User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
78 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 1.8t turbo upgrade

  1. #20
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar söylediginiz şeylerin bende bilincindeyim fakat bir noktayı atlamayın lütfen. turbo şunu al bunu al demeniz birşeye yaramaz çünkü 3071i aldık. diger bahsedilen bütün konuları bende biliyorum. vwvortex'i hatmettim bi kaç gündür. can kankam kol mevzusuna takıldım bende. araç 300-330 hp aralıgında kalacak daha fazlasını istemiyoruz şimdilik. motor içini yapmak benim de aklımdan geçiyor fakat istenilen güç için motor tamamen yeterli bana göre. sadece bu kol mevzusu biraz kafamı kurcaladı. bu arada turbo 5000 devirden önce gelmeyecek falan yazılmışta getiririz inşallah 5000 devirden önce. bunların bizde bilincindeyiz elbet. en büyügü olsun diye gidip 3071 alacak bir mantıkta olsaydık 1300 dolara 35 vardı onu alırdık aklımızdan geçen bir setup var planladıgımız. sadece kol mevzusu bizi düşündürüyor. saglıklı olması acısından sadece kolları pauter ile deiştirebiliriz sanırım.
    yavrum bahsettıgın bglerı gt2871 ıle zaten alabılıyordunuz ama turbo alınmıs zaten yapacak bırsey yokDusuk basınc ıcın kol degısmeye de gerek yok ama o basınc ıkı gun sonra bıraz daha acalım acalıma gelırse o zaman sıkıntı baslıcak döt korkusu ıle basılacek Vwvortexde jettalı b eleman vardı kol degısık arabayı gt35 le mı ne yurutuyodu yanlısım yoksa.o konuya bır daha goz atmak lazım.Yıne de fıkrım hazır elde gt30 var ıyı bır setup yapıp kafasına 1,5bar ı basmaktır bahsı gecen araba ıbıza fr mı moruk ?

  2. #21
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    golf gti kankacım.

  3. #22
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dou acele etmıcek bıraz toplarlıcak kendını motor ıcını gırıpbı defada halledıcek bu olayı.yada 3071 ı satıp 28 bakıcaz.ben olsam 28 alırdım

  4. #23
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    golf gti kankacım.
    ıbıza olaydı daha ıyıydı daha hafıf golften

  5. #24
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ibiza seneye onunla alakalı da planlar var

  6. #25

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2871 APR manifoldla 3800 civarı üflemeye başlıyordu 1.7 bastık stock motora sıkıntı yok
    RACE WERKS

  7. #26
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi nokta var gözden kaçan izah edeyim. bütün parçalar tamam arkadaşlar. sadece takma sökme işlemleri kaldı. tek ögrenmek istedigim şey stock kollarla 300-340 hpler arasını kullanabilir miyiz ? yoksa kol değiştirsek bizim için daha mı iyi olur ?

  8. #27
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi nokta var gözden kaçan izah edeyim. bütün parçalar tamam arkadaşlar. sadece takma sökme işlemleri kaldı. tek ögrenmek istedigim şey stock kollarla 300-340 hpler arasını kullanabilir miyiz ? yoksa kol değiştirsek bizim için daha mı iyi olur ?
    Douu değiştirirsen tabiki iyi olur. Tabiki bu yapıcağınız arabanın kollarının durumunada bağlı imkan varsa hiç risk e girmden değiştirip rahat rahat basınç basın. Ne basınç basmayı düşünüyorsunuz bu arada ?

  9. #28
    metin01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    adana/VAN
    Mesaj
    926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pauter seni çağırıyor douuu

  10. #29
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @ can : ilk etapta 1 bar kardesim. Sonra tatmin ettigi yerde birakacaz. 1.5 bari geçmemek üzere tabi.

    @ metin : Aralık paketine ekleyivermek lazım aslında

  11. #30

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kollarin dayanmasi beygirden daha cok torkla alakali bi durum. anlik gücler, yani turbonun ilk geldigi andaki basinc yüksekligi gibi...

    asagidaki fotografi görmüssünüzdur illaki. agu, aeb kodlu ilk nesil 1.8t ler icin 360 ps e dayaniyor, diyerleri ( ince kollular icin ) ise 300 u gördük diyenler var. ben sizin yerinizde olsam sinirlarda dolasmak yerine eger imkan varsa kollari deyistirip o sekilde kullanirdim. yok motor stok kalicak ise de bu motor kodlu motor ile 260ps in üzerine cikmam.

    Batuhan M. Ince

  12. #31
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    400nm den sonra agu aeb ve bam kollarinin yamuldugunu defalarca gordum.. Kritik nokta bu. Fakat sizin kollariniz daha dusuk dirence sahip. ben olsam kesinlikle iyi bir kolla pauter gibi upgrade ederdiim kafam rahat olurdu.. Oem aeb yada agu pistonlarini coatlayip 3076 ile 1.5 ,1.7 basan setup yapan bir vatandas var ozellikle oem kullaniyor..

