User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
23 sonuçtan 20 ile 23 arası

Konu: VW POLO 6n 1.6 8 VALVE 75 PS Turbo

  1. #20
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim araç satıldı, şimdi yeni honda civic aldık, bunun için de egzantrik chip vs olsa alırdım ama tek yolu turbo göründüğü için beklemedeyim...

    polo da atmosferik doldurup üzerine nos iyi olur, ikinci durum direk turbo, üçüncü durum supercharger, yurt dışında kitleri var ama burada yok, tüm durumlarda 5000-10000 tl'yi gözden çıkarmak gerekiyor, aracı ben sıfır almıştım, 12 sene kullandım, zaman içinde yavaş yavaş birşeyler ekledim, size tavsiyem henüz araçla gönül bağınız yokken bir gti araç alıp onun üzerine bir şeyler yapmanız yönünde olacaktır ...
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  2. #21
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı polo34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim araç satıldı, şimdi yeni honda civic aldık, bunun için de egzantrik chip vs olsa alırdım ama tek yolu turbo göründüğü için beklemedeyim...

    polo da atmosferik doldurup üzerine nos iyi olur, ikinci durum direk turbo, üçüncü durum supercharger, yurt dışında kitleri var ama burada yok, tüm durumlarda 5000-10000 tl'yi gözden çıkarmak gerekiyor, aracı ben sıfır almıştım, 12 sene kullandım, zaman içinde yavaş yavaş birşeyler ekledim, size tavsiyem henüz araçla gönül bağınız yokken bir gti araç alıp onun üzerine bir şeyler yapmanız yönünde olacaktır ...

    Atmosferik yuklenince sıkıştırma illaki artmıyormu yük te artıyor nos basilinca 25 hp tarzı basmak gerek yoksa motor can çekişir sonuçta 8 v kapak var o is ancak arac degistirmekle düzgün olur 1.5 bar sierra var 2.0 motor 350 beygirde arac maliyeti 12 13 gibi aracın kendisi ile böyle birşeyde yönetebilirsiniz

  3. #22
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben nos işine de zamanında epey kafa yormuştum, zex marka wet efi özellikli olanlar iyiydi, efi olduğu için istenen devirlerde otomatik olarak devreye girip çıkıyordu, kullanıcı hatası en aza beyin vasıtasıyla indiriliyordu, 15, 35, 55 hp'lik nozullerin araca zarar vermediğini öğrenmiştim, bir adet nozulle motora nos basılıyordu, bu sistem 550 usd+ vs, bir de her silindire lpg gibi ayrı ayrı nozullerin yerleştirildiği versiyon var, o en iyisiydi, 770 usd+gönderi parası+%20 gümrük vergisi var ... sonuç olarak illa efi wet olmalı ve kafada şüphe varsa +35hp nozul takılmalı diyorum ... bu arada nos kullanmışlığım yok, sadece çok araştırdım eğer nozul çapı büyütülürse illa yüksek devirlerde oluşacak zengin-fakir yakıt-hava karışımını optimuma getirecek bir piggy back gerekliydi, bu şartlarda en kötü ihtimal apexi neo gibi ucuz bir zımbırtı takılmazsa motora zarar vermemesi kaçınılmazdı... bütün bu saydıklarıma uymayıp nos taktık motoru bitirdik diyenlerde illa ki var, yapınca tam yapmak lazım ki sanayiden çıkıp gezmek kısmet olsun

    aracım yeni honda civic'in motor ekipmanlarını henüz araştırmadım, ne kadar dayanıklı bilmiyorum, araştırmam gerekiyor, bir de gönderi ve gümrük parası vermemek için yerinden almak lazım, o da denk gelirse halkalı-beşiktaş hergün min 80 km yapıyorum, şu an lpg ile araç dizel astra ile aynı 240 kuruş, bazen daha az yakıyor, uzun yolda 170 kuruş yakıyor, beşiktaş-mecidiyeköy polo ile yaparken benzini takmıyordum ama şimdi sorun oldu, araçta yağlamalı prins var ...

    bu arada polo'nun performans olarak tek cazibesi orjinalinden hafif olup (925 kg) 1.6 135nm olmasıydı, yükleyince hızlanması iyiydi, 0-100 gtec ile 8.93 sn ölçmüştüm ama işte motor ekipmanları desteği yok, forged piston lazım ki güvenle birşeyler yapasınız yoksa olmayacak duaya amin demek gibi oluyor, baştan kaybediyorsunuz ...
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  4. #23

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her zaman söylenen bi söz var Yetmedi basınç Aç biraz daha,o da yetmedi,biraz daha derken 3 -4 sert kullanmada piston eriyor,kol çıkıyor felan baya sorunlu iş Yaparsanızda kolay gelsin
    Coğrafya kaderdir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •