konu cok uzamış,
sadece kol değişimi için motor açmak çok mantıksız.
alın 1 takım piston onlarıda elden geçirin madem kardeşim.
agu nun kolunu 500 nm den sonra eğdim,onada güvenmiyorum.
o yüzden fantezi yapmaya gerek yok.
gt30 la 1.0 bar zevksiz fakat bir cok şeyi almışken 2-3 ay daha sabredip motoru güzelce toplayıp adam gibi basınç basın.
Anıl yazmış,KESİNLİKLE yağ pompası sıfırlanması lazım.
kapak portlarını polishe vermen mantıklkı cünkü cok dar o kapagın polishleri.
agu kapat taksan onuda polishlet.
---
BU ARADA 10.bin tl tutma mevzuusuna diyeceklerim şu durki.
audi TT nin setupunu uygularsanız dogru 8 milyarları tutuyor.
standart bir arabaya biniyorsunuz.
ama o setup tamamen sök tak işçiliği.doğrusuda o belki ama ben eski arabama o kadar harcamadan aldım o güçleri.
neyi nasıl almak istediğinize bağlı birazdan
