User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
60 sonuçtan 58 ile 60 arası

Konu: Polo gti yazilim/egzost

  1. #58
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bakın hks mantar filitr kullanıldı demişler neden geriye dönmüş ? birçok nedeni olabilir

    1- yeteri kadar hava almaya bilir
    2- Çok hava alıyor olabilir Fakire kalıyor olabilir Knocking yapıyor olabilir içeri çektiği kütle hava sayesinde
    3- sıcak hava alıyor olabilir

    Hansini olduğunu söyleyebilirmisiniZ? Tunerınız söyleyebilirmi? Taktık olmadı deyip kenara atmanın manası Gereği yok ....

    Bkr7 yi önerme nedenini söleyeyim sana arkadaşım orjinal bobinlerimiz çok ciddi güçsüz ve bunun yüzünden çok cabuk bujilerin kondisyonunu bitiriyor n ormalde o bujileri normal tsi 60 bin km kullanabilir .. ben program yapmadan önce takmıştım hiçbişi olmadan .. haaaaaaa araba yapıcaksam iddda olucaksa işin içinde rs6 v8 TT olan aracın bobinlerini takar iridyum bujiden vazgeçerim o ayrı bu işin tekbnik ve sapıkca düşünceler yanı

    komple egsozt ile araç gerilemez normalde Neden geriliyor düşüneniniz varmı deneme yanılmadan baska bi teknik bilgi vericek olan yokmu aranızda ?

    en basiti 1-2 örnek vereyim acaba basınc düşüyor ondan olabilirmi ?
    acaba avans istiyor olabilirmi ?
    acaba tsi ların belirli bir Egt limiti var altrında kalıyor olabilrmi ?

    intercooler taktığında işe yaradığını nasıl yaradığını düşüneniniz varmı ? basınc açmadan işe yararmı hayır bu mantıktan bahsediyoruz

    @phamza89 ben 700 derim 1000 demem



    yani bazı seyleri Teknik açıklama olmadan biz denedik olmadı demenin manası bence yok arkidişler


    HA neden olmamıştır diye konu açarsan cvplarız oayrı ehehe
    Tabi tabi ben yanlis hatrliyorum ya 700 demistin simdi hatirladim
    Valla cok teknik bilgi lazim ozgun arac gelice sana yaptiricam zten musait olursan bi saat icinse ariycam tekrar seni

  2. #59

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim yazılımda vardı dp de vardı,arac yavasladı..neden yavasladı basınc düştü,yazılım olmasına rağmen aracın basıncı dusmustu+3 rpm gibi gaza ilk oturmada cok hızlı caf caf caf ediyordu yüke binince.neden yapar ,basınc neden düşer,başta araba fırr bi fırlıyodu 4.vitesin sonunu zar zor getiriyodu.özellikle yükte.işin garibi istenilen basınc basılamıyor tamam,mesela kat takılıyken 4000 rpm 0.8,5 rpm,0.6,6 rpm 0.3 istenen basınc ve basılabilen basıncta böyle.tutuyor birbirini tamamen.dp taktım,fiks 0.9 istiyordu araba 6 rpm dahil ama 4000 de eskisi gibi 0.9 da basmıyordu ,5000 rpm de de 0.6 basmıyordu 0.4 filan basıyordu ama istenen daha yüksekti sonuc olarak.tsi lar gercekten sıkıntı biraz
    dp cok büyük hayal kırıklığı oldu neden yapmamız lazım bunu,özgün biraz önce güzelce cevap yazmıssın bunada yazarsan sevinirim,P0299 verip duruyordu arac doğal olarak

  3. #60
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşte iç anadolu civarların güzel tuner şirketleri olmadıgından ben custom tercih etmiyorum tamamen oem dusunuyorum istanbulda olanlar şanslı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •