PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Passat B5 1.8T M/T - Honda civic sedan 1.6 A/T



tnbrk
26-08-2011, 04:19
Selam Arkadaşlar,

Aracım 2000 model passat yeni tanıştığım bi çoçuktada honda vardı bu 2006 ve sonrası yani güncel kasalardan ve daha çocukla muhabbet etme fırsatı bulamadan yola çıkma durumunda kaldık. İzmirde inciraltına gidelim dedik çocuğuda tanımadığım için arkasından takipedip öne geçmemeye çalıştım. Sonra baktım bu hızlanıyo agırdan bende hızımı artırdım sahil yolunda yine takipediyorum. Işıklarda yan yana durduk ben arabada 3 kişiyim oda 2 kişi yeşil yandı hafiften kaldırdım arabayı baktim yine basıyo bende yüklendim. Bu sefer 1 den 2 ye atarken vites kaçırdım arkada kaldım o an ama ne ayırıyo nede ben geçebiliyorum yer yer yavaşladığımız oldu arkasındayım bende önümüz açılıyor yine yükleniyoruz (arkalı önlüyüz bu arada) ama ara önce açılıyo sonra kapıyorum biraz ve sabit kalıyo biyerden sonra ne açılıyo ne kapanıyo.
Ben arabayı 1.8 i-vtec sandım böyle gidince oturunca hemen sordum 140 lık heralde diye 125lik demez mi ben şok oldum tabi. Benim aracım öyle yorgun bir araçta değil 2008 yılına kadar 45.000 km olan ve sonrasında bana geçince tüp taktırdığım 85.000 km bir passat ve düz vites bu arada araçta 18'' jantlarım var ,replika S3, 225 45 de lastiklerim. Hondanın üstünde de beyaz bir 18'' lenso marka jant olması gerek.
Hala daha aklım almıyo bu işin nasıl olduğuna tamam arabam 11 yaşında ama öyle yorgun bi araba değil. Bir roccoyla denk gelmiştim altın yolda geçe geçe bir hal oldum (passatda ben tektim, rocco 3 kişiydi) en son liman ışıklarında yanımda bile durmuyodu dayanamayıp sormuştum kaçlık diye 122hp lik olduğunu ögrenmiştim.
O hondayla malesef bidaha deneme şansım olmadı görüşmedik. Benim aracımdamı bi anormallik var yoksa o honda mı baya iyi gidiyordu.

DetailEF
26-08-2011, 04:35
Bence sen gece gece sıkıldın konu açtın olay bu :D

tnbrk
26-08-2011, 04:58
Bence sen gece gece sıkıldın konu açtın olay bu :D

:) sıkıntı yok ya forumda bol bol konu var sıkılmıyorumda karşılatırmalar bölümünde aratıyorum çok fazla passat 1.8t konusuda bulamadım. Bulsam bakıcam bir karşılaştırıcam. Acaba benim arabada mı bir sıkıntı var diyorum tüp bizim motoru yedi bitirdi mi diyorum :D jantlarım bukadar agır mı bu kadar etkiler mi diyorum kuruyorumda kuruyorum :)

emirercan
26-08-2011, 05:51
dediğniz hondalar o kadar giderli arabalar değil..sizdeki makina 150 hp turbo,ayrıca manuel ve gideri klasmanında çok iyi..ben stock 3.20 ci ile 1.8 t passtları geçemiyordum ikisinin hp aynı olmasına rağmen ama güncel kasa hondaları rahat geçiyodum..bence arabanızda sıkıntı olabilir :D

1.8 turbo
26-08-2011, 07:30
passat yabana atılcak araba degıl. uzun zamandır 1.8 T kullanıyorum. kalkısı hantaldır ama 2. vıtesten sonra cosar.hondanın tutunabılcegını sanmıyorum.

kelalper
26-08-2011, 07:40
Passat ta sorun olabilir LPG den dolayı. Turbonun tork avantajından dolayı 18 jant Honda için daha büyük dezavantaj. Kontrol ettirmenizde yarar var. Turbo bitmiş olabilir.

tnbrk
26-08-2011, 15:34
dediğniz hondalar o kadar giderli arabalar değil..sizdeki makina 150 hp turbo,ayrıca manuel ve gideri klasmanında çok iyi..ben stock 3.20 ci ile 1.8 t passtları geçemiyordum ikisinin hp aynı olmasına rağmen ama güncel kasa hondaları rahat geçiyodum..bence arabanızda sıkıntı olabilir

:) Biliyorum bizde 2001 model 3.20 de vardı hantal kalıyodu passatın yanında annemde 2005 model otomatik 110hp hondadan var biliyorum hondayıda az çok ama bu honda baya baya gidiyodu anormallik onda sanırsam çünki dediğim gibi 122 lik roccoylada denemiştim şansı olmadı böyle bi durum varken o hondayı geçemem beni şaşırtıyo.


passat yabana atılcak araba degıl. uzun zamandır 1.8 T kullanıyorum. kalkısı hantaldır ama 2. vıtesten sonra cosar.hondanın tutunabılcegını sanmıyorum.

Bende öyle düşünüyodum ama sonucu görünce işler değişti :D Honda seridir muhabbeti olur ya bende olaydan sonra harbiden bu yeni modelleri dahada iyi yapmışlar dedim :)


Passat ta sorun olabilir LPG den dolayı. Turbonun tork avantajından dolayı 18 jant Honda için daha büyük dezavantaj. Kontrol ettirmenizde yarar var. Turbo bitmiş olabilir.

Benimde en korktugum sorun şu turbo olayıdır ama aracım şu anda 90binde ve her servise gittiğimde söylüyorum nasıldır turbosu yağ kaçağı filan varmı sıkıntı görünüyomu diye herhangi bi sorunun olmadıgını söylüyolar.

Yalnız bi sorunum var rolantide devir saatimde dengesizlik oluyo gösterdim açıp sökmemiz gerek diyolar servisten bende yanaşmıyorum.

1.8 turbo
26-08-2011, 16:31
debımetredebır sıkıntı olabılır. rolantı dusup kalkıyorsa bogaz kelebegını temızletıp adaptasyon yaptırın.

arıca hala aklım almıyo otomatık vıtes hondanın passatı nasıl gectıgını. gercı benım arabada KN fıltre,chıp,kat ıptalı var. ama stock halınıde hatırlıyorum gayet tatmınkardı.
ha soyle bır sey var passat asla gazlancak araba degıl.hem cok agır hem vıtes oranları pek gazlamaya musaıt degıl.

tnbrk
26-08-2011, 17:25
Bogaz kelebeğini temizletmiştim açtıklarında öyle bi kurum bağlama kirlilikte yoktu ama çoz az siyahlıklar vardı temizlendikten sonrada geçmedi.
Bide bende kutu içi kn filtre kullanıyorum 5bin km de temizliyorum genel olarak filitrenin kirli olmuş olmasıda çok etkiler mi performansı? Ben çok büyük bi etkisi olcagını düşünmüyorum.

63owen63
26-08-2011, 17:30
Normal şartlarda passat yerinde sarmadıysa honda nın tutunması çok zor :)

kurtbil
26-08-2011, 18:49
1.8t passat ıle 1.6 125 lık cıvıc ın o sekılde gıtmesı ımkansız bsy,tup mu ayarsızdır,maf ın yada lambdan mı bozuktur b yerınden bsy vardır mutlak arabanın

106arts
26-08-2011, 19:18
bırak 1.8t yi düz 1.8 böyle gitmez arkasından
bi kontrol et aracnı

tnbrk
27-08-2011, 01:36
Aslında arabayı bi dynoya sokmak istiyorum merak ediyorum bakalım 11 senede neler olmuş bitmiş diye ama nereden en iyi sonucu alırım ve maliyeti hakkında hiç bi fikrim yok

berkay_aydin
27-08-2011, 01:39
Lpg den sonra olduysa lpg ayarı bozuktur..

tnbrk
27-08-2011, 02:29
Yok LPG ile alakalı değil zaten yeni filitresini değiştirdim ozaman ayarınada baktırdım sıkıntı yok.