  13. #32
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alper motor kodumuz auq kardesim. Agu daha dayanıklı bu motordan biliyorum. Bizim planlarımız dahilinde de 1.5 bar basınçlar var. Parçalar dayanıklı ama kollar hakkında iyi seyler duymadım. Planlar dahilinde pauter kollar vardı şimdi de kesinleşmiş oldu böylece. Alper bide kw v2 lazım bize aklında olsun

  14. #33
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alper motor kodumuz auq kardesim. Agu daha dayanıklı bu motordan biliyorum. Bizim planlarımız dahilinde de 1.5 bar basınçlar var. Parçalar dayanıklı ama kollar hakkında iyi seyler duymadım. Planlar dahilinde pauter kollar vardı şimdi de kesinleşmiş oldu böylece. Alper bide kw v2 lazım bize aklında olsun
    bırılerını sat da sat dıye darlıyomussun duyduguma gore

  15. #34
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt 28 varken gt 30 macerası niye anlamadım

  16. #35
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alper motor kodumuz auq kardesim. Agu daha dayanıklı bu motordan biliyorum. Bizim planlarımız dahilinde de 1.5 bar basınçlar var. Parçalar dayanıklı ama kollar hakkında iyi seyler duymadım. Planlar dahilinde pauter kollar vardı şimdi de kesinleşmiş oldu böylece. Alper bide kw v2 lazım bize aklında olsun
    doğru karar vermişsin kesinlikle, tdipower ında bahsettiği araba bizim. 2000 model golfIV gti agu kodlu.apr nin kiti var 28 71 li evet 1.7 leri bastık.1.45 peak 1.3 lerde uzunca zaman kullandık motoru açmadan.(e92 m3 ü geçiordu aracımız)4000 lerde doluyordu apr manifold ile
    ancak sezon bitince motoru açalım dedik, epey yıpranmış motor önceden çok sağlıklı durumda değilmiş sıfır gibi bir kapak aldık hurdacılardan.motoru rektefiyeye verince çıktı asıl bomba 2 si çok fazla2 si az4 kolda dönme yönünde eğri çıktı.bir ihtimal daha önce su aldırmış olabiilrler motora ama bizdede eğilmiş olabilir.agu nun kolları sizden daha sağlam ama bölede bir sonuç var bizde 83 mm piston ve kol aldık bu şekilde toplandı motor.
    RACE WERKS

  17. #36
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @ Kurtbil : Kanka o taraflara yolum düşerse ellerimle sökecem

    @ Can : Öyle icab ettigi için öyle aldık

    @ Ahmet abi : abicim bahsettigin aracı biliyorum. gayet güzel gidiyordu maşallah. bizim aracımız stock olarak gayet tatminkar güçler çıkardı. tüm arkadaşlar gt30la ilgili olumsuz konuşmuşlar ama bu turbo bize uyguna geldi bizde aldık. kollar hakkında okudugumuz olumsuzluklar sonucunda da değiştirmeye karar verdik. inşallha hakkımızda hayırlısı olur. detaylıca konuşmakta isterim tabi

  18. #37
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ewt daha oncede solemistim 2871 ile 1.7 bar 400 leri gorur..ve tolerans bitiyor kol egiliyor.bence kol alacaksaniz ve pistonla bu isi bi kere yapin.kol dedigil gibi pauter net..scatt da basarili.. Ie dende memnunlar ama cok yuksek basincda guven vermiyo anladigim kadariyla.gtX30 yada gt30 lu bir setup yapiyorsaniz ust kapagada girin, agunun emmeyi kullanin.oversize egzost subaplari sapka ve yaylarida elden gecirin zaten me7 ecu kullanio makina o yuzden rahatsiniz.sanzimaninizda dayanikli.eger bukdr buyuk proje yapicaksaniz butcede vardir drive by wire a direk pnp olan standalone ecular var vpec gibi zaten tercih butce meselesi tabi ama cok iyi arastirin bence. Arabayi daha yeni aldiniz acele etmeyin kardesim. Ne amacli kullanacaginizda onemli.. Iyi toplanmis 2871 li oem kollu pistonlu 1.4 cont saglikli 1.4cont yuruyen bi makina oldukca tatmin eder insancil olani

  19. #38
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt30 üzerine o basınçları planlıyoruz kardeşim. tahmini olarak kapak agunun kapakla değişecek tamamen. veya güzel bir şekilde işleme tabi tutacaz. emme konusundaki fikrin aklımda olan bir fikirdi zaten. pauter kol listeye kesin olarak dahil edildi. bütçe ve imkan dahilinde piston da tercih edebiliriz. o da cp olacak kesinlikle

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •