenede sök tak vs bu sekilde takılıyorum.
downpipe ı söküp katı taktığımda araç çok hantal gelmişti dokununca giden araba gaz yemiyor gibiydi ama uzunda kesmiyor.

penguinhakan
21-06-2012, 20:25
Benim aracım da 160 lık DSG , 70 lik DP ve orta susturucu ve orjinal son susturucu var.
Yazılım olarak ecufast var , gayet güzel gidiyorum.

Rabbit33
22-06-2012, 00:25
beyler down pipe super siprint olsa ne olur miltek olsa ne olur. Kimiside aracı boğar felan demiş. Yaw hangi akıllı size 1,4 turbo max 250 bg alacağın bi motora 70 lık egsoz takın dedi? Bu 1,4-1,6 T araçlarda MAX 63lük boru gayet yeterli . 70 lık alırsan aşırı büyük geliyor. Bi arkdaş örnek vermişti Mangal üstüne koyulan boru sayesinde daha hızlı gaz tahliyesi olur mangal daha hızlı yanar, siz Boruyu ihityaçtan çok büyük tutarsanız o mangal istediğinz gibi hızlı yanmaz bilmem anlatabildim mi.

gelelim dp+cat back olayına, Walla ebnim aracımda dp+cat back sonra remus varken 190 bg almıştım. gayette hızlanmış ve daha rahat devir ceviren bi araç olmuştu. Dp yapip yavaşlayan aracada rastlamadım. Yanlışa düştüğünüz tek nokta 70 lık boru almanız. aksi halde ideal boru capıyla egzoz daha hızlı tahliye olacak araç hem alt hem üst devirle daha dolu gidecek.

iyi forumlar...
Arkadaşım milltek 1.4 tsiler için (122 hpler hariç)70lik cat back kullaniyo .bu benim yada kullananlarin ozellikle yaptirdigi bisey değil mecburen böyle, downpipe a gelince onuda 70lik yapmişlar mutlaka bildigi bisey var ki 70lik kullaniyo banada cok geldi ama ama sonucta isin ehli bir firma milltek her araca farkli çapta sistem yapmis, ben catback taktim orta yok zaten kendi borusu da 70lik ,downpipe ini da alsam oda 70lik stage 2ile nasil olur orasi tartisilir ,fakat ZAFA nin stage2 cuprasi komple 70lik milltek tbe eksoz var ve deli şekilde yürüyor:)

Zero
23-06-2012, 03:12
Benim aracım da 160 lık DSG , 70 lik DP ve orta susturucu ve orjinal son susturucu var.
Yazılım olarak ecufast var , gayet güzel gidiyorum.


Saniyorumki 1.4 tsi de en uygun recete bu.Nereden fikir yuruttun derseniz ecufaste gelen bir ibiza cupra ile yapilan calismalardan gozlemledim.

Rabbit33
24-06-2012, 11:32
Bende o sekilde dusunuyorum stg2 yazilimla 70 lik downpipe,catbackim 70 lik çünkü. :)

zafa38
24-06-2012, 11:48
1.4 Tsi larda yanlıs anlasılmasın ama arabayı en cok sıkan sistem en başarısız reçete benim gözümde;

63lük DP Son orjinal (ortadan sonra 55lik) ve bol basınclı bir yazılım
Hem ses berbat hem kasma ve şişirme bakımından kötü hemde ilerde ölüyor

umutckr
24-06-2012, 13:43
Benim aracimda turbo back milltek ecufast yazilim var milltek den once 208 hp milltek den sonra 211 hp cikti powershopta olculdu motora giren hava sicakligi 70 derece iken bu veriler bazi yerlerde 5hp ye kadar vark vardi sonuclarda

Semii
24-06-2012, 14:14
Valla supersprint catback kullaniyorum roccomda
63'luk yapmis SS firmasi.pek anlamam bu islerden suan icin :)
Ancak standart yani orjinal roccarla deneme firsati bulduk gecen gece
3. Vitesde 1 1.5 boy kadar onune cikiyorum.3. Ve 4. Viteslerim asiri iilesti gozlemledigim budur.
İlerisi icin custom dp ve ecufast yazilim dusunuyorum ozaman nasil olucak bakalim :)

onur_S
24-06-2012, 14:20
1.4 Tsi larda yanlıs anlasılmasın ama arabayı en cok sıkan sistem en başarısız reçete benim gözümde;

63lük DP Son orjinal (ortadan sonra 55lik) ve bol basınclı bir yazılım
Hem ses berbat hem kasma ve şişirme bakımından kötü hemde ilerde ölüyor

122 ler hakkında bi fikrin varmı?
kafadan şöyle bişey var catback le hızlanan araç nasıl oluyorda downpipe takınca yavaşlıyor :),sonucta cback ile de backpressure dusuyor,ama katı sokunce uzunda nefesı bıtıyor

zafa38
24-06-2012, 16:02
122 ler hakkında bi fikrin varmı?
kafadan şöyle bişey var catback le hızlanan araç nasıl oluyorda downpipe takınca yavaşlıyor :),sonucta cback ile de backpressure dusuyor,ama katı sokunce uzunda nefesı bıtıyor

122 likler hakkkında hiç bir fikrim yok sadece yüklemeye müsait olmayan intercoolersiz bir sistemi oldugunu biliyorum...

