Bende tam anlamadım demek istediğini
Actuator ile egzoz sesi arasındaki ses farkını rahatca ayırt edebilirsin,actuator sesi daha çok motor sesi gibi ve kolonlardan geliyor ama egzoz sesi daha ince.
Yani senin duyduğun sesi tam olarak anlamadan actuator bozuk ya da çalışıyor diyemeyiz.
SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
............................
Arkadas diyorki bende polo gti var actuator bozuk galiba arkadastaki cupranin sesi superdi.O ses olmayinca duyulan egzos falan guzel degil ben o sesi nasil geri getirebilirim neleri kontrol etmem lazim bozuk mu degil mi diyor(hakkaten decoder lazim cozmek icin ama azmettim anladim)
bektaş belki soketini çıkarmışlardır, sileceklerin altında ki kapak kısmının kenarından bir bak (yolcu tarafı) soket sökükse takarsın yerine
Coil alayım diyorum sertlik ayarı da olan, ne marka almak lazım nerden almak lazım fiyatları nedir bu meretin? bir ilan vardı d2 onu kaçırmışım. nerden bakıcaz bu zıkkıma![]()
Evet 3500 de fazla yüksek bir fiyat, yay almayı düşünüyodum ama konforu bozacak diye coil'e yöneldim. Belki daha uygun fiyatlı bulabilirim
kw v1+goodyear eagle f1 bu kombınasyonla mukemmelı yakaladım dıebılırım.. lastıkler ıcın bır aya yakın beklemek zorunda kaldım ***** ebatlar sıkıntılı ..
kw v1 lerın satan yerde Weitec dıe bı marka var uretımını kw yapıo aradakı farkı satan adam kw krom Weitec baska bı materyal onun dısında ıc donanım aynı dıerek satıo konu hakkında daha fazla bılgısı olanlar yardımcı olucaktır fıyatları makul arastırmanı onerırım..
kW diyorum fakat sertlik ayarlı olanları 1400 -1500 Euro ben distribitörü yakından tanıyorum bana weitec tavsiye etti fark sadece biri galveniz kaplı biri inox içerdeki materyaller amortisör ve yaylar birebir seri noya kadar aynı fiyat 750 Euro fakat sadece yükseklik ayarlı sertliğini ayarlayamazsın fakat bugüne dek ben sertliğinden hiç rahatsız olmadım zira orjinalinden daha konforlu
geçen kozyatağı carreforun önünden 2. köprü yoluna giren virajda çok feci savruldum nedenini anlayamadım virajda orta süratteydim arabada ailem vardı 7. vites d konumundaydım önce arkadan sonra önden kaydım lastiklerim soğuktu sanırım hatam vites düşürmemekti çupra ile o kadar virajlarda zorlamama rağmen bugüne kadar hiç kaymadım ilk defa bu kadar savruldum ( araçta coil mevcut)
O viraj varya resmen ölüm virajı,1 haftada 3 tane kaza gördüğümüzü hatırlıyorum ben o virajda.
Asfalt resmen son demlerini oynuyor ve her geçen gün daha kötüye gidiyor,lastik falan ne kadar iyi olursa olsun o virajda kaymayacak araba tanımıyorum.
60 la girerken 120 ile giriyor gibi his veren saçma sapan bi viraj orası çok dikkatli olmak lazım.
SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)