Orijinalini görmek için tıklayınız : Subaru arkadan itiş
ulasubaru
02-08-2011, 20:18
Meraba arkadaslar bende subaru ımpreza gc8 var
Bu haftasonu arabamın herhalde ön difransıyelde problem var henuz daha acmadık ama actım mı bellı olucak ıns:D
Drıftle uğrastıgım ıcın arabamı arkadan ıtıs veya %75 arkaya guc vermek ıstıyorum hazır sökmüşken bilgili olan arkadaslardan yardım beklıyorum :D Bıraz acele edin :D
Cusco Tarmac Gear ile Yeterince Eğlenirsin.
Tarmac Gear English page CUSCO (http://www.cusco.co.jp/en/parts_product/products/tarmac_gear.html)
TAM35GNY
02-08-2011, 22:38
DCCD Pro calisiyor mu gc8 lerde??
Ben aldim dccd pro. Ama cusco tarmac gear kadar degistiremiyorsun. %37. - %67 gibi oluyor. Dccd li sanzuman da sart ayrica. Yoksa dccd pro calismaz.
oguzhan999
02-08-2011, 22:43
Cusco Tarmac Gear ile Yeterince Eğlenirsin.
Tarmac Gear English page CUSCO (http://www.cusco.co.jp/en/parts_product/products/tarmac_gear.html)
güzel parçaymış :icon_wack
istersen tamamen arkadan itiste yapabilirsin orta vizkosu tadilatlayarak fakat cok uzun omurlu olmayabilir yapilan islem iyi olmaz ise birde tamamen arkadan itise cevirirsen arka differansiyele de kilit takmanda fayda var. cusco tarmac orta diff. baya kullandik eglenceli oluyor hakkaten ;) 98 alti ile 99 uzerinin farklidir bu arada.
Ben 37 - 67 yazmisim fazla olmus. Korhanim dogrusu kacti?
ulasubaru
03-08-2011, 11:20
sonuc olarak boyllee bı sısteme gecmek yararılımıdır orjınalıne gore acıkcası sağlamlık konusunda %69 arkaya verdın mı drıft yapılırmı bıde ovar onu arastırmak laızm acıkcası
200 sx al o zaman uLas.. yada sanzumanını yapana adam git benım sanzumanım ses gelıo de kurtul ..
ulasubaru
03-08-2011, 12:35
Ustadan problem yook kı sulhı abıı amac proje yapmak guzel bı sıstem olabılır dusuncesı acıkcası olursada cok da guzel olur drıft spec subaru hıc fena degıl bnce:D
ön aksı ayırmak direk arka yapmak subarularda kolaymıdır ? uzun süredir bende merak konusu
Mechanix
03-08-2011, 22:18
%10-%90 arka olsa bile drift yapamaz Ulaş.
Meraktan soruyorum bu Ken Block un kullandıgı alet awd bildiğim kadarıyla nasıl yapıyor o şekilde ?
Meraktan soruyorum bu Ken Block un kullandıgı alet awd bildiğim kadarıyla nasıl yapıyor o şekilde ?
:)
Genellikle once el frenini cekerek basliyor..Tork aktarimi stok imprezalarda minimum %35 önde kalabiliyor. Dolayisi ile normal arkadan iter arabalarin aksine arkasi savrulup burnu viraja oturmuyor, araba caprazlamasina yanliyor ve hiz kaybetmiyor, genelde de hizlaniyor. Oyle cift seritli yollara girerken biraz yankayarak yola oturmak gibi birsey impreza ile cok zor. Arac direk capraz kayiyor ve refuje dogru yoneliyor. Ken block yanladiginda da gorursunuz yanlama capi baya genistir. Genelde de dedigim gibi direksiyonu kiriyor+el freni+ arac kaymaya basladiginda freni indiriyor ve tam gaz veriyor:)
Saygilarimla,
rwd impreza icin bakarken karsima cikan parcalardan biri:
PPG - RWD Conversion Spools - Subaru Impreza WRX - 5 Speed - (99 on) - Spools - Drivetrain - streettuned.com.au - Car Parts | Performance Parts | Accessories & More! (http://www.streettuned.com.au/Drivetrain/Spools/PPG-RWD-Conversion-Spools-Subaru-Impreza-WRX-5-Speed-99-on-/prod_780.html)
ulasubaru
04-08-2011, 10:58
boz moralımı mustafa abı boz sağol yanıı ılla yenı araba aldırıcaksınız bana drıft ıcın :D
Emre Ekrem
04-08-2011, 11:21
http://www.youtube.com/watch?v=bbGGl8GJ27Y
gayet başarılı bence
:)
Genellikle once el frenini cekerek basliyor..Tork aktarimi stok imprezalarda minimum %35 önde kalabiliyor. Dolayisi ile normal arkadan iter arabalarin aksine arkasi savrulup burnu viraja oturmuyor, araba caprazlamasina yanliyor ve hiz kaybetmiyor, genelde de hizlaniyor. Oyle cift seritli yollara girerken biraz yankayarak yola oturmak gibi birsey impreza ile cok zor. Arac direk capraz kayiyor ve refuje dogru yoneliyor. Ken block yanladiginda da gorursunuz yanlama capi baya genistir. Genelde de dedigim gibi direksiyonu kiriyor+el freni+ arac kaymaya basladiginda freni indiriyor ve tam gaz veriyor:)
Saygilarimla,
Açıklayıcı oldu ilginize teşekkürler :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.