Egsozt olayınıda söyle acıklayabilirim. Catback sistemde son cıkıs yani aracı en cok kasan yer genişletiliyor ve motordan gelen gaz katte hafif backpressure olusturarak sondan rahatca cıkıyor.
Ama tersi sistemde yani DP ve son orjinal olan sistem ilk cıkısı rahatlatıyorsunuz DP ile Sonrasında Ortadan itibaren kasılma tekrardan baslıyor.
Mantık olarak rahat olan cıkısı sonda tekrar kasıyorsunuz 55lik boru ile isterseniz 90mm lik DP yapın son 55 oldugu sürece hiçbir işe yaramaz bence...

Alen
11-08-2012, 04:41
Baya bı kafam karıştı şimdi :) benim Polo gti da çustom 70 lik dp çustom sona kadar 70 lik düz boru son susturucuda 76 lik varex , ve sanki aracımın gidişini etkiliyor kötü yonde :) yarın orta düz boruyu 60 lik yapıcam yani son halı 70 dp 60 76 susturucu :) bakalım güzel sonuc verirse haber vericim size :)

Harunde
11-08-2012, 11:27
Baya bı kafam karıştı şimdi :) benim Polo gti da çustom 70 lik dp çustom sona kadar 70 lik düz boru son susturucuda 76 lik varex , ve sanki aracımın gidişini etkiliyor kötü yonde :) yarın orta düz boruyu 60 lik yapıcam yani son halı 70 dp 60 76 susturucu :) bakalım güzel sonuc verirse haber vericim size :)

bende de custom 70lik dp var ve sonda sadece orjinal susturucu var...
denediğim araçlarda öncesi ve sonrasında 1- 1,5 boy hızlandığımı gözlemledim...

Rabbit33
11-08-2012, 16:42
Ben de 70 lik cat back var milltek marka , dp da 70lik yapmam mi gerekiyor ? Orjinali gibi..

camaro rs 01
07-09-2012, 11:17
bende rocco sahibiyim inanın konuyu okuduktan sonra kafam karıstı kararsızlıga büründüm resmen aklım da olan işlemler revo yazılım filtre ve egzoz du lakin konuda da okudugum üzere egzoz sistemin de bir tutarsızlık var dogru çözüm nedir ? cat back ve dp konusunda çelişkilerim oldu resmen aracı kasmadan randuman alabilecegimiz istem nasıl olmalı ? son olarakta revo yazılım dogru bir tercih midir yoksa öneride bulunabileceginiz bir yazılım var mıdır? teşekkürler

jackal_JAZZ
29-01-2013, 10:45
Tekrar rocco alarak konuyu hortlatayım dedim :) deneyimlerinize istinaden 160lık manuel roccoda en verimli reçete nedir?

levent
29-01-2013, 12:00
Tekrar rocco alarak konuyu hortlatayım dedim :) deneyimlerinize istinaden 160lık manuel roccoda en verimli reçete nedir?

70dp , 63 düz + son "gömlemlediğim" kadarıyla :)

TYPERHAKAN
09-03-2013, 22:22
hala çözülmedimi bu rocco larda en verimli setup hangisi.

penguinhakan
14-03-2013, 00:12
Yaptırdığınız yazılımın karakterine göre setup değişiyor.
Mesela ben , DP , orjinal 55 lik borular ve custom son susturucu kullanıyorum gayet memnunum hem ses hem gidiş , hem egt .

1lker
01-05-2013, 00:45
Bizdede 160 lık manuel white edition rocco var. Yazılım yaptırmak istedik fakat white editionların yazılımı henüz yapılamıyormuş ? Ek olarak dumpw. ve komple egzoz yaptırmamız gerektiği + filtre kiti söylendi fakat üzerindeki dw'nin kaçıracağını düşünmüyoruz yorumlarınızı eksik etmezseniz seviniriz ne yapmalıyız ?

Sezgin
05-05-2013, 11:04
benım merak ettıgım konu şu ;

sadece son iptalinin ne gibi bi zararı olabılır , devir kaybı vs olarak.
Arkadaşıma stock 160lık dsg aldık henuz deneme fırsatımız olmadı ama, orjınal egzosla cok cok daha ıyı yuruyor gıbıme gelıyor bana oranla. yoksa psıkolojık mı

mcolgecen
14-05-2013, 01:30
Konuyu tekrar hortlatayım 160hp rocco aracımda spor orta susturucu ve son iptali mevcut sesi patırdaması oldukca hoş fakat yeni ceza yedim polisler pek rahat vermiyor varex takamyı düşünüyorum amacım performans değil istdiğim zaman sesli istediğim zaman sessiz olması bildiğim kadarıyla en ufak varex 63 mm aracın alt devirleri öldürmeden - katalizörü ellemeden en gür sesi nasıl elde ederiz ?