konu baya aşağıya düşmüş..bi soru sorayım..
revoda methanole yaptırınca yazılım yapılamıyomuş..böyle bişey varmı..yani methanol yazılım güncellemesi yokmuş..
konu baya aşağıya düşmüş..bi soru sorayım..
revoda methanole yaptırınca yazılım yapılamıyomuş..böyle bişey varmı..yani methanol yazılım güncellemesi yokmuş..
powershopu arayip ogrenmek en dogrusu.
fakat methanol takildiktan sonra Sps ile avans acilarak stage 2 yazilim kullaniliyor olabilir.
yok mu tfsi motora nos baglayan bir delikanlı..
Geniş bir soru sorayım.. Yarın bir gün sırasıyla golf 6 R, s3 8p, Leon Cupra 240 almak istersek motorunda ve hazır modifiyelilerinde dikkat etmemiz gereken asıl konu nedir? Amaç ne sorusu gelebilir bu durumda doğal olarak, hem günlük sürekli sıkıştırıldığında (fincan sorununa dikkat ederek) sorun yaratmayıp hem de piste çıkıp limitleri zorlandığında ne kadar dayanıklı olur (aksından şanzımanına kadar geniş bir soru??). Motor içi mekanik anlamda sağlam olduğu kadar hassas noktalara da sahip. Yüklüsünü almak 0dan yapmaktan daha kolay ancak, yüklenmişini alıpta sanayide uğraşmak istenmezse tercih ne olmalı stage 2 veya stage 2+ mı ? Veya en temizi standardını bulup hassas noktaları yenileyip kendin yapmak mı (bilinçli yapılmışlarında bu seçenek geri plana atılabilir bence) ?
Sps ile avans-yakıt ve basınc ayarı yapılabılıyor. 1-9 arasında secenekler var. genel konusmak gerekırse methanol yoksa avansı 3 den fazla açamıyorsun .
methanol kullandıgın zaman avansı 7 ye kadar açabılıyorsun. boylece 2+ oluyor. tek fark bu.
yani stage 2 yazılımı tam performansla kullanamıyosun methanol yoksa.
arkadaslar gt3071 setup için ne gerekiyor
turbo,manifolt, wg yetiyor mu? şuan k04 setup var?
Elimde VAG 2.0 TFSI için Dump Valve var. İlgilenenler için.
http://www.techturkey.com/forum/show...p-Valve-GFB-DV
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Forge elektronik bir valfi tam olarak vakumlu ve basınc uzerine calısan eski teknoloji bir sisteme ceviriyor. bu yuzden hem sistemde gecikme yasanıyor hemde zaman zaman arıza lambası yaktırıyor. Belli bir basınca kadar forge calısıyor ve uzerinde yine orjinal dv gibi basıncı tutamıyor. ayrıca forge dv zamanla bozulup çindeki yay görevini tam yapamaz hale geliyor. gfb nin sistemi cok daha hızlı ve net calısıyor. su ana kadar uyguladıgımız her arabada cok iyi bir sonuc aldık. mini 1.6 turbo thp peugeotlar ve butun vag grubu için uretilmiş kitleri var.
Bugunden itibaren forge dv sesli tip satılıga çıkmıştır arkadaslar, lazım olana gönderirim
Selamlar ,
Sizce 60binde 1.6T GTC aracımı satıp , 130 binde Golf5 GTİ almaya değermi ? KM bana sorun çıkarır mı ? Gönlüm golften yana ama km'lerden korkuyorum , maximum kaç bin verilir Golf5 GTİ ?
Teşekkürler şimdiden...
R.E.S
arkdaşlar elimde bircok parça mevcuttur ilgilenenlere
http://www.techturkey.com/forum/show...r%E7ok-par%E7a!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)