1.8 turbo
27-08-2011, 06:48
Aslında arabayı bi dynoya sokmak istiyorum merak ediyorum bakalım 11 senede neler olmuş bitmiş diye ama nereden en iyi sonucu alırım ve maliyeti hakkında hiç bi fikrim yok

ızmırde esıden pro servıste dyno vardı . sımdı kaldırdılar. best oto da var dı onlarda kullanmıyor. dyno ısı bos ısı.dogru sonuc vermedıgını soyleyenlerın sayısı cok fazla.

ben passatı turbo bıtık halde dynoya cıkarttım 150 beygır cıktı. hıc ınandırıcı degıl. bana kalırsa arabanın fabrıka degerı neyse onu yazıp gecıyorlar.

otokentın ıcınde dyno var ama tam gucu olcmuyorlar. passata sıfır turbo taktım,sıfır debrıyaj,sıfır DV,chıp tunıng,kat ıptalı,KN fıltre vs. bu ıslemlerden sonra otokentın ıcındekı dynoya cıktım 120 beygır dedı :D şaka gıbı. adama sordum hayırdır bu cıkan guc sacma bır sonuc dedım.burda max olcebıldegımız bu dedı.

tnbrk
29-08-2011, 02:29
ızmırde esıden pro servıste dyno vardı . sımdı kaldırdılar. best oto da var dı onlarda kullanmıyor. dyno ısı bos ısı.dogru sonuc vermedıgını soyleyenlerın sayısı cok fazla.

ben passatı turbo bıtık halde dynoya cıkarttım 150 beygır cıktı. hıc ınandırıcı degıl. bana kalırsa arabanın fabrıka degerı neyse onu yazıp gecıyorlar.

otokentın ıcınde dyno var ama tam gucu olcmuyorlar. passata sıfır turbo taktım,sıfır debrıyaj,sıfır DV,chıp tunıng,kat ıptalı,KN fıltre vs. bu ıslemlerden sonra otokentın ıcındekı dynoya cıktım 120 beygır dedı :D şaka gıbı. adama sordum hayırdır bu cıkan guc sacma bır sonuc dedım.burda max olcebıldegımız bu dedı.

Bende duymuştum çok farklı sonuçların çıktığını. Bu durumda ölçtürebileceğim yer yok o zaman. Teşekkür ederim yorumlarınız için.

ilkerbilim
29-08-2011, 12:03
Bir de otomatik Civic diyorsun. Senin aracında çok büyük bir sorun var =)

tdipower
29-08-2011, 12:09
cooler çatlatıyor passatlar köşesinden boost kaçıyor :) genelde farkedilmez araç hantallaşır normalde sağlıklısı fena yürümez

dark
29-08-2011, 12:58
Gitmemesinin sebebini kendin söylemişsin yağlı filitre :) 5 binde bir yağladıysan bi hava akışmetren olmuş :) kalemlik olarak kullanabilirsin artık :)

tnbrk
29-08-2011, 13:05
Bir de otomatik Civic diyorsun. Senin aracında çok büyük bir sorun var =)


Gitmemesinin sebebini kendin söylemişsin yağlı filitre 5 binde bir yağladıysan bi hava akışmetren olmuş kalemlik olarak kullanabilirsin artık

Şimdi şöyle bişi de var roccoyla yürüdüğümde hiç bi sıkıntı yoktu bir ay sonra bu honda ile denk geldim bu kadar bi süre sorun yaratırmı bu yağlı filitre. Yani bi anda olacak bişi mi bu ?


cooler çatlatıyor passatlar köşesinden boost kaçıyor genelde farkedilmez araç hantallaşır normalde sağlıklısı fena yürümez

Sağolun ona da bi gittiğimde baktırıyım.

semihx
29-08-2011, 17:07
ben a4 1.8t ile golf 6 tsi 160 ps lik ile denemistim. benim arabada chip vardi, golf orjinaldi. 3-5 kere denedik, golfun hic sansi yok. bu arada arabamda 220.000 km de. bence sen arabaya bi baktir.

tnbrk
31-08-2011, 01:43
Bu gun motor ustası bı aile dostumuzla konustumda katalizör e bı baktir son susturucunada dedi bı ona baktiricam dolmuşsa düz boru çektirsek ortaya, son susturucuyu orjinal kullansam nasıl olur bı eksisi olurmu? Ses olarak bisi istemiyorum çok az bı farklılık olabilir, seste bu uygulamada çok degisir mi acaba?

iskbjk
01-09-2011, 09:41
honda doludur belki biraz.. oynanmıştır..